» »

perverzna lopovščina (1000 eur)

perverzna lopovščina (1000 eur)

««
4 / 24
»»

imagodei ::

Mah,

če gremo po črki zakona, je jasno, da do table 50, od table 90. Ni dileme, zakon je na strani policajev.

Kar je žalostno je to, da se radarje postavlja tam, kjer se lahko kasira in ne tam, kjer je veliko nesreč. Tako je pač jasen namen Slovenske države: pobiranje denarja.

Ali še drugače: na Slovence se gleda kot na potencialne kršitelje prometnih predpisov, ne pa, kot na potencialne žrtve divjakov. Če bi se gledalo na slednji način, bi bili radarji tam, kjer so nevarni odseki. Pa morda bi se uzakonilo, da te policist lahko kaznuje za "reckless driving", ne glede na to, ali te dejansko nameri, ali ne. (No, za to bi rabili korektne, zrele policiste s čutom za človeka in dolžnost, ki so že prerasli stopnjo dokazovanja dolžine kurca preko uniforme). Na ta način bi policist na motorju lahko čakal nekje ob cesti ali pa bi vozil po cesti in če bi se mu samo zdelo, da voziš prehitro, bi pač napisal kazen.
- Hoc est qui sumus -

ta_ki_tke ::

Tule si nas je 45 v laseh, ali je bolj prav voziti na meji (ali celo 5% več) omejitve, ali pod njo. Na cesti bi se nas nabrala lepa kolona. Izvirni greh za prepir je kajpak (najbrž nalašč) slabo napisan zakon, ki dopušča take in drugačne razlage. Največja cvetka je seveda ta, da je edini zveličavni ekseget zakona policaj.
Nobena redkost ni kolona, ki vozi 100 km/h, kjer je omejitev 90 km/h. Recimo da me kje na sredi kolone nenadoma prešine, da me policaj po zakonu lahko zašije za 60€, če bom kaj pleteničil, zakaj ni zašil tistih pred mano, me bo obtožil pa še upiranja ali kakšnega poseganja v njegove pristojnosti. Ob lepih mislih, kako bom denar raje porabil po svoje, zmanjšam na 85 km/h, tu pa se že znajdem v nevarnih vodah razlage, da povzročam nevarnost.
Prav nobenega razloga ni, da zakon ne bi bil napisan tako, kot so napisani računalniški programi. Tam je rezultat predvidljiv in vselej enak. Tako kot je, pa mora voznik ves čas preudarjati, ali vozijo za njim normalni ljudje ali nasilni kreteni, ki ga bodo začeli prehitevati v škarje, kriv pa bo on, ki mu je bilo več za 60€ kot za življenja nedolžnih nasilnežev za sabo ali za dobrobit državne malhe, katere polnjenje je s svojim nesramnim zmanjšanjem pod maksimum dovoljene hitrosti začasno onemogočil.
Nekoliko smo zašli, avtor teme nas je hotel le opozoriti, da varuhom državne malhe ni nobena nizkotnost prenizka, da le kaj pade v mošnjo, kaj si kdo misli o moralnosti in smiselnosti njihovega početja, jih pa ne briga, dokler so hkrati edini poklicani razlagalci zakona.

Daniel ::

Ravno včeraj na avtocesti med Karlovcem in Zagrebom, zvečer ob desetih z 135 km/h prehitevam avto na desnem voznem pasu, ki sem ga dohitel, ko opazim v vzratnem ogledalu močno blendanje, ni minilo par sekund, ko sem bil še vštric z prehitevanim je blendajoči že nekaj metrov za mano. Blendal je tako, da sem se moral umakniti čisto pred prehitevanega, brez varnostne razdalje, drugače bi me najbrž kar zrinil z ceste, bil pa je seveda nič drugega kot passat ljubljanskih registrskih tablic. Kje imajo ti ljudje pamet, povozili bi kar vse kar je pred njimi. Od oka je vozil vsaj 160 km/h. Dočim so skorajda vsi ostali vozili normalnih 130 km/h.

ahac ::

Včeraj sem se peljal v Kamnik pa je nasproti nekdo prehiteval sredi križišča... po pasu, ki je sicer za zavijat levo.
IMO je to 10x bolj nevarno, kot če čisto na konc naselja pelješ 20km prehitro.
Kaj če bi nekdo z te smeri hotel zavijat levo? Direkt bi napičil na unga kretena!

Pa ga bo kdo kaznoval? Itak, da ne.

Zato bi pa moral:
1) začet radarje postavljat na najbolj nevarne lokacije (in ne na tiste, kjer se jih največ ujame)
2) bit na cestah več policajev. Njihova prisotnost se mora vidt! To je 100x bolj efektivno kot skriti radarji.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

darkolord ::

saj bi se v primeru tvoje normalne vožnje, tudi on obnašal normalno
Dokler ne bo naslednjič dohitel malo počasnejšega vozila. Če je človek res tako na meji, potem je to, da se mu bo enkrat strgalo, očitno neizogibno in je samo vprašanje časa.

"Živčen sem, vsi se umaknte s ceste, drugače bom koga ubil in boste VI krivi"

Seveda ljudem, ki ne živijo v življenju polnem stresa, stalnih šikaniranj doma in v službi, v prometu, ni jasno, da se nekomu lahko, zaradi takega početja nekoga tretjega enostavno po domače povedano, v določenem trenutku strga.
Naj se jim strga kje drugje, ne pa na cesti. Recimo doma. Ali pa na partiji squasha. Nekje imajo celo posebne "stress relief" sobe, ki je polna razbitljivih stvari, ti pa greš notri in razbijaš, kolikor te je volja.

Ko sem jaz tako živčen, da bi potencialno spravljal koga v nevarnost (moje delo je včasih ZELO stresno), nikoli ne sedem za volan.

solatko ::

imagodei - pol bi šele kasiral, bi kar mini bankomate sabo vozili. Tam, kjer je nevarno jih po pravilih ni, saj tam večina folka vozi normalno in izplen ne bi bil enak, kot tam, kjer vedo, da 80% sicer normalnih voznikov, prekorači nenormalno omejitev. Poglej samo kako se je prometna kultura izboljšala na nekaterih odsekih v LJ, kjer so iz 50 dvignili omejitev na še znosnih 60km/h.

Pyr0Beast ::

Včeraj sem se peljal v Kamnik pa je nasproti nekdo prehiteval sredi križišča... po pasu, ki je sicer za zavijat levo.
Me je že folk prehiteval po moji levi strani, ko sem lepo zavijal levo. Notri kajpak, dva mulca ki sta se režalala na ves glas.
Naravnost z veseljem bi pohodil gas ter jih porinil v strmo brežino, pa nisem, ker mi ne prekipi 'kar tako' pa če vozim za traktorjem brez kakršnihkoli luči 10km/h.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

imagodei ::

Saj pravim, solatko,

za kaj takega najprej potrebuješ odgovorne, zrele policiste, ki se niso policiji pridružili zato, da bodo jebali ljudi, ampak "to serve and to protect".
- Hoc est qui sumus -

TESKAn ::

Prav nobenega razloga ni, da zakon ne bi bil napisan tako, kot so napisani računalniški programi. Tam je rezultat predvidljiv in vselej enak

Boš napisal zakon za _vsako_ možno situacijo v prometu? Potem bo ZVCP še ene parkrat večji špeh, kot je danes.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Pyr0Beast ::

Te 50 ali še več let stare voznike je potrebno spraviti na rehabilitacijo ter preveriti njihove vozne sposobnosti.
Divjakom na cesti odvzeti izpit in zaseči avto.

Potem se bo mogoče stanje kaj izboljšalo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

ahac ::

...ker mi ne prekipi 'kar tako' pa če vozim za traktorjem brez kakršnihkoli luči 10km/h.


Ampak sigurno se pa najde potem nekdo, ki gre naenkrat prehitevat traktor, tebe in še ene 3 druge.
To je tud zelo nevarno, pa tud za to ne bo skor nihče kaznovan (če tega ne dela pri radarju na konc vasi).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Pyr0Beast ::

Ampak sigurno se pa najde potem nekdo, ki gre naenkrat prehitevat traktor, tebe in še ene 3 druge.
Nisem še doživel, če se je vsak tiščal eden zraven drugega tako da ni imel živčni gospod kam zapeljati v primeru prehitevanja.

Sem pa že doživel ko se je en pacient brez potrpljenja skoraj razkantal, ko je šel v nepreglednem ovinku, v hrib, prehitevati traktor. Nasprotni voznik je za las ustavil.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Ales ::

V tvojem primeru je kazen ustrezna. To, da se ti zdi, da si vozil pravilno in da se ti godi neka krivica pa... Daj malo razmisli. Poglej si kako fotko nesreče kjer avto z 90 km/h prileti v praktično mirujoč avto. Razmišljaj. Poglej si razdaljo v zavorni poti med 50 km/h in 90 km/h. Razmišljaj. Ponovi vajo, dokler ti ne bo jasno...


To kar si povedal se mi zdi Ëista neumnost. Zakaj? 1. Ker mora? biti precej velik bedak, da zapelje? pred avto na dobro preglednem odseku. 2. Ker je prikljuËek dobro pregleden in se vidi 500 m na obe strani. 3. Ker na glavni cesti ni prav niË dobro oznaËeno, da se sploh kaj tam prikljuËuje, nobenega markantnega opozorila, nobene dodatne table, jumbo plakati in reklame; ti pa prevladujejo.
Iz vsega tega je popolnoma jasno KAJ je interes policije. Zato sem zdaj ?e moËnej?ega mnenja, da se je v tem primeru pripetila resniËno KRIVICA.


Proti Mariboru se ne vidi 500m, pripelješ pod kotom cca. 45 stopinj na glavno cesto, stojiš na rahli vzpetini, gledat moraš nazaj čez ramo. In res ne razumem kak znak bi še mel... omejitev je 50 km/h, magistralka gre pred tem čez strnjeno naselje hiš in na koncu maš še pumpo, križišče z glavno cesto v Domžale in nato še par hiš z izvozi direktno na magistralko. Za odcep bi morda lahko stal še dodaten znak, čeprav ne vem zakaj, kaj pa za hiše? In Domžale niso vasica z majhno cestico, to je mesto s 35.000 prebivalci. Na tem križišču moraš pričakovat promet in moraš pričakovat, da se prebivalci hiš ob magistralki pogosto vozijo kam.

Sploh se mi zdi, da odkar je več avtocest, se na vzporednih magistralkah vozi prehitro. Prometa je manj, ceste so precej dobre... Vozniki se še manj zavedajo, kako hitro ti lahko nekdo prileti na cesto in omejitve so še bolj "nadležne". Večina zgleda ob znaku pomisli "je*emti, spat moram zmanjšat hitrost" namesto da začne gledat, kje bo koga povozu. Očitno bi rabili precej več krožišč, šikan, itd., če nismo dovolj pametni, da sami zmanjšamo hitrost.

Vzemeš enkrat štoparco, prevoziš kako znano relacijo 100% po omejitvah in primerjaš z običajno vožnjo... Večina ne more verjet, kako malo se z divjanjem prihrani na času. Se mi zdi, da večina voznikov kar nekako misli, da bodo izpadli neumni, če vozijo po omejitvah... Pussy si, če ne voziš prehitro. Slovenci mamo avto za ventil konformnosti in frustracij. Vozimo agresivno zaradi čisto napačnih razlogov.

solatko ::

Pyr0Beast - potem se pa malo voziš, ali pa imaš plašnice na očeh - samo en primer (na srečo je cesta dosti široka, da smo šli trije v štric): cesta Trbovlje - Zagorje proti Ljubljani - omejitev 90km/h na prvem mestu v koloni Clio, ki konstantno vozi med 60 in 70km/h, kolona cca 30 vozil, razdalja med njimi cca 4 - 5m. Zadaj se pripelje model s Trboveljsko tablico v črnem BMW-ju in prične prehitevati zadnjega s cca 130-140km/h, nasproti druga kolona, na prvem mestu kombi, ker so vsi pričeli zavirati, se je razdalja med avtomobili tako zmanjšala, da enostavno ni bilo prostora, kamor bi se BMW umaknu, tako da smo sicer s cca 30-40km/h peljali trije avti vštric, sicer ni prišlo do nesreče, samo moralen krivec bi bil voznik Clia, saj bi bila v primeru njegove normalne vožnje kolona za njim raztegnjena in bi lahko kdor koli prehitel in se varno umaknil kadarkoli. To je bistvo vsega - vožnja na zgornji meji omejitve, pomeni raztegnjeno umirjeno kolono, kjer lahko kak padalec ali pilot, brez nevarnosti za ostale udeležence sprošča svoj adrenalin, v primeru počasne kolone pa te varnostne razdalje enostavno ni, ker se večina pripravlja na primernem mestu prehitet čim več vozil pred seboj, sploh kadar imajo malo močnejši avto. Podobnih situacij sem doživel v 40-ih letih za volanom, ničkoliko. Povsod je bil vzrok mečkač, ki na cesti nima kaj početi, saj ni usposobljen za voznika motornih vozil, če prav mu je izpit ratalo naredit. Veliko je predvsem mladih voznikov, ki pred prehitevanjem kolone, ne pomislijo na to, da se le ta lahko zgosti (ko pričnejo vozniki zavirat, da bi mu naredili prostor) in se ne bo imel kam umaknit, ko pride vozilo nasproti. Zato vedno pravim, da počasni vozniki smrtno ogrožajo predvsem voznike, ki jih srečujejo. Sicer pa so taki vozniki blazno varni (zase) pa, če prav parkirajo na pločniku in morajo mamice z vozičkom, na cesto, da gredo lahko mimo. Normalni vozniki nikoli ne bomo parkirali tako, da bi kakor koli ogrožali druge udeležence v prometu ali, da bi zaprli vhod v garažo ali stanovanjsko hišo.

Keyser Soze ::

Ampak sigurno se pa najde potem nekdo, ki gre naenkrat prehitevat traktor, tebe in še ene 3 druge.
Nisem še doživel, če se je vsak tiščal eden zraven drugega tako da ni imel živčni gospod kam zapeljati v primeru prehitevanja.

Pred dobrima dvema mesecema je Cherokee prehiteval strnjeno kolono kakšnih 6-7 vozil (pač en se je spomnil vozit dobrih 60 po regionalni cesti). Če ne bi zapeljal na bankino in na polno zaviral, plus tisti pred mano, ker sem bil drugi za počasnetom, bi konkretno počilo. Kdo bi pa najbolj najebal (v smislu poškodb) pa ne vem. Tist v Jeepu še najmanj.
OM, F, G!

Zgodovina sprememb…

JanK ::

V bistvu ti pri predpisanih pnevmatikah za določeno vozilo, merilec hitrosti (oni v avtu) vedno kaže nekaj več, kot pa je dejanska hitrost. Hitreje se pelješ, večje odstopanje v plus.


Odstopanje je lahko tudi konstantno - pri mojem kaze 4km/h prevec pri 40 in 200 km/h.

Pa se toleranca 5km do (IIRC) 100km/h in 7 nad to hitrostjo.

Sam vozim tako, da na stevcu kaze 10km/h vec od omejitve. Tedaj vem da sem za malenkost prehiter, ampak to pomoje tudi tolerirajo.

Icematxyz ::

Sam vozim tako, da na stevcu kaze 10km/h vec od omejitve. Tedaj vem da sem za malenkost prehiter, ampak to pomoje tudi tolerirajo.


Aha ti si tisti ki me prehiteva vedno ko se peljem točno po omejitvi?

Matako ::

Sicer pa so taki vozniki blazno varni (zase) pa, če prav parkirajo na pločniku in morajo mamice z vozičkom, na cesto, da gredo lahko mimo.


Logično: vozniki, ki vozijo pod omejitvijo so isti, ki zaparkiravajo vhode, parkirajo na zelenicah in z bejzbolkami tolčejo puhaste mladiče tjulnov.

Le kako bi bilo lahko drugače?
/\/\.K.

Pyr0Beast ::

Zato vedno pravim, da počasni vozniki smrtno ogrožajo predvsem voznike, ki jih srečujejo
Trapasti in živčni vozniki ogrožajo prevsem sami sebe. Sem ti jaz kriv, če je pred mano traktor ki se ne umakne ? Kaj sem ti jaz sploh kriv za vraga. Če ni pogojev za prehitevanje JIH NI, kdaj boste to preprosto dejstvo razumeli.

Če gre en bebec prehitevati strnjeno kolono vozil, na nepreglednem delu ceste, kjer že tako lahko pričakuješ promet iz nasprotne strani, zakaj bi bil jaz sploh kriv za njegovo neodgovorno ravnanje.

To je izključno _NJEGOVA_ odločitev da se spravi prehitevati, pa če mu je sam bog namignil, da lahko. Ne prelagajte lastne nesposobnosti in odgovornosti za lastna dejanja na druge.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Aljaz1980 ::

nekako sem umes z svojim mnenjem, to da te je policaj tam izmeril sicer ni etično, ni pa nič narobe, sam če bi bil policaj imam svinske ideje kje bi čakal, vse ki bi tam prehiteval bi pa fukal v glavo, bi našel še kakšne druge pomankljivosti samo da jih spametujem

sam se sicer probam drzati omejitev kolikor se da, velikokrat pa imam na koncu naselja 60-70 pri koncu znaka
nimam negativnih izkušenj če se peljem 50 do znaka, ja folk je živčen pa te prehiti, da bi blendal pa pipkal pa se mi še ni zgodilo ali pa se nisem brigal in pozabil

bol me skrbi frend (velikorat se peljem z njim), ki prehiteva v škarje, ma probleme z omejitvami včasih, ker mu je 50 prepočas, 90 se še drži, o tem da ne govorim o ovinkanjem v križišču z ročno, da ne omenjam njegovega mneneja še eden ko ima avto pa ga ne zna uporabljat, ko vidi kak pocasnejši nov avto

sam 1x so ga ustavl, očitno ga še bojo moral, da ga bo spametoval ali pa se mu bo moral kaj pripetiti, čeprav mu tega ne želim

Pyr0Beast ::

Lahko ti svetujem samo da se držiš čimdlje od njega, ker enkrat ga bo v škarjah samo zmlelo.

Problem je tudi, ker ima včasih tak voznik občutek, da jih sovoznik podpira. Seveda, poleg neomejene arogance.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

solatko ::

Trapast in živčen rata voznik v taki koloni popolnoma zaradi drugih vzrokov (osebni problemi, služba, družina, pomanjkanje denarja......), najmanj zaradi vožnje. Pri vožnji pod dovoljenim, je zelo malo živčnih, željo po tistih 10-20 več imajo pa skoraj vsi v koloni pa, čeprav ne profitiraš dosti s hitrejšo vožnjo, samo promet se odvija popolnoma drugače v koloni, v kateri prvi vozi pod omejitvijo in koloni, kjer prvi vozi malo čez omejitev. Opazuj promet, pa boš sam ugotovil. Ta razlika v obnašanju se pojavi pri samo 10 km/h počasnejši vožnji. Torej je po tvojem ves slovenski vozniški folk trapast in živčen. Z raziskavo prometnih tokov so Nemci prišli do teh ugotovitev že pred več kot 20-imi leti.
GregaG87 - občutki na sovoznikovem sedežu so popolnoma drugačni, kot zadeve vidi voznik, še bolj grozni občutki so, če se voziš kot sovoznik na motorju.
Verjetno ta tvoj frend malo bolje obvlada vozilo, kot povprečen voznik, saj bi se v nasprotnem primeru že kje razlimal.
Ko se boš vozil s kakšnim šolanim specialcem, boš šele videl, kaj vse se da z avtom početi na cesti, pa da so vsi okoli tebe popolnoma varni, vendar to za povprečne voznike ni in hvala bogu nikoli ne bo.
Osebno vsako jesen ob prvem ledu ali snegu, preverim na kakšnem praznem parkirišču obnašanje avta in gum, pa tudi svoje reflekse in znanje, da me na cesti ne preseneti kak pomrznjen kos ovinka ali mostu.

___ ::

ATUBBUTA


rekel si da si imel 50 metrov pred tablo za konec naselja na števcu 90 kmh..to meni pove da si začel pospeševati vsaj 150 metrov pred tablo za konec naselja, kar pomeni da si bil še dokaj globoko v naselju.


Povej mi kateri bog si ti da si lahko dovoliš 150 metrov v naselju voziti s hitrostjo višjo od 50 km/h? Policisti so te POPOLNOMA upravičeno kaznovali!!!!


Saj tudi jaz marsikdaj vozim z višjo hitrostjo kot je dovoljena..ampak če me bo policist kaznoval, me pač bo..si bom POPOLNOMA sam kriv, tako kot si si tudi TI!!!!!

Me popolnoma nič ne zanima koliko se ti je mudilo...zakon je zakon in zakon je potrebno upoštevati! Pospeševati lahko začneš šele ob tabli za konec naselja in ne 150 metrov prej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pyr0Beast ::

Trapast in živčen rata voznik v taki koloni popolnoma zaradi drugih vzrokov (osebni problemi, služba, družina, pomanjkanje denarja......), najmanj zaradi vožnje.
Če lahko jaz potrpim, zakaj ne more še on. Če je v vprašanju varnost na cesti me sploh ne zanima, pa če ga je žena še tretjič danes pustila.

Opazuj promet, pa boš sam ugotovil.
Ga. In tudi če se pelješ že preko omejitve te bo kdo hotel prehitevati.

Torej je po tvojem ves slovenski vozniški folk trapast in živčen.
Ne, vsi, mnogi.

Ko se boš vozil s kakšnim šolanim specialcem, boš šele videl, kaj vse se da z avtom početi na cesti, pa da so vsi okoli tebe popolnoma varni, vendar to za povprečne voznike ni in hvala bogu nikoli ne bo.
'Varni' .. dokler ne gre kaj narobe seveda.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

l0g1t3ch ::

Radarji se postavljajo tam kjer se dobro kasira in NE tam kjer bi izboljševali varnost

Skozi celo naselje ni nobenega radarja na koncu pa stoji par metrov pred tablo ki označuje konec naselja.

___ ::

ja.tako pač je.to vsi vemo.zakaj potem na tistih odsekih pritiskate na gas?

šernk ::

če te prehitavajo po levi ko zavijaš levo...imaš na voljo odlično cepivo, da tega tam tisti ne bo storil več, nekoliko zaviješ levo in blokiraš (na črti!), vsak ki tako prehiteva pohodi na polno zavoro (da smo tudi že vzporedno stali s takšnim avtom), s tem jim natačno pokažeš kaj se lahko zgodi naslednjič, če ga boš imel v času zavijanja ravno v mrtvem kotu, in takšni potem ponavadi ne gredo več prehitevati tam. še najbolj nevarni so seveda motoristi...se ustaviš...za teboj se ustavijo 3 avti + tovornjak..in nato od zadaj prileti motorist 100km/h+, takim nimaš kaj.

@GregaG87: svetujem ti isto kot Pyr0Beast...čim dlej od njega, naj se sam raztrešči, že pri voznikih pri katerih dobim občutek da so izredno nesigurni na cesti, se peljem izrecno 1x z njimi in nikoli več. raje 4ure sedenja na vlaku, kot pa da se bom vozil 1uro z nekom, ki stalno popravlja smer, dela sunkovite zavoje, itd... pa čeprav v 3 letih še ni prijel avta. z osebki ki so pa v pol leta razbili 4 avte se pa sploh ne mislim voziti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

l0g1t3ch ::

ja.tako pač je.to vsi vemo.zakaj potem na tistih odsekih pritiskate na gas?


Sej ga ne :)) Cev naselje gonimo pol pa na koncu gas spustiš za mem table potem pa juhej naprej. Samo opozarjam na hinavščino države. Skozi pravi kako jih skrbi za našo varnost ubistvo so pa policaje spremenili v inkasante.

___ ::

vem da so vem.vem kako gre ta denar lepo v državni proračun...

ampak vseeno vas prašam zakaj pa vozite tako, da vas policist lahko kaznuje? Pač vozite tako da vam nič ne bo mogel in boste brez skrbi...

Kot sem že rekel..tudi sam večkrat pritisnem na gas in grem krepko čez omejitev, pa vendar se nikakor ne bom branil če me bo policist ustavil, saj vem da bom s prehitro vožnjo enostavno kršil zakon..pa tudi če je čez 50 metrov tabla za višjo omejitev hitrosti...sem pač prezgodaj pritisnil na plin..


predstavljajte si tole takole: imate nezaščiten seks in vam pride 5 sekund prej kot ste pričakovali....mislite da bodo spermiji rekli:"Saj bi mu moralo priti šele čez 5 sekund, tako da ne bomo iskali jajčeca?";)

Mipe ::

Žalostno je, da zagovarjate prehitro vožnjo, ki je daleč najpogostejši vzrok za smrtne žrtve na cestah. Vsem vam se kar naprej mudi - a na pokopališče?

___ ::

mipe..se strinjam!!!

Sicer pa malo izračunajte koliko dejansko priftirate na avtocesti če namesto 130 vozite 170 km/h na razdalji 100 km.

WAW..nekaj minutk se je pa nabralo kajne?:)

Zdaj pa razmislite koliko priftirate če greste po magistralki 120 namesto 90 na razdalji 30 km.....

kixs ::

14. člen, 44. točka Zakona o javnih cesta:

44. naselje skozi katero poteka javna cesta je prostor, na katerem so z ene ali obeh strani ceste vrste ali skupine stavb in so njegove meje določene s prometnimi znaki za označevanje naselij;


Ce prav razumem, gre za IN povezavo - stavbe IN znaki za oznacevanje naselja.

Kaj zdaj to tocno pomeni??

Se en link:
Hitrost v naselju

lp

profii ::

žalostno je da zagovarjate mečkače, ki vozijo 70 tam kjer je omejitev 90 in 55 tam kjer je omejitev 50, dioptrije imajo +5, vozijo stalo z dougimi lučmi (tudi podnevi), ker nevejo za kaj je tista ročka (baje za žmigovce), avto letnik 1991, tehnično izpraven ker jih čez spustijo, zimske pnevmatike letnik 1998, tlak preverjen nazadnje 4 leta nazaj, zavore itak primejo kakor primejo, itak pa jih niso sposobni pritisnit... aja črte na cesti so pa itak za okras.

take bi bilo potrebno spravit z cest.

Ps: podpiram solatkota in njegovo mišlenje!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: profii ()

___ ::

kdo zagovarja mečkače ki vozijo 70 na magistralki kjer je omejitev 90? Jaz definitivno ne! Ampak nihče pa nima opravičila da vozi čez omejitev..NIHČE.Pa naj bodo policisti še takšni "prasci"...kaznujejo le tistega ki je šel čez omejitev. Temu ne morete oporekati..Da ste šli čez omejitev ste si pa popolnoma sami krivi.


Profii..to kar si ti opisal je pa že prav skrajen primer:) ampak to niti ni tema pogovora..kakor vem je tema pogovora o tem kako si je en živčn kreten prislužil 1000 € kazni zaradi živčne vožnje ki bi lahko nekoga ubila..

CoolBits ::

Poleg tega so današnje omejitve narejene še v času, ko smo vozili fičkote in stoenke z gumami širine današnji biciklov skoraj. Aja pa takrat je malo kak avto zmogel 130km/h med drugim...
No ja... vse za varnost ampak prej je treba proračun polnit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: CoolBits ()

veverrca ::

žalostno je da zagovarjate mečkače, ki vozijo 70 tam kjer je omejitev 90 in 55 tam kjer je omejitev 50, dioptrije imajo +5, vozijo stalo z dougimi lučmi (tudi podnevi), ker nevejo za kaj je tista ročka (baje za žmigovce), avto letnik 1991, tehnično izpraven ker jih čez spustijo, zimske pnevmatike letnik 1998, tlak preverjen nazadnje 4 leta nazaj, zavore itak primejo kakor primejo, itak pa jih niso sposobni pritisnit... aja črte na cesti so pa itak za okras.

take bi bilo potrebno spravit z cest.


Naj dodam še eno stvar: nekaterim se zdi fino, če imajo non stop prižgane meglenke..še posebno jim je fajn, ko jih imajo prižgane, ko je tema in pada dež. In ti pripelje tak nasproti, voziš po cesti samo po občutku.

kixs ::

Žalostno je, da zagovarjate prehitro vožnjo, ki je daleč najpogostejši vzrok za smrtne žrtve na cestah. Vsem vam se kar naprej mudi - a na pokopališče?


Ves kaj je zalostno, da tiste, ki skoz norijo praviloma niti ne dobijo ali pa imajo le-ti kaksne veze. Sam se cim bolj drzim predpisov, vozim umirjeno... potem pa enkrat ponoci (22h), na koncu naselja, ko je tabla za konec naselja pred tabo in ni nobene hise vec, vidis liziko, ki ti maha iz odcepa zunaj naselja cca 100m naprej od te table.

To je svinjarija, nic drugega. Stojijo izven naselja in merijo tocno na zadnjih 50m naselja. In kot ze receno, so naselja, pri katerih so res hise ali drugi objekti do table, ampak pri vecini je nekaj rezerve in vi, ki pravite, da 100% vozite po omejitvah od table do table, vam enostavno ne verjamem!

lp

kixs ::

kdo zagovarja mečkače ki vozijo 70 na magistralki kjer je omejitev 90? Jaz definitivno ne! Ampak nihče pa nima opravičila da vozi čez omejitev..NIHČE.Pa naj bodo policisti še takšni "prasci"...kaznujejo le tistega ki je šel čez omejitev. Temu ne morete oporekati..Da ste šli čez omejitev ste si pa popolnoma sami krivi.


Profii..to kar si ti opisal je pa že prav skrajen primer:) ampak to niti ni tema pogovora..kakor vem je tema pogovora o tem kako si je en živčn kreten prislužil 1000 € kazni zaradi živčne vožnje ki bi lahko nekoga ubila..


Mah ti si kreten :))

Kje vidis, da je zivcen? Morda zato, ker je fasal 1000€ kazni?

___ ::

kixs97

saj sem rekel da tudi jaz pritisnem na plin.Ampak če me bo policist dobil, si bom popolnoma sam kriv..na žalost..

Večkrat se mi je že zgodilo da so policisti merili na popolnoma ravni cesti, sredi travnika, kjer je omejitev 90km/h, potem v naselju, kjer se menjajo omejitve 50 in 70 kmh in praktično VSI vozijo 70 km/h, pa ni nikogar..

Absurd..vem.Ampak če pogledaš iz njihovega stališča..oni niso nobenega zakona prekršili, medtem ko ti/jaz si/sem... Žalostno je le da ti prbijejo takšno kazen tudi če je ura 3 zjutraj in je cesta popolnoma prazna..dejansko vs čas ko stojiš ob policisti NIHČE ne pripelje mimo..in ti ne da samo opozorila, čeprav te je ves čas meril in je zagotovo jasno videl kdaj si pritisnil na plin...ampak jebiga. Živimo v trapasti državi..to že vrabci čivkajo...

___ ::

kixs97

živčen je bil...tudi sam je priznal da je bil živčen, da se mu je mudilo. Če ne verjameš odpri prvo stran in preberi kaj je napisal. Kreten si TI.očitno si star 12 let ali kaj pomeni tale 97?:)

da je bil živčen se vidi tudi po tem, da je že 150 metrov pred tablo začel živčno pospeševati in nato jokal da se mu je pač mudilo.KOGA BOLI KURAC ČE SE MU JE MUDILO.ON JE NEPOMEMBEN...MORA UBOGATI ZAKON, DRUGAČE JE PAČ OB IZPIT.kaj je tle nejasnega?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ___ ()

profii ::

Tech man, te popolno razumem, vendar norenje mimo šol, središč mest, vasi, trgov, ima drugačno težo kot 50m pred tablo, kjer ni več žive duše, samo še policist, radar in tabla. To se mi zdi nagnusno, nepošteno, nehumano, provokativno...
ravno tako nasprotujem omejitvam, ki se pojavljajo na novo, kar nekje brez pametnega razloga, kot je obnova nekega starega križišča, kjer je po novem kar 50 omejitev. samo za primer iz mojega kraja v sosednji večji kraj ki je oddaljen 8 ali 9km je vmes: 4x naselje (50km/h - logično in pošteno), potem pa (brezvezne ??) omejitve: 50-3x, 60-2x, 70-1x in še eno križišče je v izgradnji. od teh odsekov kjer so omejitve, se mi ne zdi niti eno kritično, mogoče pogojno eno ali 2. vse ostalo je samo polnenje proračuna in uničevanje avtomobilov. aja še za primerjavo: vožnja na tej relaciji ima zelo podobno porabo goriva kot v centru ljubljane.

edit:typo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: profii ()

___ ::

profii

Večkrat se mi je že zgodilo, tako kot mnogim od vas, da sem se vozil po avtocesti, kar na lepem omejitev 100, 80, nato pa 60.in TOČNO za znakom 60 kmh je stal policist in meril hitrost.KOT DA JE TAM TAKO GROZNO ČE GREŠ 70 NAMESTO 60 MISLM HALOOO?!?

V kraju kjer živim pa se večkrat pojavi kakšen kreten, ki pridno pritiska na plin, čeprav je to vas brez pločnikov?!?!? POLICISTOV PA NIKJER!!!!

Prav tako je pogost pojav, da merijo hitrost nekje, kjer je klanec.Pač se postavijo na dno klanca in merijo navzgor... PAČ DAM V TRETJO PRESTAVO IN ZAVIRAM LEPO Z MOTORJEM..ZAKAJ BI MORAL PO NEPOTREBNEM KURITI ZAVORE?!?!?!?preprosto..zato ker je na dnu klanca policist in če ne bom pritisnil na zavoro, mi bo šla mašina lepo na 60 km/h...

kixs ::

Tech_man:

ne razumes, da vedno, ko se vsedes v avto, lahko koga ubijes?!

Preberi malo svoje poste, pa bos videl, zakaj si kreten :))

šernk ::

Žalostno je, da zagovarjate prehitro vožnjo, ki je daleč najpogostejši vzrok za smrtne žrtve na cestah. Vsem vam se kar naprej mudi - a na pokopališče?



daleč najpogostejši ker se policajem drugega ne da študirat. napišejo neprilagojena hitrost in stvar zaključena. če je na tistem odseku 10cm ledu bodo še vedno napisali neprilagojena hitrost... pa na led če prideš z 20km/h, ko boš obnil volan pojdeš lahko naravnost v zid. (pač na pravem ("živem") ledu guma nima kam prijeti). po mojem mnenju je v 90% nesreč zaradi prehitre vožnje, krivo nekaj drugega...telefoniranje, začasna slabost itd...vse to pač leti pod prehitro vožnjo. na odseku kjer se vse ovinke popolnoma varno spelje tudi z 110km/h (ne trdim da to delam, vendar se da) je vedno en kup nesreč zaradi prehitre vožnje, kako hudiča če pa redkokdo vozi več kot 100 skozi ovinke? nesreča se zgodi zaradi nečesa tretjega...hitrost lahko temu le pripomore, ob primernih gumah se mi pa zdi skoraj nemogoče, da zletiš s ceste, razen če nisi ekstra norec. gume se namreč sliši že daleč preden izgubijo stik s podlago...

in ja policaji bi morali kaznovati tudi tiste ki ustvarjajo kolono, v izjemno redkih primerih sem do sedaj to doživel. če ne drugega najprej le z ustnim opozorilom, saj vsi vemo da delajo kolone eni in isti osebki... greš na delo, po regionalni cesti...če naletiš na kolono, so na čelu lahko le 4 avti in to vsak dan isti...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

___ ::

zdaj pa grem na cesto in upam da ne bo policist ravno mene ustavil:)

lp!

Pyr0Beast ::

žalostno je da zagovarjate mečkače, ki vozijo 70 tam kjer je omejitev 90 in 55 tam kjer je omejitev 50, dioptrije imajo +5, vozijo stalo z dougimi lučmi (tudi podnevi), ker nevejo za kaj je tista ročka (baje za žmigovce), avto letnik 1991, tehnično izpraven ker jih čez spustijo, zimske pnevmatike letnik 1998, tlak preverjen nazadnje 4 leta nazaj, zavore itak primejo kakor primejo, itak pa jih niso sposobni pritisnit... aja črte na cesti so pa itak za okras.
Zanimivo, jaz vozim 85-95 tam kjer je omejitev 90. Vid 20:20, s kratkimi čez dan, ki jih vklopim sam po parih sekundah, ko zalavfam anlaser.
Avto je letnik 93 in me je pripeljal še vedno kamorkoli sem hotel. Tudi letos je tehnično popolnoma izpraven, še celo emislije smo porihtali, ki so pod nivojem večine sodobnih dizelašev.
Lanskoletne pneumatike 155 namesto 145, razlika je samo v porabi. Tekočine ipd. preverjeno pred vsako vožnjo. Zavore primejo popolnoma skladno z pritiskom. Menjalnik je zakon in ga ne menjam za nobenega drugega. Avto kot katerikoli drug, nič posebnega.

... pa se še vedno najde kdo ki me praktično 'rine' naprej.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

profii ::

Pyr0Beast, verjetno nisi starejši od 65 let, in ne pelješ žene, s katero sta lani praznovala zlato poroko, v trgovino. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: profii ()

darkolord ::

vendar norenje mimo šol, središč mest, vasi, trgov, ima drugačno težo kot 50m pred tablo, kjer ni več žive duše, samo še policist, radar in tabla.
Pri nas so, ko so zgradili novo šolo, pred prehodom za pešce dali omejitev 30, semafor, informativno tablo o hitrosti, ležečega policaja in radar. In glej, glej, ko so vklopili radar (mislim sicer da kazni niso talali), se je na začetku bliskalo, da je bilo veselje (tudi večkrat ne minuto!). Po domače povedano, to da je tam šola, ni nobenega preveč ganilo, ko je tam mimo divjal. Zdaj (povečini) na tistih nekaj 10 metrih vozijo po omejitvi, ampak SAMO zaradi tega, ker je tam radar. Sem pa prepričan, da jih večina, ko dobi domov kazen, ko jih je pred šolo ujel radar, še vedno pi**i nad hinavščino in nepoštenostjo.

T-h-o-r ::

ja, saj na takem mestu nihče ne oporeka radarju

oporekamu pa radarjem tam, kjer je levo in desno od ceste samo en velik 0
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

BigWhale ::

In ne mi zdej nabijat, da je potrebno vse, ki nimajo živcev vozit za "varnimi vozniki", strpat najmanj v norišnice, da niso sposobni za na cesto in podobno


V norisnice ne, bi jim pa bilo potrebno odvzeti voznisko dovoljenje in jih poslati na psihiatricno evaluacijo.

Kdor ni sposoben potrpeti za nekim pocasnezem in ga zaradi nestrpnosti prehiti je popolnoma sam odgovoren za nesreco, ce jo povzroci s svojim nespametnim prehitevanjem.

Vsako drugo klobasanje o moralni odgovornosti in nevem cem se je traparija. Podobna traparija, kot, ce bi krivil lastnika hise, ki je zgradil ograjo ob cesti za moralno odgovornost, ker si se trescil v njegovo ograjo, ko si s ceste zletel.
««
4 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mnenje o policajih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12926525 (18319) strup121
»

Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26152126 (41332) Oki

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48676444 (69144) Gandalfar
»

Speeding Facts vs Myths (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
25813495 (10373) jype
»

Prehitra vožnja - ugovor (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18913718 (11248) Tear_DR0P

Več podobnih tem