» »

Referendum o kaznih za prometne prekrške

Referendum o kaznih za prometne prekrške

strani: 1 2 3 4 5 6 ... 11

Phil ::

Imam relativno hiter avto, vozim pa po predpisih. Vsaj zadnja leta. Na avtocesti grem mogoče včasih kakšem km več.


Trije stavki pa že zanikaš samega sebe. In ti bi mel še višje kazni. No saj vse kaže da ti bo ustreženo pa boš primerno kaznovan za tisti "km več".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Phil ()

ZaphodBB ::

@Isht:
Ti si pojma nimaš o vožnji. Na šoli varne vožnje ti močno vbijejo v glavo, da v krizi: sklopka in bremza do daske kolikor dajo noge (če imaš ABS).

Ti bi pa še s šaltanjem se ukvarjal? S to izjavo si se tako diskvalificiral, da ti svetujem da nehaš tukaj ljudem solit pamet (ker je ti še zase manjka soli), pa pojdi v šolo varne vožnje. Ker s svojim znanjem si nevaren sebi in drugim. Pa še škodljive nasvete talaš.

djordjevic ::

Phil je izjavil:

Podobno kot djorjevic, ki pravi da smernika se ne pozabi dat, par postov višje pa sam opiše kako je enkrat spregledal znak (oz. ni bil pozoren na omejitev).
Kaj naj rečem... Brazvezna sta oba.

Kot sem napisal že ohoho postov navzgor - napaka me je izučila. Kadar vozim v mestu po hribu navzdol, pustim avto v tretji, spustim gas, in se pripeljem do vznožja lepo 50 km/h. Stvar rešena. V Sl. Bistrici je en tak precej dolg hrib in so tam živeče in okolišane precej dobro vzgojili, ker so pogosto streljali z radarjem po hribu. Najbrž mi ni treba posebej pisati, s koliko bi se prinesel v mesto, če bi se po 500 metrov dolgem hribu peljal, kot bi se po ravnem. In če sem brezzvezen, ker me je, pazi, edina, CPP kazen, v 230.000 prevoženih kilometrih izučila, da iste napake ne ponavljam, sem pač brezzveznik. >:D Komot sprejmem to kvalifikacijo, vem pa, da so mi vozniki, ki imajo kaj soli v glavi, hvaležni, da vozim, kakor vozim.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Pithlit ::

Phil je izjavil:

Trije stavki pa že zanikaš samega sebe. In ti bi mel še višje kazni. No saj vse kaže da ti bo ustreženo pa boš primerno kaznovan za tisti "km več".

In nekateri se zaradi tega sploh ne sekiramo. Če storimo napako jo pač plačamo. Ja?
Life is as complicated as we make it...

Mavrik ::

ZaphodBB je izjavil:

@Isht:
Ti si pojma nimaš o vožnji. Na šoli varne vožnje ti močno vbijejo v glavo, da v krizi: sklopka in bremza do daske kolikor dajo noge (če imaš ABS).

Ti bi pa še s šaltanjem se ukvarjal? S to izjavo si se tako diskvalificiral, da ti svetujem da nehaš tukaj ljudem solit pamet (ker je ti še zase manjka soli), pa pojdi v šolo varne vožnje. Ker s svojim znanjem si nevaren sebi in drugim. Pa še škodljive nasvete talaš.


Človek, če pa ti na avtocesti in normalnem prometu zaviraš tako kot učijo na šoli varne vožnje potem pa se moraš čimprej spravit s prometa.

Lahko se pa tudi naučiš brati in prebereš poste od Isht še enkrat, da ne boš neumnosti tule troso ;)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

MKC00 ::

@ZaphodBB
Mislim, da je govora o zaviranju v sili (in če je, potem ima najbrž prav)

Pšenični ::

"Trije stavki pa že zanikaš samega sebe. In ti bi mel še višje kazni. No saj vse kaže da ti bo ustreženo pa boš primerno kaznovan za tisti "km več"."

Komot bom plačal. Visoke kazni podpiram, ker drugače pri nas ne gre.

zavajon ::

BlueRunner je izjavil:


1) Nihče ni nikoli in nikjer trdil, da obstaja kakršna koli linearna povezava.
2) Če se sedaj že velepametno vlečeš ven iz lastne bedarije, potem upoštevaj tudi število voznikov, število registriranih vozil in količino prometa na taistih cestah.

1. Ne samo, da ni linearne povezave, ampak ni NIKAKRŠNE. Ker če bi bila, bi tudi drugod na zemeljski obli na ta način reševali problem prometne varnosti. Ali pa ste samo slovenceljni tako pametni (to se itak vidi, glede na izjemno uspešen razvoj te nacije).
2. Seveda je potrebno upoštevati vse te dejavnike. A ti nisi predložil grafa o dinamiki višine kazni, še boljši bi bil tisti o količini vseh pobranih kazni, zato je za razumnega človeka vsaka debata glede tega odveč.

Phil ::

In če sem brezzvezen, ker me je, pazi, edina, CPP kazen, v 230.000 prevoženih kilometrih izučila, da iste napake ne ponavljam, sem pač brezzveznik.


Jzt pri podobno km nisem plačal še nobene, niti za parkiranje. Pa kaj? Pa vseeno nisem za to da ko bom enkrat naredil prekršek (recimo peljal 51kmh ker bi v naselju spregledal tablo za 40kmh, ...) da takoj fašem par 100€ kazni.

Visoke kazni podpiram, ker drugače pri nas ne gre.


Gre lahko tudi z nižjimi kaznimi in bolj pogostimi kontrolami.

djordjevic ::

Da ne boste mislili, da se statistika prometne varnosti izboljšuje samo s kaznimi. Pred leti, ko je bila Irska še na višku, sem bil tam na kratkem dopustu. In mi je vodič na enem izletu razlagal, kako so rešili kruto statistiko prometnih nesreč s smrtnimi izidi. Poglobili so se v te tragične nesreče in ugotovili, da se jih največ zgodi od petka ob 22h do nedelje ob 4h, povzročitelji pa so večinoma v skupini 19-24 let (or something like that, skratka mladi šoferji). In kaj so naredili? Zavarovalnice so nabile vsem mladim voznikom od oka okoli 5000 evrov dodatka na zavarovanje. Nič zato, če si vzoren mlad voznik. Statistika pravi, da si pobesneli cestni morilec. ;(( Chew on that.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Pšenični ::

"Gre lahko tudi z nižjimi kaznimi in bolj pogostimi kontrolami."

Kar trenutno ni izvedljivo. Ker ni denarja.

"Nič zato, če si vzoren mlad voznik. Statistika pravi, da si pobesneli cestni morilec."

Mogoče se ne motijo dosti.

Zgodovina sprememb…

dronyx ::

Kakšen referendum neki. Prvo kot prvo je potrebno ukiniti Agencijo za varnost v cestnem prometu! Jaz odkar pomnim gledam ljuba zajca, kako se preseda iz enega na drugi stolček in tole vse skupaj izgleda predvsem kot njegov šov. Najprej se ga spomnim iz MNZ, potem je šel pod ministrstvo za promet, danes pa ima človek celo kar svojo agencijo. Jaz sem za referendum, da se kot prvo ukine ta nepotrebna agencija in da se to področje vrne pod MNZ, hkrati pa se na referendumu lahko zavrne še nova kazenska prometna zakonodaja.


Sam sem zaradi res neverjetne zakonodaje in kaznovalne politike začel z današnjim dnem divjati po cestah in izven naselja vozim z gasom do konca. In 90 km/h je tako hitro, da so nekateri kolesarji skoraj poskakali v travo, ko sem prinorel mimo, samo še vedno čisto lepo po omejitvah. Če bom pa kdaj koga zadel, pa prosim kar na ljuba zajca se obrnite. Dokler niso začeli zganjati takega terorja nad vozniki morda res nisem vozil čisto po predpisih, sem pa vozil previdno. Ti časi so sedaj minili.

Kot sem že velikokrat napisal, mi postajamo na področju prometne kaznovalne politike nekakšen EU Iran in ne manjka veliko, da bom napisal protest na Evropski svet za varnost v cestnem prometu, ker tole pa presega vse razumne meje. Barabe pokvarjene bleferske!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

M-XXXX ::

Ojoj... Ti to resno?
Če voziš v 5. in moraš zabremzati na 0, je zaviranje bistveno hitrejše, če med zaviranjem z nožno zavoro tudi prestavljaš navzdol, da motor avtomobila zavira zaradi kompresije (seveda se pogovarjamo o ročnih menjalnikih).

Jasno, v večini primerov ljudje odreagiramo tako, da pritisnemo na bremzo in sklopko, vendar je dejansko zavorna pot pri zaviranju TUDI z motorjem bistveno krajša.


hahaha ti to resno? Kako ti sploh rata vozit, ce ne razumes osnov fizike? Eni pa znate nasmejat:) Pol pa tak uci vozt, ob enem pa misli, da bo hitreje z motorjem ustavil, kot jaz ki bremzam (v primeru krize) samo z bremzami:) pravzaprav pravilno bremzanje je samo s sklopko ter bremza do konca...

diavolo ::

Ma problem je v temu k ti dajo kazen za prekoračitev hitrosti kljub temu da si sam na cesti da nobenega ne ogrožaš itd....
Če vozš 60 namest 50 je čist ql in če že more bit kazen naj bo vzgojna, če pa noriš pa naj bo kazen temu primerna.
Za alkohol takojšen odvzem to se strinjam, ampak za hitrosti lepo prosm no....
V avstirji so to počeli... nerealno visoke kazni za prekršakarje, ampak ko so vidl da to ne bo šlo, si končno dali normalne. Sj se vid samo krpajo dražavni proračun.
Mene samo to skrbi ker zmeri pelem 10% nad omejitvijo, pa še to tko, da sem pozoren na okolico in pazim da ne ogrožam nikogar.
Na avtocesti pa redno vozim 150 km/h, več nimam potrebe tako da to me ne skrbi.

djordjevic ::

Veliko bi se dalo storiti tudi z zdravorazumsko uporabo predpisov. Recimo tiste 30/40 cone so pogosto postavljene okoli šol. Smiselno bi bilo, recimo, da bi ta omejitev veljala od 6.30 pa tam nekje do 17.30, ko je s poukom in popoldanskim varstvom tudi absolutno konec, nato pa bi veljala naprej normalna omejitev 50 (po vzoru omejitve prehitevanja kamionov v določenih urah na AC).
No grave is deep enough to keep us in chains.

RockyS ::

ZaphodBB je izjavil:

@RockyS: Tale je bla res lovska. Če je omejitev 50, je omejitev 50 pa nima veze al je prednostna al neprednostna cesta. Si pa dolžen bit previden (to pomeni on trikotnik). Če je Stop znak - je pa druga pesem, obvezno moraš ustavit vozilo, čene je joj.

Jaz sem se recimo zaletel s poštarjem na gozdni cesti, pa sva imela vsak 25kmh na uro not (zmrznjena cesta). Pa se pol pogovarjava, kako bova izpolnila zapisnik, pa jest neki mutim da sva bla prehitra. Pa me dec pogleda pa prjav, omejitev je 90! In čist prav je mel dec :D.


Omejitev nima veze, ampak skozi križišče, iz prednostne ceste, zapeljati z 40-60km/h je pa malo huda se ti ne zdi?
In ja, nisem vedel da govorimo o trikotniku ampak sem predvideval na podlagih bližnjih izvozov iz AC, kjer je povsod stop znak.
In zame je še vedno glupi inštruktor ki v avtošoli uči narobe. Mislim da je vsem jasno, da če te že v AŠ nekdo ne opozarja na morebitne nevarnosti,napake in ŽIVLJENSKE "dogodivščine" potem mislim, da si na dobri poti, da boš nekoga ravno pri teh "izpuščenih" nenapisanih pravilih dočakal svojo trugo ali invalidski voziček. Cesta ni igrišče, v njem smo vsi enakopravni.

Isht ::

M-XXXX: Fizika je tu jasna: če zaviraš z zavorami IN z motorjem, je zavorna pot krajša. Problem je v kratkem odzivnem času pri zaviranju v sili, kjer človek ne zmore ničesar drugega, kot pritisniti na bremzo in sklopko in upati na najboljše. V vsaki normalni situaciji pa ne boš trdil, da zaviranje z motorjem POLEG zaviranja z zavoro ne pomaga ustaviti avto hitreje. Sem pa tudi na AC (višnjegorski klanec iz LJ v NM, v dolino) ustavil iz 100 na 0 (nesreča pred mano) z zaviranjem z zavorami IN motorjem: bil sem dovolj zbran in pozoren, da sem to lahko naredil, so pa bile tudi situacije, ko ni bilo toliko časa na voljo, da bi sploh lahko razmišljal.


Najboljši dokaz, da je fizika zaviranja z motorjem točno taka, kot trdim jaz: formula1. Pred ostrimi ovinki čisto vsak dirkač prešalta iz najvišje do najnižje po eno prestavo naenkrat, da še motor pomaga pri zaviranju in je obraba zavor manjša. Če to ne bi bilo res, bi tako prestavljanje bilo popolnoma nesmiselno in bi dirkači enostavno prestavili iz sedme direktno v drugo, pa čao. Dirkači si sicer pomagajo z polavtomatskim prestavljanjem (in ne rabijo pritiskati pedala za sklopko), toda fizikalni princip je popolnoma identičen.


Je pa treba povedati, da zaviranje z motorjem v pravem pomenu besede deluje pri bencinarjih. Dizli imajo drugačne sisteme, ki dosežejo podoben učinek.


Pa v tej temi sploh to ni pomembno: vsak vozi po svojih zmožnostih in po svojem tempu. Očitno pa nihče tukaj ne šteka najpreprostejše resnice:
omejitve na cestah so postavljeni za to, da se jih držimo vsi, ne glede na to, za kako super voznika se imaš. S takimi omejitvami so prometne nesreče zreducirane na čim manjše število, posledice nesreč pa so tudi blažje.
Prepotentneži, ki pa radi tiščijo gas, pa so v veliki meri odgovorni tako za večje število nesreč kot tudi za hujše posledice. In dokler vam ne bo jasno, da posledica prehitre vožnje ni samo par sto evrov, ampak življenje nedolžnega človeka, enostavno niste zreli za cesto.

Vsak tukaj se hvali, kako ni imel nobene prometne nesreče, ali pa kako ni dobil še nobene kazni. Čestitke. Toda če bi šli preverjati karakterje povzročiteljev nesreč bi ugotovili, da jih je večina točno takih: neodgovorni, nepremišljeni, pametnjakoviči in pa vase zaverovani najboljši vozniki na svetu, ki so jim omejitve samo ovire na cesti, policisti pa zgaga, ki čaka na njihov denar. In taki prepotentneži se najbolj derejo, ko se višajo kazni, saj bodo ravno oni najbolj nasrkali. Jaz bom 100 evrov preživel, prepotentneža pa bo 1200€ in odvzem vozniške udaril bistveno bolj. In ti prepotentneži potem iščejo izgovore, češ "vlada polni proračun", "omejitve so butaste in brezvezne" in pa "take kazni so previsoke za naše plače".


Kot sem že večkrat napisal: ukvarjajte se raje s tem, da boste vozili po predpisih, kot pa s tem, koliko vas bodo morebitne kazni koštale. Ker vsak je odgovoren za svoja dejanja.

BlueRunner ::

zavajon je izjavil:

Seveda je potrebno upoštevati vse te dejavnike. A ti nisi predložil grafa o dinamiki višine kazni, še boljši bi bil tisti o količini vseh pobranih kazni, zato je za razumnega človeka vsaka debata glede tega odveč.

Seveda to napiše nekdi, ki svoje izjave vleče iz riti in ne pokaže niti enega podatka, ki bi njegovo mnenje podkrepil. Jaz sem svoje grafe pokazal, postavljajo te na laž.

Kje so tvoji grafi g. "razumen človek"?

Zgodovina sprememb…

šernk ::

kar je meni jasno F1 ne zavira z motorjem. zavore so namreč tako močne da iz 200km/h ustavijo v vsega 2,21s in 65 metrih. skratka pojemek pri močnih zaviranjih je tako velik, da ga že sam menjalnik komaj dohaja, kaj šele človek.

prestave zbijajo dol pa izključno zaradi izhoda iz ovinka, na zaviranje vpliva pa praktično enako nič.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Isht ::

Dopuščam možnost, da sem se glede F1 in zaviranja z motorjem zmotil. Toliko o tem, pa gremo nazaj na originalno temo.

BlueRunner ::

šernk je izjavil:

kar je meni jasno F1 ne zavira z motorjem. zavore so namreč tako močne da iz 200km/h ustavijo v vsega 2,21s in 65 metrih. skratka pojemek pri močnih zaviranjih je tako velik, da ga že sam menjalnik komaj dohaja, kaj šele človek.

prestave zbijajo dol pa izključno zaradi izhoda iz ovinka, na zaviranje vpliva pa praktično enako nič.

Dobesedno iz šole varne vožnje:
- Seveda te motor dodatno ustavlja, kar se pri normalni vožnji izdatno izkorišča.
- V nevarnih situacijah se vedno zavira sklopka + zavora zaradi dveh razlogov: prvi in malenkosten je, da bo motor od neke hitrosti navzdol začel poskušati pospeševati, s čemer bo izničil tistih nekaj centimetrov "profita" s svojim zaviranjem. Drugi in bistven razlog pa je, da boš imel s takšnim zaviranjem na koncu manevra še vedno motor v pogonu, kar je precej pomemben faktor, če se boš moral tudi hitro umakniti/premakniti iz točke, kjer si ustavil. Brez sklopke ti bo motor crknil in ga boš moral ponovno vžigati, kar izgubjla dragocene sekunde.

Zgodovina sprememb…

Isht ::

Torej, sem raziskal:

F1 uporablja zaviranje z motorjem. Je pa to zaviranje od spremembe pravil v 2008 zelo otežkočeno, saj so takrat prepovedali TC (Traction Control) sistem, ki je preprečil blokiranje zadnjih koles, kar je bilo posledica zaviranja z motorjem.

Je pa to zaviranje v motorjem bilo bistveno efektivnejše, dokler so F1 motorji bili V10. Pri prehodu na V8 motorje je bil efekt manjši, blokade zadnjih koles pogostejše, tudi zato so razvijali različne TC sisteme. S prepovedjo TC sistemov pa je zaviranje z motorjem v F1, kot že rečeno, otežkočeno, nikakor pa ne more nihče reči, da ga ni oz. da ga dirkači ne uporabljajo.

In še enkrat: tema iztirja.

amigo_no1 ::

f1
Nope, (istočasno) spustijo gas (majhen vztrajnik -> hitrost takoj pade) in ustrezno pohodijo stopalno zavore.Ni to tovornjak z motorno zavoro.
Dol prestavijo da so v temenu ovinka zopet pripravljeni na pospeševanje (brez izgube časa).

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Tvoje bedarije so v večini že popravili, pa si bom še jaz vzel to čast.

M-XXXX: Fizika je tu jasna: če zaviraš z zavorami IN z motorjem, je zavorna pot krajša. Problem je v kratkem odzivnem času pri zaviranju v sili, kjer človek ne zmore ničesar drugega, kot pritisniti na bremzo in sklopko in upati na najboljše. V vsaki normalni situaciji pa ne boš trdil, da zaviranje z motorjem POLEG zaviranja z zavoro ne pomaga ustaviti avto hitreje. Sem pa tudi na AC (višnjegorski klanec iz LJ v NM, v dolino) ustavil iz 100 na 0 (nesreča pred mano) z zaviranjem z zavorami IN motorjem: bil sem dovolj zbran in pozoren, da sem to lahko naredil, so pa bile tudi situacije, ko ni bilo toliko časa na voljo, da bi sploh lahko razmišljal.


Fizika je tukaj jasna. Motor ne pomaga čisto popolnoma nič kot 0 (k krajšemu zaustavljanju). Edina možnost, da bi motor pomagal je v takem primeru, da zavore NEBI BILE možne zaustavljati moment koles, ker pa imajo zavore nekajkrat večji moment kot ga povzroča kolo (oziroma guma na kontaktu s cestiščem) je motor tukaj nepomemben.

Lepo da si na AC ustavil iz 100 na 0, ampak nisi ustavil nič hitreje kot bi SAMO z zavorami.


Najboljši dokaz, da je fizika zaviranja z motorjem točno taka, kot trdim jaz: formula1. Pred ostrimi ovinki čisto vsak dirkač prešalta iz najvišje do najnižje po eno prestavo naenkrat, da še motor pomaga pri zaviranju in je obraba zavor manjša. Če to ne bi bilo res, bi tako prestavljanje bilo popolnoma nesmiselno in bi dirkači enostavno prestavili iz sedme direktno v drugo, pa čao. Dirkači si sicer pomagajo z polavtomatskim prestavljanjem (in ne rabijo pritiskati pedala za sklopko), toda fizikalni princip je popolnoma identičen.

V kateri koli dirkalni disciplini (ali vožnji po cesti) se pred ovinkom menja v nižje prestave zato, da lahko hitreje izpelješ iz ovinka).


Je pa treba povedati, da zaviranje z motorjem v pravem pomenu besede deluje pri bencinarjih. Dizli imajo drugačne sisteme, ki dosežejo podoben učinek.

Hehe, daj še tole razloži. Da vidim, če se bomo lahko še malo nasmejali.

No da strnem: motor popolnoma NIČ ne pomaga pri HITREJŠEM zaviranju, ker so edini problem pri zaviranju gume (oziroma trenje med gumami in podlago) in zavore za nekajkrat presegajo momente, ki se pojavljajo pri cestišču. Saj lepo da živite s placebom, kako bremzanje z motorjem (v extremnem zaviranju) pomaga, vendar bi bilo dobro, da se postavite na realna tla.

In tako kot je rekel že BlueRunner, v primeru sile se ne rabiš nič ukvarjat z motorjem, ker boš situacijo zgolj poslabšal, edino kar rabiš naredit je bremza do podna (usekat po zavori kakor lahko, nobenega razmišljanja, nobene nežnosti, z vso silo udarit/brcnit kakor se le da in isto naredit s sklopko, vse kar rabiš zdaj mislit je pa kako usmerjat avto, da bo čim manj sranja. Pa da me ne boste za jezik vlekli: to velja za avto z ABS.

MKC00 ::

@Isht
Zaviranje v sili -> Zavoro stisniti do konca (ne pa nekaj na 3/4). In kaj se zgodi če pritisneš do konca in zraven ne stisneš še sklopke? -> motor se ugasne in tako ostaneš brez ABS in servo volana.
F1 -> pred ovinkom ne zavirajo v sili in dvomim, da imajo sklopko (in se zraven še bojijo, da bi jim motor ugasnil).

Isht ::

No, važno je, da smo stvari z zaviranjem prišli do dna. Ker te postranske zadeve glede prehitre vožnje in dojemanja kazni za prehitro vožnjo - to res ni relevantno za to temo na forumu, katere naslov je "Referendum o kaznih za prometne prekrške".

dmi ::

Samo da upadem iz nekje noter, predvsem zanimivo se mi zdita takšna podatka.

http://pxweb.stat.si/pxweb/igraph/MakeG...

http://pxweb.stat.si/pxweb/igraph/MakeG...

Keyser Soze ::

Isht je izjavil:

No, važno je, da smo stvari z zaviranjem prišli do dna. Ker te postranske zadeve glede prehitre vožnje in dojemanja kazni za prehitro vožnjo - to res ni relevantno za to temo na forumu, katere naslov je "Referendum o kaznih za prometne prekrške".

V bistvu je pravilno, da popravijo tvoje neznanje, ker s tem kar ti prakticiraš lahko v določeni situaciji, kjer je potrebno močno zaviranje, povzročiš še hujšo nesrečo. Sedaj moraš samo še popravit napako, če si širil svoje "znanje" naokoli. Preden bo prepozno.
OM, F, G!

ZaphodBB ::

@Mavrik: govora je bilo o tem kako najhitreje ustaviti vozilo. Tak scenarij je zgolj zaviranje v sili. V vseh kontroliranih scenarijih je pa planiranje možno in je seveda modro, da si pomagamo z motorjem.

@RockyS: Jaz omenjenega križišča ne poznam in ja večinoma se res ne zavija s 50kmh - je pa to dovoljeno :D.

softić ::

kolikšna ja kazen za pobeg?

djordjevic ::

Odvzem in 1200, če se ne motim.
No grave is deep enough to keep us in chains.

softić ::

Resno?

BlueRunner ::

Čisto resno. 110. čl. ZPrCP: "...ostati na kraju prometne nesreče, dokler ni končan ogled, razen če tisti, ki vodi ogled, ne odloči drugače. Če je treba rešiti človeško življenje, lahko udeleženec prometne nesreče začasno zapusti kraj prometne nesreče, vendar se mora takoj, ko je to mogoče, vrniti."

In prav je tako. Kdor pobegne, si res ne zasluži obdržati dovoljenje.

M-XXXX ::

Isht je izjavil:

No, važno je, da smo stvari z zaviranjem prišli do dna. Ker te postranske zadeve glede prehitre vožnje in dojemanja kazni za prehitro vožnjo - to res ni relevantno za to temo na forumu, katere naslov je "Referendum o kaznih za prometne prekrške".

Sicer konkretna voda na moj mlin, pa vseeno: kdo pravi, da se tudi glede ostalega ne motiš? Glede, na to da, si bil prepričan, da si imel za bremzanje prav pa se je izkazalo, da se motiš? Da ne bo pomote, ne trdim, da imaš narobe (ali, da imaš prav), le imej v glavi možnosti, da je kaj resnice tudi v izjavah ostalih udeležencev v prometu.

Čisto resno. 110. čl. ZPrCP: "...ostati na kraju prometne nesreče, dokler ni končan ogled, razen če tisti, ki vodi ogled, ne odloči drugače. Če je treba rešiti človeško življenje, lahko udeleženec prometne nesreče začasno zapusti kraj prometne nesreče, vendar se mora takoj, ko je to mogoče, vrniti."

In prav je tako. Kdor pobegne, si res ne zasluži obdržati dovoljenje.

Bolj za šalo kot za res: ko se je v očeta mojega sošolca nekdo zaletel, je oče v času čakanja na policijo šel do frizerja. Si mogoče zasluži odvzem izpita^^?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

djordjevic ::

A, daj. Dobro veš, o kakšnih pobegih je govora. Ne špilaj idiota.
No grave is deep enough to keep us in chains.

BlueRunner ::

Bolj za šalo kot za res: ko se je v očeta mojega sošolca nekdo zaletel, je oče v času čakanja na policijo šel do frizerja. Si mogoče zasluži odvzem izpita^^?

Če je I. kategorija, potem policije sploh ni potrebno klicati (izvzemši predpisane izjeme).

Za vse ostalo pa da, nima kaj za zapuščati prizorišče nesreče, če to ni nujno potrebno oziroma dogovorjeno. Urejanje pričeske ne bi štel pod "nujno potrebno", o morebitnih dodatnih okoliščinah pa nisi nič napisal.

M-XXXX ::

djordjevic je izjavil:

A, daj. Dobro veš, o kakšnih pobegih je govora. Ne špilaj idiota.

Vem, ravno zato je bila prva stvar, katero sem napisal: Bolj za šalo kot za res:

Someone is sober today :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

djordjevic ::

Ok, malo preburno sem reagiral. Dosti je bilo že BS v tej temi, pa sem malo našpičen. :)

You take me for a drunk? :P
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

You take me for a drunk?

No, and exactly that is the problem right now:P


Zdaj smo(sva) pa res offtopic, bodo kaj hitro z rdečo začel štrihat:)

softić ::

Ni bila nesreča temveč nekaj drugega... torej resno vprašam kolikšna je kazen za če nočeš ustavit policaju kateri te ustavlja...

BlueRunner ::

Ah, to. To je pa 500€ + 5kt. 27. čl. ZPrCP: "Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne ravna po predpisanem znaku, s katerim ga pooblaščena uradna oseba ustavlja ali ne upošteva njene odredbe o prepovedi nadaljnje vožnje, ali ki ne upošteva svetlobne prometne signalizacije, ki označuje eksperimentalno prometno ureditev. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk."

balocom ::

Jaz predlagam da se na referendumu glasuje za znižanje kazni za previsoko hitrost, ter zniža dovoljeno količino alkohola (na koncu se naj vse skupaj zniža na 0.0), druge kazni pa naj ostanejo take kot so. Razen kazen za vožnjo po nasprotni strani ac naj bo vsaj 5 letna prepoved vožnje in opravljanja vozniškega izpita.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

zavajon ::

BlueRunner je izjavil:

zavajon je izjavil:

Seveda je potrebno upoštevati vse te dejavnike. A ti nisi predložil grafa o dinamiki višine kazni, še boljši bi bil tisti o količini vseh pobranih kazni, zato je za razumnega človeka vsaka debata glede tega odveč.

Seveda to napiše nekdi, ki svoje izjave vleče iz riti in ne pokaže niti enega podatka, ki bi njegovo mnenje podkrepil. Jaz sem svoje grafe pokazal, postavljajo te na laž.

Kje so tvoji grafi g. "razumen človek"?


Poglej si podatke tukaj, tabela 6 na 20.strani. Iz tabele je razvidno, da je znesek izdanih kazni od 2001 do 2006 padal, šele takrat je skokovito narastel. In glej ga zlomka, po tvojem grafu se je ravno takrat padanje števila nesreč upočasnilo. Razumen človek (kar pa ti seveda nisi) lahko brez pretiranega truda sklepa, da ni povezave med kaznimi in prometnimi nesrečami, če pa že je, je to prej obratno sorazmerje.

Pa končajva to debato, ker ne bova prišla nikamor. Slovenceljni ste pač hlapci, ki ste tem bolj veseli, čim bolj vas gospodar tepe. Kajti tako se počutite pomembni. A si vendarle želite, da ne bi bili več hlabci, in sicer le zato, da bi potem lahko vi tepli druge ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zavajon ()

Samson ::

Mene ne motijo toliko visoke kazni kolikor me moti neprimerno daljsa voznja po pravilih naprimer iz Bele krajine do Ljubljane. Ker nimamo avtocest in ce se vozimo po partizanki, kjer so povecini sama naselja...Voznja se za sto kilometrov prevozene poti lahko raztegne na slabe dve uri, kar ni zanemarljivo. Ce so kazni milejse se pac malce vozis na riziko in prides prej. Seveda ne govorim o norenju. Za alkohol se pa strinjam glede kazni. Ok se zgodi da je kdaj kaksna festa v enem letu in se zgodi da malce vec popijes. Dobis eno normalno kazen. Ce se pa to ponavlja, pa hop po zepu, odvzem vozniske in prepoved. Sicer kako ti lahko nekdo nekaj vzame ce si dokazal znanje potrebno za pridobitev vozniskega dovoljenja? Je naslednji korak odvzem legitimno pridobljene solske izobrazbe zaradi kaksne vecje poslovne napake?
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)

BlueRunner ::

Poglej si podatke tukaj, tabela 6 na 20.strani. Iz tabele je razvidno, da je znesek izdanih kazni od 2001 do 2006 padal, šele takrat je skokovito narastel.

Medmet: popravi link, pozabil si "http://".

Iz komentarja k tabeli je razvidno tudi to, da je policija dejansko izrekla manjše število kazni, pri čemer pa je dvig zneskov povečal skupno vsoto zbranih kazni. To manjše število izrečenih kazni pa je povezano z novimi pristojnostmi, ki jih je policija dobila po ZP-1 in so bistveno povečali njeno "papirnato" delo.

Torej je ob manjši količini opravljenega dela prometna varnost ostala približno na enaki ravni. Morda pa tudi zato, ker so se kazni povišale do te mere, da so ta izpad "enforcementa" nadoknadile s strašenjem. Seveda pa zadeva ni zdržala predolgo (sledi konica 2007).

Torej znova okoliščina, da višanje kazni nekoliko pomaga, pa če se postaviš na glavo. Ni pa to dobra ali optimalna rešitev, kar pa mislim, da nihče tukaj ne trdi.

Razumen človek (kar pa ti seveda nisi) lahko brez pretiranega truda sklepa, da ni povezave med kaznimi in prometnimi nesrečami, če pa že je, je to prej obratno sorazmerje.

Razumen človek prebere tudi kaj več, kot pa samo podatke v tabeli in vidi tudi kakšen del besedila, ki se sicer ne sklada z njegovim mnenjem.

Brez pretiranega truda sem sklepal, da je sočasno višanje kazni verjetno vsaj za nekaj časa pripomoglo k temu, da število nesreč ni bistveno naraslo.

Ker nimamo avtocest in ce se vozimo po partizanki, kjer so povecini sama naselja...Voznja se za sto kilometrov prevozene poti lahko raztegne na slabe dve uri, kar ni zanemarljivo.

Po partizanki je relacija Lj - Bk cca. 75-80 minut. Po pravilih, kar pomeni 50 v naseljih, 90 izven naselij in z upoštevanjem tistih nekaj 60/70 omejitev na križiščih izven naselij. Kar seveda ni malo časa, ni pa ravno dve uri. Še če pristaneš za šleparjem ne izgubiš več kot 10 minut.

Je pa res, da se ti podvozje ne sme smiliti, oziroma se ti ni smelo smiliti (velik del jo je sedaj že poflikan), če želel res voziti 90.

Osebno pa imam raje relacijo preko Vahte na NM. Preprosto zato, ker se vozim ob urah, ko je na cesti divjad. Na partizanki so to srne in občasno kakšen medved, na Gorjancih pa so to bolj zajci, lisice. Tako si izven dnevnih ur na partizanki preprosto ne moreš varno privoščiti 90, ker te lahko praktično za vsakim ovinkom čaka štirinožno presenečenje, ki bo običajno rezultiralo v totalki.

jan_g ::

Mene zanima, čemu je potrebno spreminjati zakonodajo vsakih nekaj let in višati kazni, če vse statistike pravijo, da se prometna varnost izboljšuje in je prometnih nesreč/mrtvih vsako leto manj? Očitno že prejšnja zakonodaja učinkuje.

Čeprav jaz mislim, da niso kazni tiste, ki prispevajo k varnosti v zadnjih 10 letih (neuravnovešeni bodo še naprej vozili, tudi če jim odvzamejo izpit in avto, je bil prispevek o nekem takem kalibru iz okolice Ljubljane v eni izmed oddaj na rtvslo, ki se je s tem še javno pohvalil), temveč cenovno ugodne avtoceste in bolj varni avti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jan_g ()

amigo_no1 ::

Kakšna zakonodaja učinkuje ?
Avtomobili so bolj varni +vinjete za AC.

jan_g ::

Saj sem to napisal v drugem odstavku. V prvem pa samo 'razgalil' logiko politikov.

zavajon ::

Jan, saj to v resnici ni logika politikov. To "logiko" le ovcam prodajajo, oni se dobro zavedajo, da so te kazni namenjene izključno polnjenju proračuna in ničemer drugem. Zakaj pa ne bi tega počeli, ko pa se 80% prebivalstva strinja s tem?! Poglej, prejšnja vlada je zvišala kazni pol leta pred iztekom mandata, sedanja tudi očitno bolj proti koncu (čeprav tega takrat, ko so zakon pisali, morda še niso vedeli). Kar kaže na prepričanje, da to pomaga k možnosti ponovne izvolitve.

#000000 ::

A že kje zbirajo podpise ? Al bo ostalo samo pri željah ?
strani: 1 2 3 4 5 6 ... 11


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Policijska kazen

Oddelek: Loža
477295 (5906) Gandalfar
»

Vožnja pod vplivom alkohola

Oddelek: Problemi človeštva
341980 (1557) M-XXXX
»

Kazen prehitra vožnja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6123759 (22532) jrtjtejtt
»

Kazen za minimalno prekoračitev hitrosti?

Oddelek: Loža
484616 (3187) Loki
»

Avto, ki ne more iti prehitro

Oddelek: Loža
472432 (1171) SkIDiver

Več podobnih tem