Prijavi se z GoogleID

» »

Novi zakon o cestnoprometnih predpisih

Novi zakon o cestnoprometnih predpisih

strani: 1 ... 9 10 11 »

WarpedOne ::

Žal je stvari možno eksaktno definirat samo do neke meje.

Ja. Hudič pa je, da tut ta "možna meja" ni eksaktno definirana in je le stvar presoje zakonodajalca, kje se bo ustavu in nadaljnje detajle prepustil ZKP. Dlje kot rine v detajle, večje šanse ma, da bo kej spustu in pristal v absurdih, ki so bili že pokazani na teh straneh.

Zato mam raje, da se ne gre urarja in se ne trudi vsega definirat z mikroskopsko natančnostjo (ker bo praksa itak pokazala da je to naredu slabo) in se mu bo potem folk smejal. Zato pravim "manj je več". Bolj ko so predpisi osnovni, bol držijo vodo in so zato bol "spoštovanja vredni". Kregali se bomo o dejanskih pomembnih detjalih like a sem koga s svojim početjem ogrožal, in ne o butastih detajlih lajk, a sm parkriral al sm se le zaustavil. Al sm lahko še mel prižgane vse 4 smernike al ne več, ker nism vozil itd.

Vedno se bo stvar končala pri "presoji odgovorne osebe". Bol enostavna zakondaja, da tej osebi več moči in odgovornosti. Hkrati pa mu ne nastavlja žebljčkov na stol, na katere se lahko nasadi če kak nepomemben detajl kje spregleda/pozabi.
Do you know what you don't know?

darkolord ::

Kregali se bomo o dejanskih pomembnih detjalih like a sem koga s svojim početjem ogrožal, in ne o butastih detajlih lajk, a sm parkriral al sm se le zaustavil.
Take "butaste" detajle se zelo enostavno popravi, da so water-tight, in ni jih prav veliko. Če bi pa pustil zadeve odprte lastne interpretaciji, potem dobiš pa res anarhijo - kako boš nekomu dokazal, da je koga ogrožal, ko je avto parkiral sredi avtoceste?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

WarpedOne ::

Praksa te demantira.
Do you know what you don't know?

darkolord ::

Na primer?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

WarpedOne ::

A smo že ugotovili, a je uradno dovoljeno/zapovedano met vklopljene utripalke ko se ne premikaš?
Do you know what you don't know?

darkolord ::

Seveda. V zakonu lepo pišejo primeri, v katerih moraš imeti vklopljene utripalke. In da jih kar tako (ko ne opozarjaš ostalih udeležencev na nevarnost) ne smeš imeti.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

kako boš nekomu dokazal, da je koga ogrožal, ko je avto parkiral sredi avtoceste?

Naprimer:

Lakotnik29 ::

Tvoja rešitev je torej videonadzorni sistem v vsak avto?

Sorry, ampak že rajši kdaj kakšno pritožbo napišem, kot da bi kaj takega sprejel.

Lakotnik29 ::

Ravno kazensko pravo mora bit natančno in jasno, ker tukaj gre za odnos na nivoju posameznik - družba in s seboj nosi kazensko odgovornost. Mora bit čim manj prostora za takšne in drugače interpretacije in samovoljno razlaganje tako posameznika kot represivnega aparata. Problem pri nas bolj kot zakon sam je kombinacija mentalitete voznikov in pomanjkljivega strokovnega znanja represivnega organa. Pri emer še posebej izstopajo razni mestni redarji. Bojim se namreč, da velik del njih sestavljajo takšni in drugačni zafrustriranci, ki niti v RS ne bi prišli do poklica policist. Podobno kot številni učitelji pa potem za kvazi uniformo rešujejo svoje komplekse.

dzinks63 ::

Tvoja rešitev je torej videonadzorni sistem v vsak avto?

Zakaj pa ne, že sedaj jih kar nekaj uporablja takšen sistem, katerega so prostovoljno vgradili. Za prvo vgradnjo v nov avtomobil v milionskih količinah bi to bil le mali dodaten strošek.

Tudi nekatera druga prevozna sredstva že sedaj uporabljajo črne skrinjice ali kaj podobnega. V primeru nesreč bi se na takšen način dalo marskikaj pojasniti, kar je do sedaj spolzelo skoti roke pravice ali pa je celo nedolžen postal kriv.

Lakotnik29 ::

In potem te policija ustavi, se priklopi na "črno skrinjico" v avtu in ti napiše kazni za zadnje tri dni. Ali pa še bolje, kaj če vse skupaj povežemo v centralen sistem, pa lepo sproti tiska položnice oziroma kar pobira denar z računa.

Obstaja ena bistvena razlika med prostovoljno ugradnjo in črno skrinjico. V ustavi jo najdeš pod 29. členom.

dzinks63 ::

In potem te policija ustavi, se priklopi na "črno skrinjico" v avtu in ti napiše kazni za zadnje tri dni. Ali pa še bolje, kaj če vse skupaj povežemo v centralen sistem, pa lepo sproti tiska položnice oziroma kar pobira denar z računa.

Teh pristojnosti policija nebi imela, posnetke in ostale informacije bi se lahko pregledovalo le za dodatno razjasnitev nesreč na sodiščih.

Lakotnik29 ::

In kaj to pomaga potem pri prometnih prekrških in nepravilnem ravnanju redarjev o čemer tukaj teče beseda?

thramos ::

Lakotnik29 je izjavil:

In potem te policija ustavi, se priklopi na "črno skrinjico" v avtu in ti napiše kazni za zadnje tri dni. Ali pa še bolje, kaj če vse skupaj povežemo v centralen sistem, pa lepo sproti tiska položnice oziroma kar pobira denar z računa.


A to ne bi blo fajn?

dzinks63 ::

To je bilo namenjeno za dodatek na temo: kako boš nekomu dokazal, da je koga ogrožal, ko je avto parkiral sredi avtoceste?

Kar se parkiranja tiče, je nekaj povsem drugega. Sicer smo v vsesplošni dobi kontrole nad posameznikom in čez 20let se bo potrebno popolnoma drugače obnašati na vseh področjih, kot pa to delamo danes. Časom divjega zahoda se vse bolj izteka čas, prihaja satelistka kontrola, kamere na vsakem vogalu in če bodo vse to uporabljali za kaznovanje, bo res potrebno še kako paziti, da ne boš po nepotrebnem delal prekrškov.

thramos ::

Silly me, jaz pa sem mislil, da moramo paziti zato, da ne oviramo in ogrožamo drugih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

Lakotnik29 ::

To je bilo namenjeno za dodatek na temo: kako boš nekomu dokazal, da je koga ogrožal, ko je avto parkiral sredi avtoceste?


Če nekdo nekoga ogroža to še ne pomeni, da je prišlo do trčenja. Najboljše, da vsak svoje posnetke potem pošilja na sodišče glede na lastno samokritičnost, kdaj ga je nekdo ogrožal. Potem naj pa sodišče seveda ustrezno ukrepa...

Vsakič, ko imamo take debate ugotovim, da bi bila lahko zakonodaja v prometu pa tudi na splošno še dosti dosti slabša kot je sedaj.

dzinks63 ::

Najboljše, da vsak svoje posnetke potem pošilja na sodišče glede na lastno samokritičnost, kdaj ga je nekdo ogrožal. Potem naj pa sodišče seveda ustrezno ukrepa...


To je tvoje mnenje, moje je popolnoma drugačno.

darkolord ::

To je bilo namenjeno za dodatek na temo: kako boš nekomu dokazal, da je koga ogrožal, ko je avto parkiral sredi avtoceste?
No, če smo natančni, na tistem videu ni nikjer nikakršnih dokazov o krivdi (še posebej ne o kakšni subjektivni v stilu ogrožanja) kogarkoli izmed udeleženih.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

francek1 ::

Lakotnik29 je izjavil:

In potem te policija ustavi, se priklopi na "črno skrinjico" v avtu in ti napiše kazni za zadnje tri dni. Ali pa še bolje, kaj če vse skupaj povežemo v centralen sistem, pa lepo sproti tiska položnice oziroma kar pobira denar z računa.

Obstaja ena bistvena razlika med prostovoljno ugradnjo in črno skrinjico. V ustavi jo najdeš pod 29. členom.

A tahografi v tovornih vozilih počnejo pa kaj drugega?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Lakotnik29 ::

In ker tahografi v tovornih vozilih to omogočajo, je zadevo smiselno razširit še na osebna vozila?

Lej tudi zaporniki so 24/7 pod video in fizičnim nadzorom in imajo natančno določeno kdaj jejo, delajo, spijo in serjejo pa zato nimam nobene želje, da bi kdorkoli to uvedel pri meni doma.

Vse to zato, ker je težko eno pritožbo napisat.

Zgodovina sprememb…

kmetek ::

Kot, da se tovornjakarje tako na veliko kaznuje a ne? Vsi pa preko 100 po AC.

Lakotnik29 ::

In spet ljudje niso sposobni ločevat med sistemsko ureditvijo nekega področja in dejanskim izvajanjem.

francek1 ::

kmetek je izjavil:

Kot, da se tovornjakarje tako na veliko kaznuje a ne? Vsi pa preko 100 po AC.


Mogoče po tvojem števcu, po GPS-u redki gredo čez 93 km/h. Ne nabijaj nekaj na pamet, če ti niso znani detajli umerjanja(in dovoljena odstopanja) naprav.

Lakotnik29 je izjavil:

In ker tahografi v tovornih vozilih to omogočajo, je zadevo smiselno razširit še na osebna vozila?

Lej tudi zaporniki so 24/7 pod video in fizičnim nadzorom in imajo natančno določeno kdaj jejo, delajo, spijo in serjejo pa zato nimam nobene želje, da bi kdorkoli to uvedel pri meni doma.

Vse to zato, ker je težko eno pritožbo napisat.


Zakaj so zaporniki tam, kot so, je vsakemu normalnemu jasno. Pa tudi to, da bi tja sodil marsikateri objestnež iz slovenskih cest...In ja, nekateri potrebujete 24/7 videonadzor....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

kmetek ::

Francek1: po števcu in gps (sprobano na 2) gredo med 100 in 110. Pa ne vem zakaj sploh grejo če imajo 80 nalepke? Čemu strošek limanja na kamione potem? To je isto kot če bi si mi limali 130 na avte.

Matija82 ::

Je vožnja pod vplivom alkohola po novem kaznivo dejanje ali še vedno prekršek ?

BlueRunner ::

Matija82 je izjavil:

Je vožnja pod vplivom alkohola po novem kaznivo dejanje ali še vedno prekršek ?

Po novem? A se je kazenski zakonik spet spreminjal?

Matija82 ::

BlueRunner ::

Matija82 je izjavil:

http://zakonodaja.gov.si/rpsi/r02/predp...

Zgleda da ne :S

To je povezava na stari ZVCP, ki je nerelevanten. Vsa kazniva dejanja so predpisana v kazenskem zakoniku. Ce dejanja ni tam, potem to ni kaznivo dejanje. Zato sem vprasal, ce se je KZ spet kaj spreminjal.

Matija82 ::

Uf pa res. Zajebal link.

BlueRunner ::

No, ja. Vprasanje, ce se je KZ kaj spreminjal, se vedno ostane, ker tudi na zakonodaja.gov.si mislim, da traja nekaj casa, preden dajo gor zadnje spremembe.

Ziga Dolhar ::

BlueRunner je izjavil:

No, ja. Vprasanje, ce se je KZ kaj spreminjal, se vedno ostane, ker tudi na zakonodaja.gov.si mislim, da traja nekaj casa, preden dajo gor zadnje spremembe.


14. maja je pričela veljati novela KZ-1B, ki (bistveno) posega tudi v 324. člen o predrzni vožnji. Prejšnje besedilo:

(1) Voznik motornega vozila, ki s predrzno vožnjo v cestnem prometu ogrozi življenje ali telo sopotnikov ali drugih navzočih udeležencev cestnega prometa s tem, da prekorači hitrost za enkrat več od dovoljene na cesti, v naselju, v območju za pešce, v območju umirjenega prometa ali v območju omejene hitrosti, ali vozi pod vplivom alkohola z več kot 1.10 grama alkohola na kilogram krvi ali več kot 0,52 miligrama alkohola v litru izdihanega zraka, ali vozi pod vplivom mamil, psihoaktivnih zdravil ali drugih psihoaktivnih snovi, in pri tem

– prehiteva druga vozila v nasprotju s predpisi o varnosti cestnega prometa,

– ne upošteva pravil o prednosti,

– vozi na prekratki varnostni razdalji,

– na cesti, ki ima dva ali več označenih pasov za vožnjo v eno smer, vozi po vozišču, namenjenem vožnji v nasprotni smeri,

– s kakšno drugačno kršitvijo predpisov o varnosti cestnega prometa povzroči nevarno situacijo, zaradi katere bi se lahko pripetila prometna nesreča, ki pa so se ji drugi udeleženci cestnega prometa izognili s pravočasnim ukrepanjem, se kaznuje z zaporom do treh let.


Aktualno besedilo:

(1) Voznik motornega vozila, ki v cestnem prometu povzroči neposredno nevarnost za življenje ali telo kakšne osebe s tem, da

1) vozi pod vplivom alkohola z več kot 1,10 grama alkohola na kilogram krvi ali več kot 0,52 miligrama alkohola v litru izdihanega zraka ali vozi pod vplivom prepovedanih drog, psihoaktivnih zdravil ali drugih psihoaktivnih snovi, ali

2) prekorači hitrost za več kot 30 km/h od dovoljene na območju za pešce, na območju umirjenega prometa ali na območju omejene hitrosti ali za več kot 50 km/h od dovoljene na cesti, ali

3) vozi predrzno ali brezobzirno ali vozi motorno vozilo, ki ga nima pravice voziti, in pri tem:

– ne upošteva pravil o prehitevanju, prednosti ali varnostni razdalji, ali

– na cesti, ki ima dva ali več označenih pasov za vožnjo v eno smer, vozi po smernem vozišču, namenjenem vožnji v nasprotni smeri, obrača ali vozi vzvratno ali poskuša tako voziti, ali

– ne prilagodi hitrosti vožnje na nepreglednih odsekih ceste, v križiščih, pred prehodi za pešce ali ob njih, kolesarskih stezah ali prehodih, prehodih ceste čez železniško progo, se kaznuje z denarno kaznijo ali z zaporom do treh let.


(Pri obeh besedilih sem kopiral le del, ki se nanaša na temeljno obliko kaznivega dejanja.)

Vprašanje je, na katero od alternativnih dispozicij prvega odstavka so se po prejšnjem besedilu nanašale alineje. Če le na zadnjo, potem ni vsebinske spremembe. Če so se nanašale na vse od alternativnih dispozicij - kar po mojem mnenju drži - po novem pa se izrecno nanašajo le na zadnjo točko - potem so se pogoji za "achievement" bistveno znižali in da, je (po novem) kaznivo dejanje že zgolj vožnja v dovolj alkoholiziranem stanju. (Medtem ko je po prejšnji ureditvi bilo to KD le, če je bil izpolnjen še en izmed dodatnih pogojev iz alinej.)
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

BlueRunner ::

Ziga Dolhar je izjavil:

BlueRunner je izjavil:

No, ja. Vprasanje, ce se je KZ kaj spreminjal, se vedno ostane, ker tudi na zakonodaja.gov.si mislim, da traja nekaj casa, preden dajo gor zadnje spremembe.


14. maja je pričela veljati novela KZ-1B, ki (bistveno) posega tudi v 324. člen o predrzni vožnji. Prejšnje besedilo:

No, evo. Me je en crvicek, da to ni bilo vprasanje kar tako za odmahniti z roko.

Ziga Dolhar je izjavil:

Vprašanje je, na katero od alternativnih dispozicij prvega odstavka so se po prejšnjem besedilu nanašale alineje. Če le na zadnjo, potem ni vsebinske spremembe. Če so se nanašale na vse od alternativnih dispozicij - kar po mojem mnenju drži - po novem pa se izrecno nanašajo le na zadnjo točko - potem so se pogoji za "achievement" bistveno znižali in da, je (po novem) kaznivo dejanje že zgolj vožnja v dovolj alkoholiziranem stanju. (Medtem ko je po prejšnji ureditvi bilo to KD le, če je bil izpolnjen še en izmed dodatnih pogojev iz alinej.)

Za star zakon je to sedaj verjetno vprasanje samo se za tiste, proti katerim se je postopek zacel po starem.

Ce obstaja dvom pri interpretaciji KZ pa, kolikor se spomnem, obvelja za obtozenega ugodnejsa interpretacija.

Zgodovina sprememb…

black ice ::

Da povzamem: če se nekdo pelje izven naselja 140km/h ali po avtocesti 180km/h (po pomurski 160km/h) tvega denarno ali zaporno kazen do treh let?

BlueRunner ::

black ice je izjavil:

Da povzamem: če se nekdo pelje izven naselja 140km/h ali po avtocesti 180km/h (po pomurski 160km/h) tvega denarno ali zaporno kazen do treh let?

Do enega leta. Speh odstavkov v katerih je potem stopnjevanje od "samo bedak" do "povzrocil smrt" je Ziga izpustil.

Bolj zabavno je, da ce to prav berem, je kaznivo dejanje ze to, da vozis brezobzirno in ne spostujes pravil o varnostni razdalji. Hmm... sodnik in do leto dni zapora, ce bo kdo blendal na 0,5m "varnostne" razdalje, nekomu ki bo na AC prehiteval s pravilnih 130 km/h. Definitivno izpolni kriterije "malomarnosti", "brezobzirnosti" in "varnostne razdalje".

Drakonsko, ni kaj.

darkolord ::

Aha, in to da ta oseba "povzroči neposredno nevarnost za življenje ali telo kakšne osebe s tem", si pa kar izpustil?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si
strani: 1 ... 9 10 11 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ali podpirate visoke kazni prekrškov CPP? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8212410 (11049) Lakotnik29
»

Referendum o kaznih za prometne prekrške (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
549108325 (99569) BlueRunner

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48649412 (42112) Gandalfar
»

perverzna lopovščina (1000 eur) (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119461498 (34251) BlueRunner
»

Pritozba na placilni nalog (obvestilo o prekrsku) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
535974 (4748) antonija

Več podobnih tem