» »

Referendum o kaznih za prometne prekrške

Referendum o kaznih za prometne prekrške

««
3 / 11
»»

Mavrik ::

Kot prvo je sporno, da ti izpit vzamejo. Ti lahko diplomo vzamejo? Če je nisi kupil...

Kot drugo, avte bi pobiral kot kazen? Torej ti vzamem diplomo in potem vse kar si zaslužil zaradi te diplome? Ali pa poklicno maturo oz. kaj pač imaš...


Jao, daj ne bluzi no. Vzamejo ti DOVOLJENJE (poglej v kak slovar če ne razumeš kaj to pomeni) in te fuknejo nazaj na tečaj, ker očitno nimaš pojma o vožnji, če delaš take bedarije.
The truth is rarely pure and never simple.

Dieu ::

Mavrik, kolikor vem so časovne omejitve? Lahko mi potem v danes poberejo izpit, jutri naredim CPP pa po CPPju mam kar izpitno vožnjo isti dan? Pa lahko spet divjam po cestah... če ni še par ur, ki jih moreš vozit vmes in seveda pol leta zamika.
I was blind but now I see!

M-XXXX ::

Jaz na vsakem izvozu iz avtoceste upočasnim na hitrost, ki je označena na tabli, saj se na večini izvozov hitreje v tistem ovinku ne da voziti.

Hmm, ravno razmišljam in s sigurnostjo trdim, da na vseh izvozih katere uporabljam lahko pelješ 50% hitreje od omejitve, na večini 100% hitreje...

Ne, nobenih izgovorov ni. Prometni znaki so tu, da se jih spoštuje, ne pa zato, da se jih NE spoštuje. Če prometni znak ni viden, potem se lahko na to izgovarjaš (je enostavno dokazljivo), za slabo postavljen znak pa mora odgovarjati upravljalec ceste.

Si slučajno komik :D? Da take pokaš... Daj povej kolikokrat je bil kriv kdorkoli drug kot voznik, kateremu so že v osnovi napisal kazen?? Sicer malo offtopic primer, pa vseeno: meni se je cca mesec nazaj predrla guma na AC (da spušča, sem opazil takoj po delovišču po Višnjegorskem klancu. Vse skupaj je bilo 500€ škode. Guma je bila praktično prerezana ob strani, tako da ni šanse, da sem povozil kaj drugega kot nek oster predmet. Kličem na zavarovalnico, če je to slučajno kaj krito (pa na žalost ni), agentka sicer reče, da če dokažem, da je krivo podjetje, ki je popravljalo cesto, da dobim denar nazaj, vendar da je brezveze probat, ker nikoli ne bo nič iz tega.

Kolikokrat si slišal, da nekdo zletel iz ceste zaradi poškodovanega cestišča, neprimernega asfalta... Jaz vidim le kazni, za NEPRILAGOJENO hitrost...

djordjevic ::

OK. Pa gremo po tej poti. Pred kakimi 10 leti so imele policijske postaje manjše rajone (vsaj v mojem rojstnem kraju je tako), so posledično nadzirale manj terena in so si lahko 'privoščili' imeti več patrulj na odsekih, kjer se je divjalo. Fair enough. Ampak recimo, da bi spet stali na vsakem drugem kotičku. Potem bi folk blaznel, da živimo v policijski državi in jadajada. Če imaš na izbiro dvoje - prvič, da voziš po predpisih in si 'za nagrado' deležen čim manj preverjanj in 'buzeriranj' s strani organov pregona ali drugič, da imaš sicer manjše kazni, ampak te povprečno enkrat tedensko ustavijo zaradi 'rutinske kontrole prometa', jaz vedno izberem prvo. Če ne upoštevam predpisa in ga zavestno kršim, prevzamem odgovornost in plačam. Če omejitev spregledam in kasiram kazen, plačam davek na nepozornost. Požrem in imam šolo za naslednjič. Pa kaj imamo res opravka z otroci na tem forumu, ne pa z racionalnimi, odraslimi posamezniki ali kaj? ;((

@M-XXXX: Vložiš odškodninski zahtevek na DARS oziroma upravitelja cestišča, kjer se je ti je nezgoda pripetila. Ampak, ja, laže je reč, da itak ne gre in da je brezveze. ;((
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

Dieu ::

No Phil to je še dobra ideja, sem čisto pozabil. Dvignimo kazni tako daleč, da bo recimo 5km/h prehitro v naselju 500.000€ kazni + odsekat eno roko, dvakrat ti to rata pa si tak gotov, potem pa nadaljujejo z nogami? Potem pa bi samo čakal, da zagovornike visokih kazni kaj zmoti, da kaj spregledajo, da dobijo en kazen... ja sej niso perfektni, no mogoče kdo misli da je.
I was blind but now I see!

Phil ::

Če imaš na izbiro dvoje - prvič, da voziš po predpisih in si 'za nagrado' deležen čim manj preverjanj in 'buzeriranj' s strani organov pregona ali drugič, da imaš sicer manjše kazni, ampak te povprečno enkrat tedensko ustavijo zaradi 'rutinske kontrole prometa', jaz vedno izberem prvo.


Zakaj meniš da bi te ob bolj pogostih kontrolah več ustavljali? Če voziš po predpisih (kar ti baje itak ves čas) bi te ravno toliko kot zdaj, torej nikoli.

djordjevic ::

Se delaš norca? Rutinske kontrole so to in samo to - preverjanje dokumentov in pihanje. Štihprobe pač. In še nekaj - glede na to, kako debilen je očitno narod na naših cestah (ali pa totalno nespoznan s predpisi), da začne na AC zavirati, ker se po nasprotnem pasu mimo pripelje provida !!!, tako dolgo pravzaprav nočem videti povečanega števila patrulj na cesti. Ker bi povzročili še več zmede in nesreč. ;((
No grave is deep enough to keep us in chains.

M-XXXX ::

@M-XXXX: Vložiš odškodninski zahtevek na DARS oziroma upravitelja cestišča, kjer se je ti je nezgoda pripetila. Ampak, ja, laže je reč, da itak ne gre in da je brezveze.

Smeh s strani zavarovalniške agentke, ko sem jo povprašal če je vredno preizkusit je kar dober odgovor na to...

djordjevic ::

Jaz bi vseeno poskusil. Koliko te konec koncev lahko stane? Bi pa verjetno moral imeti policijski zapisnik s kraja dogodka. Ravno sem na brzino preveril en škodni dogodek, ki se je dogodil članu renault foruma. Najprej je plačal popravilo iz lastnega žepa, vmes pa težil še zavarovalnici in upravitelju tiste magistralke, VOC, in je dobil denar povrnjen. Očitno se torej da.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

djordjevic je izjavil:

Jaz bi vseeno poskusil. Koliko te konec koncev lahko stane? Bi pa verjetno moral imeti policijski zapisnik s kraja dogodka.


Stane te sodne takse za vložitev tožbe :). In če izgubiš, še stroške nasprotne stranke.
https://dolhar.si/

Phil ::

Rutinske kontrole so to in samo to - preverjanje dokumentov in pihanje.


V mislih sem imel bolj kontrole preverjanje hitrosti, no pa tudi za pijanost raje vzamem nižje kazni pa bolj pogosta preverjanja. Pa kvečjemu še kakšne "bonuse" za povratnike, se prave objestneže veliko hitreje izloči iz prometa.

dzinks63 ::

Vsi ste delali izpit za avtomobil in prevozili določeno število ur z inštruktorjem. A ste v tem času učenja delali napake, vozili prehitro, čez rdečo, prehitevali v škarje, itd? Dvomim. In sedaj, ko imate že nekaj let vozniško dovoljenje, ste izkušeni mački, vozite pravzaprav že kar podzavestno, pa vam kar naenkrat delajo osnovna pravila vožnje težave in določenih predprisov zavestno nebi spoštovali, ne da jih nebi znali in mogli. Kaj se je v tem času zgodilo z vami?

Dieu ::

dzinks63 sem delal prekrške, zato je tudi stari bremzal :)) . Kaj se je zgodilo v tem času, določene stvari sem začel delati avtomatsko in ne rabim bit pozoren na menjalnik, luči, brisalce še kaj, preživel sem vožnjo skozi rumeno in se sčasoma naučil, da se da (brez nesreče) tu in tam se mi je mudilo in sem si tako dokazal, da se da priti brez nesreče do cilja, tudi če voziš preko omejitev, seveda se zavedam da ni nujno, da bo vedno tako, ampak hej... Pravzaprav sem naredil največ pi*darij v roku enega leta od takrat ko sem dobil izpit.

Verjetno bo to, da več kot narediš "bedarij" brez da te dobijo/pride do nesreče, več si upaš. Čeprav to ni pametno, je celo smrtno nevarno, ampak tudi vsak kadilec se tega zaveda (da je smrtno nevarno)... pa še vseeno kadi, to da lahko z neprimerno vožnjo poškoduješ druge pa je za nekatere čisto brezpredmetno, odvisno kak egoist si, mali-veliki :) .
I was blind but now I see!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dieu ()

Phil ::

Vsi ste delali izpit za avtomobil in prevozili določeno število ur z inštruktorjem. A ste v tem času učenja delali napake, vozili prehitro, čez rdečo, prehitevali v škarje, itd? Dvomim.


Kakšen znak se že spregleda, marsikdo zato celo pade na izpitni vožnji. Tudi skozi rumeno brez problema pelješ. Smernik tudi hitro pozabiš. Narediš polno napak na katere te inštruktor opozarja...

Z izkušnjami se število napak zmanjša pa še vseeno ne pade na 0. Osnovni problem tule je da eni zares mislite da ste nezmotljivi in da kakršno koli kršenje predpisov je edino iz objestnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Phil ()

djordjevic ::

Ne, ne gre ti v glavo. 'Nezmotljivi' pravimo, da za naše napake ni kriva grda, grda država, ki se gre inkasanta, ampak mi, ki jih zavestno ali nezavestno delamo / ponavljamo. In sori, smernika ne pozabiš dat, kakor ne pozabiš pogledat v mrtvi kot, ko zavijaš v desno, in podobno.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Isht ::

Res smešno...

Zakaj bi, če je omejitev 40, vozil 80 na izvozu iz AC? Mislim, razen tega, "DA SE TO FIZIČNO DA IN DA SI TI TAKO HUD BLAZNO FAJN ŠOFER DA TO ZMOREŠ"? Povej, je kakršen koli racionalen razlog, da bi vozil hitreje od omejitve?

Ni. Voziš tako hitro, ker si se to ODLOČIL. In če te policist ustavi, boš to svojo odločitev POŽRL, in to mastno.

Ali na gorenjskih avtocestah nimate zaviralnih pasov, kjer bi uspešno zavrli iz 130 na 40, če je tako predpisano?


Najbolj banalni pa so izgovori, da so v Sloveniji nizke plače in da si takih kazni ne moremo privoščit.
ČE VOZIŠ PO PREDPISIH, KAZNI NE BOŠ PLAČAL, in je torej višina kazni popolnoma nerelevantna.

Tu se sicer strinjam, da bi morali uvesti stopnje kazni glede na finančne zmožnosti, toda 1200 evrov in odvzem dovoljenja zaradi 2x prekoračitve hitrosti v naselju se mi sploh ne zdi pretirano, ne glede na finančno stanje kršitelja, gospodarsko krizo, ali pa število otrok in žena, ki jih moraš preskrbeti. Če ne bi kršil predpisov, te kazni ne bi bilo, torej NI PROBLEMA.


Pripelješ po klancu navzdol? Bolj pritisneš na bremzo. Ne poznaš ceste? Bolj si pozoren. Ti paše divjati po cesti? Plačaš kazen, če te ustavijo (ali če te slikajo).

Sploh ne vidim nobenega problema. Vsi iščete samo izgovore, namesto da bi vozili po predpisih. Ko pa vas dobijo zaradi nepravilne, prehitre ali pijane vožnje, pa noben ne bi prevzel za to odgovornosti.

Ne, kazni so še premile.

MKC00 ::

Prebral sem naslov teme in prvi post avtorja (in še kakšen 'naključni' post vmes).
Tisti, ki ste za tak referendum niste normalni in sklepam, da tudi za na cesto v vlogi voznika niste. Če voziš lepo in vzorno (po predpisih) te kazni nebi smele motiti.

BALAST ::

Isht-i vidim da ne moreš iz svoje kože.

Ti si želiš višjih kazni in Kresalka dobiva 20% večji proračun za svojo modro gardo, bo kaj kmalu še tebe doletel kakšen plačilni nalog ali kazen, ker bo preprosto povedano več balanlnih kazni, npr. že za neupoštevano varnostno razdaljo, pregoreto luč ali odprto prvo pomoč.

Vso srečo na cesti!

Phil ::

Ne, ne gre ti v glavo. 'Nezmotljivi' pravimo, da za naše napake ni kriva grda, grda država, ki se gre inkasanta, ampak mi, ki jih zavestno ali nezavestno delamo / ponavljamo. In sori, smernika ne pozabiš dat, kakor ne pozabiš pogledat v mrtvi kot, ko zavijaš v desno, in podobno.


Pejmo potem še bolj v skrajnost. Amputacija roke za vsak prekršek. Tebe seveda prav nič ne bi skrbelo saj nikoli ne narediš prekrška v prometu.

To se vendar dogaja samo unim ki se zavestno odločijo kršiti predpise. Vse do takrat ko te bojo spet v LJ enkrat "naciljali" in bo spet Win-win.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Phil ()

Dieu ::

Ne sej ni kriva država za naše napake, edino kasira preveč za te napake, to je problem. Smernika pa ne pozabiš dat ampak ga težko daš če z eno roko držiš volan in loviš smernik v rondoju, z drugo pa telefon :D . Lahko pa brez problema spregledaš znak za omejitev 40kmh ker je postavljen v živi meji pa voziš tam 90kmh in...

Isht lahko pa ti otrok umre ali pa žena rodi ko voziš lepo 40kmh, lahko ti bajta zgori, lahko ti gre mimo življenjska priložnost če boš vse ostalo zvalil na gasilce/reševalce.

Sicer pa bi blo zanimivo videti perfektneže neprespane na cesti, ko moreš po neprespani noči peljati nekam, da imaš več takšnih v tednu, pa me zanima kje bi bili mrtvi koti.

Tisti ki smo za referendum ... nas ni tako malo, samo par kao poštenjakov je proti pa stare babice in dedki, ko ne znajo vozit po rondojih pa v križiščih speljujejo tako, da komaj 1 avto pride skoz v enem intervalu. Takih pa ne vržejo znova izpit delat ne? Ali pa stari dedek ko vozi preko črt na zunanjem pasu krožnega, pa v tem času ko naredi 1 krog skoraj razbije 2 druga avta.
I was blind but now I see!

M-XXXX ::

Zakaj bi, če je omejitev 40, vozil 80 na izvozu iz AC? Mislim, razen tega, "DA SE TO FIZIČNO DA IN DA SI TI TAKO HUD BLAZNO FAJN ŠOFER DA TO ZMOREŠ"? Povej, je kakršen koli racionalen razlog, da bi vozil hitreje od omejitve?

Zelo dober in racionalen razlog: slučajno poznaš izvoz iz AC iz smeri Trebnje proti Novem mestu (prvi izvoz) kateri se na vrhu klančka konča "na mostu" in potem zaviješ desno proti NM ali levo? No tam je tabla 60km/h (približno tam nekje kot se pas za izvoz loči glede na avtocesto. Zdaj so tam postavili radar, tako da je dejansko treba bremzat na tistih (neumnih 60km/h). Prej pa si priletel recimo s 80 ali pa 100km/h in brez VSAKE bremze imel na vrhu hribčka (tam kjer se zavija in je preglednost dobra) nekje 50-60km/h. Zdaj pa mi povej ti EN racionalen razlog, zakaj bi imel že 100m prej tako nižjo hitrost in potem porabljal še dodatno gorivo, da prideš do vrha hriba samo zato, ker je nekdo dal tablo že na začetku izvoza? No, da te slišim!

Mavrik ::

Zato ker je tam tabla, ki ti pravi da vozi 60 km/h. Če te moti tabla, poskrbi da jo bodo odstranili. Saj sam praviš da je pregledno in je ne moreš spregledati, tako da ne jokat.
The truth is rarely pure and never simple.

Zheegec ::

MKC00 je izjavil:

Prebral sem naslov teme in prvi post avtorja (in še kakšen 'naključni' post vmes).
Tisti, ki ste za tak referendum niste normalni in sklepam, da tudi za na cesto v vlogi voznika niste. Če voziš lepo in vzorno (po predpisih) te kazni nebi smele motiti.

Tebe nikakor ne bi motila uzakonitev javnega sežiga na grmadi za umor, ne? Kajti itak ti ne nameravaš nikogar ubiti.
Kreten!

No, za naklepni umor je javni sežig odlična rešitev!!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Isht ::

BALAST:
Ne, ni point, da želim višje kazni za Kresalovo. Point je, da želim višje kazni, da se iz cest znebim idiotov, ki vozijo tako, kot zagovarjaš ti.

Point je v VARNI vožnji. Kazni je še premalo: na avto cesti bi morali uvesti kazni za neuporabo smernikov pri menjavanju pasov. Pa kazni za prehitevanje po desni. Pa kazni za oviranje prometa s počasno vožnjo po prehitevalnem pasu. Vse to so primeri NEVARNE vožnje.


M-XXXX:
"neumnih 60km/h"... ? Kdo si ti, da oceniš, da je taka omejitev neumna? Upravljalec ceste je glede na standarde, ki jih dobi iz ministrstva za promet, določil to omejitev. Ti nimaš prava glasa, da rečeš, da je taka omejitev neumna, ampak se take omejitve lahko samo držiš. Če se je ne, KAZEN. In prav je tako!

Točno poznam odsek, in tu je ključen podatek, da je na vrhu hribčka KRIŽIŠČE, kjer NIMAŠ PREDNOSTI. Torej, ti lepo priletiš 100km/h v tisto križišče, izsiliš prednost in povzročiš nesrečo. Bravo! Res je neumna omejitev hitrosti!


Dedki in babice, ki povzročajo na cestah zastoje, pa popolnoma lepo padejo v mojo teorijo:
NA CESTAH NIMAJO KAJ POČETI OBJESTNI, PIJANI IN NESPOSOBNI.


Dieu: z eno roko loviš smernik v rondoju, z drugo pa telefon?! Ne morem verjeti, da si to tako mirne duše napisal. Kakšni bebci so na naših cestah, pa to ni res...
Res je, lahko umreš tudi v spanju, ker satelit pade na tvojo hišo in te ubije. Ampak če si ti kriv, če ti nekoga ubiješ zaradi svoje objestnosti ali nesposobnosti, kako se to sploh lahko primerja?


zavajon in Phil: dajta no mir z ekstremi.
Kazni za kršenje prometnih predpisov so v večini primerov primerne, ali pa še premile, nobena od kazni pa ne vsebuje telesnega kaznovanja.
Z vožnjo 100km/h skozi naselje resno ogrožaš življenja ljudi, ki tam živijo. Verjetnost, da boš pri taki vožnji nekoga ubil, je stokrat višja, kot če voziš 50km/h. Zato je 1200€ in odvzem vozniškega še najmanj.

MKC00 ::

MKC00 je izjavil:

Prebral sem naslov teme in prvi post avtorja (in še kakšen 'naključni' post vmes).
Tisti, ki ste za tak referendum niste normalni in sklepam, da tudi za na cesto v vlogi voznika niste. Če voziš lepo in vzorno (po predpisih) te kazni nebi smele motiti.

Tebe nikakor ne bi motila uzakonitev javnega sežiga na grmadi za umor, ne? Kajti itak ti ne nameravaš nikogar ubiti.
Kreten!

Res me nebi motil sežig (ali smrtna kazen). Zakaj potem nisi tudi proti 30. letom zaporne kazni?
Tisto, da pa ne kaznujejo tistih 'nesposobnežev' na cesti me pa tudi moti. :D

M-XXXX ::

M-XXXX:
"neumnih 60km/h"... ? Kdo si ti, da oceniš, da je taka omejitev neumna? Upravljalec ceste je glede na standarde, ki jih dobi iz ministrstva za promet, določil to omejitev. Ti nimaš prava glasa, da rečeš, da je taka omejitev neumna, ampak se take omejitve lahko samo držiš. Če se je ne, KAZEN. In prav je tako!

Točno poznam odsek, in tu je ključen podatek, da je na vrhu hribčka KRIŽIŠČE, kjer NIMAŠ PREDNOSTI. Torej, ti lepo priletiš 100km/h v tisto križišče, izsiliš prednost in povzročiš nesrečo. Bravo! Res je neumna omejitev hitrosti!

Mogoče smo se malo narobe razumeli oziroma sem se slabo izrazil. Sama omejitev me ne moti, moti me postavitev. Če bi bila na vrhu hriba je lahko brez problema 50km/h, 60 v "dolini" pa je totalna traparija. Najprej bremzaš, nato pa "gas" v hrib. Do sedaj (ko ni bilo radarja) smo vsi "jadrali" na vrh hriba (mimo table preko 80km/h) pa nobeden na vrhu ni imel več kot 50-60km/h, zdaj pa povej smiselnost take table tako hitro po izvozu?

Phil ::

dajta no mir z ekstremi.
Kazni za kršenje prometnih predpisov so v večini primerov primerne, ali pa še premile, nobena od kazni pa ne vsebuje telesnega kaznovanja.
Z vožnjo 100km/h skozi naselje resno ogrožaš življenja ljudi, ki tam živijo. Verjetnost, da boš pri taki vožnji nekoga ubil, je stokrat višja, kot če voziš 50km/h. Zato je 1200€ in odvzem vozniškega še najmanj.


Praviš da naj nehava z ekstremi, zraven pa enega sam navajaš kot primer (100kmh skozi naselje).

Podobno kot djorjevic, ki pravi da smernika se ne pozabi dat, par postov višje pa sam opiše kako je enkrat spregledal znak (oz. ni bil pozoren na omejitev).

Kaj naj rečem... Brazvezna sta oba.

Isht ::

M-XXXX:
Tista tabla je toliko nižje zato, da imaš pri tabli 60km/h in da lahko po potrebi v križišču varno ustaviš, KER NIMAŠ PREDNOSTI!
Če pelješ tako, kot si napisal ti (pri tabli 80, v križišču pa 50), ga ni avtomobila in voznika, ki bi lahko varno ustavil v primeru, ko iz Karteljevega pripelje avto po prednostni cesti.



Se pa lahko zmenimo takole:

Referendum, na katerem se bo izglasovalo ZOB ZA ZOB.

Nobenih kazni več. Če voziš prehitro, ni kazni. Če prevoziš rdečo, ni kazni.

Toda, če povzročiš nesrečo, boš plačal vse: vso materialno škodo, vsa zdravljenja telesnih poškodb, vso škodo na cestišču, pa oskrbo gasilcev, pregled nesreče s strani policije... Pa psihiatrično oskrbo oškodovancev in njihovih družin. Če bo zaradi tvoje vožnje nekdo na invalidskem vozičku, si do konca njegovega življenja odgovoren za njegovo oskrbo. Kazen 300€ se vam bo zdela še krasna, ko boste naenkrat plačevali stotisoče evrov. Nič več zavarovalnic, nič več kasko: vse iz tvojega žepa.
In če s svojo objestnostjo nekoga ubiješ: šus v glavo. Zob za zob. Seveda po tem, ko boš na ime svojih otrok, žene, sorodnikov, staršev, vzel kredit, da pokriješ vso materialno škodo.


Phil: 100km/h skozi naselje ni nikakršen ekstrem, saj bebci to počnejo redno, marsikje po Sloveniji.

M-XXXX ::

M-XXXX:
Tista tabla je toliko nižje zato, da imaš pri tabli 60km/h in da lahko po potrebi v križišču varno ustaviš, KER NIMAŠ PREDNOSTI!
Če pelješ tako, kot si napisal ti (pri tabli 80, v križišču pa 50), ga ni avtomobila in voznika, ki bi lahko varno ustavil v primeru, ko iz Karteljevega pripelje avto po prednostni cesti.

You must be joking? Če greš mimo table 130 lahko brez problema na vrhu hriba ustaviš (in to brez pretiranega bremzanja...)

50km/h čez tisto križišče (pač seveda, da ni nobenega iz leve? Normalna vožnja, ko sem izpit delal, sem šel neštetokrat čez omenjen izvoz in čez križišče sem imel v večina primerih hitrost med 40 in 50km/h pa ni inštruktor nikol trznil...

Isht ::

V glavnem:

če boste vozili po predpisih in se držali prometnih znakov, ne bo noben od vas deležen kazni, pa naj bo visoka ali nizka. Zato je ta debata popolnoma brezpredmetna: namesto, da vas skrbi, koliko vas bo novi zakon udaril po žepu zaradi nepravilne vožnje, raje razmišljajte o tem, kako boste vozili varno in po predpisih.

Phil ::

Ampak ker prav vsak dela napake, bi boljšo varnost zagotovili z bolj pogostimi kontrolami in takojšnimi milejšimi kaznimi. Plus bonusi za povratnike.

MisterR ::

M-XXXX je izjavil:

M-XXXX:
Tista tabla je toliko nižje zato, da imaš pri tabli 60km/h in da lahko po potrebi v križišču varno ustaviš, KER NIMAŠ PREDNOSTI!
Če pelješ tako, kot si napisal ti (pri tabli 80, v križišču pa 50), ga ni avtomobila in voznika, ki bi lahko varno ustavil v primeru, ko iz Karteljevega pripelje avto po prednostni cesti.

You must be joking? Če greš mimo table 130 lahko brez problema na vrhu hriba ustaviš (in to brez pretiranega bremzanja...)

50km/h čez tisto križišče (pač seveda, da ni nobenega iz leve? Normalna vožnja, ko sem izpit delal, sem šel neštetokrat čez omenjen izvoz in čez križišče sem imel v večina primerih hitrost med 40 in 50km/h pa ni inštruktor nikol trznil...


Na križišču, v katerem ti nimaš prednosti si šel skozi z 40-50km/h?
Prosim objavi ime in priimek inštruktorja ter ime avtošole.

M-XXXX ::

Na križišču, v katerem ti nimaš prednosti si šel skozi z 40-50km/h?
Prosim objavi ime in priimek inštruktorja ter ime avtošole.

Z veseljem: Arih, Ime avtošole sem pa pozabil (znalo bi bit AMZS Trebnje, nisem pa ziher). Ja tud na AC nimaš prednosti, ko se vključuješ in pospeševalnega pasa na vozni, pa voziš 100km/h+:D Bi z veseljem videl člen v zakonu, ki omejuje hitrost pri omenjenem početju...

Ampak imate pa zanimiva nova pravila (za katere nisem še slišal), da si kaj hitrostno omejen pri vključevanju na prednostno cesto (pa bodisi je to na voznem pasu pri AC, ali pa pri križišču kjer je vidljivost nekaj 100 metrov...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

Isht ::

Phil je izjavil:

Ampak ker prav vsak dela napake, bi boljšo varnost zagotovili z bolj pogostimi kontrolami in takojšnimi milejšimi kaznimi. Plus bonusi za povratnike.

Napaka je, če v naselju, kjer je omejitev 50, voziš 60.
Tako napako plačaš malo, in sicer po novem zakonu 100€ (po prejšnjem 80€). Taka kazen je ravno prav, da boš naslednjič bolj pozoren in te napake več ne boš ponovil.

Nikakor pa ni napaka, če v naselju z omejitvijo 50 voziš 70, 80, 100. To je posledica objestnosti ali skrajne nezbranosti, za kar je tudi primerna kazen 300, 500, 1000 oziroma 1200€.

Kazni za vožnjo pod vplivom alkohola pa so komaj s tem zakonom postale primerne. 300, 600, 900 oziroma 1200€ in primerno število točk? Končno. Alkohol je v Sloveniji bistveno preveč normalen in potrebno ga je na državnem nivoju uničiti. Seveda bi bilo še bolje, če bi delali tudi na širjenju zavesti o negativnih vplivih alkohola (pa ne samo na cesti), toda za pijanske kmetavzarje, ki se pošteno nacejeni vozijo iz goric, bo tudi takle represivni zakon dovolj dober.


Se pa strinjam glede povratnikov: te bi morali zašiti s še bistveno višjimi kaznimi.

M-XXXX:
Mene je inštruktor učil, da v križišče zapelješ z drugo prestavo, sploh v primeru, da pripelješ iz neprednostne ceste, v drugi pa bolj težko voziš 50 ali 60km/h.
Ne vem pa, kako to učijo kmetavzarji v Trebnjem (očitno slabo). Najbrž je razlog, da je v Trebnjem premalo križišč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

ZaphodBB ::

@RockyS: Tale je bla res lovska. Če je omejitev 50, je omejitev 50 pa nima veze al je prednostna al neprednostna cesta. Si pa dolžen bit previden (to pomeni on trikotnik). Če je Stop znak - je pa druga pesem, obvezno moraš ustavit vozilo, čene je joj.

Jaz sem se recimo zaletel s poštarjem na gozdni cesti, pa sva imela vsak 25kmh na uro not (zmrznjena cesta). Pa se pol pogovarjava, kako bova izpolnila zapisnik, pa jest neki mutim da sva bla prehitra. Pa me dec pogleda pa prjav, omejitev je 90! In čist prav je mel dec :D.

M-XXXX ::

M-XXXX:
Mene je inštruktor učil, da v križišče zapelješ z drugo prestavo, sploh v primeru, da pripelješ iz neprednostne ceste, v drugi pa bolj težko voziš 50 ali 60km/h.
Ne vem pa, kako to učijo kmetavzarji v Trebnjem (očitno slabo). Najbrž je razlog, da je v Trebnjem premalo križišč.

Lažeš in tega NE delaš. Če trdiš nasprotno, pa prosim, da mi daš posnetek kako na AC (pospeševalni pas) voziš cca 130km/h v drugi prestavi do takrat, pa ne pametuj... Ja učijo, da načelno v drugi, učijo pa tudi, da se je treba prilagajat in prilagajanje je NE ENAČENJE vseh cest, ki obstajajo na tem svetu in jih metat v isti koš.

Ne vem pa, kako to učijo kmetavzarji v Trebnjem (očitno slabo). Najbrž je razlog, da je v Trebnjem premalo križišč.

Kot prvo je tole žaljenje! Omenjeni inštuktor je izjemno dober in te nauči tako kot je treba (kar kot kaže ne velja za tvojega, glede na to, da misliš da moraš na AC pri vključevanju na prenostni pas vozit v drugi prestavi). In BTW, praktično 90% mojih voženj sem delal v NM in okolici (če je avto šola Trebnje, še ne pomeni, da se vozi po Trebnjem).

Isht ::

ZaphodBB:
Dec ni imel prav. Omejitev je lahko 500km/h, pa če razmere ne dopuščajo hitreje od 20, si kriv zaradi vožnje, neprilagojene cestnim razmeram.

Npr. ovinek med Trebnjim in Ponikvami (pod podvozom pod bivšo hitro cesto) ima omejitev 50, pa tam zaradi ostrega ovinka in uničenega cestišča ne moreš peljati hitreje od 40.


M-XXXX: pospeševalni pas na uvozu na avtocesto NI klasično križišče, ampak je namenjen pospeševanju. Pripelješ s hitrostjo, ki je z znakom predpisana za dovozno cesto do AC (40 ali 60), pred začetkom pospeševalnega pasu daš smernik, potem pa POSPEŠUJEŠ do konca pospeševalnega pasu, nakar se (na koncu pospeševalnega pasu) priključiš na vozni pas AC.

Pithlit ::

Phil je izjavil:

Ampak ker prav vsak dela napake, bi boljšo varnost zagotovili z bolj pogostimi kontrolami in takojšnimi milejšimi kaznimi. Plus bonusi za povratnike.

Nekateri ki delamo napake jih tudi priznavamo in pač plačamo brez delat galamo.

Napaka je če greš nekako skozi naselje 60 namesto 50 (in padeš lepo v toleranco in kljub napaki ne plačaš nič).

Če pa skozi naselje nekdo divja 80... ali več. Pa to ni več napaka ampak je objestnost.

Isto na avtocesti. 140 namesto 130 je sprejemljivo (pa se pri 140 čuti ogromna razlika napram 130... tako da 'nisem opazil' odpade.). Kar pa je več je že izven napake in se ustrezno kaznuje.

Smerniki? Včasih ga pozabiš (recimo pri izhodu iz krožnega. Ali izvozu z avtoceste) ampak če se voziš po kakih občutljivih cestah (naselje, bližina šole, neznana cesta) pa pač toliko bolj paziš in posledično stvari ne pozabljaš. Skozi rumeno se NE vozi razen če se ne moreš varno zaustaviti. S telefonom (in drugimi za vožnjo ne nujnimi stvarmi) se med vožnjo NE ukvarjaš. Niti z radio sprejemnikom. Če pa te pri tem dobijo pa pač plačaš in je problem rešen.

Če ti poči guma ne delaš panike ampak se lepo ob primerni priložnosti ustaviš, poslikaš, zamenjaš gumo in se odpelješ naprej. Ko imaš pa pol ure časa pa vložiš odškodninski zahtevek na upravitelja ceste. Če ti ugodijo, kul. Če ti ne pa tudi nisi nič na slabšem. Stane te ne skoraj nič (papir, kuverta in znamka). Meni so zrihtal novo feltno in gumo ker sem povozila skalo na cesti (znaka o kakršnih koli nevarnosti no bilo... in je bila stvar zlahka dokazljiva).

Še kakšni glupi izgovori? Aja, ko bodo hoteli uvajat telesne kazni pa pridem na referendum. Dokler so pa kazni denarne me pa niti najmanj ne motim. Ko pridem v situacije kjer me take drakonske kazni lahko zadenejo... to počnem ZAVESTNO. Taka situacija preprosto NE MORE biti napaka.

V življenju so me ustavili enkrat. Kontrola prometa. Policiste srečam praktično vsakič ko grem na pot. Delam napake... ne delam pa neumnosti. Pa po mojih izkušnjah so policisti čist fajn ljudje in se da prav vse zmenit dokler so vsi udeleženi pametni (smo imeli nesrečo v krožišču, pridejo policisti "a se boste med sabo zmenili kdo je kriv in kdo plača? Ja? Super... pol nam ni treba kazni pisat." Problem rešen.). Po mojem ste vsi, ki jih zmerjate z inkasanti in podobnimi žaljivkami, imeli razne primere 'gluposti' in 'jezikanja'. Če storiš napako, pa te dobijo in kljub temu ostaneš normalen... je velika verjetnost da se ti ne bo godilo hudega.
Life is as complicated as we make it...

kmetek ::

M-XXXX: pospeševalni pas na uvozu na avtocesto NI klasično križišče, ampak je namenjen pospeševanju. Pripelješ s hitrostjo, ki je z znakom predpisana za dovozno cesto do AC (40 ali 60), pred začetkom pospeševalnega pasu daš smernik, potem pa POSPEŠUJEŠ do konca pospeševalnega pasu, nakar se (na koncu pospeševalnega pasu) priključiš na vozni pas AC.

Če verjamete v pravljice za lahko noč, 90% se ne zna vključiti in skoči takoj na AC, ali pa prehiti za ritjo sprednjega, zato, ker so caRji. Da o ogrožanju življenj ne govorimo. Jaz se vedno na koncu in imam svojih 90kmh+ že notri.

ZaphodBB ::

Dec je imel prav, ker ni bilo tam nikogar kompetentnega, za določanje hitrosti. BTW, pa če si prebral sva se oba zavedala nevarnosti in vozila s prilagojeno hitrostjo, žal še vedno prehitro.

zavajon ::

Isht je izjavil:

BALAST:
Ne, ni point, da želim višje kazni za Kresalovo. Point je, da želim višje kazni, da se iz cest znebim idiotov, ki vozijo tako, kot zagovarjaš ti.

Point je v VARNI vožnji. Kazni je še premalo: na avto cesti bi morali uvesti kazni za neuporabo smernikov pri menjavanju pasov. Pa kazni za prehitevanje po desni. Pa kazni za oviranje prometa s počasno vožnjo po prehitevalnem pasu. Vse to so primeri NEVARNE vožnje.

zavajon in Phil: dajta no mir z ekstremi.
Kazni za kršenje prometnih predpisov so v večini primerov primerne, ali pa še premile, nobena od kazni pa ne vsebuje telesnega kaznovanja.
Z vožnjo 100km/h skozi naselje resno ogrožaš življenja ljudi, ki tam živijo. Verjetnost, da boš pri taki vožnji nekoga ubil, je stokrat višja, kot če voziš 50km/h. Zato je 1200€ in odvzem vozniškega še najmanj.

Evo, še en bebec, ki misli, da je prometna varnost povezana z višino kazni.
Poglej si malo statistiko dinamike višanja kazni in sprememb števila nesreč od 1991, ko smo dobili ta kretenski režim, do danes.
Ti najbrž misliš, da je v Nemčiji (pa tudi drugod) 10 x več nesreč, ker imajo 10 x nižje kazni (z upoštevanjem dohodkov, absolutno so le 5 x nižje).

MKC00 ::

Isht je izjavil:

V glavnem:

če boste vozili po predpisih in se držali prometnih znakov, ne bo noben od vas deležen kazni, pa naj bo visoka ali nizka. Zato je ta debata popolnoma brezpredmetna: namesto, da vas skrbi, koliko vas bo novi zakon udaril po žepu zaradi nepravilne vožnje, raje razmišljajte o tem, kako boste vozili varno in po predpisih.

+1

Edino tule...
Toda, če povzročiš nesrečo, boš plačal vse:...

Problem je pri tem, kako bodo kaj vzeli pri nekomu, ki ima denar samo za bencin/alkohol. (((tukaj pride na vrsto grmada :D )))

BlueRunner ::

zavajon je izjavil:

Evo, še en bebec, ki misli, da je prometna varnost povezana z višino kazni.
Poglej si malo statistiko dinamike višanja kazni in sprememb števila nesreč od 1991, ko smo dobili ta kretenski režim, do danes.
Ti najbrž misliš, da je v Nemčiji (pa tudi drugod) 10 x več nesreč, ker imajo 10 x nižje kazni (z upoštevanjem dohodkov, absolutno so le 5 x nižje).

Evo še en bebec, ki prijavlja eno bučko, dejanski podatki pa so čisto drugačni.

Pa da ne bomo filozofiralo....

Spletna stran je tukaj.

 Število prometnih nesreč po letih

Število prometnih nesreč po letih


 Število smrtnih žrtev po letih

Število smrtnih žrtev po letih

M-XXXX ::

M-XXXX: pospeševalni pas na uvozu na avtocesto NI klasično križišče, ampak je namenjen pospeševanju. Pripelješ s hitrostjo, ki je z znakom predpisana za dovozno cesto do AC (40 ali 60), pred začetkom pospeševalnega pasu daš smernik, potem pa POSPEŠUJEŠ do konca pospeševalnega pasu, nakar se (na koncu pospeševalnega pasu) priključiš na vozni pas AC.

Pospeševalni pas je primer vključevanja na prednostno cesto.

Da z drugo prestavo pripelješ v križišče (pogojno velja), definitivno pa ni ne obvezno ne merodajno. Prestavna razmerja pri avtomobilih so tako zelo različna, da druga prestava lahko pomeni praktično vse od 20km/h pa do 100km/h. Jaz redko v katero križišče/zavoj pripeljem z drugo, ker vem, da ima avto v 3 prestavi več kot dovolj moči in ne vidim razloga, zakaj bi se ukvarjal s prestavljanjem... Bremza se enako ne glede na to v kateri prestavi imaš (lahko je 1 ali pa 6, v vsakem primeru, moraš držat sklopko (to velja pri silovitem zaviranju- v primeru, da bi se pojavile kakšne težave/situacija), marsikater avto pa v 3 bolj pospešuje kot kateri drug avto v prvi prestavi, tako da tista druga prestava nekako zgubi na veljavi.

Pa ko je ravno prej en omenjal, da je inštruktor učil, da se v 2 pripelje v križišče. Če je inštruktor učil, še ne pomeni, da je prav. Pred parimi leti vem, da so učili, da se volan drži 10 do 2h, kar pa je trenutno čisti nesmisel (glede, na to, da imajo multifuncijski volani vse funkcije na 15 do 3h poziciji rok). Situacija se je v parih letih pač izjemno spremenila in spremembe se dogajajo na vseh področjih (kot sem že prejle omenit: naprimer 2 prestava ter križišče).

krho ::

Isht je izjavil:

ZaphodBB:
M-XXXX: pospeševalni pas na uvozu na avtocesto NI klasično križišče, ampak je namenjen pospeševanju. Pripelješ s hitrostjo, ki je z znakom predpisana za dovozno cesto do AC (40 ali 60), pred začetkom pospeševalnega pasu daš smernik, potem pa POSPEŠUJEŠ do konca pospeševalnega pasu, nakar se (na koncu pospeševalnega pasu) priključiš na vozni pas AC.

Prosim vrni izpit;((
Ker tole, kar si napisal, se bere tako, kot da daš desni smernik, ko zapelješ na pospeševalni pas.
Mene so učili, da daš levi smernik, preden se vključiš iz pospeševalnega pasu na voznega
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Isht ::

M-XXXX je izjavil:

Bremza se enako ne glede na to v kateri prestavi imaš (lahko je 1 ali pa 6, v vsakem primeru, moraš držat sklopko (to velja pri silovitem zaviranju- v primeru, da bi se pojavile kakšne težave/situacija)


Ojoj... Ti to resno?
Če voziš v 5. in moraš zabremzati na 0, je zaviranje bistveno hitrejše, če med zaviranjem z nožno zavoro tudi prestavljaš navzdol, da motor avtomobila zavira zaradi kompresije (seveda se pogovarjamo o ročnih menjalnikih).

Jasno, v večini primerov ljudje odreagiramo tako, da pritisnemo na bremzo in sklopko, vendar je dejansko zavorna pot pri zaviranju TUDI z motorjem bistveno krajša.

V Trebnjem tega ne učijo?

krho:
Ne, LEVI smernik daš PREDEN zapelješ na pospeševalni pas, in ne šele na koncu. Smernik je vklopljen VES ČAS VOŽNJE po pospeševalnem pasu.
Enako je pri zaviralnem pasu: DESNI smernik daš PREDEN se premakneš na zaviralni pas, in smernik izklopiš šele, ko zapelješ iz zaviralnega pasu dol iz AC (torej v ovinek).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Isht ()

zavajon ::

BlueRunner je izjavil:


Spletna stran je tukaj.

No, zdaj pa izbrskaj še graf o višinah kazni;)
Pa pri obravnavi dinamike števila nesreč in smrti je treba upoštevati še število avtocest in kvaliteto voznega parka.

Pšenični ::

Imam relativno hiter avto, vozim pa po predpisih. Vsaj zadnja leta. Na avtocesti grem mogoče včasih kakšem km več.

Se strinjam z nekom ki je omenil, da se je potrebno držati predpisov. Sploh pijančke bi jaz spravil takoj s ceste. In tiste, ki po avtocesti vozijo v nasprotno smer.

In tiste, ki se po naseljih izživljajo. Mislim, kaj imaš za vozit po naselju 80 ali 90. Ravno danes je eden divjal skozi Vrhniko....

Torej kljub temu, da je trenutna vlada res ena velika nula, na drugih temah za njih nimam lepih besed. To povišanje kazni podpiram in predlagam še višje. Zakaj?

Sem namreč tud kolesar ki naredi do 2500km na leto in vam povem iz prve roke, da eni vozijo "k pr norcih".

Nesreč je sicer manj, pardon smrtnih žrtev.., ker je več avtocest...in ker se kazni počasi dvigujejo, ter izboljšuje vozni park.... Sicer ankete tega ne potrjujejo, ker bo vsak rajši rekel; da ne jebe teh kazni"...vozil bo pa po predpisih, če prej ne takrat oziroma po tistem ko bo plačal, če ne bo zadosti enkrat, pa večkrat...

Zgodovina sprememb…

BlueRunner ::

zavajon je izjavil:

BlueRunner je izjavil:


Spletna stran je tukaj.

No, zdaj pa izbrskaj še graf o višinah kazni;)
Pa pri obravnavi dinamike števila nesreč in smrti je treba upoštevati še število avtocest in kvaliteto voznega parka.

1) Nihče ni nikoli in nikjer trdil, da obstaja kakršna koli linearna povezava.
2) Če se sedaj že velepametno vlečeš ven iz lastne bedarije, potem upoštevaj tudi število voznikov, število registriranih vozil in količino prometa na taistih cestah.

Pšenični ::

"Najprej me zanima če se to sploh da. Če se, bi bil to prvi pametni referendum po dooolgem cajtu. Tele kazni niso več učinkovite v smislu cestne preventive, ampak čisto filanje proračuna. Ena kolegica je nekje postavila legitimno vprašanje: Koliko nesreč nastane zaradi prekomernega strmenja v števec na avtomobilski konzoli?"

Jaz sem mnenja, da so kazni zelo učinkovite, še posebej ker te finančno zlomijo in greš na ta način s ceste, če nočeš vozit po predpisih.

To pa je tud namen, da se norce spravi s ceste, tako ali drugače.
««
3 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Koliko vozniki opazujejo/mo prometno signalizacijo

Oddelek: Loža
465469 (1930) fikus_
»

Mnenje o policajih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12928541 (20335) strup121
»

Novi zakon o cestnoprometnih predpisih (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
53594859 (77903) darkolord

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48682523 (75223) Gandalfar
»

perverzna lopovščina (1000 eur) (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119490315 (63068) BlueRunner

Več podobnih tem