Forum » Loža » Referendum o kaznih za prometne prekrške
Referendum o kaznih za prometne prekrške
lonz ::
Najprej me zanima če se to sploh da. Če se, bi bil to prvi pametni referendum po dooolgem cajtu. Tele kazni niso več učinkovite v smislu cestne preventive, ampak čisto filanje proračuna. Ena kolegica je nekje postavila legitimno vprašanje: Koliko nesreč nastane zaradi prekomernega strmenja v števec na avtomobilski konzoli?
...arrrrrr, shiver me timbers...
RejZoR ::
Mja no, če nisi ravno drvo ne rabiš skoz gledat na števec. Mal občutka moraš vseeno imet. Tud ne vem kaj je spornega z zakonom, ko vsi tko v luft skačete. Kdor vozi pijan bi mu zalepil maksimalno globo. Kdor nori čez naselja enako. Če pa pogledaš avtoceste pa so kazni pravzaprav smešno majhne za precej prekoračeno hitrost. Iz mojega vidika so kazni čist smiselne in pravične. Sicer bi osebno na avtocestah dvignil dovoljeno hitrost na vsaj 150 ampak ajde). Kar je bolj vprašljivo je njih izkoriščanje za polnjenje proračuna. Torej lovljenje folka na čudnih lokacijah kjer je "ulov" skor garantiran zaradi lokacije, postavitve tabel oz enostavno klanca navdzol kjer marsikomu hitrost lahko malce preseže ampak ravnodovolj da je izven tolerance.
Edino kar mi nikakor ne diši so hitrostne kamere s povprečnim izračunom (average speed camera) kot jih imajo ogromno v angliji. Tam moraš res gledat na števec kot idiot.
Edino kar mi nikakor ne diši so hitrostne kamere s povprečnim izračunom (average speed camera) kot jih imajo ogromno v angliji. Tam moraš res gledat na števec kot idiot.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RejZoR ()
s1m0n ::
Mah pri nas 1x na leto stojijo, ko pa je vedno več prekrškov na eni in isti cesti, nepravilno postavljanje za zavijanje, vožnja preko rdeče, po nasprotnem voznem, nepravilno zavijanje in je že kar nekaj nesreč tukaj pa nič! Lepo to ne. Prehitro pa vozi vsak drug pri 50 ga šibajo tudi 100...
Avenger ::
Meni obrate navije to, da vsakič ko zvišajo kazni, to upravičujejo s tem: VIŠJE KAZNI MANJ SMRTI in potem iz neke riti potegnejo primerno statistiko. Če zdaj pogledamo nazaj, ni nobene korelacije, kar je jasno vsakemu pravniku. Smo ljudje in če imamo priložnost kršit pravila jih tud bomo. Kaj bodo rekli naslednjič ko bodo podvojili kazni? Ja, ljudstvo, to je pa zato, da bo manj mrtvih! Hm. Jaz bi jim postavil samo eno vprašanje: kako visoke bi morale bit kazni, da na cestah ne bi umrl NIHČE in zakaj jih zvišujete zgolj postopoma? Strašno me zanima, kaj bi sledilo po bedastem nasmehu.
Nek mimoidoči je v kamero potem, ko mu je reporter prebral del zakona, ki govori o napihanju 1,1 promila in odvzemu vozniške in vsemu kar sledi, komentiral, da se mu zdi kazen previsoka, saj so kazni za kriminalna dejanja manj stroge. V istem prispevku je nek MNZjevec če se ne motim, spet primerjal našo kaznovalno politiko z Evropo ter namignil, da smo korak pred njimi (vožnja preblizu desnega roba cestišča), kar je super, škoda le, da smo zadaj na vseh ostalih področjih.
Nek mimoidoči je v kamero potem, ko mu je reporter prebral del zakona, ki govori o napihanju 1,1 promila in odvzemu vozniške in vsemu kar sledi, komentiral, da se mu zdi kazen previsoka, saj so kazni za kriminalna dejanja manj stroge. V istem prispevku je nek MNZjevec če se ne motim, spet primerjal našo kaznovalno politiko z Evropo ter namignil, da smo korak pred njimi (vožnja preblizu desnega roba cestišča), kar je super, škoda le, da smo zadaj na vseh ostalih področjih.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
lonz ::
Med 50 in 62 km/h ni neka strašna razlika; tudi po zavorni poti ne. Je pa finančna plat razlike enormna. Moraš prekleto pazit, da ti igla ne pobegne preko 62, tudi če nisi divjak. Po moje taka ekstremna kazen - 300€ za 10 km/h prehitro ni v smislu povečane varnosti na cesti! Država rabi za NLB filat!
Pa da ne bo pomote; sem umirjen voznik - nikoli kaznovan (če odmislimo kak fauš parking) v 15 letih vožnje!
Pa da ne bo pomote; sem umirjen voznik - nikoli kaznovan (če odmislimo kak fauš parking) v 15 letih vožnje!
...arrrrrr, shiver me timbers...
imagodei ::
> "Ena kolegica je nekje postavila legitimno vprašanje: Koliko nesreč nastane zaradi prekomernega strmenja v števec na avtomobilski konzoli?"
Čeprav se z drakonskimi kaznimi in podivjanim dviganjem le-teh ne strinjam, moram poudarit, da je tale izjava absolutni fail.
Malo več gledaš na števec mogoče par mesecev takoj ko narediš izpit; pa nekaj dni po menjavi avtomobila. Ko se navadiš na zvok motorja, lahko že slušno (pa tudi vizualno, z opazovanjem okolice) oceniš hitrost. Če torej na števec pogledaš 1x na minuto (eventualno 1x na 20-30 sekund v bolj dinamičnih situacijah), lahko brez problema voziš v okvirih normalnega odstopanja, ki ti ga priznata tudi zakonodaja in merilna naprava.
Blebetat o neprestanem gledanju na števec in kako škodljivo je to za varnost je enaka bebarija, kot da bi trdil, da pogledi v vzvratna ogledala zmanjšujejo varnost kar se tiče situacij pred tabo. Ja, jebat ga, vožnja je kompleksno opravilo, zaradi česar je treba opraviti tudi izpit za pridobitev vozniškega dovoljenja. Žal se jih v tem bananastanu precej ne zaveda odgovornosti, ki jim je priznana, ko opravijo izpit.
> "Med 50 in 62 km/h ni neka strašna razlika; tudi po zavorni poti ne."
Pa znaš to tudi izračunat, če si v to tako prepričan? Kaj pa z upoštevanjem reakcijskega časa?
Čeprav se z drakonskimi kaznimi in podivjanim dviganjem le-teh ne strinjam, moram poudarit, da je tale izjava absolutni fail.
Malo več gledaš na števec mogoče par mesecev takoj ko narediš izpit; pa nekaj dni po menjavi avtomobila. Ko se navadiš na zvok motorja, lahko že slušno (pa tudi vizualno, z opazovanjem okolice) oceniš hitrost. Če torej na števec pogledaš 1x na minuto (eventualno 1x na 20-30 sekund v bolj dinamičnih situacijah), lahko brez problema voziš v okvirih normalnega odstopanja, ki ti ga priznata tudi zakonodaja in merilna naprava.
Blebetat o neprestanem gledanju na števec in kako škodljivo je to za varnost je enaka bebarija, kot da bi trdil, da pogledi v vzvratna ogledala zmanjšujejo varnost kar se tiče situacij pred tabo. Ja, jebat ga, vožnja je kompleksno opravilo, zaradi česar je treba opraviti tudi izpit za pridobitev vozniškega dovoljenja. Žal se jih v tem bananastanu precej ne zaveda odgovornosti, ki jim je priznana, ko opravijo izpit.
> "Med 50 in 62 km/h ni neka strašna razlika; tudi po zavorni poti ne."
Pa znaš to tudi izračunat, če si v to tako prepričan? Kaj pa z upoštevanjem reakcijskega časa?
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
RejZoR ::
Za alkohol jezst ne bi poznal nobenega usmiljena. Če tega nme moreš imet pošlihtanega v glavi, potem bolje da se tak človek ne vozi z avtom. Oz je najbolje da se sploh izogiba ceste. To je ena izmed stvari kjer mi NIHČE ne more dat nobenega izgovora. Oz tud če ga da bo to kretenski in ga ne bom nikoli priznaval.
Ker še vedno je eno it trezen z višjo hitrostjo kjer si še vedno povsem priseben z dobrimi reakcisjkim časom ali pa pijan, ko nekateri itaq nimajo več pojma kaj sploh delajo in imajo odzivnost crknjene amebe.
Aja pa še to:
Hitrost sama po sebi ne ubija, nenadna ustavitev je tista, ki te običajno ubije.
Ker še vedno je eno it trezen z višjo hitrostjo kjer si še vedno povsem priseben z dobrimi reakcisjkim časom ali pa pijan, ko nekateri itaq nimajo več pojma kaj sploh delajo in imajo odzivnost crknjene amebe.
Aja pa še to:
Hitrost sama po sebi ne ubija, nenadna ustavitev je tista, ki te običajno ubije.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
lonz ::
Razlika med 50 in 62 km/h - 8,8 m zaviralne poti
Razlika med 130 in 142 km/h - 21,4 m zaviralne poti
Tako da, ne; med 50 in 62 kmh po moje ni velike razlike v zaviralni poti.
Kar se pa gledanja na števc tiče; procentualno gledano bo časovni delež spremljanja hitrosti večji kot je bil do sedaj. Po večini v naselju. Ljudje bodo zaradi strahu pred marginalno povečano hitrostjo manj spremljali dogajanje okoli sebe, kar lahko nakazuje možnost povečanja nesreč.
Ko gledaš špegle to ni motnja ampak spremljanje dogajanja okoli sebe. Lovljenje hitrosti med 50 in 60 km/h je pa mislim da nekje v razredu okoli 300-500 rpm (odvisno od prestavnega razmerja)razlike delovanja motorja, kar je precej ozek pas in ga moraš fino spremljat in JE motnja.
Razlika med 130 in 142 km/h - 21,4 m zaviralne poti
Tako da, ne; med 50 in 62 kmh po moje ni velike razlike v zaviralni poti.
Kar se pa gledanja na števc tiče; procentualno gledano bo časovni delež spremljanja hitrosti večji kot je bil do sedaj. Po večini v naselju. Ljudje bodo zaradi strahu pred marginalno povečano hitrostjo manj spremljali dogajanje okoli sebe, kar lahko nakazuje možnost povečanja nesreč.
Ko gledaš špegle to ni motnja ampak spremljanje dogajanja okoli sebe. Lovljenje hitrosti med 50 in 60 km/h je pa mislim da nekje v razredu okoli 300-500 rpm (odvisno od prestavnega razmerja)razlike delovanja motorja, kar je precej ozek pas in ga moraš fino spremljat in JE motnja.
...arrrrrr, shiver me timbers...
imagodei ::
8,8m zaviralne poti se ti ne zdi veliko?! Če pred avto stopi nepreviden otrok, je to lahko usodna razlika. V enem primeru se boš ustavil 2m pred otrokom, v drugem pa boš otroka zbil s kakih 40 km/h!
- Hoc est qui sumus -
lonz ::
Mislim, da ga bom prej zbil, če bom buli v števc namest na cesto.
...arrrrrr, shiver me timbers...
T0RN4D0 ::
Ma fail je, ker lahko itak delaš kar hočeš, dokler na določenih mestih pohodiš bremzo ti nima kaj bit. Po drugi strani pa če se kdaj spomnijo zraven kakšne brezvezne omejitev30 table postavit radar, lahko v enem dnevu naberejo za dokapitalizacijo NLBja. Od voznikov ki "pridivjajo" mimo 50.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
imagodei ::
> "Mislim, da ga bom prej zbil, če bom buli v števc namest na cesto."
Če rabiš neprestano buljit v števec in ne zmoreš vizualno (po bežanju okolice mimo tvojega avtomobila) in slušno (po zvoku motorja) ugotovit, kdaj voziš 50 in kdaj 60, prosim takoj vrni vozniško dovoljenje na najbližji upravni enoti.
Hvala
Če rabiš neprestano buljit v števec in ne zmoreš vizualno (po bežanju okolice mimo tvojega avtomobila) in slušno (po zvoku motorja) ugotovit, kdaj voziš 50 in kdaj 60, prosim takoj vrni vozniško dovoljenje na najbližji upravni enoti.
Hvala
- Hoc est qui sumus -
MisterR ::
tvoja kolegica je verjetno vceraj naredila izpit ali pa je ze kaka stara babica. gledanje v ogledal in na stevec mora bit podzavestno, enako kot hoja po stopnicah, ves da lahko vsak koral pomeni padec ampak vseeno ne pades, ker podzavestno gledas stopnice. ce pa nisi sposoben umirit stopalke na 50km/h pa ti jaz izpita nebi dal.
glede nato da smo na tech portalu vam predlagam da zacnete uporabljat prometoid, ampak ne samo spremljat promet ampak tudi vi dodajte trenutne radarje
glede nato da smo na tech portalu vam predlagam da zacnete uporabljat prometoid, ampak ne samo spremljat promet ampak tudi vi dodajte trenutne radarje
lonz ::
No kolega, če tebi to uspeva; svaka čast. Mi ostali plebejci brez tvojih talentov, pač potrebujemo pomoč števca in ga moramo zaradi restriktivne zakonodaje uporabiti večkrat kot smo ga do sedaj. Ponavadi v naselju.
Hvala.
Hvala.
...arrrrrr, shiver me timbers...
MisterR ::
pa kaki talent??? to je nekaj samoumevnega, ne pretiravaj, ker ni potrebe po tem. me zanima kak vi gledate mrtvi kot... mate dodatna ogledala v avtu?
Limit-sky ::
> "Mislim, da ga bom prej zbil, če bom buli v števc namest na cesto."
Če rabiš neprestano buljit v števec in ne zmoreš vizualno (po bežanju okolice mimo tvojega avtomobila) in slušno (po zvoku motorja) ugotovit, kdaj voziš 50 in kdaj 60, prosim takoj vrni vozniško dovoljenje na najbližji upravni enoti.
Hvala
Si prepričan, da tebi to uspe 10x zapovrstjo? Jaz pravim, da nimaš šans. In ali si v primeru, da ti ne uspe pripravljen vrniti vozniško dovoljenje na najbližjo upravno enoto?
gzibret ::
Sem takoj ZA takšen referendum in bi se ga tudi udeležil (po dolgem času... od referenduma za EU in NATO). Kam grejo tele kazni je že neverjetno. Represija pa ne vem, ali še naredi kaj koristi v takemle obsegu. Prej škodo in travme.
Če bi že, bi kazni vezal na % prihodkov. Torej oni z nižjimi dohodki bi plačali manj, kot oni z višjimi dohodki. Morda bi kazni lahko vezal na dohodninske razrede?
Mislim pa, da višanje kazni in zapiranje delikvnetov ne vodi nikamor. Smo že davno prestopili prag, ko ima višanje kazni še kakšen učinek.
Manj mrtvih na cesti pa je pripisati boljšim vozilom, airbagom in ostalim pasivnim in aktivnim varsnostnim ukrepom v avtu, avtocestam ne pa višjim kaznim!
Če bi že, bi kazni vezal na % prihodkov. Torej oni z nižjimi dohodki bi plačali manj, kot oni z višjimi dohodki. Morda bi kazni lahko vezal na dohodninske razrede?
Mislim pa, da višanje kazni in zapiranje delikvnetov ne vodi nikamor. Smo že davno prestopili prag, ko ima višanje kazni še kakšen učinek.
Manj mrtvih na cesti pa je pripisati boljšim vozilom, airbagom in ostalim pasivnim in aktivnim varsnostnim ukrepom v avtu, avtocestam ne pa višjim kaznim!
Vse je za neki dobr!
WarpedGone ::
Mah, referendum na takšno temo "ni možen" i.e. vsebinsko ne gre skoz. Četudi bi bil možen, bi bil podprt z visoko večino glasov. Itak so proti (menda) sam tisti, ki kršijo predpise...
Ampak 200 EUR za prevoženo rumeno luč? Naj dvigne roko tisti, kateremu se ne more 3 metre pred semaforjem vklopit rumena.
Kakšna vožnja, te v sigurnem obvaruje pred temi 200 EUR kazni?
Da pred zeleno upočasniš na kakih 5 - 10 kmh in buliš v semafor, če se slučajno vklopila rumena in skočiš na zavoro na polno, da se ustaviš še pred prehodom za peščce?
Call me stupid, but this is grotesque.
Edit: glede razlikovanja med 50 in 60 po občutku - ne pozabit, da se ne vozimo več v fičalnikih ali jugecih. Plus, subjektvini občutek je jako nezanesljiva reč. Js osebno hitrost ocenim iz tega, kolk morm tiščat gas da gre zadeva 60 - v tretji. V četrti je že skoraj vseeno kolk tiščim, ker ne gre nikamor zarad "mrtvoudnosti" pod 1500... Zvok motorja je pa vedno skor isti - praktično odsoten.
Ampak 200 EUR za prevoženo rumeno luč? Naj dvigne roko tisti, kateremu se ne more 3 metre pred semaforjem vklopit rumena.
Kakšna vožnja, te v sigurnem obvaruje pred temi 200 EUR kazni?
Da pred zeleno upočasniš na kakih 5 - 10 kmh in buliš v semafor, če se slučajno vklopila rumena in skočiš na zavoro na polno, da se ustaviš še pred prehodom za peščce?
Call me stupid, but this is grotesque.
Edit: glede razlikovanja med 50 in 60 po občutku - ne pozabit, da se ne vozimo več v fičalnikih ali jugecih. Plus, subjektvini občutek je jako nezanesljiva reč. Js osebno hitrost ocenim iz tega, kolk morm tiščat gas da gre zadeva 60 - v tretji. V četrti je že skoraj vseeno kolk tiščim, ker ne gre nikamor zarad "mrtvoudnosti" pod 1500... Zvok motorja je pa vedno skor isti - praktično odsoten.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
oracle ::
Najprej me zanima če se to sploh da. Če se, bi bil to prvi pametni referendum po dooolgem cajtu. Tele kazni niso več učinkovite v smislu cestne preventive, ampak čisto filanje proračuna. Ena kolegica je nekje postavila legitimno vprašanje: Koliko nesreč nastane zaradi prekomernega strmenja v števec na avtomobilski konzoli?
Kdor ni sposoben voziti v določenem hitrostnem intervalu, z gledanjem na števec ali ne, je pač nesposoben pravilne vožnje in naj raje sploh ne stopi za volan.
imagodei ::
Limit-sky,
ob periodičnih (ne pa prepogostih) pogledih na števec, ob poslušanju motorja, opazovanju okolice in odsotnosti fizioloških defektov, ki bi povzročali razne tike, tresavice in stresanje okončin, da torej voznik lahko stopalko za plin drži na miru, izkušenega voznika nima kaj skrbet, da bo presegel dovoljeno hitrost. Če združuješ vse zgoraj našteto, v relativno "statičnih pogojih" (vožnja po ravni cesti) ni potrebno gledati na števec bolj pogosto, kot npr. 1-2x na minuto. V bolj dinamičnih pogojih (semaforji, križišča, ostrejši ovinki, ki zahtevajo nižanje hitrosti), pač pogledaš pogosteje. Vsekakor ni treba gledati vsaki dve sekundi oz. ni potrebe po tem, da bi eno oko imel stalno prikovano na števec.
ob periodičnih (ne pa prepogostih) pogledih na števec, ob poslušanju motorja, opazovanju okolice in odsotnosti fizioloških defektov, ki bi povzročali razne tike, tresavice in stresanje okončin, da torej voznik lahko stopalko za plin drži na miru, izkušenega voznika nima kaj skrbet, da bo presegel dovoljeno hitrost. Če združuješ vse zgoraj našteto, v relativno "statičnih pogojih" (vožnja po ravni cesti) ni potrebno gledati na števec bolj pogosto, kot npr. 1-2x na minuto. V bolj dinamičnih pogojih (semaforji, križišča, ostrejši ovinki, ki zahtevajo nižanje hitrosti), pač pogledaš pogosteje. Vsekakor ni treba gledati vsaki dve sekundi oz. ni potrebe po tem, da bi eno oko imel stalno prikovano na števec.
- Hoc est qui sumus -
Nerdor ::
Tisti ki preveč gledajo na števc hitrosti na armaturki, naj si omislijo HUD (head-up display) nad armaturko pa je. Stvar košta okoli 100 Eur + montaža. Nekater avti imajo HUD kot dodatek, npr.: bmw 5 s premium opremo, peugeut 508 excellence in podobni
... for lifetime!
šernk ::
Ampak 200 EUR za prevoženo rumeno luč? Naj dvigne roko tisti, kateremu se ne more 3 metre pred semaforjem vklopit rumena.
če se ti uklopi tako da ne moreš varno ustavit, lahko greš skozi. če pa takrat pospešiš pa z veseljem upam da dobiš kazen.
hitrost 50 pa mi uspe držati praktično z vsakim avtom (od 50 do nekje 55 - po radarjih je to nekje od 47-52 + toleranca in si notri). hitrost ponavadi prekoračim do 10km/h le v trenutku pospeševanja, ker avtomatsko pohodim tretjo in ko zamenjam v četrto vem da grem okoli 60.
in z mojim avtom bom hitrost med 50 in 55 držal konstantno pa čeprav mi pokriješ števec, 4 prestava 2000 obratov je pri meni točno nekaj čez 50km/h, takoj ko mi pade pod 50 ima avto v 4 že premalo obratov, tako da mi ni noben problem zadeti po obnašanju motorja.
pa sam tudi na AC dokaj zlahka zadanem hitrost 130, tudi opazim če upočasnim ali pospešim za 10km/h, kaj vi delate da gledate stalno na števec mi ni jasno.
sem za referendum, da lahko kazni dobiš maksimalno 1 teden po storjenem prekršu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
lonz ::
Na 150 KM dobro zvočno izoliranem dizlu, ki ima največji navor ravno v nizkih obratih, je razlika v zvoku motorja in okolice med 50 in 60 km/h praktično neopazna. Količkov ob cesti pa tudi ne grem štet, da preverim hitrost glede na okolico.
...arrrrrr, shiver me timbers...
Limit-sky ::
Limit-sky,
ob periodičnih (ne pa prepogostih) pogledih na števec, ob poslušanju motorja, opazovanju okolice in odsotnosti fizioloških defektov, ki bi povzročali razne tike, tresavice in stresanje okončin, da torej voznik lahko stopalko za plin drži na miru, izkušenega voznika nima kaj skrbet, da bo presegel dovoljeno hitrost. Če združuješ vse zgoraj našteto, v relativno "statičnih pogojih" (vožnja po ravni cesti) ni potrebno gledati na števec bolj pogosto, kot npr. 1-2x na minuto. V bolj dinamičnih pogojih (semaforji, križišča, ostrejši ovinki, ki zahtevajo nižanje hitrosti), pač pogledaš pogosteje. Vsekakor ni treba gledati vsaki dve sekundi oz. ni potrebe po tem, da bi eno oko imel stalno prikovano na števec.
Se popolnoma strinjam. Ampak prej nisi tega trdil.
harvey ::
in slušno (po zvoku motorja) ugotovit
Tole bi pa res rad vedel kako tole ugotavljaš pri novih avtomobilih, kjer je vožnja na nizkih obratih (še posebej dislov) praktično neslišna. Razen, če z drugo ali 3 ne voziš in rad prepihavaš mašino.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
#000000 ::
Jest sem za to da se začne zbirat podpise, pe ne samo zarad višine kazni, ampak tudi ostalih "preventivnih" ukrepov recimo po novem ti lahko vzemejo avto, vzamejo tu lahkotudi vozilo ki ni tvoja last, lahko tudi službeno ali od kolega ipd. če boš v 2 letih več kot 3× naredil težji prkršek. Tega enostavno ne bi smelo bit v zakonu, ne more ti nekdo vzet kar je tvoje in si za to plačal, še manj pa da ti nekdo trajno vzame vozilo ki sploh ni tvoja last zaradi par prekrškov. Kaj bo recimo če ti kolega posodi avto za katerega se je zapufal za 7 let in ti prideš nazaj brez z pildkom da so ti ga zaplenili. To je navadna kraja oz. bolj zastraševanje folka. Aja pa včeraj je bilo govora da bo za nerazvrščanje ali napačno razvrščanje smeti zagrožena kazen 1200 evrov. Pa fak sej te niso normalni, je narobe odvržena smet tako nevarna da jo odtehta 1200 evrov ??? Dej te niso normalni, JLA je odšla z ladijo od tukaj, teli kekci pa ne vem če jo bodo tko lepo odnesli.
dzinks63 ::
Malo boljši avtomobili imajo tempomate, nastviš hitrost na 50km/h ali kolikor je pač treba in voila, nič kompliciranega vse skupaj, očitno bo to morala postati kar serijska oprema vseh vozil in do tega najbrž nismo daleč, saj sama reč tudi ni prevelik dodaten strošek pri celokupni ceni novega vozila.
energetik ::
No kolega, če tebi to uspeva; svaka čast. Mi ostali plebejci brez tvojih talentov, pač potrebujemo pomoč števca in ga moramo zaradi restriktivne zakonodaje uporabiti večkrat kot smo ga do sedaj. Ponavadi v naselju.A 60km/h pa tvoj avto drži avtomatično? Oziroma zanima me razlog, zakaj bi za držanje 50km/h moral večkrat pogledati na števec kot za držanje 60km/h.
Itak pa v avtošoli učijo da tako števce kot ogledala s pogledom le ošvrkneš, ne pa buljiš v njih ves čas. In če nisi sposoben držati hitrosti na +/- 3km/h z bežnim ogledovanjem števca, potem res ne vem, kako si naredil izpit.
eieieie1 ::
Jaz sem tudi za to da se uvedejo kazni glede na prihodek, AMPAK to pomeni da bodo lahko dijaki, študentje, brezposleni divjali po cesti, ker nimajo nobenega prihodka, medtem ko imajo bogate starše...
WarpedGone ::
Malo boljši avtomobili imajo tempomate, nastviš hitrost na 50km/h ali kolikor je pač treba in voila, nič kompliciranega vse skupaj, očitno bo to morala postati kar serijska oprema vseh vozil in do tega najbrž nismo daleč, saj sama reč tudi ni prevelik dodaten strošek pri celokupni ceni novega vozila.
Absolutno. Še bolš kot tempomat je v mestu speedlimiter, kjer nastaviš max hitrost in zadeva ne gre hitreje, razen če pohodiš do podna.
Problem je samo, da je precej tečno max hitrost nastavlat s pritiskanjem tistega pluseka oz. minuska.
Obstajajo že speedlimiterji z vnaprej prednastavljenimi parimi vrednostmi na recimo 4 posebnih tipkah? Bi si vprogramiral omejitve na 30, 50, 70, 90 in s pritiskom na en sam gumb ob znaku z omejitvijo "rešu problem".
Edit: je pa speedlimiter lahk tut nevarna reč. Sm mel nastavleno na 70, in prišel v mesto. "Ročno" sm upočasnil na 50 (nastavlena omejitev je ostala na 70), po koncu mesta sm šel pa prehitevat enga in je prav "zanimivo", ko te na levem pasu sredi pospeševanja praktično odreže. Sm nucu vsaj sekundo da mi je potegnilo, kaj se dogaja in sm ugasnu omejitev. Tricky bussines.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
djordjevic ::
WarpedGone je izjavil:
Ampak 200 EUR za prevoženo rumeno luč? Naj dvigne roko tisti, kateremu se ne more 3 metre pred semaforjem vklopit rumena.
Nikoli mi ne bo jasno, zakaj so črtali utripajočo zeleno luč. V Ljubljani je odlično delovala, pa so sklenili zadevo poenotit po celi Sloveniji. Na slabše. Ker menda naši kekci v MB niso imeli teh semaforjev.
No grave is deep enough to keep us in chains.
#000000 ::
@WarpedOne imaš kak link do teh speed limiterjev ? ebay najde samo neke z mph a obstaja kaj za evropske avtomobile ?
WarpedGone ::
Speedlimiter mam vgrajen poleg samega tempomata. IMHO ima to Renault že od pamtiveka tako. Če maš tempomat, maš tut speedlimiter. Je pa res, da ko sm pred cca 5imi leti spraševal o tem na BMW forumu, za zadevo še nihče ni slišal ...
Zbogom in hvala za vse ribe
lonz ::
Pa zakaj bi morali vedno počepnit kot kure, ko si lačna država umisli nek nov nonsens? Meni se ne zdi normalno, da si moramo MI delat stroške, da se izognemo nerazumnim kaznim. Na siol forumu se strinja 64,9% ljudi, ki pravijo da so nove kazni previsoke.
Zato torej sprašujem, če bi bil možen referendum.
Zato torej sprašujem, če bi bil možen referendum.
...arrrrrr, shiver me timbers...
dzinks63 ::
Samo tole državi ni v interesu, koga bodo pa potem lovili na limanice, če se bodo vsi vozili v mejah omejitve, dvojna merila, če bi se jim res šlo za vse skupaj, bi tole imeli že vrsto let obvezno v vseh ovtomobilih, če že ne striktnih speed limitarjev, pa vsaj takšne , kateri ti začnejo piskati, ko prekoračiš nastavljeno hitrost, no bomo videli kaj bo prinesel čas. Ko bo vse potekalo preko satelitov, bo itak vsak avtomobil vedel v kakšnem hitrostnem območju se vožiš im se bo potem ukrepalo tako ali drugače, na koncu z kaznimi z direktnim odvzemom casha iz bančnega računa.
WarpedGone ::
Načeloma je pri nas možen referendum o vsem, razen o zadevah ki bi prinesle neustavne posledice.
Tule ne vidim kake neustavnosti, tako da v principu verjetno je možno. Drugo pa je, kako bi se zadeve dejansko zavrtele, če bi prinesel tistih 40.000 podpisov, ki so potrebni za referendum.
Tule ne vidim kake neustavnosti, tako da v principu verjetno je možno. Drugo pa je, kako bi se zadeve dejansko zavrtele, če bi prinesel tistih 40.000 podpisov, ki so potrebni za referendum.
Zbogom in hvala za vse ribe
imagodei ::
Limit-sky,
ob periodičnih (ne pa prepogostih) pogledih na števec, ob poslušanju motorja, opazovanju okolice in odsotnosti fizioloških defektov, ki bi povzročali razne tike, tresavice in stresanje okončin, da torej voznik lahko stopalko za plin drži na miru, izkušenega voznika nima kaj skrbet, da bo presegel dovoljeno hitrost. Če združuješ vse zgoraj našteto, v relativno "statičnih pogojih" (vožnja po ravni cesti) ni potrebno gledati na števec bolj pogosto, kot npr. 1-2x na minuto. V bolj dinamičnih pogojih (semaforji, križišča, ostrejši ovinki, ki zahtevajo nižanje hitrosti), pač pogledaš pogosteje. Vsekakor ni treba gledati vsaki dve sekundi oz. ni potrebe po tem, da bi eno oko imel stalno prikovano na števec.
Se popolnoma strinjam. Ampak prej nisi tega trdil.
Ma ne vadi se zdej na stvari, ki so privzeto vsebovane. Če voziš brez zaviranja/pospeševanja v naselju, kjer je omejitev 50 km/h, je menda jasno, da govorimo o držanju stopalke za plin na miru? A ti po glavnih cestah/ulicah v naselju voziš tako, da stalno pritiskaš/spuščaš gas?
Prevladujoče mnenje je, da so bedaki tisti, ki non-stop izmenoma pritiskajo gas/bremzo. Jih je kar nekaj takih frajerjev na cesti, pa nikoli nisem razumel, kako da niso sposobni ujeti hitrosti pred sabo vozečega in posledično stalno spreminjajo varnostno razdaljo iz 3m na 7m (recimo nekako med razdaljo od enega do dveh avtomobilov, če gre za vožnjo po mestu).
Ta primer iz real-worlda pa pokaže že tudi naslednjo reč: v praksi je situacija še bolj kompleksno kontrolirana. Če voziš v koloni vozil, verjetnost, da bo nekdo pred tabo vozil po omejitvi, narašča z dolžino kolone. Pri vožnji se vozniki medsebojno usklajujejo. Če npr. po avtocesti prehitevaš vse po vrsti, obstaja dobra šansa, da voziš prehitro. Če voziš po naselju in se razdalja med tabo in vozilom pred tabo vztrajno zmanjšuje, pogledaš na števec. Če pa si na ravni cesti sam, ti ni treba niti pritiskati niti spuščati stopalke za plin.
Skratka, moje stališče je že od vsega začetka, da s kombinacijo vsega, kar mora obvladat že vsak povprečen voznik, lahko dokaj zanesljivo ekstrapoliraš svojo hitrost tudi v času med dvema pogledoma na števec.
- Hoc est qui sumus -
djordjevic ::
Ena kontra misel - kazni so visoke, to je dejstvo. Dejstvo je tudi, da so bile kazni visoke že prej. Zdaj so se bolj ali manj povišale tiste za največje kršitve. Imo je najbolj problematična oz. taka, ki te lahko hitro pošteno ofuca, tista za 30 cone. Tam se ti lahko kakih 45 hitro primeri, pa si v zosu. Ampak ... Priznam, da se ne vozim veliko, ampak že ko se peljem po centru svojega mesteca, nato potem malo na AC in po Mariboru opažam na cesti toliko neznanja, nestrpnosti in objestnosti, da se od Sl. Bistrice pa do MB običajno vsaj trikrat razjezim, preden pridem na cilj. Smerniki so ljudem sedmo čudo, po novem imaš občutek, da voziš po Irskem, ne po Sloveniji (110 na AC po levi je zakon press), vožnja skozi rumeno, ko je jasno, da je ne moreš zvozit, vožnje skozi rdečo pa še več ... Face it. Na naših cestah je toliko neodgovornih in nekulturnih kretenskih voznikov, da očitno ne gre drugače, kot da jih udariš po žepu. Žal. Ker si drugače ne znam pojasnit primerov, kot je tale. Včeraj se peljem skozi center in so nam na glavni cesti, kjer je veliki Mercatorjev center, postavili semaforje. Hvalabogu, ker si prej zaradi gostega prometa tam mimo težko prišel nazaj na cesto. In se peljem mimo, vidim, da bo rdeča, pa počasi upočasnjujem (bilo bi fino, če bi bila zelena utripajoča, ampak če poznaš pot, poznaš toleranco rumene, ni problem). Pred mano pa pelje ena koklja, rdeča se prižga, ona pa še sekundo po rdeči gladko zapelje skozi in zavije desno proti parkplacu. Da se ja ne bo bodo štručke v Mercatorju ohladile. Evo, že zaradi takih debilov nove drakonizme, če ne že odločno, pa vsaj povsem brez slabe vesti podpiram.
No grave is deep enough to keep us in chains.
BlueRunner ::
Tako da, ne; med 50 in 62 kmh po moje ni velike razlike v zaviralni poti.
Je pa cca. 20% večja možnost, da boš pri nesreči s to hitrostjo nekoga ubil. Dokazano empirično z zbiranjem podatkov na tem in onem kontinentu.
Mislim, da ga bom prej zbil, če bom buli v števc namest na cesto.
Razumem pri začetnikih in toliko starih, da so že oči faktor. Ne razumem pri navadnih voznikih, da niso v naselju sposobni ocenjevati prehitro/prepočasi s tem, ko opazujejo okolico. To ne nekaj praktično avtomatičnega, če ne klepaš kilometrov samo in izključno po AC.
Potem si verjetno precej blizu stereotipu "nedeljskega voznika".
Ampak 200 EUR za prevoženo rumeno luč?
Pod pogojem, da ni bilo možno varno ustaviti. Torej če na Celovški pripelješ s 70km/h na cca. 20m pred semafor, ko se prižge rumena, jo prevoziš zakonito in brez prekrška.
zavajon ::
Evo, po 38 postih na to temo smo že prišli do aksioma, da obstaja povezava med kaznimi in številom nesreč. Lahko napišete še miljaužent postov, a statistika bo še vedno pokazala, da tu ni nobene povezave ;)
Limit-sky ::
imagodei
Ne vem, zakaj bi se jaz vadil iz ne vem kod. To kvečjemu počneš ti. Kar si v drugem postu napisal, je čisto OK. Se popolnoma strinjam. S tistim, kar si napisal v prvi trditvi pač ne. Ko si malo bolj obrazložil zadevo, je postala jasna. Ne vem, zakaj nisi prvega posta napisal tako, kot drugega?
Ma ne vadi se zdej na stvari, ki so privzeto vsebovane.
Ne vem, zakaj bi se jaz vadil iz ne vem kod. To kvečjemu počneš ti. Kar si v drugem postu napisal, je čisto OK. Se popolnoma strinjam. S tistim, kar si napisal v prvi trditvi pač ne. Ko si malo bolj obrazložil zadevo, je postala jasna. Ne vem, zakaj nisi prvega posta napisal tako, kot drugega?
kmetek ::
djordjevic: Rdečo prevozi pomoje 90% ljudi, in to še globoke rdeče. Ravno 2 tedna nazaj je voznik BMW ubil motorista zaradi rdeče. Me zanima kok let bo dobil.
M-XXXX ::
djordjevic ::
Ko smo pri globokih rdečih - ena scary izkušnja. V MB pri Fontani je eno tako fino križišče. Cesta pelje od semaforja navzdol po hribu proti Koroški, da ne vidiš vozil, ki pripeljejo iz tiste strani, razen tik pred križiščem ali če že čakajo na semaforju. Pa sem nekoč zavijal s stranske ceste pri zeleni, jasno, na levo proti Koroški. In, še sam ne vem, zakaj, morda falil vklop zelene za kako dobro sekundo, pa sem speljal pozneje, kot bi sicer. V tistem se mi iz smeri Koroške prinese en VW Caravelle z od oka 115 km/h skozi vsaj že 4 sekunde rdečo. Čeprav ne verjamem v boga, je takrat nekaj ali nekdo očitno pazilo name. Če bi speljal kot običajno, danes verjetno ne bi pisal tega prispevka, ker bi me v tistem križišču razmazalo.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Ganon ::
Jaz v naselju večkrat vklopim tempomat, nastavim omejitev 50km/h in vozim povsem brez skrbi.
MisterR ::
djordjevic je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
Ampak 200 EUR za prevoženo rumeno luč? Naj dvigne roko tisti, kateremu se ne more 3 metre pred semaforjem vklopit rumena.
Nikoli mi ne bo jasno, zakaj so črtali utripajočo zeleno luč. V Ljubljani je odlično delovala, pa so sklenili zadevo poenotit po celi Sloveniji. Na slabše. Ker menda naši kekci v MB niso imeli teh semaforjev.
Čuj ti žaba, kaj če bi malo razmislil sam pri sebi. Ko je začela utripat zelena, si pospešil ali začel zavirat? Koliko % vas je zaviralo in koliko pospeševalo? Statistika je potrdila da je več takšnih, ki so pospeševali kot tistih ki so zavirali. Toliko o kekcih iz Maribora in preostalih evropskih držav.
Še zmeraj boš ti lahko zapeljal skozi rumeno luč ampak brez pospeševanja PRED semaforjem.
Glede kazni, z denarjem se ne reši nič, ne življenja in ne pleha. Več bi naredli s tem, da bi uredili prometno signalizacijo po celotni državi. Ne pa da sedaj lahko prometne znake postavljajo župani in ostali priseski na občinah, kak se jim k dvigne. V naši ulici ima ena hiša 2 ogledala za varen izvoz na glavno cesto (naselje,50km/h), 100m višje je oster ovinek v katerem iz ene smeri, če hočeš pogledati ali kdo pripelje iz druge smeri, odvzameš prednost tistemu, ki se pripelje dol po hribu, vse bi rešili z ogledalom ampak po odgovoru iz občine, prometni inšpektorat(mislim da oni, nisem prepričan) ni dal soglasja. Za dvojno ogledalo pa so dali, s tem da je točka preglednosti na kar lepem mestu, kar v tistem zavoju/križišču definitivno ni.
Sicer pa itak imaš po celotnem Mariboru vse mogoče cvetke z stop znaki, čudnimi prednostnimi cestami, potem so tukaj še ovire na avtocestah, ovire na hitrih cestah(tiste plastične rumene označbe, ko jih vsak tovornjak zadene in prestavi za par cm, potem pa je vjugasto vse skupaj). Ni da ni, samo malo bi trebalo razmišljat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MisterR ()
djordjevic ::
Nisem žaba, sem kar kleni Štajerec, pa bom še vedno zmeraj in povsod trdil, da so pač naši lokalni kekci krivi, da je šla zadeva iz uporabe (se pustim prepričat v nasprotno, ampak sumim, da bo že kaj na tem, če so imeli ta sistem vpeljan v večini ostalih mest, samo na štajerskem koncu ga ni bilo). Pa ne boš verjel - sem zaviral. Eni pač spremljamo promet. Sej konec koncev počnemo isto z rumeno, ampak je bila utripajoča zelena kljub temu še boljša rešitev.
No grave is deep enough to keep us in chains.
energetik ::
Čuj ti žaba, kaj če bi malo razmislil sam pri sebi. Ko je začela utripat zelena, si pospešil ali začel zavirat? Koliko % vas je zaviralo in koliko pospeševalo? Statistika je potrdila da je več takšnih, ki so pospeševali kot tistih ki so zavirali. Toliko o kekcih iz Maribora in preostalih evropskih držav.Ko je utripala zelena, si se lahko pri neki majhni razdalji ~20m na recimo Celovški mirno odpeljal čez semafor brez pospeševanja. Pri rumeni sem vedno bremzal. Sedaj pač ne morem, ker bi se velikokrat lahko z blokiranimi kolesi zapeljal do srede križišča, ko te iznenadi rumena.
WarpedGone ::
Pod pogojem, da ni bilo možno varno ustaviti. Torej če na Celovški pripelješ s 70km/h na cca. 20m pred semafor, ko se prižge rumena, jo prevoziš zakonito in brez prekrška.
A je blo varno ali ne se pa naj prerekam s sodnikom?
Celoten koncept semaforjev je fail.
Ljudje delamo napake in spregledamo zadeve. Nekateri več, nekateri manj. In nekatere napake so hujše od drugih. Spregledana rdeča luč je povsem nekaj drugega kot izsiljevanje prednosti v rondoju.
Nič nimam proti višanju kazni, če bi hkrati metali ven semaforje in podobne kritične zadeve.
djordjevic:
Zdaj so se bolj ali manj povišale tiste za največje kršitve.
Pogled na konkretne spremembe daje ravno kontra občutek. Povišanja so relativno večja pri blažjih kršitvah, tistih 500 EUR za več kot 160 po AC je ostalo enakih.
Tut semafor je šel iz 120/250 na 200/300.
Rumena se je bol podražila kot rdeča.
Zbogom in hvala za vse ribe
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Koliko vozniki opazujejo/mo prometno signalizacijoOddelek: Loža | 5437 (1898) | fikus_ |
» | Mnenje o policajih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 28309 (20103) | strup121 |
» | Novi zakon o cestnoprometnih predpisih (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 94342 (77386) | darkolord |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 81874 (74574) | Gandalfar |
» | perverzna lopovščina (1000 eur) (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 89659 (62412) | BlueRunner |