Prijavi se z GoogleID

» »

perverzna lopovščina (1000 eur)

perverzna lopovščina (1000 eur)

strani: « 1 2 3 ... 24

atubbuta ::

- Kraj: Domžale, tik pred tablo konec naselja,
- Hitrost: pod 90 km/h, kolikor je omejitev tik za tablo
- Vzrok: ker se pač pospeši ko prideš do konca naselja in tisti, ki je v časovni stiski bo to storil 50m prej.
- Realna ocena postavljene omejitve (50km/h): glede na ostale omejitve močno prenizka.
- Moj pogled na postavitev radarja na tako lokacijo: popolnoma perverzno dejanje, najgrši način lopovščine, poniževanje kulturnih in poštenih ljudi.

Nasvet kako ravnati v taki situaciji: Svetujem popolen bojkot davkov! To pomeni kupovati gorivo le še v tujini, če se da registrirati avto v tujini, kupovati kar se le da v tujini. Spodbujati svoje šefe, da preselijo sedež v tujino. A vseeno boditi preveden pri delu na črno, da te banda ne zaloti.
:)

atubbuta ::

Aja, da ne bo pomote; to je magistralna cesta, cca. 20 m stran od mesta, kjer je omejitev 90 km/h.
In če ima ta cesta omejitev 50 km/h, zakaj potem take omejitve nima še Celovšča namesto, ki je tudi v naselju in je tudi brez kontroliranih priključkov?
:)

overlord_tm ::

Heh, a so bli na petrolu al kje so cakal?

atubbuta ::

Ja to ne vem, ker je bila postavljena mobilna kamera z radarjem, po moje pa prav na črpalki.
To je preprosto povedano velika krivica! Kazni so za to, da se vzpostavlja varnost in preprečuje dejstvovanje tistih, ki varnost resnično ogrožajo. V tem primeru je zakon zlorabljan za namen filanja proračuna. Hkrati pa nič ne ukrenejo, da bo preprečili tiste, ki so v prometu resnično nevarni. Sam osebno sem bil vedno zvesti davkoplačevalec, a vedno sem bil in bom v službi pravice. Če vidim, da se dela krivica, se bom vedno temu zoprstavil z vsemi sredstvi, ki so na voljo. In prav to svetujem tudi drugim. Ne smemo se pustiti teptati!
:)

BALAST ::

Če ne razločiš omejitve pred in za tablo, potem ti priporočam, da si pogledaš CPP.

Zakon je zakon in policistov na cestah je ta mesec največ, ker imajo akcijo za prehitre voznike.
Mislim da so kazni napisali že več kot 14 tisoč ljudem.

atubbuta ::

In prav zaradi tega sem odprl to temo, ker so napisali kazni že tolkim. Nekatere kazni so napisane upravičeno, nekatere pa so zgolj pasti, nastavljene z povsem drugim namenom. BALAST, mi znaš prosim razložiti, zakaj so postavili radar tik pred koncem naselja in ne globje v naselju? Kje je tu motiv?
:)

ffka ::

tam so postavli kjer največ ljudi nori , nevem kaj tebi tuki ni jasno ???

atubbuta ::

Potem pa naj ustavljajo tiste, ki po tvojem "norijo". Ne pa tisti, ki je malo prezgodaj pospešil, ker se mu je slučajno takrat neznansko mudilo. Meni je prav vse jasno. Eno je red, drugo pa je... v mozak. Oz. eno je človek, drugo pa mona!
:)

OrkAA ::

Aha, ti torej z 90 na 50 nisi divjal ampak se ti je samo mudilo.

Sliši se logično.

atubbuta ::

Imam občutek, da se trenutno pogovarjam samo s policijo, ki ne zna drugega, kot iz lastnih napak se vn vadit in si iskat opravičila. Da ne bo pomote, spoštujem vaše delo, ne spoštujem pa krivice.
:)

BigWhale ::

Nasvet kako ravnati v taki situaciji: Svetujem popolen bojkot davkov! To pomeni kupovati gorivo le še v tujini, če se da registrirati avto v tujini, kupovati kar se le da v tujini. Spodbujati svoje šefe, da preselijo sedež v tujino. A vseeno boditi preveden pri delu na črno, da te banda ne zaloti.


Odseli se v tujino. Kaj mencas, prekleti polovicar!

Bomo imeli vsaj enega manj, ki ne zna upostevati prometnih predpisov.

-luka-91- ::

Prekršek je prekršek ne glede na osebne razloge osebe. In dejstvo da se človeku mudi NIKAKOR ne sme vplivati na njegovo vožnjo.

BigWhale ::

Da ne bo pomote, spoštujem vaše delo, ne spoštujem pa krivice.


Krivica bi bila, ce ti 50m pred znakom ne bi napisali kazni. Omejitev je povsem jasno dolocena. Od table naprej.

Ne pise: 'tam enih 50m od oka, pred tablo lahko kr na 90 pospesite ...'

:>

Super Sonic ::

Ne, ne, tole kar so sedajle počeli tile naši vrli policaji je šlo čez vso zdravo pamet. Eno je, da loviš divjake, pijance, drogeraše (in ostalo druščino), drugo pa, da olupiš 14k folka v parih dneh. To je čeparjenje.

Ne branim avtorja teme (s teboj se načeloma strinjam glede omejitev tam okoli, vendar, 90 je vseeno previsoko in za kazen si sam kriv - omejitev je za vse enaka) ampak ima svoj prav.

Ljudje umirajo zaradi hitrosti, tile bukselni, pa lovijo prekrškarje z +10 km/h in to na počasnih odsekih. Bi rekel, takole čez palec, da imajo marsikaj drugega za počet. Najprej.

p.s.
Ne nisem prejel nobene kazni, sem se pa čudil številu oglobljenih.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

kmetek ::

Ni res, policija se postavi tam, kjer je najvišja verjetnost ne tam kjer se nori. TAM JIH NIKOLI NI.

In 14.000 je zelo nizka številka, glede na splošno kulturo vožnje. Morala bi biti nekje 50.000.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

atubbuta ::

Zakaj bi se odselil v tujino? Raje preusmerim teh 1000 eur, ki jih je bilo odvzetih drugam (trošarine za gorivo so velik procent cene). Tako lahko v enem samem letu na povsem legalen način plačam okoli 2000 do 3000 eur davkov raje nekomu, ki ne povzroča krivice poštenim državljanom. Po drugi strani naš represivni organ dopušča na smrt pijane voznike na cesto in ni sposoben ujeti tistih, ki vozijo tudi blizu 300km/h, prehitevajo v škarje in podobno. Ker takih se vsi bojijo, ker imajo preveč denarja in s tem preveč moči, da bi se jih kdo upal kaznovati. Taka je realnost.
:)

-luka-91- ::

Ljudje umirajo zaradi hitrosti, tile bukselni, pa lovijo prekrškarje z +10 km/h in to na počasnih odsekih. Bi rekel, takole čez palec, da imajo marsikaj drugega za počet.


Čist res. Enga znanca so v naselju ustavl zarad prekoračitve za 10 km/h, medtem so pa ostali 80 mim norel. Ustavjo pač tistga ki ga lahko, razn če je v nebo vpijoč primer ogrožanja varnosti na cestah. Ne vem za splošno, sam taki primeri mečejo slab vtis na vse.

atubbuta ::

luka-91-, se strinjam s tem, da je treba spoštovati omejitve. Jaz jih. Vem pa, da prav vsak že pred tablo pospeši. Dogajalo se je že, da so me pred tablo konec omejitve prehitevali, ker so bli za mano nestrpni. Razumem jih.
:)

urban99 ::

Kar vam IMHO atubbuta hoče povedat je, da je tovrstna postavitev radarja neetična. Z njim se ne strinjam popolnoma (cesto poznam), ampak sem se pa spomnil šolskega tovrstnega primera - radarja na gorenjski avtocesti, ki je postavljen na klancu navzdol. Tovrstnim prijemom se v tujini izogibajo.

ps: tudi ustavljanje ob izvozu iz gorenjske ceste proti Tržiču je nekaj podobnega, žalibog... tam policisti pričakujejo, da bodo ljudje zavirali iz 130 na 80 km/h. Večina jih zgolj spusti gas, potem pa dobijo položnico. Kar se mene tiče zavornih luči na avtocesti pred seboj ne vidim prav rad, ker ponavadi sledi verižno panično zaviranje, to pa zna biti precej nevarna reč.

BigWhale ::

luka-91-, se strinjam s tem, da je treba spoštovati omejitve. Jaz jih. Vem pa, da prav vsak že pred tablo pospeši. Dogajalo se je že, da so me pred tablo konec omejitve prehitevali, ker so bli za mano nestrpni. Razumem jih.


Pol mors povedat kam naj tablo postavijo. In kako bos preprecil, da ne bodo pri prestavljeni tabli ljudje zaceli pospesevati pred tablo. A bos spet razumel nestrpne za sabo? :>

Okapi ::

No, še nekaj takšnih akcij, pa se bodo ljudje mogoče naučili, da se pospeši pač za tablo, ne pred njo. Jebiga - piši svojemu poslancu, da je tabla z omejitvijo narobe postavljena, prometne znake pa pač upoštevaš take kot so, tudi če se ti ne zdijo pametno postavljeni.

Izgovor, da se ti je mudilo, je pa sploh brezvezen (in vreden kakšne dodatne kazenske točke). Na cesti ne smeš takrat, ko se ti mudi, vozit nič hitreje kot takrat, ko se ti nikamor ne mudi. To smejo samo rešilci in gasilci.

O.

atubbuta ::

Ni treba povedat, kam mora kdo tablo postavt, potrebno pa je poslušat zdrav razum. Če pospešiš 20 m prezgodaj še ne pomeni, da si zaslužiš 1000 eur kazni!

Da ne govorim, kaj taka kazen predstavlja večini ljudij pri nas. Lahko se zgodi, da bo zaradi tega otrok ostal brez šole, lahko zmanjka denarja za najemnino in si čez noč na cesti. 1000 eur lahko pomeni 2 in pol mesečni plači ali pa 5 letni prihranek nekoga, ki zaradi višine prihodkov ne more privarčevati več. In to zato, ker je za odtenek prezgodaj pospešil. Žalostno je, kam smo prišli.
Po drugi strani se pa razni perverzni tajkuni vedno izognejo kazni, ker se jih itak vsi bojijo, saj se danes z denarjem postavlja pravila. Če si ne delamo utvar, smo navadna skorumpirana družba, ki ji ni več mar za človeka. Žalostno je, kam smo prišli!
:)

BALAST ::

Glej nisem porivrženec policije in sam sem tudi že dobil prometne kazni. Zame je bila to poceni šola, da se upošteva predpise.

Ko boš imel mirno nogo in trezno glavo boš videl, da se da vozit po pravilih. So tudi izjeme, ampak če maš urgentno vožnjo si pa najdi službo kot voznik rešilca, da boš sproščal adrenalin na cesti.

Glej dokler imaš denar za avto boš imel tudi denar za kazni, drugače povedano, sam si kriv ker nisi upošteval omejitev hitrosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BALAST ()

ahac ::

Tukaj pred OŠ, kjer je omejitev 40 (z razlogom) pa skoraj nikol ni policije. Folk veselo 80 vozi.
Rajš postavijo radar direkt za znak za začetek naselja (kjer ni nobene nevarnosti) namesto, da bi lovili tiste, ki so res nevarni.
Saj ne rečem, da je OK vozit prehitro na napačni strani table... ampak vsako merjenje hitrosti tam je eno merjenje hitrosti manj na dejansko nevarnih odsekih.
Tista lokacija v Domžalah... heh.. cesta je tam enaka na eni in drugi strani table in tud priključki so enako pogosti. Ni nobene logike v tem, da gre omejitev z 90 na 50. Če bi bila med Trzinom in Domžalami 70 (kot je že prej) in potem do McDonaldsa recimo 60 bi bilo dost bolj smiselno.
Samo pri nas se ne gleda na to. Važno je, da je nekje uradno naselje in drugje ne...

Zakon je zakon in policistov na cestah je ta mesec največ, ker imajo akcijo za prehitre voznike.

WOW! Največ jih je zdaj? Jaz nisem videl še nobenega. Vidim pa folk, ki vozi čez rdečo, prehiteva v škarjice, itd... ampak takih nikol ne bodo kaznoval, ker za to je treba dejansko bit na cesti (ni dost samo radar postavit).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Okapi ::

Če nimaš denarja za plačat kazen, se lahko s sodnikom za prekrške zmeniš, da boš 1000 € oddelal z družbeno koristnim delom.

O.

atubbuta ::

In kaj če nimaš časa, ker imaš službo, preostanek časa pa porabiš, ker moraš skrbeti za družino, otroke in ostarele, za katere nimaš sredstev, da bi jih dal v dom?
:)

Wox ::

atubbuta: Meni se je to in podobno zgodilo že x-krat. Plačaš in greš dalje. Pravice na tem svetu itak ni in je ne bo.:))

T-h-o-r ::

jah, policija pač rada služi, še nikdar jih nisem videl na nevarnih odsekih, ampak samo na dolgih ravninah, kjer je vmes kakšna omejitev 70 ali kaj podobnega
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

AmokRun ::

Jaz sem se v avto šoli učil, da imaš lahko pri tabli že maksimalno dovoljeno hitrost. Se pravi lahko začneš pospeševati že pred tablo. A tega zdaj ni več?

Steinkauz ::

Ok krivica res ni, ma me zanima kdo ima 20-50 metrov pred tablo konec naselja(ko že ni bajt okoli) še vedno 50 ali manj. Gotov mate vsaj 60, 70.
Kriv si jebat ga, sam raj bi se dal sred naselja z radarjem, bi blo več koristi(toda manj denarja za državo :\).

No sicer kolker poznam Slo-Tech so vsi bolj papeški od papeža, ter majo vsi 50 točno do table :\

overlord_tm ::

Jaz sem se v avto šoli učil, da imaš lahko pri tabli že maksimalno dovoljeno hitrost. Se pravi lahko začneš pospeševati že pred tablo. A tega zdaj ni več?


Ne, ker policija vedno najraje caka 20-50m pred tablo za konec naselja ...

Brane2 ::

Res je, policaji znajo biti svinje...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Tear_DR0P ::

ter majo vsi 50 točno do table

sej je tečno tko vozit, ko ti folk blenda in trobi, ker se jim mudi - sam pač potrpiš do table
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

connel ::

Zanimivo, jaz imam pa same dobre izkušnje z njimi, pa sem tudi že dobil par kazni, tudi za prehitro vožnjo, za katero ne krivim policajev, ampak svoji neumnosti, če bi mi policist drugače razložil prekršek, bi bil še jezen, tako sem pa skozi celo naselje peljal 65 namesto 50, skozi naselje je bil rahel klanec in sem v bistvu šel brez gasa dol, koliko bi me stalo recimo čisto malo pritisnit na zavoro in bi šel lepo po omejitvi? Precej manj, kot je bila pa kazen,... Tako da, tisti ki krivite cel svet za svoje napake, prvo počistite pri sebi v glavi,...

atubbuta ::

Pa škoda, da nisi 10x iste položnice plaču. Jah, želim ti veliko sreče, če uživaš v tem.
:)

Wox ::

WOW. Take rabimo. Jaz pom pa kralj.

Grey ::

Ma kaka fakin' tabla...okoli table je prehodno območje tako kakor na vsaki meji/mejnem prehodu. Tu nimajo kaj merit z radarjem, ker so te table ponavadi dovolj iz mesta tako, da ni več neposrednega ogrožanja okolice. Tako postavljen radar je namenjen IZKLJUČNO in SAMO polnjenju policijskega proračuna in ničemur drugemu. 90% ljudi že cca 50m pred temi znaki pospeši na skoraj 90km/h.

dzinks63 ::

In 14.000 je zelo nizka številka, glede na splošno kulturo vožnje. Morala bi biti nekje 50.000.


Imaš popolnoma prav, vendar kot opažam sam je takšnih voznikov kateri že veliko pred koncem omejitve pospešujejo še precej več. Tako da tehle 14000 tisoč ulovljenih v enem tednu je prav mizerna številka, dejansko bi jih morali dobit vsaj 10x toliko, vendar imajo za kaj takega še bistveno premalo opreme, fali jim še vsaj kakih 10000 radarjev in ko bodo to imeli, se bo pa res počasi začela vožnja po predpisih. Sedaj se pa vsakodnevno vidi kako si ljudje razlagajo predpise, vsak po svoje ozoroma kakor mu paše. Hitrosti itak ne spoštuje pol voznikov in voznic in če se trudiš voziti po omejitvah, se vsake toliko najde manijak, kateri bi te na vsak način rad prehitel. Druga skrajnost je vožnja skori rdečo luč na semaforjih, katera je slovenski nacionalni šport, saj jo ponavadi prevozi vsaj eden, če ne dva, včasih pa celo trije eden za drugim. V glavnem vozniška kultura v Sloveniji je na psu in ljudje tega še vedno nočejo priznati. Vsi drugi kao kršijo predpise, sami pa nikoli ne. Očitno so že vsi pozabili kako sploh zgleda pravilna vožnja. Vsakomur bi morali dati obvezno voziti avtošolo vsakih 5 let vsaj enih 5ur, da bi se spomnili kako se vozi po predpisih.

Music Man ::

Heh, ampak če odpreš eno tako temo na tem forumu, si lahko prepričan, da ti bo 3/4 odgovorov pametovalo o tem kakšen norec si, kako si zaslužiš da izgubiš izpit in da si nasploh največji izmeček na tem svetu, ker si peljal čez omejitev. Me zanima koliko zgornjih pametnjakovičev dejansko vozi do table 50 km/h, takoj po tabli pa pospeši na 90 km/h. In to je retorično vprašanje, ni treba, da zdaj vsak napiše kako se vedno in strogo drži omejitev. Pravljice raje govorite svojim otrokom, če jih že imate ;)

Sicer pa nimaš kaj, zakon ne ločuje sredino naselja, kjer je taka omejitev smiselna in konec naselja, kjer ni že nobene hiše več in nima smisla voziti striktno 50 km/h. Po tem zakonu si storil prekršek in za to boš moral žal kar pošteno plačati. Mene osebno sicer ne bi tako bolelo 1000€ (oz. itak če plačaš pravočasno, je "samo" 500€), bolj bi me bolelo tistih 9 kazenskih točk oziroma kolikor jih že dobiš za tako prekoračitev.

solatko ::

Hitrost ubija - povejte mi koliko se jih je ubilo, ko so prehitevali tiste, ki so na odprti cesti, kjer je omejitev 90, veselo vozili "varnih" 70. Koliko je bilo nesreč na avtocesti, zaradi prepočasnega uključevanja na vozni pas in menjave pasu, z namenom prehitevanja s 100 ali manj. Zakaj ni na Nemških avtocestah več nesreč, ko pa imajo na mnogih odsekih omejitev 250km/h. Slučajno so na Nemških cestah kazni za oviranje prometa s počasno vožnjo, nekajkrat višje, kot prekoračitev za 10-30km/h. Nasploh najvišje kazni pa imajo Nemci za prekratko varnostno razdaljo na avtocestah. Koliko časa bo še možno zapeljat na avtocesto v nasprotni smeri (dokler ne bo kakšne katastrofe z nekaj mrtvimi - rešitev je popolnoma preprosta in sorazmerno poceni - ježki, ki se dvignejo ob vožnji v nepravilno smer in predrejo vse štiri gume. Te akcije in sploh vse delovanje naše prometne politike ni v smer varnejšega prometa, temveč polnjenje prazne proračunske blagajne.
Pri nas je v statistiki hitrost na prvem mestu, saj drugih vzrokov (psihofizično stanje voznika, kvaliteta ceste, tehnična brezhibnost vozila, vozniškie sposobnosti, oviranje prometa s počasno vožnjo in posledično prehitevanje kolone drugega udeleženca v prometu, kršenje prometnih predpisov šibkejših udeležencev v prometu - nakazovanje namena prečkanja ceste, vožnja kolesarjev po nepravi strani, brez luči, pešci ponoči v temnih oblačilih, brez kresničk, praviloma na nasprotni strani ceste - hoja v smeri vožnje....), naši statistični umetniki, sploh niso sposobni ugotavljati, saj je najbolj priročno in donosno kriviti HITROST. Napišite, koliko divjakov se je v zadnjih 20-ih letih ubilo - tu so izvzeti motoristi. Pri nas je pač tako, da mrtvo pijan voznik povzroči prometno nesrečo s precej višjo hitrostjo, kot je dovoljena in avtomatsko ni vzrok nesreče alkohol (pač gospodarsko pomembna surovina), temveč hitrost in zaradi tega, bo kmalu cela Slovenija na 50km/h, pa bomo še vedno govorili, da hitrost ubija.

atubbuta ::

Res bi bilo lepo, da bi se predpisov bolje držali. Spregledal pa si, da gre v tem primeru za zlorabo pooblastil in zakonov v korist nekega interesa. Poleg tega se to izvaja z veliko dozo brezobzirnosti do poštenega državljana, ki že celo življenje s svojim delom podpira državo.
:)

aljazh ::

Ena podobna. Včeraj so na hitri cesti pri Trebnjem postavljali kanta-za-smeti-radar na delu, kjer je zaradi gradbišča AC omejena hitrost na 60 km/h. Toda ne na začetku območja, ampak na koncu, kakšnih 50 metrov pred znakom za prenehanje omejitev in po izvozu z gradbišča, zaradi katerega je omejitev postavljena.

Legalno? Da.

Legitimno? Po mojem mnenju ne.

Wox ::

Imaš popolnoma prav, vendar kot opažam sam je takšnih voznikov kateri že veliko pred koncem omejitve pospešujejo še precej več. Tako da tehle 14000 tisoč ulovljenih v enem tednu je prav mizerna številka, dejansko bi jih morali dobit vsaj 10x toliko, vendar imajo za kaj takega še bistveno premalo opreme, fali jim še vsaj kakih 10000 radarjev in ko bodo to imeli, se bo pa res počasi začela vožnja po predpisih. Sedaj se pa vsakodnevno vidi kako si ljudje razlagajo predpise, vsak po svoje ozoroma kakor mu paše. Hitrosti itak ne spoštuje pol voznikov in voznic in če se trudiš voziti po omejitvah, se vsake toliko najde manijak, kateri bi te na vsak način rad prehitel. Druga skrajnost je vožnja skori rdečo luč na semaforjih, katera je slovenski nacionalni šport, saj jo ponavadi prevozi vsaj eden, če ne dva, včasih pa celo trije eden za drugim. V glavnem vozniška kultura v Sloveniji je na psu in ljudje tega še vedno nočejo priznati. Vsi drugi kao kršijo predpise, sami pa nikoli ne. Očitno so že vsi pozabili kako sploh zgleda pravilna vožnja. Vsakomur bi morali dati obvezno voziti avtošolo vsakih 5 let vsaj enih 5ur, da bi se spomnili kako se vozi po predpisih.


:)) Pejt v Francijo, Turčijo, Tunizijo... pa da vidiš, kakšna prometna kultura je tam. Vzgled so nam lahko tudi pri tem Skandinavci. Mi smo nekje na sredini tega ringišpila in je prometna kultura temu primerna. No, zanimivo bi blo videt, če bi imeli prometno infrastrukturo popedenano kot se šika, kako bi blo. A to je spet tista pravljica s preveč če-ji.:)

atubbuta ::

Zato ima pa vsak državljan se možnost legalni barabiji upreti na legalen način. Dosledno točenje goriva v tujini je povsem legalno. In prepričan sem, da bom žal osamljen primer, ki bo tako postopal. Zato žal tudi s tem ničesar ne bom dosegel. Po drugi strani pa, v kolikor bi se ljudje krivici bolje znali postaviti po robu, bi tudi represivni aparat začel razmišljati v to smer, da delanje krivice državljanom pač ni način za zaslužek.
:)

Brane2 ::

Kako pa je varovan tisti kamuflirani radar ?

MIslim, kaj ti preprečuje, da se ustaviš, ga pobašeš v prtljažnik in odložiš v kakem kontejnerju za smeti ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

atubbuta ::

LOL S tem se pa kar precej izpostaviš, da te obsodijo za krajo kake državne lastnine. :)
:)

Brane2 ::

Ne gre za krajo, le za relokacijo...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Verjetno imajo te zadeve kak GPS in vdelan oddajnik- beacon, a vprašanje kako bi to delalo v notranjosti kontejnerja za smeti...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

V bistvu bi lahko tudi prvi mimovozeči se ustavil in prelimal okular kamere ali jo enostavno nasprejal z avtolakom...

Mogoče bi se dalo prožiti radar, da bi vsake toliko blicnil in bi si prostovoljci z njim poslikali danko, da bi policajem polepšali dan...
On the journey of life, I chose the psycho path.

šernk ::

kar hočete lahko rečete...vendar na takšnih mestih je radar postavljen izključno zaradi tega da se jih čim več ulovi. skozi eno naselje vedno vozim po omejitvi, antančno do zadnje hiše (potem se ti odpre pogled na parkirišče)...če je radar greš 50 naprej...drugače pospešuješ do table ki je oddaljena dobrih 100m...v teh 100m pa je le še črpalka, ki ima svojo stezo za uvoz, cesta je pa skozi celo naselje tako široka da bi skoraj brez težav bili trije pasi...a omejitev 50...ne rečem skozi strnjeno naselje, mi je dejansko groza peljati več kot 55 (pa čeprav je široka cesta), vendar ne 50 omejitev, kjer je ob cesti najprej 1,5m širok pločnik...potem imaš pa še 2m travnate površine...in tu je omejitev 50 popolnoma nepotrebna... in žal proti policajem ne moreš nič.

in če bi dejansko bili na cesti...bi se tudi vozilo do table 50...poglejte si v sosednjo italijo, ko ob 2 zjutraj naletiš na akcijo (ne to ne pomeni postavljen radar, to pomeni 5 avtov stalno v gibanju po cesti na razdalji 1km in 10 avtov parkiranih, in ja ti bodo vozili 2m za ritjo in takoj ko boš čudno reagiral, bo vžgal vse kar ima), zato pa je v italiji tudi obratno razmerje kot pri nas, 5% norcev in 95% ljudi ki vozijo po predpisih. delam po italiji povprečno 20km na mesec, pa sem šel že večkrat mimo policijske patrulije, kot v sloveniji, kjer delam 500-1000km na mesec, pa tudi med vsemi napovedanimi akcijami sem ponavadi na cesti!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
strani: « 1 2 3 ... 24


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Speeding Facts vs Myths (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
2588736 (5614) jype
»

Kazen prehitra vožnja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6126861 (25634) jrtjtejtt
»

Prehitra vožnja - izogib kazni (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10119609 (16801) jype
»

Policaj me je presenetu z milo kaznijo! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
836980 (5383) Popeye

Več podobnih tem