» »

Novi zakon o cestnoprometnih predpisih

Novi zakon o cestnoprometnih predpisih

strani: « 1 2 3 ... 11

zelenjava ::

Pozdravljeni

Kje bi lahko pogledal kakšen bo novi prometni zakon. Koliko točk bo za prekoračitev hitrosti, kakšne sankcije bodo za alkoholizirane vozmije, namreč nikjer n najdem podrobnega opisa kakšen bo. Hvala za odgovor. Lp miha
  • polepsal: Mavrik ()

Mavrik ::

Mislim da bo tole kar prava stvar.
The truth is rarely pure and never simple.

zelenjava ::

noče mi odpreti strani.

zavajon ::

Odpre, le počasi dela in moraš počakati.
Je pa bil včeraj prispevek na to temo na 24ur, kjer so objavili povzetek predlaganih najvišjih kazni. Tam se je ministrica Kresal debelo zlagala, ko je izjavila, da je za enak prekršek pri alkoholiziranosti, kjer je tukaj predlagana kazen 1200EUR + prenehanje veljavnosti vozniškega dovoljenja, v Italiji kazen 6000EUR, v resnici pa je kazen 800EUR + odvzrem dovoljenja za 6 mesecev.

Spy ::

zavajon je izjavil:

ministrica Kresal debelo zlagala, ko je izjavila


- tasso alcolemico oltre 1,5 g/l: sanzione da 1.500 a 6.000 euro, arresto da 6 mesi a 1 anno e decurtazione di 10 punti patente (art. 186, 2° comma, lettera c); tra le altre sanzioni è prevista la sospensione della patente per una durata da 1 a 2 anni, raddoppiata se il veicolo appartiene a persona estranea al reato; in caso di recidiva nel biennio la patente viene revocata; eccetto il caso in cui il veicolo appartenga a persona estranea al reato, il veicolo è confiscato con la condanna, anche patteggiata


Skratka: nad 1,5 g/l do 6K eur, od 6 do 1 leta zapora in 10 točk. Od 1 do dveh let brez vozniške, 2 x tolko če vozilo ni tvoje. Če vozilo je tvoje ti ga zasežejo (in to se v resnici dogaja - kolegi so mi govorili o tipu, ki plačuje jurja kredita in ne more do svojega avta...)

Sicer pa bravo maestro! Komunistom nikoli verjeti!

LP, Spy.

zavajon ::

Govorila je o enaki stopnji prekrška. Pri nas je za 1.1g/l 1200EUR + prenehanje veljavnosti dovoljenja, v Italiji pa je 0.8-1.5g/l kazen 800EUR-3200EUR.
A vedno dobiš najnižjo kazen, če jo plačaš v roku 60 dni.

Zato vztrajam pri tem, da se je ministrica zlagala. In to ne prvič.

Sicer pa, nikoli verjeti tistim na oblasti, pa naj bodo rdeči, črni ali pa kodrlajsasti ;)

šernk ::

hehe v italiji so mislim da pred dobrim letom dni višali kazni v višave, poleg tega pa je možnost pri njih, da te dobijo približno 1:50, pri nas pa 1:500.000

zavaljon: dejansko se ni zlagala...ker lahko dobiš tudi 3200EUR kazni, imaš zanesljivi vir da dobijo vsi najnižjo? probaj mu v tistem trenutku reči, da nimaš denarja pri sebi (kot tujec)...vse kar ti bo rekel bo: pridi po dokumente na policijsko z denarjem za plačilo kazni.

sam iskreno upam, da bodo naši policisti dejansko kdaj na nivoju italijanskih, ker ne moreš razumeti...po italiji voziš po dvopasovnici 15km 80km/h...greš 40km/h do meje z slovenijo, ko prideš na našo stran celotna kolona pospeši na 70-80 (čeprav je omejitev še 100m 40km/h), potem pa skoraj vsi 150km/h dalje po AC...v italiji sem bil z 135km/h med hitrejšimi na tropasovnici.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

zavajon ::

šernk je izjavil:

... dejansko se ni zlagala...ker lahko dobiš tudi 3200EUR kazni, imaš zanesljivi vir da dobijo vsi najnižjo?...

Se je zlagala! Rekla je, da je kazen 6000€. Tega, da dobijo vsi najnižjo kazen, ti ne morem dokazati, vendar so tako kazen dobili vsi, ki jih poznam. Sam sem pa tam dobil kazen le enkrat pred mnogimi leti in je bila ta najnižja. Sicer pa to piše v točki 5.1.2.3 dokumenta, na katerega link je zgoraj. Ker pa je ta dokument nastal pri slovenski vladi, je zelo velika verjetnost, da je poln laži, splog če sta ga pisala Vlačič in Kresal.

Brane2 ::

Eh,zdaj se loviš na malenkostih IMHO.

Če bi vsi dobili le najnižjo kazen, potem najvišje v zakonu sploh ne bi bilo ( kakšen bib il nejn namen ?)

Sicer pa, če prav razumem, so kazni nekje v eistem rangu, par decibelov gor ali dol.

Zakaj toliko vpitja okrog tega ? Valjda se lahko strinjamo s tem, da vožnja nad 1.1 promila ni nedolžen prekršek...
On the journey of life, I chose the psycho path.

šernk ::

meni se sploh ne sanja kako lahko voziš z 1.1 promila...
lani sem preventivno šel pihat in sem napihal 0,47mg/l (al kar že je...), to je recimo 1 promil, vendar vam povem, da sem se počutil toliko užganega, da mi tud na kraj pameti ne bi pršlo it za volan, preden sem šel pihat pa smo ga 5 ur pošteno pili (kar precej več kot 5 piv, žgano...skratka vse kar smo dobil pod roke)

tko da kazen za takšne bi mogla bit precej višja po mojem mnenju kot je, majhne prekrške pa minimalno oglobit, da bi veljalo le kot opozorilo (pač 50EUR recimo...nekdo bi dal 1x...2x...3x...4x...5x...pol pa bi se verjetno že počasi zamislil)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

zavajon ::

Razpon kazni je določen za primer, če kazni ne plačaš.
Kazni še zdaleč niso v istem rangu, še posebej, če upoštevaš povprečno plačo.
Je dejstvo, da vožnja z nad 1.1 promila ni nedolžen prekršek, dovoljšen razlog za drakonske kazni? Zakaj pa "le" 1200EUR in ne 12000 ali 1.200.000?

Poleg tega je v tem zakonu še ena neumnost, to je obvezna uporaba čelade na kolesu. Ko bodo še za to začeli kasirati, se bom jaz nehal vozit s kolesom :(

Avenger ::

Kaj pa vožnja več kot 50 na uro več v naselju? Razlog za to omejitev je v tem, da so v naselju dovozi k hišam in/ali stranske ceste, ter večja možnost pešcev, kolesarjev, starejših ljudi, folka ki sprehaja pse, otroke, itd. razumem. Ampak kar nekaj odsekov poznam, ki spadajo pod naselje in kjer omejitev hitrosti pravzaprav ni smiselna, pač pa je zgolj birokratska in policaji radi prežijo ravno tam. Kljub temu, 1200 EUR in odvzem vozniške.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

guest #44 ::

1. 300 eurov, če prekorači dovoljeno hitrost do vključno 10 km/h


To je za območje umirjenega prometa. A to pomeni če greš 10khm te vseno kaznujejo ali do vključno 10kmh čez...torej 20kmh?

Jaz to razumem kot do 9.99999999kmh, 10 je že kazen.

aha ne...20kmh

Zgodovina sprememb…

Brane2 ::


Je dejstvo, da vožnja z nad 1.1 promila ni nedolžen prekršek, dovoljšen razlog za drakonske kazni?


Po moje ja.


Zakaj pa "le" 1200EUR in ne 12000 ali 1.200.000?


Verjetno zato, ker so te rezervirane za še težje prekrške ?

@AVenger:

Prej se zdi smiselno v takem primeru težit cestarjem in zahtevat spremembo znakovja kot dovoljevat vožnjo "na pamet".
On the journey of life, I chose the psycho path.

zavajon ::

Brane2 je izjavil:


Je dejstvo, da vožnja z nad 1.1 promila ni nedolžen prekršek, dovoljšen razlog za drakonske kazni?

Po moje ja.

Po tvojem bi bila najbrž edina primerna kazen šus v glavo na licu mesta.

Verjetno zato, ker so te rezervirane za še težje prekrške ?

Kateri so še težji prekrški?

Brane2 ::

zavajon je izjavil:


Je dejstvo, da vožnja z nad 1.1 promila ni nedolžen prekršek, dovoljšen razlog za drakonske kazni?

Po moje ja.

Po tvojem bi bila najbrž edina primerna kazen šus v glavo na licu mesta.


Soliden šus po žepu je kar v redu.
Šus v glavo pa bolj za tiste, ki so ob ponavljajočem se početu koga poškodovali, pohabili ali ubili.


Verjetno zato, ker so te rezervirane za še težje prekrške ?

Kateri so še težji prekrški?


Več promilov, višje hitrosti, predrznejša in napadalnejša vožnja, sploh za tiste, ki so se je lotili namensko- "športna prehitevanja" na ozkih in nevarnih odsekih itd.

So pa IMHO problematične situacije kot so odcepi na avtocesti in recimo BTC. Tam nihče v realu ne vozi po omejitvah. Kolk je že omejitev po BTC- 10 km/h ? Kaj če ti tam namerijo 30 - te takoj kastrirajo ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

#000000 ::

Pa te so utrgani s temi kaznimi, pa tudi vedno se zgovarjajo in iščejo zglede v TUJINI, edin pri plačah ne, ali pa pri raznih aferah, tko da so nekateri ljudje bili akterji tudi v več aferah pa so še vedno v gospodarstvu ali politiki. To bi mogl tud mal v tujino pogledat kako tam rihtajo te zadeve, razne zaporne kazni in odvzemi premoženja se tam zgodijo tik tak, pri nam pa se samo revež lahko boji da mu bojo pobral avto in vozniško če bo spil en špricar preveč.

Brane2 ::

S tem bi se pa dalo strinjat.

Ampak potem pa pač revež ne spije špricar preveč in gre ob naslednji pizdariji na ulice.

Ali brez naslednje, kar ob obstoječih...
On the journey of life, I chose the psycho path.

BlueRunner ::

Torej se bi lahko problem vožnje pod vplivom alkohola rešili čisto drakonsko s samo tremi kaznimi, ki bi čisto enako prizadele tako revne, kot tudi bogate.
- Stopnja 0,0. Kar je več nad tem, naj bo prekršek, kazen pa je odvzem dovoljenja za 6 mesecev.
- Trikrat ponovljen prekršek v roku 5 let, trajen odvzem dovoljenja + leto zapora.
- Vožnja brez dovoljenja: zaplemba vozila (ne glede na lastištvo) in 6 mesecev zapora.

Olajševalne okoliščine: jih ni.

Samo to ne vem koliko bo potem šlo denarja za izgradnjo novih zaporov in zaposlitev paznikov. Verjetno bi lahko potem celotne vasi kar ogradili in jih spremenili v zapore.

Brane2 ::

Zapor se državi splača manj ko denarna kazen.
On the journey of life, I chose the psycho path.

#000000 ::

Brane2 je izjavil:

Zapor se državi splača manj ko denarna kazen.


Ja sej za drugo se tukaj ne gre kot flikanje luknje v blagajni, ne vem če ima še katera država tolk izrečenih denarnih kazni kot slovenija, glede na to da so policaji v mesecu ko so delali s 50% vnemo državo spravli ob 4 mio evrov ki jih ne bo v blagajni zarad tega ko so izrekal le opozorila za manjše prekrške.

Sem se vozu že povsod in nikjer nisem naletu na noben radar ali kontrolo kar tako mimgrede, edino naši pofikli stojijo za vsakim ovinkom in plenijo narodu vozniške, vozila in jih palijo po žepu in to vsakodnevno, edin ministrica in vlačič pa vozijo čez 200 po avtocesti, ki si tega imena sploh ne zasluži, prej bi reku da je obvoznica.

Pač pali narod dokler može, v Lj pa drugje ne zaostajajo veliko, bo kmalu tako da bo treba gledat po keri ulci se boš peljal, da nav kej za plačat na koncu nje :)

Avenger ::

Brane2 je izjavil:


Več promilov, višje hitrosti, predrznejša in napadalnejša vožnja, sploh za tiste, ki so se je lotili namensko- "športna prehitevanja" na ozkih in nevarnih odsekih itd.

So pa IMHO problematične situacije kot so odcepi na avtocesti in recimo BTC. Tam nihče v realu ne vozi po omejitvah. Kolk je že omejitev po BTC- 10 km/h ? Kaj če ti tam namerijo 30 - te takoj kastrirajo ?


Ne samo tam, nihče nikjer v realu ne vozi po omejitvah. Sploh je pa tko, omejitev 50 na uro pomeni DO (!!!) 50 na uro, kar bi moralo pomenit, da bodo nekateri vozili 30, nekateri 40 in nekateri 49. Očitno ni tko ane, ker je vsak ki vozi 40, kjer je 50, deležen primernega izbora južnih kletvic. Na policijskemu forumu lahko beremo, da tudi policaji zasebno kršijo omejitve, skratka, vsi jih.

Kar se pa drakonskih kazni tiče, pa policaji NE iščejo tistih, ki dejansko ogrožajo ostale udeležence z objestnostjo (saj jih vsi prepoznamo, ne?) ampak kaznujejo tiste in tam, kjer je to najlažje, si rečejo zakon je zakon in stvar zaključena. Jaz nimam nič proti visokim kaznim, ampak naj bodo rezervirane za tiste, ki se jim na sodišču dokaže, da so s svojim ravnanjem resnično ogrožali življenja oziroma zdravje drugih.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

gendale ::

kazni bi morale biti odvisne od vrednosti vozila v katerem je bil storjen prekršek + nek razumen minimum
h težjim se pa doda obvezno prostovoljno delo v zavodih za rehabilitacijo ljudi po prometnih nesrečah, urgencah, mrtvašnicah, ....

M-XXXX ::

Ne samo tam, nihče nikjer v realu ne vozi po omejitvah. Sploh je pa tko, omejitev 50 na uro pomeni DO (!!!) 50 na uro, kar bi moralo pomenit, da bodo nekateri vozili 30, nekateri 40 in nekateri 49. Očitno ni tko ane, ker je vsak ki vozi 40, kjer je 50, deležen primernega izbora južnih kletvic. Na policijskemu forumu lahko beremo, da tudi policaji zasebno kršijo omejitve, skratka, vsi jih.

Ni res, omejitev 50 pomeni vožnja 50. To seveda velja pri normalnih razmerah, ne pa da je 30cm ledu ter snežni vihar.

30 Člen ZVCP



(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

(4) Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

BlueRunner ::

kazni bi morale biti odvisne od vrednosti vozila v katerem je bil storjen prekršek + nek razumen minimum

Bog potem pomagaj revežu, ki bo storil prekršek s polpriklopnikom. Kakšne cene imajo že ti?

Sicer pa, zakaj se vedno znova vračamo na vprašanje previsokih kaznih, nikoli pa se nihče zares ne obregne ob to, da se kazni sploh pišejo. Še posebej za vožnjo s preveč alkohola v krvi. Kje je tukaj kakršno koli opravičilo? Kako lahko nekdo govori o revežu, ki bo ostal brez vsega, hkrati pa zanemarja kako resna stvar je alko v krvi... če ne še kaj drugega primešanega. Res... zakaj ne bi takšnim preprosto odvzeli vozniško za nek določen čas, po več ponovitvah pa kar trajno. Ali je avtomobil nenadoma postal človekova pravica?

Hitrost v naselju pa je IMHO podobna stvar. Seveda so odseki, kjer se počutiš blesavo, če voziš 50. Vendar pa takšnih ni mnogo. Pa tudi, če so. Tistih 100 ali 200m ne spremeni ničesar, če jih oddivjaš s 100km/h ali pa odkvačkaš s 50km/h.

#000000 ::

Jest vozim večinoma po omejitvah, opazu pa sem da peljem 50 in se zalima za rit kak bebo in ko ga vidim v špegu da kolne in mi jebe vse po spisku, razmišljam pa dobr konju jedan kje ti je varnostna razdalja ? Ej noben ama res noben ne drži varnostne razdalje, jest jo vedno, sploh ko je lepo vreme takrat ti prlavfa na cesto svašta od žoge, psa, otrok, biciklist, al pa kak defektnež rine na cesto na silo.

BlueRunner ::

Heh... sedaj mi je nekaj padlo na pamet. V stilu velikega optimizma.

Ko nas bo večina voznikov bolj ali manj spoštovala vse predpise, predvsem pa omejitve hitrosti, potem bo morala prometna policija mnogo bolj zavzeto iskati prekrškarje, da bo sploh lahko kakšno globo napisala. Torej bodo tisti, ki omejitve ignorirajo mnogo bolj opazni in tudi mnogo bolj na udaru.

Ergo... jih bo s časom tudi vedno manj...

Dokler pa se lahko policaj postavi na praktično katero koli lokacijo katere koli ceste v tej državi ob kateri koli uri in v roku 30min garant napiše prekršek zaradi prekoračitve hitrosti, toliko časa se ljudje pač sami pustijo molzti. Zakaj točno, pa ne vem.

Zgodovina sprememb…

kmetek ::

varnostna v SLO? you gotta be joking, right? je preprosto ni....na AC pri 130 se ti zalima 10-20m za tabo, a moral bi biti vsaj 50m, če ne 80m...

zavajon ::

BlueRunner je izjavil:

Sicer pa, zakaj se vedno znova vračamo na vprašanje previsokih kaznih,...

Zato, ker pri vsaki spremembi ZVCP le zvišajo kazni. Da bi zadeva izgledala bolj "strokovna", pa dodajo še kakšno novo prepoved. Kar je tudi razumljivo, kajti cilj vseh sprememb je le dodatno polnjenje proračuna. Pa še večina ljudi se s tem strinja ;)

kmetek ::

Kakor je ModriTekač napisal,držite se CPP pa vam nihče ne more nič, zanimivo, a?

BlueRunner ::

Kar je tudi razumljivo, kajti cilj vseh sprememb je le dodatno polnjenje proračuna.

Vožnja po predpisih - edini legalen način sabotiranja proračuna. >:D

Mehmed ::

zavajon je izjavil:

kajti cilj vseh sprememb je le dodatno polnjenje proračuna.


Ce bi hoteli polnit proracun, bi uvedli nov davek. Ker tole prostovoljno polnjenje, ne zadeva vse, ampak samo tiste, ki ne vozijo po pravilih.

Aja drugace ne stekam tega, nimam zelje ne namena vozit 30km nad omejitvijo al pa s promilom v krvi. Zato sem povsem ravnodusen, tudi ce podvojijo te kazni vsako leto. Zakaj se folk sploh obremenjuje s tem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mehmed ()

#000000 ::

Mehmed to nimaš prav, oni bi še kako radi uvedli nov davek, samo ne vejo kako oz. iz katerega naslova, že tko smo najbolj obdavčena država na svetu in če si zmislijo še enega zna narod resnično it na ulice. česar pa si ne želijo.

Mehmed ::

Glede na to, da ga niso uvedli, kazni pa zadanejo samo tiste, ki si jih sami nakopljejo, zakaj se govorimo o tem? ;)

M-XXXX ::

Ce bi hoteli polnit proracun, bi uvedli nov davek. Ker tole prostovoljno polnjenje, ne zadeva vse, ampak samo tiste, ki ne vozijo po pravilih.

Koliko se je število nesreč zmanjšalo ko se povečajo kazni? Če imam pravilni podatek spremembe ni zaznavna. Kar pomeni, da kazni ne pomagajo POPOLNOMA nič in so izključno zaradi denarja. Da me ne bote narobe razumeli: to ne pomeni, da ukinit kazni, letelo je na samo višino.

dronyx ::

Amerika ima že dolgo smrtno kazen, pa se ljudje zato ne pobijajo nič manj, oziroma še precej več, kot drugje po svetu. Pri nas na leto umre zaradi kajenja baje okrog 3000 ljudi. Koliko tisoč jih umre, ker se izgubijo v čakalnih vrstah na operacije, statistika in politiki spretno molčijo. Je pa za politike tak problem 140 mrtvih na cestah? Ne me jebat, no!

Kresalova in Vlačić sicer ne bosta nikdar priznala, ampak za varnost na naših cestah in znižanje števila mrtvih so najbolj zaslužne vinjete in preusmeritev prometa na avtoceste, ne pa dvigovanje kazni v nebo, pri čemer pa nadzor ni nič bolj poostren, razen da sedaj spretno služijo razni mestni redarji in polnijo občinske proračune za marginalne prekrške.

Pri nas uvajamo šeriatsko prometno pravo in da je absurd še večji, to uvajajo ljudje, ki se vozijo po odstavnem pasu na avtocesti. Sick!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

dronyx ::

Politiki pravijo, da so identificirali najpogostejše vzroke za hude prometne nesreče, med katerimi je tudi vožnja v nasprotno smer po avtocesti!? Ali ste Slovenci res taki osli, da se tako množično vozite v napačno smer po avtocestah? Preprosto ne morem verjeti. Če nekdo upa, da bo visoka kazen preprečila vožnjo v napačno smer po avtocest, se jaz sprašujem, od kje taka bizarna ideja?

Koliko ljudi pa zavestno in v treznem stanju zapelje v napačno smer po avtocesti?

Namreč samo na te lahko vpliva visoka zagrožena kazen. Teh pa je po moji optimistični oceni zelo malo in tako zelo pa Slovencev ne upam podcenjevati. Možno pa, da se motim?

Po moje vas imajo politiki spet za bedake, vi jim pa ob tem še ploskate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

ravsek ::

Za moje pojme bi se moralo v novem ZVCP spremeniti predvsem naslednje:

-meja alkohola v krvi na 0.0! in stroge kazni za vse, ki kaj napihajo. Pijance s cest. Ni izgovorov, samo eno pivo in podobno. Ce pijes, pojdi s taksijem.

-brutalne kazni za telefoniranje med voznjo. Vsak drugi ima ze v roki telefon. Pa sem preprican, da s telefonom v roki vozis slabse kot pa po recimo 1 piru. Resno me kdaj ima, da bi stopil iz avta, sel do takega in mu zabrisal telefon nekam v grmovje. Potem pa vidis, ko lutajo sem pa tja po cesti, prokleti pacijenti.

-nizje! kazni za prehitro voznjo na AC in zunaj naselij. Iste omejitve so bile 10 let nazaj. Danasnji avtomobili so bistveno bolj varni. Torej so pri boljsi varnosti iste omejitve in strozje kazni.

-ce si nesposoben za voznjo (kar jih je veliko), potem nimas kaj delati na cesti. Ne vem, vsake 5 let moras obnavljati voznisko, pol urce voznje z ocenjevalcem in je to to (totalno dovolj, da se ugotovi, kdo zna voziti in kdo naj se vozi s taksijem). Ce ne naredis, nazaj v avtosolo. Po najmanj 5 letih voznje te ne sme nic tako presenetiti, da bi "imel smolo na cesti" in zaradi tega padel.

#000000 ::

Zakaj pa nebi meje dvignil na recimo 0.8 ali pa tudi več, pač če te ustavijo in napihaš, potem odredijo nek test ki pokaže ali si dejansko nesposoben za volan ali še lahko voziš varno in če ne opraviš testa se šele lahko začne z sankcijami kot je kaznovanje. Eni komot vozijo tudi če spijejo par piv.

Highlag ::

Komot ja. Sej komot voziš tud če maš 2,4 promila. Čist na izi, dokler ne srečaš nekoga, al pa cesta rata preozka....
Never trust a computer you can't throw out a window

šernk ::

-meja alkohola v krvi na 0.0! in stroge kazni za vse, ki kaj napihajo. Pijance s cest. Ni izgovorov, samo eno pivo in podobno. Ce pijes, pojdi s taksijem.


ok s tem se sam osebno nekako ne morem strinjat, čeprav strogo nasprotujem vožnji pod vplivom alkohola.
zamisli si lepo nedeljsko popoldne, ko greš z družino na nedeljsko kosilo. ob močnem kosilu spiješ 2 dcl črnega vina, v razmaku tistih dveh ur, kar si tam...seveda zadnji požirek popiješ tik preden greš, takoj za ovinkom te ustavi policaj in ti da pihat...seveda boš nekaj napihal...pa čeprav vina po goveji juhi, ljubljanjskem + pol porcije kalamarov+ dveh čokoladnih palačinkah niti čutil ne boš, kaj šele da bi vplivalo nate, napihaš pa seveda komot, takšnemu bi dali kazni?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

#000000 ::

Highlag je izjavil:

Komot ja. Sej komot voziš tud če maš 2,4 promila. Čist na izi, dokler ne srečaš nekoga, al pa cesta rata preozka....


Ne zakaj na 2.4 komot bi dal na 0.8 + test, ne vem sej obstajajo testi, kot hoja po črti ipd, v USA kokr sem vidu prvo naredijo teh nekaj testov šele pol dajo pihat.

WarpedOne ::

@0.0:
Napihaš tudi zaradi kisle solate.
Kaj pa neprespana noč ko maš reflekse in koncentracijo kot crknjen konj?

@Telefoniranje:
Kaj pa opazovanje okolice in reklam?

@nižje kazni na AC:
Zakaj? Si med rednimi kršitelji?

Unga, ki je pri celju šel kontra po AC se spomnete. A veste, da so zdej uspeli na priključku na sredino ceste postavt ovire, da je sedaj praktično nemogoče narobe zapeljat?

Zakaj so moral trije umret, da so braća komunalci uspel seštet 1 + 1 in cesto narest vsaj približno smiselno?

Ima kdo statistko kolk nesreč se je v zadnjih dveh letih zgodilo na praznih bajticah na bivših cestniskih postajah?

Kdo bo odgovarjal za tisto škodo in morebitne smrti?
How do you know what you don't know?

M-XXXX ::

-meja alkohola v krvi na 0.0! in stroge kazni za vse, ki kaj napihajo. Pijance s cest. Ni izgovorov, samo eno pivo in podobno. Ce pijes, pojdi s taksijem.

V kateri državi so nekaj časa imeli 0.0 in so potem šli nazaj na neko dovoljeno vrednost, ker spet ni bilo nobenih razlik? Je bila to mogoče ravno Hrvaška? No hočem povedat, da 0.0 nič ne pomaga... Ker tist ki je šel zdaj orenk pijan v avto bo šel še zdaj ne glede na dovoljeno vrednost, tist ki je bil v zakonski meji pa tako ali tako ne naredi konkretne razlike če ima 0.0 ali pa max DOVOLJENO.

Mehmed ::

M-XXXX je izjavil:


Koliko se je število nesreč zmanjšalo ko se povečajo kazni? Če imam pravilni podatek spremembe ni zaznavna. Kar pomeni, da kazni ne pomagajo POPOLNOMA nič in so izključno zaradi denarja.


Nima veze, kar jst hocem povedat je zakaj se obremenjujes z njimi?
Sej ce nimas namena vozit mrtvo pijan bi ti moralo biti vseeno koliksna je kazen (in kok ucinkovita ko smo pri tem).
Ne sekiraj se za pijance, ki jih bodo odrli.

Avenger ::

Mehmed je izjavil:


Ce bi hoteli polnit proracun, bi uvedli nov davek. Ker tole prostovoljno polnjenje, ne zadeva vse, ampak samo tiste, ki ne vozijo po pravilih.


Ti pa nisi ravno dobro premislil preden si začel tipkat, kaj? Vrabci že čivkajo, da višina kazni ne vpliva bistveno na zmanjšanje kršenja prepovedi. Ko se kazen poviša, se število kršitev trenutno zmanjša, nato pa se, mesec kasneje, vrne na isti nivo. O teh dejstvih so pisali vsi. Dejstvo je tudi, da vsi na daljše ali krajše trenutke kršimo pravila, mogoče si ti svetla izjema, ampak verjemi, da si izjema. Država se tega dobro zaveda in če v povprečju na leto pobere za n-miljonov kazni zaradi kršitev CPP, bo, če zviša kazni za 10%, na leto pobrala za 1,1*n kazni. Prosim, dokaži, da to ni polnjenje proračuna, ampak ne nas filat z nadaljnimi debilizmi, najdi dokaze, linke, da višanje kazni sorazmerno zmanjša kršitve.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Mavrik ::

@Telefoniranje:
Kaj pa opazovanje okolice in reklam?


Neprimerno redkejše, neprimerno manj moteče, še vedno maš obe roki na volanu. Ne vleč ven enih obskurnih drugih primerov. Med drugim je telefoniranje precej pogost vzrok vožnje v drugo smer po avtocesti.

i pa nisi ravno dobro premislil preden si začel tipkat, kaj? Vrabci že čivkajo, da višina kazni ne vpliva bistveno na zmanjšanje kršenja prepovedi.


Pa kaj? Resno? Kake slabe strani ma to, razen da poveča priliv v proračun od nesposobnežev kot si ti?
Prosim, dokaži, da to ni polnjenje proračuna, ampak ne nas filat z nadaljnimi debilizmi, najdi dokaze, linke, da višanje kazni sorazmerno zmanjša kršitve.


Seveda je. In to veliko boljše kot pa davki: tu najebejo samo idioti, ki niso sposobni se držati CPP in so praktično napol morilci na cestah. Fuck them.
The truth is rarely pure and never simple.

Mehmed ::

Avenger je izjavil:


Ti pa nisi ravno dobro premislil preden si začel tipkat, kaj? Vrabci že čivkajo, da višina kazni ne vpliva bistveno na zmanjšanje kršenja prepovedi. Ko se kazen poviša, se število kršitev trenutno zmanjša, nato pa se, mesec kasneje, vrne na isti nivo. O teh dejstvih so pisali vsi. Dejstvo je tudi, da vsi na daljše ali krajše trenutke kršimo pravila, mogoče si ti svetla izjema, ampak verjemi, da si izjema. Država se tega dobro zaveda in če v povprečju na leto pobere za n-miljonov kazni zaradi kršitev CPP, bo, če zviša kazni za 10%, na leto pobrala za 1,1*n kazni. Prosim, dokaži, da to ni polnjenje proračuna, ampak ne nas filat z nadaljnimi debilizmi, najdi dokaze, linke, da višanje kazni sorazmerno zmanjša kršitve.

Mas mal tezave z razumevanjem ocitno.
Ne pravim da visje kazni ucinkujejo, enostavno se ne obremenjujem s tem.
Ker, pazi zdej to, ne vpliva name. Ce ucinkujejo kratkorocno al pa nic ne, nimam namena vozit pijan in mi je zato vseeno kok jih navijajo.
Prav tako mi je vseeno, ce drzava polni proracun na racun tega al pa ima bolj plemenite namene. Ne vpliva name, ker nimam namena vozit pijan.
A ze stekas pocas?
Ja pri manjsih prekrskih, ki se vsakomur zgodijo, recimo par km prekoracit hitrost, lahko obvelja tvoja. Samo pri hujsih kot je met promil v krvi al pa par deset kilometrov prehitro se pa realno nimas kej sekirat.

BlueRunner ::

-nizje! kazni za prehitro voznjo na AC in zunaj naselij. Iste omejitve so bile 10 let nazaj. Danasnji avtomobili so bistveno bolj varni. Torej so pri boljsi varnosti iste omejitve in strozje kazni.

Za AC še sprejmem, ker je to glede na vse ostale relativno varna cesta za hitro vožnjo. Za regionalne tega ne sprejmem, ker so ovinki zadnjih 20 let enako nepregledni, divjad enako pogosta, kamenje na cesti enako veliko in prostora za varno umikanje še vedno enako malo. Avto na teh cestah ni edini ali najpomembnejši faktor varnosti.

Napihaš tudi zaradi kisle solate.

Pustiš varovalko, kot obstaja tudi sedaj: strokovni pregled krvi.

Kaj pa neprespana noč ko maš reflekse in koncentracijo kot crknjen konj?

Pustiš pri miru določilo s katerim se ugotavlja splošna pihofizična sposobnost za vožnjo.

Zakaj so moral trije umret, da so braća komunalci uspel seštet 1 + 1 in cesto narest vsaj približno smiselno?

DARS v bistvu... me pa zanima, če je to npr. kaj v povezavi tudi s spremenjenim delom prometne policije na tistem koncu. Višnjegorski klanec v smeri Ivančna Gorica je npr. še vedno notoričen zaradi občasno zalutalih primerkov. Pa to traja že desetletja - odkar je bil odsek zgrajen.

Ima kdo statistko kolk nesreč se je v zadnjih dveh letih zgodilo na praznih bajticah na bivših cestniskih postajah?

Nekako tako pomembna, kot statistika hitrosti na teh postajah. Koliko ljudi tam vozi po omejitvah? 0,0001%? 0,0002%? Res... koliko? Če bi se tam vozili 40km/h, potem bi bile najhujše nesreče omejene na zvito havbo in za vožnjo še vedno sposobno vozilo.

Prosim, dokaži, da to ni polnjenje proračuna, ampak ne nas filat z nadaljnimi debilizmi, najdi dokaze, linke, da višanje kazni sorazmerno zmanjša kršitve.

Nope. Najprej ti dokaži, da to JE samo filanje proračuna... Se pa strinjam, da SAMO dviganje glob ne prispeva bistveno k zmanjšanju števila kršitev. Bistveno bi pomagalo, če bi bilo več kot 50% šans, da te pri kršitvi dejansko ujamejo.

Tudi, če bi bila globa za napačno parkiranje 10EUR, ne bi nihče narobe parkiral, če bi bila verjetnost, da te ujamejo 90%. Enako velja tudi za vse ostale prekrške. Seveda pa se najdejo pametnjakoviči, ki bodo še vedno trdili, da povečanje števila redarjev služi samo polnjenju (v tem primeru pač občinskega) proračuna.

Zato prosim na plano DOKAZE, da se gre pri višanju glob za polnjenje proračuna in ne za znak nesposobnosti MNZ, da uredi bolj učinkovit nadzor na vseh cestnih odsekih.

noraguta ::

eh telefoniranje mora biti enako "obdavčeno" kot pijanost. je že dokazana nevarnost.
sploh pa hitrost. če človek ni sposoben trezen vozit po omejitvah tedaj naj se mu vzame vozniško. za vedno. jebat ga ni vsak za vse. pa rdeča luč 250EUR al kolk je že kazen je smešna, glede na nevarnost.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
strani: « 1 2 3 ... 11


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ali podpirate visoke kazni prekrškov CPP? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
829194 (7833) Lakotnik29
»

Referendum o kaznih za prometne prekrške (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
54981338 (72582) BlueRunner

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48639046 (31746) Gandalfar
»

perverzna lopovščina (1000 eur) (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119454445 (27198) BlueRunner
»

Pritozba na placilni nalog (obvestilo o prekrsku) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
535513 (4287) antonija

Več podobnih tem