Prijavi se z GoogleID

» »

perverzna lopovščina (1000 eur)

perverzna lopovščina (1000 eur)

strani: 1 ... 21 22 23 24

AngelOfDeath ::

atubbuta je izjavil:

AngelOfDeath je izjavil:

Kakšna je že razlika v ustavljalni poti če greš 60km/h namesto 50km/h ?

velja tudi za onega drugega.


Žal je dejstvo, da je vsaka hitrost nad 30km/h smrtno nevarna. A bomo zato vsi in povsod vozili pod 30?



Se mi je kar zdelo da ne veš.
edit: Slovnica

atubbuta ::

Vem, da je to odvisno od razmer. Pnevmatike, vreme, abs, ...

Če je reakcijska in zaviralna pot pri 50 km/h 76.3m, bo pri 60 km/h ta znašala 106.7m, kar je 40% več. :)
:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: atubbuta ()

PrimozR ::

atubbuta je izjavil:

Še ena cvetka, je Tržaška cesta med Brezovico in Dolgim Mostom!!! Merijo ob nedeljah! Cesta je tako široka in pregledna, da se vsakomur zdi vožnja s hitrostjo 90 km/h ustrezna. Marsikdo pa lahko sprgleda omejitev. In ko je cesta prazna, nikjer nikogar, ... Te hitro lahko oropajo premoženja.

ŽALOSTNO.

Dej, resno, vrni izpit na najbližjo upravno enoto. Tam je naselje...

atubbuta je izjavil:

AngelOfDeath je izjavil:

atubbuta je izjavil:

In ko je cesta prazna, nikjer nikogar, ... Te hitro lahko oropajo premoženja.

ŽALOSTNO.


Če ni nikjer nikogar te ne morejo kaznovat. Saj jih ni tam, da bi te lahko. Mogoče si jih samo spregledal, kot kakšnega otroka...


A otroka, ki se skriva, kot policaji? Tak otrok že ni ogrožen. Elementi za umiritev prometa (to niso samo ležeči policaji, ki obstajajo tudi za hitrosti višje od 30km/h) bi otroke bolje zaščitili, kot skriti radarji.

BlueRunner je izjavil:

Sicer pa ne vem zakaj gre omejitev za ta odsek za Dolgim mostom ljudem tako na jetra. Vzporedno gre AC, kjer greš lahko 130. Izvoz Brezovica, pa si v Brezovici. Izvoz Vrhnika, pa si v Vrhniki.

V naselju bi pa radi na navadni cesti omejitev dvigovali na 60 samo zato, ker je cesta ravna... potem najbolje, da se umetno vstavi nekaj ovinkov + ležeče policaje. Da ne bo več stokanja kako "cesta vabi".


Seveda.

Kaj pa če ti iz zabave skoči na cesto, da te bo ustrašil? Kaj če leti za žogo z dvorišča, ob katerem je živa meja (ergo ga ne vidiš, dokler ni na cesti)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

atubbuta ::

PrimozR je izjavil:


Kaj pa če ti iz zabave skoči na cesto, da te bo ustrašil? Kaj če leti za žogo z dvorišča, ob katerem je živa meja (ergo ga ne vidiš, dokler ni na cesti)?


Za te primere sem pa že podal odgovor; USTREZNA UMIRITEV PROMETA.
:)

BlueRunner ::

Za te primere sem pa že podal odgovor; USTREZNA UMIRITEV PROMETA.

Ki je že realizirana: omejitev 50km/h. Podnevi, ponoči, ob petku in svetku.

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

BlueRunner> "Podnevi, ponoči, ob petku in svetku."

Tako je. Filozofiranje, ali je to prav in zakaj ni prav, pa kako bi moralo biti, da bi bili razni atubbute zadovoljni, je brezvezno. Policist ima že sedaj diskrecijsko pravico, da ti zniža ali opusti kazen, če oceni, da so okoliščine takšne. Sploh zadnjih nekaj mesecev, ko se je praksa (mislim da Celjske PU) na pobudo Kresalove prenesla na celo Slovenijo. Če ima voznik prekrškar normalen odnos in se lepo pogovori s policistom, jo bo morda sredi noči, na prazni cesti med Brezovico in Dolgim mostom, odnesel samo z opozorilom, čeprav bo peljal 70. Ali pa z minimalno kaznijo 60/30 EUR. Če bo jezikal in moraliziral, pa verjetno ne.

Moraliziranje in predvsem uporniško obnašanje, češ "jaz vem, da se tam da vozit 70, zato bom toliko vozil, se poserjem na policaje", je pa gladko neumno in neumestno. Če se ti zdi, atubbuta, da je treba spremeniti hitrost, lahko poskusiš s civilno pobudo na lokalno skupnost, ali pa celo s pobudo za spremembo zakona. Ko ti bo zakon tam dovoljeval voziti 210, boš kamot toliko vozil, drugače pa pak ne.

Npr. pri uživanju droge ter posedovanju manjše količine za lastno uporabo se s prepovedjo ne strinjam in celo glasno podpiram to, da se ima vsak (odrasli) pravico odločiti sam. Zato se tudi gladko malo poserjem na prepoved posedovanja ter glasno zagovarjam legalizacijo. (Seveda pa to ne pomeni, da podpiram vožnjo v zadrogiranem stanju.)

Pri cesti je moj pogled drugačen: s tem, ko voziš izven reda, ko si izjema, ustvarjaš zmedo na cesti. Tako anomalijo je treba izločit - ali z denarno kaznijo, ali pa z bolj drastičnimi ukrepi. Če velika večina na nekem odseku vozi 50 +/- 5 km/h, boš toliko vozil tudi ti. Basta.
- Hoc est qui sumus -

energetik ::

AngelOfDeath je izjavil:

Kakšna je že razlika v ustavljalni poti če greš 60km/h namesto 50km/h ?

velja tudi za onega drugega.

Predpostavke: zaviranje z 1G (odlične gume in dober, suh asfalt), reakcijski čas 1 sekunda.

Pri 50km/h se ustaviš v 24 metrih.
Pri 60km/h se ustaviš v 31 metrih.
Medtem ko se od 50 že ustaviš, se z začetno hitrostjo 60 tam pelješ še z 42 km/h.

Toliko o razmislek, kako "malo" je samo 10km/h hitreje. Kvadratni zakon je hudič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

AngelOfDeath ::

energetik je izjavil:

AngelOfDeath je izjavil:

Kakšna je že razlika v ustavljalni poti če greš 60km/h namesto 50km/h ?

velja tudi za onega drugega.

Predpostavke: zaviranje z 1G (odlične gume in dober, suh asfalt), reakcijski čas 1 sekunda.

Pri 50km/h se ustaviš v 24 metrih.
Pri 60km/h se ustaviš v 31 metrih.
Medtem ko se od 50 že ustaviš, se z začetno hitrostjo tam pelješ še s hitrostjo 42 km/h.

Toliko o razmislek, kako "malo" je samo 10km/h hitreje. Kvadratni zakon je hudič.


Tule malo drugače izračuna:

Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 50 km/h, zaustavilo na razdalji 14.06 m od začetka zaviranja.
Reakcijska pot znaša 13.9 m.
Pot ustavljanja torej znaša 27.96 m.
;

Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 60 km/h, zaustavilo na razdalji 20.25 m od začetka zaviranja.
Reakcijska pot znaša 16.68 m.
Pot ustavljanja torej znaša 36.93 m.



(suha cesta (Kt = 0,7))
edit: Slovnica

energetik ::

Jaz sem vzel Kt=1. Zato sem omenil dobre gume in asfalt. Oz ne Kt ampak Kl, ker pri zaviranju brez blokiranih koles ni trenja, ampak lepenje. Za tako kombinacijo sem dobil dosti podatkov o koeficientu 1. Pri takem Kl se npr. ustaviš od 100km/h - 0 v 39,3 metrih (brez reakcijskega časa), kar je realno.
Reakcijsko pot sem pa enako izračunal, kot tole tvoje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

AngelOfDeath ::

Kaj pa praviš na ostale razmere:

suha cesta (Kt = 0,7)
mokra cesta (Kt = 0,4)
poledenela cesta (Kt = 0,1)

bodo realne ali ne ?
edit: Slovnica

energetik ::

Jah za naše ceste so verjetno kar realni. In pri povprečni (ne)kvaliteti gum na avtih Slovencev...
Sicer pa ti navajaš koeficiente trenja, ki so manjši od koeficientov lepenja.

BlueRunner ::

No... dajmo pod črto reči, da je energetik napisal idealne številke, ki veljajo v idealnih pogojih. Resnica pa zna biti samo še bolj neugodna. Pri čemer "neugodno" v teh okoliščinah tipično pomeni hude poškodbe ali smrt pešca/otroka/kolesarja.

energetik ::

Tako nekako, ja. Že pri 60 namesto 50. Kaj šele da bi bila tam omejitev 90. Enostavno je preveč uvozov/izvozov, prehodov za pešce in kolesarska steza na cestišču.

CoolBits ::

Zakaj pa ne kar 40, ker je še bolj varno od 50... al pa 30 recimo... al pa se kar prepove vožnjo?
Zakaj lih 50?

Relanium ::

atubbuta je izjavil:

Ja, ampak z menjalnikom gre prav tako kot z bremzo energija v zrak. Namesto zavor ogreješ motor. Pa tudi prestavljanje v previsoke obrate ni ravno prijetno za sovoznike in okolico.

Naj te razsvetlim da s prestavljanjem v nižjo prestavo pospešiš motor, dovod goriva se pa takrat popolnoma zapre pri popolnoma vseh avtomobilih razen pri starih bencinarjih na uplinjač (kjer je to fizično nemogoče)
S takim načinom zaviranja (ko motor spremeni vlogo in postane kompresor ki je gnan) sem z mojim avtom naredil že zelo varčne vožnje.

Manu ::

CoolBits je izjavil:

Zakaj pa ne kar 40, ker je še bolj varno od 50... al pa 30 recimo... al pa se kar prepove vožnjo?
Zakaj lih 50?

Zato, ker je 50 neka optimalna hitrost glede na razmerje med hitrostjo in varnostjo.

CoolBits ::

Izračun pa velja za kakšen avto prbližno?
Pa kako so za AC prišli do tega da je 130 optimalno?
Takšne hitrosti so še iz časa fičkotov in spačkov, ki niti z do konca gasom,(pa vse se treslo) niso šli toliko recimo... tko da mi res ni jasno kako dobijo te "optimalne" hitrosti...

bluefish ::

Pri 50km/h se pač ne gre za razmerje med hitrostjo in varnostjo samega avta, temveč za traso, kjer je omejitev.

Bethrezen ::

Predavatelj CPP nam je povedal, da ce z hitrostjo 50km/h priletimo v pesca, ga avto samo sune naprej, pri vecji hitrosti ga pa ze spodnese, kar pa je zelo nevarno za pesca, saj lahko mocno udari z glavo ob avto.
www.urbanterror.net

dzinks63 ::

Optimalne (priporočene, max dovoljene) hitrosti se pišejo glede na radij ovinka in ne glede na ravnine po kateri se lahko pelješ kolikor avtomobil zmore (razen če je cesta uničena). In to je enako v časih fičkov in v sedanjih časih. No ja omejitve so se celo malo dvignile zaradi sodobnejših avtomobilov (iz 80 na 90 in iz 120 na 130km/h). In tudi na AC imaš omejitve hitrosti pod 130km/h zaradi razno raznih izrednih razmer, oziroma kar zaradi ovinkov samih pri katerih ne moreš peljati prehitro, ker bi končal zunaj samega cestišča. In pri teh omejitvah imaš vračunane še nekaj rezerve, da vse skupaj prevoziš normalno v normalnih razmerah. Ko pa so razmere kritične, je pa itak potrebno voziti debelo bod omejitvami (poledica, trda megla, debela snežna odeja, hude nevihte z debelo plastjo vode na cesti, ...)

PrimozR ::

energetik je izjavil:

AngelOfDeath je izjavil:

Kakšna je že razlika v ustavljalni poti če greš 60km/h namesto 50km/h ?

velja tudi za onega drugega.

Predpostavke: zaviranje z 1G (odlične gume in dober, suh asfalt), reakcijski čas 1 sekunda.


Pri 50km/h se ustaviš v 24 metrih.
Pri 60km/h se ustaviš v 31 metrih.
Medtem ko se od 50 že ustaviš, se z začetno hitrostjo 60 tam pelješ še z 42 km/h.

Toliko o razmislek, kako "malo" je samo 10km/h hitreje. Kvadratni zakon je hudič.

A je tole ziher prav? 24 m za 1/3 hitrosti, potem pa 7 m (1/3) za 2/3 hitrosti? Sej vem da energija narašča s kvadratom, ampak vseeno ne bi rekel da je takšna razlika.

Aja, never mind, reakcijski čas...

energetik je izjavil:

Jah za naše ceste so verjetno kar realni. In pri povprečni (ne)kvaliteti gum na avtih Slovencev...
Sicer pa ti navajaš koeficiente trenja, ki so manjši od koeficientov lepenja.

Pozabljaš, da ima guma najboljši oprijem, ko ima nekaj zdrsa.

dzinks63 je izjavil:

Optimalne (priporočene, max dovoljene) hitrosti se pišejo glede na radij ovinka in ne glede na ravnine po kateri se lahko pelješ kolikor avtomobil zmore (razen če je cesta uničena). In to je enako v časih fičkov in v sedanjih časih. No ja omejitve so se celo malo dvignile zaradi sodobnejših avtomobilov (iz 80 na 90 in iz 120 na 130km/h). In tudi na AC imaš omejitve hitrosti pod 130km/h zaradi razno raznih izrednih razmer, oziroma kar zaradi ovinkov samih pri katerih ne moreš peljati prehitro, ker bi končal zunaj samega cestišča. In pri teh omejitvah imaš vračunane še nekaj rezerve, da vse skupaj prevoziš normalno v normalnih razmerah. Ko pa so razmere kritične, je pa itak potrebno voziti debelo bod omejitvami (poledica, trda megla, debela snežna odeja, hude nevihte z debelo plastjo vode na cesti, ...)

Teh omejtiev pod 130 je, vsaj v Sloveniji, nenormalno veliko...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

šernk ::

AngelOfDeath je izjavil:


Kakšna je že razlika v ustavljalni poti če greš 60km/h namesto 50km/h ?


najbrž manjša od te, ali imam boljše zavore ali ne kot ti, in tam je cesta dovolj pregledna za 60 (VEČ PA NE!!!)...mnogo bolj pregledna kot je celovška ob gužvi!!!

če poznate pa edino ležeče policaje za umiritev prometa pol pa res...

nehajte se že delat angelčke, ker potem res ne vem kje ste na cesti, vidim vas namreč izredno malo, v Ljubljani pa praktično nobenega, ki ne bi rumene prevozil! (in ja tudi sam sem jo včeraj in edino opravičilo, ki ga imam je, da se mi res ni dalo zavirat na edinem semaforju na 130km dolgi poti...)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

dukenukem ::

najbolje da za slovenski trg delajo avte, k majo 2 prestave :P

BlueRunner ::

in tam je cesta dovolj pregledna za 60

Na čemu je osnovana tvoja strokovna ocena?

šernk ::

BlueRunner je izjavil:

in tam je cesta dovolj pregledna za 60

Na čemu je osnovana tvoja strokovna ocena?



na recimo temu, da se ne dela dvojnih meril, kjer je omejitev hitrosti nujno potrebna je seveda ni...kjer pa ni potrebna tako majhna pa je.

naj ti še povem, da se projektant noče zapeljati po cesti, ko ugotavlja dejansko nevarnost odcepa in kar nekaj na pamet določa?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BlueRunner ::

Ej... self-referencing je rekla kazala. Jaz lahko na osnovi svoje reference trdim, da je 50 ravno prav, tako kot ti trdiš, da je 60 ravno prav.

Jaz imam za dodatne argumenta še primerljivost z drugimi naselji v splošnem, kjer je hitrost omejena na 50 in dejstvo, da je tudi trenutna omejitev 50.

Ti imaš za argumenta to, da so tukaj v igri dvojna merila (kje to?) in tvoje osebno mnenje o projektantih.

imagodei ::

CoolBits,

spet en, ki bi brezveze filozofiral. Ne bluzi s primerjavo med avtocesto in naseljem. In ne izgubljat perspektive s primerjavo spačkov in fičkotov ter današnjih avtomobilov. Centralni problem vsega je, da ni težko hitro peljat, težko je hitro ustavit, ne pa koliko avto zmore voziti.

Ideja omejitve hitrosti na 50 (40 v okolici šole) je, da je človek zmožen sorazmerno dobro oceniti hitrosti, kakršnim je bil evolucijsko izpostavljen - najhitrejši šprinter teče počasneje, kot 40km/h. Če se je predator premikal hitreje, kot 50 km/h, je bilo to že dovolj, da se človek ni mogel uspešno umaknit. 50 km/h je torej iz stališča pešcev recimo še neka zgornja meja, ko lahko varno ocenijo, koliko časa imajo za prečkanje ceste; ali pa iz stališča stoječega avtomobila, ki se ravno odloča speljati, da pravilno oceni, ali bo prihajajoči avto izsilil, ali ne. To je bistvo te logike. S tem, seveda, da odrasel človek, ki ima kaki 2 desetletji izkušenj v prometu za sabo, še precej lažje oceni to hitrost. 5 ali 10 letni otrok te ocene ne zmoreta tako dobro.


@Bethrezen,
tale vaš predavatelj ni vreden pol ***** hladne vode, ali pa si si ti tole zelo narobe zapomnil. Pri 50 km/h bo večino ljudi veselo spodneslo, ne pa odbilo. Kvečjemu še kakšen zlom goleni, kolen ali stegnenice boš fasal. 50 km/h je skoraj 14m/s! Ko odraslo osebo zadane avto v spodnji del telesa s tako hitrostjo, bo noge gladko odneslo (+zlomilo), z zgornjim delom telesa pa bo vžala po pokrovu motorja in vetrobranskem steklu!

Odbilo bi kvečjemu kakega otroka, ki ima težišče precej nižje - pri tem pa bi bile poškodbe skoncentrirane v višini medenice/telesa in še toliko bolj nevarne. Skratka, bedarija, kar vas je učil predavatelj na CPP. Še pri manjših hitrostih pa je trdit kaj takega zgolj brutalno posploševanje: ali bo nekoga spodneslo ali ne, je odvisno od njegove teže (lažjo osebo bo prej spodneslo), od višine težišča (otrok vs odrasli), itd.
- Hoc est qui sumus -

RedDrake ::

PIPI, sicer vidim da si ze ugotovil, ampak vseeno se za razne skeptike: pri zmanjsanju iz 60km/h na 42km/h se energija zmanjsa ze za vec kot polovico ;)
S tem da pri 60km/h prevozimo slabih 17m preden sploh zacnemo bremzat.

Pa varno vozite!

Mipe ::

Gremo raje poskuse delat, v imenu znanosti!
Iščemo prostovoljce, da jih zbijemo pri 50 km/h. Javite se pod geslo: Klinika express.
Tisti, ki se javljate za 60km/h teste, pa se javite pod Žale express. Alo, gremo!
/sarcasm

Zberite se, no, ljudje... ne morete se igračkati s številkami in življenji. Ne gre za to, kolikšna hitrost je "varna", ampak gre za to, da se IZOGNEMO trčenju.

atubbuta ::

imagodei je izjavil:

CoolBits,

spet en, ki bi brezveze filozofiral. Ne bluzi s primerjavo med avtocesto in naseljem. In ne izgubljat perspektive s primerjavo spačkov in fičkotov ter današnjih avtomobilov. Centralni problem vsega je, da ni težko hitro peljat, težko je hitro ustavit, ne pa koliko avto zmore voziti.


Ampak novejši avtomobili imajo daleč boljše zavorne lastnosti.
:)

PrimozR ::

atubbuta je izjavil:

imagodei je izjavil:

CoolBits,

spet en, ki bi brezveze filozofiral. Ne bluzi s primerjavo med avtocesto in naseljem. In ne izgubljat perspektive s primerjavo spačkov in fičkotov ter današnjih avtomobilov. Centralni problem vsega je, da ni težko hitro peljat, težko je hitro ustavit, ne pa koliko avto zmore voziti.


Ampak novejši avtomobili imajo daleč boljše zavorne lastnosti.

Ampak atubbute so še vedno nesposobne kot prej.

atubbuta ::

PrimozR je izjavil:

atubbuta je izjavil:

imagodei je izjavil:

CoolBits,

spet en, ki bi brezveze filozofiral. Ne bluzi s primerjavo med avtocesto in naseljem. In ne izgubljat perspektive s primerjavo spačkov in fičkotov ter današnjih avtomobilov. Centralni problem vsega je, da ni težko hitro peljat, težko je hitro ustavit, ne pa koliko avto zmore voziti.


Ampak novejši avtomobili imajo daleč boljše zavorne lastnosti.

Ampak atubbute so še vedno nesposobne kot prej.


Če bi bil folk nesposoben za aroganco, nebi prav nič škodovalo!
:)

šernk ::

BlueRunner je izjavil:

Ej... self-referencing je rekla kazala. Jaz lahko na osnovi svoje reference trdim, da je 50 ravno prav, tako kot ti trdiš, da je 60 ravno prav.

Jaz imam za dodatne argumenta še primerljivost z drugimi naselji v splošnem, kjer je hitrost omejena na 50 in dejstvo, da je tudi trenutna omejitev 50.

Ti imaš za argumenta to, da so tukaj v igri dvojna merila (kje to?) in tvoje osebno mnenje o projektantih.


dejansko mene 50 ne moti, ker grem tam le nekajkrat letno in vem za stalne radarje...tako, da je konstantno 50 na števcu in nič več :)

mnenje o projektantih pa ni osebno, sicer se mi res ne da zapisnika iskati v toni papirja, vendar na zapisniku jasno piše: "projektant zavrnil sodelovanje", ko mu je bilo predlagano naj se sam spusti na cesto... oni pridejo pogledajo...naredijo načrt na podlagi teorije pol si pa pomagaj :(

ali je hitrost zanj primerna 50 ali 70 ni bistvenega pomena, tako ali tako se mu sanja ne kakšno je dejansko stanje, potem so tu pa še norci, ki če voziš po omejitvah bi te najraje preskočili v skrajnem primeru te pa čez pločnik obvozijo.

bistven problem je tako ali tako v voznikih...eden bi rad šel 90, drugi 60...tretji 60 vendar gre 50 zaradi omejitve, četrti bi rad šel 50 vendar gre iz varnosti, da slučanjo števc ne laže raje 45, peti se pa najde, kateri sploh ni odločen ali je v avtu ali nepremičnini.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

imagodei ::

atubbuta> "Ampak novejši avtomobili imajo daleč boljše zavorne lastnosti. "

Ampak ljudje imajo še vedno popolnoma enak reakcijski čas, le da imajo v avtomobilih nekaj več distrakcije, kot pred 30 leti: avtoradio, GSM aparat... Poleg tega nas v teh 30 letih še niso opremili z exoskeletom, niti nismo še postali kiborgi, tako da so pešci še vedno enako občutljivi.

In nenazadnje je problem tvojega razmišljanja ta, da žal ne bi bil zadovoljen niti, če bi bil tam znak 70. Če bi namreč bil, bi ti želel voziti 90. Če pa bi bila tam omejitev 90, bi ti mestoma pritisnil 120, ker pač cesta to prenese.
- Hoc est qui sumus -

atubbuta ::

hehe, to pa ni res. Zdi se mi, da je omejitev glede na okolico približno na mestu. Le opozariti sem hotel na radar, ob enem sem pa še malo pokritiziral. Drugače pa: če so se stvari glede kazni spremenile na bolje, sem toliko bolj zadovoljen. Ko so me nedavno vstavili in dobil kazen za 125 eur sem bil presrečen, da ni več. Zdaj pa vidim, da bi se morda lahko še celo za manj zdilal. Ampak bo že.
:)

Mipe ::

Zakaj pa divjaš? Se ti tako mudi?

šernk ::

atubbuta je izjavil:

Ko so me nedavno vstavili in dobil kazen za 125 eur sem bil presrečen, da ni več. Zdaj pa vidim, da bi se morda lahko še celo za manj zdilal. Ampak bo že.


resno kaj ti delaš na cesti, da na tolk radarjev naletiš?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BlueRunner ::

tako, da je konstantno 50 na števcu in nič več

Je pa res, da ravno na tej cesti to moti cel kup voznikov... Kadar se vključujem na njo vedno računam na to, da se mi bliža lolek z 90km/h... ker se velikokrat izkaže, da je do mene pripeljalo nekaj, kar je po občutku skoraj zagotovo imelo več kot 70km/h.

oni pridejo pogledajo...naredijo načrt na podlagi teorije pol si pa pomagaj

Tako kot statik izračuna parametre za hišo. Pa je ne rabi imeti izgrajene in v njej živeti, da izračuna kaj je OK in kaj ne.

Poenostavljeno rečeno: v "enačbo" vržeš gostoto križišč, število dvorišč, širino vizišč, število pasov, starost vozišča, (ne)obstoj kolesarskih stez, igrišč, šol, vrtcov. Potem pa po kakšni tabelici ven dobiš kaj je primerno in kaj ne. Morda ti pristop ni všeč, ampak zadeva z obiskom na terenu ne bi bila čisto nič drugačna... Sam si ne predstavljam, da bi bil obisk na terenu za dopuščeno hitrost kakorkoli bistven. Edino kjer bi pomagal je nameščanje dodatnih ogledal tam, kjer so najdeni nepregledni priključki. Za omejitev hitrosti pa res ne vidim kako bi obisk na terenu lahko vplival.

Če govorimo o mestni vpadnici ali bistveni prometni žili, potem lahko rečeš maksimum 60. Če je to štiripasovnica brez neposrednih priključkov mimo semaforiziranih križišč potem morda tudi 70. Potem pa samo še odštevaš in nikoli več prištevaš. Če začneš s cesto na koncu Ljubljane, ki ni bistvena prometna žila (AC je vzporedna tej cesti) je že v izhodišču 50 največ kolikor bo dopuščeno. Če bi bila pri cesti še šola, bi takoj dobil odsek s 40. Manj pa verjetno res ne...

potem so tu pa še norci, ki če voziš po omejitvah bi te najraje preskočili v skrajnem primeru te pa čez pločnik obvozijo.

Samo zaradi teh zagovarjam za določene prekrške, med katere šteje tudi več kot 10km/h prekoračena hitrost v naselju, še bolj drakonske kazni in gostejše patrulje prometnikov. 10km/h pa zato, ker imajo števci v avtomobilih po mojih izkušnjah +- 5km/h, pa da se ne bodo potem ziheraši premikali s 40km/h. Pod drakonsko kazen pa predlagam, da ne bom rabil poslušati stokanja o denarnih kaznih, več kazenskih pik, obvezna pomoč v Soči za povratnike in tudi obvezna osveževanja znanja v šoli. Nekaj, kar bo zaradi porabe časa in grožnje odvzema izpita bistveno bolj prizadelo tiste, ki imajo v življenju "preveč časa", da se jim tako mudi.

eden bi rad šel 90, drugi 60

Nazaj v šolo s takšnimi...

tretji 60 vendar gre 50 zaradi omejitve, četrti bi rad šel 50 vendar gre iz varnosti, da slučanjo števc ne laže raje 45

Zame sprejemljivo.

peti se pa najde, kateri sploh ni odločen ali je v avtu ali nepremičnini.

Nazaj v šolo s takšnimi.

resno kaj ti delaš na cesti, da na tolk radarjev naletiš?

Prehitro vozi. Itak. Čeprav sam verjetno misli, da ga inkasanti neupravičeno obirajo...

šernk ::

Samo zaradi teh zagovarjam za določene prekrške, med katere šteje tudi več kot 10km/h prekoračena hitrost v naselju, še bolj drakonske kazni in gostejše patrulje prometnikov.


ta del zagovarjam tudi sam, da ne bo pomote...do 10km/h naj bo neka normalna kazen, katera te ne pride dosti (v resnici tudi ne vem kolk te sploh kaznujejo za to, najbrž ravno neke velike volje tud on nima), do 20 še recimo v mejah normale (zdajšnja je kar ok), nad 20 pa naj kazni nabijejo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

imagodei ::

Exponentna progresiva FTW! In to dvakrat: najprej v smislu povečevanja kazni glede na prekoračeno hitrost (se pravi, do 10 neka nizka, opozorilna, do 20 že kar solidno upali po žepu, nad 20 pa konkretno); drugič pa za povratnike. Kdor v dveh letih uspe nabasat npr. 5 prekoračitev hitrosti za 25 km/h v naselju, se ga npr. finančno pojeba do amena, obravnava kot kriminalca in zapre za dobo do treh let.

Pa še, če kazen vežemo na višino premoženja. To je to.

Enkrat se vsakomur lahko zgodi, da je nepreviden. Dvakrat v dveh letih tudi še. Kogar pa policija 5x v dveh letih dobi, da vozi 70+ tam, kjer je omejitev 50 (kar seveda pomeni, da ga 300x niso ujeli), je pa samo še za v zapor.
- Hoc est qui sumus -

D3m ::

Džezus H. Christ!!!! Po x45 in podobnih imamo zdj še atubbuta.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

atubbuta ::

BlueRunner je izjavil:


resno kaj ti delaš na cesti, da na tolk radarjev naletiš?

Prehitro vozi. Itak. Čeprav sam verjetno misli, da ga inkasanti neupravičeno obirajo...


Sploh ne vozim hitro (že ene 20x napisal). Obratno, svojim sovoznikom v avtu pogosto najedam s prepočasno vožnjo. Če je moja vožnja kdaj nevarna, je zaradi tega, ker dostikrat vozim prepočasi (npr. 90 po avtocesti). Omejitev se pa kar se da dosledno držim že vseskozi.

Kot drugo sploh me ne dobi dosti radarjev. Tale je bil moj prvi po 8 letih. Ne vem, no!?!

Nenazadnje je treba tudi ločiti zavestne prekrškarje (te je prav, da se jih ostreje sankcionira, med take sploh ne sodim, pa to sploh ni pomembno, saj tema ne govori o tem) ter tiste, ki po pomoti spregledajo omejitev in jih na travniku ujame radar in oguli za jurja ali več. To je point.

D3m je izjavil:

Džezus H. Christ!!!! Po x45 in podobnih imamo zdj še atubbuta.


Kaj si želel s tem povedati?
:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: atubbuta ()

energetik ::

atubbuta je izjavil:

Ampak novejši avtomobili imajo daleč boljše zavorne lastnosti.

Če misliš, da imajo avti zaradi ABS boljšo zavorno pot, se motiš. ABS je bistven za vodljivost avta pri polnem zaviranju. Grem stavit, da nima moj 13 let star avto z redno vzdrževanimi zavorami in novimi letnimi gumami nič večjo zavorno pot kot najsodobnejši avto v istem razredu. Na mokrem mogoče že, ker ABS vseeno prekaša mojo nogo, na suhem pa ne.

Za zavorno pot je pri normalno delujočih zavorah bistvena guma in podlaga.

atubbuta ::

Res je. Ampak R4 (ali fiat 650) je imel cca. 125mm gume danes pa ima skoraj vsak avto nižjega razreda 185mm. Za zavorno pot pa gotovo vpliva tudi razporeditev obremenitve pri zaviranju, kar je pri sodobnih avtih gotovo v prednosti.
:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: atubbuta ()

Matako ::

Tudi jaz sem za progresivne kazni in to ne samo za prekoračitve hitrosti ampak tudi za napačna parkiranja ipd. Če je prekršek lažji naj se začne s simboliko potem pa ob vsakem ponavljanju vedno huje do res visokih vsot in kazni. Mogoče celo bi po nekem času brez kazni stvar šla spet nazaj. To se mi zdi edino pravično, ker ajd - se zgodi, ampak nekaterim se DOGAJA!
Edino ne vem kako bi potem delovalo izdajanje položnic na kraju kršitve - moral bi jo dobiti kasneje po pošti...
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

gokky ::

atubbuta je izjavil:

Za te primere sem pa že podal odgovor; USTREZNA UMIRITEV PROMETA.


Ne vem, zakaj moram JAZ voziti čez ležeče policaje in uničevati SVOJ avto, če nekateri ne znajo spremljati znakov in upoštevati omejitev.

atubbuta ::

Pa saj ne obstajajo le ležeči policaji. Tudi dobra signalizacija, otoki, opozorilni radarji, ... vse to sodi sem.
:)

energetik ::

atubbuta je izjavil:

Res je. Ampak R4 (ali fiat 650) je imel cca. 125mm gume danes pa ima skoraj vsak avto nižjega razreda 185mm. Za zavorno pot pa gotovo vpliva tudi razporeditev obremenitve pri zaviranju, kar je pri sodobnih avtih gotovo v prednosti.

Dobro ne moremo se zdaj iti primerjave s povojnimi avti in s sodobnimi. Ampak lahko ti iz lastnih izkušenj povem, da je že recimo Yugo izpred 30 let z vzdrževanimi zavorami in dobrimi gumami ustavljal brezkompromisno. Iz lastnih izkušenj zato, ker sva z očetom lastnoročno zamenjala diske, ploščice, zavorno tekočino in tesnila. Na kolesih so bile pa nove Michelinke. In potem sem to stvar tudi vozil.
In ja, imel je tudi omejevalnik zavorne sile za zadnjo os, ko že govoriš o razporeditvi obremenitve.

Tako da "zaviranje sodobnih avtov" ne more biti ravno velik izgovor za povišanje omejitev. Kvečjemu nasprotno bi morali zaradi egoističnosti in neprilagojenosti "sodobnih voznikov" omejitve raje zmanjšati... Sicer pa kot so že fantje pisali - omejitev se računa glede na cestni odsek in človeško percepcijo hitrosti, ne pa glede na avto.

imagodei ::

gokky> "zakaj moram JAZ voziti čez ležeče policaje in uničevati SVOJ avto"

Lej, sej v bistvu ga ne uničuješ. To je pravzaprav bebasta floskula. Uničuješ ga, če pripelješ s preveliko brzino in s podvozjem orenk usekaš v policaja. Amortizerji so pa narejeni za mnogo večje obremenitve, kot občasen ležeči policaj. Stress testi za avtomobilsko vzmetenje so 45x predimenzionirani.
- Hoc est qui sumus -

atubbuta ::

Mislim, da je večji problem ležečih policajev povečevanje hrupa v okolici, kot pa uničevanje avtov.
:)
strani: 1 ... 21 22 23 24


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Speeding Facts vs Myths (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
2588746 (5624) jype
»

Kazen prehitra vožnja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6126917 (25690) jrtjtejtt
»

Prehitra vožnja - izogib kazni (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10119641 (16833) jype
»

Policaj me je presenetu z milo kaznijo! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
836985 (5388) Popeye

Več podobnih tem