Forum » Loža » perverzna lopovščina (1000 eur)
perverzna lopovščina (1000 eur)
Manu ::
Reče se Gozd Martuljek in ne Gozd Martuljak.
Najbolj pametno je vozit po predpisih in če si kam namenjen iti malo prej, da ne bo treba stiskat na plin. Tisti, ki vozijo prehitro, ker se jim mudi se jim na koncu to ne splača, ker pridejo mogoče 5-10 minut prej. Za tistih 5 minut pa se ne splača tvegat kazni in nesreče zaradi neprilagojene hitrosti. Pa še več goriva porabiš zaradi naglega pospeševanja.
Najbolj pametno je vozit po predpisih in če si kam namenjen iti malo prej, da ne bo treba stiskat na plin. Tisti, ki vozijo prehitro, ker se jim mudi se jim na koncu to ne splača, ker pridejo mogoče 5-10 minut prej. Za tistih 5 minut pa se ne splača tvegat kazni in nesreče zaradi neprilagojene hitrosti. Pa še več goriva porabiš zaradi naglega pospeševanja.
atubbuta ::
Če imaš težave z držanjem omejitve si vključiš tempomat, pa je.
Aja, nekateri nimamo toliko, da bi si lahko privoščl avto s tempomatom.
:)
imagodei ::
MARTULJEK, ne Martuljak...
atubbuta> "ne preverjal cagerja vsake čert sekunde, ampak raje gledal na cesto."
To je klasična puhlica tistih, ki imajo pretežko nogo. Znaki so postavljeni dovolj zgodaj, da lahko pravočasno zaviraš. Če je znak za nepreglednim ovinkom, moraš vožnjo itak prilagodit razmeram, tako da lahko v primeru nepredvidene ovire zaviraš. Če nisi več voznik začetnik, je izgovor o gledanju na cager vsake četrt sekunde povsem brezvezen, ker ti mora zvok motorja in občutek dovolj jasno povedati, koliko voziš: +/-10 km/h, ostalo lahko popraviš z bežnim pogledom na števec. Če imaš tako ozek periferni vid, da razen števca ne vidiš ničesar drugega, je morda čas, da razmisliš o svoji fizični sposobnosti za vožnjo.
atubbuta> "Naj drugič raje na vso moč zabremzam pred tablo in se mi jih ene par v rit zabije... "
Spet trapasta puhlica. Hitrost se zmanjšuje že prej, ne pa zadnjih 5 m pred tablo (za omejitev, za naselje). Vozniki, ki vozijo za tabo, načeloma opazujejo okolico in vidijo, da se bližajo naselju - ergo, bodo pričakovali tvoje zaviranje. Ne klobasaj, lepo te prosim. Po lokalnih cestah vedno vozim 90 km/h, pred znakom 50 vedno zmanjšam hitrost in do danes se mi še nikoli zaradi tega nihče ni zabil v rit.
atubbuta> "Aja, nekateri nimamo toliko, da bi si lahko privoščl avto s tempomatom."
Potem pa nehaj z nepremišljeno, divjo, trzajočo vožnjo, pri kateri non-stop menjaš gas in bremzo. Denarnica ti bo hvaležna ne samo zaradi manj kazni, pač pa tudi zaradi manjše porabe bencina. Oziroma - če imaš za kazni v višini 1000 EUR, potem se ti bo tempomat tudi hitro izplačal.
atubbuta> "ne preverjal cagerja vsake čert sekunde, ampak raje gledal na cesto."
To je klasična puhlica tistih, ki imajo pretežko nogo. Znaki so postavljeni dovolj zgodaj, da lahko pravočasno zaviraš. Če je znak za nepreglednim ovinkom, moraš vožnjo itak prilagodit razmeram, tako da lahko v primeru nepredvidene ovire zaviraš. Če nisi več voznik začetnik, je izgovor o gledanju na cager vsake četrt sekunde povsem brezvezen, ker ti mora zvok motorja in občutek dovolj jasno povedati, koliko voziš: +/-10 km/h, ostalo lahko popraviš z bežnim pogledom na števec. Če imaš tako ozek periferni vid, da razen števca ne vidiš ničesar drugega, je morda čas, da razmisliš o svoji fizični sposobnosti za vožnjo.
atubbuta> "Naj drugič raje na vso moč zabremzam pred tablo in se mi jih ene par v rit zabije... "
Spet trapasta puhlica. Hitrost se zmanjšuje že prej, ne pa zadnjih 5 m pred tablo (za omejitev, za naselje). Vozniki, ki vozijo za tabo, načeloma opazujejo okolico in vidijo, da se bližajo naselju - ergo, bodo pričakovali tvoje zaviranje. Ne klobasaj, lepo te prosim. Po lokalnih cestah vedno vozim 90 km/h, pred znakom 50 vedno zmanjšam hitrost in do danes se mi še nikoli zaradi tega nihče ni zabil v rit.
atubbuta> "Aja, nekateri nimamo toliko, da bi si lahko privoščl avto s tempomatom."
Potem pa nehaj z nepremišljeno, divjo, trzajočo vožnjo, pri kateri non-stop menjaš gas in bremzo. Denarnica ti bo hvaležna ne samo zaradi manj kazni, pač pa tudi zaradi manjše porabe bencina. Oziroma - če imaš za kazni v višini 1000 EUR, potem se ti bo tempomat tudi hitro izplačal.
- Hoc est qui sumus -
D3m ::
Ah ja. Že 22 strani dolgi razgovor, pa še išče pravico za storjeno kazen.
|HP EliteBook|R5 6650U|
PrimozR ::
Še ena past, kjer bi lahko na meni na neetičen način si prilastili sredstva je začetek naselja Gozd Martuljak. K sreči je bila moja prekoračitev tako majhna, da je bila kazen povsem zmerna. Pa pustimo to! Če bi bil nepozoren, bi tudi tukaj lahko bil ob jurja.
Table za naselje so sicer velike, a na začetku je le ena hiša, potem pa nekaj sto metrov travnika, kjer merijo z radarjem. Cesta je široka in pregledna, ni nikakršnih nevarnosti za udeležence v prometu (z izjemo priključka na parking tiste hiše). Ni nikakršnih elementov za umiritev prometa! A po drugi strani se denar skozi odprto okno meče ven, ko širijo profil tunela na gorenjski avtocesti, na novo gradijo vse mostove, ... pa čeprav je bila obstoječa cesta brezhibna. Čemu?!?
BWAHAHAHAHAHAHAHAHA! Tukaj si dokazal svojo nesposobnost o poznavanju vožnje, cest in vsega z njimi povezanega.
Če imaš težave z držanjem omejitve si vključiš tempomat, pa je.
Aja, nekateri nimamo toliko, da bi si lahko privoščl avto s tempomatom.
Imate pa toliko, da hodite tankati v Italijo?!?!?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
atubbuta ::
Prejšnja objava je za odstranitev, ker nič ne pove in ničesar ne argumentira. Prosim.
Avto s tempomatom je od ostalih dražji za več, kot porabim goriva v 100.000 km.
Avto s tempomatom je od ostalih dražji za več, kot porabim goriva v 100.000 km.
:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: atubbuta ()
PrimozR ::
Prejšna as in moja?
Tempomat stane 10000 EUR? Oz. če imaš RES varčen avto, 5.000 EUR? Resno, na tvojem mestu bi bil raje tiho. Pri novem avtu (primer: Grande Punto) tempomat pri dodatni opremi stane nekaj 100 EUR, mislim da okrog 200 EUR. Lahko ga vzameš brez tega, dobiš nekje samo ročko in jo naknadno montiraš.
10.000 EUR ne stane niti radarski tempomat v BMWjih in Mercedesih.
Tempomat stane 10000 EUR? Oz. če imaš RES varčen avto, 5.000 EUR? Resno, na tvojem mestu bi bil raje tiho. Pri novem avtu (primer: Grande Punto) tempomat pri dodatni opremi stane nekaj 100 EUR, mislim da okrog 200 EUR. Lahko ga vzameš brez tega, dobiš nekje samo ročko in jo naknadno montiraš.
10.000 EUR ne stane niti radarski tempomat v BMWjih in Mercedesih.
atubbuta ::
Takrat, ko sem jaz kupoval avto, ne.
Nikoli nisem imel namena in nikoli ne bom džavi kradel. To počnejo drugi. Delam pa na tem, da bom v roku 5 let naredil 5000 eur odliva.
in?
ste ukradli drzavi tistih 5000e?
Nikoli nisem imel namena in nikoli ne bom džavi kradel. To počnejo drugi. Delam pa na tem, da bom v roku 5 let naredil 5000 eur odliva.
:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: atubbuta ()
C_maniak ::
a novo pridobljene kazni (po krivici seveda!) boš prišteval zraven? in ali boš potem sploh še kdaj v življenju tankal v Sloveniji?
T-h-o-r ::
folk resno, v naseljih se vam splača vozit 50 od table do table
če pa greš 100-110, tam kjer je 90 pa kazen ni tako visoka, da bi za plačevanje moral najemati kredit
če pa greš 100-110, tam kjer je 90 pa kazen ni tako visoka, da bi za plačevanje moral najemati kredit
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
BigWhale ::
C_maniak ::
Itak, da bom prištel. Upam, da pa se kaj takega ne bo več zgodilo.
če boš samo upal, boš po sedanjem trendu še pred koncem leta spet jamral o krivicah. vozi po omejitvah pa ne boš plačeval.
in kako lahko spada skupaj, da ni nikakršnih nevarnosti za udeležence, cesta je široka, a ti bi imel elemente za umiritev prometa? zato da table ne spregledaš pred vsakim naseljem?
pa še o višini kazni: očitno je bila zate še premajhna.
atubbuta ::
Dejstvo je, da je za dvomesečni osebni dohodek visoka kazen za prometni prekršek krivična in neetična. Predvsem pa za prekršek, ki resno ne ogroža nikogar.
Saj če bi bila kazen normalna, ne bi nič rekel.
Dejansko je pa treba voziti tako, da se pred tablo zabremza in takoj od table naprej po omejitvi. Edini način, da je človek varen pred radarji. Res je, da se s tem nekaj energije zmeče v ozračje, ampak 1000 eur je pač predraga cena za ekologijo.
Saj če bi bila kazen normalna, ne bi nič rekel.
Dejansko je pa treba voziti tako, da se pred tablo zabremza in takoj od table naprej po omejitvi. Edini način, da je človek varen pred radarji. Res je, da se s tem nekaj energije zmeče v ozračje, ampak 1000 eur je pač predraga cena za ekologijo.
:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: atubbuta ()
bluefish ::
Dejansko je pri nas stanje tako, da ljudi "normalne" kazni ne spametujejo. Seveda prava rešitev ni v dvigovanju le teh, vendar pa nas leta učijo, da so kljub vsemu za mnoge voznike visoke kazni praktično neobstoječe.
Temu pritrjuje tudi tvoj primer.
Temu pritrjuje tudi tvoj primer.
imagodei ::
atubbuta> "Dejstvo je, da je za dvomesečni osebni dohodek visoka kazen za prometni prekršek krivična in neetična. Predvsem pa za prekršek, ki resno ne ogroža nikogar."
Dejstvo je, da če voziš po omejitvah, nisi kandidat za kazni in se ti ni treba razburjat nad krivičnostjo in neetičnostjo. Kaj je nauk tega, lahko poskusiš ugotovit sam, upam, da bo šlo.
Res je eno, če te ustavi policija ob 14h sredi mesta, ko voziš 70 mimo avtobusne postaje, polne dijakov, in nekaj povsem drugega, če te ustavijo ob 3h zjutraj, ko divjaš 70 po prazni cesti. Je eno, če voziš 80 sredi dneva skozi naselje in nekaj drugega, če na 80 pospešiš 30m pred tablo za konec naselja, na pregledni cesti, kjer evidentno ne ogrožaš nikogar.
V takih primerih se navadno da kaj zmenit s policisti, če si le vljuden in prijazen (in če policist, ko preverja tvoje podatke, ne vidi zabeleženih 10 kazenskih točk, 10 prekrškov v zadnjih dveh letih, vožnjo v pijanem stanju...). Ravno mojemu očetu se je zadnjič to pripetilo... Malo se je zamislil in ko je že peljal izven naselja, je spregledal tablo 50 ter priletel ravno v radar. Zagrožena kazen je bila 120 eur + 3 kazenske točke. Pa so se malo pomenili, povsem kulturno in sta policista znižala kazen na 60 EUR (30 v osmih dneh), brez kazenskih točk. Mogoče, če ne bi peljal skoraj 80, bi se pa kazni sploh ognil.
atubbuta> "Dejansko je pa treba voziti tako, da se pred tablo zabremza in takoj od table naprej po omejitvi. Edini način, da je človek varen pred radarji. Res je, da se s tem nekaj energije zmeče v ozračje, ampak 1000 eur je pač predraga cena za ekologijo. "
To ni res. Takšna vožnja je nevrotična - bremzati neposredno pred tablo in pospeševati takoj za tablo. Za take voznike je tudi sicer značilno, da niso sposobni držati konstantne hitrosti, ampak non-stop menjavajo gas in bremzo: vozijo za nekom, ki vozi konstantno 90, oni pa stalno menjavajo 95, pa bremza, pa 85 in spet gas do 95, pa spet bremza...
Nenadoma brez razloga nimaš kaj zavirati. Kot rečeno, table so vedno postavljene tako, da jih opaziš dovolj zgodaj, če le ne menjaš CD-jev, pišeš SMS-ov ali počneš kaj podobno bizarnega. Če se voziš po znani cesti, je izgovorov še manj. Kamot lahko stopiš iz gasa 100-200m pred naseljem in prestaviš v nižjo prestavo. Na ta način iz 90 zmanjšaš do 70, z bremzanjem pa samo še malo popraviš do 50. Nihče ni rekel, da moraš zavirati 10m pred tablo na ta način, da pustiš skid marke na cesti.
In prav s takšno vožnjo ne mečeš energije "v ozračje".
Dejstvo je, da če voziš po omejitvah, nisi kandidat za kazni in se ti ni treba razburjat nad krivičnostjo in neetičnostjo. Kaj je nauk tega, lahko poskusiš ugotovit sam, upam, da bo šlo.
Res je eno, če te ustavi policija ob 14h sredi mesta, ko voziš 70 mimo avtobusne postaje, polne dijakov, in nekaj povsem drugega, če te ustavijo ob 3h zjutraj, ko divjaš 70 po prazni cesti. Je eno, če voziš 80 sredi dneva skozi naselje in nekaj drugega, če na 80 pospešiš 30m pred tablo za konec naselja, na pregledni cesti, kjer evidentno ne ogrožaš nikogar.
V takih primerih se navadno da kaj zmenit s policisti, če si le vljuden in prijazen (in če policist, ko preverja tvoje podatke, ne vidi zabeleženih 10 kazenskih točk, 10 prekrškov v zadnjih dveh letih, vožnjo v pijanem stanju...). Ravno mojemu očetu se je zadnjič to pripetilo... Malo se je zamislil in ko je že peljal izven naselja, je spregledal tablo 50 ter priletel ravno v radar. Zagrožena kazen je bila 120 eur + 3 kazenske točke. Pa so se malo pomenili, povsem kulturno in sta policista znižala kazen na 60 EUR (30 v osmih dneh), brez kazenskih točk. Mogoče, če ne bi peljal skoraj 80, bi se pa kazni sploh ognil.
atubbuta> "Dejansko je pa treba voziti tako, da se pred tablo zabremza in takoj od table naprej po omejitvi. Edini način, da je človek varen pred radarji. Res je, da se s tem nekaj energije zmeče v ozračje, ampak 1000 eur je pač predraga cena za ekologijo. "
To ni res. Takšna vožnja je nevrotična - bremzati neposredno pred tablo in pospeševati takoj za tablo. Za take voznike je tudi sicer značilno, da niso sposobni držati konstantne hitrosti, ampak non-stop menjavajo gas in bremzo: vozijo za nekom, ki vozi konstantno 90, oni pa stalno menjavajo 95, pa bremza, pa 85 in spet gas do 95, pa spet bremza...
Nenadoma brez razloga nimaš kaj zavirati. Kot rečeno, table so vedno postavljene tako, da jih opaziš dovolj zgodaj, če le ne menjaš CD-jev, pišeš SMS-ov ali počneš kaj podobno bizarnega. Če se voziš po znani cesti, je izgovorov še manj. Kamot lahko stopiš iz gasa 100-200m pred naseljem in prestaviš v nižjo prestavo. Na ta način iz 90 zmanjšaš do 70, z bremzanjem pa samo še malo popraviš do 50. Nihče ni rekel, da moraš zavirati 10m pred tablo na ta način, da pustiš skid marke na cesti.
In prav s takšno vožnjo ne mečeš energije "v ozračje".
- Hoc est qui sumus -
atubbuta ::
Moj način je, da ko vidim tablo, spustim gas. In v večini primerov do table še ne pade hitrost na 50 km/h. In takrat je ravno zaradi radarjev priporočljivo zabremzat.
:)
atubbuta ::
Ja, ampak z menjalnikom gre prav tako kot z bremzo energija v zrak. Namesto zavor ogreješ motor. Pa tudi prestavljanje v previsoke obrate ni ravno prijetno za sovoznike in okolico.
:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: atubbuta ()
bluefish ::
No, potem pa le skrbi za okolje, vozi pri konstantni hitrosti 90km/h ne glede na situacijo, in plačuj "ekološko takso" v obliki kazni.
imagodei ::
Lej, atubbuta,
v začetku sem te podpiral, ker tista original zgodba je res malo smešna. Ampak zdajle je pa vse skupaj preseglo vse meje patetičnosti, ker očitno je takšno obnašanje pri tebi simptomatično. Fant, če lahko drugi vozimo normalno in po omejitvah ter pri tem ne svinjamo ozračja, potem je očitno izvedljivo. Bi moralo uspeti tudi tebi, če bi se le potrudil.
Eno je, da se pritožuješ, da je neka omejitev nesmiselna, drugo pa je, da jo zavestno kršiš in potem jamraš, ko te ujamejo. Sploh v prometu je tako, saj se moraš zavedati, da prometni predpisi niso nič drugega, kot protokol obnašanja. V prometu nisi sam, ampak so udeleženi tudi drugi. Prebivalci naselja ne pričakujejo avtomobilov, ki divjajo 80km/h po cesti, pa čeprav ta cesta morda prenese še večjo hitrost. Nekdo, ki ima izvoz iz dvorišča takoj za nepreglednim ovinkom, pričakuje da bodo vozniki tam pripeljali počasi, ne pa skozi ovinek po dveh kolesih - pa ni važno, a se da in ali ti to zmoreš. Enako, kot ne smeš voziti 200 po avtocesti, čeprav si morda res Schumacher in zmoreš (ali pa samo misliš, da zmoreš). Fora je, da drugi ne pričakujejo tega. Tisti, ki izstopajo iz protokola, so anomalije, nepričakovani dogodki. Le-ti pa povzročajo prometne nesreče. Zato je edino prav, da se anomalije odpravljajo oz. da se kršitelje kaznuje.
v začetku sem te podpiral, ker tista original zgodba je res malo smešna. Ampak zdajle je pa vse skupaj preseglo vse meje patetičnosti, ker očitno je takšno obnašanje pri tebi simptomatično. Fant, če lahko drugi vozimo normalno in po omejitvah ter pri tem ne svinjamo ozračja, potem je očitno izvedljivo. Bi moralo uspeti tudi tebi, če bi se le potrudil.
Eno je, da se pritožuješ, da je neka omejitev nesmiselna, drugo pa je, da jo zavestno kršiš in potem jamraš, ko te ujamejo. Sploh v prometu je tako, saj se moraš zavedati, da prometni predpisi niso nič drugega, kot protokol obnašanja. V prometu nisi sam, ampak so udeleženi tudi drugi. Prebivalci naselja ne pričakujejo avtomobilov, ki divjajo 80km/h po cesti, pa čeprav ta cesta morda prenese še večjo hitrost. Nekdo, ki ima izvoz iz dvorišča takoj za nepreglednim ovinkom, pričakuje da bodo vozniki tam pripeljali počasi, ne pa skozi ovinek po dveh kolesih - pa ni važno, a se da in ali ti to zmoreš. Enako, kot ne smeš voziti 200 po avtocesti, čeprav si morda res Schumacher in zmoreš (ali pa samo misliš, da zmoreš). Fora je, da drugi ne pričakujejo tega. Tisti, ki izstopajo iz protokola, so anomalije, nepričakovani dogodki. Le-ti pa povzročajo prometne nesreče. Zato je edino prav, da se anomalije odpravljajo oz. da se kršitelje kaznuje.
- Hoc est qui sumus -
atubbuta ::
Mislim, da večina ne razume, kaj želim povedati. Verjetno ste si ustvarili neko fiksno idejo in vse kar napišem gledate skozi prizmo te svoje ideje o meni. To se vidi tudi iz vaših odgovorov, ko povem nekaj in odgovor se nanaša na nekaj drugega. Žal mi je.
:)
Zheegec ::
hehe, zdaj se je pa že cela spletna skupnost S-T napretila proti njemu... Le zakaj, saj nick ima tako lep :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
D3m ::
hehe, zdaj se je pa že cela spletna skupnost S-T napretila proti njemu... Le zakaj, saj nick ima tako lep :)
Jst bom kr odnehal argumentirati, in bom samo opazoval potek razprave.
LP.
|HP EliteBook|R5 6650U|
bluefish ::
Mislim, da večina ne razume, kaj želim povedati. Verjetno ste si ustvarili neko fiksno idejo in vse kar napišem gledate skozi prizmo te svoje ideje o meni. To se vidi tudi iz vaših odgovorov, ko povem nekaj in odgovor se nanaša na nekaj drugega. Žal mi je.Ne žal te res ne, vsaj sedaj.
Kot je rekel imagodei, prvotna situacija je bila s tega vidika res smešna, sedaj pa očitno prav iščeš situacije, da bi dal samemu sebi prav.
atubbuta ::
Saj ne rabim situacij, da bi dajal samemu sebi prav. Zame je povsem dovolj ena sama situacija.
:)
JohanP ::
Švabi, Ricole in Jodlarji in še par drugih držav imajo specialne kazni za nemarno bogate, ki bi jim dol viselo, če dobijo kazen par kEUR.
Kazen je ponavadi vezana na letni dohodek osebka. Ponekod je sparjena še z nekaj tedni oddiha v zaporu.
V Nemčiji te lahko olupijo za največ 16 MIO EUR
V Švici za največ 1 MIO EUR
Za ostale nimam podatka.
Doslej najvišja kazen je bila visoka 290.000$ v Švici.
Ferrari Testarossa, rekonvalescent s težko nogo za volanom.
Kazen je ponavadi vezana na letni dohodek osebka. Ponekod je sparjena še z nekaj tedni oddiha v zaporu.
V Nemčiji te lahko olupijo za največ 16 MIO EUR
V Švici za največ 1 MIO EUR
Za ostale nimam podatka.
Doslej najvišja kazen je bila visoka 290.000$ v Švici.
Ferrari Testarossa, rekonvalescent s težko nogo za volanom.
energetik ::
Tako je tudi najbolj prav. Ampak ne vezano na dohodek, ampak na vse premoženje. Tudi na vrednost morebitne firme, katere lastnik je kršitelj. Da se ne bi potem razni s.p.-ji šlepali, kot se zdaj pri vrtcih in dodatkih, barabe.
T-h-o-r ::
atabuta, jaz bi ti vzel izpit, če bi bilo v moji moči
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
PrimozR ::
atubbuta ::
Še ena cvetka, je Tržaška cesta med Brezovico in Dolgim Mostom!!! Merijo ob nedeljah! Cesta je tako široka in pregledna, da se vsakomur zdi vožnja s hitrostjo 90 km/h ustrezna. Marsikdo pa lahko sprgleda omejitev. In ko je cesta prazna, nikjer nikogar, ... Te hitro lahko oropajo premoženja.
ŽALOSTNO.
ŽALOSTNO.
:)
BlueRunner ::
Cesta je tako široka in pregledna, da se vsakomur zdi vožnja s hitrostjo 90 km/h ustrezna.
To, da se nekomu tako pretirana hitrost zdi primerna, še ne pomeni, da tudi je primerna.
Če je kdo zaradi prehitre vožnje spregledal, je to večinoma še vedno strnjeno naselje z uvozi na dvorišča in kolesarsko stezo, ki je od voznega pasa ločena samo s črto in ne fizično odmaknjena.
In ko je cesta prazna, nikjer nikogar, ...
Zgoraj napisano pomeni, da se lahko to v sekundi brez predhodnega opozorila spremeni.
Te hitro lahko oropajo premoženja.
Te upravičeno po prstih, ker delaš neumnost.
ŽALOSTNO.
Žalostno samo v primeru, če te takšna kazen ne izuči ampak še bolj podžge.
Na cesti pač nisi sam in nekatere ceste so takšne, da lahko to osebno ugotoviš šele potem, ko je že prepozno.
TO je žalostno.
šernk ::
no ja na tistem odseku, če se ne motim je 50km/h omejitev in je resnično malce pretirano, 60 bi bilo že bolj primerno, ker potem greš komot 65 brez kazni, kar je več je pa že zdravo da ti kazen zabijejo, 80 je tam vsekakor že prenevarna vožnja ne glede na širino ceste! ker vem kako se je vključevati na cesto kjer vsi norijo 90km/h mimo.
drugače pa pojdi malo na izlet po italiji in tam boš šele videl kaj pomenijo nenormalne omejitve...hitra cesta...80km/h; 1km dolga ravnina...široka cesta nobene hiše 5km okoli...60km/h.
drugače pa je v naših koncih ena oseba pred kratkim spoznala zakaj je na enem odseku 70 omejitev, šla je okoli 100 in posledica je bila ne kazen policajev...temveč amoltizer je dobesedno zlomilo, to so pa naše vrhunske ceste
drugače pa pojdi malo na izlet po italiji in tam boš šele videl kaj pomenijo nenormalne omejitve...hitra cesta...80km/h; 1km dolga ravnina...široka cesta nobene hiše 5km okoli...60km/h.
drugače pa je v naših koncih ena oseba pred kratkim spoznala zakaj je na enem odseku 70 omejitev, šla je okoli 100 in posledica je bila ne kazen policajev...temveč amoltizer je dobesedno zlomilo, to so pa naše vrhunske ceste
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
atubbuta ::
Šrenk, se v vsakem detajlu strinjam s tabo. Končno nekdo, ki piše dejansko to, kar misli. Hrvaška je tudi eden takih primerov, ko znajo sredi regionalke postavt omejitev 30.
Na Tržaški bi pa lahko res za 10 km/h dvignili omejitev ter postavili raje še kak element za umiritev prometa. Pa tudi, če izvedejo le slednje, se mi zti to OK.
V vseh pogledih je dobro upoštevati omejitev na cesti in pravilno je etično sankcioniranje.
Na Tržaški bi pa lahko res za 10 km/h dvignili omejitev ter postavili raje še kak element za umiritev prometa. Pa tudi, če izvedejo le slednje, se mi zti to OK.
V vseh pogledih je dobro upoštevati omejitev na cesti in pravilno je etično sankcioniranje.
:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: atubbuta ()
imagodei ::
atubbuta> "Končno nekdo, ki piše dejansko to, kar misli."
Ho, ho! Ne me smejat, no! Tudi jaz pišem dejansko to, kar mislim. En zanimiv Freudian slip je tukaj, namreč... Končno nekdo, ki piše dejansko to, kar JAZ mislim. To si dejansko mislil napisat.
Ho, ho! Ne me smejat, no! Tudi jaz pišem dejansko to, kar mislim. En zanimiv Freudian slip je tukaj, namreč... Končno nekdo, ki piše dejansko to, kar JAZ mislim. To si dejansko mislil napisat.
- Hoc est qui sumus -
bluefish ::
No, potem pa smo na istem. Fino.
In da, na Tržaški bi bila na tistem odseku res morda smotrnejša omejitev na 60km/h, več pa niti ne.
In da, na Tržaški bi bila na tistem odseku res morda smotrnejša omejitev na 60km/h, več pa niti ne.
BlueRunner ::
Na Tržaški bi pa lahko res za 10 km/h dvignili omejitev ter postavili raje še kak element za umiritev prometa.
Torej omejitev iz 50 na 60, hkrati pa postaviti ležeče policaje (element za umiritev prometa).
Makes sense, doesn't it...
bluefish ::
Ja, to bi bilo šele fino za našega jamrača, ko bi s svojim stilom vožnje pospešil na 60, v zadnjem trenutku žlajfal na 30,...
AngelOfDeath ::
In ko je cesta prazna, nikjer nikogar, ... Te hitro lahko oropajo premoženja.
ŽALOSTNO.
Če ni nikjer nikogar te ne morejo kaznovat. Saj jih ni tam, da bi te lahko. Mogoče si jih samo spregledal, kot kakšnega otroka...
edit: Slovnica
BlueRunner ::
Sicer pa ne vem zakaj gre omejitev za ta odsek za Dolgim mostom ljudem tako na jetra. Vzporedno gre AC, kjer greš lahko 130. Izvoz Brezovica, pa si v Brezovici. Izvoz Vrhnika, pa si v Vrhniki.
V naselju bi pa radi na navadni cesti omejitev dvigovali na 60 samo zato, ker je cesta ravna... potem najbolje, da se umetno vstavi nekaj ovinkov + ležeče policaje. Da ne bo več stokanja kako "cesta vabi".
V naselju bi pa radi na navadni cesti omejitev dvigovali na 60 samo zato, ker je cesta ravna... potem najbolje, da se umetno vstavi nekaj ovinkov + ležeče policaje. Da ne bo več stokanja kako "cesta vabi".
AngelOfDeath ::
no ja na tistem odseku, če se ne motim je 50km/h omejitev in je resnično malce pretirano, 60 bi bilo že bolj primerno, ker potem greš komot 65 brez kazni, kar je več je pa že zdravo da ti kazen zabijejo, 80 je tam vsekakor že prenevarna vožnja ne glede na širino ceste! ker vem kako se je vključevati na cesto kjer vsi norijo 90km/h mimo.
drugače pa pojdi malo na izlet po italiji in tam boš šele videl kaj pomenijo nenormalne omejitve...hitra cesta...80km/h; 1km dolga ravnina...široka cesta nobene hiše 5km okoli...60km/h.
drugače pa je v naših koncih ena oseba pred kratkim spoznala zakaj je na enem odseku 70 omejitev, šla je okoli 100 in posledica je bila ne kazen policajev...temveč amoltizer je dobesedno zlomilo, to so pa naše vrhunske ceste
Kakšna je že razlika v ustavljalni poti če greš 60km/h namesto 50km/h ?
velja tudi za onega drugega.
edit: Slovnica
atubbuta ::
AngelOfDeath je izjavil:
In ko je cesta prazna, nikjer nikogar, ... Te hitro lahko oropajo premoženja.
ŽALOSTNO.
Če ni nikjer nikogar te ne morejo kaznovat. Saj jih ni tam, da bi te lahko. Mogoče si jih samo spregledal, kot kakšnega otroka...
A otroka, ki se skriva, kot policaji? Tak otrok že ni ogrožen. Elementi za umiritev prometa (to niso samo ležeči policaji, ki obstajajo tudi za hitrosti višje od 30km/h) bi otroke bolje zaščitili, kot skriti radarji.
BlueRunner je izjavil:
Sicer pa ne vem zakaj gre omejitev za ta odsek za Dolgim mostom ljudem tako na jetra. Vzporedno gre AC, kjer greš lahko 130. Izvoz Brezovica, pa si v Brezovici. Izvoz Vrhnika, pa si v Vrhniki.
V naselju bi pa radi na navadni cesti omejitev dvigovali na 60 samo zato, ker je cesta ravna... potem najbolje, da se umetno vstavi nekaj ovinkov + ležeče policaje. Da ne bo več stokanja kako "cesta vabi".
Seveda.
:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: atubbuta ()
AngelOfDeath ::
AngelOfDeath je izjavil:
In ko je cesta prazna, nikjer nikogar, ... Te hitro lahko oropajo premoženja.
ŽALOSTNO.
Če ni nikjer nikogar te ne morejo kaznovat. Saj jih ni tam, da bi te lahko. Mogoče si jih samo spregledal, kot kakšnega otroka...
A otroka, ki se skriva, kot policaji? Tak otrok že ni ogrožen. Elementi za umiritev prometa (to niso samo ležeči policaji, ki obstajajo tudi za hitrosti višje od 30km/h) bi otroke bolje zaščitili, kot skriti radarji.
BlueRunner je izjavil:
Sicer pa ne vem zakaj gre omejitev za ta odsek za Dolgim mostom ljudem tako na jetra. Vzporedno gre AC, kjer greš lahko 130. Izvoz Brezovica, pa si v Brezovici. Izvoz Vrhnika, pa si v Vrhniki.
V naselju bi pa radi na navadni cesti omejitev dvigovali na 60 samo zato, ker je cesta ravna... potem najbolje, da se umetno vstavi nekaj ovinkov + ležeče policaje. Da ne bo več stokanja kako "cesta vabi".
Seveda.
Ti pa nimaš otrok ali ?
edit: Slovnica
atubbuta ::
AngelOfDeath je izjavil:
Kakšna je že razlika v ustavljalni poti če greš 60km/h namesto 50km/h ?
velja tudi za onega drugega.
Žal je dejstvo, da je vsaka hitrost nad 30km/h smrtno nevarna. A bomo zato vsi in povsod vozili pod 30?
:)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mnenje o policajih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 28308 (20102) | strup121 |
» | Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 55801 (45007) | Oki |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 81874 (74574) | Gandalfar |
» | Speeding Facts vs Myths (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Problemi človeštva | 14462 (11340) | jype |
» | Prehitra vožnja - ugovor (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 14337 (11867) | Tear_DR0P |