Forum » Loža » perverzna lopovščina (1000 eur)
perverzna lopovščina (1000 eur)
BigWhale ::
Takrat, ko vidis tablo s precrtanim imenom kraja pomeni, da nisi vec v naselju in takrat velja omejitev 90km/h.
ah bigwhale - to spet ni res. šele ko se pelješ mimo table velja druga omejitev.
Seveda imas prav. To sem tudi mislil, narobe zapisal. :)
Ales ::
Ales, če pravi avtor, da je pospešil tik pred tablo (najbrž se ne bi razpisal, če bi pospešil na nepreglednem odseku), potem je vaše razmišljanje o fantomskem mirujočem vozilu, v katerega naj bi po vašem lahko priletel, popolnoma odveč. Zakaj je tako težko verjeti, da je šlo pri tem za odiranje in ne za sankcioniranje zaradi ogrožanja varnosti?
Sicer pa je vsa polemika odveč, če je zakoreninjena miselnost, da bi se moral počutiti kot 'tazadn kreten', če vozim tako, kot so me učili v avtošoli.
Težko je verjet, ker sem se neštetokrat peljal tukaj. Vem, kje je tabla za konec Domžal in na katerih mestih običajno stoji radar. Kar pogosto lovijo tukaj. Ampak, če bi pospešil tik pred tablo, potem ga radar ne bi ujel. Pospešil je malo prej... In to tudi pomeni, da je precej prehitro prevozil križišče magistralke z glavno cesto v Domžale.
Če želiš zapeljat iz Domžal v smer Ljubljane moraš pogledat levo (ni panike) in precej čez ramo desno. Nerodno je, sploh če maš kak malo manj pregleden avto in če zapelješ premalo pravokotno na cesto, križišče namreč ni na 90 stopinj. Dejansko moraš ustavit in fajn pogledat, zato tudi stoji tam stop znak. Ko sem napisal praktično mirujoč avto sem mislil na razliko v hitrosti med vozilom, ki je ravnokar z mesta pospešilo in zavilo na oddaljeni pas magistralne ceste in njegovim vozilom, ki v tistem trenutku prileti z 90 km/h. Taka situacija je tukaj pravilo, ne izjema.
Skratka, če iz smeri Maribora priletiš po magistralki, lahko mimogrede naguziš babico, ki se zaradi revme ni dovolj ozrla desno čez ramo, preden s celih 5 km/h uleti predte.
Če ne to, maš pa malo po tem križišču, tik pred tablo za konec naselja, še par hiš. Te imajo izhode iz dvorišč direktno na magistralno cesto. Glupo, ampak tako je.
IMHO, tukaj bi moralo biti krožišče. Glede na pogostost radarja so sigurno že nabrali dovolj denarja, da bi ga lahko 10x zgradili.
Brane2 ::
Se pravi, ne gre za simpl kos ceste pred znakom za konec naselja in je tip v bistvu precej hitro šel skozi križišče ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
Avenger ::
Ti bi lahko imel še vedno enake omejitve, le folku bi nehal težit za vsak km/h in vsak meter.
Ko bi pa prišlo do kakega prekrška, bi se zapičil v "detajle" - previsoka hitrost itd.
Če nekdo pospeši pred tablo za izstop iz naselja, mu ne težiš tam z radarjem, če ne gre ravno za kritični odsek.
Če tam naredi nezgodo, pa višja hitrost postane oteževalna okoliščina.
Skratka, jemlješ tablo kot okvirni napotek, ki dovoljuje neka odstopanja, za katera pa odgovarja prekrškar v primeru nezgode itd.
Koneckoncev so te odmerjene hitrosti ZELO čez palec. Niso vedno pogoji enaki, ravno tako ne vsi avtomobili, njihova naloženost, pritiski v zračnicah, koneckoncev tudi sasme gume in nasploh kakovosti avtomobilov.
Vedno se gleda, če si se prilagajalo pogojem na cesti, tudi sedaj je lahko tako.
V podobni smeri sem jaz pisal že v eni prejšnji prometni temi. Razumno kaznovanje skratka. Težava je v tem, da je to popolnoma utopična želja, ker ima država zelo rada striktna pravila ob katerih lahko kadarkoli potrka na tablo in reče "zakon je zakon", zelo pa ne mara govorit "oh, res da si prekršil pravilnik, ampak s tem nisi ogrožal nobenega, ker je pravilnik malo trapast, torej si oproščen kazni". V bistvu bi morali bit policaji tisti, ki bi rigiden, nečloveški zakon omehčali in ga uporabljali glede na razmere, vendar je to blazna komplikacija in mislim da policajev nihče ne uči, da lahko gledajo skozi prste. Jaz sem recimo pri vseh kaznih v CPPju dobil le eno samo opozorilo brez kazni - ker mi ni gorela zadnja pozicijska luč, vse ostalo ok. Višina kazni pa je seveda previsoka, menda že vrabci čivkajo, da višja kazen ne zmanjša kriminala oz. števila prekrškov. Mogoče za delčke procenta. Lahko država uzakoni 10x višje kazni kot so zdaj, pa bo mogoče umrl 1 človek na leto manj. Pa bojo še vedno rekli, vredno je. In če bi zaplenili VSE premoženje prekrškarja ob VSAKEM prekršku (razen avta)? Število prekrškov bi se drastično zmanjšalo in bi na leto umrli trije manj, pa bi rekli - vidite, prav je da so kazni visoke. Jaz mislim, da bi bile zelo učinkovite tudi minimalne kazni, ker gre za psihološko foro... veš kakšna so pravila in ko jih kršiš, veš da jih kršiš in če te dobijo se počutiš... krivega, potem dobiš še kazen, recimo 10EUR za 20 km/h preveč. S kraja kazni ne odpelješ s škripajočimi gumami v naslednji prekršek, ampak potem nekaj časa voziš lepo in počasi, potem pa sčasoma spet normalno.
Če so pa že obsedeni s temi visokimi kazni, bi morale bit pa nujno prilagojene teži prekrška. Torej, na ravni cesti brez odcepov in težav, kjer bebava tabla pravi 40, te naj ne bi tepli če boš šel 60, če boš šel pa 60 čez kuclje pred kako šolo ob 13h, boš pa fasal 300 EUR, recimo. Ali če bi v istem območju vozil enoročno, ker bi telefoniral. Nad tem se ne bo noben zgražal, ne?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
solatko ::
Avenger - če hočeš doživet to, moraš voziti po A, D..., saj tam pobirajo davke na drug način in ne potrebujejo tako nujno denarja od voznikov, tam se trudijo za varnost v prometu, ne za finančno ministrstvo. Ja živimo na Balkanu, kjer se ne da urediti normalnih zakonov, zna pa se udariti s palico skoraj nedolžnega občasnega prekrškarja ali malega lopovčka.
Na Grablovičevi v LJ sta dve točki, kjer skoraj ne vidiš policaja, pa tudi komunalci z odvozom bi imeli veliko dela.
Prva točka je križišče Grablovičeva - Ob Ljubljanici, kjer je v obe smeri prepovedano zavijanje v levo iz Grablovičeve, pa jih vsako uro zavije vsaj 50, druga točka je pa kar cela ulica od Zaloške do Orto bara, kjer se naparkirajo do skrajnosti in s tem naredijo skoraj enosmerno ulico. Vmes je pa še tunel pod železniško progo, ki je enosmeren, pa ti vsako minuto pripelje avto v prepovedano smer (posebno zjutraj, ko starši vozijo otroke v šolo, v prepovedano smer). Komunalci so nekajkrat v času dopustov veselo pripenjali lisice, sedaj pa, ko se bo promet povečal, ne bo nikogar, pa če prav so tunel naredili enosmeren potem, ko je bilo nekaj smrtnih nesreč na tem križišču. Vidljivosti za priključitev na Grablovičevo iz kar nekaj stranskih cest, praktično ni.
Opisal sem en primer v LJ, jih je pa več sto takih in podobnih, po drugi strani pa redno visijo z radarji na Roški, Litijski, Zaloški, na delih, kjer že desetletja ni bilo hujše nesreče, kjer je vidljivost odlična in kjer vedo, da bo vsak drugi malo prekoračil hitrost.
Da Slovenska oblast ima željo povečati prilive v državno blagajno, vendar ne z dvigom gospodarske moči, temveč z lovljenjem malih prekrškarjev, saj že stari pregovor pravi € na € - palača.
Na Grablovičevi v LJ sta dve točki, kjer skoraj ne vidiš policaja, pa tudi komunalci z odvozom bi imeli veliko dela.
Prva točka je križišče Grablovičeva - Ob Ljubljanici, kjer je v obe smeri prepovedano zavijanje v levo iz Grablovičeve, pa jih vsako uro zavije vsaj 50, druga točka je pa kar cela ulica od Zaloške do Orto bara, kjer se naparkirajo do skrajnosti in s tem naredijo skoraj enosmerno ulico. Vmes je pa še tunel pod železniško progo, ki je enosmeren, pa ti vsako minuto pripelje avto v prepovedano smer (posebno zjutraj, ko starši vozijo otroke v šolo, v prepovedano smer). Komunalci so nekajkrat v času dopustov veselo pripenjali lisice, sedaj pa, ko se bo promet povečal, ne bo nikogar, pa če prav so tunel naredili enosmeren potem, ko je bilo nekaj smrtnih nesreč na tem križišču. Vidljivosti za priključitev na Grablovičevo iz kar nekaj stranskih cest, praktično ni.
Opisal sem en primer v LJ, jih je pa več sto takih in podobnih, po drugi strani pa redno visijo z radarji na Roški, Litijski, Zaloški, na delih, kjer že desetletja ni bilo hujše nesreče, kjer je vidljivost odlična in kjer vedo, da bo vsak drugi malo prekoračil hitrost.
Da Slovenska oblast ima željo povečati prilive v državno blagajno, vendar ne z dvigom gospodarske moči, temveč z lovljenjem malih prekrškarjev, saj že stari pregovor pravi € na € - palača.
AndrejS ::
Naša policija nima naloge zmanjšat števila nesreč, ampak pobrati čimveč denarja za lopovsko vlado.
Keyser Soze ::
@BW
Ne ni. Ker zaradi mene si 10cm pred tablo z 70 km/h na števcu še vedno v prekršku in lahko potem tule nehaš govorit o varnosti oz. upoštevanju predpisov, ker jih več kot jasno kršiš. No, pa kaj bi okolišili. Pojdimo v mm če smo že natančni. 5mm za znakom še vedno voziš 50km/h. Za sabo imaš štiri vozila, ki bi te rada prehitela. Sori, za mene je to že oviranje prometa, ker se pač nisi tistih par milimetrov kasneje umaknil s ceste in jih spustil mimo. Zrel za kazen, kot je predpisana za to.
Kot sem povedal. S tako "debilno" interpretacijo zakonov pridemo naravnost nikamor. Ampak nekaterim res ni jasno čemu je namen zakonodaje. Oni bi vsakega zaje**, ker jim je to pač v veselje in jim dikcija omogoča "ukrivljanje" norm do te mere, da jih koristijo za svoje osebne užitke (malo weird). Človek ki pospeši že 50m pred tablo, čeprav s tem jasno ni ogrožal nikogar, niti ni bil več praktično v naselju, nikakor ne bi smel biti kaznovan. Kar je jasno vsakemu z kančkom zdrave pameti in normalnim socialnim življenjem oz. sposobnostjo vzpostavljanja normalnih odnosov z ostalimi.
So pa izjeme logično. Vedno so in vedno bodo.
Eh? Kako ne? Takrat, ko vidis tablo s precrtanim imenom kraja pomeni, da nisi vec v naselju in takrat velja omejitev 90km/h. Ce ni za tablo se kaksnega drugega znaka, ki bi to omejitev popravil. Pred tem pa 50km/h. Spet, ce ni bilo prej kje kaksnega drugega znaka. Magari, na zacetku kraja pod tablo z imenom.
To je meni popolnoma jasna meja. Mar ni?
Ne ni. Ker zaradi mene si 10cm pred tablo z 70 km/h na števcu še vedno v prekršku in lahko potem tule nehaš govorit o varnosti oz. upoštevanju predpisov, ker jih več kot jasno kršiš. No, pa kaj bi okolišili. Pojdimo v mm če smo že natančni. 5mm za znakom še vedno voziš 50km/h. Za sabo imaš štiri vozila, ki bi te rada prehitela. Sori, za mene je to že oviranje prometa, ker se pač nisi tistih par milimetrov kasneje umaknil s ceste in jih spustil mimo. Zrel za kazen, kot je predpisana za to.
Kot sem povedal. S tako "debilno" interpretacijo zakonov pridemo naravnost nikamor. Ampak nekaterim res ni jasno čemu je namen zakonodaje. Oni bi vsakega zaje**, ker jim je to pač v veselje in jim dikcija omogoča "ukrivljanje" norm do te mere, da jih koristijo za svoje osebne užitke (malo weird). Človek ki pospeši že 50m pred tablo, čeprav s tem jasno ni ogrožal nikogar, niti ni bil več praktično v naselju, nikakor ne bi smel biti kaznovan. Kar je jasno vsakemu z kančkom zdrave pameti in normalnim socialnim življenjem oz. sposobnostjo vzpostavljanja normalnih odnosov z ostalimi.
So pa izjeme logično. Vedno so in vedno bodo.
OM, F, G!
Avenger ::
A je kje objavljena statistika CP prekrškov vsaj v smislu števila kršiteljev in vsote kazni v danem letu?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
atubbuta ::
Magari, na zacetku kraja pod tablo z imenom.
To je meni popolnoma jasna meja. Mar ni?
Morda vsi pozabljate na II. Newtnov zakon ter enačbi "sprememba hitrosti = pospešek x čas" ter "pot = povp. hitrost x čas". Iz tega sledi, da če nimaš močnega avta, boš prevozil kar lepo razdaljo preden boš na 90km/h in tako oviral promet. Tudi zaradi tega nekateri nekoliko prej pospešijo, saj nimajo lih Ferrarija.
:)
atubbuta ::
V tvojem primeru je kazen ustrezna. To, da se ti zdi, da si vozil pravilno in da se ti godi neka krivica pa... Daj malo razmisli. Poglej si kako fotko nesreče kjer avto z 90 km/h prileti v praktično mirujoč avto. Razmišljaj. Poglej si razdaljo v zavorni poti med 50 km/h in 90 km/h. Razmišljaj. Ponovi vajo, dokler ti ne bo jasno...
To kar si povedal se mi zdi Ëista neumnost. Zakaj? 1. Ker mora? biti precej velik bedak, da zapelje? pred avto na dobro preglednem odseku. 2. Ker je prikljuËek dobro pregleden in se vidi 500 m na obe strani. 3. Ker na glavni cesti ni prav niË dobro oznaËeno, da se sploh kaj tam prikljuËuje, nobenega markantnega opozorila, nobene dodatne table, jumbo plakati in reklame; ti pa prevladujejo.
Iz vsega tega je popolnoma jasno KAJ je interes policije. Zato sem zdaj ?e moËnej?ega mnenja, da se je v tem primeru pripetila resniËno KRIVICA.
:)
kmetek ::
Avenger: kakor praviš nižje kazne, se strinjam ampak glej te zadeve laufajo v ne bananskih republikah Avstrija in Nemčija.....kjer z veseljem plača prekršek in ve, da je biksnil....samo glej to so urejene države. Slovenija od 25.6.1991 dalje ni urejena država in še naslednjih 100 let ne bo, oziroma NIKOLI ne bo, to je šalabajzrska država. Narod? Mirno gre dalje, namesto, da bi šli na ulice.
atubbuta naštimaj si šumnike!!!!
atubbuta naštimaj si šumnike!!!!
Liker ::
Morda vsi pozabljate na II. Newtnov zakon ter enačbi "sprememba hitrosti = pospešek x čas" ter "pot = povp. hitrost x čas". Iz tega sledi, da če nimaš močnega avta, boš prevozil kar lepo razdaljo preden boš na 90km/h in tako oviral promet. Tudi zaradi tega nekateri nekoliko prej pospešijo, saj nimajo lih Ferrarija.
Selfpwn.
Torej glede na to da so tebi izmerili skoraj 90 km/h že 50 m PRED tablo, si vozil že kar nekaj časa več kot zgolj 50 km/h?
Ali pa se morda voziš naokoli s kakšno 400 kW raketo?
Poleg tega se ti je očitno tako mudilo da nisi mogel peljati tistih 150m 40 km/h počasneje. Privarčeval si cca. 13 sekund - sklepam torej da je bilo nekaj izjemno časovno občutljivega, da je bilo vredno tisih 13 sekund kršiti zakon?
Tilen ::
Sploh ni dileme. Od table naprej toliko, kot je na tabli. Konec.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Liker ::
+1
Pa razne fore v stilu: "na avtocesti je 60, pa če bom prej bremzu bom oviru promet k tm je pa 130," so vredne najboljših pravljičarjev.
Očitno ste že bolj slabovidni, saj ne vidite VSEH tisih okroglih tabel s številkami. Namreč omejitev se vedno niža postopoma, nikoli ni direktno tabla 60 na avtocesti. Vedno sta pred njo še tabli 100 in 80. Na regionalnih / magistralnih cestah pa je ponavadi najprej 70(60) potem pa 50(40).
Je pa res da teh tabel ne spoštuje vsaj 95% voznikov.
Pa razne fore v stilu: "na avtocesti je 60, pa če bom prej bremzu bom oviru promet k tm je pa 130," so vredne najboljših pravljičarjev.
Očitno ste že bolj slabovidni, saj ne vidite VSEH tisih okroglih tabel s številkami. Namreč omejitev se vedno niža postopoma, nikoli ni direktno tabla 60 na avtocesti. Vedno sta pred njo še tabli 100 in 80. Na regionalnih / magistralnih cestah pa je ponavadi najprej 70(60) potem pa 50(40).
Je pa res da teh tabel ne spoštuje vsaj 95% voznikov.
Keyser Soze ::
Sploh ni dileme. Od table naprej toliko, kot je na tabli. Konec.
Hm, teoretično lahko ti voziš zelo umirjeno in zaviraš z minimalnim pojemkom. Kar pomeni, da začneš zniževati hitrost že kar konkretno pred znakom za omejitev ali naselje.
Če za tabo pripeljejo 4 vozila, ki pač zavirajo malo bolj agresivno in so zaradi tebe prisiljeni upošasniti vožnjo pod, recimo 70-60km/h, že 400m pred tablo, kdaj se jim boš umaknil iz cestišča? Omejitev je pač 90km/h. Štirje za tabo vozijo po omejitvi, ti 30km/h manj? Kakšna je torej prevladujoča hitrost prometnega toka? In kdo je v prekršku?
OM, F, G!
Keyser Soze ::
+1
Pa razne fore v stilu: "na avtocesti je 60, pa če bom prej bremzu bom oviru promet k tm je pa 130," so vredne najboljših pravljičarjev.
Očitno ste že bolj slabovidni, saj ne vidite VSEH tisih okroglih tabel s številkami. Namreč omejitev se vedno niža postopoma, nikoli ni direktno tabla 60 na avtocesti. Vedno sta pred njo še tabli 100 in 80. Na regionalnih / magistralnih cestah pa je ponavadi najprej 70(60) potem pa 50(40).
Je pa res da teh tabel ne spoštuje vsaj 95% voznikov.
Uf, zveniš grozno, grozno sigurno. Kot da bi bil poleg pri čisto vsaki postavitvi prometne signalizacije. Ni kaj, izredno sposoben posameznik. Pelji se proti kakšnem tunelu g. Smartass. Pa poročaj o znaku. Sploh ko utripa oranžna luč.
OM, F, G!
Tilen ::
Sploh ni dileme. Od table naprej toliko, kot je na tabli. Konec.
Hm, teoretično lahko ti voziš zelo umirjeno in zaviraš z minimalnim pojemkom. Kar pomeni, da začneš zniževati hitrost že kar konkretno pred znakom za omejitev ali naselje.
Če za tabo pripeljejo 4 vozila, ki pač zavirajo malo bolj agresivno in so zaradi tebe prisiljeni upošasniti vožnjo pod, recimo 70-60km/h, že 400m pred tablo, kdaj se jim boš umaknil iz cestišča? Omejitev je pač 90km/h. Štirje za tabo vozijo po omejitvi, ti 30km/h manj? Kakšna je torej prevladujoča hitrost prometnega toka? In kdo je v prekršku?
Zakaj bi se umikal? V primeru nesreče so v prekršku saj velja, da morajo imeti ustrezno varnostno razdaljo ali presoditi mesto za varno prehitevanje in hkrati ne prekoračiti omejene hitrosti. Peljati 70km/h tam kjer je omejitev 90 km/h ni noben prekršek, sploh pa ne 400m pred tablo 50. Peljati 100 km/h pa je in prav je tako.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Keyser Soze ::
Zato ker si lahko prebereš dikcijo 30. člena ZVCP.
Morda ti bo potem kaj bolj jasno. Kako fino se da manipulirat z zakonodajo oz. kako globo v ku** so tisti, ki jo aplicirajo v realno življenje popolnoma sterilno.
P.S.: Lahko rečem samo to, da je sramota, da tega ne veš iz glave.
Morda ti bo potem kaj bolj jasno. Kako fino se da manipulirat z zakonodajo oz. kako globo v ku** so tisti, ki jo aplicirajo v realno življenje popolnoma sterilno.
P.S.: Lahko rečem samo to, da je sramota, da tega ne veš iz glave.
OM, F, G!
Tilen ::
30. člen ZVCP.
Mislim, da je tale del jasen.
Tale tudi.
Zniževanje hitrosti iz 90 km/h na 70 km/h, 400m pred tablo 50, je upravičen razlog.
70 km/h ni pol od 90 km/h tako da lučke ne rabim.
Lahko me pa seveda z 100 ali 110km/h prehitevaš in te za tablo 50 dobi radar in bomo spet imeli odprto novo, enako oz. podobno temo o tem kakšna krivica se nekaterim godi.
30. člen - Hitrost vožnje
(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.
Mislim, da je tale del jasen.
Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.
Tale tudi.
Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
Zniževanje hitrosti iz 90 km/h na 70 km/h, 400m pred tablo 50, je upravičen razlog.
Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom.
70 km/h ni pol od 90 km/h tako da lučke ne rabim.
Lahko me pa seveda z 100 ali 110km/h prehitevaš in te za tablo 50 dobi radar in bomo spet imeli odprto novo, enako oz. podobno temo o tem kakšna krivica se nekaterim godi.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
dzinks63 ::
Tablo konec naselja si nekateri razlagajo po svoje. Veliko jih misli, da moraš za tablo konec naselja obvezno voziti z 90km/h. Le maximalna dovoljena hitrost je omejena na 90km/h. Lahko voziš manj in ne kršiš nobenih prometnih predpisov. Vendar, če občutno oviraš promet, se moraš potem izločati iz prometa na primernih krajih in spuščati za seboj nabrano kolono vozil naprej.
Keyser Soze ::
@Tilen
Wow,
iz tvojih ust v božja ušesa (al rajš rečem iz tvoji božjih ust?). Kaj pa če jaz in še trije drugi rečemo, da to ni upravičen razlog. In je dovolj, da zaviraš 100m pred tablo? Hm, kdo ima prav? In zakaj hudiča potem rabimo definirat kdaj se morajo počasna vozila umaknit ostalim udeležencem? Veš kaj je kolona? Več kaj je hitrost prometnega toka? Znaš vse definirat popolnoma natančno?
Skratka. Rahlo nimate pojma in jodlate svoje. Posledic tega, kaj nastane če zanemo zakonodajo izkrivljat iz okvirov za katere je bila namenjena se pa pač nihče ne zaveda. OK, preveč daljnosežno razmišljanje za marsikoga tule vidim. Ni panike. Vi kar vozite kakor vam duša da. Morda pa kaj kmalu pootžite tule, ko bo policist presodil, da vaše znižanje hitrosti ni bilo upravičeno.
Me zanima če boste takrat rekli "prav mi je".
Wow,
Zniževanje hitrosti iz 90 km/h na 70 km/h, 400m pred tablo 50, je upravičen razlog.
iz tvojih ust v božja ušesa (al rajš rečem iz tvoji božjih ust?). Kaj pa če jaz in še trije drugi rečemo, da to ni upravičen razlog. In je dovolj, da zaviraš 100m pred tablo? Hm, kdo ima prav? In zakaj hudiča potem rabimo definirat kdaj se morajo počasna vozila umaknit ostalim udeležencem? Veš kaj je kolona? Več kaj je hitrost prometnega toka? Znaš vse definirat popolnoma natančno?
Skratka. Rahlo nimate pojma in jodlate svoje. Posledic tega, kaj nastane če zanemo zakonodajo izkrivljat iz okvirov za katere je bila namenjena se pa pač nihče ne zaveda. OK, preveč daljnosežno razmišljanje za marsikoga tule vidim. Ni panike. Vi kar vozite kakor vam duša da. Morda pa kaj kmalu pootžite tule, ko bo policist presodil, da vaše znižanje hitrosti ni bilo upravičeno.
Me zanima če boste takrat rekli "prav mi je".
OM, F, G!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Keyser Soze ()
kmetek ::
Kakor dzinks pravi: 90 ne pomeni nujno 90.....raje 5 manj pa mir, pa sej iz točke A do točke B ne boste prej prišli, vedno je kaka ovira, gužva, semafor, karkoli....a ni bolje raje malce bolj na easy, na cilj pridete z 80, 85 ali 90 hitrostjo....samo nivo rizika je višji, višja poraba, obraba, potrebna boljša zbranost itd...
Jaz načeloma pri tabli začneš pospeševati, ampak ne takoj na 90, lepo na easy....v 12 letih plačal 2x CPP :) pa še to ravno zaradi tabel, enkrat pri začetku 50, drugič pa pri koncu 50 ...od takrat ne mislim dati niti centa več v proračun LE ČEMU? Mi proračun kaj da?
Po pameti ljudje, pojdite enkrat KOPER-MARIBOR, po CPP drugič pa CPP + 50% po želji, boste videli razliko....če bo 10% prihranek bo veliko.
Jaz načeloma pri tabli začneš pospeševati, ampak ne takoj na 90, lepo na easy....v 12 letih plačal 2x CPP :) pa še to ravno zaradi tabel, enkrat pri začetku 50, drugič pa pri koncu 50 ...od takrat ne mislim dati niti centa več v proračun LE ČEMU? Mi proračun kaj da?
Po pameti ljudje, pojdite enkrat KOPER-MARIBOR, po CPP drugič pa CPP + 50% po želji, boste videli razliko....če bo 10% prihranek bo veliko.
Tilen ::
@Tilen
Wow,
Zniževanje hitrosti iz 90 km/h na 70 km/h, 400m pred tablo 50, je upravičen razlog.
iz tvojih ust v božja ušesa (al rajš rečem iz tvoji božjih ust?). Kaj pa če jaz in še trije drugi rečemo, da to ni upravičen razlog. In je dovolj, da zaviraš 100m pred tablo? Hm, kdo ima prav? In zakaj hudiča potem rabimo definirat kdaj se morajo počasna vozila umaknit ostalim udeležencem? Veš kaj je kolona? Več kaj je hitrost prometnega toka? Znaš vse definirat popolnoma natančno?
Skratka. Rahlo nimate pojma in jodlate svoje. Posledic tega, kaj nastane če zanemo zakonodajo izkrivljat iz okvirov za katere je bila namenjena se pa pač nihče ne zaveda. OK, preveč daljnosežno razmišljanje za marsikoga tule vidim. Ni panike. Vi kar vozite kakor vam duša da. Morda pa kaj kmalu pootžite tule, ko bo policist presodil, da vaše znižanje hitrosti ni bilo upravičeno.
Me zanima če boste takrat rekli "prav mi je".
Dvomim, da se boste 400m pred tablo zaleteli vame, ker se vozim 70 km/h in ne 90km/h in ne zaviram na polno. Takšni frajerji pa niste! Tudi umaknil se ne bom 200m pred tablo 50, kar sanjari, Keyser Soze. Prehitevaj, če si upaš. Samo ne potem nove teme odpirat, da so te za 1000€ oglobili in kakšno krivico ti je naredil nekdo pred teboj, ki je vozil po predpisih, ti pa ne.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Keyser Soze ::
Dvomim, da se boste 400m pred tablo zaleteli vame, ker se vozim 70 km/h in ne 90km/h in ne zaviram na polno. Takšni frajerji pa niste! Tudi umaknil se ne bom 200m pred tablo 50, kar sanjari, Keyser Soze. Prehitevaj, če si upaš. Samo ne potem nove teme odpirat, da so te za 1000€ oglobili in kakšno krivico ti je naredil nekdo pred teboj, ki je vozil po predpisih, ti pa ne.
Hm, zgleda da ne razumeš.
Nihče ne govori o nesreči.
Dovolj je da se za tabo nabere kolona vozil.
Da ti voziš pod omejitvijo.
Počasneje od ostalih.
Ne upoštevaš hitrosti prometnega toka.
In si zato V PREKRŠKU.
Če ti to ni jasno, ti ni pomoči.
Sveto prepričanje, da obstaja samo PREVISOKA hitrost ni na mestu.
Razumeš?
P.S.: Je enako perverzno, ko je kaznovanje tistega ki začne pospeševat 50m pred koncem naselja in ima ob tabli že 80km/h na števcu.
OM, F, G!
Tilen ::
Dvomim, da se boste 400m pred tablo zaleteli vame, ker se vozim 70 km/h in ne 90km/h in ne zaviram na polno. Takšni frajerji pa niste! Tudi umaknil se ne bom 200m pred tablo 50, kar sanjari, Keyser Soze. Prehitevaj, če si upaš. Samo ne potem nove teme odpirat, da so te za 1000€ oglobili in kakšno krivico ti je naredil nekdo pred teboj, ki je vozil po predpisih, ti pa ne.
Hm, zgleda da ne razumeš.
Nihče ne govori o nesreči.
Dovolj je da se za tabo nabere kolona vozil.
Da ti voziš pod omejitvijo.
Počasneje od ostalih.
Ne upoštevaš hitrosti prometnega toka.
In si zato V PREKRŠKU.
Če ti to ni jasno, ti ni pomoči.
Sveto prepričanje, da obstaja samo PREVISOKA hitrost ni na mestu.
Razumeš?
P.S.: Je enako perverzno, ko je kaznovanje tistega ki začne pospeševat 50m pred koncem naselja in ima ob tabli že 80km/h na števcu.
V kolikor jaz ves čas vozim 90km/h, ob omejitvi 90km/h in začnem 400m pred tablo 50 zniževat hitrost na 70km/h, se bo prej nabrala kolona VSAJ štirih vozil ali bom prej pri tabli 50? Tvoja teorija ne bi zdržala, niti ne poskušaj.
Niti malo perverzno ni, mogoče raznim Keyser Soze in tebi podobnim. Ob tabli 50 km/h hitrost 80 km/h pač ni na mestu in je za to predpisana ustrezna kazen in pika in prav je tako.
Keyser Soze, ti nas želiš prepričati, da v primeru zaviranja na 70km/h, 400m od table naredim 100% kolono in bom v prekršku, če pa začnem na polno zavirati 100m pred tablo pa je to bolj varno/smotrno? Odnehaj prosim.
p.s. Voznik, ki namerava bistveno zmanjšati hitrost vožnje, mora opozoriti voznika, ki vozi za njim, tako da večkrat zaporedoma z rahlim pritiskom na stopalko delovne zavore prižge zavorne luči. !
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
kmetek ::
tako je.....P.S. je pravilno....vedno se pred tablo začne postopno zmanjševati ne pa pri sami tabli ali 100m pred njo na polno....lepo prej že.
solatko ::
kmetek - Ti zgleda ne uporabljaš vzvratnega ogledala, sicer bi opazil razliko v prometnem toku, kadar voziš na zgornji točki omejitve +5km/h in kadar voziš 5-10km/h pod omejitvijo. Če bi opazoval promet, bi videl, da v prvem primeru kolona za teboj, vzdržuje varnostno razdaljo, ni prehitevanj (razen kakšen nestrpnež - divjak, ki pa to opravi varno, saj je razdalja med vozili zadostna, za varen umik na vozni pas), z vožnjo pod omejitvijo (zate varno, za vse udeležence v prometu - predvsem pa nasproti vozeče, sila nevarno), pa se kolona zbije na pol ali še manj varnostne razdalje, večina jih vozi skrajno levo voznega pasu in v prvem primernem ali celo neprimernem trenutku pričnejo s prehitevanjem, zaradi zgoščene kolone se brez zaviranja vsaj enega udeleženca ne morejo umaknit varno na svoj vozni pas in posledično prihaja do čelnih trčenj. Večina voznikov je pač takih, da se drži zgornje meje omejitev in, če je to doseženo, se lepo mirno vozimo v koloni pa čeprav nekaj deset ali sto km daleč, če pa je hitrost nižja, hočemo na vsak način doseči zgornjo točko, vozniki postanejo nestrpni, vožnja postane muka in posledice "varnih voznikov" se hitro pokažejo s krvjo na asfaltu. Na žalost ne krvjo tistih, ki to povzročijo. Tudi zmanjševanje hitrosti 400m pred znakom za omejitev je pretirana in je predvsem znak neobvladanja vozila v prometu, saj samo s prestavo nižje, na 20-30metrih to stori avto sam, brez zaviranja. Največ nesreč je zaradi ljudi, ki jim je opazovanje prometa za seboj, španska vas, voznikov, katerih mnenje je, da so najboljši in najvarnejši vozniki na svetu, saj se strogo držijo predpisov + malo rezerve s počasnejšo vožnjo, vsi ostali smo pa idioti, ki lovimo sekunde in izzivamo smrt, drugih udeležencev v prometu. V življenju, po cca 2mio km prevoženih po evropskih cestah, me je večkrat rešilo izogibanje in pritisk na plin, kot pa zaviranje, na polno pa v življenju še nisem zaviral, to v glavnem počne predvidevanje situacij in motor.
V povprečju menjam zavorne diske na 300.000 prevoženih km. Če prav nisem imel še nobene težje prometne nesreče, nikdar ne trdim, da sem odličen voznik, saj je situacija na cestah vsako sekundo drugačna, mi je pa za enkrat uspelo sprotno prilagajanje. Sem pa voznik, ki zelo rad pritisnem na gas, kjer je to varno in možno, tudi prekrški mi niso tuji, kadar zaradi tega ne trpijo drugi udeleženci v prometu.
In ne mi zdej nabijat, da je potrebno vse, ki nimajo živcev vozit za "varnimi vozniki", strpat najmanj v norišnice, da niso sposobni za na cesto in podobno, ker dejansko niso sposobni bit v prometu tisti, ki ne morejo dosegat predpisanih omejitev, oziroma se posledično počasni vožnji, ne znajo ali nočejo umaknit in spustit naprej tistih, ki pa bi se radi v prometu obnašali normalno. Vsak dober voznik vozi s 70% svojih zmožnosti in zmožnosti vozila, ter razmer na cesti - tistih 30% je za varno ukrepanje, slabi, počasni vozniki, vozijo na 150% svojih zmožnosti (saj če bi se zavedali tega, sploh ne bi sedli za volan, temveč bi uporabljali javna prevozna sredstva), tako, da prostora za pravilno reagiranje sploh nimajo. Vsaj pol prometnih nesreč gre na njihov račun in, če bi bile analize prometnih nesreč strokovne, bi statistika kazala popolnoma drugo sliko in bi bil na vrhu vzrokov, neobvladanje vozila in nepravilno reagiranje v določenih situacijah. Nihče od vas varnih forumašev, se ne zaveda tega, da se lahko zavorna pot, s pravilno reakcijo zmanjša za več kot polovico (zavranje z motorjem, s pomočjo menjalnika in zavor). Poudarek je na pravilni in pravočasni reakciji.
V povprečju menjam zavorne diske na 300.000 prevoženih km. Če prav nisem imel še nobene težje prometne nesreče, nikdar ne trdim, da sem odličen voznik, saj je situacija na cestah vsako sekundo drugačna, mi je pa za enkrat uspelo sprotno prilagajanje. Sem pa voznik, ki zelo rad pritisnem na gas, kjer je to varno in možno, tudi prekrški mi niso tuji, kadar zaradi tega ne trpijo drugi udeleženci v prometu.
In ne mi zdej nabijat, da je potrebno vse, ki nimajo živcev vozit za "varnimi vozniki", strpat najmanj v norišnice, da niso sposobni za na cesto in podobno, ker dejansko niso sposobni bit v prometu tisti, ki ne morejo dosegat predpisanih omejitev, oziroma se posledično počasni vožnji, ne znajo ali nočejo umaknit in spustit naprej tistih, ki pa bi se radi v prometu obnašali normalno. Vsak dober voznik vozi s 70% svojih zmožnosti in zmožnosti vozila, ter razmer na cesti - tistih 30% je za varno ukrepanje, slabi, počasni vozniki, vozijo na 150% svojih zmožnosti (saj če bi se zavedali tega, sploh ne bi sedli za volan, temveč bi uporabljali javna prevozna sredstva), tako, da prostora za pravilno reagiranje sploh nimajo. Vsaj pol prometnih nesreč gre na njihov račun in, če bi bile analize prometnih nesreč strokovne, bi statistika kazala popolnoma drugo sliko in bi bil na vrhu vzrokov, neobvladanje vozila in nepravilno reagiranje v določenih situacijah. Nihče od vas varnih forumašev, se ne zaveda tega, da se lahko zavorna pot, s pravilno reakcijo zmanjša za več kot polovico (zavranje z motorjem, s pomočjo menjalnika in zavor). Poudarek je na pravilni in pravočasni reakciji.
T-h-o-r ::
solatko, brezveze, tukaj na forumu 99% ljudi vozi "varno", nikdar ne prekoračijo 70km/h, v naselju, kjer več ni hiš ampak omejitev še velja, pa za vsak slučaj namesto 50, peljejo 30, ker jim to omogoča zakon
obenem pa so to tudi tisti vozniki, ki, ko se jih spraviš prehitevat, občutno stisnejo na gas in ti bodo na vso silo preprečevali, da bi jih prehiteval
obenem pa so to tudi tisti vozniki, ki, ko se jih spraviš prehitevat, občutno stisnejo na gas in ti bodo na vso silo preprečevali, da bi jih prehiteval
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Tear_DR0P ::
solatko - ti se že kar dolgo nisi vozil po grablovičevi? tunel je zaradi prenove že par mesecev zaprt, parkiranja ob ulici ni več, ker so redarji kar vsakodnevno lisičili vozila - oziroma jih še.
drugo pa - folk a ste slepi? slovenija ima eno izmed najslabših situacij glede razbijanja plehovja in vi še vedno pravite da je zakonodaja drakonska? če furaš po kolovozih, prilagodi vožnjo stanju kolovoza. ne vozit v slogu "pa ko jebe situacijo - zakon je grd, cesta je v kurcu, ampak to ni moja krivda jaz sem car in bom vozil tako kot mi paše". prilagodi vožnjo cesti, prilagodi jo zakonodaji - poskrbi da se popravi cesta in da se popravi zakonodaja, v kolikor te to dvoje ovira - ne pa kršit zakonov - potem pa jamrat ko ti prste potrga, al pa če te policaj upali za 2 mesečno plačo
drugo pa - folk a ste slepi? slovenija ima eno izmed najslabših situacij glede razbijanja plehovja in vi še vedno pravite da je zakonodaja drakonska? če furaš po kolovozih, prilagodi vožnjo stanju kolovoza. ne vozit v slogu "pa ko jebe situacijo - zakon je grd, cesta je v kurcu, ampak to ni moja krivda jaz sem car in bom vozil tako kot mi paše". prilagodi vožnjo cesti, prilagodi jo zakonodaji - poskrbi da se popravi cesta in da se popravi zakonodaja, v kolikor te to dvoje ovira - ne pa kršit zakonov - potem pa jamrat ko ti prste potrga, al pa če te policaj upali za 2 mesečno plačo
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
Pyr0Beast ::
drugo pa - folk a ste slepi? slovenija ima eno izmed najslabših situacij glede razbijanja plehovja in vi še vedno pravite da je zakonodaja drakonska?
To je ideja ki jo vlada vsiljuje vsem ki imajo karkoli za povedati glede kazni & ostalega sr*na ki se dogaja na cestah.
Če uvedeš kazen na umiranje, ne pomeni da bodo ludje nehali umirati.
To je ideja ki jo vlada vsiljuje vsem ki imajo karkoli za povedati glede kazni & ostalega sr*na ki se dogaja na cestah.
Če uvedeš kazen na umiranje, ne pomeni da bodo ludje nehali umirati.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
darkolord ::
saj samo s prestavo nižje, na 20-30metrih to stori avto sam, brez zaviranjaIz 90 na 80, kvečjemu.
Nihče od vas varnih forumašev, se ne zaveda tega, da se lahko zavorna pot, s pravilno reakcijo zmanjša za več kot polovico (zavranje z motorjem, s pomočjo menjalnika in zavor).Fizike s tem ne premagaš, tudi če imaš reflekse superheroja (ja, večina prehitrih dejansko misli, da imajo neke nadnaravne sposobnosti). Nekdo je pred kratkim tukaj trdil nekaj v stilu "če bo za nepreglednim ovinkom otrok/pokvarjeno vozilo, ga bom pač povozil/se zaletel vanj, jebiga" - tle ti pač še tako "pametno" zaviranje ne bo pomagalo
solatko ::
Tako je in, če bi naši preiskovalci prometnih nesreč to znali ugotavljati in statistično obdelati, bi hitrost, kot vzrok prometnih nesreč, kar naenkrat postala brezpredmetna, tako kot je v prometno bolj razvitih državah tam na 6. ali 7. mestu. Vendar je prav na račun hitrosti, najlažje pobirati denar, saj za varnost v prometu se pa našim politikom tako j..e, kot smo že nekajkrat ugotovili na tem forumu.
Ubija vožnja pod omejitvami (na žalost ne tistih, ki tako vozijo) in posledice take vožnje, zaradi hitrosti, pa samo takrat, ko je ta dosežena brezglavo, s strani voznika, ki avta ali motorja, še pri pol nižji hitrosti ne obvlada, sploh pa ne spreminjajočih situacij v prometu.
Ker je vožnja ena izmed najkompleksnejših dejavnosti človeka, je potrebno to opravilo početi s 100%-no zbranostjo, ves čas tega dela in nikakor ni prostora za razna razmišljanja in dejanja izven tega početja.
Največji problem v prometu je ravno v tem, da udeleženci niso popolnoma pri stvari - pa vzemimo pešce, katerim je jako težko počakat nekaj sekund, ko se prehodu približuje vozilo ali vsaj nakazati namen prečkanja, pri kolesarjih, ki veselo vozijo v nasprotno smer, ponoči brez luči, ne nakazujejo namena spremembe, vozijo brez rok..., mopedisti so tako modeli zase, motoristi mislijo, da je vse v tem, ko navijejo gas, saj se vsaj nekateri niti slučajno ne zavedajo, da je lažje pospešit, kot ustavt, pa do voznikov, ki v avtu počnejo vse mogoče, samo vozijo ne.
Potrebna je pač vzgoja ali pa pustit anarhijo in bodo šibkejši v tej džungli, avtomatčno odpadli. Država bo pa veselo štela mrtve in kasirala denar, od ljudi, ki si to najmanj zaslužijo.
Ubija vožnja pod omejitvami (na žalost ne tistih, ki tako vozijo) in posledice take vožnje, zaradi hitrosti, pa samo takrat, ko je ta dosežena brezglavo, s strani voznika, ki avta ali motorja, še pri pol nižji hitrosti ne obvlada, sploh pa ne spreminjajočih situacij v prometu.
Ker je vožnja ena izmed najkompleksnejših dejavnosti človeka, je potrebno to opravilo početi s 100%-no zbranostjo, ves čas tega dela in nikakor ni prostora za razna razmišljanja in dejanja izven tega početja.
Največji problem v prometu je ravno v tem, da udeleženci niso popolnoma pri stvari - pa vzemimo pešce, katerim je jako težko počakat nekaj sekund, ko se prehodu približuje vozilo ali vsaj nakazati namen prečkanja, pri kolesarjih, ki veselo vozijo v nasprotno smer, ponoči brez luči, ne nakazujejo namena spremembe, vozijo brez rok..., mopedisti so tako modeli zase, motoristi mislijo, da je vse v tem, ko navijejo gas, saj se vsaj nekateri niti slučajno ne zavedajo, da je lažje pospešit, kot ustavt, pa do voznikov, ki v avtu počnejo vse mogoče, samo vozijo ne.
Potrebna je pač vzgoja ali pa pustit anarhijo in bodo šibkejši v tej džungli, avtomatčno odpadli. Država bo pa veselo štela mrtve in kasirala denar, od ljudi, ki si to najmanj zaslužijo.
Pyr0Beast ::
Nekdo je pred kratkim tukaj trdil nekaj v stilu "če bo za nepreglednim ovinkom otrok/pokvarjeno vozilo, ga bom pač povozil/se zaletel vanj, jebiga" - tle ti pač še tako "pametno" zaviranje ne bo pomagalo
Tako razmišljanje sploh ni sporno. Se zgodi. Ni variante da lahko preprečiš vse kar se dogaja na cestah.
Divjanje je pa druga stvar.
Tako razmišljanje sploh ni sporno. Se zgodi. Ni variante da lahko preprečiš vse kar se dogaja na cestah.
Divjanje je pa druga stvar.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Steinkauz ::
Zdej sm se spomnu, k se je mat neki pogovarjala na občini glede širine ene ceste. Njihov argument za to, da se da ožja cesta, je da potem folk hitreje vozi
Jp najbolš met makedam pa vsi 20km/h pa to je to
Jp najbolš met makedam pa vsi 20km/h pa to je to
solatko ::
Pyr0Beast - vožnja na zgornji meji omejitev +5 po mojem ni divjanje, je pač normalna vožnja, ki pa je nekateri ne obvladajo. Tudi, če je za ovinkom ovira, ob pravilni reakciji nesrečo komot preprečiš ali omiliš s pravočasno in pravilno reakcijo, saj če je popolnoma nepregleden ovinek v kakšni soteski, verjetno tudi ne voziš 90, pa ponavadi je pred takimi kraji kakšen znak z opozorilom in nižjo dovoljeno hitrostjo. Pride pa dejansko v prometu do situacij, pri katerih se nesreče ne da izognit, se pa s pravilnim ukrepanjem ne pride do katastrofe, sploh takrat, kadar voznik svoje delo obvlada.
gzibret ::
Keyser - vse lepo in prav, samo nisem še videl ali slišal za primer, ko bi nekdo DEJANSKO kasiral kazen za prepočasno vožnjo.
Vse je za neki dobr!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
T-h-o-r ::
lepa hinavščina s strani policije, kaj ne?
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
solatko ::
Tega tudi ne boš doživel, saj semo včeraj na Vrhniki, na delu kjer je omejitev 70 peljali mimo policijske kontrole in mimo izogibališča, cca 25km/h za traktorjem, kolona kakšnih 50 avtomobilov, pa policaj še trznil ni. Vlekel pa nas je vse do Nibi-ja. Izredno varno početje, ni kaj.
Binji ::
@Tilen: res je... v bistvu ni mogoce upostevati vseh pravil, ne da bi bil kdaj v prekrsku. Zato pa samo cakam, kdaj se bodo spravili lupiti ljudi zaradi vseh takih robnih situacij.
@gzibret: morali bi.. ravno tako je v zakoniku kot prehitra voznja. Ampak nekateri si tega zgleda ne dajo dopovedat.
@gzibret: morali bi.. ravno tako je v zakoniku kot prehitra voznja. Ampak nekateri si tega zgleda ne dajo dopovedat.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
Icematxyz ::
Večina voznikov je pač takih, da se drži zgornje meje omejitev in, če je to doseženo, se lepo mirno vozimo v koloni pa čeprav nekaj deset ali sto km daleč, če pa je hitrost nižja, hočemo na vsak način doseči zgornjo točko, vozniki postanejo nestrpni, vožnja postane muka in posledice "varnih voznikov" se hitro pokažejo s krvjo na asfaltu. Na žalost ne krvjo tistih, ki to povzročijo.
Vseskozi si se prišteval v skupino ki se drži zgornje meje omejitve in če hitrost malenkost pade že prehiteva. Zato je primerno da te popravim da se mora zadnji stavek ki si ga napisal glasiti tako:
Na žalost ne krvjo tistih, ki to povzročite.
Drugače pa ko se jaz peljem na relaciji približno okrog 30 kilometrov do kilometra natančno po predpisih me večino voznikov prehiteva. Tako da ne ga srat da hoče večina voznikov doseči zgornjo točko omejitve. Večina voznikov hoče preprosto divjati. Od dedkov in babic dalje do pubertetnikov. Če je cesta prazna (in tudi če ni) in voziš do milimetra natančno po omejitvah bo te večina voznikov prehitevala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
solatko ::
darkolord - Če to ni nevarno početje, ne bi bila kazen za tako oviranje v prometno razvitih deželah nekajkrat vijšje, kot za prekoračitev hitrosti 10-20km/h. V vsakem primeru bi policista morala reagirat in tega traktorista umaknit s ceste, če že drugega ne.
Na cesti je nevarno vsako obnašanje mimo predpisov tako v +, kot velikokrat še bolj v -.
Na cesti je nevarno vsako obnašanje mimo predpisov tako v +, kot velikokrat še bolj v -.
darkolord ::
Kako pa kogarkoli neposredno ogrožaš s počasno vožnjo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Avenger ::
Še nekaj, trdim da si bistveno bolj varen voznik, če opazuješ promet spredaj, po potrebi tudi na strani in zadaj ter vožnjo prilagajaš razmeram na cesti, kot pa če polovico koncentracije in časa nameniš paranoičnemu opazovanju števca.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Keyser Soze ::
Popravek. Si varen in normalen voznik.
Imaš pa poleg teh še zmešane norce in pa patološke paranoike.
Imaš pa poleg teh še zmešane norce in pa patološke paranoike.
OM, F, G!
solatko ::
darkolord - Tako, da bi ostali udeleženci hoteli voziti normalno in se nekomu zadaj strga in gre prehitevat, ogrožaš vse, ki jih srečuješ. Zavedaj se, da je pri taki vožnji razdalja med avtomobili cca 1-2m in se prehitevajoči nima kam umaknit. Samo izgleda, da tebi nekatere stvari v prometu niso popolnoma jasne, pa si oglej kakšno študijo iz bolj razvitih držav. Ja počasna vožnja ubija nasproti vozeče.
darkolord ::
in se nekomu zadaj strgaTo vse pove.
Za killing spreeje, ki se dogajajo npr. po šolah po svetu, so neposredno krivi učitelji (ker so nekomu dali slabo oceno) al pa proizvajalci videoigric, ane?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Keyser Soze ::
Bom rekel takole. Pojdi v petek ali soboto zvečer v Tramontana like pub in začni folku lepo, prijazno govorit oz. jih opozarjat naj govorijo slovensko, saj so v Sloveniji.
Pa povej v ponedeljek kako je šlo.
P.S.: Hint, če ne razumeš. Provokacija ni olajševalna okoliščina.
Pa povej v ponedeljek kako je šlo.
P.S.: Hint, če ne razumeš. Provokacija ni olajševalna okoliščina.
OM, F, G!
darkolord ::
Provokacija ni olajševalna okoliščina.Če ne razumeš, ni olajševalna okoliščina niti za tistega na drugi strani. Oziroma PREDVSEM za tistega, če nisi storil ničesar narobe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
solatko ::
darkolord - Tistemu, ki se strga ima pač svoj vzrok, ti s svojo vožnjo pa se opraviči svojcem žrtev, ki jih je ta povzročil, saj bi se v primeru tvoje normalne vožnje, tudi on obnašal normalno, po nekaj km vožnje s 25km/h, kjer je omejitev 70km/h, pa marsikomu popustijo živci, sploh tistim, ki so na točki, kjer se ta ovira vidi. Seveda ljudem, ki ne živijo v življenju polnem stresa, stalnih šikaniranj doma in v službi, v prometu, ni jasno, da se nekomu lahko, zaradi takega početja nekoga tretjega enostavno po domače povedano, v določenem trenutku strga. Pri normalni vožnji na zgornji meji omejitev, do takih situacij garantirano ne prihaja, saj je nesreč v normalnem toku prometa, izredno malo ali pa jih sploh ni. Ko bo vsem udeležencem to jasno, bo na cesti promet potekal normalno, ne bo živčnih izpadov, blendanja, hupanja, norih prehitevanj, pa tudi smrtnih žrtev 70% manj. V razvitih prometnih državah je ravno oviranje normalnega prometnega toka bil in je eden glavnih vzrokov prometnih nesreč, poleg alkohola in mamil.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mnenje o policajih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 28523 (20317) | strup121 |
» | Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 56181 (45387) | Oki |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 82395 (75095) | Gandalfar |
» | Speeding Facts vs Myths (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Problemi človeštva | 14552 (11430) | jype |
» | Prehitra vožnja - ugovor (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 14406 (11936) | Tear_DR0P |