Forum » Na cesti » vzdržljivost 3-valjnih motorjev
vzdržljivost 3-valjnih motorjev
zobnik ::
Ta jih ima 320.000km, moj navaden bencinar 1.2 4 valnik ma skoraj 300.000km,
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Raptor F16 ::
Ta jih ima 320.000km, moj navaden bencinar 1.2 4 valnik ma skoraj 300.000km,
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Izjeme na desnem repu.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Blinder ::
Ta polo na linku ni nic posebnega; 1.4 tdi je 1.9 tdi brez enega cilindra.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
zobnik ::
Vprašanje je tudi kakšna je tud poraba, ob mešani vožnji in brez varčevanja. Gledam porabo je skoraj vse preko 5l...to je pa poraba že pri 1.9
Na kaki dolgi vožnji, umirjeni, brez hribov vrjetno 4l. Sam povprečje vrjetno blj 5.5
Na kaki dolgi vožnji, umirjeni, brez hribov vrjetno 4l. Sam povprečje vrjetno blj 5.5
solatjek ::
Po naključju sem zajadral v to temo, ker obravnava točno to, kar me zanima - vzdržljivost 3c malih turbo motorjev. Sedaj so 3c mlinčki že nekaj let na tržišču in me zanima, koliko km ste že naredili z njimi in če so dejansko kaki problemi ali samo ugibanje, da takšen motor pač ne more zdržati enako, kot nek atmosferec.
Sam imam avto z 1.8 motorjem - navadni atmosferec - bencinar in 350.000km brez da bi se motor kadarkoli odpiral in razmišljam kaj kupiti kot nadomestek, ko bo ta šel rakom žvižgat. Gledal sem ponudbo različnih avtohiš in zgodba je nekje podobna, ponujajo ti mlinčke od 1.0 do max 1.5, seveda turbo, pa naj ima avto 1000 ali 1600kg. Potem pa imaš na voljo še kakšnega hibrida, dizla pa kaj veliko ne ponujajo več, se da še dobiti a raje vidijo, da ne. Dnevno delam 100+ km na AC, hibrid tukaj nima učinka, nek 1.x turbo pa me skrbi, kako bo to prenašal. Merilo pa je, da kupim avto, ki bo vzdržal vsaj do 300.000km, tako nekako 15 let.
Sam imam avto z 1.8 motorjem - navadni atmosferec - bencinar in 350.000km brez da bi se motor kadarkoli odpiral in razmišljam kaj kupiti kot nadomestek, ko bo ta šel rakom žvižgat. Gledal sem ponudbo različnih avtohiš in zgodba je nekje podobna, ponujajo ti mlinčke od 1.0 do max 1.5, seveda turbo, pa naj ima avto 1000 ali 1600kg. Potem pa imaš na voljo še kakšnega hibrida, dizla pa kaj veliko ne ponujajo več, se da še dobiti a raje vidijo, da ne. Dnevno delam 100+ km na AC, hibrid tukaj nima učinka, nek 1.x turbo pa me skrbi, kako bo to prenašal. Merilo pa je, da kupim avto, ki bo vzdržal vsaj do 300.000km, tako nekako 15 let.
Sparkxl ::
Te skrbi se pojavljajo že dobrih 10 let, odkar so turbo mlinčki začeli nadomeščati NA motorje. Po forumih od ne-lastnikov lahko od takrat naprej bereš da to razpade v istem trenutku ko ključ not vtakneš, v realnosti pa še nisem videl množičnega razpadanja.
Sam sem iz atmosferca prešaltal na turbo kosilnice pred 9 leti in nisem imel enega samega problema v tem času, pa se vozim dnevno 80km po AC. Sta pa oba avta 1.2 4 cilinderska. 3 cilinderskega imamo tudi pri bajti. Če imaš možnost, kupi 4, ker je vožnja dosti bolj mirna in motor lepše teče.
Sam sem iz atmosferca prešaltal na turbo kosilnice pred 9 leti in nisem imel enega samega problema v tem času, pa se vozim dnevno 80km po AC. Sta pa oba avta 1.2 4 cilinderska. 3 cilinderskega imamo tudi pri bajti. Če imaš možnost, kupi 4, ker je vožnja dosti bolj mirna in motor lepše teče.
kriptobog ::
Po naključju sem zajadral v to temo, ker obravnava točno to, kar me zanima - vzdržljivost 3c malih turbo motorjev. Sedaj so 3c mlinčki že nekaj let na tržišču in me zanima, koliko km ste že naredili z njimi in če so dejansko kaki problemi ali samo ugibanje, da takšen motor pač ne more zdržati enako, kot nek atmosferec.
Sam imam avto z 1.8 motorjem - navadni atmosferec - bencinar in 350.000km brez da bi se motor kadarkoli odpiral in razmišljam kaj kupiti kot nadomestek, ko bo ta šel rakom žvižgat. Gledal sem ponudbo različnih avtohiš in zgodba je nekje podobna, ponujajo ti mlinčke od 1.0 do max 1.5, seveda turbo, pa naj ima avto 1000 ali 1600kg. Potem pa imaš na voljo še kakšnega hibrida, dizla pa kaj veliko ne ponujajo več, se da še dobiti a raje vidijo, da ne. Dnevno delam 100+ km na AC, hibrid tukaj nima učinka, nek 1.x turbo pa me skrbi, kako bo to prenašal. Merilo pa je, da kupim avto, ki bo vzdržal vsaj do 300.000km, tako nekako 15 let.
Do 200k km naj ne bi bilo problemov. potem pa menjaš. Brat je bil na izobraževanju okolih teh mašin, ko so prišle ven in so bila takrat navodila za mehanike, da imajo motorji življenskodobo 200k km
Blinder ::
Te skrbi se pojavljajo že dobrih 10 let, odkar so turbo mlinčki začeli nadomeščati NA motorje. Po forumih od ne-lastnikov lahko od takrat naprej bereš da to razpade v istem trenutku ko ključ not vtakneš,
se spomnem, ko so veleumnezi (med njimi tudi mehaniki) za 1.2 tsi 77 kw (87 hp/L) pravili, da bo zdrzal max 100.000 km
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Sparkxl ::
Še najbolj je res, da se 1.2 tsi ne proizvaja že kar nekaj let, ampak kak se začne debata o turbo mlinčkih, v roku pol ure prileti en in pove da imajo ti motorji probleme s ketno.
Aston_11 ::
Imam 1.5 eTSI. Poraba goriva je enormna. Tja do 6 litrov. Niso normalni teli švabi. Nobenih navodil, kako se vozi turbobenzinar. Če ga tiščiš na lahko, pije enako kot če ga bolj pritisneš. Jeba je to. 4 bi moral pit max. 2022 je letos. Če pa ga fajn pritisneš, pa rabiš cisterno zadaj.
solatjek ::
Imam 1.5 eTSI. Poraba goriva je enormna. Tja do 6 litrov. Niso normalni teli švabi. Nobenih navodil, kako se vozi turbobenzinar. Če ga tiščiš na lahko, pije enako kot če ga bolj pritisneš. Jeba je to. 4 bi moral pit max. 2022 je letos. Če pa ga fajn pritisneš, pa rabiš cisterno zadaj.
Kateri avto pa je to? Pa kakšna teža avtomobila?
Aston_11 ::
Imam 1.5 eTSI. Poraba goriva je enormna. Tja do 6 litrov. Niso normalni teli švabi. Nobenih navodil, kako se vozi turbobenzinar. Če ga tiščiš na lahko, pije enako kot če ga bolj pritisneš. Jeba je to. 4 bi moral pit max. 2022 je letos. Če pa ga fajn pritisneš, pa rabiš cisterno zadaj.
Kateri avto pa je to? Pa kakšna teža avtomobila?
Golf VIII karavan. Teža cca 1400-1500. Se ne spomnim. Zgoraj bi moral dodati /s na koncu.
Sparkxl ::
Te skrbi se pojavljajo že dobrih 10 let, odkar so turbo mlinčki začeli nadomeščati NA motorje. Po forumih od ne-lastnikov lahko od takrat naprej bereš da to razpade v istem trenutku ko ključ not vtakneš,
se spomnem, ko so veleumnezi (med njimi tudi mehaniki) za 1.2 tsi 77 kw (87 hp/L) pravili, da bo zdrzal max 100.000 km
Sem si vzel 10 min, preletel gugul, naletel na to temo, kjer lastniki debatirajo o vzdržljivosti tega motorja, ki v sloveniji razpada pri 50k km.
Noben ni omenil kakih problemov, oglasilo se je nekaj lastnikov s 300k+ km, rekorderja se omenja s preko 500k+ km.
Če se komu da brat
https://www.motor-talk.de/forum/haltbar....
gile ::
Octavia combi 1,0, letnik 2017, prevoženih blizu 90k km. Težav nobenih, je pa res občasno občutit vibracije v prostem teku, a nič strašnega. Kot bi bil v dizlu recimo. Sicer pa presenetljivo poskočen za tak majhen mlinček. Poraba 5, ko vozim jaz in 6 ko vozi moja gospa.
tom2 ::
Peugeot, Citroen, DS, Opel. The main problems of the 1.2 PureTech engine
https://tracednews.com/peugeot-citroen-...
Peugeot, Citroen, DS, Opel. 1.5 (DV5) Diesel Breakdown Problem
https://tracednews.com/peugeot-citroen-...
https://tracednews.com/peugeot-citroen-...
Peugeot, Citroen, DS, Opel. 1.5 (DV5) Diesel Breakdown Problem
https://tracednews.com/peugeot-citroen-...
red_baron ::
Imam peugeota 5008 1.2 puretech. Sedaj je star 2 leti brez težav. Poraba npr Milano in nazaj fill loaded 6.1 litra.
Prevoženih 37.000 trenutno.
V primerjavi z Touranom 1.6 bencinarjem je tole kot noč in dan.
Seveda pa dokler nisem peljal avta sem rwkel no way1.2 motor v tako velikem avtu.
Prevoženih 37.000 trenutno.
V primerjavi z Touranom 1.6 bencinarjem je tole kot noč in dan.
Seveda pa dokler nisem peljal avta sem rwkel no way1.2 motor v tako velikem avtu.
starfotr ::
Ne vem no. 3 cyl. zadeve niso ok.
In hvaljenje, da naredi 37, 100, 200 tisoč km je milo rečeno patetično.
To zmore vsak. Starejši motorji so imeli 500 ali 700 tisoč brez težav ob rednem servisu.
In hvaljenje, da naredi 37, 100, 200 tisoč km je milo rečeno patetično.
To zmore vsak. Starejši motorji so imeli 500 ali 700 tisoč brez težav ob rednem servisu.
Utk ::
Ni problem v številu cilindrov, ampak da so ti motorji nasploh narjeni za šparanje pri izdelavi, da čim manj porabijo na testu in da nekako preživijo garancijo. Vse drugo je nepomembno. Ko gor priklopiš še hibridni pogon, je to katastrofa v nastajanju.
SambaShare ::
Pa saj so v opuščanju, zdaj prihaja nazaj i4 višja kubatura + elektromotor . Nekaj časa jim je pa le uspelo prodajati 3/4 motorja za celo celega. Pa da ne omenim, kako so 10 let nazaj še tu na slo-techu zagovarjali te kosilnice, kot nek napredek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
starfotr ::
Če se ozremo samo na oljno kad. Danes so te kadi res minimalne. V motor gre malo olja. In to je problem za motor, ker nima dovolj olja. Potem pa še menjave na 30 k in je katastrofa v dizajnu neverjetna.
Seveda je motor super down sizan, ima super turbino, ugodno porabo, prostornine manj od litra, eko ipd.
Skratka avtomotive rabi reset. Konkretno. In EU tudi en archie slap.
Seveda je motor super down sizan, ima super turbino, ugodno porabo, prostornine manj od litra, eko ipd.
Skratka avtomotive rabi reset. Konkretno. In EU tudi en archie slap.
SambaShare ::
starfotr ::
Če smo trdi ko kamen in povsem ne fleksibilni...
Še vedno so EU avti top. V primerjavi z ameriškimi, kitajskimi. Edino z japonci se lahko kosamo.
Še vedno so EU avti top. V primerjavi z ameriškimi, kitajskimi. Edino z japonci se lahko kosamo.
Blinder ::
In to je problem za motor, ker nima dovolj olja
kako premalo olja? Imaš kak vir, ki potrjuje tvoje izjave ali si to kar tako ustrelil, kot so mehaniki radi streljali ob prvih TSI motorjih češ, da ne bojo trajali ker imajo preveč moči glede na prostornino?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
MadMax ::
Če se ozremo samo na oljno kad. Danes so te kadi res minimalne. V motor gre malo olja. In to je problem za motor, ker nima dovolj olja. Potem pa še menjave na 30 k in je katastrofa v dizajnu neverjetna.Gostilniške traparije. Hyundajev litrski mlinček ima 3.9 litra in menjavo na 15k.
V bavarskem motornem wagnu ('5) sem imel pa 3.5 litra...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
b3D_950 ::
V litrski mlinček boš dal 8 litrov olja... In potem vozil avto dva dni konstantno, da boš motor segrel...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
shark_nm ::
Ne vem no. 3 cyl. zadeve niso ok.
Ker?
Moje mnenje: Ker morajo 3 bati narediti to kar naredijo v najboljšem primeru 5 ali pač 4. Navor je višji in obraba temu primerno večja. Ni variante da bodo 3 cilindri zdržali enako kakor 5 cilindrov na bistveno večji površini. Že če samo gledaš koliko je surovega materiala in odvajanja toplote... motor ima bistveno večjo prostornino in s tem boljše odvajanje toplote, jasno tudi lažje pride to kompresije kakor 3 cilindri. Tale downsizing je super na njihovem papirju in se tam konča. Rad bi videl čez 10-15 let 3 cilindre avto in z 350.000 km. Samo poglej ameriške avte. Saj res da so krava od krave in motor v velikosti hladilnika, ter poraba v njihovem stilu ampak stvar pač dela. Po 20 letih avto kresne kot iz prve, adijo pamet. Vse te moderne mašince se vrtijo z preveliko obrati, obrabe večje in vzdržljivost materialov na psu.
WizzardOfOZ ::
Če smo trdi ko kamen in povsem ne fleksibilni...
Še vedno so EU avti top. V primerjavi z ameriškimi, kitajskimi. Edino z japonci se lahko kosamo.
tukaj si se zmotil. japonci so dejansko par stopenj pred eu.
Vsi boljši motorji imajo 6 l olja ali več.
3 ali 4 l pač ni v redu.
moj 1.6 mlinček ima 7.2 litra olja v motorju in 12 litrov v menjalniku.
na prejšnjem 2.5 motorju sem imel 4 litre, v menjalniku pa 3.8 litra.
pa strinjam se s tabo da 3 cilindrske mašine niso presežek, ampak so klump. preverjeno iz prve roke. tašča ga je mela, pa ni zdržal 200k kilometrov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
shark_nm ::
Če se ozremo samo na oljno kad. Danes so te kadi res minimalne. V motor gre malo olja. In to je problem za motor, ker nima dovolj olja. Potem pa še menjave na 30 k in je katastrofa v dizajnu neverjetna.Gostilniške traparije. Hyundajev litrski mlinček ima 3.9 litra in menjavo na 15k.
V bavarskem motornem wagnu ('5) sem imel pa 3.5 litra...
Petica ima okoli pet litorv olja (550XD pa 7), je pa res da na E61 je bilo bolje da si natočil pod maximum, sploh če si ga tiščal. Ker je rado ga vrglo ven...
WizzardOfOZ je izjavil:
moj 1.6 mlinček ima 7.2 litra olja v motorju in 12 litrov v menjalniku.
na prejšnjem 2.5 motorju sem imel 4 litre, v menjalniku pa 3.8 litra.
Kater avto zaboga je pa to?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shark_nm ()
WizzardOfOZ ::
japonc. oba prej opisana od od iste znamke.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Magic1 ::
Meni je serviser rekel, da se naj teh mlinčkov izogibam, če ne želim konkretno plačat ob kakšnem servisiranju. Sej dokler dela, je vse pocen...
Magic
starfotr ::
Kot, da ne vidite, kaj delajo v industriji.
Zmanjšanje prostornine, vgradnja kompleksnih in dragih zadev (dfp, turbina...)
Vse zato, da se bolj vrti. Obrati motorja in denar. Se mi zdi, da je kar direktna povezava.
Vse pod krinko ekologije. Ma koga briga ekološki pogled. Kogar to briga, ne uporablja naftno gnanih vozil in uporablja kolo ali hodi.
Zmanjšanje prostornine, vgradnja kompleksnih in dragih zadev (dfp, turbina...)
Vse zato, da se bolj vrti. Obrati motorja in denar. Se mi zdi, da je kar direktna povezava.
Vse pod krinko ekologije. Ma koga briga ekološki pogled. Kogar to briga, ne uporablja naftno gnanih vozil in uporablja kolo ali hodi.
Comandante ::
Mazda v glavnem fura 2,0 in 2,5 4 cilinderske masine, niso se sli downsizinga ker so prisli do zakljuca da je neumnost. Je pac dovolj majhen proizvajalec, da je malo bolj fleksibilen in si upa bit kreativen, za razliko od velikih koncernov.
Zdaj so prisli ven z novimi linijskimi sestaki za CX-60, en bencinar in en dizel. Skoda, da ga ne bodo dali v novo sestko, bi takoj vzel bencinarja.
Zdaj so prisli ven z novimi linijskimi sestaki za CX-60, en bencinar in en dizel. Skoda, da ga ne bodo dali v novo sestko, bi takoj vzel bencinarja.
Valvoline ::
Spomnem se pred 10mi leti k smo sli na dopust v grciji smo se na vracanju spotoma mal ustavil v Makedonijo. Sem umr od smeha, 3/4 taksijev je bilo unih oldschool ultra malckov daewoo tico, pa se vse bilo predelano na plin. 3 cilindre 800 kubikov. :V Veliko teh konzerv je imelo prevozenih cez 500.000km, en se je hvalu da njegov tico ima vec kot milijon km. LOL
link_up ::
pa jade, motor ni motor, ce ne spricne celega tanka naenkrat. :) Dej no, te mlincki so cist kul za po mestu.
In and Out
Valvoline ::
Stari motorji so brez balasta, kot je turbina.
Naceloma ja, ampak pri rednem vzdrzevanju, menjava olja+filtra na 10.000km, preverjanje nivoja olja da je vedno okrog max ali malo cez noben turbo ne bo zruzil (razen ce ni neke tovarniske napake z podmazovanjem in podobno). Prej bo slo vse ostalo (sobe, crpalka,tesnilo,elektronika...) Vseen ce se gre za turbo kosilnico ali neki z vecjo prostornino.
blackbfm ::
Vse te moderne mašince se vrtijo z preveliko obrati, obrabe večje in vzdržljivost materialov na psu.
moderen 3 cilinder z večjim navorom dela manj obratov, kot primerljiv 4cilinder izpred 20 let
tašča ga je mela, pa ni zdržal 200k kilometrov.
še to povej a je tašča menjala olje 5x al 20x
hojnikb ::
Ne vem no. 3 cyl. zadeve niso ok.
Ker?
Moje mnenje: Ker morajo 3 bati narediti to kar naredijo v najboljšem primeru 5 ali pač 4. Navor je višji in obraba temu primerno večja. Ni variante da bodo 3 cilindri zdržali enako kakor 5 cilindrov na bistveno večji površini. Že če samo gledaš koliko je surovega materiala in odvajanja toplote... motor ima bistveno večjo prostornino in s tem boljše odvajanje toplote, jasno tudi lažje pride to kompresije kakor 3 cilindri. Tale downsizing je super na njihovem papirju in se tam konča. Rad bi videl čez 10-15 let 3 cilindre avto in z 350.000 km. Samo poglej ameriške avte. Saj res da so krava od krave in motor v velikosti hladilnika, ter poraba v njihovem stilu ampak stvar pač dela. Po 20 letih avto kresne kot iz prve, adijo pamet. Vse te moderne mašince se vrtijo z preveliko obrati, obrabe večje in vzdržljivost materialov na psu.
Odvajanje toplote pr mlinčku, ki v povprečju oddaja 10-20kW moči, pač ni problem. In ja, turbo motorji (tudi mlincki) se od atmosferski ekvivalentov dejansko vrtijo _počasneje_ ker imajo vec navora zaradi turbine. Mogoče se kdaj dejansko peljsi s kaksnim taksnim avtom :)
Kar se pa tiče amerikancov... no comment... Velika masina se ne pomen zanesljivosti. **ahem novejse generacije powertroke-a**. V resnic majo tudi amerikanci precej limon kar se tiče motorjev. Se famozni LS ima en kup problemov, če ujames napačno generacijo.
Comandante je izjavil:
Mazda v glavnem fura 2,0 in 2,5 4 cilinderske masine, niso se sli downsizinga ker so prisli do zakljuca da je neumnost. Je pac dovolj majhen proizvajalec, da je malo bolj fleksibilen in si upa bit kreativen, za razliko od velikih koncernov.
Zdaj so prisli ven z novimi linijskimi sestaki za CX-60, en bencinar in en dizel. Skoda, da ga ne bodo dali v novo sestko, bi takoj vzel bencinarja.
Taisti cepci tut ne znajo nardit proper EVja, pa tudi genijalno tiscijo wankel kot generator za elektriko **facepalm**
Mazda je dejansko na kr lepi poti propada v času, k gre svet vedn bolj na EV. In edin omemenbe vredn avto v njihovi ponudbi je se vedn samo MX-5
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
MadMax ::
A ni prav Mazda tisti grdi črni raček, ki edina še razvija dizle?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
hojnikb ::
Ja in to 6 cilindr z 3.3 prostornine in usivimi 230 konji. Skoraj kot bi gledal tratorski motor.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
wcpapir ::
Hecno je ko vidis da se ljudje pogovarjajo ce bo motor zdrzal 200.000.
Pod 200k sem redko sploh vozil avto. Trenutno ga s f11 klepama proti 500k na prvih sobah in prvi turbini, verigo sem menjal ker folk panicari in ker stane tolk k menjava jermena. prejsnja e61 je inela 700k prvi turbo, nikoli odpiran motor-prva veriga.
Sem vozil Leona tri cilindre par dni, par k km avto je izgleda prisel iz tovarne zanic, ne tece smooth, ne gre nikamor, obrati v nebo.
Pod 200k sem redko sploh vozil avto. Trenutno ga s f11 klepama proti 500k na prvih sobah in prvi turbini, verigo sem menjal ker folk panicari in ker stane tolk k menjava jermena. prejsnja e61 je inela 700k prvi turbo, nikoli odpiran motor-prva veriga.
Sem vozil Leona tri cilindre par dni, par k km avto je izgleda prisel iz tovarne zanic, ne tece smooth, ne gre nikamor, obrati v nebo.
WizzardOfOZ ::
Vse te moderne mašince se vrtijo z preveliko obrati, obrabe večje in vzdržljivost materialov na psu.
moderen 3 cilinder z večjim navorom dela manj obratov, kot primerljiv 4cilinder izpred 20 let
tašča ga je mela, pa ni zdržal 200k kilometrov.
še to povej a je tašča menjala olje 5x al 20x
Nope, jaz sem ga menjal na 10k.
Ja in to 6 cilindr z 3.3 prostornine in usivimi 230 konji. Skoraj kot bi gledal tratorski motor.
251KM naj bi imel 3.3 dizel od mazde.
Je pa inline 6 cilindrc, pa 3.0 bencinar tudi. To bo dober potencial za navijat (vsaj 3.0 inline bencinarja)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Comandante ::
Ja in to 6 cilindr z 3.3 prostornine in usivimi 230 konji. Skoraj kot bi gledal tratorski motor.
Okoli 250 konjev. Pokuril bo pa isto kot 90 konjski 1,6TDi, pa se emisijski test bo opravil brez goljufanja. In glede na to da ze njih 4 cilindrski prede kot mucka (za razliko od agrikulturnih svabov), bo sestak poezija.
Ne razumem od kje vam ta obsedenost z manjsimi prostorninami. V ZDA v srednje velike limuzine motorjev pod 2,5 litra/200 konjev sploh ne dajejo. 3 litrski V6 je standard za malo boljse avte. Tak motor + klasicni avtomatik nudi dosti boljso voznisko izkusnjo kot naviti mlincki. Pije pa na koncu kurc kaj vec, morda liter ali dva.
hojnikb ::
Okoli 250 konjev. Pokuril bo pa isto kot 90 konjski 1,6TDi,
v kravi tipa cx60 defenitivno ne.
Ne razumem od kje vam ta obsedenost z manjsimi prostorninami. V ZDA v srednje velike limuzine motorjev pod 2,5 litra/200 konjev sploh ne dajejo. 3 litrski V6 je standard za malo boljse avte. Tak motor + klasicni avtomatik nudi dosti boljso voznisko izkusnjo kot naviti mlincki. Pije pa na koncu kurc kaj vec, morda liter ali dva.
v zda si lahko prvoscijo taksne motorje; ker prvic niso nic obdavceni, standard je visji, gorivo pa cenejse. Normalno da tam 1.0-1.5 mlinček nima nobenga smisla. Pri nas je pa malo drugače.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Nope, jaz sem ga menjal na 10k
Če bi meni crknu motor pred 200k, bi najbolj krivil serviserja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20918 (6317) | jest10 |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 115023 (94338) | gddr85 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 108588 (67470) | Berserker |
» | 3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 70828 (59679) | tomaz- |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 197237 (162250) | Spajky |