» »

1.0 TSI - 3 cilindri

1.0 TSI - 3 cilindri

««
12 / 13
»»

hojnikb ::

navor je v bistvo nepomemben če imaš pravilna prestavna razmerja :)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

K0l1br1 ::

hojnikb je izjavil:

navor je v bistvo nepomemben če imaš pravilna prestavna razmerja :)

Študiram, kakšna bi morala biti pri ex Lupotu, ki je imel cca 84 Nm navora in 50 KM. V bistvu pri dovolj velikem navoru, kot je pri elektriki, čez celo območje, rabiš eno prestavo, ampak eno prestavo imamo tudi pri kosilnicah....

facepalm ::

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

Pa nisem jaz kriv, da chip tuning pri bencincu dvigne tudi HP tako drasticno..
Ima pa ta 2.0t tovarnisko 10Nm manj kakor 2.0cdti astra.


Tisti 2.0 je tovarnisko bolj navit od dizel astrinega. Astra j single turbo 2.0 dizel ima v zadnji reviziji tovarnisko 165hp in vec navora kot ta 220hp bencinar. Dizel pri 220hp ima pa precej precej vec bavora kot 340nm.

Ne razumem, tvoje primerjave so precej slabe. Ce ze primerjas izenaci vsaj en parameter - npr. razlika v navoru pri istih konjih. Ali razlika v konjih pri istem navoru. Ne mi pa hodit z 220hp masino in primerjat njen navor s 165hp masino.


Oba imata 2.0 masino in sta v 2015 top of the range. Seveda izvzemajoc RS model. Verjetno sta imela avta tudi podobno ceno.

Ko si podal primerjavo z 2.0tsi, te ni motilo, da ima 200hp? Za najdet le 165hp bencinca, se je potrebno spustit pod 1.4l velikosti. Se ti zdi primerjava fer?
Pri "istih" konjih ima dizel vec navora. Pri istem navoru ima bencinc vec konjev. Pri istem displacementu pa je ogromno razlik. Praviloma ima bencinc vec konjev, dizel vec navora ni pa nujno.
Brosuro aside, ce gledamo po velikosti motorja bo bencinska kombinacija moci/navora outperformala dizelsko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

facepalm ::

Tisti 2.0 je tovarnisko bolj navit od dizel astrinega. Astra j single turbo 2.0 dizel ima v zadnji reviziji tovarnisko 165hp in vec navora kot ta 220hp bencinar. Dizel pri 220hp ima pa precej precej vec bavora kot 340nm.


Tisti 2.0t je detunan. Ne vem v kaksnem smislu je "bolj navit"? Kako se to gleda?
Koliko ima astra navora v zadnji reviziji? Vec kakor 340Nm + 10%?
Sem nasel en sibek 2.0t. volvov t4. 187hp in 300Nm. Kar sovpada z mojo izjavo: razlika +-10% (v tem primeru cca 15%) pri navoru kar kompenzira z visjo mocjo.

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Mogoce je v sloveniji pocasnejsi in redkejsi promet in se zdi 3c in 100km dovolj na prvi pogled v toni pa pol pleha, ker mas celo vecnost za prehitevat.

Zakaj bi imel 100 konjev v toni pa pol? To je premalo, nima veze dizel ali bencinar.

Btw, normalen bencinar gre v drugi pri 4000 obratih ze tam okoli 70,v tretji pa priblizno 100. Zato nehaj nabijat o tem, ker se nihce ne vozi 70 v drugi.

Sicer pa v tretji pr 40 z 100 konji ne bos ti "se ti mudi" prehiteval, ker nimas niti priblizno dovolj obratov.
Poglej si svoj video se enkrat. Ce hoces "hitro" prehitevat bos dal sele pr 100 v tretjo, ne pa pr 40 boze mio.

Na videu tega ni. V 3. pri 40 imas kakih 1600 obratov. Ja, ne bos poletel, bos pa prilezel dokaj hitro do 50, ker so to nizke hitrosti, pol pa ze slo. Ali pa das v drugo in imas odprto pot do 100.

Iz 40 na 50 sigurno dokaj hitro, iz 40 na 150 kot si ti rekel pa ?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

facepalm ::

Iz 40 na 150 prestavljas 2x. Ce vozis vse v 3. se bolj kot ne vozis mimo:)

m0LN4r ::

To ti UTKju povej:

Da, ker je fajn da zacnes prehitevat in koncas v isti prestavi, ce se ti mudi, je to pri ze samo 100 konjskih bencinarjih tretja, od 40 do 150. Lahko tudi v cetrti ce imas malo vec prostora....


BMW Alpina Diesel twin turbo pa ni slab diesel no. Na youtubu versus bencinar so rekl, da je celo bolj zabaven in suveren.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

facepalm ::

Ima isti motor kot M550d?

Utk ::

facepalm je izjavil:

Iz 40 na 150 prestavljas 2x. Ce vozis vse v 3. se bolj kot ne vozis mimo:)

Ce se ti mudi, nic ne prestavljaj. Probaj enkrat.

Meizu ::

facepalm je izjavil:

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

Pa nisem jaz kriv, da chip tuning pri bencincu dvigne tudi HP tako drasticno..
Ima pa ta 2.0t tovarnisko 10Nm manj kakor 2.0cdti astra.


Tisti 2.0 je tovarnisko bolj navit od dizel astrinega. Astra j single turbo 2.0 dizel ima v zadnji reviziji tovarnisko 165hp in vec navora kot ta 220hp bencinar. Dizel pri 220hp ima pa precej precej vec bavora kot 340nm.

Ne razumem, tvoje primerjave so precej slabe. Ce ze primerjas izenaci vsaj en parameter - npr. razlika v navoru pri istih konjih. Ali razlika v konjih pri istem navoru. Ne mi pa hodit z 220hp masino in primerjat njen navor s 165hp masino.


Oba imata 2.0 masino in sta v 2015 top of the range. Seveda izvzemajoc RS model. Verjetno sta imela avta tudi podobno ceno.

Ko si podal primerjavo z 2.0tsi, te ni motilo, da ima 200hp? Za najdet le 165hp bencinca, se je potrebno spustit pod 1.4l velikosti. Se ti zdi primerjava fer?
Pri "istih" konjih ima dizel vec navora. Pri istem navoru ima bencinc vec konjev. Pri istem displacementu pa je ogromno razlik. Praviloma ima bencinc vec konjev, dizel vec navora ni pa nujno.
Brosuro aside, ce gledamo po velikosti motorja bo bencinska kombinacija moci/navora outperformala dizelsko.


Top of the range astra je biturbo s precej vec navora kot 165hp verzija. Pravzaprav je z navorom nekje tam kjer je zdaj moja cipirana - tam v 450 rangu.

Se enkrat ponavljam - slabe primerjave dajes. Primerjaj ali hp to hp ali pa torque to torque.

facepalm ::

Pa povej tocno katera je top of the range dizel iz tistega casa, bom popravil primerjavo.
Slabo primerjavo si zacel ti, jaz sem ti zgolj dal kontra z bolj dodelanim motorjem.
Hp to hp bi moral primerjat 1.4t z 2.0td, kar ni fer saj ima kubikaza velik vpliv na navor.
Ce se gremo torque to torque (kar sem naredil z 2.0t), bos jokal da ima benz prevec konjev in da je bolj navit (se vedno se nisi objasnil na kak nacin), ceprav je detunan in sem se res potrudil da sem nasel 2.0t pod 250hp.
Ce gremo displacement to displacement bo spet ista zgodba.

Unknown_001 ::

facepalm je izjavil:

Pa povej tocno katera je top of the range dizel iz tistega casa, bom popravil primerjavo.
Slabo primerjavo si zacel ti, jaz sem ti zgolj dal kontra z bolj dodelanim motorjem.
Hp to hp bi moral primerjat 1.4t z 2.0td, kar ni fer saj ima kubikaza velik vpliv na navor.
Ce se gremo torque to torque (kar sem naredil z 2.0t), bos jokal da ima benz prevec konjev in da je bolj navit (se vedno se nisi objasnil na kak nacin), ceprav je detunan in sem se res potrudil da sem nasel 2.0t pod 250hp.
Ce gremo displacement to displacement bo spet ista zgodba.


Glejte pobje... tole predrkavanje dizel bencin je bedarija.

Če pogledaš pV diagram obeh ciklov lahko vidiš da je pri istem kompresijskem razmerju ottov cikel bolj učinkovit kot diesel.

Razlika je le v tem da lahko diesel deluje pri bistveno višjem kompresijskem razmerju Vmax/Vmin 11-20 medtem ko ottov cikel običajno obratuje med 7,5-10. Kar je več je že nevarnost samovžiga.

Najdi gorivo, ki bo lahko vžgalo na iskro ter hkrati odporno na samovžig pri visokih tlakih (in temperaturah). Congrats, praktično si se rešil nafte zaradi superirornega izkoristka otto cikla pri višjem kompresijskem razmerju.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

facepalm ::

Utk je izjavil:

facepalm je izjavil:

Iz 40 na 150 prestavljas 2x. Ce vozis vse v 3. se bolj kot ne vozis mimo:)

Ce se ti mudi, nic ne prestavljaj. Probaj enkrat.


kadar se mi mudi, pri taki hitrosti prestavim v 2. in nato takoj v 3. (pri okoli 95kmph). je dosti hitreje kakor cakanje v 3. da doseze optimalne obrate. Probaj enkrat:)

K0l1br1 ::

Mu bo kosilnica vzletela.

Spajky ::

... in potem bomo rabli nov predpis pri nas, do kolko višine sme iti ta "lown mower" dron :)) , če nima padala montiranega in orientacijskih lučk gor ;) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Unknown_001 ::

Spajky je izjavil:

... in potem bomo rabli nov predpis pri nas, do kolko višine sme iti ta "lown mower" dron :)) , če nima padala montiranega in orientacijskih lučk gor ;) ...


Ummm... kosilnica vrti tako da jo kvečjem tista malenkost tišči h tlom, travo pa privzdiguje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

IL_DIAVOLO ::

facepalm je izjavil:

Utk je izjavil:

facepalm je izjavil:

Iz 40 na 150 prestavljas 2x. Ce vozis vse v 3. se bolj kot ne vozis mimo:)

Ce se ti mudi, nic ne prestavljaj. Probaj enkrat.


kadar se mi mudi, pri taki hitrosti prestavim v 2. in nato takoj v 3. (pri okoli 95kmph). je dosti hitreje kakor cakanje v 3. da doseze optimalne obrate. Probaj enkrat:)


To je hitrost optimalna za 5. brzino. Ti sploh poslusas motor? 8-O

facepalm ::

Vedno me nasmejis:) Na to izjavo ti bom odgovoril cez 5 let, ko bos razumel zakaj.

Unknown_001 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

facepalm je izjavil:

Utk je izjavil:

facepalm je izjavil:

Iz 40 na 150 prestavljas 2x. Ce vozis vse v 3. se bolj kot ne vozis mimo:)

Ce se ti mudi, nic ne prestavljaj. Probaj enkrat.


kadar se mi mudi, pri taki hitrosti prestavim v 2. in nato takoj v 3. (pri okoli 95kmph). je dosti hitreje kakor cakanje v 3. da doseze optimalne obrate. Probaj enkrat:)


To je hitrost optimalna za 5. brzino. Ti sploh poslusas motor? 8-O


Brainless odgovor. Vse je v končnem prestavnem razmerju.

Da te vidim v kamionu z međubrzinami v 3. terat 95km/h 🤣
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

hojnikb ::

medtem ko ottov cikel običajno obratuje med 7,5-10. Kar je več je že nevarnost samovžiga.

Mazda would like to have a word with you. skyactiv ma tut 14:1, kar je že blizu nekaterim dizlom.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Unknown_001 ::

hojnikb je izjavil:

medtem ko ottov cikel običajno obratuje med 7,5-10. Kar je več je že nevarnost samovžiga.

Mazda would like to have a word with you. skyactiv ma tut 14:1, kar je že blizu nekaterim dizlom.


Sam to ni več konvencionalni otto cikel, nego atkinsov.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Meizu ::

facepalm je izjavil:

Pa povej tocno katera je top of the range dizel iz tistega casa, bom popravil primerjavo.
Slabo primerjavo si zacel ti, jaz sem ti zgolj dal kontra z bolj dodelanim motorjem.
Hp to hp bi moral primerjat 1.4t z 2.0td, kar ni fer saj ima kubikaza velik vpliv na navor.
Ce se gremo torque to torque (kar sem naredil z 2.0t), bos jokal da ima benz prevec konjev in da je bolj navit (se vedno se nisi objasnil na kak nacin), ceprav je detunan in sem se res potrudil da sem nasel 2.0t pod 250hp.
Ce gremo displacement to displacement bo spet ista zgodba.


Torej zelis primerjat meganov 2.0t 220hp.Potem primerjaj ta motor z recimo mojo cipirano astro pri 210hp, kjer astra razvije cca 450nm navora proti meganovim 340.

facepalm ::

Sej sem ga, pa ti ni vsec to, da ce ga enakovredno cipiras razvije 90hp vec, pri skoraj istem navoru 440Nm.
Zakaj ti ni sporno primerjat VWjev 200hp TSI, renaultov, z zgolj 20hp vec, pa ja?
Zakaj ignoriras vsa moja vprasanja? Zakaj ignoriras volvov entry level motor T4 z 300Nm in 187hp, kateri ima celo manj Hp, kot tvoj predlagani TSI?

Siddh ::

Ima pa megan višji redline, nekje 7000rpm, astra dizel pa mogoče 5000? Moč je pa funckcija odvisna od navora, višji so vrltjaji pri nekem navoru večja bo moč. Oz. motor ki se vrti počasneje rabi za enako moč večji navor.
Je pa popolnomoa nerelevantno primerjat motorje tudi če bi imela bencinski in dizelski enako karakteristiko. Na koncu ima vsak avto tudi drugačno prestavno razmerje za vsako prestavo kar pomeni da bo navor na kolesu lahko enak pri različnih motorjih ali drugačen pri istih. Bencinarja je ponavadi večje veselje vozit ker ti ne zmanjka vrtljajev tako hitro, dizel pa pač potegne nekje od 1500 do 3500 potem pa je konec pa že moraš prestavit. Vozim corso 1.7 dizel 80km pa avto super potegne ampak kaj ko vleče od 2000 do nekje 3000 ali 3500 potem pa moraš prestavit. Na koncu je enako hitra kot clio 1.2 z 10 km manj.


m0LN4r ::



Lepo

Najboljsi hitrost/poraba ratio med bencinarji >:D
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Tralala999 ::

to je dizel

krneki0001 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

gddr85 je izjavil:

ni treba speljevat kot šlepar, spustiš sklopko in stvar cukne in gre sam naprej z minimalno gasa, vsaj kolker sem jaz vozil tdije, ni to bencinar, kjer rabiš 4k+ rpm pri speljevanju :))


Ne boš verjel, ampak ko na bencinarju spustiš sklopko, se tudi odpelje. Celo brez dotikanja pedala za gas. Pa nič ne cukne.


Ja, iz klanca :P

Ne vem če si sploh že kdaj vozil bencinarja, ampak jaz teh problemov nimam, da bi avto crkoval pri speljevanju brez gasa iz križišča..
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

IL_DIAVOLO ::

facepalm je izjavil:

Vedno me nasmejis:) Na to izjavo ti bom odgovoril cez 5 let, ko bos razumel zakaj.


Zakaj cez 5 let, ce pa je ze ta trenutek jasno da nimas obcutka za realnost.

facepalm ::

Vec kot ocitno imas malo km za sabo, da take streljas. Da bi pri/pred 95kmph saltal v 5. prestavo med prehitevanjem... ni vredno komentiranja.

TOP ::

Siddh je izjavil:

Ima pa megan višji redline, nekje 7000rpm, astra dizel pa mogoče 5000? Moč je pa funckcija odvisna od navora, višji so vrltjaji pri nekem navoru večja bo moč. Oz. motor ki se vrti počasneje rabi za enako moč večji navor.
Je pa popolnomoa nerelevantno primerjat motorje tudi če bi imela bencinski in dizelski enako karakteristiko. Na koncu ima vsak avto tudi drugačno prestavno razmerje za vsako prestavo kar pomeni da bo navor na kolesu lahko enak pri različnih motorjih ali drugačen pri istih. Bencinarja je ponavadi večje veselje vozit ker ti ne zmanjka vrtljajev tako hitro, dizel pa pač potegne nekje od 1500 do 3500 potem pa je konec pa že moraš prestavit. Vozim corso 1.7 dizel 80km pa avto super potegne ampak kaj ko vleče od 2000 do nekje 3000 ali 3500 potem pa moraš prestavit. Na koncu je enako hitra kot clio 1.2 z 10 km manj.


Ja in koliko časa čakaš Cliota da pride do tisti vtljajov in koliko časa tvojo Astro in tukaj je razlika.

Meizu ::

facepalm je izjavil:

Sej sem ga, pa ti ni vsec to, da ce ga enakovredno cipiras razvije 90hp vec, pri skoraj istem navoru 440Nm.
Zakaj ti ni sporno primerjat VWjev 200hp TSI, renaultov, z zgolj 20hp vec, pa ja?
Zakaj ignoriras vsa moja vprasanja? Zakaj ignoriras volvov entry level motor T4 z 300Nm in 187hp, kateri ima celo manj Hp, kot tvoj predlagani TSI?

Ne ti primerjas 300hp bencinar z 210hp dizlom in trdis da je razlika v navoru minimalna. Ja jao boze.

Pa da ne govorim o tem koliko je megane gt drazji od opel astre.

Pa primerjaj potem z meganom alfo 159 2.4, ki ima tovarnisko konje tam tam s tem meganom. Al pa skodo vrs ki pri 184ps razvije tovarniskih 380nm. To niti priblizno ni 10% o katerih bi ti rad govoril, sori.

IL_DIAVOLO ::

facepalm je izjavil:

Vec kot ocitno imas malo km za sabo, da take streljas. Da bi pri/pred 95kmph saltal v 5. prestavo med prehitevanjem... ni vredno komentiranja.


Prej 5., kot pa 3.

facepalm ::

@Meizu Ti si zacel s svojo astro z 2.0td motorjem, katera ima tovarniskih 350Nm navora in si jo sel primerjat s "podhranjenim" 2.0tsi 200hp.
Ko sem pa jaz omenil 2.0tce je bilo vse narobe ker ima dodatnih 20hp. Seveda sem nato dal se primerjavo s tvojim chiptuningom, kjer pridobita oba cca enako navora s tem da bencinec dobi se obcutno vec konjev.
Ker si bil takoj butthurt sem ti predstavil volvov T4, kateri potrfi mojo teorijo in ne "pomete" s tvojo astro v konjih pa ga se kar ignoriras tako kot moja vprasanja na tvoje neutemeljene izjave, zato to debato zakljucujem.

@IL_DIAVOLO mogoce res, ce imas 8 stopenjski menjalnik.

Utk ::

On ima cca 100 konjskega dizla in ne razume, da gre lahko avto cez 100 v tretji. Z njegovim avtom bi bilo to res mucenje. To razlagam tu ze par strani, da so v resnici pri istih konjih bencinarji bolj zivi. Dizel ima edino malo prednost, ce stalno pumpas gas, tako se pa itak ne vozi. Vozi se konstantno, tu ima tudi bencinar nizke obrate, ko se prehiteva, se pa prehiteva, tu pa obrati niso tolk pomembni.

facepalm ::

Ma bi ga rad videl kako on prehiteva na regionalki v 5.

-valvoline- ::

Sodobne tb kosilnice so cr dizli na bencin katerim so dodane svecke. Upam da je vsem to jasno. Prepucavanje dizel vs benz ni smiselno, saj je energetska gostota nafte visja napram bencina, zato bo vedno navor v prid dizelasem. Ker pa dizli nimajo sveck samovzig in zgorjevanje ne bo nikoli tako natancno kot pri bencincih z sveckami in zato bo dizelas vedno vec svinjal k bencinar, kljub vsem sodobnim filtrom in dodatkov za zmanjsevanje izpustov.

Zgodovina sprememb…

TOP ::

Utk je izjavil:

On ima cca 100 konjskega dizla in ne razume, da gre lahko avto cez 100 v tretji. Z njegovim avtom bi bilo to res mucenje. To razlagam tu ze par strani, da so v resnici pri istih konjih bencinarji bolj zivi. Dizel ima edino malo prednost, ce stalno pumpas gas, tako se pa itak ne vozi. Vozi se konstantno, tu ima tudi bencinar nizke obrate, ko se prehiteva, se pa prehiteva, tu pa obrati niso tolk pomembni.

Ti tudi pišeš nekaj,sam da je.Seveda bencinarja lahko preganjaš,ker maš večji obratomir sam to pa pripelje do večje porabe.Bencinar lahko prehiteva tudi z nizkimi obrati ampak samo traktorje in kosilnice,za vse drugo je potrebno prehiteti čim prej,ne da rabiš par kilometrov ceste,da prehitiš.Tako vozijo nekateri tudi dizle.

Utk ::

Prehitevas tako malo casa, da takrat poraba ni pomembna.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Prehitevas tako malo casa, da takrat poraba ni pomembna.


Če je pomembna poraba navadno sploh ne prehitevaš :)))
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

TOP ::

Utk je izjavil:

Prehitevas tako malo casa, da takrat poraba ni pomembna.

Če bi prehiteval tako kot si ti napisal,potem bi dolgo prehiteval,kot kakšen stari ata.:D

Utk ::

Nimas pojma kaj blebec, edini bencinar, ki si ga kdaj vozil, je pa bil pa kak 60 konjski polo, ali nekaj v tem rangu.

Meizu ::

facepalm je izjavil:

@Meizu Ti si zacel s svojo astro z 2.0td motorjem, katera ima tovarniskih 350Nm navora in si jo sel primerjat s "podhranjenim" 2.0tsi 200hp.
Ko sem pa jaz omenil 2.0tce je bilo vse narobe ker ima dodatnih 20hp. Seveda sem nato dal se primerjavo s tvojim chiptuningom, kjer pridobita oba cca enako navora s tem da bencinec dobi se obcutno vec konjev.
Ker si bil takoj butthurt sem ti predstavil volvov T4, kateri potrfi mojo teorijo in ne "pomete" s tvojo astro v konjih pa ga se kar ignoriras tako kot moja vprasanja na tvoje neutemeljene izjave, zato to debato zakljucujem.

@IL_DIAVOLO mogoce res, ce imas 8 stopenjski menjalnik.


Stari, kako naj ti drugace objasnem - ta astra ima tovarnisko 165hp in 350nm navora. Uni megan ima tovarnisko preko 200. Moja cipirana astra je sele s konji v rangu tega bencinarja tovarnisko. Zakaj bi torej navijal meganov motor ce ni potem primerljiv? Ce hoces primerjat 300hp bencinc z dizlom potem vzemi masino od eldorada ali pa f150 ki ima pri 300hp 1000+ navora, pa vso sreco pri iskanju kakorkoli remotely close kosilnice.

facepalm ::

A 200hp TSI pa je bil ok primerjava? Zakaj ni 187hp T4 ok?

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

On ima cca 100 konjskega dizla in ne razume, da gre lahko avto cez 100 v tretji. Z njegovim avtom bi bilo to res mucenje. To razlagam tu ze par strani, da so v resnici pri istih konjih bencinarji bolj zivi. Dizel ima edino malo prednost, ce stalno pumpas gas, tako se pa itak ne vozi. Vozi se konstantno, tu ima tudi bencinar nizke obrate, ko se prehiteva, se pa prehiteva, tu pa obrati niso tolk pomembni.


Mucenje? To je fizicno nemogoce. Ze pri 65 v 3. se dere shift up!

neverjetni99 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Utk je izjavil:

On ima cca 100 konjskega dizla in ne razume, da gre lahko avto cez 100 v tretji. Z njegovim avtom bi bilo to res mucenje. To razlagam tu ze par strani, da so v resnici pri istih konjih bencinarji bolj zivi. Dizel ima edino malo prednost, ce stalno pumpas gas, tako se pa itak ne vozi. Vozi se konstantno, tu ima tudi bencinar nizke obrate, ko se prehiteva, se pa prehiteva, tu pa obrati niso tolk pomembni.


Mucenje? To je fizicno nemogoce. Ze pri 65 v 3. se dere shift up!


Zakaj bi bilo fizično nemogoče?:| Imam 2.0 turbo dizla, 140hp in gre tretja 130kmh, sem probal, ker me je zanimalo, če je že tretja bolj hitra, kot od kolega golf 4 1.9 sdi, ki je bila končna 140-150kmh:))

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Vidva se morta odloct kaj bosta sploh primerjala, hp z hp ali nm z nm ne pa malo mesano na zaru.
Point primerjave ni, da primerjata hp z hp in ker ima en bistveno manj nm potem temu dvignit nm in posledicno hp. Potem vec to ni primerjava hp z hp, ampak hp+X z hp, kar pa nima smisla ali ker vsi vemo, da bo 300hp hitrej od 240 al ne glede na nm. (Ista glupost, kot primerjave na netu med i30N in GTIjem, kjer ima prvi 270HP drugi pa 220HP, 22% razlike. No shit sherlock, kdo bo hitrejsi?)

Vecji navor ti pr dizlu omogoca se nizje obrate za ohranjanje enake hitrosti in nizke porabe pri vecji tezi. Pa naj bo to voznja cez naselje z 50 ali regionalki z 90 al avtocesti z 130, tudi klanci ga ne bodo tako matrali kot tb bencinarja.
Na enakovrednega dizla lahko obesis se pol tonsko prikolico in sele potem bo poraba na nivoju bencinarja.
Pr 200hp bencinarju lahko stevilko 6 pri porabi pozabis, medtem ko pr dizlu stem ni problema. Govorim iz zornega kota soferja turbo bencinca, ki je presaltal iz turbo dizla.
Nismo rekli, da nov tb bencinar ne gre v hrib ali v nizke obrate, ampak da ima tb diesel z klanci in dodatno tezo "out of the box" manjse muke in nizjo porabo pr isti voznji.
Ista voznja pa pomeni iz kraja A v kraj B v enakem casu z obema. Preiskuseno ze nekajkrat.
Obrati pa tudi niso vse, odvisno je od stevila prestav in prestavnih razmerij. Tako da je razlika v razponu v resnici nizja od pretiravanja.
Zato pa pravim, da je tale razporeditev moci in navore zelo zelo udobna:
(95 PS)/ 2750-4600 moc se razvije zelo hitro in ima razpon vsaj 1800rpm (Kok pa ma primerljiv bencinar? nic kaj vec in to sele okol 4000. Kaj je zdaj boljse za dolgozivost vrtecih elementov, da drgnes dvakrat po kurcu al enkrat?
230 Nm/ 1500-2250 maksimalni navor pa se veliko prej in to z razlogom za cimbolj ekonomicno konstantno voznjo.

Pa ne zdej vlect 200hp masine v primerjavo. Smo pod 100 v bistvu.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Meizu ::

facepalm je izjavil:

A 200hp TSI pa je bil ok primerjava? Zakaj ni 187hp T4 ok?


Kaj tu ni jasno? Kako lahko primerjas jabolko in zrezek? Edini nacin primerjave je ta, da vzamemo nek skupen parameter - ali konje ali navor. Pri istem navoru bo imel bencinar znatno vec konjev, pri istih konjih ima dizel znatno vec navora in razlika ni 10% kot bi ti zelel prikazat. Vse ostale primerjave so BS.

springfield ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Navor je bistven za pospesevanje v nizkih obratih, moc motorja pa za top speed. Torej moc motorja je precej irelevantna za civilizirano voznjo.

Zakaj bi pospeseval v nizkih obratih? Da bos prisparal tisti deci na 100km? Ne obremenjuj se s porabo in bo voznja vecji uzitek. Bos videl, kaj vse motor zmore, ce ga ne dusis pri 1krpm.

facepalm ::

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

A 200hp TSI pa je bil ok primerjava? Zakaj ni 187hp T4 ok?


Kaj tu ni jasno? Kako lahko primerjas jabolko in zrezek? Edini nacin primerjave je ta, da vzamemo nek skupen parameter - ali konje ali navor. Pri istem navoru bo imel bencinar znatno vec konjev, pri istih konjih ima dizel znatno vec navora in razlika ni 10% kot bi ti zelel prikazat. Vse ostale primerjave so BS.


Ne vem ce si, al se delas. Ignoriras 80% mojih postov, vpicis se v 20%, nato se ponovis moje stavke. Jaz sem vsako mojo trditev argumentiral, ti svojih nisi.
Se vedno cakam odgovore na moja vprasanja. Dialog s teboj spominja na monolog. Zdj sem pa res koncal.

Meizu ::

facepalm je izjavil:

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

A 200hp TSI pa je bil ok primerjava? Zakaj ni 187hp T4 ok?


Kaj tu ni jasno? Kako lahko primerjas jabolko in zrezek? Edini nacin primerjave je ta, da vzamemo nek skupen parameter - ali konje ali navor. Pri istem navoru bo imel bencinar znatno vec konjev, pri istih konjih ima dizel znatno vec navora in razlika ni 10% kot bi ti zelel prikazat. Vse ostale primerjave so BS.


Ne vem ce si, al se delas. Ignoriras 80% mojih postov, vpicis se v 20%, nato se ponovis moje stavke. Jaz sem vsako mojo trditev argumentiral, ti svojih nisi.
Se vedno cakam odgovore na moja vprasanja. Dialog s teboj spominja na monolog. Zdj sem pa res koncal.


Dokler mislis primerjat navor 300hp tb z 200hp dizli in se sklicevat na neznatno razliko v navoru, potem je res bolje da koncas, ja.
««
12 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1045969 (1479) zobnik
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
608440 (5526) GreenT
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44663904 (22786) Berserker
»

3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
34335710 (24561) tomaz-
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743130741 (95754) Spajky

Več podobnih tem