» »

1.0 TSI - 3 cilindri

1.0 TSI - 3 cilindri

««
11 / 13
»»

facepalm ::

Well, jaz sem imel 2.0t z max navor pri 1800rpm. Pri normalni voznji v klanec sem se vedno zalotil pri okoli 2000rpm.

Utk ::

Tako je. Če bencinar ni podhranjen, turbo ali ne, je to čisto normalno. Bolj je problem pri dizelaših, ki mislijo, da je prepovedano it čez 1800 obratov in potem speljujejo v križišču kot 30 tonski šleparji, v klance pa tudi ne grejo čez 80, ker v 6. ne gre, v 5 je pa že preveč obratov.

gddr85 ::

ni treba speljevat kot šlepar, spustiš sklopko in stvar cukne in gre sam naprej z minimalno gasa, vsaj kolker sem jaz vozil tdije, ni to bencinar, kjer rabiš 4k+ rpm pri speljevanju :))

Utk ::

Ja sej, gre z minimalno gasa, kot šlepar, 23 sekund do 50, ker je treba šaltat pri 1400 obratih, in od 45 do 50 je treba nujno pospešit vsaj v 4., če že ne 5. Če ne se bi mašina razpadla, bobniči šoferja bi popokali, ali bi pa poraba poletala čez 5 litrov, ne vem točnega vzroka...
Če rabiš 4k+ rpm pri bencinarju da spelješ, ga prosim ne vozi več. Pravzaprav, ne vozi več nič drugega kot bicikel, prosim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

krneki0001 ::

gddr85 je izjavil:

ni treba speljevat kot šlepar, spustiš sklopko in stvar cukne in gre sam naprej z minimalno gasa, vsaj kolker sem jaz vozil tdije, ni to bencinar, kjer rabiš 4k+ rpm pri speljevanju :))


Ne boš verjel, ampak ko na bencinarju spustiš sklopko, se tudi odpelje. Celo brez dotikanja pedala za gas. Pa nič ne cukne.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

gddr85 ::

eh, bencinar ne more cuknit, prej crkne :))

K0l1br1 ::

Utk je izjavil:

Ja sej, gre z minimalno gasa, kot šlepar, 23 sekund do 50, ker je treba šaltat pri 1400 obratih, in od 45 do 50 je treba nujno pospešit vsaj v 4., če že ne 5. Če ne se bi mašina razpadla, bobniči šoferja bi popokali, ali bi pa poraba poletala čez 5 litrov, ne vem točnega vzroka...
Če rabiš 4k+ rpm pri bencinarju da spelješ, ga prosim ne vozi več. Pravzaprav, ne vozi več nič drugega kot bicikel, prosim.

Ne vozimo tako kot ti. To, kar ti opisuješ, so tvoji kolegi iz društva hejterjev, vsi skupaj pa ste padli že tako globoko, da svojih blodenj ne ločitev več od realnosti.

Utk ::

Dokaz za moje blodnje lahko preverimo v vsakem kriziscu.

In ja, tako vozijo tudi kolegi z dizli. Ki normalno niso (dizel) hejterji, samo "znajo" kako treba vozit dizla, da prides do tiste famozne nizke porabe. Sej ce bi jaz tako vozil 1,8 bencinarja bi tudi zlahka imel pod 6.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

krneki0001 je izjavil:

gddr85 je izjavil:

ni treba speljevat kot šlepar, spustiš sklopko in stvar cukne in gre sam naprej z minimalno gasa, vsaj kolker sem jaz vozil tdije, ni to bencinar, kjer rabiš 4k+ rpm pri speljevanju :))


Ne boš verjel, ampak ko na bencinarju spustiš sklopko, se tudi odpelje. Celo brez dotikanja pedala za gas. Pa nič ne cukne.


Ja, iz klanca :P

K0l1br1 ::

Utk je izjavil:

Dokaz za moje blodnje lahko preverimo v vsakem kriziscu.

In ja, tako vozijo tudi kolegi z dizli. Ki normalno niso (dizel) hejterji, samo "znajo" kako treba vozit dizla, da prides do tiste famozne nizke porabe. Sej ce bi jaz tako vozil 1,8 bencinarja bi tudi zlahka imel pod 6.

Ti bi najbrž rad F1 start iz križišča. In to v Ljubljani.

facepalm ::

Nekateri se vedno zivijo v casih, ko so imeli turbodizli bistveno vec navora od enakovrednih bencincev.

K0l1br1 ::

facepalm je izjavil:

Nekateri se vedno zivijo v casih, ko so imeli turbodizli bistveno vec navora od enakovrednih bencincev.

Nekako je definicija enakovrednosti, da ne odstopa v nobeno smer.

gddr85 ::

K0l1br1 je izjavil:

Utk je izjavil:

Dokaz za moje blodnje lahko preverimo v vsakem kriziscu.

In ja, tako vozijo tudi kolegi z dizli. Ki normalno niso (dizel) hejterji, samo "znajo" kako treba vozit dizla, da prides do tiste famozne nizke porabe. Sej ce bi jaz tako vozil 1,8 bencinarja bi tudi zlahka imel pod 6.

Ti bi najbrž rad F1 start iz križišča. In to v Ljubljani.

mhm, pa prej treba v obrate, kot na starting grid-u ;)

Utk ::

K0l1br1 je izjavil:

Utk je izjavil:

Dokaz za moje blodnje lahko preverimo v vsakem kriziscu.

In ja, tako vozijo tudi kolegi z dizli. Ki normalno niso (dizel) hejterji, samo "znajo" kako treba vozit dizla, da prides do tiste famozne nizke porabe. Sej ce bi jaz tako vozil 1,8 bencinarja bi tudi zlahka imel pod 6.

Ti bi najbrž rad F1 start iz križišča. In to v Ljubljani.

Ne. Normalen start, prva, druga do 50, ali vsaj blizu, kar zmore vsaka kanta, in potem 3, in 6. zarad mene. Ne pa šaltanje pri 10,30 in 40, pa še vmes božanje gasa.
Dizli so vas tako odučili vozit, da je groza.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Tralala999 ::

Tralala999 ::

v pravi šasiji je tudi 1.0 super motor. samo dizel še zdaleč ni pokopan. poraba, navor, sploh štirikolesni pogon, dizel super....v

Meizu ::

Utk je izjavil:

Dokaz za moje blodnje lahko preverimo v vsakem kriziscu.

In ja, tako vozijo tudi kolegi z dizli. Ki normalno niso (dizel) hejterji, samo "znajo" kako treba vozit dizla, da prides do tiste famozne nizke porabe. Sej ce bi jaz tako vozil 1,8 bencinarja bi tudi zlahka imel pod 6.


Ajde ne ga srat. (spet) Moja Astra 2.0 210HP ni prav nic sparana pa ima kombinirano porabo konstantno okrog 6.5l/100. Naredi to z 210hp bencincem, I triple dare you.

Utk ::

Drži se ti tiste svoje frulice al kaj že špilaš, tu si že dost neumnosti napisal.

Meizu ::

Utk je izjavil:

K0l1br1 je izjavil:

Utk je izjavil:

Dokaz za moje blodnje lahko preverimo v vsakem kriziscu.

In ja, tako vozijo tudi kolegi z dizli. Ki normalno niso (dizel) hejterji, samo "znajo" kako treba vozit dizla, da prides do tiste famozne nizke porabe. Sej ce bi jaz tako vozil 1,8 bencinarja bi tudi zlahka imel pod 6.

Ti bi najbrž rad F1 start iz križišča. In to v Ljubljani.

Ne. Normalen start, prva, druga do 50, ali vsaj blizu, kar zmore vsaka kanta, in potem 3, in 6. zarad mene. Ne pa šaltanje pri 10,30 in 40, pa še vmes božanje gasa.
Dizli so vas tako odučili vozit, da je groza.


Moja kanta gre cisto lagano do 50 v 2. brzini. 3. brzina je ze cca 100-110 pri cca 3kRPM.

Utk je izjavil:

Drži se ti tiste svoje frulice al kaj že špilaš, tu si že dost neumnosti napisal.


Sori stari, edini ki tu pise neumnosti si ti. Dizla ti od dalec videl nisi, ce taksne serjes.

Kar vozi ti tisto tvojo 900kub kosilnico CO smraduljo, pa upam da ti nekdo spise kazen za oviranje prometa, ali vsaj prepoved voznje po klancih. Ker za tabo se mi (in vsem ostalim) ne da guslat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

bobi_palčka ::

Utk je izjavil:

Ne. Normalen start, prva, druga do 50, ali vsaj blizu, kar zmore vsaka kanta, in potem 3, in 6. zarad mene. Ne pa šaltanje pri 10,30 in 40, pa še vmes božanje gasa.
Dizli so vas tako odučili vozit, da je groza.



Na kratko: vozniški dobi vsak idiot, posledično dizli krivi! :D

Meizu ::

facepalm je izjavil:

Nekateri se vedno zivijo v casih, ko so imeli turbodizli bistveno vec navora od enakovrednih bencincev.


Turbodizli bodo vedno imeli vec navora od bencinarja. Fizika.

Gambino ::

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

Nekateri se vedno zivijo v casih, ko so imeli turbodizli bistveno vec navora od enakovrednih bencincev.


Turbodizli bodo vedno imeli vec navora od bencinarja. Fizika.



In zmeraj manj jih bo na cesti, buhahaha.

K0l1br1 ::

Utk je izjavil:

K0l1br1 je izjavil:

Utk je izjavil:

Dokaz za moje blodnje lahko preverimo v vsakem kriziscu.

In ja, tako vozijo tudi kolegi z dizli. Ki normalno niso (dizel) hejterji, samo "znajo" kako treba vozit dizla, da prides do tiste famozne nizke porabe. Sej ce bi jaz tako vozil 1,8 bencinarja bi tudi zlahka imel pod 6.

Ti bi najbrž rad F1 start iz križišča. In to v Ljubljani.

Ne. Normalen start, prva, druga do 50,
Skratka, agresivno speljevanje in bentenje, če kdo ne dela po vašem.

Gambino je izjavil:

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

Nekateri se vedno zivijo v casih, ko so imeli turbodizli bistveno vec navora od enakovrednih bencincev.


Turbodizli bodo vedno imeli vec navora od bencinarja. Fizika.



In zmeraj manj jih bo na cesti, buhahaha.
Kot da ima navor veze s številom vozil na cesti, buhaha

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

Meizu ::

Gambino je izjavil:

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

Nekateri se vedno zivijo v casih, ko so imeli turbodizli bistveno vec navora od enakovrednih bencincev.


Turbodizli bodo vedno imeli vec navora od bencinarja. Fizika.



In zmeraj manj jih bo na cesti, buhahaha.


Cesa, mislis vozil z motorjem z notranjim izgorevanjem?

Buahaha.

Utk ::

Skratka, agresivno speljevanje in bentenje, če kdo ne dela po vašem.

Ja, vse kar ni jajcanje, je agresivno. Najprej si kupite dizla, ker boljše potegne, in se jajcate z njim, drugi razlog je nizka poraba, in se spet jajcate, ker nočete imet pol litra večjo porabo. Mislim, sej greste lahko tudi peš, bo še cenejše in počasnejše.

Meizu ::

Utk je izjavil:

Skratka, agresivno speljevanje in bentenje, če kdo ne dela po vašem.

Ja, vse kar ni jajcanje, je agresivno. Najprej si kupite dizla, ker boljše potegne, in se jajcate z njim, drugi razlog je nizka poraba, in se spet jajcate, ker nočete imet pol litra večjo porabo. Mislim, sej greste lahko tudi peš, bo še cenejše in počasnejše.


You got issues dude.

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Tako je. Če bencinar ni podhranjen, turbo ali ne, je to čisto normalno. Bolj je problem pri dizelaših, ki mislijo, da je prepovedano it čez 1800 obratov in potem speljujejo v križišču kot 30 tonski šleparji, v klance pa tudi ne grejo čez 80, ker v 6. ne gre, v 5 je pa že preveč obratov.

Podarjam zlato medaljo za pretiravanje.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Utk ::

Ti s tem, da se bencinar vozi med 3000 in 5000 obrati, si pa tesno na drugem mestu.

m0LN4r ::

Ti si dal primer in zacel govorit o tem do kolko gre v keri prestavi.
Anyway, ce ne pretiravamo, ampak posplosimo, lahko recemo da za bencinarja rabis vsaj 1000rpm vec za isti efekt, ker konji se pokazejo sele pozno.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

neverjetni99 ::

m0LN4r je izjavil:

Utk je izjavil:

Tako je. Če bencinar ni podhranjen, turbo ali ne, je to čisto normalno. Bolj je problem pri dizelaših, ki mislijo, da je prepovedano it čez 1800 obratov in potem speljujejo v križišču kot 30 tonski šleparji, v klance pa tudi ne grejo čez 80, ker v 6. ne gre, v 5 je pa že preveč obratov.

Podarjam zlato medaljo za pretiravanje.


imam 2.0 tdi in je res užitek se vozit 80-90kmh v 6. pod 1000rpm, ker skoraj ne slišiš motorja. Ampak, ga še vedno rad tišim tudi 4000rpm+ ko me prime>:D

facepalm ::

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

Nekateri se vedno zivijo v casih, ko so imeli turbodizli bistveno vec navora od enakovrednih bencincev.


Turbodizli bodo vedno imeli vec navora od bencinarja. Fizika.


Tega se zavedam, vendar bencinci ne zaostajajo vec 30%, kakor vcasih. Sedaj je razlika +- 10%, se pa komoenzira pri moci, kjer ima bencin prednost.

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Ti si dal primer in zacel govorit o tem do kolko gre v keri prestavi.
Anyway, ce ne pretiravamo, ampak posplosimo, lahko recemo da za bencinarja rabis vsaj 1000rpm vec za isti efekt, ker konji se pokazejo sele pozno.

Da, ker je fajn da zacnes prehitevat in koncas v isti prestavi, ce se ti mudi, je to pri ze samo 100 konjskih bencinarjih tretja, od 40 do 150. Lahko tudi v cetrti ce imas malo vec prostora. Pri dizlu rabis za to 150, 200 konjev, ce jih nimas, ti bo enkrat vmes zmanjkalo moci.
Ampak prehitevas ne stalno, normalno se vozis na okoli 2000 obratih, ce imas fetis na nizke obrate, lahko tudi 1500. Nobena drasticna razlika proti dizlu. Ti si nazadnje vozil nekega podhranjenega bencinarja s 60 konji na tono in mislis da so vsi taki.

Meizu ::

facepalm je izjavil:

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

Nekateri se vedno zivijo v casih, ko so imeli turbodizli bistveno vec navora od enakovrednih bencincev.


Turbodizli bodo vedno imeli vec navora od bencinarja. Fizika.


Tega se zavedam, vendar bencinci ne zaostajajo vec 30%, kakor vcasih. Sedaj je razlika +- 10%, se pa komoenzira pri moci, kjer ima bencin prednost.


A res.

http://m.automobilio.info/en/Volkswagen....
Torej 280nm navora za 200hp turbo benz. Moja astra 210hp 2.0td izmerjena na valjih (cipirana) 210hp in 440nm navora. 10%? :)

adhoc ::

Isotropic je izjavil:

poglej še ford fiesta 1.0, je tut na 3 cilindre, pa opel corsa tudi, če se ne motim.
afaik so taki motorji s turbino čist OK, samo moraš pač upoštevati turbo luknjo.


Ta motor se kupi samo nov, potem pa prodat tik pred garancijo v roku parih let. To so zelo problematični motorji.

hojnikb ::

problematični so samo čist zgodni letniki.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

gddr85 ::

Utk je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ti si dal primer in zacel govorit o tem do kolko gre v keri prestavi.
Anyway, ce ne pretiravamo, ampak posplosimo, lahko recemo da za bencinarja rabis vsaj 1000rpm vec za isti efekt, ker konji se pokazejo sele pozno.

Da, ker je fajn da zacnes prehitevat in koncas v isti prestavi, ce se ti mudi, je to pri ze samo 100 konjskih bencinarjih tretja, od 40 do 150. Lahko tudi v cetrti ce imas malo vec prostora. Pri dizlu rabis za to 150, 200 konjev, ce jih nimas, ti bo enkrat vmes zmanjkalo moci.
Ampak prehitevas ne stalno, normalno se vozis na okoli 2000 obratih, ce imas fetis na nizke obrate, lahko tudi 1500. Nobena drasticna razlika proti dizlu. Ti si nazadnje vozil nekega podhranjenega bencinarja s 60 konji na tono in mislis da so vsi taki.

btw koga to prehitevaš, da je razlike 110km/h?

facepalm ::

Meizu je izjavil:


A res.

http://m.automobilio.info/en/Volkswagen....
Torej 280nm navora za 200hp turbo benz. Moja astra 210hp 2.0td izmerjena na valjih (cipirana) 210hp in 440nm navora. 10%? :)


No ajde, ce se ze gremo tako..
3 leta star megane gt 2.0 220hp. Stage 1 chip tuning blizu 300hp in *drumm roll* 400+Nm navora. Dejansko manj kot 10%. Tovarniskih ima 340Nm..

Je pa lepo vedno iskat Naziwagne, ko se gre za "blatit" bencince ane?;)

edi45 ::

vedno ko se vozim z temi jajčkami pod 1.4 imam vedno nasmeh na obrazu, zgolj zaradi tega, ker sem vedno znova presenečen kak slabo gredo:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: edi45 ()

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ti si dal primer in zacel govorit o tem do kolko gre v keri prestavi.
Anyway, ce ne pretiravamo, ampak posplosimo, lahko recemo da za bencinarja rabis vsaj 1000rpm vec za isti efekt, ker konji se pokazejo sele pozno.

Da, ker je fajn da zacnes prehitevat in koncas v isti prestavi, ce se ti mudi, je to pri ze samo 100 konjskih bencinarjih tretja, od 40 do 150. Lahko tudi v cetrti ce imas malo vec prostora. Pri dizlu rabis za to 150, 200 konjev, ce jih nimas, ti bo enkrat vmes zmanjkalo moci.
Ampak prehitevas ne stalno, normalno se vozis na okoli 2000 obratih, ce imas fetis na nizke obrate, lahko tudi 1500. Nobena drasticna razlika proti dizlu. Ti si nazadnje vozil nekega podhranjenega bencinarja s 60 konji na tono in mislis da so vsi taki.

Kje za boga prehitevas ti od 40 do 150 v tretji?
Sicer pa v tretji pr 40 z 100 konji ne bos ti "se ti mudi" prehiteval, ker nimas niti priblizno dovolj obratov.
Poglej si svoj video se enkrat. Ce hoces "hitro" prehitevat bos dal sele pr 100 v tretjo, ne pa pr 40 boze mio.

ce imas fetis na nizke obrate, lahko tudi 1500. Nobena drasticna razlika proti dizlu.

Kolko pa je obratov v tretji pr 40 ? Me res prav zanima kak pospesek je to, ko se "hitro" prehiteva, das v 2. in imas 4000rpm, ampak to ni 40.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

gddr85 je izjavil:

Utk je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ti si dal primer in zacel govorit o tem do kolko gre v keri prestavi.
Anyway, ce ne pretiravamo, ampak posplosimo, lahko recemo da za bencinarja rabis vsaj 1000rpm vec za isti efekt, ker konji se pokazejo sele pozno.

Da, ker je fajn da zacnes prehitevat in koncas v isti prestavi, ce se ti mudi, je to pri ze samo 100 konjskih bencinarjih tretja, od 40 do 150. Lahko tudi v cetrti ce imas malo vec prostora. Pri dizlu rabis za to 150, 200 konjev, ce jih nimas, ti bo enkrat vmes zmanjkalo moci.
Ampak prehitevas ne stalno, normalno se vozis na okoli 2000 obratih, ce imas fetis na nizke obrate, lahko tudi 1500. Nobena drasticna razlika proti dizlu. Ti si nazadnje vozil nekega podhranjenega bencinarja s 60 konji na tono in mislis da so vsi taki.

btw koga to prehitevaš, da je razlike 110km/h?

Stem da teh njegovih 40-150 v samo tretji, traja celo vecnost.

edi45 je izjavil:

vedno ko se vozim z temi jajčkami pod 1.4 imam vedno nasmeh na obrazu, zgolj zaradi tega, ker sem vedno znova presenečen kak slabo gredo:D

Mene je pa stemi strah prehitevat, razen ce ma samo 1000kg zadeva. Mogoce je v sloveniji pocasnejsi in redkejsi promet in se zdi 3c in 100km dovolj na prvi pogled v toni pa pol pleha, ker mas celo vecnost za prehitevat.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Meizu ::

facepalm je izjavil:

Meizu je izjavil:


A res.

http://m.automobilio.info/en/Volkswagen....
Torej 280nm navora za 200hp turbo benz. Moja astra 210hp 2.0td izmerjena na valjih (cipirana) 210hp in 440nm navora. 10%? :)


No ajde, ce se ze gremo tako..
3 leta star megane gt 2.0 220hp. Stage 1 chip tuning blizu 300hp in *drumm roll* 400+Nm navora. Dejansko manj kot 10%. Tovarniskih ima 340Nm..

Je pa lepo vedno iskat Naziwagne, ko se gre za "blatit" bencince ane?;)


300hp bencinc? 300hp dizel ima way vec kot 400nm navora. Moja astra ima vec navora kot ta chipan megan.

Utk ::

Mogoce je v sloveniji pocasnejsi in redkejsi promet in se zdi 3c in 100km dovolj na prvi pogled v toni pa pol pleha, ker mas celo vecnost za prehitevat.

Zakaj bi imel 100 konjev v toni pa pol? To je premalo, nima veze dizel ali bencinar.

Btw, normalen bencinar gre v drugi pri 4000 obratih ze tam okoli 70,v tretji pa priblizno 100. Zato nehaj nabijat o tem, ker se nihce ne vozi 70 v drugi.

Sicer pa v tretji pr 40 z 100 konji ne bos ti "se ti mudi" prehiteval, ker nimas niti priblizno dovolj obratov.
Poglej si svoj video se enkrat. Ce hoces "hitro" prehitevat bos dal sele pr 100 v tretjo, ne pa pr 40 boze mio.

Na videu tega ni. V 3. pri 40 imas kakih 1600 obratov. Ja, ne bos poletel, bos pa prilezel dokaj hitro do 50, ker so to nizke hitrosti, pol pa ze slo. Ali pa das v drugo in imas odprto pot do 100.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

gddr85 ::

a zdej pa že šaltamo v drugo, aha ;)

ginekk ::

Meizu je izjavil:


Turbodizli bodo vedno imeli vec navora od bencinarja. Fizika.


Mah, dokler oboji potrebujejo menjalnik je čisto vseeno, se na cesti ne pozna, avto pospešuje odriv kolesa, torej navor na kolesu.
Pomembno je edino če tekmuješ v vožnji nizkih obratov, čimanjši rabi menjalnika in porabi.

chucki ::

Motor mora biti prožen skozi vse obrate, kar moj 18 let star bmwjev 6cyl je :) Edino v zakup moram vzeti 2 litra večjo porabo napram smrdljivcim, ki jih ni noben užitek vozit.
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

springfield ::

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

Meizu je izjavil:


A res.

http://m.automobilio.info/en/Volkswagen....
Torej 280nm navora za 200hp turbo benz. Moja astra 210hp 2.0td izmerjena na valjih (cipirana) 210hp in 440nm navora. 10%? :)


No ajde, ce se ze gremo tako..
3 leta star megane gt 2.0 220hp. Stage 1 chip tuning blizu 300hp in *drumm roll* 400+Nm navora. Dejansko manj kot 10%. Tovarniskih ima 340Nm..

Je pa lepo vedno iskat Naziwagne, ko se gre za "blatit" bencince ane?;)

300hp bencinc? 300hp dizel ima way vec kot 400nm navora. Moja astra ima vec navora kot ta chipan megan.

Ja no shit, ce more isto moc razvit pri nizjih obratih. Pa kaj ti pomaga ta navor? Za pospeske je pomemben navor na kolesih, kot je zgoraj napisal. Za to pa imamo se moc motorja, ki pa dejansko pove, kako mocno bo avto pospeseval. Ta navor vedno dizlasi ven vlecete, ker je ena vrednost, ki je visja kot pri bencinarjih, dejansko pa sploh ne vete kaj pomeni.

Meizu ::

springfield je izjavil:

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

Meizu je izjavil:


A res.

http://m.automobilio.info/en/Volkswagen....
Torej 280nm navora za 200hp turbo benz. Moja astra 210hp 2.0td izmerjena na valjih (cipirana) 210hp in 440nm navora. 10%? :)


No ajde, ce se ze gremo tako..
3 leta star megane gt 2.0 220hp. Stage 1 chip tuning blizu 300hp in *drumm roll* 400+Nm navora. Dejansko manj kot 10%. Tovarniskih ima 340Nm..

Je pa lepo vedno iskat Naziwagne, ko se gre za "blatit" bencince ane?;)

300hp bencinc? 300hp dizel ima way vec kot 400nm navora. Moja astra ima vec navora kot ta chipan megan.

Ja no shit, ce more isto moc razvit pri nizjih obratih. Pa kaj ti pomaga ta navor? Za pospeske je pomemben navor na kolesih, kot je zgoraj napisal. Za to pa imamo se moc motorja, ki pa dejansko pove, kako mocno bo avto pospeseval. Ta navor vedno dizlasi ven vlecete, ker je ena vrednost, ki je visja kot pri bencinarjih, dejansko pa sploh ne vete kaj pomeni.


Kar preberi si kaj navor pomeni. Mas veliko poucnih videev.

facepalm ::

Pa nisem jaz kriv, da chip tuning pri bencincu dvigne tudi HP tako drasticno..
Ima pa ta 2.0t tovarnisko 10Nm manj kakor 2.0cdti astra.

Meizu ::

facepalm je izjavil:

Pa nisem jaz kriv, da chip tuning pri bencincu dvigne tudi HP tako drasticno..
Ima pa ta 2.0t tovarnisko 10Nm manj kakor 2.0cdti astra.


Tisti 2.0 je tovarnisko bolj navit od dizel astrinega. Astra j single turbo 2.0 dizel ima v zadnji reviziji tovarnisko 165hp in vec navora kot ta 220hp bencinar. Dizel pri 220hp ima pa precej precej vec bavora kot 340nm.

Ne razumem, tvoje primerjave so precej slabe. Ce ze primerjas izenaci vsaj en parameter - npr. razlika v navoru pri istih konjih. Ali razlika v konjih pri istem navoru. Ne mi pa hodit z 220hp masino in primerjat njen navor s 165hp masino.

IL_DIAVOLO ::

springfield je izjavil:

Meizu je izjavil:

facepalm je izjavil:

Meizu je izjavil:


A res.

http://m.automobilio.info/en/Volkswagen....
Torej 280nm navora za 200hp turbo benz. Moja astra 210hp 2.0td izmerjena na valjih (cipirana) 210hp in 440nm navora. 10%? :)


No ajde, ce se ze gremo tako..
3 leta star megane gt 2.0 220hp. Stage 1 chip tuning blizu 300hp in *drumm roll* 400+Nm navora. Dejansko manj kot 10%. Tovarniskih ima 340Nm..

Je pa lepo vedno iskat Naziwagne, ko se gre za "blatit" bencince ane?;)

300hp bencinc? 300hp dizel ima way vec kot 400nm navora. Moja astra ima vec navora kot ta chipan megan.

Ja no shit, ce more isto moc razvit pri nizjih obratih. Pa kaj ti pomaga ta navor? Za pospeske je pomemben navor na kolesih, kot je zgoraj napisal. Za to pa imamo se moc motorja, ki pa dejansko pove, kako mocno bo avto pospeseval. Ta navor vedno dizlasi ven vlecete, ker je ena vrednost, ki je visja kot pri bencinarjih, dejansko pa sploh ne vete kaj pomeni.


Navor je bistven za pospesevanje v nizkih obratih, moc motorja pa za top speed. Torej moc motorja je precej irelevantna za civilizirano voznjo.
««
11 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1045969 (1479) zobnik
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
608440 (5526) GreenT
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44663904 (22786) Berserker
»

3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
34335710 (24561) tomaz-
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743130741 (95754) Spajky

Več podobnih tem