Forum » Na cesti » Dizel apokalipsa na vidiku
Dizel apokalipsa na vidiku
Grey ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Dizla se ne spara in posledicno matra na nizkih obratih. Po mojih izkusnjah se mora dizla terat na cimvisjih obratih, da se ne zapoca. Poraba je visja - cca 7l, ampak pri taki voznji bi bencinar porabil vsaj 12l.
Motor mora dihat, ne pa se dusit.
Če še nisi turbine sfukal jo pa boš, če vedno teraš dizla na 3000 rpm+. Dizli se vrtijo do max 4500 rpm, potem je redline (odvisno od kubature in tipa dizla). Delovne obrate imaš pa ponavadi nekje na 40-50% max obratov pred redline.
Praviš, da bi potem tudi V6 2.5 (3.0) mašino teral na 3000+ rpm konstantno? Mehaniki te morajo imeti radi
Drugače pa za porabo tempomat, tempomat in še enkrat tempomat pa čim manj bremza-gas-bremza-gas-bremza-gas - kar pogosto vidim, da večina rada počne na avtocestah, ker "držijo" konstantno razdaljo. V konicah pospeševanje s 100 na 160 km/h in potem spet zaviranje (ob tem pa teh 160 km/h ne uspete držat do destinacije ampak manj kot 30 sekund)...ne dobite na času nič (zanemarljivo), izgubite pa ogromno na porabljenem gorivu in živcih.
Držite konstantno hitrost pretoka pa bo poraba šla dol in bolj umirjeni boste. Se pravi, v konicah je to ponavadi od 100-110 km/h, ker se vedno najde kak kamion, ki se odloči prehitevat ali kaka počasnela...muzika na radio in odklop do destinacije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Grey ()
D3m ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Torej ce je za teboj kolona vozil, ki vozijo hitreje, to tebe ne briga ker se vozis po omejitvah in naj se oni tebi prilagodijo.
Right?
Imaš dva pasa, prehitevalni in vozni.
Right?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
MrStein ::
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Torej ce je za teboj kolona vozil, ki vozijo hitreje, to tebe ne briga ker se vozis po omejitvah in naj se oni tebi prilagodijo.
Right?
Imaš dva pasa, prehitevalni in vozni.
Right?
Ja in ti na obeh vozis kot da si na poligonu.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Dizla se ne spara in posledicno matra na nizkih obratih. Po mojih izkusnjah se mora dizla terat na cimvisjih obratih, da se ne zapoca. Poraba je visja - cca 7l, ampak pri taki voznji bi bencinar porabil vsaj 12l.
Motor mora dihat, ne pa se dusit.
Če še nisi turbine sfukal jo pa boš, če vedno teraš dizla na 3000 rpm+. Dizli se vrtijo do max 4500 rpm, potem je redline (odvisno od kubature in tipa dizla). Delovne obrate imaš pa ponavadi nekje na 40-50% max obratov pred redline.
Praviš, da bi potem tudi V6 2.5 (3.0) mašino teral na 3000+ rpm konstantno? Mehaniki te morajo imeti radi
Ne vem koliko poznas tdi motorje, ampak obrati nikoli grejo cez 4000 obratov, tudi pri 150+ km/h. Ze na 3500 je tezko spravit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
zobnik ::
D3m ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Torej ce je za teboj kolona vozil, ki vozijo hitreje, to tebe ne briga ker se vozis po omejitvah in naj se oni tebi prilagodijo.
Right?
Imaš dva pasa, prehitevalni in vozni.
Right?
Ja in ti na obeh vozis kot da si na poligonu.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Dizla se ne spara in posledicno matra na nizkih obratih. Po mojih izkusnjah se mora dizla terat na cimvisjih obratih, da se ne zapoca. Poraba je visja - cca 7l, ampak pri taki voznji bi bencinar porabil vsaj 12l.
Motor mora dihat, ne pa se dusit.
Če še nisi turbine sfukal jo pa boš, če vedno teraš dizla na 3000 rpm+. Dizli se vrtijo do max 4500 rpm, potem je redline (odvisno od kubature in tipa dizla). Delovne obrate imaš pa ponavadi nekje na 40-50% max obratov pred redline.
Praviš, da bi potem tudi V6 2.5 (3.0) mašino teral na 3000+ rpm konstantno? Mehaniki te morajo imeti radi
Ne vem koliko poznas tdi motorje, ampak obrati nikoli grejo cez 4000 obratov, tudi pri 150+ km/h. Ze na 3500 je tezko spravit.
Potlej pa res nimaš dizla.
MrStein ::
krneki0001 je izjavil:
kar pomeni zelo počasno speljevanje v križiščih
To praktično več porabi kot hitro pospeševanje.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Grey ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ne vem koliko poznas tdi motorje, ampak obrati nikoli grejo cez 4000 obratov, tudi pri 150+ km/h. Ze na 3500 je tezko spravit.
Ti govoriš, da se ga ne špara. Jaz ti pa pravim na katerih obratih imajo dizli delovno točko ~2000+- rpm pri 130 km/h (odvisno od motorja) - pri tej hitrosti s tempomatom na ravnini mora pit toliko kot pravi brošura (če piše 4.7 kaže 4.7). Še nikoli nisem peljal avta, ki tega ne bi zmogel.
Ti si se pa izrazil, kot da vedno pelješ avto v 4. ali 5. prestavi tudi, če se pelješ 130 km/h...češ dizla se mora terat. S tem pa popolnoma enostavno presežeš 3000 rpm in se približaš 4000 rpm sploh, če pelješ 150 km/h...hkrati pa enormno povečaš porabo ter obrabo motorja, ker si že praktično pri redline pri večini dizlov...da ne govorimo o hrupu in ekstra onesnaževanju, ki ga s tem povzročaš (ne glede na tip goriva).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Grey ()
Invictus ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Torej ce je za teboj kolona vozil, ki vozijo hitreje, to tebe ne briga ker se vozis po omejitvah in naj se oni tebi prilagodijo.
Right?
Če vozi prvi po omejitvah, ni panike. mene ne moti. Na voznem pasu.
Seveda to ne velja za avte na prehitevalnem pasu na avtocesti, ki se pri 130km/h nočejo umakniti.
Ker prehitevalni pas pač ni vozni...
http://goo.gl/2YuS2x
dragana ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dragana ()
D3m ::
Umaknit se pri 130km/h je v teoriji in praksi treba - če imaš kam, vendar komu? Koliko je torej omejitev hitrosti na prehitevalnem pasu?
Očitno imate nekateri problem z razumevanjem.
Omejitev na AC je 130km/h.
Invictus ::
Za lovljenje prehitrih obstaja policija.
Folk se pa ne zaveda, da je z vožnjo po prehitevalnem pasu, ko ne prehiteva, tako ali tako v prekršku.
http://goo.gl/2YuS2x
Grey ::
Kar ne pomeni, da lahko vsak kreten na cesti špila policaja.
Za lovljenje prehitrih obstaja policija.
Folk se pa ne zaveda, da je z vožnjo po prehitevalnem pasu, ko ne prehiteva, tako ali tako v prekršku.
Prehitevanje je tudi delta hitrosti 1 km/h. Tudi, če se počasi cijazi mimo voznika na desnem pasu je to še vedno prehitevanje. Če pa je na desnem kolona ki vozi 100 km/h ti pa voziš 130 km/h in se nimaš kam umaknit, ker bi se drugače sam ujel v 100 km/h vozečo kolono...zasenčiš retrovizor pa naj blenda tisti zadaj dokler mu dolge ne crknejo če če. Ko prideš na čelo kolone se pa umakneš.
Invictus ::
http://goo.gl/2YuS2x
BigWhale ::
Tipičen odgovor zafrustriranga, zarukanega Slovenca, ki je kupil predrag avto, pa zdaj špara na gorivu... Kateremkoli že...
Ne. To je v bistvu povsem ok odgovor. Ce ze prehiteva kolono, ki je pocasnejsa od njega, naj jo prehiti do konca. S prisilnim rinjenjem v kolono samo poveca nevarnost. Taksna voznja ni nikakrsno 'spilanje policaja'. Dokler nimas med dvema avtomobiloma vsaj za dve varnostni razdalji prostora, se je vkljucevati v kakrsno koli kolono precej nevarno.
Ce ti ne mores pocakati nekoga, da v miru prehiti nekaj avtomobilov in pri tem vozi po omejitvi, potem je s tabo nekaj narobe.
K0l1br1 ::
Invictus ::
Naj da gas, če mu družinski proračun to dovoli...
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
IL_DIAVOLO ::
Vsak se mora vprasati, kaj je po pravilih in kaj je bolj smiselno. Meni je voznja 150 km/h po istem pasu bolj varna in udobnejsa kot pa skakanje levo in desno.
Invictus ::
http://goo.gl/2YuS2x
49106 ::
springfield ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Vsak se mora vprasati, kaj je po pravilih in kaj je bolj smiselno. Meni je voznja 150 km/h po istem pasu bolj varna in udobnejsa kot pa skakanje levo in desno.
Torej tudi ropas banke? Ceprav ni po pravilih, je vseeno bolj smiselno enkrat banko oropat kot pa celo leto delat, ni?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()
Grey ::
Tipičen odgovor zafrustriranga, zarukanega Slovenca, ki je kupil predrag avto, pa zdaj špara na gorivu... Kateremkoli že...
Edini, ki so zafrustrirani in zarukani so tisti, ki rinejo v rit in blendajo. Drži varnostno razdaljo pa boš manj nervozen...namreč deluje podobno kot gravitacija...s krajšanjem razdalje se nervoza kvadratično povišuje.
Šparam avto in šparam na živcih, ker tista minuta prej kot bom prišel ne pomeni nič in vozim čim bolj konsistentno/enakomerno (tempomat), ker to povečuje varnost. Posledica je, da porabim manj goriva, ker držim bolj konstantne hitrosti. Da ti tudi več časa, da gledaš okoli na cesto in ti sprosti nogo (nisi več živčen) ter izboljša reakcijski čas v primeru nepredvidenih okoliščin, ker se ne potrebuješ več ukvarjat s tem ali voziš izpod ali nad omejitvijo. Še bolj pozitivna posledica je, ker "blende" za menoj kar naenkrat začnejo držat razdaljo, ko vidijo, da so se izognili plačilu kazni zaradi radarja ob cesti.
Poskusi kdaj. Vožnja in počuje sta nenkrat lepša.
zobnik ::
krneki0001 ::
https://avto.finance.si/8862690/Nemcija...
IL_DIAVOLO ::
springfield je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Vsak se mora vprasati, kaj je po pravilih in kaj je bolj smiselno. Meni je voznja 150 km/h po istem pasu bolj varna in udobnejsa kot pa skakanje levo in desno.
Torej tudi ropas banke? Ceprav ni po pravilih, je vseeno bolj smiselno enkrat banko oropat kot pa celo leto delat, ni?
Zakaj? Ce pa rad delam :)
videc ::
Naredi vsem uslugo in se vozi po voznem pasu in ne prehitevalnem. Četudi te kdaj prime, da bi prehitel kakšnega tovornjaka. Ti bo veliko voznikov hvaležno. Pa še prihranil boš. In se ne obremenjuj z živci drugih.Tipičen odgovor zafrustriranga, zarukanega Slovenca, ki je kupil predrag avto, pa zdaj špara na gorivu... Kateremkoli že...
Edini, ki so zafrustrirani in zarukani so tisti, ki rinejo v rit in blendajo. Drži varnostno razdaljo pa boš manj nervozen...namreč deluje podobno kot gravitacija...s krajšanjem razdalje se nervoza kvadratično povišuje.
Šparam avto in šparam na živcih, ker tista minuta prej kot bom prišel ne pomeni nič in vozim čim bolj konsistentno/enakomerno (tempomat), ker to povečuje varnost. Posledica je, da porabim manj goriva, ker držim bolj konstantne hitrosti. Da ti tudi več časa, da gledaš okoli na cesto in ti sprosti nogo (nisi več živčen) ter izboljša reakcijski čas v primeru nepredvidenih okoliščin, ker se ne potrebuješ več ukvarjat s tem ali voziš izpod ali nad omejitvijo. Še bolj pozitivna posledica je, ker "blende" za menoj kar naenkrat začnejo držat razdaljo, ko vidijo, da so se izognili plačilu kazni zaradi radarja ob cesti.
Poskusi kdaj. Vožnja in počuje sta nenkrat lepša.
FTad ::
krneki0001 je izjavil:
Nemčija v vojno proti dizlom vlaga milijardo evrov:
https://avto.finance.si/8862690/Nemcija...
Ma fuck off z linki, kjer ne mores prebrati celega clanka, ce nisi registriran uporabnik...
b3D_950 ::
krneki0001 je izjavil:
Nemčija v vojno proti dizlom vlaga milijardo evrov:
https://avto.finance.si/8862690/Nemcija...
Ma fuck off z linki, kjer ne mores prebrati celega clanka, ce nisi registriran uporabnik...
https://www.reuters.com/article/us-germ...
m0LN4r ::
Zato pa svoje frustracije izlivajo na avtocesti pr 135kmh...
Nevem kje se vi vozte po AC ampak jaz nimam problemov ne z prehitevanjem pocasnele in ne z drugimi.
Za praznike ce grem cez avstrijo si pa takaltak skos z 139kmh na prehitevalnem z ostalimi vred, na odstavnem se pa vozijo 120-130 maks...
Pa se zarad enga k se mu mudi ne bo extra njemu nihce extra prilagajal.
Kdor bi pa rad skakal sem pa tja pa naj skace po nemski ac, samo ne se potem pozabit umaknit ko prleti v rit kak ferrari al lotus al unameit z 300kmh ti se pa pred njim cijazis z samo 200
Trade Republic 38MVDVXM
Grey ::
Naredi vsem uslugo in se vozi po voznem pasu in ne prehitevalnem. Četudi te kdaj prime, da bi prehitel kakšnega tovornjaka. Ti bo veliko prepotentnih dirkačev hvaležno. Pa še prihranil boš. In se ne obremenjuj z živci drugih.Tipičen odgovor zafrustriranga, zarukanega Slovenca, ki je kupil predrag avto, pa zdaj špara na gorivu... Kateremkoli že...
Edini, ki so zafrustrirani in zarukani so tisti, ki rinejo v rit in blendajo. Drži varnostno razdaljo pa boš manj nervozen...namreč deluje podobno kot gravitacija...s krajšanjem razdalje se nervoza kvadratično povišuje.
Šparam avto in šparam na živcih, ker tista minuta prej kot bom prišel ne pomeni nič in vozim čim bolj konsistentno/enakomerno (tempomat), ker to povečuje varnost. Posledica je, da porabim manj goriva, ker držim bolj konstantne hitrosti. Da ti tudi več časa, da gledaš okoli na cesto in ti sprosti nogo (nisi več živčen) ter izboljša reakcijski čas v primeru nepredvidenih okoliščin, ker se ne potrebuješ več ukvarjat s tem ali voziš izpod ali nad omejitvijo. Še bolj pozitivna posledica je, ker "blende" za menoj kar naenkrat začnejo držat razdaljo, ko vidijo, da so se izognili plačilu kazni zaradi radarja ob cesti.
Poskusi kdaj. Vožnja in počuje sta nenkrat lepša.
Saj se ne obremenjujem z njihovimi živci. Ravno v tem je poanta (pritisnem ignore in zasenčim ogledalo, če se pojavi tak papak). To, da ti želiš kršiti predpise in voziti hitreje kot je omejitev je tvoj problem, ne moj. In postajaš živčen, ker voziš direktno za ritjo (povišanje adrenalina/kortizola zaradi potrebe po boljšem reakcijskem času). Ker kar ti govoriš, je prazen pas, da ga lahko tiščiš 260 km/h od Maribora do Kopra, konstantno. Zato naj ostali, ki želimo čim bolj tekoče, varno in po predpisih, vozimo skupaj s tovornjaki 90, 100 km/h? Japajade...prodajte avte in presedlajte na vlak, onesnaževalci.
Namreč konstantna hitrost spušča najmanj strupov v okolje. Če ne bi bilo semaforjev v mestih, tudi ne bi bilo toliko problema s smogom in ostalimi smetmi.
mikhaair ::
krneki0001 ::
Če še nisi turbine sfukal jo pa boš, če vedno teraš dizla na 3000 rpm+.
Obremenitev turbine ni odvisna od vrtljjev motorja, temvec od kolicine vbrizganega goriva.
Turbino poganjajo izpušni plini. Višji kot so obrati, več je izpušnih plinov in turbina se hitreje vrti. Seveda pa pri višjih obratih tudi več goriva porabiš, odnosno če hočeš višje obrate, moraš dodati več goriva.
ivanuscha ::
codeMonkey ::
krneki0001 je izjavil:
Če še nisi turbine sfukal jo pa boš, če vedno teraš dizla na 3000 rpm+.
Obremenitev turbine ni odvisna od vrtljjev motorja, temvec od kolicine vbrizganega goriva.
Turbino poganjajo izpušni plini. Višji kot so obrati, več je izpušnih plinov in turbina se hitreje vrti. Seveda pa pri višjih obratih tudi več goriva porabiš, odnosno če hočeš višje obrate, moraš dodati več goriva.
Tudi ta teorija ne drži vode. Je 3000 rpm pri vožnji po klancu navzgor enako kot navzdol? Ko praviš, da turbino poganjajo izpušni plini, kaj točno to pomeni? Kaj se iz izpušnih plinov spreminja v kinetično energijo turbine?
Masni pretok in temperatura sta pomembna...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
bambam20 ::
Dokler nimas med dvema avtomobiloma vsaj za dve varnostni razdalji prostora, se je vkljucevati v kakrsno koli kolono precej nevarno.
Točno to.
Nihče oz. redki se umaknejo na desni aps, tudi. če je vmes za 3 varnostne razdalje. ENostavno ne vem kaj razmišljajo vozniki. Raje pelja še naslednjih 5 km po levem apsu 120 kmh s tempomatom.
V praksi takoj, ko je dovolj velika razdalja se umakneš desno.
bambam20 ::
Problem je k bi se eni pelal vec k 130 pa nimajo dnara pol za stezo in gume/gorivo ki ga tam ponucajo.
Ja. Sej avtocesta je ravnina in če ti avto ne gre naravnost je potem problem v podvozju. Avtoceste so narejen tako, da se lahko v praksi pelješ brez problema 250 km/h. Ne pravim, da se moraš.
Sploh pa ne vem kaj tukaj mešaš dirkališče, ki je denarno drago. Dejansko te vožnja s prekoračtivijo 30 km/H pride ceneje, če te ustavi provida kot vožnja po dirkališču, kjer uničuješ gume, zavore, trpijo ostali pogonski sklopi, se moraš peljati do prvega dobrega dirkališča, čas, presežek goriva.,,,,
5. prestavi tudi, če se pelješ 130 km/h...češ dizla se mora terat. S tem pa popolnoma enostavno presežeš 3000 rpm in se približaš 4000 rpm sploh, če pelješ 150 km/h...hkrati pa enormno povečaš porabo ter obrabo motorja, ker si že praktično pri redline pri večini dizlov...da ne govorimo o hrupu in ekstra onesnaževanju, ki ga s tem povzročaš (ne glede na tip goriva).
Dejansko diesel pri 150 km/h ne vidi 4000 obratov. Kakšne dizle ti to voziš.
springfield je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Vsak se mora vprasati, kaj je po pravilih in kaj je bolj smiselno. Meni je voznja 150 km/h po istem pasu bolj varna in udobnejsa kot pa skakanje levo in desno.
Torej tudi ropas banke? Ceprav ni po pravilih, je vseeno bolj smiselno enkrat banko oropat kot pa celo leto delat, ni?
Če bi bil rop banke 30 dni družbeno koristnega dela in globa 80€ bi jih ropal. LOl.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
bambam20 ::
Umaknit se pri 130km/h je v teoriji in praksi treba - če imaš kam, vendar komu? Koliko je torej omejitev hitrosti na prehitevalnem pasu?
Če se imaš kam in se imaš se moraš umaknit. Problem je, ker se ljudje peljejo po levem tudi, ko imajo prosto na desnem pasu. Nimaš kaj dela na levem apsu, če je desni prost. KOmu. komu. Zadaj vozečim.
Večni problem novodobnih voznikov, ki si domiščjajo, da sta levi pas potovalni. Levi je uradno prehitevalni, za prehitevanje in na njem se ne smeš zadržavati dlje, kot v obdobju, ko prehitiš vse , ki so počasnejši.
Kdor se hoče vozit ležerno se naj vozi po regionalki. Ne se obnašat na cestah, kot da so vaši osebni poligoni in nobenemu ne bo krona padla iz glave, če se bo umaknil. tako potem tudi promet lahko poteka tekoče.
Pa avte se nabavte, ki normlano pospešujejo in imajo prožne motorje v 5 oz. 6 prestavi in ne da so mrtve krave in morate 1 prestavo dol prestavit.
Večina še to ne vedo, da se ne priključujemo na avtocesto s 50 km/H pač pa poizkusimo doseči 80-90 km/h pri vključevanju na potovalni pas. Zato je vključevalni pas tudi tako dolg, da pridobimo dovolj visoko hitrost !
In potem ti pacient uleti na potovalni s hitrostjo 50- 60 km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
mikhaair ::
krneki0001 je izjavil:
Če še nisi turbine sfukal jo pa boš, če vedno teraš dizla na 3000 rpm+.
Obremenitev turbine ni odvisna od vrtljjev motorja, temvec od kolicine vbrizganega goriva.
Turbino poganjajo izpušni plini. Višji kot so obrati, več je izpušnih plinov in turbina se hitreje vrti. Seveda pa pri višjih obratih tudi več goriva porabiš, odnosno če hočeš višje obrate, moraš dodati več goriva.
Poln plin lahko tiščiš po celotnem razponu vrtljajev.
MH0 ::
BigWhale ::
Nihče oz. redki se umaknejo na desni aps, tudi. če je vmes za 3 varnostne razdalje. ENostavno ne vem kaj razmišljajo vozniki. Raje pelja še naslednjih 5 km po levem apsu 120 kmh s tempomatom.
Meni se pa vedno vsi oz vecina umakne.
In ker sem starejsi in dalj casa na Slo-Techu kot ti, imam jaz bolj prav. Ok?
Dejansko te vožnja s prekoračtivijo 30 km/H pride ceneje, če te ustavi provida kot vožnja po dirkališču, kjer uničuješ gume, zavore, trpijo ostali pogonski sklopi, se moraš peljati do prvega dobrega dirkališča, čas, presežek goriva
No, to da si ti skrt ali pa reven, ti ne daje nobene pravice ogrozati vseh okrog sebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Utk ::
krneki0001 ::
codeMonkey je izjavil:
Je 3000 rpm pri vožnji po klancu navzgor enako kot navzdol?
Ima masa vozila kaj zraven?
Turbine so variabilne (skoraj vse) in po klancu navzgor ali navzdol pri istih obratih prihaja do istega pretoka, variabilni del turbine pa prilagaja lopatice turbine, da daje večji ali manjši pritisk zraka v motor. In pod obremenitvijo (vožnja v hrib) variator prestavi lopatice tako da daje večji pritisk, pri manjši obremenitvi (po hribu navzdol) pa se lopatice prestavijo v položaj, kjer daje manjši pritisk.
codeMonkey je izjavil:
Ko praviš, da turbino poganjajo izpušni plini, kaj točno to pomeni?
Da izpušni plini poganjajo vetrnico v turbini. (sej najbrž veš, kako deluje mlin na vodi?)
Invictus ::
Dejte no, kolk se jih vozi 100 po prehitevalnem pasu če je desni prazen?
Očitno nisi veliko na avtocestah...
Ampak zgleda je to vseevropski problem. Avstrijci na vsaki tabli opozarjajo, da je vozni pas desni in ne levi...
DARS pa tudi po radiu...
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Utk ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
codeMonkey ::
krneki0001 je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Je 3000 rpm pri vožnji po klancu navzgor enako kot navzdol?
Ima masa vozila kaj zraven?
Turbine so variabilne (skoraj vse) in po klancu navzgor ali navzdol pri istih obratih prihaja do istega pretoka, variabilni del turbine pa prilagaja lopatice turbine, da daje večji ali manjši pritisk zraka v motor. In pod obremenitvijo (vožnja v hrib) variator prestavi lopatice tako da daje večji pritisk, pri manjši obremenitvi (po hribu navzdol) pa se lopatice prestavijo v položaj, kjer daje manjši pritisk.
codeMonkey je izjavil:
Ko praviš, da turbino poganjajo izpušni plini, kaj točno to pomeni?
Da izpušni plini poganjajo vetrnico v turbini. (sej najbrž veš, kako deluje mlin na vodi?)
Jaz dobro vem kaj poganja turbino, imam pa občutek, da ti ne ravno. Niti približno kot mlin na vodi. Odgovor je enostaven, če poznaš malo termodinamiko...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Heavy ::
Če je gužva, se vozijo ja.
Ker se sami ne zavedajo da so gužva. Dnevno vozim, in velikokrat se znajdem v luknji med šleparji (100 metrov pred in za mano), ter vozimo z isto hitrostjo kot vlakovska kompozicija na prehitevalnem.
Če bi se prehitevalci (določen %) razporedili na vozni pas, bi v najslabšem primeru prišli na cilj ob istem času kot če vozijo po prehitevalnem. V najboljšem primeru pa še hitreje, saj bi prehitevalni pas dejansko omogočal prehitevanje in boljšo pretočnost avtoceste.
Ampak kaj ima to veze z dizli?
Grey ::
codeMonkey je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Če še nisi turbine sfukal jo pa boš, če vedno teraš dizla na 3000 rpm+.
Obremenitev turbine ni odvisna od vrtljjev motorja, temvec od kolicine vbrizganega goriva.
Turbino poganjajo izpušni plini. Višji kot so obrati, več je izpušnih plinov in turbina se hitreje vrti. Seveda pa pri višjih obratih tudi več goriva porabiš, odnosno če hočeš višje obrate, moraš dodati več goriva.
Tudi ta teorija ne drži vode. Je 3000 rpm pri vožnji po klancu navzgor enako kot navzdol? Ko praviš, da turbino poganjajo izpušni plini, kaj točno to pomeni? Kaj se iz izpušnih plinov spreminja v kinetično energijo turbine?
Masni pretok in temperatura sta pomembna...
Jao evo, da boš vedel:
Dejansko diesel pri 150 km/h ne vidi 4000 obratov. Kakšne dizle ti to voziš.
Ah...če bi dobro prebral, kaj sem napisal, bi videl, da si totalno falil s temle.
Utk ::
Če je gužva, se vozijo ja.
Ker se sami ne zavedajo da so gužva. Dnevno vozim, in velikokrat se znajdem v luknji med šleparji (100 metrov pred in za mano), ter vozimo z isto hitrostjo kot vlakovska kompozicija na prehitevalnem.
Če bi se prehitevalci (določen %) razporedili na vozni pas, bi v najslabšem primeru prišli na cilj ob istem času kot če vozijo po prehitevalnem. V najboljšem primeru pa še hitreje, saj bi prehitevalni pas dejansko omogočal prehitevanje in boljšo pretočnost avtoceste.
Ne, če je kolk tolk avtov, se pač vozi po obeh pasovih. Naj naredijo še enga, pa bo drugač. Če se stalno umikaš v (Še počasnejšo) kolono, pride do istega efekta kot pri vlaku v kolesarstvu. Se umakneš, počakaš da gre kolona mimo, in greš spet levo, ker zdaj bi pa ti prehiteval, in če so tisti pred tabo večji kreteni kot ti, si na istem, samo da se voziš za njimi, če niso kreteni in se umaknejo, te bojo čez 2 minute spet prehitevali. Bedarija v glavnem. Če je gužva, je gužva za vse.
Ampak kaj ima to veze z dizli?
Dizel fahrerji pravijo, da jim bencinarji samo gužvo delajo. Mi pravimo, da oni delajo gužvo, ker lovijo porabo 4,7:)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50296 (40367) | -valvoline- |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109274 (68156) | Berserker |
» | Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 154195 (53289) | krneki0001 |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28708 (24913) | RedDrake |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198633 (163646) | Spajky |