Forum » Na cesti » Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem?
Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem?
ziga1990 ::
Prius je prvič na cesto zapeljal leta 1997 torej Hibridi so na trgu že 22let torej izjava da hibridna tehnologija ni preizkušena je laž
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Sparkxl ::
Jasno da je to stara tehnologija in že davno preizkušena. Najbolj smešno je, ker to kot novo in nepreizkušeno tehnologijo deklarirajo vozniki dizlov, ki so 20 let sami bili poskusni zajčki v tranziciji dizlov iz traktorjev v osebna vozila.
Namreč ves ta čas se je eksperimentiralo s tem in kasneje dodajalo vse možne 3 črkovne sklope, da se sploh še lahko vozijo po cestah. Ampak ne, dizl je preverjena tehnologija, pa čeprav so turbine, šobe, erg, dpf,.., potrošna roba. In dizl je s temi vsemi komponentami zelo preprosta tehnologija, hibrid pa blazno zakomplicirano vesoljsko čudo
Namreč ves ta čas se je eksperimentiralo s tem in kasneje dodajalo vse možne 3 črkovne sklope, da se sploh še lahko vozijo po cestah. Ampak ne, dizl je preverjena tehnologija, pa čeprav so turbine, šobe, erg, dpf,.., potrošna roba. In dizl je s temi vsemi komponentami zelo preprosta tehnologija, hibrid pa blazno zakomplicirano vesoljsko čudo
ziga1990 ::
za zanimivost Tyotin NA bencinski motor v priusu ima boljšo termično učinkovitost od dizelskega motorja
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ziga1990 ()
zavajon ::
Zakaj je kupovanje zastarele tehnologije, ki bo v roku 10 let prepovedana, smešno?
Si upaš staviti, če bo ta tehnologija čez 10 let prepovedna? Jaz si upam, da ne bo, karkoli ;)
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: M & M ()
zavajon ::
zmaugy ::
Zakaj je kupovanje zastarele tehnologije, ki bo v roku 10 let prepovedana, smešno?
Si upaš staviti, če bo ta tehnologija čez 10 let prepovedna? Jaz si upam, da ne bo, karkoli ;)
Tendence so jasne. Kupovat danes novega bencinca, je norost, ker bo ob prodaji čista pušiona.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: pe3c ()
Wrop ::
Ja seveda.
Ko bo avto vreden se jurja ali dva, se ne bo nobeden veliko sekiral. Bo šel na odpad, če ne bo kupca.
Ko bo avto vreden se jurja ali dva, se ne bo nobeden veliko sekiral. Bo šel na odpad, če ne bo kupca.
zmaugy ::
Ja seveda.
Ko bo avto vreden se jurja ali dva, se ne bo nobeden veliko sekiral. Bo šel na odpad, če ne bo kupca.
Sam avte prodam prej in ob tem so vredni kar nekaj več kot jurja ali dva. Tako da je razlika.
Če bi sam danes kupoval bencinca, pa bi zagotovo kupil rabljenega, tako da ob prodaji ne bi naredil neke epske izgube, ker jih takrat nihče ne bo hotel več povohat.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Gagarin ::
Spet eco teroristi na delu. Kdaj bo to zmaugy, čez dodatnih 13 let kolkr je star el.avti prava stvar thread, al prej?
zmaugy ::
Takrat, ko se novih ne bo smelo več prodajat, bo cena starih v sekretu. Iz linka, ki sem ga dal nekje na temi, veliko držav načrtuje, da se bo to zgodilo okrog 2030.
Glede na cene dizlov, ki so se zatresle samo ob omembi, da se v določena nemška mesta ne bo smelo z Euro5 dizli, je očitno, da se bojo cene tresle že prej.
Glede na cene dizlov, ki so se zatresle samo ob omembi, da se v določena nemška mesta ne bo smelo z Euro5 dizli, je očitno, da se bojo cene tresle že prej.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
KAVINSKY ::
Sam avte prodam prej in ob tem so vredni kar nekaj več kot jurja ali dva. Tako da je razlika.
Če bi sam danes kupoval bencinca, pa bi zagotovo kupil rabljenega, tako da ob prodaji ne bi naredil neke epske izgube, ker jih takrat nihče ne bo hotel več povohat.
Seveda, čez 10 let bodo tiste družine za katere se je danes zamaške zbiralo množično kupovale hibride ali električne avte za 20 jurjev in več. In magično bo iz nekje postavljena nova elektro infrastruktura z polnilnimi postajami, napetostnimi vodi in elektrarnami.
zmaugy ::
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
edi45 ::
4.0 ali več NA definitivno, kaj manj pa ne. Ma svoj čar atmosferc predvsem s takšno kubikažo.
Leif ::
Pred osebnimi avtomobili, bi bilo pametno zamenjati še vso gradbeno in kmetijsko mehanizacijo z električnimi, da se bo kje kaj poznalo na emisijah.
https://twitter.com/Sherloc10168034/sta...
https://twitter.com/Sherloc10168034/sta...
Lonsarg ::
Nekaj so emisije suma-sumarum vse skupaj v atmosfero, nekaj drugega pa emisije ki pridejo v pljuča mestnih/obcestnih prebivalcev. Te druge z električnimi avti hitro za faktor 2 ali celo 3 zmanjšaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
roli ::
No jaz sedaj že 2 leti lepo uspešno vozim hibrida in sem z njim zelo zadovoljen. Gre se za 180KM (samo bencin) 2.5 atmosferski motor, ki mu pomaga elektromotor (skupno mislim, da 230KM). Trenutno ima 90k prevoženih in to kar lepo strmo raste (dnevna vožnja NM-LJ). Moj gre do nekje 70km/h v elektro načinu. Načeloma, ko na semaforju pohodim gas skoči na berncin, ko pridem do želene hitrosti pa gre nazaj na elektriko. Če sem v neki koloni in speljujem počasi gre pa itak samo na elektriko. Mislim, da je doseg samo na elektriko okoli 3km ampak to ni point hibrida. Point je bolj poraba kjer imam na koncu nekje 5.9 kar je nekako primerljivo s podobnim dizel motorjem. Avto ima 10 let garancije na baterijo tako, da me to definitivno ne skrbi.
Prej sem vozil Škodo Superb z 1.8 TSI motorjem in prav tako ni bilo nobenih težav. Vsak ima na koncu svoje prednosti bi rekel. Jaz bi danes sicer verjetno vzel ali kakega plug-in hibrida ali pa mogoče kaj električnega.
Prej sem vozil Škodo Superb z 1.8 TSI motorjem in prav tako ni bilo nobenih težav. Vsak ima na koncu svoje prednosti bi rekel. Jaz bi danes sicer verjetno vzel ali kakega plug-in hibrida ali pa mogoče kaj električnega.
http://www.r00li.com
roli ::
Pardon... malo zamešal... 143KM ima bencinski motor, 143KM ima elektro in skupaj data ven 180KM. Se mi je zdelo, da nekaj ni štimalo pri original številkah.
http://www.r00li.com
starfotr ::
Bencinske motorje se da zlahka predelat na plin LPG. Malo težje na CNG.
Torej, če prepovedo vožnjo bencinarja ali izdelavo bencinarja, je to v bistvu zgrešena politika. Bencin nam ostaja, ker se toliko dizla proizvede. To je treba skurit ali nekako porabit.
Jaz mislim, da preden bomo na elektriki, bomo še dolgo vozili atmosferce oziroma na splošno ICE, vendar vedno več na plin.
Po moje je to najboljša opcija, poraba im cena je nizka, ima nizke emisije, ima vse prednosti ICE pred EV.
Downsizing je fail. Treba bi bilo začeti delat 2,0 ali 2,5 ali 3,0 atmosferce na plin. Bolje to, kot mlinčki s turbino.
Torej, če prepovedo vožnjo bencinarja ali izdelavo bencinarja, je to v bistvu zgrešena politika. Bencin nam ostaja, ker se toliko dizla proizvede. To je treba skurit ali nekako porabit.
Jaz mislim, da preden bomo na elektriki, bomo še dolgo vozili atmosferce oziroma na splošno ICE, vendar vedno več na plin.
Po moje je to najboljša opcija, poraba im cena je nizka, ima nizke emisije, ima vse prednosti ICE pred EV.
Downsizing je fail. Treba bi bilo začeti delat 2,0 ali 2,5 ali 3,0 atmosferce na plin. Bolje to, kot mlinčki s turbino.
WhiteAngel ::
Vozim Hyundaija 1.6 NA, predelanega na LPG. Bi kupil 1.8 ali 2.0 in predelal na LPG, ampak te motorje Hyundai počasi umika iz prodaje. Forsira turbo bencinarje in hibride.
PS: Ali kdo ve, kaj je s SNG (synthetic natural gas)? Načeloma to ni fossil fuel, ker ga umetno proizvajamo, pa še obstoječe cng motorje lahko imamo.
PS: Ali kdo ve, kaj je s SNG (synthetic natural gas)? Načeloma to ni fossil fuel, ker ga umetno proizvajamo, pa še obstoječe cng motorje lahko imamo.
ziga1990 ::
Bencinske motorje se da zlahka predelat na plin LPG. Malo težje na CNG.
Torej, če prepovedo vožnjo bencinarja ali izdelavo bencinarja, je to v bistvu zgrešena politika. Bencin nam ostaja, ker se toliko dizla proizvede. To je treba skurit ali nekako porabit.
Jaz mislim, da preden bomo na elektriki, bomo še dolgo vozili atmosferce oziroma na splošno ICE, vendar vedno več na plin.
Po moje je to najboljša opcija, poraba im cena je nizka, ima nizke emisije, ima vse prednosti ICE pred EV.
Downsizing je fail. Treba bi bilo začeti delat 2,0 ali 2,5 ali 3,0 atmosferce na plin. Bolje to, kot mlinčki s turbino.
lol, če bi bil LPG tok dober bi namesto NA+EV hibridov delali NA+LPG hibride in daj mi povej model in znamko avta ki ga lahko kupiš novega z kombinacijo bencina in LPG.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
-valvoline- ::
Vzames lepo nekega 3.0+ NA pa na plin. Sam pa zarad zgresene politike imamo predragih dajatev za uporabo cest za vse kar je cez 1.8, oz cez 3.0 pa prava lopovscina. Cestno takso bi moral vezat na moc motorja ne na prostornino, lahko tudi na tezo vozila. Idiotizem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
ziga1990 ::
Daj povej zakaj bi kupil nov avto z 3.0+ in takoj šaril po motorju in notri vgradil LPG?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
KAVINSKY ::
ziga1990 ::
meni je vseno če predelajo svoj avto na LPG samo zakaj bi kupil nov avto z NA bencinskim motorjem in takoj notri rinil LPG, ker če je LPG res tok dober zakaj ni novih avtomobilov z Bencinom+plinom ?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
KAVINSKY ::
Saj so. Opel jih ima precej, Dacia, VW, Subaru... Samo potem se vprašaš, zakaj ne bi za isto ceno vzel dizla in imel manj haska z njim.
Wrop ::
Ja seveda.
Ko bo avto vreden se jurja ali dva, se ne bo nobeden veliko sekiral. Bo šel na odpad, če ne bo kupca.
Sam avte prodam prej in ob tem so vredni kar nekaj več kot jurja ali dva. Tako da je razlika.
Če bi sam danes kupoval bencinca, pa bi zagotovo kupil rabljenega, tako da ob prodaji ne bi naredil neke epske izgube, ker jih takrat nihče ne bo hotel več povohat.
Tudi, če prodaš prej, bodo še vedno obstajali kupci. Hibridi bodo oz. so dražji od NA bencinarjev. Relativna razlika v ceni se bo vlekla skozi celotno dobo. Če pa misliš, da rabljenih (NA) bencinarjev ne bo hotel čez 5-10 let nobeden povohati, se motiš.
-valvoline- ::
Saj so. Opel jih ima precej, Dacia, VW, Subaru... Samo potem se vprašaš, zakaj ne bi za isto ceno vzel dizla in imel manj haska z njim.
Ker bo sledil diesel ban. Roko na srce, dizel svinja in tu se nimamo kej pogovarjat, pravtako svinjajo tudi downsized turbo mnlincki, oz vse kar je z turbino noter. VW fan here drgac, ampak samo oldshool 1.9tdi :) Kljub temu da je fosilno gorivo, lpg in cng v kombinaciji z NA ima dalec najcistejsi izpuh plus najnizji stroski za prevozen km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
ziga1990 ::
Ja seveda.
Ko bo avto vreden se jurja ali dva, se ne bo nobeden veliko sekiral. Bo šel na odpad, če ne bo kupca.
Sam avte prodam prej in ob tem so vredni kar nekaj več kot jurja ali dva. Tako da je razlika.
Če bi sam danes kupoval bencinca, pa bi zagotovo kupil rabljenega, tako da ob prodaji ne bi naredil neke epske izgube, ker jih takrat nihče ne bo hotel več povohat.
Tudi, če prodaš prej, bodo še vedno obstajali kupci. Hibridi bodo oz. so dražji od NA bencinarjev. Relativna razlika v ceni se bo vlekla skozi celotno dobo. Če pa misliš, da rabljenih (NA) bencinarjev ne bo hotel čez 5-10 let nobeden povohati, se motiš.
je čisto možno, če bojo davki in omejitve za NA bencinarja npr prepoved vožnje v mestih bo kar malo interesa za njega
-valvoline- je izjavil:
Saj so. Opel jih ima precej, Dacia, VW, Subaru... Samo potem se vprašaš, zakaj ne bi za isto ceno vzel dizla in imel manj haska z njim.
Ker bo sledil diesel ban. Roko na srce, dizel svinja in tu se nimamo kej pogovarjat, pravtako svinjajo tudi downsized turbo mnlinci, oz vse kar je z turbino noter. VW fan here drgac, ampak samo oldshool 1.9tdi :) Kljub temu da je fosilno gorivo, lpg in cng v kombinaciji z NA ima dalec najcistejsi izpuh plus najnizji stroski za prevozen km.
razen v primerjavi z hibridom
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ziga1990 ()
ziga1990 ::
-valvoline- je izjavil:
Lahko tudi hibrid predelas na lpg, v slo je en prius predelan.
res sem enga videl na avto.net
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Wrop ::
Tudi, če prodaš prej, bodo še vedno obstajali kupci. Hibridi bodo oz. so dražji od NA bencinarjev. Relativna razlika v ceni se bo vlekla skozi celotno dobo. Če pa misliš, da rabljenih (NA) bencinarjev ne bo hotel čez 5-10 let nobeden povohati, se motiš.
je čisto možno, če bojo davki in omejitve za NA bencinarja npr prepoved vožnje v mestih bo kar malo interesa za njega
Kakšni davki, kakšne omejitve? Da bodo tisti, ki si ne bodo mogli novega privoščiti, še bolj na slabšem? Da bomo dobili še več neuporabnega pleha, ki bo šel na balkan, v ruralno območje, na odpad, od tem, da moramo še enega novega narediti, da prišparamo kaj? 2-3 litre goriva in nekaj izpustov? Zakaj bi že bila to dobra ideja v ekološkem smislu?
ziga1990 ::
naprimer bencinarji in dizli nesmejo v mesta
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Netrunner ::
Spremembe na področju avtomobilizma in goriv se vsekakor spreminajo vendar to ne gre tako hitro kot si nekateri mislite. Čez 5-10 let ne bo bistvene razlike kot je sedaj. Danes lahko brez slabe vesti kupiš novega bencinarja in ga boš tudi brez težav prodal, če ne drugam pa na jug. Četudi se zgodi kaj revolucionarnga v naslednjih letih (npr. električni avtomobil za 15.000€ z 1000km dosega in čas polnjenja 0-100% max 1h), le to ne bo povzročilo instant spremembe.
Preseka ni mogoče narediti, tako da sprijaznite se, da bodo bencinarji še vedno prisotni v vsem času našega življenja.
Preseka ni mogoče narediti, tako da sprijaznite se, da bodo bencinarji še vedno prisotni v vsem času našega življenja.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Gr8t ::
Bencinarji so povsem ok, jaz še nisem vozil za bencinarjem, ki bi me motil s smradom, lahko BP stojiš 1m za njim. Dočim na dizla pa skoraj vsak dan naletim, kar nekaj jih je takih ki še vedno spuščajo saje čim morajo malo pospešiti, v klanec pa za takim sploh ne moreš voziti na normalni varnostni razdalji. Še noben tovornjak in avtobus ne spušča takega smradu. Ne vem kdo to spušča čez tehnične, ko je pa meni malo avspuh oz. bolje rečeno izpušni kolektor ropotal, so me pa takoj vrgli. Res ne vem kdaj se bo to spravilo iz cest, 2010+ so pomoje OK, se pravi bo treba počakat še vsaj 10 let.
Na AC ni tak problem ko imaš prehitevalni pas, na regionalki moraš pa držat razdaljo 200m, potem se pa začet približevat na predvidenem mestu prehitevanja. Eden nasproti, spet bremzat da se oddalji (itak noben ne vozi hitro, tako da to traja) in ponovit vajo.
Bencinar bo pa za časa mojega življenja, se pravi še 30 let, vedno cenejši od alternativ. Tako da bencinar for life. Nikoli se pa ne bom vozil več kot 25km v eno smer, tako da s stroški ne bo problem. No, vseeno upam da v naslednjih 15-20 letih malo znižajo porabo, ko bom kupoval naslednjega, ker 10l je res mal preveč.
Tukaj jih je pa kar nekaj omenilo električnega, ob branju takih postov se mi je zdelo kot da bi prišli 50 let iz prihodnosti.
Na AC ni tak problem ko imaš prehitevalni pas, na regionalki moraš pa držat razdaljo 200m, potem se pa začet približevat na predvidenem mestu prehitevanja. Eden nasproti, spet bremzat da se oddalji (itak noben ne vozi hitro, tako da to traja) in ponovit vajo.
Bencinar bo pa za časa mojega življenja, se pravi še 30 let, vedno cenejši od alternativ. Tako da bencinar for life. Nikoli se pa ne bom vozil več kot 25km v eno smer, tako da s stroški ne bo problem. No, vseeno upam da v naslednjih 15-20 letih malo znižajo porabo, ko bom kupoval naslednjega, ker 10l je res mal preveč.
Tukaj jih je pa kar nekaj omenilo električnega, ob branju takih postov se mi je zdelo kot da bi prišli 50 let iz prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
ziga1990 ::
^^ porabo bencinarja bolj težko zmanjšaš brez, da stvari še bolj zakompliciraš z dodatnimi sistemi. Sicer pa hibridi so postali zelo poceni, če primerjaš enako opremljenega bencinarja z hibridom
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
zmaugy ::
Ja seveda.
Ko bo avto vreden se jurja ali dva, se ne bo nobeden veliko sekiral. Bo šel na odpad, če ne bo kupca.
Sam avte prodam prej in ob tem so vredni kar nekaj več kot jurja ali dva. Tako da je razlika.
Če bi sam danes kupoval bencinca, pa bi zagotovo kupil rabljenega, tako da ob prodaji ne bi naredil neke epske izgube, ker jih takrat nihče ne bo hotel več povohat.
Tudi, če prodaš prej, bodo še vedno obstajali kupci. Hibridi bodo oz. so dražji od NA bencinarjev. Relativna razlika v ceni se bo vlekla skozi celotno dobo. Če pa misliš, da rabljenih (NA) bencinarjev ne bo hotel čez 5-10 let nobeden povohati, se motiš.
Vse je vprašanje cene. Ker bo povpraševanje manjše, bo tudi cena dosti nižja.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
::
Vse je vprašanje cene. Ker bo povpraševanje manjše, bo tudi cena dosti nižja.
Točno to. Ne vem, po kakšnem kriteriju vi izbirate avte (predvsem vrsto pogona), ampak večina ljudi, ki jih poznam osebno, avte kupujemo glede na celoten strošek lastništva. Trenutno je za nas za prvi avto še vedno najcenejši dizelski.
Wrop ::
Tudi, če prodaš prej, bodo še vedno obstajali kupci. Hibridi bodo oz. so dražji od NA bencinarjev. Relativna razlika v ceni se bo vlekla skozi celotno dobo. Če pa misliš, da rabljenih (NA) bencinarjev ne bo hotel čez 5-10 let nobeden povohati, se motiš.
Vse je vprašanje cene. Ker bo povpraševanje manjše, bo tudi cena dosti nižja.
Ker bo? Zakaj bi sploh bilo manjše povpraševanje? Imaš kakšno kristalno kroglo?
Bodo hibridi kar naenkrat postali cenejši? Koliko se danes proda hibridov v celotnem deležu prodanih, da čez 5-10 let ne bo rabljene NA bencinarje nihče niti povohal?
ziga1990 ::
Tudi, če prodaš prej, bodo še vedno obstajali kupci. Hibridi bodo oz. so dražji od NA bencinarjev. Relativna razlika v ceni se bo vlekla skozi celotno dobo. Če pa misliš, da rabljenih (NA) bencinarjev ne bo hotel čez 5-10 let nobeden povohati, se motiš.
Vse je vprašanje cene. Ker bo povpraševanje manjše, bo tudi cena dosti nižja.
Ker bo? Zakaj bi sploh bilo manjše povpraševanje? Imaš kakšno kristalno kroglo?
Bodo hibridi kar naenkrat postali cenejši? Koliko se danes proda hibridov v celotnem deležu prodanih, da čez 5-10 let ne bo rabljene NA bencinarje nihče niti povohal?
Toyota je 1Q v letu 2019 v evropi prodala 279,000 avtomobilov od tega je 51% hibridov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
IL_DIAVOLO ::
Same neke strasne masine bi imeli, noben pa ne razmišlja, kako dragi so prispevki. Jaz bi gledal motor s prostornino 1.5 in do 100 kw. Čisto dovolj mocno in ne prevec žejno.
Wrop ::
Ker bo? Zakaj bi sploh bilo manjše povpraševanje? Imaš kakšno kristalno kroglo?
Bodo hibridi kar naenkrat postali cenejši? Koliko se danes proda hibridov v celotnem deležu prodanih, da čez 5-10 let ne bo rabljene NA bencinarje nihče niti povohal?
Toyota je 1Q v letu 2019 v evropi prodala 279,000 avtomobilov od tega je 51% hibridov
Se pravi 140.000 v evropi. Pol te številke pa se je zgodilo nakupov v celi Sloveniji leta 2018. Slovenija je predstavlja kolikšen delež prodanih avtov v celi EU? Niti pol procenta.
Kako naj bi sploh točno dokazovalo, da ta prodajna številka v evropi, bo rezultiralo čez 5-10 let v to smer, da rabljenih NA bencinarjev kupljenih danes, pri nas ne bo nobeden niti povohal?
Razlika med NA in hibridi pri istih jajčk modelih pri Toyoti pa so med 2500 in 3500 €. To pa predstavlja od 20 pa do skoraj 30 % razlike v nabavni ceni. Čez pet let bo lahko prodal NA za 6k, hibrida pa za 8k €. Čez deset pa NA za 3k €, hibrida pa za 4k€. Četudi bi NA prodal samo za 2k€, še vedno ni posebne izgube. Tisti, ki imajo omejen proračun za nakup rabljenega avta, bo težko upravičil še dodatna 2k € za isti model, ker ne bo razliko z manjšano porabo nikoli notri pokril.
NA bencinarji se bodo kar lepo poslovili s starostjo. Močno dvomim, da se bodo rabljeni prodajali močno pod ceno, ker je/bo hibrid tako zelo zaželen.
ziga1990 ::
Razlika je dosti manjša naprimer pri Yarisu je hibrid 1000€ dražji če gledaš da imata oba enako opremo in to je brez popustov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Sparkxl ::
je izjavil:
Vse je vprašanje cene. Ker bo povpraševanje manjše, bo tudi cena dosti nižja.
Točno to. Ne vem, po kakšnem kriteriju vi izbirate avte (predvsem vrsto pogona), ampak večina ljudi, ki jih poznam osebno, avte kupujemo glede na celoten strošek lastništva. Trenutno je za nas za prvi avto še vedno najcenejši dizelski.
99% ljudi, verjetno vključno s tabo, se vam ne sanja kako izračunat ta strošek. Ti ljudje računajo večinoma tako = 1l nižja poraba = ceneje je
Avtomagazin je naredil lepo primerjavo celotnega stroška za golfa elektro, dizl in bencin. Dizl je bil najdražji, elektro najcenejši. Koliko vidiš dizl golfov in koliko elektro? Tako je, 99% folka ne zna računat
starfotr ::
razen v primerjavi z hibridom
Razlika v ceni med hibridom in navadnim ICE motorjem je nekaj tisočakov, z lahkoto. Kdaj dobiš to nazaj?
Razlika v porabi je pa med bencinski in hibridom 1-2 l, kar ni omembne vredno. S tem, da ti lahko še kaj crkne pri hibridu, ker je bolj kompleksen, večjo maso voziš s sabo. Skratka, ni neke računice za povprečnega Janeza.
Najceneje se trenutno lahko vozimo z avtom na plin, CNG, problem je ker ni dovolj polnilnic.
K0l1br1 ::
Kdaj dobiš to nazaj?Sem skoraj prepričan, da večina ljudi kupi avto zato, ker lahko, ne pa za zato, ker bo dobila kaj nazaj. Jaz nisem dobil nikoli nič nazaj. Samo plačujem..... Racionalna bi bila kvečjemu kakšna rabljena dacia, clioti so že predragi glede na ceno, po kateri se prodajo.
::
Avtomagazin je naredil lepo primerjavo celotnega stroška za golfa elektro, dizl in bencin. Dizl je bil najdražji, elektro najcenejši. Koliko vidiš dizl golfov in koliko elektro? Tako je, 99% folka ne zna računat
Avtomagazin lahko naredi neko splošno primerjavo, ki velja za vhodne parametre, ki so si jih sami izmislili. Čeprav njihovih navedb nisem bral, verjamem, da so v svojih parametrih zajeli večji del prebivalstva in navad. Ko pa računam stroške zase, pa izračun temelji na mojih navadah, na avtomobilu razreda, ki meni ustreza (ni Golf ...), cenah mojega mehanika, mojih zavarovalnih premijah in podobno. Ker imam za zadnjih >15 let natančne podatke za vsak cent, ki sem ga vložil v avte ter za vse prevožene kilometre v tem času, bom seveda izračun raje naredil sam. Pri zadnjem nakupu, pred cca. petimi leti, je bil dizel boljša izbira.
Poleg same cene pa je potrebno upoštevati še ostale faktorje: v moji okolici je polnilnic zelo malo pa še te so izven običajnih poti. Polnilnice ni niti na parkirišču mojega podjetja, niti v trgovinah, ki jih obiskujem. Ker delam tudi daljše poti, sem zadnjič na eni taki cel dan trajajoči poti iskal polnilnice - za informacijo. Z bencinskimi črpalkami ni težav, saj so na vsakem vogalu, za iskanje polnilnic pa se je potrebno že malo potruditi. Stanje se sicer izboljšuje, a vseeno je natočiti plinsko olje v 5 minutah precej udobneje. Naslednja stvar so servisi. Ker živim na podeželju pomeni zame servis avta dan dopusta, če bi avto servisiral na uradnih servisih. Zato avto raje servisiram pri kolegu mehaniku, za katerega sem 100% prepričan, da bo avto dobro poservisiral. Taki mehaniki pa električnih ali hibridnih avtomobilov ne servisirajo, saj je za to potrebna posebna oprema v delavnici.
IL_DIAVOLO ::
je izjavil:
Vse je vprašanje cene. Ker bo povpraševanje manjše, bo tudi cena dosti nižja.
Točno to. Ne vem, po kakšnem kriteriju vi izbirate avte (predvsem vrsto pogona), ampak večina ljudi, ki jih poznam osebno, avte kupujemo glede na celoten strošek lastništva. Trenutno je za nas za prvi avto še vedno najcenejši dizelski.
99% ljudi, verjetno vključno s tabo, se vam ne sanja kako izračunat ta strošek. Ti ljudje računajo večinoma tako = 1l nižja poraba = ceneje je
Avtomagazin je naredil lepo primerjavo celotnega stroška za golfa elektro, dizl in bencin. Dizl je bil najdražji, elektro najcenejši. Koliko vidiš dizl golfov in koliko elektro? Tako je, 99% folka ne zna računat
Predvidevam, da so izpustili ceno vozila.
How convenient.
Sparkxl ::
Seveda je niso spustili, ne seri neumnosti na pamet.
@______
Preveč si se v elektriko spustil, vmes je še bencinar, ta je bil takoj za električnim in vseeno daleč cenejši od dizla.
Naj nekdo poišče to primerjavo, če se mu da.
V glavnem, koliko je benz golfov in koliko dizlov? Če bi vsi znali ta strošek računat, golf dizl praktično nebi obstajal.
Če dodaš k tej formuli padec vrednosti, ki je zadnje 2 leti enormen pri dizlih, ni teorije da se dizl še splača povprečnemu slovencu z 7 km dnevno. Splača se samo v večjih avtomobilih, ki delajo veliko km, kar je bil tudi prvotni namen dizla, preden so jih začeli tlačit vsepovsod
@______
Preveč si se v elektriko spustil, vmes je še bencinar, ta je bil takoj za električnim in vseeno daleč cenejši od dizla.
Naj nekdo poišče to primerjavo, če se mu da.
V glavnem, koliko je benz golfov in koliko dizlov? Če bi vsi znali ta strošek računat, golf dizl praktično nebi obstajal.
Če dodaš k tej formuli padec vrednosti, ki je zadnje 2 leti enormen pri dizlih, ni teorije da se dizl še splača povprečnemu slovencu z 7 km dnevno. Splača se samo v večjih avtomobilih, ki delajo veliko km, kar je bil tudi prvotni namen dizla, preden so jih začeli tlačit vsepovsod
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin, dizel ali hibrid (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11448 (9210) | neo5468 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110118 (69000) | Berserker |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28869 (25074) | RedDrake |
» | Mazda izdelala komercialni motor s kompresijskim vžigom homogene mešaniceOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 15867 (12129) | pumaxx |