Prijavi se z GoogleID

» »

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem?

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem?

strani: 1 2 3 4 5 6 7

Utk ::

Vcasih je bil popularen razlog za dražji avto varnost. Za varnost ni bil problem dat 5 ali 8 jurjev več. Otroški sedež je bil dober tudi tist iz mercatorja, ker 100 evrov več za varnost je tu preveč, 5 jurjev pa ni problem.

WhiteAngel ::

ziga1990 je izjavil:

meni je vseno če predelajo svoj avto na LPG samo zakaj bi kupil nov avto z NA bencinskim motorjem in takoj notri rinil LPG, ker če je LPG res tok dober zakaj ni novih avtomobilov z Bencinom+plinom ?


Novih LPG/CNG avtov ni toliko, ker je politika vlad in marketing trenutno na zmanjševanju CO2. In tu ni plin nič boljši od dizla/bencina, čeprav je to bolj ali manj vse, kar nastane pri izgorevanju poleg vlage. Ampak CO2 is bad m'kay, avtomobilske fabrike naj pa čarajo manj CO2-ja z en kup elektronike, turbo-mlinčki, hibridi, EV, vodikom ...

Rešitev je dokaj enostavna: zamenjava za dizel je CNG, zamenjava za bencin LPG, oba se lahko z elektriko sintetično pridela brez črpanja novih fosilnih goriv. Elektriko pa ustvarimo iz obnovljivih virov. Done. In tako tudi prej ali slej bo, ker z baterijami je/bo hudič.

zmaugy ::

Wrop je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Wrop je izjavil:



Tudi, če prodaš prej, bodo še vedno obstajali kupci. Hibridi bodo oz. so dražji od NA bencinarjev. Relativna razlika v ceni se bo vlekla skozi celotno dobo. Če pa misliš, da rabljenih (NA) bencinarjev ne bo hotel čez 5-10 let nobeden povohati, se motiš.


Vse je vprašanje cene. Ker bo povpraševanje manjše, bo tudi cena dosti nižja.


Ker bo? Zakaj bi sploh bilo manjše povpraševanje? Imaš kakšno kristalno kroglo?
Bodo hibridi kar naenkrat postali cenejši? Koliko se danes proda hibridov v celotnem deležu prodanih, da čez 5-10 let ne bo rabljene NA bencinarje nihče niti povohal?


VW masovno seli fokus na električne avte in hibride. Države in mesta planirajo prepoved novih avtomobilov na fosilna goriva leta 2030. Hibridne Toyote nižjega razreda so povsem dosegljive vsakomur že danes.
Ne rabim kristalne krogle.
Biseri...

          ::

Sparkxl je izjavil:

Preveč si se v elektriko spustil, vmes je še bencinar, ta je bil takoj za električnim in vseeno daleč cenejši od dizla.


Gledal sem bencinarja, dizla, hibrida in elekričarja. Seveda sem najprej naredil spisek zahtev in opreme, ki jih pri avtu hočem imeti.

Sparkxl je izjavil:

Splača se samo v večjih avtomobilih, ki delajo veliko km, kar je bil tudi prvotni namen dizla, preden so jih začeli tlačit vsepovsod


Govorim o večjem avtomobilu z veliko prevoženimi kilometri letno.

Se pa strinjam, da je precej folka neumnega. Tukaj v našem koncu poznem precej ljudi, ki imajo razne Cliote in podobne avte dizle, potrebujejo jih pa za 1x na dva dni v trgovino in letno naredijo max. 3000km. Da ne govorim o tem, da gre večinoma za starejše zadeve, ki za seboj puščajo oblak črnega dima ...

Utk ::

Pred petimi leti je bila situacija bistveno drugačna.

Wrop ::

ziga1990 je izjavil:

Razlika je dosti manjša naprimer pri Yarisu je hibrid 1000€ dražji če gledaš da imata oba enako opremo in to je brez popustov


Kje? Daj link. Kot jaz vidim je rezlika cca 3500 €. Gledam pa pet vratno toyoto Yarisa Luno. Najcenješi je 12.500 €, 1.0 72 KM motor, primerljiv s hibridom oz. malo zmogljivejši 1.5 111 KM pa je 13.360 €. Hibrid je 16.000 €. Kar po ceniku, ki je na voljo na spletu znese 3500 €.
Kje ti vidiš razlike samo 1000 €, ne vem. Lahko pa pokažeš.

Utk ::

Ta za 13 sigurno nima avtomatskega menjalnika, najbrž pa še marsikaj drugega ne.

Wrop ::

zmaugy je izjavil:

Wrop je izjavil:



Ker bo? Zakaj bi sploh bilo manjše povpraševanje? Imaš kakšno kristalno kroglo?
Bodo hibridi kar naenkrat postali cenejši? Koliko se danes proda hibridov v celotnem deležu prodanih, da čez 5-10 let ne bo rabljene NA bencinarje nihče niti povohal?


VW masovno seli fokus na električne avte in hibride. Države in mesta planirajo prepoved novih avtomobilov na fosilna goriva leta 2030. Hibridne Toyote nižjega razreda so povsem dosegljive vsakomur že danes.
Ne rabim kristalne krogle.


No, niti na eno moje vprašanje nisi odgovoril.
Praktično vsi evrpski proizvajalci imajo fokus na el. avte in hibride, saj drugače bodo težko dosegali norme povprečnih izpustov CO2 prodanega voznega parka.
Če države in mesta planirajo prepoved novih avtomobilov na fosilna goriva leta 2030, je to strel v koleno. Povej, zakaj bi bilo bolje, da prepovemo novejše čistejše avte, čeprav na fosilce, stara zgonjena, nekatera brez filtov, pa bi sputili v mesto?
Tvoj pogled, kaj je komu dosegljivo že danes, je pa itak izkrivljen. Povej mi, kako si bo nekdo z minimalcem privoščil nov hibriden avto?

Utk ::

Povej, zakaj bi bilo bolje, da prepovemo novejše čistejše avte, čeprav na fosilce, stara zgonjena, nekatera brez filtov, pa bi sputili v mesto?

Od kod ti pa ta ideja?

Povej mi, kako si bo nekdo z minimalcem privoščil nov hibriden avto?

Enako kot danes novega dizla.

Wrop ::

Utk je izjavil:

Ta za 13 sigurno nima avtomatskega menjalnika, najbrž pa še marsikaj drugega ne.


Ne nima. In, kaj potem? Večini dodatna 2000 € ne odtehta, da ni treba stalno pretikati prestave.

Utk ::

Če večini odtehta ali ne, ni pomembno. Pomembno je kakšna je razlika v ceni ko izenačiš opremo.

Wrop ::

Utk je izjavil:

Povej, zakaj bi bilo bolje, da prepovemo novejše čistejše avte, čeprav na fosilce, stara zgonjena, nekatera brez filtov, pa bi sputili v mesto?

Od kod ti pa ta ideja?


Preberi kaj je napisal.

Utk je izjavil:


Povej mi, kako si bo nekdo z minimalcem privoščil nov hibriden avto?

Enako kot danes novega dizla.


Ja, tudi enako, kot danes novega turbobencinarja za 16k€.

Utk je izjavil:

Če večini odtehta ali ne, ni pomembno. Pomembno je kakšna je razlika v ceni ko izenačiš opremo.


Boš potem tudi izenačil enake zmogljivosti ali bomo tukaj pa morali zatisniti z očmi, da bo nakup bolj v prid hibridu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Wrop ()

Utk ::

Ne vidim da bi kje kaj takega napisal.

Boš potem tudi izenačil enake zmogljivosti ali bomo tukaj pa morali zatisniti z očmi, da bo nakup bolj v prid hibridu?

Tudi lahko. Sej te nihče ne sili v hibrida. Ne še. Tudi čez 20 let te ne bo, boš imel na izbiro še kompletno električnega, ne samo malo hibridnega.

Wrop ::

Slabo si pogledal.

Države in mesta planirajo prepoved novih avtomobilov na fosilna goriva leta 2030.

ziga1990 ::

Wrop je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

Razlika je dosti manjša naprimer pri Yarisu je hibrid 1000€ dražji če gledaš da imata oba enako opremo in to je brez popustov


Kje? Daj link. Kot jaz vidim je rezlika cca 3500 €. Gledam pa pet vratno toyoto Yarisa Luno. Najcenješi je 12.500 €, 1.0 72 KM motor, primerljiv s hibridom oz. malo zmogljivejši 1.5 111 KM pa je 13.360 €. Hibrid je 16.000 €. Kar po ceniku, ki je na voljo na spletu znese 3500 €.
Kje ti vidiš razlike samo 1000 €, ne vem. Lahko pa pokažeš.


hibrid ima avtomatski menjalnik,avtomatsko klimo,.. ko opremiš navadnega bencinarja enako kot hibrida je razlika dosti manjša trenutno je Yaris hybrid luna 14100€ zaradi popusta
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Države in mesta planirajo prepoved novih avtomobilov na fosilna goriva leta 2030.

Kje piše, da s starim boš pa lahko šel? Nekateri bojo prepovedali prodajo novih, drugi vstop v neke zone starim (in morda novim). Kaj tu ni jasno? Btw, vse to imamo že danes, samo ni tako razširjeno niti niso tako nizke meje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ziga1990 ::

^^ nikjer a niso v nekaterih mestih vozila že omejena glede na izpuste?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

V Nemčiji je veliko mest omejenih. V Berlin ne boš prišel brez dpf filtra. In to ne samo v center, ampak že daleč naokoli od centra ne.
V Franciji pa ne smeš tudi na nekatere avtoceste, ko se tako odločijo.

ziga1990 ::

počaki, da to uvedejo v ljubljani>:D
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

V Ljubljani tega ne bo, ker se ve kaj vozi volilna baza Jankoviča...

ziga1990 ::

Razen če vlada sprejme tak zakon potem se lahko on in njegovi volivci pod nosom obrišejo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Wrop ::

ziga1990 je izjavil:

Wrop je izjavil:



Kje? Daj link. Kot jaz vidim je rezlika cca 3500 €. Gledam pa pet vratno toyoto Yarisa Luno. Najcenješi je 12.500 €, 1.0 72 KM motor, primerljiv s hibridom oz. malo zmogljivejši 1.5 111 KM pa je 13.360 €. Hibrid je 16.000 €. Kar po ceniku, ki je na voljo na spletu znese 3500 €.
Kje ti vidiš razlike samo 1000 €, ne vem. Lahko pa pokažeš.


hibrid ima avtomatski menjalnik,avtomatsko klimo,.. ko opremiš navadnega bencinarja enako kot hibrida je razlika dosti manjša trenutno je Yaris hybrid luna 14100€ zaradi popusta


Avtomatski menjalnik večini kupcev ni visoko na prioritetni listi. Ročna avtomatska klima tudi ne. Sicer stane 450 €. Zaradi katerega in kje dobiš ta popust (po ceniku)?

zee ::

Avtomatski menjalnik je v kontinentalni Evropi zal se vedno superluksuzna dobrina, ceprav je ob pravilni implementaciji dosti boljsi od rocnega v smislu udobja pri voznji.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

ziga1990 ::

Wrop je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

Wrop je izjavil:



Kje? Daj link. Kot jaz vidim je rezlika cca 3500 €. Gledam pa pet vratno toyoto Yarisa Luno. Najcenješi je 12.500 €, 1.0 72 KM motor, primerljiv s hibridom oz. malo zmogljivejši 1.5 111 KM pa je 13.360 €. Hibrid je 16.000 €. Kar po ceniku, ki je na voljo na spletu znese 3500 €.
Kje ti vidiš razlike samo 1000 €, ne vem. Lahko pa pokažeš.


hibrid ima avtomatski menjalnik,avtomatsko klimo,.. ko opremiš navadnega bencinarja enako kot hibrida je razlika dosti manjša trenutno je Yaris hybrid luna 14100€ zaradi popusta


Avtomatski menjalnik večini kupcev ni visoko na prioritetni listi. Ročna avtomatska klima tudi ne. Sicer stane 450 €. Zaradi katerega in kje dobiš ta popust (po ceniku)?


http://www.toyotaadria.com/si/pdf/cenik...

evo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Alidobro ::

100 ljudi ti bo povedalo svoje razloge in svojo računico. Razloži raje kakšna je tvoja dnevna vožnja.

Sam vozim kombinacijo mesto/obvoznica. Električnega ali phev nimam v bloku kje polnit. Dizel za po mestu odpade, prekratke vožnje.
Ostanejo torej bencinarji. Nekateri soft hibridi, nekateri turbinci, zelo redki atmosferci.
Meni osebno je 1.0 motor s turbino eno navadno sranje. Do 2000 obratov ne gre nikamor, potem pa skoči. Probal sem ogromno avtomobilov.
Atmosferski 2.0 je nekaj povsem drugega. Vožnja je uglajena, tiha. Moči in navora ne manjka, če res rabiš pač daš v nižjo brzino in naviješ obrate.

PS: Pojdi probat Mazdo.

Wrop ::

Utk je izjavil:

Države in mesta planirajo prepoved novih avtomobilov na fosilna goriva leta 2030.

Kje piše, da s starim boš pa lahko šel? Nekateri bojo prepovedali prodajo novih, drugi vstop v neke zone starim (in morda novim). Kaj tu ni jasno? Btw, vse to imamo že danes, samo ni tako razširjeno niti niso tako nizke meje.


Napisal je nova. Starih ni nič omenil. Kaj je on mislil, pa ne vem, komot privzamem, da bodo lahko.
Vse te tvoje prepovedi so en velik bojo, pa nikjer nobenih zanesljivih informacijo.
Male conice v velemestih je mišji kakec proti prepovedim vseh fosilcev v celem velemestu. Hibridi šele pridovivajo pri tržnem deležu, četudi bi bili čez 10 let vsi prodani avti vsaj hibridi, kaj boš vse fosilce, ki niso niti 10 let stari, prepovedal? To bo cca 50 % avtov, ki stari 10 let ali manj, gledano samo bencinarje, dizlov in starješih sploh nisem štel zraven. To bi bilo pa res največje eko dejanje :)). Razlika med nepriključmini hibridi in fosilci, bi bila samo do dva litra v porabi. Ali pa gledano pri izpustih CO2 cca 30 %.

Utk ::

Berlin je mala zonica? V tej zonici živi vsaj za Slovenijo in pol prebivalcev.
In nič ne "bo", je že, postopoma: https://www.umwelt-plakette.de/de/info-...
Euro 5 motorji niso stari še niti 5 let, pa so od letos že ponekod prepovedani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ziga1990 ::

embrace the future:)) edini novi avti ki se splačajo kupit in imajo NA bencinski motor so hibridi še posebno plug in hibridi
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

-valvoline- ::

Ce bi evropski proizvajalci zacel ponujat in prodajat hibridov, bi se verjetno veliko vec tega tudi prodalo. Tako pa imas na izbiro zgolj grdih japoncev (pa se par korejcev) z vprasljivo kakovostjo sasij (slab sloves zarad pretiranega rjavenja). Koncept hibridov taksen kot je trenutno je vsaj zame popolnoma zgresen, pogon bi mogu bit 100% elektricni, dedicated ice bi biv za filanje baterij brez novenega stika z pogonskim sklopom tako nastiman da skoz deluje pri optimalnih vrtljajih in nastavitvah da bo cimvisji izkoristek, oz najnizja poraba in cisti izpusni plini

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Noben nov avto se ne splaca kupiti.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: FTad ()

Wrop ::

ziga1990 je izjavil:



http://www.toyotaadria.com/si/pdf/cenik...

evo


Ko pa pogledaš akcije nehibridnih yarisov pa dobiš najcenejšega z Luno opremo za 10.620 €. Za eno opremo boljši in zmogljivejši motor pa si na 12.150 €. Še vedno je vsaj 2000 € razlike za vseskupno boljšo opremo, pa 3500 € za nekaj slabšo opremo in slabšim motorjem.
Razliko v porabi pa pokriješ pri 100.000 km. 8 let pri povprečnih 12500 km letno.
Pa 14k € je dober nakup, za tiste, ki bi radi hibrida, da ne bo pomote.

ziga1990 ::

-valvoline- je izjavil:

Ce bi evropski proizvajalci zacel ponujat in prodajat hibridov, bi se verjetno veliko vec tega tudi prodalo. Tako pa imas na izbiro zgolj grdih japoncev (pa se par korejcev) z vprasljivo kakovostjo sasij (slab sloves zarad pretiranega rjavenja). Koncept hibridov taksen kot je trenutno je vsaj zame popolnoma zgresen, pogon bi mogu bit 100% elektricni, dedicated ice bi biv za filanje baterij brez novenega stika z pogonskim sklopom tako nastiman da skoz deluje pri optimalnih vrtljajih in nastavitvah da bo cimvisji izkoristek, oz najnizja poraba in cisti izpusni plini


meni se pa tvoja ideja zdi zgrešena za ICE rabiš še rezervar in zakaj nebi potem ICE pomagal če je že notri?

Toyota ima odlično to urejeno in v določenih pogojih počne ravno to kar si ti rekel ICE samo fila El motor pa poganja kolesa
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Wrop ::

Utk je izjavil:

Berlin je mala zonica? V tej zonici živi vsaj za Slovenijo in pol prebivalcev.
In nič ne "bo", je že, postopoma: https://www.umwelt-plakette.de/de/info-...
Euro 5 motorji niso stari še niti 5 let, pa so od letos že ponekod prepovedani.


Sodeč po članku še ne 3km cest - ulic je zate že cel Berlin. Pa še ta prepoved velja samo za dizle EURO 5 in manj. Kar je itak absurd.

Utk ::

Absurd je to, da ne razumeš celega članka. Znotraj obvoznice ne smeš z dizlom brez dpf filtra. Po nekaterih ulicah ti niti dpf ne pomaga. Euro5 motorji so pa danes stari 4 leta.

bobi_palčka ::

ziga1990 je izjavil:

meni se pa tvoja ideja zdi zgrešena za ICE rabiš še rezervar in zakaj nebi potem ICE pomagal če je že notri?

Toyota ima odlično to urejeno in v določenih pogojih počne ravno to kar si ti rekel ICE samo fila El motor pa poganja kolesa


V takem primeru ne rabiš velikega tanka in motorja. Ta koncept ima BMW, kjer ima i3 motor iz skuterja. Pri polni bateriji in vožnji do praznega dobiš porabo pod 2l. Pa avto ima 0-100 v 7 sekundah. Od toyote imajo cenejšo hibridno tehnologijo. Seveda če voziš veliko avtoceste ti še vedno pije in svinja naokoli. In ni neka raketa.

Utk ::

i3 ima 7 sekund na elektriko. Ko ti elektrike zmanjka, imaš 38 konjev in greš težko hitreje od 90 na uro. In to za ceno pol večje baterije...ni čudno, da se ta podaljševalnik ukinja tudi v i3.

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

Absurd je to, da ne razumeš celega članka. Znotraj obvoznice ne smeš z dizlom brez dpf filtra. Po nekaterih ulicah ti niti dpf ne pomaga. Euro5 motorji so pa danes stari 4 leta.

Euro 5 je star 10 let. Imas avte iz l.2008-9 k so euro5 vse od 2010 in naprej je euro 5 oz vsaj 95%.

Utk ::

Že, ampak zadnji so pa iz leta 2015. Imaš 4 leta star avto in moraš pazit kam boš z njim šel.

-valvoline- ::

Omejitve so kokr je meni znano na euro4. Euro5 se lahko vozi. Kar pa je spet ena taka birokratska neumnost ker prakticno ni skoraj nobenega napredka med specifikacije za izpusne pline med euro 4 5 ali 6. Npr ohranjen z malo km euro4 svinja manj kot zjahan euro6.

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

bobi_palčka je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

meni se pa tvoja ideja zdi zgrešena za ICE rabiš še rezervar in zakaj nebi potem ICE pomagal če je že notri?

Toyota ima odlično to urejeno in v določenih pogojih počne ravno to kar si ti rekel ICE samo fila El motor pa poganja kolesa


V takem primeru ne rabiš velikega tanka in motorja. Ta koncept ima BMW, kjer ima i3 motor iz skuterja. Pri polni bateriji in vožnji do praznega dobiš porabo pod 2l. Pa avto ima 0-100 v 7 sekundah. Od toyote imajo cenejšo hibridno tehnologijo. Seveda če voziš veliko avtoceste ti še vedno pije in svinja naokoli. In ni neka raketa.


I3 ima range extender kater poveča domet za 56% v primerjavi z i3. Res da hibridi pijejo enako kot navadni bencinar na AC ampak ko prideš iz AC v mesto ali vas pa povrne s tem da v primeru normalne vožnje narediš lahko veliko na elektriko.

Naprimer Prius v primeru mestne vožnje naredi več kot polovico te poti samo na elektriko in porabi 3,4l/100km
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

I3 ima range extender kater poveča domet za 56% v primerjavi z i3.

Če ga zakurbljaš po 50 km vožnje ne elektriko. Ta generator v Evropi ni več naprodaj. Nihče ga ni hotel, ker je brez veze.

Res da hibridi pijejo enako kot navadni bencinar na AC

Ni res.

Naprimer Prius v primeru mestne vožnje naredi več kot polovico te poti samo na elektriko in porabi 3,4l/100km

Kolk naredi na elektriko je nepomembno pri ne-plugin hibridih.

IL_DIAVOLO ::

-valvoline- je izjavil:

Ce bi evropski proizvajalci zacel ponujat in prodajat hibridov, bi se verjetno veliko vec tega tudi prodalo. Tako pa imas na izbiro zgolj grdih japoncev (pa se par korejcev) z vprasljivo kakovostjo sasij (slab sloves zarad pretiranega rjavenja). Koncept hibridov taksen kot je trenutno je vsaj zame popolnoma zgresen, pogon bi mogu bit 100% elektricni, dedicated ice bi biv za filanje baterij brez novenega stika z pogonskim sklopom tako nastiman da skoz deluje pri optimalnih vrtljajih in nastavitvah da bo cimvisji izkoristek, oz najnizja poraba in cisti izpusni plini


Toyotina camry in corolla imata zelo lepe modele.

ziga1990 ::

Utk samo zate:

pa še fila baterijo zraven
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Zakaj bi bilo to zame, sej si ti napisal, da hibrid po avtocesti porabi enako kot navaden bencinar?

ziga1990 ::

ker si rekel da ni res
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Sej ni res.

ziga1990 ::

^^razloži
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

A navaden bencinar porabi 5 litrov pri 140 na uro? Pa je to stari prius. Novi, ali pa corolla, je še boljši. Tudi na avtocesti se ne vozi konstantno, tudi če se, pa bencinski motor dela po atkinsonovem ciklu, ki manj porabi. Pomembno pa je, da je na avtocesti bencinski motor dovolj močan, pa tudi električni da ima tolk moči, da tudi pri 140 lahko kaj pomaga. Če ne, pade vse v vodo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Wrop ::

Utk je izjavil:

Absurd je to, da ne razumeš celega članka. Znotraj obvoznice ne smeš z dizlom brez dpf filtra. Po nekaterih ulicah ti niti dpf ne pomaga. Euro5 motorji so pa danes stari 4 leta.


Dpf filter je za dizle prišel že z Euro5. Saj v večini bi rekel. Torej vsaj od leta 2011. V zelene cone pa lakho prideš že z EURO 4 dizlom motorjem. Torej z dizlom iz leta 2006. Ker pa smo ravno v NA motor temi, pa lahko v zeleno cono vstopiš že z EURO 1 bencinarjem. Torej z bencinarjem iz leta 1993.

Modra cona je pa precej majha - nekaj ulic, pa še te imajo precej izjem (prebivalci tam, lahko še vedno vozijo z starimi avti). Eni pa kar mislite, da če se v vaši ulici ustvari neka eko cona, bo treba kar praktično nov avto prodat za drobiž.

OK.d ::

Ali kje obstaja kakšna stran, da ima v filtru omogočen seznam novih dobavljivih atmosferskih bencinskih avtomobilov pri nas?
LPOK.d
strani: 1 2 3 4 5 6 7