» »

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem?

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem?

««
8 / 8
»
»»

JackOdpirac ::

AndrejO je izjavil:

JackOdpirac je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Kar IMO tudi nekaj pove o tem, kako spodobne NA motorje so delali že leta nazaj.


A ni hec, da so starejsi NA motorji kurili relativno osiromasene mesanico? Posledica tega je bila nizka poraba in velike emisije NOx?

Ni, ker govoriš o nečem, kar je začelo iz naših cest odhajati že 37 let nazaj. EURO1 standard je začel veljati l. 1992.

Kul hvala za odgovor.

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

To imajo tudi turbaki pa jim ne pomaga. GDI da več moči, poraba pa ne vem...fsiji niso bili ravno znani po nizki porabi.

VW itak da ne zna skp spacat bencinskega motorja.
Tapravi varcni lean burn motorji so prisi z uvedbo sodobnega gdi pod visokim tlakom. Revne mesance pod visoko kopresijo pri zgorjevanju ustvarjajo precej visje temperature, zato niso glih primerne za motorje z manjso prostornino ker pride do pregrevanja glav, ventilov in ostalih materijalov, majhni turbaki itak majo prenizko kompresijo za lean burn. NA z vecjo kubaturo 3.0+ lahko prenesejo dodatno temp obremenitev, le ventili in sedala morjo bit dodatno oz ustrezno ojacani in izdelani z pravimi litinami. Zato so ameriski v8 bencinski NA motorji zakon, visoka kompresija+lean burn pri 5000ccm+, cista zmaga.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin, dizel ali hibrid (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8811439 (9201) neo5468
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446109986 (68868) Berserker
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12028855 (25060) RedDrake
»

Mazda izdelala komercialni motor s kompresijskim vžigom homogene mešanice

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
4115859 (12121) pumaxx

Več podobnih tem