Prijavi se z GoogleID

» »

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem?

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem?

strani: « 1 2 3 ... 8

TZ24 ::

Trend gre v smeri turbo motorjev in na trgu je vse težje najti avto z N/A motorjem v nosu. Sploh pomislite, da bi še kupili takšen avtomobil? Ljudje sploh poznajo prednosti takšne zasnove ali jim je bolj pomemben 'sunek' v hrbet in nižji obrati? Za primer, nova corolla se prodaja z 1.6 N/A motorjem in na nekaterih tržiščih po svetu je lepo sprejeta, prav zaradi vzdržljivosti.

Tilen ::

Niti v sanjah. Imel sem 1.4 navadnega bencinarja in sedaj približno 4 leta 2.0 TDI. Niti v sanjah ne bi šel nazaj na tisto nepremičnino. Motor je zelo vzdržljiv in nima nobenih težav zaenkrat.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

hammock ::

TZ24 je izjavil:

Trend gre v smeri turbo motorjev in na trgu je vse težje najti avto z N/A motorjem v nosu. Sploh pomislite, da bi še kupili takšen avtomobil? Ljudje sploh poznajo prednosti takšne zasnove ali jim je bolj pomemben 'sunek' v hrbet in nižji obrati? Za primer, nova corolla se prodaja z 1.6 N/A motorjem in na nekaterih tržiščih po svetu je lepo sprejeta, prav zaradi vzdržljivosti.

Ja in ne. Kupil bi Mazdo z 2.0 Skyactive motorjem, oz kaksnega drugega proizvajalca s primerno prostornino (2,0 ali kak deci vec). Ali pa hibrida, tega bi eventuelno vzel z 1,6.

Drugace turbo. VAG ima recimo zelo solidne turbo motorje. Toyoto, ki jo omenjas, bi vzel hibrida.

starfotr ::

Bi, takoj. 2 litra, 100 kW minimalno. Seveda bencinarja, dizla itak ne maram.

Utk ::

Jaz pa nikakor ne bi kupil turbinskega, ampak NA v hibridu. Tam je turbina odveč.

Tilen je izjavil:

Niti v sanjah. Imel sem 1.4 navadnega bencinarja in sedaj približno 4 leta 2.0 TDI. Niti v sanjah ne bi šel nazaj na tisto nepremičnino. Motor je zelo vzdržljiv in nima nobenih težav zaenkrat.

Kako veš da je zelo vzdržljiv po 4 letih in 12,000 letno? Po 50,000 km tudi večina stoenk še ni imela težav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zmaugy ::

Danes kupovati nov avto z običajnim bencinskim ali dizel motorjem je smešno. Če delaš krajše relacije vzemi elektro rabljenega, če delaš daljše pa hibrida.
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

mihagr ::

Zmaugy
Zakaj bi bilo kupovati tak avto smešno. Vsak naj si kupi takega, ki si ga lahko in seveda takega, ki ga bo LAHKO VZDRŽEVAL, mislim na registracijo, zavarovanja, servise, gume, gorivo, itd...
Jaz verjetno električnega ali hibrida ne bom imel nikoli -sedaj ni potrebe, ko pa bo ga ne bom imel kje polniti, verjetno ga ne bom mogel vdrževati in verjetno bom takrat že prestar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mihagr ()

zmaugy ::

Zakaj je kupovanje zastarele tehnologije, ki bo v roku 10 let prepovedana, smešno?
Navadnega hibrida se ne polni. Polni se priključne hibride in električne avte. Vzdržuje pa se hibride na servisu, tako kot običajne avtomobile.
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

hojnikb ::

Če že atmosferca, potem vsaj 6 cilindrov/3,0 in ITB :)
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

chucki ::

Kupil leta 2007 e46 320i, ter ga vozim še danes. Bom preskočil obdobje, ko so ovce množično kupovale dizle in prešel direkt na elektriko. Trentuno grem proti 340.000km, tako da tam pri 450.000 ga bom prodal ali dal v kose. V roku 3 let, ko bo tudi večje število električnih na voljo.
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

šernk ::

se bodo atmosferci še vrnili boste videli, ker turbo motorji in downzising so še ena zabluza EUja. Poglejte si mazdin skyactive-X.

no razen če jih še tretja zabluza EUja povozi (elektrika), v kar pa dvomim, ker ustrezne infrastrukture da gremo vsi na elektriko ne bo še vsaj 20-30 let.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

sagy ::

zmaugy je izjavil:

Zakaj je kupovanje zastarele tehnologije, ki bo v roku 10 let prepovedana, smešno?


Prepovedana, lol! Daj kristalno kroglo na servis.. xD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sagy ()

Blinder ::

Js bi kupil, toyota in mazda imajo zelo varcne atmorsferske motorje.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::

Ne bojo se vrnili, ker niso nikamur šli. V hibridih so in bojo. Čeprav ne dvomim, da bojo nekateri (tisti ki ne znajo naredit hibrida) tudi v hibride tlačili turbo, kar je pa neumna zabloda.

hojnikb ::

Poglejte si mazdin skyactive-X.

Kaj je za videt?
Tolk hypa okol tega motorja, na konc pa mogoče kakšen deci ali dva nizja poraba, navori nič kaj prida (pač tipičen za 2.0 atmosferc, čeprav ma kompresor) in seveda dodatna kompleksnost, ki jo prinese HCCI. Kako se bo z zanesljivostjo obnesl to na daljši rok, bo pa povedal čas.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Adventurer ::

Ne bi nikdar kupil atmosferca. Se ne premakne nikamor, če pa hočeš kaj od motorja pa moraš posegati po 5000 RPM območju.

Vzdržljivost? Hja nekaj malega več jo mogoče je, kaj dosti pa ne. Avto boš itak menjal ko bo imel največ 250.000 kilometrov, do tam pa vsak turbač pride.

Turbobencinski motorji so prihodnost. Nizki obrati, odličen razpon navora, fenomenalni pospeški in uglajen, tih motor ki ga ne slišiš niti na avtocesti.

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

sagy je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Zakaj je kupovanje zastarele tehnologije, ki bo v roku 10 let prepovedana, smešno?


Prepovedana, lol! Daj kristalno kroglo na servis.. xD


https://thedriven.io/2019/01/24/sweden-...

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Phase-o...
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Adventurer ::

zmaugy je izjavil:

sagy je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Zakaj je kupovanje zastarele tehnologije, ki bo v roku 10 let prepovedana, smešno?


Prepovedana, lol! Daj kristalno kroglo na servis.. xD


https://thedriven.io/2019/01/24/sweden-...


Prosim zavedaj se, da imajo skandinavske države toliko vode in hidroelektrarn da ne vedo kaj počet z odvečno elektriko. Oni hudo močno subvencionirajo nakup električnih vozil, ki se jih zaradi tega splača kupiti. Prodaja Tesle je hudo v porastu tam.

In moraš se zavedati da imajo tam pri vsaki hiši vsaj 2 mogočna avta. Električno teslo in še en avto za kakšnih 50.000 eurov (Večinoma Volvo V90 ali kaj konkurenčnega, recimo Volvo CX90).

Siotuacija ni takšna kot pri nas kjer ima večina ljudi Cliota in zdaj sanjarijo kako bi imeli električnega Cliota.

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

Saj sem nalepil še en link:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Phase-o...
Biseri...

ziga1990 ::

TZ24 je izjavil:

Trend gre v smeri turbo motorjev in na trgu je vse težje najti avto z N/A motorjem v nosu. Sploh pomislite, da bi še kupili takšen avtomobil? Ljudje sploh poznajo prednosti takšne zasnove ali jim je bolj pomemben 'sunek' v hrbet in nižji obrati? Za primer, nova corolla se prodaja z 1.6 N/A motorjem in na nekaterih tržiščih po svetu je lepo sprejeta, prav zaradi vzdržljivosti.


Samo hibrida bi kupil kakega Priusa
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Adventurer ::

Ti kar lepi linke. TI povem kako dejansko izgleda gor ko si med temi ljudmi.

Glede mogočnih električnih baterij pa kar vprašaj PIpistrela kakšno je razmerje med letali ki delajo brez problema in letali, ki se mu vžgejo sredi leta.

Baterije še dolgo ne bodo zrele za množično uporabo.

Bencin s turbino se bo uporabljal še dolga stoletja. Razen v izredno bogatih državah ki si lahko privoščijo subvencioniranje naroda. Mi tja ne sodimo (celotna centralna evropa z Nemčijo na čelu).

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

aha kako da baterije v Priusih zdržijo 10 let?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Adventurer ::

Nizka kapaciteta z nizkimi tokovi in kratkim dometom.

Ljudje rabimo avto z vsaj 600 kilometri dometa, ki se mu bo električna baterija napolnila v recimo 1 uri. Če se da pa raje klepetajmo o avtu s 1000 kilometri dometa.

Is it possible? Nope.

Če to ni možno, bomo še vedno rabli bencinske ali dizelske motorje za vožnjo na dolge relacije...takšnih voženj pa vsak dan dela ogromno evropejcev. Da o američanih sploh ne debatiramo.

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

600km+ zmore prius
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Adventurer ::

ziga1990 je izjavil:

600km+ zmore prius


hibrid.

ziga1990 ::

seveda
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Adventurer ::

ziga1990 je izjavil:

seveda


Toyota Prius je avto s porabo tako kot jo imajo boljši turbobencinski motorji. Takoj ko zapustiš mestne hitrosti (50 kmh) se vklopi motor na fosilna goriva in lahko o prihranku pozabiš. Elektromotor deluje izključno samo pri mestnih hitrostih.

Enako kot recimo Hyundai Iconic (ki je v skandinavskih državah hudo popularen, če že govorimo o skandinaviji).

Ampak to je bolj kot ne avto ki ga ljudje kupijo iz kaprice, ne ker bi hoteli karkoli pametnega naredit za okolje.

Ganon ::

V vsaki temi se najde težak, ki začne utrujati z elektro sranjem. ;((

ziga1990 ::

^ali pa težak z dizli in turbobencinarji
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Adventurer ::

Ma ja.


Prihodnost je izključno samo v bencinskih motorjih. Ostalo bo šlo v pozabo, oziroma bodo uporabljali petičneži. Dizel pa bo ostal pri industrijskih strojih.

ziga1990 ::

Hibridi pridobivajo na priljubnosti
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Adventurer ::

Zaradi izredno kvalitetnega marketinga, ne zaradi uporabnosti.

Tako kot zadnja serija AMD rx5700 grafičnih ki se reklamirajo kot hudo dobre grafične, boljše od Nvidije...ljudje jih kuipijo in sedaj imamo forume zamašene s posti uporabnikov ki se jim redno resetirajo računalniki ker so driverji hudo, hudo slabi. Ampak ljudje še vedno vidijo marketing in še vedno kupujejo, slabih izjav na forumih pa ne opazijo.

Marketing poganja svet naprej. Ampak mi smo na inženirskem forumu.

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Glavna napaka je, da utrujate z "izključno samo". V prihodnosti ni absolutizma, pač pa vsakemu svoje. Best tool for the job pa to.

ziga1990 ::

Adventurer je izjavil:

Zaradi izredno kvalitetnega marketinga, ne zaradi uporabnosti.

Tako kot zadnja serija AMD rx5700 grafičnih ki se reklamirajo kot hudo dobre grafične, boljše od Nvidije...ljudje jih kuipijo in sedaj imamo forume zamašene s posti uporabnikov ki se jim redno resetirajo računalniki ker so driverji hudo, hudo slabi.

Marketing poganja svet naprej. Ampak mi smo na inženirskem forumu.


Hibridi so uporabni celo bolj od navadnega turbobencinarja in tudi dizle so že dohiteli
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Adventurer ::

Super, kupi ga in mi poročaj čez 10 let kako boš zadovoljen. Če boš izjemno zadovoljen bom razmislil o nakupu.

Tilen ::

Utk je izjavil:

Jaz pa nikakor ne bi kupil turbinskega, ampak NA v hibridu. Tam je turbina odveč.

Tilen je izjavil:

Niti v sanjah. Imel sem 1.4 navadnega bencinarja in sedaj približno 4 leta 2.0 TDI. Niti v sanjah ne bi šel nazaj na tisto nepremičnino. Motor je zelo vzdržljiv in nima nobenih težav zaenkrat.

Kako veš da je zelo vzdržljiv po 4 letih in 12,000 letno? Po 50,000 km tudi večina stoenk še ni imela težav.


Zato ker služi svojemu namenu.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

zmaugy ::

Adventurer je izjavil:

Ti kar lepi linke. TI povem kako dejansko izgleda gor ko si med temi ljudmi.

Glede mogočnih električnih baterij pa kar vprašaj PIpistrela kakšno je razmerje med letali ki delajo brez problema in letali, ki se mu vžgejo sredi leta.

Baterije še dolgo ne bodo zrele za množično uporabo.

Bencin s turbino se bo uporabljal še dolga stoletja. Razen v izredno bogatih državah ki si lahko privoščijo subvencioniranje naroda. Mi tja ne sodimo (celotna centralna evropa z Nemčijo na čelu).


Ja ja, pa konjska vprega in parna lokomotiva.

PS: Toyota je od leta 1997 prodala 10 milijonov hibridov. To se mi zdi kar dosti množična uporaba.
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

ziga1990 ::

Adventurer je izjavil:

Super, kupi ga in mi poročaj čez 10 let kako boš zadovoljen. Če boš izjemno zadovoljen bom razmislil o nakupu.


poglej malo na forume priusi naredijo 500kkm brez večjih težav samo baterija rabi menjavo po 10 letih
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Adventurer ::

Verjamem, zelo verjetno je da se motim. Zato pa obstajajo forumi.

Kljub vsemu ne vidim razloga za nakup hibrida, razen če živiš na obrobju Londona v neki hiši z garažo in se boš vozil v center Londona kjer ne boš nikdar presegel hitrost 50 kmh. Ljubljana je že hudo nesmiselna za hibrid. Trst ravno tako ker je poln izjemno strmih klancov kjer se bo avtomatično vklopil bencinski motor.

Pač ja, hibridi imajo potencial na papirju, v realnosti pa dvomim. Izjave uporabnikov pa tudi jemljem z rezervo ker gre za ljudi, ki neke hude alternative do pred kratkim niso imeli..če so hotli imet hibrida so morali kupit Priusa..zdaj vsa ta masa kupuje tudi Hyundaje in se izkaže da Toyota, ki so jo tako hvalili očitno le ni zlata vredna...če zdaj kupujejo nekaj drugega.

ziga1990 ::

Adventurer je izjavil:

Verjamem, zelo verjetno je da se motim. Zato pa obstajajo forumi.

Kljub vsemu ne vidim razloga za nakup hibrida, razen če živiš na obrobju Londona v neki hiši z garažo in se boš vozil v center Londona kjer ne boš nikdar presegel hitrost 50 kmh. Ljubljana je že hudo nesmiselna za hibrid. Trst ravno tako ker je poln izjemno strmih klancov kjer se bo avtomatično vklopil bencinski motor.

Pač ja, hibridi imajo potencial na papirju, v realnosti pa dvomim. Izjave uporabnikov pa tudi jemljem z rezervo ker gre za ljudi, ki neke hude alternative do pred kratkim niso imeli..če so hotli imet hibrida so morali kupit Priusa..zdaj vsa ta masa kupuje tudi Hyundaje in se izkaže da Toyota, ki so jo tako hvalili očitno le ni zlata vredna...če zdaj kupujejo nekaj drugega.


ravno v mestih hibridi blestijo v primerjavi z dizli in bencinarji
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

zmaugy ::

Adventurer je izjavil:

Verjamem, zelo verjetno je da se motim. Zato pa obstajajo forumi.

Kljub vsemu ne vidim razloga za nakup hibrida, razen če živiš na obrobju Londona v neki hiši z garažo in se boš vozil v center Londona kjer ne boš nikdar presegel hitrost 50 kmh. Ljubljana je že hudo nesmiselna za hibrid. Trst ravno tako ker je poln izjemno strmih klancov kjer se bo avtomatično vklopil bencinski motor.

Pač ja, hibridi imajo potencial na papirju, v realnosti pa dvomim. Izjave uporabnikov pa tudi jemljem z rezervo ker gre za ljudi, ki neke hude alternative do pred kratkim niso imeli..če so hotli imet hibrida so morali kupit Priusa..zdaj vsa ta masa kupuje tudi Hyundaje in se izkaže da Toyota, ki so jo tako hvalili očitno le ni zlata vredna...če zdaj kupujejo nekaj drugega.


Right. Ker zdaj kupujejo hibride druge znamke, so hibridi sranje...
Biseri...

Adventurer ::

ziga1990 je izjavil:

Adventurer je izjavil:

Verjamem, zelo verjetno je da se motim. Zato pa obstajajo forumi.

Kljub vsemu ne vidim razloga za nakup hibrida, razen če živiš na obrobju Londona v neki hiši z garažo in se boš vozil v center Londona kjer ne boš nikdar presegel hitrost 50 kmh. Ljubljana je že hudo nesmiselna za hibrid. Trst ravno tako ker je poln izjemno strmih klancov kjer se bo avtomatično vklopil bencinski motor.

Pač ja, hibridi imajo potencial na papirju, v realnosti pa dvomim. Izjave uporabnikov pa tudi jemljem z rezervo ker gre za ljudi, ki neke hude alternative do pred kratkim niso imeli..če so hotli imet hibrida so morali kupit Priusa..zdaj vsa ta masa kupuje tudi Hyundaje in se izkaže da Toyota, ki so jo tako hvalili očitno le ni zlata vredna...če zdaj kupujejo nekaj drugega.


ravno v mestih hibridi blestijo v primerjavi z dizli in bencinarji


Na papirju.

V realnosti opaziš da kadarkoli moraš motor malce pritisniti (vožnja v klanec, vožnja preko 50 kmh) se vklopi bencinski motor.
Mogoče si to lahko privoščiš v Portorožu kjer ves čas voziš 30 kmh, v vsakem večjem mestu pa je elektromotor hibrida praktično ves čas izključen.

Dvomiš? Pojdi na Hyundai in vzemi Iconica na testno vožnjo po mestu ;) :)
Been there, done that. Ponoči poraba smešno nizka, v rush hourju ko je treba priganjat motor pa se mi elektromotor ni niti prižgal.

Porabo sem imel takrat višjo kot sedaj s turbobencinarjem saj sem moral tistega atmosferca hudo priganjat da je dosegal isti performance kot sedaj turbač.

Bencin bo vztrajal še dolgo, nič bat. :)

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

Hyundai je nov v svetu hibridov, če hočeš hibrida vzameš Toyotinega ker oni imajo dejansko več letne izkušnje.

Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

dunda ::

Ker se je tema razvnela, ne bo nič narobe, če malo pljunem na karbid :D
Ravno pred nekaj dnevi sem naredil primerjavo mojega dizla s kolegovim električnim Ioniqom. Ne smemo sicer neposredno primerjat, vseeno pa da nekaj občutka. Je pa on res veliko prihranil, ker večinoma "toči" elektriko na brezplačnih polnilnicah. Naredi pa - vsaj za električnega - zelo veliko kilometrov.
Tukaj je zapis
http://kacnje.blogspot.com

ziga1990 ::

^^lepa primerjava samo osebno bi vzel hibrida, ker ima Slovenija slabšo pokritost z el polnilnicami
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Lonsarg ::

Hibrid se zelo izrablja za marketing, imaš hibride, ki dejansko znajo kaj na elektriko naredit pa še lahko jih celo polneš. In imaš "hibride", ki imajo hibridni motor zgolj za neko optimizacijo primarno pa marketing in subvencije.

Ta druga kategorija se splača zgolj če dobiš dober deal (recimo Toyotini hibridi so bili celo cenejši od bencinskih avtomatikov, to je res dober deal, seveda zaradi subvencije...), če pa stane več kot nek primerljiv navadni bencinar pa samo stran.

Prva kategorija pa je trenutno 30k€+.

zmaugy ::

Saj na navadne hibride ni več subvencij, zgolj na plugin hibride. A se motim?
Drugače je pa bistvo navadnega hibrida shranjevanje viškov energije od zaviranja in ponovna uporaba le-teh. Zato so največji učinki ravno v mestih v gostem prometu.
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Sp3m ::

Da.

ziga1990 ::

Lonsarg je izjavil:

Hibrid se zelo izrablja za marketing, imaš hibride, ki dejansko znajo kaj na elektriko naredit pa še lahko jih celo polneš. In imaš "hibride", ki imajo hibridni motor zgolj za neko optimizacijo primarno pa marketing in subvencije.

Ta druga kategorija se splača zgolj če dobiš dober deal (recimo Toyotini hibridi so bili celo cenejši od bencinskih avtomatikov, to je res dober deal, seveda zaradi subvencije...), če pa stane več kot nek primerljiv navadni bencinar pa samo stran.

Prva kategorija pa je trenutno 30kEUR+.


vsi toyotini hibridi znajo narediti nekaj km na samo elektriko res pa da če ni priključni lahko naredijo samo par kilometrov na elektriko pa še to so omejeni na okoli 60km/h
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

aborko ::

@Adventurer: Hyundai Iconic? :))
strani: « 1 2 3 ... 8


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin, dizel ali hibrid (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
882604 (366) neo5468
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
694454 (1215) zobnik
»

Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
44044459 (20095) krneki0001

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
115781686 (41848) BigWhale
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12010234 (6439) RedDrake

Več podobnih tem