Forum » Na cesti » Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem?
Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem?
hojnikb ::
pushrod je ena stvar (odmična gred v bloku), small block je druga (serija motorjev pri Chevy recimo).
Lean burn ni stvar pushrodov, ga ima marsikater drug motor.
Lean burn ni stvar pushrodov, ga ima marsikater drug motor.
#brezpodpisa
jest10 ::
Moj atmosferc ima porabo 7-8 litrov, če ga pa gonim 150 km/h gre tja na 9 do 10. Kaj bi pridobil s turbino? Prav nič, samo nezanesljiv motor, v katega bi moral dajat dražje olje, servisi bi bili dražji, poraba mi ni omembe vredna, tankaš, ko je tank na 1/4, to je to, če se želiš vozit. No, koliko bi mi porabil en TSI? Isto, vam povem.
Pridobil bi opazno boljšo odzivnost. In ja, pri TSI bi bila poraba opazno nižja.
EnStot ::
-valvoline- je izjavil:
Pushrod (drugace povedano small block) motorji kljub prostornini majo manj interne frikcije kot vse ostalo kar se poganja na fosilna goriva. Delajo na principu lean burn izkoristki pri nizjih vrtljajih so primerljivi turbinskim. 5.0+ small block seveda ni realna primerjava za 1.4tsi, recimo 3.0 z gdi bi bilo, in v primeru da se kaj takega vgradi v passatu poraba bi bila tam tam.
Dej nakladej z lopato ne z bagrom! Imaš odlično primerjavo pri Ford Mustangu. Primerjaj porabo po Spritmonitorju za Mustang z evropskim 2,3 turbo motorjem in z 5,0 V8. Poraba je 25% nižja v korist štirivaljnega turbinca.
Lonsarg ::
Men je žalostno da v EU še ni tako kot v US avtomatik mainstream in serijski. Namreč ko je zadeva enkrat serijska postane cenejša in bi pribitek bil zanemarljiv. Ravno zaradi tega so mi Toyotini hibridi kul, sama hibridnost mi ni kaj vredna ker imajo za en prdec baterije notri, ampak hibridi imajo serijsko avtomatika.
Sploh turbo motor ročno prestavljat je vse eno velko zamudno delo, vso odzivnost ki jo pridobiš z pravimi obrati itak izgubiš z časom prestavljanja, tak da tu bi avtomatik res zelo prav prišel.
Skratka da bo moj naslednji avto električni si ne upam zaprisežit, da bo avtomatik sm se pa že zaprisegel, če ne bo drugega pametnega na trgu se bom pač na Toyotine hibride omejil.
Sploh turbo motor ročno prestavljat je vse eno velko zamudno delo, vso odzivnost ki jo pridobiš z pravimi obrati itak izgubiš z časom prestavljanja, tak da tu bi avtomatik res zelo prav prišel.
Skratka da bo moj naslednji avto električni si ne upam zaprisežit, da bo avtomatik sm se pa že zaprisegel, če ne bo drugega pametnega na trgu se bom pač na Toyotine hibride omejil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
ziga1990 ::
^^Baterije so vredu pri navadnem hibridu
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Pushrod (drugace povedano small block) motorji kljub prostornini majo manj interne frikcije kot vse ostalo kar se poganja na fosilna goriva. Delajo na principu lean burn izkoristki pri nizjih vrtljajih so primerljivi turbinskim. 5.0+ small block seveda ni realna primerjava za 1.4tsi, recimo 3.0 z gdi bi bilo, in v primeru da se kaj takega vgradi v passatu poraba bi bila tam tam.
Dej nakladej z lopato ne z bagrom! Imaš odlično primerjavo pri Ford Mustangu. Primerjaj porabo po Spritmonitorju za Mustang z evropskim 2,3 turbo motorjem in z 5,0 V8. Poraba je 25% nižja v korist štirivaljnega turbinca.
5.0 ima za 30% visji navor ter moc (pri nizjih vrtlljajih tudi 50%+ vec) zato tudi visja poraba.
Tudi ce bi bila vseeno malenkost visja poraba bi jaz vedno izbral ameriski v8 (ter predelal na lpg), problem je predraga registracija za 5.0+, kar pa je v zda nek standard tko k pr nas 1.6
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
Ter pri predelavi na LPG izgubil na moči ter navoru
Ce se lpg nastima tko kot je prav da ga papca 20-25% vec kot benza ni izgub moci, pa tudi ce kaj zgubi je se vedno dovolj rezerv pod pokrovom :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
EnStot ::
-valvoline- je izjavil:
...
5.0 ima za 30% visji navor ter moc (pri nizjih vrtlljajih tudi 50%+ vec) zato tudi visja poraba.
Tudi ce bi bila vseeno malenkost visja poraba bi jas vedno izbral ameriski v8 (ter predelal na lpg), problem je predraga registracija za 5.0+, kar pa je v zda nek standard tko k pr nas 1.6
Spet z rovokopačem na njivo !? Max navor je le 23% višji pri V8, ampak turbo ga doseže pri občutno nižjih obratih in ga ima zato vsaj enako, če ne več kot V8 pri nižjih vrtljajih, ne pa da ga ima V8 tam celo 50% več. Neumnost! Poglej si raje kakšen diagram poteka navora pri atmosferskem in turbo motorju!
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
...
5.0 ima za 30% visji navor ter moc (pri nizjih vrtlljajih tudi 50%+ vec) zato tudi visja poraba.
Tudi ce bi bila vseeno malenkost visja poraba bi jas vedno izbral ameriski v8 (ter predelal na lpg), problem je predraga registracija za 5.0+, kar pa je v zda nek standard tko k pr nas 1.6
Spet z rovokopačem na njivo !? Max navor je le 23% višji pri V8, ampak turbo ga doseže pri občutno nižjih obratih in ga ima zato vsaj enako, če ne več kot V8 pri nižjih vrtljajih, ne pa da ga ima V8 tam celo 50% več. Neumnost! Poglej si raje kakšen diagram poteka navora pri atmosferskem in turbo motorju!
Te pa si ga sam poisci, v tem primeru kot si ga navedel navor do 3k rpm bo dalec v prid 5.0, 3-6k tam tam, 6k+ bo 5.0 prakticno pometel z 2 3t.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
Ko pa poslusas kasno harmonijo zvoka pridela ameriski 8 valjnik takoj pozabis na porabo in vse ostalo!
EnStot ::
-valvoline- je izjavil:
...
Spet z rovokopačem na njivo !? Max navor je le 23% višji pri V8, ampak turbo ga doseže pri občutno nižjih obratih in ga ima zato vsaj enako, če ne več kot V8 pri nižjih vrtljajih, ne pa da ga ima V8 tam celo 50% več. Neumnost! Poglej si raje kakšen diagram poteka navora pri atmosferskem in turbo motorju!
Te pa si ga sam poisci, v tem primeru kot si ga navedel navor do 3k rpm bo dalec v prid 5.0, 3-6k tam tam, 6k+ bo 5.0 prakticno pometel z 2 3t.
Ravno nasprotno! Od 2 - 3.5 tužent ga turbo enostavno poseka, od 3.5 - 6 začne izgubljati, a se še drži, nad 6 taužent pa pri turbu itak prestaviš v višjo prestavo.
TURBO 2.3:
V8: https://www.quora.com/What-is-the-torqu...
Sicer pa to ni najboljša primerjava, saj gre za očitno šibkejši in manjši turbo motor. Primerjaj raje 5.0 V8 Ford Mustang in 2.9 V6 turbo Alfa Romeo Giulia!
Alfa enostavno pomete s konjičkom. Pa deklarirano porabo ima za 1/3 nižjo od kljuseta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: EnStot ()
Wrop ::
Moj atmosferc ima porabo 7-8 litrov, če ga pa gonim 150 km/h gre tja na 9 do 10. Kaj bi pridobil s turbino? Prav nič, samo nezanesljiv motor, v katega bi moral dajat dražje olje, servisi bi bili dražji, poraba mi ni omembe vredna, tankaš, ko je tank na 1/4, to je to, če se želiš vozit. No, koliko bi mi porabil en TSI? Isto, vam povem.
Kaj bi pridobil s turbino? Nič? Daj no...
Za isto porabo, to je med 8-9 litrov, bi bodil skoraj 300 Nm navora in 200+ Hp.
Zanesljivost motorja je tolikšna, da, če le ni kakšnih zajebov, ti bo zdržal celo življensko dobo enega povprečnega uporabnika. Servisi so malo dražji, ne pa spet toliko, da bi bilo omembe vredno. Če ti poraba 9 l/100km ni omembe vredna, potem bi ti tudi malo dražji servis ne bi smel delati težav. Če primerjam ceno 5 letnih servisov enega novega malega turbobencinarja je 800 €, pri večjem pa je ta številka 1200 €. Npr. clio 1.2 NA je imel ceno 5-letnih servisov 609 €, 0.9tce pa 681 €.
starfotr ::
Glej, jaz gledam TCO. Ti pa pač samo porabo. Jaz se na km vozim mnogo ceneje, kot, če bi imel nov avto in turbino.
darkolord ::
Jaz se na km vozim mnogo ceneje, kot, če bi imel nov avto in turbino.Ta trditev temelji na napačni postavki o nevem kako dragih servisih turbinarjev.
hojnikb ::
-valvoline- je izjavil:
check out 11.35 madafaka!!!!
raje si poglej sinfonijo kaksnega flatplane V8 (ferrari recimo ali GT350) ali pa V10. Ne pa traktorski pushrod v8
#brezpodpisa
Wrop ::
Ti si rekel, da s turbino ne pridobiš nič. Ima kar precej prednosti. Ena izmed njih je tudi nekaj manjša poraba ob istem načinu vožnje.
TCO je morda celo res malo bolj v prid NA. Ampak na prevožen km, se verjetno pri mestnih jajčkih pozna šele na tretji decimalki. Zanemarljivo torej.
TCO je morda celo res malo bolj v prid NA. Ampak na prevožen km, se verjetno pri mestnih jajčkih pozna šele na tretji decimalki. Zanemarljivo torej.
facepalm ::
Jaz si lastim svojega tretjega turbo bencinca. Z drugim so bile tezave s pritiskom turbine in pocasnim spoolom.
Pri zadnjemu pa sem imel na izbiro tdizel ali tbencin in zato izbral tbencinca.
Vseeno pa nameravam, v bliznji prihodnosti, nabavit se enega 2.0 N/A (clio2 rs) za kratke relacije in zabavo.
Turbo je super za umirjeno voznjo, saj lahko vozis z nizkimi obrati, ce se ti mudi pa ima prebavljivo porabo.
Z n/a pa je uzitek vozit, ce nimas podhranjenega motorja (vsaj cca 130hp/tono). Zvezno pospesevanje vse do rdecega polja, zvooook... :) In sledi visoka poraba:)
Ce gledamo na "down to earth" affordable motorje, sem se vedno zaljubljen v zvok 5.2 fsi v10. Uhhh..
Pri zadnjemu pa sem imel na izbiro tdizel ali tbencin in zato izbral tbencinca.
Vseeno pa nameravam, v bliznji prihodnosti, nabavit se enega 2.0 N/A (clio2 rs) za kratke relacije in zabavo.
Turbo je super za umirjeno voznjo, saj lahko vozis z nizkimi obrati, ce se ti mudi pa ima prebavljivo porabo.
Z n/a pa je uzitek vozit, ce nimas podhranjenega motorja (vsaj cca 130hp/tono). Zvezno pospesevanje vse do rdecega polja, zvooook... :) In sledi visoka poraba:)
Ce gledamo na "down to earth" affordable motorje, sem se vedno zaljubljen v zvok 5.2 fsi v10. Uhhh..
facepalm ::
Tip gre gledat takso...
Jasno affordable ni bilo misljeno za tiste na minimalcu ampak v smislu, da dobis dober primerek rabljenega avta s takim motorjem pod 20k EUR. Kar je za nekoga z povorecnimi prihodki in zeljo po takem vozilu, affordable. 500€ na leto za takso bo ze pljunil, to je samo pol iphona.
Jasno affordable ni bilo misljeno za tiste na minimalcu ampak v smislu, da dobis dober primerek rabljenega avta s takim motorjem pod 20k EUR. Kar je za nekoga z povorecnimi prihodki in zeljo po takem vozilu, affordable. 500€ na leto za takso bo ze pljunil, to je samo pol iphona.
pegasus ::
Z n/a pa je uzitek vozit, ce nimas podhranjenega motorja (vsaj cca 130hp/tono).Uh oh ... Kolk imam jaz? Niti ne vem ... 100hp na 1.5t? ;) In da zaradi tega nebi mogel uživat? Ne vem ... Mislim da morate spremeniti vaše definicije užitka.
Najboljši zvok je pa itak da tišina motorja, z rahlim žvižganjem zraka, tako kot v jadralnem letalu.
starfotr ::
Koliko se giblje strošek turbine, če gre kaj narobe? Sigurno je to ranga 1000 eur, če se gremo uradni servis. V vsej dobi lastništva vozila turbina ne naredi 1000 eur prihranka.
IL_DIAVOLO ::
How convenient. Ko se le da, na dan privlect uradni servis, ki je najdražji. Obnovitev turbine pa ne presega 500 evrov z delom vred.
JackOdpirac ::
Ce vgradis ameriskega v8 v evropskem npr passatu bo pil podobno k 1.4tsi sprdek. Problem registracije je izkljucno birokratski.
US guzzlerji papcajo velik ker so v povprecju 2x do 3x tezji primerjano evropejcem, jenkije boli k ker je tam galon benza cenejsi k liter v eu oz je 3-4x razlika pr cenah goriv.
Ah, ne bluzi. Ameriški 5.7 (famozni LS1) recimo nebo nikol pil ~6-7l kot bi to en tipičen 1.4tsi, ker ima enostavno prevelik sesalni volumen (displacement) in s tem interne frikcije in izgube.
Moji glavni pomisleki so okrog neposrednega vbrizga in carbon buildupa na intake ventilih. To je resna težava, pri večini novih avtomobilov. Sploh pri TSIjih. Turbina pa vse skupaj še poslabša, saj poleg običajnega blowby lahko fašeš še olje s turbine. Rezultat je pa carbon buildup na intake ventilih. Poglej si malo prispevke od humble mechanica, ki je razstavil že nemalo TSI mašin in lepo opiše vse nevarnosti.
Ta problem je rešljiv z uporabo indirektnega vbrizga ali dvojnega sistema.
1.) Zelo šislam linearen odziv, ki ga po defaultu pri teh majhnih turbotih ni. Kar naenkrat dobiš ves navor na tem svetu, po 5k RPM ga pa zmanjka. Priznam, enim je všeč prvo, nekaterim pa drugo.
sj tudi tipičnemu atmosfercu začne zmanjkovat navora po ~4k rpm.
Tako je. Sem ga ze povsem na začetku omenil. Nažalost ga povsod uporablja samo Toyota.
Je res, ampak večina NA ima itak vsaj neke vrste VVT, ki to vsaj malo oblaži oz ga prestavi na 7k
EnStot ::
JackOdpirac ::
Jaz si lastim svojega tretjega turbo bencinca. Z drugim so bile tezave s pritiskom turbine in pocasnim spoolom.
Pri zadnjemu pa sem imel na izbiro tdizel ali tbencin in zato izbral tbencinca.
Vseeno pa nameravam, v bliznji prihodnosti, nabavit se enega 2.0 N/A (clio2 rs) za kratke relacije in zabavo.
Turbo je super za umirjeno voznjo, saj lahko vozis z nizkimi obrati, ce se ti mudi pa ima prebavljivo porabo.
Z n/a pa je uzitek vozit, ce nimas podhranjenega motorja (vsaj cca 130hp/tono). Zvezno pospesevanje vse do rdecega polja, zvooook... :) In sledi visoka poraba:)
Ce gledamo na "down to earth" affordable motorje, sem se vedno zaljubljen v zvok 5.2 fsi v10. Uhhh..
Jap, NA V10 zvok. Audi se sliši lepo, samo tale je pa se stopničko višje
-valvoline- ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ja ful affodarble 500+ evrov takse za 5.0 motor.
Sej to je problem, komunajzerska vlada bi nategovala folk z taksami in nakladanju da je 5.0 luksuz in da ga je potrebno mocno obdavcit tam pa cez luzo se skuter ima vec ccm.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
facepalm ::
JackOdpirac je izjavil:
Jaz si lastim svojega tretjega turbo bencinca. Z drugim so bile tezave s pritiskom turbine in pocasnim spoolom.
Pri zadnjemu pa sem imel na izbiro tdizel ali tbencin in zato izbral tbencinca.
Vseeno pa nameravam, v bliznji prihodnosti, nabavit se enega 2.0 N/A (clio2 rs) za kratke relacije in zabavo.
Turbo je super za umirjeno voznjo, saj lahko vozis z nizkimi obrati, ce se ti mudi pa ima prebavljivo porabo.
Z n/a pa je uzitek vozit, ce nimas podhranjenega motorja (vsaj cca 130hp/tono). Zvezno pospesevanje vse do rdecega polja, zvooook... :) In sledi visoka poraba:)
Ce gledamo na "down to earth" affordable motorje, sem se vedno zaljubljen v zvok 5.2 fsi v10. Uhhh..
Jap, NA V10 zvok. Audi se sliši lepo, samo tale je pa se stopničko višje
LFA je pa moj dream car:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
nsa_ag3nt ::
Men je žalostno da v EU še ni tako kot v US avtomatik mainstream in serijski. Namreč ko je zadeva enkrat serijska postane cenejša in bi pribitek bil zanemarljiv. Ravno zaradi tega so mi Toyotini hibridi kul, sama hibridnost mi ni kaj vredna ker imajo za en prdec baterije notri, ampak hibridi imajo serijsko avtomatika.
Sploh turbo motor ročno prestavljat je vse eno velko zamudno delo, vso odzivnost ki jo pridobiš z pravimi obrati itak izgubiš z časom prestavljanja, tak da tu bi avtomatik res zelo prav prišel.
Skratka da bo moj naslednji avto električni si ne upam zaprisežit, da bo avtomatik sm se pa že zaprisegel, če ne bo drugega pametnega na trgu se bom pač na Toyotine hibride omejil.
Zanimivo da ima Corveta zr1 (6.2L supercharged V8 DI and PFI engine avtomatski menjalnik za doplačilo ;).
https://www.chevrolet.com/performance/c...
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
darkolord ::
Koliko se giblje strošek turbine, če gre kaj narobe? Sigurno je to ranga 1000 eur, če se gremo uradni servis. V vsej dobi lastništva vozila turbina ne naredi 1000 eur prihranka.Za moj 11 let star dizel:
- 540 EUR nova (orig.) turbina na uradnem servisu
- 350 EUR obnovljena (orig.) turbina na uradnem servisu
- 270 EUR nova na autodoc
- 200 EUR nova na ebayu
Posamezni deli so ustrezno cenejši.
Skratka, nič groznega. Sploh glede na to, da že zelo dolgo nisem slišal za nikogar, ki bi mu turbina crknila.
nsa_ag3nt ::
Crkuje onim, ki tiščijo in ko se ustavijo takoj ugasnejo motor.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
facepalm ::
facepalm ::
Z n/a pa je uzitek vozit, ce nimas podhranjenega motorja (vsaj cca 130hp/tono).Uh oh ... Kolk imam jaz? Niti ne vem ... 100hp na 1.5t? ;) In da zaradi tega nebi mogel uživat? Ne vem ... Mislim da morate spremeniti vaše definicije užitka.
Najboljši zvok je pa itak da tišina motorja, z rahlim žvižganjem zraka, tako kot v jadralnem letalu.
Misljeno je bilo kot "uzitek v voznji". Z n/a bencincem 100hp na 1.5t pac ni. Sploh ce pravis, da je uzitek v tisini motorja.
Podhranjen atmosferec se bo pac konstantno visoko vrtel.
Ce zelis najtisji motor, bo pa treba elektriko izbrat, ker v12 so dragi:)
-valvoline- ::
Koliko se giblje strošek turbine, če gre kaj narobe? Sigurno je to ranga 1000 eur, če se gremo uradni servis. V vsej dobi lastništva vozila turbina ne naredi 1000 eur prihranka.Za moj 11 let star dizel:
- 540 EUR nova (orig.) turbina na uradnem servisu
- 350 EUR obnovljena (orig.) turbina na uradnem servisu
- 270 EUR nova na autodoc
- 200 EUR nova na ebayu
Posamezni deli so ustrezno cenejši.
Skratka, nič groznega. Sploh glede na to, da že zelo dolgo nisem slišal za nikogar, ki bi mu turbina crknila.
Ce rikne turbo se lahko od opilkov in podobno vcasih zgodi se marsikaj in se unici cel motor, zadelajo se kanali in cevi za podmazovanje tudi z opilki, samo ciscenje lahko stane 2x cene turbine. Aja, kolk pa stane montaza turbota? Pa k se vcasih lepo matice/sraufi od turbine *zasvasajo* za izpusni kolektor, pa spet problem. Nimam nic proti turbotom, vecinoma sem fural tdije, ampak prav hecno je kako easy si predstavljate okvaro turbine, dejansko je resnica precej dalec od tega.
IL_DIAVOLO ::
-valvoline- je izjavil:
Koliko se giblje strošek turbine, če gre kaj narobe? Sigurno je to ranga 1000 eur, če se gremo uradni servis. V vsej dobi lastništva vozila turbina ne naredi 1000 eur prihranka.Za moj 11 let star dizel:
- 540 EUR nova (orig.) turbina na uradnem servisu
- 350 EUR obnovljena (orig.) turbina na uradnem servisu
- 270 EUR nova na autodoc
- 200 EUR nova na ebayu
Posamezni deli so ustrezno cenejši.
Skratka, nič groznega. Sploh glede na to, da že zelo dolgo nisem slišal za nikogar, ki bi mu turbina crknila.
Ce rikne turbo se lahko od opilkov in podobno vcasih zgodi se marsikaj in se unici cel motor, zadelajo se kanali in cevi za podmazovanje tudi z opilki, samo ciscenje lahko stane 2x cene turbine. Aja, kolk pa stane montaza turbota? Pa k se vcasih lepo matice/sraufi od turbine *zasvasajo* za izpusni kolektor, pa spet problem. Nimam nic proti turbotom, vecinoma sem fural tdije, ampak prav hecno je kako easy si predstavljate okvaro turbine, dejansko je resnica precej dalec od tega.
Okvara turbine je tako pogosta kot okvara motorja.
Sparkxl ::
Boš ja, vsaj pri nas doma v širši familiji je statistika drugačna: od 4 bmw, kupljeni novi, ne neka zgonjena jajca iz nemčije, sta na 2 crknile turbine. Dizli seveda. Od turbo bencincev še vse lepo pihajo.
So pa okvare turbin na bencinskih huda redkost, ker delajo dosti manj kot pri dizlih.
Samo za primerjavo koliko mora ena turbina delat na dizlu: vw 2.0 dizl brez turbota da od sebe brutalnih 75 konjev. Torej turbo dela precej da se dobi duplo ven v TDI motorjih.
1.0 NA jih ima tudi 75 in mora dat turbina dosti manj od sebe v TSI modelih, ki imajo okrog 100km.
So pa okvare turbin na bencinskih huda redkost, ker delajo dosti manj kot pri dizlih.
Samo za primerjavo koliko mora ena turbina delat na dizlu: vw 2.0 dizl brez turbota da od sebe brutalnih 75 konjev. Torej turbo dela precej da se dobi duplo ven v TDI motorjih.
1.0 NA jih ima tudi 75 in mora dat turbina dosti manj od sebe v TSI modelih, ki imajo okrog 100km.
jest10 ::
Za pokvariti tvojo statistiko... V širši familiji je bilo do sedaj 16 vozil s turbino, 14 dizel, 2 bencinarja, večinoma VW grupa. Do sedaj niti enega problema, ne pri trenutno vozečih, ne pri prodanih(6-11 let stari ob prodaji)
hojnikb ::
1.0 NA jih ima tudi 75 in mora dat turbina dosti manj od sebe v TSI modelih, ki imajo okrog 100km.
ce vzames 1.0tsiju turbo, nebo mel 75hp.
So pa okvare turbin na bencinskih huda redkost, ker delajo dosti manj kot pri dizlih.
turbine pri turbo bencinskih mlinckih delajo v full boost tudi cez 200k rpm.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
IL_DIAVOLO ::
Boš ja, vsaj pri nas doma v širši familiji je statistika drugačna: od 4 bmw, kupljeni novi, ne neka zgonjena jajca iz nemčije, sta na 2 crknile turbine. Dizli seveda. Od turbo bencincev še vse lepo pihajo.
So pa okvare turbin na bencinskih huda redkost, ker delajo dosti manj kot pri dizlih.
Samo za primerjavo koliko mora ena turbina delat na dizlu: vw 2.0 dizl brez turbota da od sebe brutalnih 75 konjev. Torej turbo dela precej da se dobi duplo ven v TDI motorjih.
1.0 NA jih ima tudi 75 in mora dat turbina dosti manj od sebe v TSI modelih, ki imajo okrog 100km.
Ja kaj zdaj. Turbina crkne pri 100k ali 500k? Velika razlika. Če crkne pri 300k, je to še vedno zanemarljiv strošek.
facepalm ::
Meni je zacela kazati prve simptome ze pri 45kkm. Je pa prevozla do 75kkm dokler se je servis strinjal.
-valvoline- ::
Turbo ubije samo slabo vzdrzevanje. Podaljsani servisni intervali so neumnost, olje je treba menjat na max 10kkm ali 1 leto kar bo prej. Pri bencinarjih turbo vec trpi ker je temperatura izpusnih plinov visja kot pri dizlih. Cas bo pokazal kako se bodo obnesle turbince pri downisanih mlinckih.
IL_DIAVOLO ::
-valvoline- ::
Pa se ta zanimiv video:
Zelo zelo lepo povedano, ce se furas kot napol mrtev upokojenec te je downsized tb pravi zate, ce pa se vozis malo bolj dinamicno klasicni NA z lean burn za primerljiv navor/kw bo pil podobno ali manj kot downsized tb.
Zelo zelo lepo povedano, ce se furas kot napol mrtev upokojenec te je downsized tb pravi zate, ce pa se vozis malo bolj dinamicno klasicni NA z lean burn za primerljiv navor/kw bo pil podobno ali manj kot downsized tb.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin, dizel ali hibrid (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11282 (9044) | neo5468 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109194 (68076) | Berserker |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28670 (24875) | RedDrake |
» | Mazda izdelala komercialni motor s kompresijskim vžigom homogene mešaniceOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 15792 (12054) | pumaxx |