Forum » Na cesti » Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem?
Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem?
Utk ::
Absurd je to, da ne razumeš celega članka. Znotraj obvoznice ne smeš z dizlom brez dpf filtra. Po nekaterih ulicah ti niti dpf ne pomaga. Euro5 motorji so pa danes stari 4 leta.
Dpf filter je za dizle prišel že z Euro5. Saj v večini bi rekel. Torej vsaj od leta 2011. V zelene cone pa lakho prideš že z EURO 4 dizlom motorjem. Torej z dizlom iz leta 2006. Ker pa smo ravno v NA motor temi, pa lahko v zeleno cono vstopiš že z EURO 1 bencinarjem. Torej z bencinarjem iz leta 1993.
Modra cona je pa precej majha - nekaj ulic, pa še te imajo precej izjem (prebivalci tam, lahko še vedno vozijo z starimi avti). Eni pa kar mislite, da če se v vaši ulici ustvari neka eko cona, bo treba kar praktično nov avto prodat za drobiž.
A sem kje kaj drugega napisal? Moraš še upoštevat, da ta omejitev z dpf filtrom velja že vsaj 7 let, torej od leta 2012 (najmanj), torej nisi smel znotraj obvoznice s 6-7 let starim avtom. In to ni bil hec. Morda pa še kakšno leto manj, bi moral preverit.
Nemci so to reševali z naknadno vgradnjo dpf, pri nas jih pa ven mečejo tisti, ki jih imajo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Utk ::
Mercedes bo častil 3 jurje Nemcem. Kdo to bo častil Slovencem?
https://finance.yahoo.com/news/mercedes...
https://finance.yahoo.com/news/mercedes...
Machete ::
V bistvu nič ne častijo, samo svoj drek popravljajo. Ceno pa so navili na komercialni 'high'. Verjetno jih bo dejanski račun, dogvorjem s tem izdelovalcem teh 'kitov' stal pol manj. Nobena, sploh tako ogromna firma, ti ne bo podarila nič, ker so plemeniti, če to zanjo ne pomeni kakršnokoli dolgoročnejšo korist.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Utk ::
Ja lej, če bi hotel nekdo v Sloveniji to plačat, brez skrbi da bo stalo blizu tej ceni. Sej ne bo nihče plačal, ampak ČE bi.
Miki N ::
Webmojster je izjavil:
ektričnem.
Če kupuješ avto za 20 - 25K ali več, pa sploh ni več debate, da se denarno gledano bolj splača električni.
Kaj pa preprodaja? Malo bi me skrbelo, ker trend "najnovejše tehnologije" je še zelo v gibanju. Če gledam samo nekaj let stara EV vozila se ne zdijo dober nakup, pa so drugače odlično ohranjena. Ta trend se ne bo umiril še nekaj časa. Seveda, če ti je to pomembno.
ziga1990 ::
^^problem je, da ljudje nočjo za enkrat iti na električne avtomobile, ker imajo slabši domet plus poljnjenje je dolgo po moje je trenutno hibrid najboljša opcija ne potrebuješ veliko privajanja plus tankaš kot si do sedaj
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
::
^^problem je, da ljudje nočjo za enkrat iti na električne avtomobile, ker imajo slabši domet plus poljnjenje je dolgo po moje je trenutno hibrid najboljša opcija ne potrebuješ veliko privajanja plus tankaš kot si do sedaj
Električni pomeni precejšnjo spremembo v načinu razmišljanja in delovanja. Sedaj tankaš, ko ti zmanjka goriva in za to porabiš 5 minut. Pri električnih pa boš polnil vmes, ko boš v trgovini, službi, na kosilu ... Trenutno stanje električnih avtomobilov je primerljivo s telefonom, v katerem ti baterija zdrži dve uri: stalno iščeš, kam ga boš priklopil, da se boš prebil preko dneva.
TZ24 ::
Odšel sem na testno vožnjo corolle z 1.6 motorjem. Avto je več kot dovolj močan za vsakodnevno vožnjo. Prodal stari avto in odpeljal toyoto sedan. Po slabih 1000km poraba 6.2. Navora je manj kot pri dizlu (tudi pri hiši), z ustrezno prestavo pa avto lepo pospešuje. Presenečen nad tihostjo agregata. Cena 17600€, avto bo pri hiši 15+ let.
ziga1990 ::
^^ kolikor sem slišal imajo nove Corolle funkcijo Active rev matching a si že probal to in kako ti je kaj vseč?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
IL_DIAVOLO ::
Odšel sem na testno vožnjo corolle z 1.6 motorjem. Avto je več kot dovolj močan za vsakodnevno vožnjo. Prodal stari avto in odpeljal toyoto sedan. Po slabih 1000km poraba 6.2. Navora je manj kot pri dizlu (tudi pri hiši), z ustrezno prestavo pa avto lepo pospešuje. Presenečen nad tihostjo agregata. Cena 17600€, avto bo pri hiši 15+ let.
To je to, jaz pravim. Sploh z vidika cestnih dajatev in zavarovanja. Naj ti sluzi.
Gr8t ::
Dovolj močen ja, sem videl ta teden kaj delate na cesti, pred naseljem za enim tovornjak vozi tik za ritjo, kakšen noob moraš bit to da te tovornjak lovi?
Potem na čisti ravnini kolesar, on se gre ustavit na nekje 60, čeprav ni bilo nobenega nasproti.
Potem en Italijan je šel prvič čez ovinke, zvozil jih je precej bolj dinamično kot večina, ki se vozi po tej cesti 10 ali več let. Jaz sem sicer vseeno moral upočasnit tempo napram običajnim, ampak to je bilo proti ostalim odlično. Vseeno je šel kak ovinek najprej na sredino, potem pa noter, čeprav pri 70 to ni potrebe, to bi moral vozit 100 da bi moral tako jemati ovinke.
Potem traktor, dva nista znala prehitet še na ravnini, jaz sem že med ovinki malo mislil da bi enega po enega, ampak sem se odločil da počakam na ravnino, na prvi je bil en nasproti, potem na naslednji pa BP mimo vseh treh.
Edino enkrat sem zajebal, ko sem skoraj ujel motorista in potem videl 2 avtomboila za tovornjakom, on je šel lepo mimo vseh treh, jaz sem pa takoj ko sem zagledal tovornjaka rekel da ne bom prehiteval, ampak bi res komot šlo če bi že prej povsem dohitel motorista, kar ne bi bilo težko, ker je vozil samo 110. Je kar je, vseh priložnosti pa tudi ne moreš izkoristiti, jaz jih koristim vsaj 90%.
Resda imam 200KM, ampak kolikor se spomnim sem taka prehitevanja izvajal tudi s 100KM, saj do 100 pa tudi ne traja toliko dlje. No ja, verjetno bi se moral umaknit za traktor in potem še enkrat. Cincal pa nisem niti s 50KM, saj se pomakneš na levi pas, potegneš, če vidiš da nikamor ne gre, pa pač opustiš, ostali niti probavajo ne.
V glavnem, da ne znaš prehitet kolesarja, tovornjak ali traktor, IMO nimaš kaj delat na cesti.
Ko bi vi vedeli kako hitro se res lahko vozi. Bi moral enkrat iti s kamero da bi videli kako se rečem streže.
Čeprav sem zdaj pa res končno ugotovil da ne vozim samo jaz tako, kot sem vedno mislil, samo ta teden sem srečal dva BMW-ja s 140+ in ju tudi videl prehitevati kot prehitevam jaz, takoj ko je možno in brez cincanja. Ampak takih si pa tudi ne želim v prometu, ne bi bilo fino, če bi mi vsakodnevno tako vozili nasproti.
Moj 1.6T 200 je pa res skorajda povsod dovolj hiter, edino v klanec z neogretim motorjem za 180 ovinkom mu mal manjka, to bi moral v 2. do vsaj 5000, ampak je že po 4km, tako da je max kar lahko naredim 3. do 3500.
Potem na čisti ravnini kolesar, on se gre ustavit na nekje 60, čeprav ni bilo nobenega nasproti.
Potem en Italijan je šel prvič čez ovinke, zvozil jih je precej bolj dinamično kot večina, ki se vozi po tej cesti 10 ali več let. Jaz sem sicer vseeno moral upočasnit tempo napram običajnim, ampak to je bilo proti ostalim odlično. Vseeno je šel kak ovinek najprej na sredino, potem pa noter, čeprav pri 70 to ni potrebe, to bi moral vozit 100 da bi moral tako jemati ovinke.
Potem traktor, dva nista znala prehitet še na ravnini, jaz sem že med ovinki malo mislil da bi enega po enega, ampak sem se odločil da počakam na ravnino, na prvi je bil en nasproti, potem na naslednji pa BP mimo vseh treh.
Edino enkrat sem zajebal, ko sem skoraj ujel motorista in potem videl 2 avtomboila za tovornjakom, on je šel lepo mimo vseh treh, jaz sem pa takoj ko sem zagledal tovornjaka rekel da ne bom prehiteval, ampak bi res komot šlo če bi že prej povsem dohitel motorista, kar ne bi bilo težko, ker je vozil samo 110. Je kar je, vseh priložnosti pa tudi ne moreš izkoristiti, jaz jih koristim vsaj 90%.
Resda imam 200KM, ampak kolikor se spomnim sem taka prehitevanja izvajal tudi s 100KM, saj do 100 pa tudi ne traja toliko dlje. No ja, verjetno bi se moral umaknit za traktor in potem še enkrat. Cincal pa nisem niti s 50KM, saj se pomakneš na levi pas, potegneš, če vidiš da nikamor ne gre, pa pač opustiš, ostali niti probavajo ne.
V glavnem, da ne znaš prehitet kolesarja, tovornjak ali traktor, IMO nimaš kaj delat na cesti.
Ko bi vi vedeli kako hitro se res lahko vozi. Bi moral enkrat iti s kamero da bi videli kako se rečem streže.
Čeprav sem zdaj pa res končno ugotovil da ne vozim samo jaz tako, kot sem vedno mislil, samo ta teden sem srečal dva BMW-ja s 140+ in ju tudi videl prehitevati kot prehitevam jaz, takoj ko je možno in brez cincanja. Ampak takih si pa tudi ne želim v prometu, ne bi bilo fino, če bi mi vsakodnevno tako vozili nasproti.
Moj 1.6T 200 je pa res skorajda povsod dovolj hiter, edino v klanec z neogretim motorjem za 180 ovinkom mu mal manjka, to bi moral v 2. do vsaj 5000, ampak je že po 4km, tako da je max kar lahko naredim 3. do 3500.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
ziga1990 ::
Mene tudi tovornjak dohiti samo pri meni je motor star in ni moči kaj preveč ga pa nebom gonil ker bojo tesnila šla
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Spajky ::
je izjavil:
...Trenutno stanje električnih avtomobilov je primerljivo s telefonom, v katerem ti baterija zdrži dve uri: stalno iščeš, kam ga boš priklopil, da se boš prebil preko dneva.To drži, če imaš take super uber alles telefončiče ... jest tega problema nimam ... oba polnim na slaba 2 tedna ..
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
ziga1990 ::
^^ pač nekateri imajo radi moderno tehnologijo isto je pri avtomobilih taki kot ti kupijo dizla tisti ki pač imajo radi tehnologijo pa hibrida ali pa imajo pogoje in kupijo EV avto
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Buggy ::
Mene tudi tovornjak dohiti samo pri meni je motor star in ni moči kaj preveč ga pa nebom gonil ker bojo tesnila šla
Jaz ne vem kaj vozite. Motor v navezi z vztrajnikom mora delovati v optimalnem obmocju obratov in to ni 1500rpm kot vecina misli. Motor mora zavrtet, spucas ogljikov garez na sesalnih kanalih pa vztrajnik ne trpi. Motor mora dihat!
Mene vedno bolj privljacijo US avtomobili, ker je cena za kar dobis totalna bagatela pa vsi so underdogi. Atformarca v6 ali v8 picis se na plin pa je zmaga.
Mi lahko pove point enoprostorcA like c-max. Nima prtlaznika ima 15 cm vec v kaibini za strice s klobuki. Prtljaznik je nikakakav..zato cez cas kupujejo montane. Zaradi vecje celne povrsine porabi vec goriva..kaj je sploh uporabna vrednost, razen da je markenting sforsiral vse kvazi nove ocke, da "enoprostorca" pac rabijo, ker je otroke tezko ven pa not dajat? WTF!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
ziga1990 ::
Mene tudi tovornjak dohiti samo pri meni je motor star in ni moči kaj preveč ga pa nebom gonil ker bojo tesnila šla
Jaz ne vem kaj vozite. Motor v navezi z vztrajnikom mora delovati v optimalnem obmocju obratov in to ni 1500rpm kot vecina misli. Motor mora zavrtet, spucas ogljikov garez na sesalnih kanalih pa vztrajnik ne trpi. Motor mora dihat!
Mene vedno bolj privljacijo US avtomobili, ker je cena za kar dobis totalna bagatela pa vsi so underdogi. Atformarca v6 ali v8 picis se na plin pa je zmaga.
Mi lahko pove point enoprostorcA like c-max. Nima prtlaznika ima 15 cm vec v kaibini za strice s klobuki. Prtljaznik je nikakakav..zato cez cas kupujejo montane. Zaradi vecje celne povrsine porabi vec goriva..kaj je sploh uporabna vrednost, razen da je markenting sforsiral vse kvazi nove ocke, da "enoprostorca" pac rabijo, ker je otroke tezko ven pa not dajat? WTF!
se nebi strinjal ampak je to tvoj denar in tvoje želje.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Blinder ::
Mene tudi tovornjak dohiti samo pri meni je motor star in ni moči kaj preveč ga pa nebom gonil ker bojo tesnila šla
Pri tebi si problem ti, ker ne upas zavrtet motor na obrate.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
ziga1990 ::
pač star motor plus prejšnih 15 let je bil samo za k nedeljski maši in za iti gobe nabirat, če grejo tesnila se ekonomsko ne splača bo servis predrag na vrednost avta
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
JackOdpirac ::
Da se še sam pridružim temi.
Sem eden redkih ki sem se leta 2019, ko so vsi obsedeni z elektrifikacijo, odločil za nakup NA.
NA motor je v tej turbo eri že skoraj skoraj iztrebljen. Toyota ga ohranja pri življenju preko hibridizacije, Mazda pa preko SPCCI, ter delno Subaru.
Sam si lastim dva NA. In bi ju zelo težko menjal. Predvsem zaradi blazne neproblematičnosti, menjaš olje in filter and that's it. Takoj odpade precej potencialnih težav s turbino.
Posredno me od turbo motorja odvrača ravno dolgoročna zanesljivost. Vzemimo najbolj ljudski tip, TSI. Navora je že veliko na začetku, drugače pa hitro upeha, poraba je ok. Pesti ga pa ravno zanesljivost skozi čas, zavoljo direktnega vbrizga. "Carbon buildup" je rak rana teh motorjev. Toyota npr se tega lepo zaveda in imajo dvojni vrizg. Posredni za hitejši odziv pri nizkih obratih in čiščenje intake ventilov, ter direktni za ekonomičnosti. Tudi Mazda ima praktično zanemarljive težave zavoljo direktnega vbrizga pri vseh svojih motorjih. Morda vgrajujejo oljne kanistre, ki preprečijo večino svinjarije, ki pride nazaj preko PCVja? Dočim VW vgrajuje direktni in posredni vbrizg v ništrc svojih modelov. Lanska GTI in R sta npr to vsebovala, letos pa sta oba postala izgubila posredni vbrizg.
No da skočim še nazaj glede na svoje lastništvo. Lastim si 10 let staro Corso, 1.4 90KM, ki sicer ne gre nikamor, vendar je pa zanesljiva in relativno udobna ter opravi vse osnovne namene avtomobila. Tudi poraba je nizka, naračunana vedno skače za deci okrog 6L/100km. Če jo bom v prihodnosti že primoran menjat, bom posegel verjetno po elektriki, car sharingu.
Poleg tega si pa lastim še BRZja. Ta je pa za nasmehe. Da se res kam premakne ga je potrebno res gnat preko 4.5k, vendar je ravno ta linearen odziv tisti, ki nudi dodatno zadovoljstvo. Bolj ga ganjaš bolj je glasen in hitreje gre. Predvsem me pa vsakič šokira poraba. Ob 2.0 Boxerju z 200KM in športni vožnji cca 15% časa znaša v povprečju zopet deci gordol - 8l/100KM. Enkrat sem ga za vozil v granny mode-u in je bila poraba identična Corsi.
NA so lahko zelo varčni, le CO2 jih tepe. Moj jih po WLTPju izpusti 190g/km kar je precej grdo. Zato jih pa večina proizvajalcev vpregla direktni vbrizg in turbote. Za hitro znižanje CO2 norm. Je pa res, da ti dve stvari povzročita skozi čas en kup sitnosti; zanesljivost, višja poraba in izpusti.
Sem eden redkih ki sem se leta 2019, ko so vsi obsedeni z elektrifikacijo, odločil za nakup NA.
NA motor je v tej turbo eri že skoraj skoraj iztrebljen. Toyota ga ohranja pri življenju preko hibridizacije, Mazda pa preko SPCCI, ter delno Subaru.
Sam si lastim dva NA. In bi ju zelo težko menjal. Predvsem zaradi blazne neproblematičnosti, menjaš olje in filter and that's it. Takoj odpade precej potencialnih težav s turbino.
Posredno me od turbo motorja odvrača ravno dolgoročna zanesljivost. Vzemimo najbolj ljudski tip, TSI. Navora je že veliko na začetku, drugače pa hitro upeha, poraba je ok. Pesti ga pa ravno zanesljivost skozi čas, zavoljo direktnega vbrizga. "Carbon buildup" je rak rana teh motorjev. Toyota npr se tega lepo zaveda in imajo dvojni vrizg. Posredni za hitejši odziv pri nizkih obratih in čiščenje intake ventilov, ter direktni za ekonomičnosti. Tudi Mazda ima praktično zanemarljive težave zavoljo direktnega vbrizga pri vseh svojih motorjih. Morda vgrajujejo oljne kanistre, ki preprečijo večino svinjarije, ki pride nazaj preko PCVja? Dočim VW vgrajuje direktni in posredni vbrizg v ništrc svojih modelov. Lanska GTI in R sta npr to vsebovala, letos pa sta oba postala izgubila posredni vbrizg.
No da skočim še nazaj glede na svoje lastništvo. Lastim si 10 let staro Corso, 1.4 90KM, ki sicer ne gre nikamor, vendar je pa zanesljiva in relativno udobna ter opravi vse osnovne namene avtomobila. Tudi poraba je nizka, naračunana vedno skače za deci okrog 6L/100km. Če jo bom v prihodnosti že primoran menjat, bom posegel verjetno po elektriki, car sharingu.
Poleg tega si pa lastim še BRZja. Ta je pa za nasmehe. Da se res kam premakne ga je potrebno res gnat preko 4.5k, vendar je ravno ta linearen odziv tisti, ki nudi dodatno zadovoljstvo. Bolj ga ganjaš bolj je glasen in hitreje gre. Predvsem me pa vsakič šokira poraba. Ob 2.0 Boxerju z 200KM in športni vožnji cca 15% časa znaša v povprečju zopet deci gordol - 8l/100KM. Enkrat sem ga za vozil v granny mode-u in je bila poraba identična Corsi.
NA so lahko zelo varčni, le CO2 jih tepe. Moj jih po WLTPju izpusti 190g/km kar je precej grdo. Zato jih pa večina proizvajalcev vpregla direktni vbrizg in turbote. Za hitro znižanje CO2 norm. Je pa res, da ti dve stvari povzročita skozi čas en kup sitnosti; zanesljivost, višja poraba in izpusti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JackOdpirac ()
hojnikb ::
pač star motor plus prejšnih 15 let je bil samo za k nedeljski maši in za iti gobe nabirat, če grejo tesnila se ekonomsko ne splača bo servis predrag na vrednost avta
če ni glih kakšen k series rover, potem so ti dihtunge zadnja skrb. Resno.
#brezpodpisa
Sparkxl ::
JackOdpirac je izjavil:
Da se še sam pridružim temi.
Sem eden redkih ki sem se leta 2019, ko so vsi obsedeni z elektrifikacijo, odločil za nakup NA.
NA motor je v tej turbo eri že skoraj skoraj iztrebljen. Toyota ga ohranja pri življenju preko hibridizacije, Mazda pa preko SPCCI, ter delno Subaru.
Sam si lastim dva NA. In bi ju zelo težko menjal. Predvsem zaradi blazne neproblematičnosti, menjaš olje in filter and that's it. Takoj odpade precej potencialnih težav s turbino.
Posredno me od turbo motorja odvrača ravno dolgoročna zanesljivost. Vzemimo najbolj ljudski tip, TSI. Navora je že veliko na začetku, drugače pa hitro upeha, poraba je ok. Pesti ga pa ravno zanesljivost skozi čas, zavoljo direktnega vbrizga. "Carbon buildup" je rak rana teh motorjev. Toyota npr se tega lepo zaveda in imajo dvojni vrizg. Posredni za hitejši odziv pri nizkih obratih in čiščenje intake ventilov, ter direktni za ekonomičnosti. Tudi Mazda ima praktično zanemarljive težave zavoljo direktnega vbrizga pri vseh svojih motorjih. Morda vgrajujejo oljne kanistre, ki preprečijo večino svinjarije, ki pride nazaj preko PCVja? Dočim VW vgrajuje direktni in posredni vbrizg v ništrc svojih modelov. Lanska GTI in R sta npr to vsebovala, letos pa sta oba postala izgubila posredni vbrizg.
No da skočim še nazaj glede na svoje lastništvo. Lastim si 10 let staro Corso, 1.4 90KM, ki sicer ne gre nikamor, vendar je pa zanesljiva in relativno udobna ter opravi vse osnovne namene avtomobila. Tudi poraba je nizka, naračunana vedno skače za deci okrog 6L/100km. Če jo bom v prihodnosti že primoran menjat, bom posegel verjetno po elektriki, car sharingu.
Poleg tega si pa lastim še BRZja. Ta je pa za nasmehe. Da se res kam premakne ga je potrebno res gnat preko 4.5k, vendar je ravno ta linearen odziv tisti, ki nudi dodatno zadovoljstvo. Bolj ga ganjaš bolj je glasen in hitreje gre. Predvsem me pa vsakič šokira poraba. Ob 2.0 Boxerju z 200KM in športni vožnji cca 15% časa znaša v povprečju zopet deci gordol - 8l/100KM. Enkrat sem ga za vozil v granny mode-u in je bila poraba identična Corsi.
NA so lahko zelo varčni, le CO2 jih tepe. Moj jih po WLTPju izpusti 190g/km kar je precej grdo. Zato jih pa večina proizvajalcev vpregla direktni vbrizg in turbote. Za hitro znižanje CO2 norm. Je pa res, da ti dve stvari povzročita skozi čas en kup sitnosti; zanesljivost, višja poraba in izpusti.
Zanimivo, še en ki ima blazne probleme s turbo bencinarjem, pa ga sploh nima. Lahlo bi počasi kako društvo ustanovili. Te zgodbe si pripoveduješ vsak večer za lahlo noč, da upravičuješ nakup tehnološko zastarelih avtomobilov? Jaz ti predlagam konja in sedlo. To samo žere in pije, ni co2 izpustov, ni servisov...čista zmaga
starfotr ::
Tehnološko zastareli so vsi ICE motorji, izkoristek nikakav, to kar delajo, da ICE pilijo in navijajo do onemoglosti, da bo s takim tempom postal ne porabnik, pač pa kar izvor nafte - naftna vrtina.
Jaz vedno bolj razumem amerikance, pa mi je bil njihov koncept bigger is better butast včasih. Oni imajo velike zanesljive mašine, ki porabijo, kolikor porabijo in to je to.
Mi se pa gremo neke nebuloze z malimi jajči s turbino. Kot, da smo užaljeni kalimeroti.
Moj atmosferc ima porabo 7-8 litrov, če ga pa gonim 150 km/h gre tja na 9 do 10. Kaj bi pridobil s turbino? Prav nič, samo nezanesljiv motor, v katega bi moral dajat dražje olje, servisi bi bili dražji, poraba mi ni omembe vredna, tankaš, ko je tank na 1/4, to je to, če se želiš vozit. No, koliko bi mi porabil en TSI? Isto, vam povem.
Jaz vedno bolj razumem amerikance, pa mi je bil njihov koncept bigger is better butast včasih. Oni imajo velike zanesljive mašine, ki porabijo, kolikor porabijo in to je to.
Mi se pa gremo neke nebuloze z malimi jajči s turbino. Kot, da smo užaljeni kalimeroti.
Moj atmosferc ima porabo 7-8 litrov, če ga pa gonim 150 km/h gre tja na 9 do 10. Kaj bi pridobil s turbino? Prav nič, samo nezanesljiv motor, v katega bi moral dajat dražje olje, servisi bi bili dražji, poraba mi ni omembe vredna, tankaš, ko je tank na 1/4, to je to, če se želiš vozit. No, koliko bi mi porabil en TSI? Isto, vam povem.
JackOdpirac ::
JackOdpirac je izjavil:
Da se še sam pridružim temi.
Sem eden redkih ki sem se leta 2019, ko so vsi obsedeni z elektrifikacijo, odločil za nakup NA.
Zanimivo, še en ki ima blazne probleme s turbo bencinarjem, pa ga sploh nima. Lahlo bi počasi kako društvo ustanovili. Te zgodbe si pripoveduješ vsak večer za lahlo noč, da upravičuješ nakup tehnološko zastarelih avtomobilov? Jaz ti predlagam konja in sedlo. To samo žere in pije, ni co2 izpustov, ni servisov...čista zmaga
Cute.
Kaj ko bi raje ponudil konstruktiven odgovor kot da bluziš nekaj na pamet?
ziga1990 ::
^^ saj po eni strani ima prav zakaj se izogibat preizkušeni boljši tehnologiji?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Sparkxl ::
JackOdpirac je izjavil:
JackOdpirac je izjavil:
Da se še sam pridružim temi.
Sem eden redkih ki sem se leta 2019, ko so vsi obsedeni z elektrifikacijo, odločil za nakup NA.
Zanimivo, še en ki ima blazne probleme s turbo bencinarjem, pa ga sploh nima. Lahlo bi počasi kako društvo ustanovili. Te zgodbe si pripoveduješ vsak večer za lahlo noč, da upravičuješ nakup tehnološko zastarelih avtomobilov? Jaz ti predlagam konja in sedlo. To samo žere in pije, ni co2 izpustov, ni servisov...čista zmaga
Cute.
Kaj ko bi raje ponudil konstruktiven odgovor kot da bluziš nekaj na pamet?
Ne nebi, lahko ti povem samo 2 dejstva.
1. Sem že omenil. Internet je poln ljudi, kot si ti, ki spišejo cel roman kake probleme imajo z turbo motorji, katerega nimajo.
2. Še nisem videl enega posta na internetu, kjer bi lastnik napisal: sem lastnik turbo motorja in imam vse blazne probleme z njim, katere imajo tisti, ki ga nimajo.
Pa da se razumeva, sem tudi sam bil dolgo pristaš NA motorjev, ker dizla enostavno ne prenašam. Ampak za razliko od tebe, se ne oklepam antičnih stvari, sam sebe prepričujem v superiornost le te in dam priložnost novim stvarem.
In od kar sem kupil turbo motor 2013, ni teorije da še kdaj vozim NA motor, ker so toliko boljši, da takoj vidiš zakaj NA izumira.
Aja, vseh problemov z njimi, ki jih ti imaš, jaz nimam.
In enako bom naredil, ko pridejo hibridi v mainstream. Kupim takoj
ziga1990 ::
^^ Samo Hibridi so mainstream samo staromodneži se jih izogibajo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Sparkxl ::
Aja so že? Japonci me ne zanimajo. Očitno sem slabo informiran. Bi prosil tebe genialca za linke za vsaj 2 modela od vsakega evropskega proizvajalca z hibridnim pogonom.
IL_DIAVOLO ::
Sparkxl ::
Ne sekiraj se, k klienteli "kupujem zgonjene nemške odslužene avte, ki so ko novi", bodo hibridi prispeli čez ene 10 let, do takrat se jih bodo tudi vsi hlevski mehaniki naučili šraufat
ziga1990 ::
BMW Active hybrid 3,5,7,i8
Mercedes C,E Imata opcijo hibridnega pogona
Za druge ne vem.
@IL_DIAVOLO seveda si ravnokar si priznal da si
Mercedes C,E Imata opcijo hibridnega pogona
Za druge ne vem.
@IL_DIAVOLO seveda si ravnokar si priznal da si
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
ziga1990 ::
Seveda ne veš, ker ne obstajajo, pač moraš samo izpolnit dnevno dozo sranja po internetu
obstajajo samo tisti ki hoče hibrida gre k Toyoti
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
IL_DIAVOLO ::
BMW Active hybrid 3,5,7,i8
Mercedes C,E Imata opcijo hibridnega pogona
Za druge ne vem.
@IL_DIAVOLO seveda si ravnokar si priznal da si
Kot si ti priznal, da nimaš pojma o hibridih, razen tega da je hibrid mainstream, kar je seveda laž izven koncerna Toyote.
V glavo si si vbil da je hibrid oh in sploh, zdaj pa se drugim vsiljujes svoje mnenje.
ziga1990 ::
Imam pojma o hibridih samo gledam hibride od proizvajalca ki jih ima že na trgu 20 let torej dejanske izkušnje in ne evropejcev
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Utk ::
Hibride imajo še korejci, ford, pežo, volvo, itd. Če vaša najlubša kmetavzarska znamka tega nima, vam pač ne moremo pomagat.
-valvoline- ::
JackOdpirac je izjavil:
JackOdpirac je izjavil:
Da se še sam pridružim temi.
Sem eden redkih ki sem se leta 2019, ko so vsi obsedeni z elektrifikacijo, odločil za nakup NA.
Zanimivo, še en ki ima blazne probleme s turbo bencinarjem, pa ga sploh nima. Lahlo bi počasi kako društvo ustanovili. Te zgodbe si pripoveduješ vsak večer za lahlo noč, da upravičuješ nakup tehnološko zastarelih avtomobilov? Jaz ti predlagam konja in sedlo. To samo žere in pije, ni co2 izpustov, ni servisov...čista zmaga
Cute.
Kaj ko bi raje ponudil konstruktiven odgovor kot da bluziš nekaj na pamet?
Ne nebi, lahko ti povem samo 2 dejstva.
1. Sem že omenil. Internet je poln ljudi, kot si ti, ki spišejo cel roman kake probleme imajo z turbo motorji, katerega nimajo.
2. Še nisem videl enega posta na internetu, kjer bi lastnik napisal: sem lastnik turbo motorja in imam vse blazne probleme z njim, katere imajo tisti, ki ga nimajo.
Pa da se razumeva, sem tudi sam bil dolgo pristaš NA motorjev, ker dizla enostavno ne prenašam. Ampak za razliko od tebe, se ne oklepam antičnih stvari, sam sebe prepričujem v superiornost le te in dam priložnost novim stvarem.
In od kar sem kupil turbo motor 2013, ni teorije da še kdaj vozim NA motor, ker so toliko boljši, da takoj vidiš zakaj NA izumira.
Aja, vseh problemov z njimi, ki jih ti imaš, jaz nimam.
In enako bom naredil, ko pridejo hibridi v mainstream. Kupim takoj
NA so recimo jenkiji ter japonci izboljsal do perfekcije, problem pri NA je to da ne mores pricakovat neke resne zmogljivosti pod 3.0 oz je potreba po prostornini za kar si v slo in sirsi eu seveda takoj birokratsko kaznovan z naspananimi dajatvami. Zarad zgresene politike se je v eu velical dizel, k ves ostali svet fura bencinarje, spet zarad zgresene politike mamo na cestah downsized turbo sprdeke. Vse neumnosti se zacnejo pri birokraciji.
ziga1990 ::
Hibride imajo še korejci, ford, pežo, volvo, itd. Če vaša najlubša kmetavzarska znamka tega nima, vam pač ne moremo pomagat.
Saj celo Toyota je sprostila skoraj 24 000 svojih patentov in jih lahko drugi proizvajalci uporabijo zastonj pri razvoju svojih Hibridov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
-valvoline- ::
Vecina tu pojma nima kako je uglajen in kasno zmogljivost ima povprecen ameriski v8 NA z 4.0+.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
pushrod traktor uglajen? I think not.
Pushrodi se ponavadi končajo z ~50-60HP/l, pa tudi navor ni pretiran, glede na displacement.
Ampak to pri njih funkcionira (še nova korveta ma pushrod motor) ker poraba in displacement ni bistvenega pomena, vsaj v segmentih, kjer se ti motorji pojavljajo.
Pushrodi se ponavadi končajo z ~50-60HP/l, pa tudi navor ni pretiran, glede na displacement.
Ampak to pri njih funkcionira (še nova korveta ma pushrod motor) ker poraba in displacement ni bistvenega pomena, vsaj v segmentih, kjer se ti motorji pojavljajo.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
-valvoline- je izjavil:
Vecina tu pojma nima kako je uglajen in kasno zmogljivost ima povprecen ameriski v8 NA z 4.0+.
Če mi ga ti tankaš in registriraš, ga kupim takoj.
ziga1990 ::
Dejstvo je, da v Evropi čisti NA bencinar počasi izumira, ker se vlada gre eko politiko. Sicer pa so tudi dizli sedaj na tapeti ker je bilo veliko laži koliko so EKO.V USA NA nebo odšel, ker tam je drugačna mentaliteta
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
EnStot ::
pushrod traktor uglajen? I think not.
Pushrodi se ponavadi končajo z ~50-60HP/l, pa tudi navor ni pretiran, glede na displacement.
Ampak to pri njih funkcionira (še nova korveta ma pushrod motor) ker poraba in displacement ni bistvenega pomena, vsaj v segmentih, kjer se ti motorji pojavljajo.
Kaj ko bi ti govorila v slovenština ?!
-valvoline- ::
pushrod traktor uglajen? I think not.
Pushrodi se ponavadi končajo z ~50-60HP/l, pa tudi navor ni pretiran, glede na displacement.
Ampak to pri njih funkcionira (še nova korveta ma pushrod motor) ker poraba in displacement ni bistvenega pomena, vsaj v segmentih, kjer se ti motorji pojavljajo.
Prav pushrod motorji so najboljsi ameriski moto izdelek. Preprosta in poceni izdelava z manj delov primerjano z ohc motorji, manjsa teza (glava/glave) motorja, nizek center gravitacije motorjev, posledicno tudi samih vozil kar pomeni splosno izboljsanje vodljivosti vozila in lazjo konstrukcijo podvozja ter krmljenja. Najbolj pomembna lastnost pushrodov je visok navor pri nizjih vrtljajih, je pa res da zahtevajo visjo prostornino napram ohc varijant za primerljivo moc motorja.
-valvoline- je izjavil:
Vecina tu pojma nima kako je uglajen in kasno zmogljivost ima povprecen ameriski v8 NA z 4.0+.
Če mi ga ti tankaš in registriraš, ga kupim takoj.
Ce vgradis ameriskega v8 v evropskem npr passatu bo pil podobno k 1.4tsi sprdek. Problem registracije je izkljucno birokratski.
US guzzlerji papcajo velik ker so v povprecju 2x do 3x tezji primerjano evropejcem, jenkije boli k ker je tam galon benza cenejsi k liter v eu oz je 3-4x razlika pr cenah goriv.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
EnStot ::
JackOdpirac je izjavil:
Da se še sam pridružim temi
....
NA so lahko zelo varčni, le CO2 jih tepe. Moj jih po WLTPju izpusti 190g/km kar je precej grdo. Zato jih pa večina proizvajalcev vpregla direktni vbrizg in turbote. Za hitro znižanje CO2 norm. Je pa res, da ti dve stvari povzročita skozi čas en kup sitnosti; zanesljivost, višja poraba in izpusti.
CO2 izpusti so neposredno povezani s porabo goriva in ničemer drugim. Večja poraba -> večji izpust CO2. To nima nobene direktne povezave s turbino, direktnim vbrizgom itd.. Posredno ima seveda veze zaradi manjše porabe motorja.
Tehnični podatek o izpustih CO2 je samo stehiometrijski preračun nastanka plina pri zgorevanju s kisikom. Večja poraba, večji CO2 izpusti in obratno. Podatek je pa zanesljiv popolnoma enako kot je to podatek o porabi goriva, torej lažniv že v startu.
Koliko dejansko spustite CO2 skozi auspuh je enostavno izračunati po zapleteni formuli izpeljani iz stehiometrijske enačbe:
- za dizel: poraba v L/100km × 26,4 = izpust CO2 v g/km
- za bencin: poraba v L/100km × 24 = izpust CO2 v g/km
Utk ::
Za liter manjšo porabo je bilo treba 20 let razvoja, turbine, filtre, vsega hudiča, kupuje se pa suve, ki porabijo tist liter več za brez veze.
IL_DIAVOLO ::
Hibride imajo še korejci, ford, pežo, volvo, itd. Če vaša najlubša kmetavzarska znamka tega nima, vam pač ne moremo pomagat.
Rekel sem, da je samo pri Toyoti hibrid mainstream, ne pa da jih ni v ponudbi. Toyota mi v bistvu postaja najljubsa znamka, delajo namreč avte za tiste malo manj premožne. In to zelo cenim. Ampak hibrid ni za mene. Bencinarja in ročni menjalnik bi pa imel.
JackOdpirac ::
JackOdpirac je izjavil:
JackOdpirac je izjavil:
Da se še sam pridružim temi.
Sem eden redkih ki sem se leta 2019, ko so vsi obsedeni z elektrifikacijo, odločil za nakup NA.
Zanimivo, še en ki ima blazne probleme s turbo bencinarjem, pa ga sploh nima. Lahlo bi počasi kako društvo ustanovili. Te zgodbe si pripoveduješ vsak večer za lahlo noč, da upravičuješ nakup tehnološko zastarelih avtomobilov? Jaz ti predlagam konja in sedlo. To samo žere in pije, ni co2 izpustov, ni servisov...čista zmaga
Cute.
Kaj ko bi raje ponudil konstruktiven odgovor kot da bluziš nekaj na pamet?
Ne nebi, lahko ti povem samo 2 dejstva.
1. Sem že omenil. Internet je poln ljudi, kot si ti, ki spišejo cel roman kake probleme imajo z turbo motorji, katerega nimajo.
2. Še nisem videl enega posta na internetu, kjer bi lastnik napisal: sem lastnik turbo motorja in imam vse blazne probleme z njim, katere imajo tisti, ki ga nimajo.
Pa da se razumeva, sem tudi sam bil dolgo pristaš NA motorjev, ker dizla enostavno ne prenašam. Ampak za razliko od tebe, se ne oklepam antičnih stvari, sam sebe prepričujem v superiornost le te in dam priložnost novim stvarem.
In od kar sem kupil turbo motor 2013, ni teorije da še kdaj vozim NA motor, ker so toliko boljši, da takoj vidiš zakaj NA izumira.
Aja, vseh problemov z njimi, ki jih ti imaš, jaz nimam.
In enako bom naredil, ko pridejo hibridi v mainstream. Kupim takoj
Če bi prebral malo bolj podrobno moj post bi ugotovil:
1.) Zelo šislam linearen odziv, ki ga po defaultu pri teh majhnih turbotih ni. Kar naenkrat dobiš ves navor na tem svetu, po 5k RPM ga pa zmanjka. Priznam, enim je všeč prvo, nekaterim pa drugo.
2.) Moji glavni pomisleki so okrog neposrednega vbrizga in carbon buildupa na intake ventilih. To je resna težava, pri večini novih avtomobilov. Sploh pri TSIjih. Turbina pa vse skupaj še poslabša, saj poleg običajnega blowby lahko fašeš še olje s turbine. Rezultat je pa carbon buildup na intake ventilih. Poglej si malo prispevke od humble mechanica, ki je razstavil že nemalo TSI mašin in lepo opiše vse nevarnosti.
hojnikb ::
Ce vgradis ameriskega v8 v evropskem npr passatu bo pil podobno k 1.4tsi sprdek. Problem registracije je izkljucno birokratski.
US guzzlerji papcajo velik ker so v povprecju 2x do 3x tezji primerjano evropejcem, jenkije boli k ker je tam galon benza cenejsi k liter v eu oz je 3-4x razlika pr cenah goriv.
Ah, ne bluzi. Ameriški 5.7 (famozni LS1) recimo nebo nikol pil ~6-7l kot bi to en tipičen 1.4tsi, ker ima enostavno prevelik sesalni volumen (displacement) in s tem interne frikcije in izgube.
Moji glavni pomisleki so okrog neposrednega vbrizga in carbon buildupa na intake ventilih. To je resna težava, pri večini novih avtomobilov. Sploh pri TSIjih. Turbina pa vse skupaj še poslabša, saj poleg običajnega blowby lahko fašeš še olje s turbine. Rezultat je pa carbon buildup na intake ventilih. Poglej si malo prispevke od humble mechanica, ki je razstavil že nemalo TSI mašin in lepo opiše vse nevarnosti.
Ta problem je rešljiv z uporabo indirektnega vbrizga ali dvojnega sistema.
1.) Zelo šislam linearen odziv, ki ga po defaultu pri teh majhnih turbotih ni. Kar naenkrat dobiš ves navor na tem svetu, po 5k RPM ga pa zmanjka. Priznam, enim je všeč prvo, nekaterim pa drugo.
sj tudi tipičnemu atmosfercu začne zmanjkovat navora po ~4k rpm.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Prav pushrod motorji so najboljsi ameriski moto izdelek.
No, o tem bi se dal debatirat. Tudi DOHC je lahko zel dober, če iz njega ne stisneš glih 100hp/l.
Najbolj pomembna lastnost pushrodov je visok navor pri nizjih vrtljajih, je pa res da zahtevajo visjo prostornino napram ohc varijant za primerljivo moc motorja.
To ni stvar pushrod dizajna. Tudi z SOHC/DOHC imaš lahko visok navor pr nizkih vrljajih, to je pač stvar tuninga intake-a in odmičnih gredi. In fact, z dohc se da lažje dosežit višji specifičn navor pr nizkih vrtljajih kot pri pushrod, ker imaš lahko pr tem variabilen tajming in lift gredi, ko ga pri pushrodih načeloma ni.
Pushrod dizajn pač rešuje enostavnost in kompaktnost oz. displacement na velikost motorja. Normalno da ima 5.7 ali 6.3 motor ogromno navora in relativno veliko moči, če ima na razpolago veliko displacemente. Če greš pa računat relativno na kubik (hp/l in Nm/l) je pa stvar dokaj zastarela oz. zadaj dohc dizajnom.
#brezpodpisa
-valvoline- ::
Pushrod (drugace povedano small block) motorji kljub prostornini majo manj interne frikcije kot vse ostalo kar se poganja na fosilna goriva. Delajo na principu lean burn izkoristki pri nizjih vrtljajih so primerljivi turbinskim. 5.0+ small block seveda ni realna primerjava za 1.4tsi, recimo 3.0 z gdi bi bilo, in v primeru da se kaj takega vgradi v passatu poraba bi bila tam tam.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin, dizel ali hibrid (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11448 (9210) | neo5468 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110118 (69000) | Berserker |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28869 (25074) | RedDrake |
» | Mazda izdelala komercialni motor s kompresijskim vžigom homogene mešaniceOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 15867 (12129) | pumaxx |