Forum » Na cesti » Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto)
Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto)
bambam20 ::
konspirator je izjavil:
rupsi31
Tvoje hvaljenje ima kakšen vir ?
Ker v zgornjem autozeitung testu ima bmw porabo genau 7,0 l.
kakšno hvaljenje. Koliko pa naj bi dizel porabil pri hitrosti 130-140 km/H? 8 litrov? Lol.
Machete ::
konspirator je izjavil:
rupsi31
Tvoje hvaljenje ima kakšen vir ?
Ker v zgornjem autozeitung testu ima bmw porabo genau 7,0 l.
Po drugi strani me to spominja na osebka, ki kupi kwb peč za 11 k eur, da bo lahko na sezono potem porabil 2 kubika manj drv (oz v denarju 100-120 eur).
Jaz sem osebni vir, ker guram že 2. trojko s podobno mašino. 5,5 je resnična poraba in rupsi ne laže. Nimam razloga niti jaz da bi lagal. 6L pri 170 kmh AC. Sedaj je avtomatik malo bolj žejen, je tudi avto težji in pije 6,5 pri 190ps.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
konspirator ::
Lol in fizika ne gresta skupaj.
Prej si omenil 150 km/h in porabo 4.7l https://slo-tech.com/forum/t710594/p569... .
Fuel economy in automobiles @ Wikipedia
Prej si omenil 150 km/h in porabo 4.7l https://slo-tech.com/forum/t710594/p569... .
Fuel economy in automobiles @ Wikipedia
--
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
bambam20 ::
Jaz sem osebni vir, ker guram že 2. trojko s podobno mašino. 5,5 je resnična poraba in rupsi ne laže. Nimam razloga niti jaz da bi lagal. 6L pri 170 kmh AC. Sedaj je avtomatik malo bolj žejen, je tudi avto težji in pije 6,5 pri 190ps.
BMW-jeve trojke z dizelskim motorjem do bile izjemno varčne že 19 let nazaj.
sandmat ::
resno, pejte enkrat na roke poračunat koliko natankate notri. Ko boš imel povprečno hitrost na potovalnem računalniku 160km/h se ustavi na pumpi, tankaj do vrha in poročaj o porabi. Po lastnih izkušnjah še nisem tankal dizla, ki ne bi vsaj za liter lagal na potovalnem računalniku. Verjetno se trg prilagaja potrebam lastnikov takšnih vozil ;)
tomazic89 ::
Imam trojko 2011 2.0d tuned na 215HP.
Ko je bil to moj edini avto je bila poraba 6.2, zdaj ko imam se enega bencinarja zraven, je poraba na tej trojki med 5.5 in 5.7 (vse je racunano na roke, vedno tankam praznega do vrha - sicer pa BC ni nikoli kazal za vec kot 0.1 drugace).
Se pa da s tem avtomobilom peljati tudi pod 5. Prejsnji vikend sem tankal pri nas, sel cez Ljublej v Kaprun in se ob povratku spet ustavil pred Ljubelom in tankal: 33.4l prevozeno: 700km.
Vozil sem na AC po omejitvah (10+) in pa ravno na novih zimskih 16-kah (na letnih 18- je poraba visja).
Sicer pa.... those are peanuts, ker tisti drugi bencinar kuri med 11 in 14 =)
Ko je bil to moj edini avto je bila poraba 6.2, zdaj ko imam se enega bencinarja zraven, je poraba na tej trojki med 5.5 in 5.7 (vse je racunano na roke, vedno tankam praznega do vrha - sicer pa BC ni nikoli kazal za vec kot 0.1 drugace).
Se pa da s tem avtomobilom peljati tudi pod 5. Prejsnji vikend sem tankal pri nas, sel cez Ljublej v Kaprun in se ob povratku spet ustavil pred Ljubelom in tankal: 33.4l prevozeno: 700km.
Vozil sem na AC po omejitvah (10+) in pa ravno na novih zimskih 16-kah (na letnih 18- je poraba visja).
Sicer pa.... those are peanuts, ker tisti drugi bencinar kuri med 11 in 14 =)
facepalm ::
Jaz dam raje manj za avto in se ne rabim nikoli obremenjevat koliksna je poraba. Pa se tisino imam v kabini in izven nje, ker furam bencinca:)
Tisti s porabo 4l pa.. umaknite se mi iz poti:)
Razen tistih z bmwji.. cesta je vasa:*
Tisti s porabo 4l pa.. umaknite se mi iz poti:)
Razen tistih z bmwji.. cesta je vasa:*
D3m ::
resno, pejte enkrat na roke poračunat koliko natankate notri. Ko boš imel povprečno hitrost na potovalnem računalniku 160km/h se ustavi na pumpi, tankaj do vrha in poročaj o porabi. Po lastnih izkušnjah še nisem tankal dizla, ki ne bi vsaj za liter lagal na potovalnem računalniku. Verjetno se trg prilagaja potrebam lastnikov takšnih vozil ;)
ni točen podatek.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Utk ::
Utk ::
konspirator je izjavil:
rupsi31
Tvoje hvaljenje ima kakšen vir ?
Ker v zgornjem autozeitung testu ima bmw porabo genau 7,0 l.
Po drugi strani me to spominja na osebka, ki kupi kwb peč za 11 k eur, da bo lahko na sezono potem porabil 2 kubika manj drv (oz v denarju 100-120 eur).
Jaz sem osebni vir, ker guram že 2. trojko s podobno mašino. 5,5 je resnična poraba in rupsi ne laže. Nimam razloga niti jaz da bi lagal. 6L pri 170 kmh AC. Sedaj je avtomatik malo bolj žejen, je tudi avto težji in pije 6,5 pri 190ps.
Tvoj bencinar nima 4.7l porabe na avtocesti pri hitrosti 150 km/h. 191 konjski dizelski bmw serije 3 pa jo ima.
Med 5,5 povprečjem na tank, oz. 6 pri "170" (narekovaji niso brezveze) in 4,7 pri (realnih in povprečnih) 150 je vesolje razlike. Tako da rupsi res laže.
Saj sem jo dobil za 17k.
Ti si nekaj namigoval, da ti jo je kolega ceneje zrihtal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
D3m ::
Nope.
17k je bila končna od 22k.
Narobe si si razlagal.
17k je bila končna od 22k.
Narobe si si razlagal.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Ghost7 ::
Relacijske vožnje:
1.6 Dizli povprečno kurijo 5 litrov. +-0.5l
2.0 Dizli povprečno kurijo 6 litrov. +-0.5l
Odvisno od osnovne teže avtomobila (mala jajčka/limuzine/karavani).
Seveda, avtocesta 140km/h - 150km/h.
lp
1.6 Dizli povprečno kurijo 5 litrov. +-0.5l
2.0 Dizli povprečno kurijo 6 litrov. +-0.5l
Odvisno od osnovne teže avtomobila (mala jajčka/limuzine/karavani).
Seveda, avtocesta 140km/h - 150km/h.
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()
Stari89 ::
Tudi jaz sem letos kupil Astro K 1.6T z 200 konji.
Zaradi dodatnih popustov sem jo vzel preko leasinga, z maksimalnim pologom in najkrajšim možnim časom odplačevanja (1 leto). Gor sem navlekel precej opreme (varnostni paketi, parkirni senzorji, matrične luči, izboljšan "infotainment", etc ...). Na koncu me bo vse skupaj prišlo 20300€. Konfigurator je z isto opremo pokazal 24000€.
Dve tretjini poti prevozim po avtocesti s hitrostjo na tempomatu 120km/h, ostalo po mestu. Ne jajcam, prehitim tudi pri 170, če je treba. Median poraba je nekje med 6.8 do 7.0L/100km. En tank sem nalašč počasi jajcal in sem prišel na nekje 6.5L/100km, drug tank pa sem ga nalašč tiščal in je spil čez 8L. Porabo računam na roke, saj potovalni računalnik pokaže liter manj.
Nekdo je spraševal o matričnih lučeh; Super zadeva, prižgeš in pozabiš. Pri višjih hitrostih (izven naselja) ti prižge dolge luči in jih zasenči nasproti vozečim vozilom. V naselju ali na dobro osvetljeni cesti avtomatsko zasenči. Od začetka sem bil malce sumničav, ampak zadeva dejansko deluje tako kot mora, tako kot je oglaševano. Ni pa za vse situacije, recimo za na avtocesto, kjer včasih ne zazna rdečih luči vozil pred tabo in jih zna zaslepit (itak pa po avtocesti nimaš kaj srat z dolgimi lučmi).
Če Astro primerjam s svojim starim Meganom II (2002, 1.6 115 konjev), je zadeva super. Moči ima vrh glave, poraba pa je celo nižja. Če prehitevam na avtocesti, imam vedno dovolj rezerve, da pospešim, preden začnem ovirat še hitrejšega voznika za sabo. Turbina rabi svoj čas; Ko v gužvi prestaviš dol, lahko traja sekundo ali dve, da motor začne delovat pri polni moči, kar je dovolj, da se ti nekdo vrine, če nisi pozoren, kar je za živčkote dovolj, da odprejo temo na Slo-Tech. :P Dizelaši imajo tu očitno prednost, saj v taki situaciji ne rabijo prestavit na dol.
Motivacija za ta nakup? Kupit čim manj izstopajoč mali družinski avto (C segment) z malce močnejšo mašino. Želel sem nov avto, obvezno bencinar (krajše relacije). V igri je bilo precej vozil, v ožji izbor so prišli Golf, Octavia, Focus, Megane in Astra, za katere so mi pripravili več različnih ponudb. S "primerljivo" opremo in motorjem (150-200 konjski bencinar) je bila Astra povprečno za okoli 3000€ cenejša od konkurentov. Pa še izgleda najbolj normalna od vseh, saj na ostale navesijo kake posebne "športne" odbijače, spojlerje in bling-bling feltne, česar res ne maram.
Zaenkrat nisem imel problemov in sem zadovoljen.
LP
EDIT: OnStar je super stvar. Če ne zaradi drugega, ti ob nesreči avtomatsko pokliče rešilca.
Zaradi dodatnih popustov sem jo vzel preko leasinga, z maksimalnim pologom in najkrajšim možnim časom odplačevanja (1 leto). Gor sem navlekel precej opreme (varnostni paketi, parkirni senzorji, matrične luči, izboljšan "infotainment", etc ...). Na koncu me bo vse skupaj prišlo 20300€. Konfigurator je z isto opremo pokazal 24000€.
Dve tretjini poti prevozim po avtocesti s hitrostjo na tempomatu 120km/h, ostalo po mestu. Ne jajcam, prehitim tudi pri 170, če je treba. Median poraba je nekje med 6.8 do 7.0L/100km. En tank sem nalašč počasi jajcal in sem prišel na nekje 6.5L/100km, drug tank pa sem ga nalašč tiščal in je spil čez 8L. Porabo računam na roke, saj potovalni računalnik pokaže liter manj.
Nekdo je spraševal o matričnih lučeh; Super zadeva, prižgeš in pozabiš. Pri višjih hitrostih (izven naselja) ti prižge dolge luči in jih zasenči nasproti vozečim vozilom. V naselju ali na dobro osvetljeni cesti avtomatsko zasenči. Od začetka sem bil malce sumničav, ampak zadeva dejansko deluje tako kot mora, tako kot je oglaševano. Ni pa za vse situacije, recimo za na avtocesto, kjer včasih ne zazna rdečih luči vozil pred tabo in jih zna zaslepit (itak pa po avtocesti nimaš kaj srat z dolgimi lučmi).
Če Astro primerjam s svojim starim Meganom II (2002, 1.6 115 konjev), je zadeva super. Moči ima vrh glave, poraba pa je celo nižja. Če prehitevam na avtocesti, imam vedno dovolj rezerve, da pospešim, preden začnem ovirat še hitrejšega voznika za sabo. Turbina rabi svoj čas; Ko v gužvi prestaviš dol, lahko traja sekundo ali dve, da motor začne delovat pri polni moči, kar je dovolj, da se ti nekdo vrine, če nisi pozoren, kar je za živčkote dovolj, da odprejo temo na Slo-Tech. :P Dizelaši imajo tu očitno prednost, saj v taki situaciji ne rabijo prestavit na dol.
Motivacija za ta nakup? Kupit čim manj izstopajoč mali družinski avto (C segment) z malce močnejšo mašino. Želel sem nov avto, obvezno bencinar (krajše relacije). V igri je bilo precej vozil, v ožji izbor so prišli Golf, Octavia, Focus, Megane in Astra, za katere so mi pripravili več različnih ponudb. S "primerljivo" opremo in motorjem (150-200 konjski bencinar) je bila Astra povprečno za okoli 3000€ cenejša od konkurentov. Pa še izgleda najbolj normalna od vseh, saj na ostale navesijo kake posebne "športne" odbijače, spojlerje in bling-bling feltne, česar res ne maram.
Zaenkrat nisem imel problemov in sem zadovoljen.
LP
EDIT: OnStar je super stvar. Če ne zaradi drugega, ti ob nesreči avtomatsko pokliče rešilca.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stari89 ()
RedDrake ::
konspirator je izjavil:
rupsi31
Tvoje hvaljenje ima kakšen vir ?
Ker v zgornjem autozeitung testu ima bmw porabo genau 7,0 l.
Po drugi strani me to spominja na osebka, ki kupi kwb peč za 11 k eur, da bo lahko na sezono potem porabil 2 kubika manj drv (oz v denarju 100-120 eur).
Jaz sem osebni vir, ker guram že 2. trojko s podobno mašino. 5,5 je resnična poraba in rupsi ne laže. Nimam razloga niti jaz da bi lagal. 6L pri 170 kmh AC. Sedaj je avtomatik malo bolj žejen, je tudi avto težji in pije 6,5 pri 190ps.
Pa kaj si revež, al' kaj, da si kupiš bemflo z dizlom za šparat?
A je bla še na kredo?
Če greš v novo bavario, kup'š neki bencinskega s tam 250+ cavali, pa se vsaj pelješ kot se zagre.
Jaz uživam v mojem bencinarju s 305KM in tam blizu 480Nm navora na prednji osi.
Traktor bi kupil samo, če bi živel na kakem minimalcu in mel par deset km do šihta, ne pa če mam par k eur mesečnega razpoložljivega dohodka, pismu rosnu ...
RedDrake ::
Se ga ne dotaknem s palico.
Mam telefon za ~100 EUR.
Telefon mam za klicat, ne za kazat.
Računalnik mam za delat, ne za kazat.
In tud' avto mam za moj užitek in udobje in ne za kazat.
Ipd ...
Pa če kdo ni zašteku, samo izpostavljam, da je v premium segmentu gledanje na porabo ena taka velika bedarija.
Pri avtu za 40k EUR se ti mora fučkati za 1k EUR razlike v letni porabi goriva.
Valda nisi kupu avto za 40k EUR z 900 EUR neto, da bi te bolel 80-90 EUR več na mesec za benz.
Razumem pa (delno) gledanje na porabo v golf razredu, kjer je strošek goriva relativno velik.
Mam telefon za ~100 EUR.
Telefon mam za klicat, ne za kazat.
Računalnik mam za delat, ne za kazat.
In tud' avto mam za moj užitek in udobje in ne za kazat.
Ipd ...
Pa če kdo ni zašteku, samo izpostavljam, da je v premium segmentu gledanje na porabo ena taka velika bedarija.
Pri avtu za 40k EUR se ti mora fučkati za 1k EUR razlike v letni porabi goriva.
Valda nisi kupu avto za 40k EUR z 900 EUR neto, da bi te bolel 80-90 EUR več na mesec za benz.
Razumem pa (delno) gledanje na porabo v golf razredu, kjer je strošek goriva relativno velik.
D3m ::
Relacijske vožnje:
1.6 Dizli povprečno kurijo 5 litrov. +-0.5l
2.0 Dizli povprečno kurijo 6 litrov. +-0.5l
Odvisno od osnovne teže avtomobila (mala jajčka/limuzine/karavani).
Seveda, avtocesta 140km/h - 150km/h.
lp
Pizda meni kaže 4.4
|HP EliteBook|R5 6650U|
koyotee ::
Ja verjetno ti kuri manj kot 1.5 dci clio
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
IL_DIAVOLO ::
Relacijske vožnje:
1.6 Dizli povprečno kurijo 5 litrov. +-0.5l
2.0 Dizli povprečno kurijo 6 litrov. +-0.5l
Odvisno od osnovne teže avtomobila (mala jajčka/limuzine/karavani).
Seveda, avtocesta 140km/h - 150km/h.
lp
Pizda meni kaže 4.4
Zdaj moras povedat, ce na polovicki, cetrtini ali pa ko je se zunaj
D3m ::
Ni penzioner vožnje ampak 120-130km/h ko to razmere na AC dopuščajo.
Zjutraj je katastrofa. Popoldne idealno.
Bo kdo od pametnjakovičev podal slikovne dokaze porabe svojih konjičkov?
Zjutraj je katastrofa. Popoldne idealno.
Bo kdo od pametnjakovičev podal slikovne dokaze porabe svojih konjičkov?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Utk ::
Slikovni dokazi porabe ne obstajajo. Jaz verjamem da ti tolk kaze, tudi da res priblizno tolk porabi, ampak ta slika ne tega dokazuje.
koyotee ::
Mensezdi da se bo nas moglo dobit ene par z različnimi avti, natankamo do polnega in gremo na avtocesto KP-MB pol pa spet tankamu na polno in to je to, brezveze teoretizirat ampak pri 130/h ti sigurno kuri nad 5, če se seveda ne pelješ po klancu navzdol.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
springfield ::
Ne čisto logična. Nov avto je nov samo 1 mesec, potem pa se ta eksluziva v življenski dobi porazgubi praktično po nekaj mesecih. Drugo je s telfonom in gatami. Drugače pa imaš seveda prav, vsak po svoje.
Nekdo mora kupit nov avto, da ga lahko potem mi kupimo po treh letih za pol cene.
Po treh letih se prodajajo sluzbeni avti ali pa avti, ki so naredili res ogromno kilometrov. Pa se najvecji problem pri nas je, da rabljeno ne dobis nic drugega kot dizla. Ce gledas VAG skupino, jih je tak 95% 2.0 TDI, ker to pac mores met. Potem pa prides v avtohiso in imajo tocno taka testna vozila. "Mi imamo testna vozila prilagojena za slovenski trg", beri: A4 bel/crn, 2.0 TDI, BMW 316d, mogoce se 318d, znova bel/crn. Zakaj bel/crn? Ker so to barve brez doplacila. In to se potem prodaja cez 3 leta. Eni pa vseeno imamo raje bencin, malo mocnejsi motor, drugo barvo in mogoce se kaj opreme.
OrkAA ::
https://www.spritmonitor.de/en/
1000+ vpisov za posamezne avtomobile vas ne preprica? Bo random fotka stevca bolj relevantna ane?
Za tiste, ki se jim ne da brskat je tu prirocen spisek najbolj varcnih avtomobilov - https://www.spritmonitor.de/en/evaluati...
1000+ vpisov za posamezne avtomobile vas ne preprica? Bo random fotka stevca bolj relevantna ane?
Za tiste, ki se jim ne da brskat je tu prirocen spisek najbolj varcnih avtomobilov - https://www.spritmonitor.de/en/evaluati...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OrkAA ()
D3m ::
Jup.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/7...
Evo še eden.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/7...
https://www.spritmonitor.de/en/detail/7...
Evo še eden.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/7...
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
koyotee ::
136ps dumbo ;)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
IL_DIAVOLO ::
Mensezdi da se bo nas moglo dobit ene par z različnimi avti, natankamo do polnega in gremo na avtocesto KP-MB pol pa spet tankamu na polno in to je to, brezveze teoretizirat ampak pri 130/h ti sigurno kuri nad 5, če se seveda ne pelješ po klancu navzdol.
Vas bom pocakal na obali. Vec kot pol ure ne mislim cakat.
facepalm ::
res smo dezela dizlov..
ravnokar pregledal ponudbo rabljenih vozil do 27k eur (audi, mb, bmw, volvo), novejsih od 2012, bencin, nad 174hp.
Na avtonet prikaze 5 rezultatov. Od tega ima le eden nad 200hp.
In pol se ti nekdo posmehuje, da kupujes 200hp+ Opla/Renaulta itd.. za 25k eur ces, da za ta denar dobis "pravi avto". Zal so v Sloveniji na voljo le taki z Zetor motorji.
ravnokar pregledal ponudbo rabljenih vozil do 27k eur (audi, mb, bmw, volvo), novejsih od 2012, bencin, nad 174hp.
Na avtonet prikaze 5 rezultatov. Od tega ima le eden nad 200hp.
In pol se ti nekdo posmehuje, da kupujes 200hp+ Opla/Renaulta itd.. za 25k eur ces, da za ta denar dobis "pravi avto". Zal so v Sloveniji na voljo le taki z Zetor motorji.
koyotee ::
Ah, sem mislil da si ti odprl temo, pa vidim, da jo je le forumski dirkač
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Cowboy6 ::
Jaz sem tudi letos zamenjal prejšnji model Astre za novo. Tokrat sem se odločil za avtomatika, ker sem veliko na cesti in nimam več želje po divjanju. Motor je 1.6 dizel (136 KM), poraba na računalniku med 5 do 5.5 litrov, če sam preračunam je med 5.5 do 6 litrov. So pa vsi moji zadnji avti imeli "eko" način, se pravi potovalni računalnik se je zakalkuliral do pol litra. Drugače Astra K ni slaba in kljub temu, da je samo 136KM motor, se dobro odreže kadar je treba pospešiti. Pozna se, da je lažja, ceste se kar dobro drži in končno se zadaj normalno sedi (da nimaš nog stisnjenih med jajca). Cena je drugače kar visoka, toda trenutno je pač takšna ponudba, da imajo vsi približno iste cene. Seveda pa na ceno začne vplivati izmišljevanje pri dodatni opremi.
Nekdo je spraševal glede matričnih žarometov. Zadeva je bistvena boljša kot prejšnji bixenon, kar se tiče samodejnega preklopa med kratkimi in dolgimi lučmi. Prej se je pogosto dogajalo, da mi je folk blendal, ker je avtomatika zatajila. Je pa zanimivo gledat luči, ko preklaplja po sklopih.
Nekdo je spraševal glede matričnih žarometov. Zadeva je bistvena boljša kot prejšnji bixenon, kar se tiče samodejnega preklopa med kratkimi in dolgimi lučmi. Prej se je pogosto dogajalo, da mi je folk blendal, ker je avtomatika zatajila. Je pa zanimivo gledat luči, ko preklaplja po sklopih.
Tukaj naj bi bil moj podpis.
Ghost7 ::
springfield je izjavil:
Ne čisto logična. Nov avto je nov samo 1 mesec, potem pa se ta eksluziva v življenski dobi porazgubi praktično po nekaj mesecih. Drugo je s telfonom in gatami. Drugače pa imaš seveda prav, vsak po svoje.
Nekdo mora kupit nov avto, da ga lahko potem mi kupimo po treh letih za pol cene.
Po treh letih se prodajajo sluzbeni avti ali pa avti, ki so naredili res ogromno kilometrov. Pa se najvecji problem pri nas je, da rabljeno ne dobis nic drugega kot dizla. Ce gledas VAG skupino, jih je tak 95% 2.0 TDI, ker to pac mores met. Potem pa prides v avtohiso in imajo tocno taka testna vozila. "Mi imamo testna vozila prilagojena za slovenski trg", beri: A4 bel/crn, 2.0 TDI, BMW 316d, mogoce se 318d, znova bel/crn. Zakaj bel/crn? Ker so to barve brez doplacila. In to se potem prodaja cez 3 leta. Eni pa vseeno imamo raje bencin, malo mocnejsi motor, drugo barvo in mogoce se kaj opreme.
Ne prejšnji ne trenutni ni ne bel ne črn. Oba sta (bil in je) 1.6. Cena rabljenega 3 leta z okrog 95kkm je ravno polovico cenejša od enakega novega. Četudi je bil slučajno službeni, bla-bla i.t.d, imam polovico denarja do novega za popravilo. In fact kupim lahko kar nov motor, za 4 jurje, če bi me tako hudo našponali pa sem še vedno v plusu. Res, da imaš lahko sr*nje.
Moraš nekaj vedet: Ko odpelješ avto iz salona 1 dan -10%.
Novi avto po 1 letu nova cena -35% in nato na preostanek vsako leto -10% (toliko ti naračuna Porsche Verovškova za rabljen avto) Zato 9 let star avto začne zelo malo zgubljati na vrednosti.
Glede bencinarjev? Mejte jih in uživajte z njimi, jaz uživam z dizli in ne me prepričevat kako smrdi, kadi i.t.d. Če je redno vzdrževan tako kot je treba, teh simptomov ni. Mimogrede, tudi bencinci niso brez vonja. Upam, da si bom lahko privoščil kdaj 3.0 V6 TDI še preden nas EU zaje*e z regulativami in se bom moral vozit s kinder jajčkom ala "leaf", kjer se gumbe bojiš uporbabljat, ker izgledajo tako izdelani iz najbolj cenene plastike.
GrimReaper ::
Grimreaper je en ko vsaj zna vozit.
Jaz se strinjam, zavedam se pa tudi svojih slabosti, katere sem že vse omenil.
Danes sem šel po dolgem času izven svoje običajne poti, in bom naštel po točkah, vi pa povejte kdaj ste nazadnje videli takega voznika?
1. Če sem videl da bom pred ovinki tiste zadaj oviral (vozil sem tovor), sem jih pravočasno spustil naprej. Tisti, ki so prišli za mano med ovinki, sem jih pa takoj spustil naprej v naselju.
Se pravi, da zadržuješ za sabo in res ne moreš spustit naprej, traja lahko največ 500m, kar je več si ena pička, ki misliš samo nase.
Pa to nisem zdej izvedel zakaj sta kombija vozila tako počasi, saj sem vedel da morata imet nek občutljiv tovor, ni bil problem tukaj. Problem je če ne spustiš naprej tistih za sabo in da pospešuješ ravno ko te nekdo prehiteva.
In po vaši logiki sem jest potem psihič in ne vem kaj. NISEM JEST ZAČEL, nikoli ne začnem delat problemov jest, nisem pa ponosen kaj sem potem delal, to sem drugače pred tem samo enemu, ampak si je enako zaslužil.
Tudi vedno gledam nazaj in mi ni jasno kako je enim vseeno, če imajo za sabo kolono, daš desni smernik, potem levi in si nazaj na cesti, sam res ne vidim nobenega problema.
2. Ura je bila 15:00, tako da seveda kolona v mestu. Tukaj sem pazil, da vedno puščam prostor kjer je stranska cesta, da tistim nasproti ni treba čakat pri zavijanju levo. Pa pri semaforjih sem pazil, da ne ostanem na križišču, v takih primerih sem počakal pred semaforjem.
Prav tako sem nekoga spustil in se mi je lepo zahvalil.
Sem moral sam kasneje zavit levo, smernik sem dal že zdavnaj, da so imeli tisti nasproti več kot dovolj časa premislit kdo bo šel naprej, kdo pa bil tisti, ki bi me spustil. Kje pa, tisti ni dojel, in sem moral mal na silo.
Pa na kar sem še ponosen, nikoli se nisem vključil na glavno, da bi bilo nekomu treba zmanjševat hitrost, res niti enkrat. Zato pač je stop znak, da imaš čas premislit kdaj lahko zapelješ na glavno.
Pa smernike uporabljam 100%, tudi če okoli mene ni žive duše. Prav tako ogledala.
Drugače seveda obstajajo taki vozniki (vsaj upam da), mislim bolj na možnost, da takega srečaš na cesti, to je pa res skoraj nična.
Sam znam praktično vse, pa delam na leto komaj 7k km, to sploh nima veze, čeprav ste tukaj že nevemkolkrat omenjali, da rabiš ne vem kolk 100k km. Tako kot pri vsaki drugi stvari je najbolj važno kaj ti je bog podaril tam zgoraj, prakse je dovolj 50k km.
Če mislite da v takih primerih divjam, potem vam ni več pomoči. Kako boš to sploh divjal in ne razbil avta po 5 minutah? Sam imam vse avte v 10 letih cele.
Ja, po dolini kjer se vozim, se pa da normalno vozit 100 (zame je bilo še danes po dežju to bolj kruzanje kot divjanje), tudi zame ni nobeno divjanje če kakega počasnejšega prehitim. Spet, če kdo misli, da prehitevam med ovinki, mu ni pomoči.
Po PS-u pa itak da ni vse, tako se sploh nisem nikol trudil voziti, ker je človeško nemogoče. Recimo danes traktor vozi zelo počasi, edina možnost prehitevanja čez naselje, valda se ne boš vozil 20 za njim, prej sem moral že tolk zavirat da je bilo za 1. prestavo. Pač prehitiš, saj ne rabiš ravno 100km/h, da bi bil nevaren za pešce.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
GrimReaper ::
Tudi jaz sem letos kupil Astro K 1.6T z 200 konji.
Dve tretjini poti prevozim po avtocesti s hitrostjo na tempomatu 120km/h, ostalo po mestu. Ne jajcam, prehitim tudi pri 170, če je treba. Median poraba je nekje med 6.8 do 7.0L/100km. En tank sem nalašč počasi jajcal in sem prišel na nekje 6.5L/100km, drug tank pa sem ga nalašč tiščal in je spil čez 8L. Porabo računam na roke, saj potovalni računalnik pokaže liter manj.
Saj ti privoščim avto, ampak sam mislim, da je narejen bolj za mojo vožnjo, kratke razdalje (ne prekrate, nekje 15km mora bit) in regionalka, kjer dejansko izkoristiš moč.
Seveda jo tud na AC, ampak ne pri tempomat vožnji na 120km/h, to je btw vožnja za enga Clia 1.2 16V 75KM, ampak recimo pri pospeševanjih 130-160, oz. katerihkoli pospeševanjih kjer rabiš hitro nabrat 20 ali 30km/h.
Na AC zmaga dizel, tukaj ni debate. Ker na AC prevoziš minimalno 20km v eno smer, to se pa pozna al ti pije 5l al pa 7l.
In tako vozite vsi z bencinarji, to je zame šparanje. A vidite tiste z močnimi dizli da se jajcajo pri 120, ne, vozijo 130-160 in s tem veliko prehitevajo, to imaš pa z dizlom 7l, z bencinarjem je lepo 10l.
V glavnem, po moji dolini sem dobil min 8l (vse bom pretvoril v realno, kot si že rekel, laže za 1l, meni je en tank tudi -1,64l), to je res min kar se da, 90km/h v 6. (to je komaj 2100rpm, avto itak ne mara manj kot 2000rpm, tako da brezveze se vozit 70-80km/h), prestavljal sem pri 3000rpm, spet bi rad videl koga, ki zna prestavit prej, ker to potem ni več vožnja ampak matranje samega sebe.
Z normalno vožnjo, to pri tem avtu pomeni prestavljanje pri 3500-4000 (slednje v kak klanec, drugače ni potrebe), prehitevanja do 5000, po 4 mesecih sem imel skupno povprečje 9,6l/100km.
Hodim pa vedno na enako črpalko, na enako ročko, enkrat sem edino na drugo, bolj realno sam porabe ne znam dobit.
Drugače avto ne razganja neki od moči, sam bi rekel da je ravno ta avto primeren za normalno vožnjo (ok, omenjene kolone, imaš dovolj tudi 10x manj konj). Ampak ko vklopiš Sport gumb, je pa vožnja povsem drugačna, bolj se uživa v vožnji, čeprav vse kar je, poveča odzivnost plina. Ti sklepam da imaš opremo Innovation, ki tega nima, niti ne rabiš za svojo vožnjo.
Kombinacija tega z menjalnikom, ki je meni odličen, da pa že kar dober avto.
Turbina rabi svoj čas; Ko v gužvi prestaviš dol, lahko traja sekundo ali dve, da motor začne delovat pri polni moči, kar je dovolj, da se ti nekdo vrine, če nisi pozoren, kar je za živčkote dovolj, da odprejo temo na Slo-Tech. :P Dizelaši imajo tu očitno prednost, saj v taki situaciji ne rabijo prestavit na dol.
S tem se pa nekako ne strinjam. Odzivnost turbine oz. dodajanja moči je tolk dobra kot se za turbo lahko pričakuje.
Iz prve prestave, vključevanja v krožno ali zavijanja levo, je pa najboljše kar sem kdaj vozil, 2.0 atmosfercu se je kdaj zakašljalo, ta je pa 100 procenten.
Seveda imam pa sam vedno v pravi prestavi, sem vozil tudi že 2.0 TDI, pa ga moraš imet enako vedno v pravi in se ne strinjam da ne rabiš prestavljat navzdol. Seveda je pa pri obeh lahko vedno ena prestava več kot pri 1.6 16V.
Glede primerjave z dizlom, ne verjamem, da je dizel v kateremkoli pogledu, razen porabi, boljši motor. Kar sem ga vozil pol leta nazaj (150KM), se spomnim samo da je bil za en shit (takrat sem imel 2.0 NA bencinarja).
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
GrimReaper ::
Pa ne morš dat za astro 25-30k, kaj vam je?? Za ta denar vzameš 3er leto, dve star in imaš vsaj avto za 10 let. Plus ne vem zakaj kupujete avte, ki si jih ne morete privoščit? Če bo odplačan leta 2020, ffs si ga ne moreš privoščit! In ko bo končno tvoj boš šele začel resneje metat za servise, sploh ker je govora o oplu. Res neumen nakup na kredo do konca.
To je tak bullshit, da ni res.
Kolk jih poznam, ki imajo lizing na 7 let, oz. sem siguren da ga večina ima na tolk let. 3 leta, to sem med boljšimi.
Vse firme in država delajo na kredo, a zdaj za posameznika pa to kar naenkrat ni dobro.
Sploh ti pa mora ostat minimalna plača od tega kar ti trgajo, tako da privošči si lahko v bistvu vsak kateremu odobrijo lizing.
Sicer je pa to edina možnost, da si lastiš nekaj kar ti je drugače nedosegljivega, v tem sam vidim prednost in ne slabosti. Drugače bi pa lahko že zdavnaj prišparal 20k€, vprašajte Utk-ja, saj on skoraj bolje vodi moje račune kot jih pa sam, ampak pač ni šlo.
Enako kot pri računalniku večina veliko lažje menja komponente kot pa prišpara za cel računalnik, avta pa pač ne moreš sam sestavit, imaš pa zato lizing.
Po treh letih za servise, si me pa nasmejal. Sem imel Astro H, 10 let brez problema, en sodelavec še zdaj vozi 2004 letnik. Fotr vozi Astro J zdaj staro točno 6 let, niti enega problemčka ni omenil. Ma to mora it 15 let, 10 let pa po vsej sreči samo z menjavo olja.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
bambam20 ::
GrimReaper je izjavil:
90km/h v 6. (to je komaj 2100rpm, avto itak ne mara manj kot 2000rpm, tako da brezveze se vozit 70-80km/h), prestavljal sem pri 3000rpm, spet bi rad videl koga, ki zna prestavit prej, ker to potem ni več vožnja ampak matranje samega sebe.
Z normalno vožnjo, to pri tem avtu pomeni prestavljanje pri 3500-4000 (slednje v kak klanec, drugače ni potrebe),
Zanimivo, kaj je za tebe normalna vožnja in še bolj mi je zanimivo, da pišeš, da avto ne mara vožnje pod 2000 rpm, ker po tovarmiški podatkih je celoten navor in tega je ogromno na dosegu roke že pri 1700obratih. Avto ima krivuljo najvišjega navora razporejeno na območju 300 Nm/1700-4700 rpm.
antrim ::
Očitno je taka, kot prejšnja Astra s 180 kljuseti. Sem se z njo enkrat peljal malo dlje in se ves čas spraševal kje se skriva ta silna konjenica.
GrimReaper ::
Saj po naselju gre, v 4. 50km/h pri 1700rpm, celo zelo dobro, recimo mal klanca gor, avto kar lepo pospeši.
Ampak izven naselja pa probam držat minimalno na 2000rpm, za noben motor ni najbolje ne premalo, ne preveč obratov. In 1700rpm je rezervirano bolj za dizle.
V glavnem, 100 vozim v 6. (2400rpm), 70-80 pa v 5. (2000-2300rpm).
Normalna vožnja, misliš ko sem rekel 100km/h? To je zame res normalno po dovolj odprtih in širokih ravninah, tako po suhem kot po dežju. Po dežju, mogoče mal čez normalo, ampak manj kot 90 pa nimaš kaj vozit (razen če lije tisto res na fula, za zadnjo stopnjo brisalcev, potem že zmanjšaš proti 60).
Ni bilo pa danes zjutraj recimo, noč in dež, sem vozil 70km/h. Ne vem kaj moram to sploh razlagat, kdor ne zna prilagajat vožnje razmeram na cesti, nima na tej kaj delati.
EDIT: Vidim da sem napisal tudi 3500-4000, verjetno si to mislil. Da, to je zame normalno za bencinarja (čeprav za tega je 3000 vrh glave), saj zato pa sem med hitrejšimi na cesti. Sem pa danes srečal kar nekaj več kot 10 enako hitrih, tako da nisem ne najhitrejši voznik, niti avto ni tolk hitrejši od ostalih. Če se vozijo 100, itak nimaš več kaj.
Ah, kje pa, pomnoži vsaj z 1,5, to je povsem drug avto, prejšnja generacija je bila pretežka za 200kg, pa 20KM tudi ni malo.
Ampak izven naselja pa probam držat minimalno na 2000rpm, za noben motor ni najbolje ne premalo, ne preveč obratov. In 1700rpm je rezervirano bolj za dizle.
V glavnem, 100 vozim v 6. (2400rpm), 70-80 pa v 5. (2000-2300rpm).
Normalna vožnja, misliš ko sem rekel 100km/h? To je zame res normalno po dovolj odprtih in širokih ravninah, tako po suhem kot po dežju. Po dežju, mogoče mal čez normalo, ampak manj kot 90 pa nimaš kaj vozit (razen če lije tisto res na fula, za zadnjo stopnjo brisalcev, potem že zmanjšaš proti 60).
Ni bilo pa danes zjutraj recimo, noč in dež, sem vozil 70km/h. Ne vem kaj moram to sploh razlagat, kdor ne zna prilagajat vožnje razmeram na cesti, nima na tej kaj delati.
EDIT: Vidim da sem napisal tudi 3500-4000, verjetno si to mislil. Da, to je zame normalno za bencinarja (čeprav za tega je 3000 vrh glave), saj zato pa sem med hitrejšimi na cesti. Sem pa danes srečal kar nekaj več kot 10 enako hitrih, tako da nisem ne najhitrejši voznik, niti avto ni tolk hitrejši od ostalih. Če se vozijo 100, itak nimaš več kaj.
Očitno je taka, kot prejšnja Astra s 180 kljuseti. Sem se z njo enkrat peljal malo dlje in se ves čas spraševal kje se skriva ta silna konjenica.
Ah, kje pa, pomnoži vsaj z 1,5, to je povsem drug avto, prejšnja generacija je bila pretežka za 200kg, pa 20KM tudi ni malo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Stari89 ::
GrimReaper je izjavil:
Ti sklepam da imaš opremo Innovation, ki tega nima, niti ne rabiš za svojo vožnjo.
Dynamic trim sem izbral, imam THY BUTTON. ;) LP
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stari89 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 115618 (94933) | gddr85 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109226 (68108) | Berserker |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 199040 (159202) | BigWhale |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28635 (24437) | krneki0001 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198195 (163208) | Spajky |