Forum » Na cesti » Dizel apokalipsa na vidiku
Dizel apokalipsa na vidiku
fikus_ ::
Na koncu bo ekonomija tista, ki bo povedala, kaj bomo kurili v vozilih. Dizlu so bili in, pa se je zgodil diselgate. Že nekaj let prej se je v pravih krogih to vedelo. Sedaj so električni in, vendar je trenutno cena tista, ki zavira široko uporabo. Nekaj tudi doseg, ampak za večino je npr 200 km čisto OK, samo v glavi je potrebno preklopiti.
Ko se bodo EV razširila, bo pa problem proizvodnje zadosti elektrike in cene le te.
Tako da bencinarji in dizli bodo še kar nekaj let (desetletij) aktualni, predvsem v manj razvitem delu sveta.
Ko se bodo EV razširila, bo pa problem proizvodnje zadosti elektrike in cene le te.
Tako da bencinarji in dizli bodo še kar nekaj let (desetletij) aktualni, predvsem v manj razvitem delu sveta.
konspirator ::
-valvoline- je izjavil:
Na metan se pa lahko vozis za 3e na 100km v primeru da bos mev kje tankat in da bo realna cena 60-70c za kg metana. Ce avto pije 7-8 litrov benza bo kuril 4-5kg metana
V Slo so problem cng polnilnice, par let nazaj sta bili celo 2 v LJ, sedaj jih je malenkost več, vendar še vedno veliko manj kot za lpg (4 v 123).
cng
https://www.zemeljski-plin.si/promet/po...
lpg
https://www.plinske-crpalke.si/seznam
Matthai
Prvič, kaj ni tako, da so vozila na plin v resnici kombinirana, se pravi, da kuri plin in bencin, pri čemer na začetku kuri bencin in ob večjih obremenitvah kuri bencin (npr. vožnja v klanec)?
Prav razmišljaš.
imaš temo Avto na plin- podatki, izkušnje... .
So res omejitve pri parkiranju vozil na plin v garažah?
Ponekod so.
http://www.petrol.si/povej/ali-lahko-po...
Se da vsakega bencinarja predelati na plin?
Da se, samo niso vsi primerni (gledano na dolgi rok).
https://slo-tech.com/forum/t363339/p530...
POVZETEK
V IT Fiat prodaja tovarniško predelana vozila na cng, taka so pomoje najbolj varna izbira.
https://siol.net/avtomoto/tehnika/avto-...
http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno...
Na St imaš temo Avto na plin- podatki, izkušnje... .
--
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
ivanuscha ::
Kako je možno, da so dizli čistejši od turbo bencinarjev? Ali turbo bencinarji nimajo tako dobrih flitrov oz. katalizatorja? Se ne predstavljam, da bi lansirali nekaj na trg kar je še bolj okoljsko sporno od dizlov.
D3m ::
Saj bodo počasi imeli tudi DPF.
VW če se ne motim že ima na svojih turbo bencinarjih.
VW če se ne motim že ima na svojih turbo bencinarjih.
|HP EliteBook|R5 6650U|
M-XXXX ::
1. Gorivo ni več cenejše (vsaj pri nas ne), ker so se Petrolovci prilagodili na večje število dizlov odkar cena ni več regulirana. Sedaj je gorivo praktično enako...če kaj dobro poznam Slovenistan, se bo dizel lahko kmalu prvič v zgodovini dvignil nad ceno navadnega bencina...saj ne da imamo skoraj najdražji dizel v EU.
Huh? Dizel je kontroliran. Enako kot je bilo.
BigWhale ::
-valvoline- je izjavil:
Cena, cena in se enkrat cena.
Tudi cena bencinarjev je bila vcasih precej visoka. Ko so jih zaceli masovno proizvajati je pa padla.
dexterboy ::
Če imaš bencinarja predelanega na plin, se ti "fučka" za dizel in bencin.
Mene 100 km na plin pride cca 6 evrov. Lahko je 50 centov manj ali pa več, odvisno od hitrosti in če je naselje / open road. Ampak ljudem na žalost ne bo nikoli "preklopilo" veliko kolo v možganih...
Mene 100 km na plin pride cca 6 evrov. Lahko je 50 centov manj ali pa več, odvisno od hitrosti in če je naselje / open road. Ampak ljudem na žalost ne bo nikoli "preklopilo" veliko kolo v možganih...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
BigWhale ::
bambam20 ::
Če imaš bencinarja predelanega na plin, se ti "fučka" za dizel in bencin.
Mene 100 km na plin pride cca 6 evrov. Lahko je 50 centov manj ali pa več, odvisno od hitrosti in če je naselje / open road. Ampak ljudem na žalost ne bo nikoli "preklopilo" veliko kolo v možganih...
To ni tako enostavno. ker cena vgradnje plinskega sistema ni 100€. pa tudi po vgradnji se dogajajo težave, avto je manj odziven, slaba izbira avtomobilov predelanih na plin oz. to so po večini avtomobili z visoko klasično porabo.
-valvoline- ::
Če imaš bencinarja predelanega na plin, se ti "fučka" za dizel in bencin.
Mene 100 km na plin pride cca 6 evrov. Lahko je 50 centov manj ali pa več, odvisno od hitrosti in če je naselje / open road. Ampak ljudem na žalost ne bo nikoli "preklopilo" veliko kolo v možganih...
To ni tako enostavno. ker cena vgradnje plinskega sistema ni 100EUR. pa tudi po vgradnji se dogajajo težave, avto je manj odziven, slaba izbira avtomobilov predelanih na plin oz. to so po večini avtomobili z visoko klasično porabo.
Zato pa si prpeljes profi predelanega ali tovarniskega na lpg iz IT. Predelava v slo se ne splaca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
bambam20 ::
-valvoline- je izjavil:
Zato pa si prpeljes profi predelanega ali tovarniskega na lpg iz IT.
Zakaj bi? Če bom imel za nov avto ne rabim gledat vsakega centa za porabo.
lp.
Plus LPG nimajo na vseh bencinskih.
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Zato pa si prpeljes profi predelanega ali tovarniskega na lpg iz IT.
Zakaj bi? Če bom imel za nov avto ne rabim gledat vsakega centa za porabo.
lp.
Plus LPG nimajo na vseh bencinskih.
Govorim seveda predvsem o rabljenim, ne vidim pa razloga zakaj ne predelava novega, cistejsi izpuh ter prihranek, dvojna zmaga.
a_borlak ::
Ko sem kupoval avto so bili rabljeni tovarniško predelani plinski avti dražji od dizlov z isto kilometrino, kar me je na koncu odvrnilo od nakupa.
Dzhimen ::
Če na avto gledaš kot prevozno sredstvo in se odločiš za nakup takega avta, da čim bolj prišparaš na gorivu in ti tako večji delež plače ostane za stvari, ki te veselijo in za katere se ti ta denar zdi vredno porabit, potem si pač nisi kupil napačnega avta.
Poglej malo dlje od lastnega nosa.
Poglej malo dlje od lastnega nosa.
mikhaair ::
3 leta nazaj je kolegica, malo tudi po moji zaslugi nabavila Sanderota predelanega na plin. Cena je bila visja za 800 eur napram brez LPG. Takrat sm tko na oko izracunal, da se bo teh 800 evron in malo vecji strosek servisa povrnil pri cca. 60 kkm. Sedaj je na 90 kkm. Avto je OK, te pripelje, minimalni stroski, mislim, da je bil dober nakup.
bambam20 ::
Če na avto gledaš kot prevozno sredstvo in se odločiš za nakup takega avta, da čim bolj prišparaš na gorivu in ti tako večji delež plače ostane za stvari, ki te veselijo in za katere se ti ta denar zdi vredno porabit, potem si pač nisi kupil napačnega avta.
Poglej malo dlje od lastnega nosa.
Potem imaš prenizko plačo za avto, ki si ga lastiš. Ta mislenost, da moraš imeti dizla , ker ima porabo 5 litrov pa na letni ravni delaš 12.ooo km je povse zgrešena. Kot prvi se ti dizel finančno ne splača in investicija ne povrne, kot drugo je riziko okvar pri rabljenem izven garancije zelo velik in stroški so visoki. Samo bosch pumpa ti je obnova od 800€. Sklopka je konkretno dražja in ta ni 200€ kot je pri klasičnem bencinarju.
pegasus ::
Dzhimen ::
Če na avto gledaš kot prevozno sredstvo in se odločiš za nakup takega avta, da čim bolj prišparaš na gorivu in ti tako večji delež plače ostane za stvari, ki te veselijo in za katere se ti ta denar zdi vredno porabit, potem si pač nisi kupil napačnega avta.
Poglej malo dlje od lastnega nosa.
Potem imaš prenizko plačo za avto, ki si ga lastiš. Ta mislenost, da moraš imeti dizla , ker ima porabo 5 litrov pa na letni ravni delaš 12.ooo km je povse zgrešena. Kot prvi se ti dizel finančno ne splača in investicija ne povrne, kot drugo je riziko okvar pri rabljenem izven garancije zelo velik in stroški so visoki. Samo bosch pumpa ti je obnova od 800€. Sklopka je konkretno dražja in ta ni 200€ kot je pri klasičnem bencinarju.
Ni bilo ene besede iz moje strani o dizlu ali bencinarju.
Moje mnenje je bilo le, da je poraba avtomobila za nekatere pomemben faktor ko se odločaš za nakup. Glede na trenutno stanje to sedaj ne pomeni da kupiš električnega za 30k namesto bencinarja za 10k, ker boš ceneje "tankal", ampak recimo zgornji primer o Sanderotu na plin je lepa primerjava.
zobnik ::
Nič posebnega ni LPG. Avto zjutraj vžge na bencin, ampak že po 1km (odvisno od nastavitve meni preklop pri 35 C) prešalta na plin in pol skoz dela na plin. Nobenga bencina, tud če avto tiščim. Ogret motor, k stoji 1-2 ure mi štarta direkt na plin.
Tako da če delaš tud samo 10.000km/leto je razlike že 300 evrov.
Tako da če delaš tud samo 10.000km/leto je razlike že 300 evrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
krneki0001 ::
Če na avto gledaš kot prevozno sredstvo in se odločiš za nakup takega avta, da čim bolj prišparaš na gorivu in ti tako večji delež plače ostane za stvari, ki te veselijo in za katere se ti ta denar zdi vredno porabit, potem si pač nisi kupil napačnega avta.
Poglej malo dlje od lastnega nosa.
Mene poraba ne moti, ker je to zelo majhen del stroškov in ga vzamem v zakup s tem, ko sem kupil avto.
Tisti, ki mora pa potem vozit 80 ali 90 po avtocesti, zato da špara in ima porabo 4 litre, pa si je kupil napačen avto. Ker z dizlom ob dinamični vožnji porabe 4 ali 5 litrov ne boš dosegel. Kar pomeni da so ti ljudje poleg vsega še slabi vozniki, ki delajo gužvo po cestah in ovirajo ostale pri dinamični vožnji za večjo pretočnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Utk ::
Matthai
Prvič, kaj ni tako, da so vozila na plin v resnici kombinirana, se pravi, da kuri plin in bencin, pri čemer na začetku kuri bencin in ob večjih obremenitvah kuri bencin (npr. vožnja v klanec)?
Prav razmišljaš.
imaš temo Avto na plin- podatki, izkušnje... .
Ne kuri bencina v klanec, to so neumnosti. Samo prižge na bencin, ko po minuti preklopit na plin, voziš na plin. Novejši sistemi za DI bencinarje pa tudi vžigajo na plin.
krneki0001 ::
Pri plinu avto samo vžge na bencina, če je mrzla mašina, drugače pa stalno deluje na plin. V toplih dneh komot tudi na plin vžgeš in se odpelješ, brez da bi moral preklapljat.
Buggy ::
Vidim da je malo zmede okoli LPG...na hitro pa gre nekako takole:
Pri LPG imamo lahko sistem na uparjalnik ali sistem na tekoco fazo. Pri sistemu na uparjalnik imamo spet dva sistema:
- pri starejsih motorjih se uporabi bencin za hladen vzig in sicer dokler hladilna tekocina ne doseze dolocene toplote, ko v uparjalniku plin iz tekoce faze vplinimo in ga preko LPG injektorjev doziramo v sesalne kanale. Pri tem sistemu je praviloma vgrajen se t.i locen sistem za mazanje/hlajenje (odvisno od motorja)
-pri novejsih (DI) pa sistem z uparjalnikom deluje kot v zgornjem primeru s tem da se istocasno dozira se delez bencina (5-10%) skozi originalne injektorje, ki opravlja funkcijo hlajenja/mazanja.
Sistem na tekoco fazo (izkljucno DI), ki je praviloma tudi drazji nima uparjalnika, saj LPG doteka v tekoci fazi direktno skozi original injektorje, katerega pod povecanim pritiskom dovaja original (predelana) visokotlacna crpalka (HPFP), ki ima zaradi manjse energetske vrednosti plina povecan pritisk za cca 20%.
Imel/imam prvi in zadnji sistem pa po vsej verjetnosti, bom imel se srednjega cez 3 leta ;)
Ce delas malo kilometrov morda res, je pa cena za gorivo lahko pri vec kilometrih, po par letih lahko hitro vecja od nakupne cene avtomobila.
Pa ce primerjate C02 izpuste (bencin/diesel), ki se izracunavajo iz porabe poglejte raje realne porabe na recimo spritmonitor.de in ne tovarniske pamflete, kjer navajajo zavajajoce podatke.
Tudi zaradi tega se je uvedel nov WLTP standard, ki bo navajanje porabe priblizal bolj realnim podatkov, saj so nekateri lagali celo za 50% navzdol.
Pri LPG imamo lahko sistem na uparjalnik ali sistem na tekoco fazo. Pri sistemu na uparjalnik imamo spet dva sistema:
- pri starejsih motorjih se uporabi bencin za hladen vzig in sicer dokler hladilna tekocina ne doseze dolocene toplote, ko v uparjalniku plin iz tekoce faze vplinimo in ga preko LPG injektorjev doziramo v sesalne kanale. Pri tem sistemu je praviloma vgrajen se t.i locen sistem za mazanje/hlajenje (odvisno od motorja)
-pri novejsih (DI) pa sistem z uparjalnikom deluje kot v zgornjem primeru s tem da se istocasno dozira se delez bencina (5-10%) skozi originalne injektorje, ki opravlja funkcijo hlajenja/mazanja.
Sistem na tekoco fazo (izkljucno DI), ki je praviloma tudi drazji nima uparjalnika, saj LPG doteka v tekoci fazi direktno skozi original injektorje, katerega pod povecanim pritiskom dovaja original (predelana) visokotlacna crpalka (HPFP), ki ima zaradi manjse energetske vrednosti plina povecan pritisk za cca 20%.
Imel/imam prvi in zadnji sistem pa po vsej verjetnosti, bom imel se srednjega cez 3 leta ;)
Mene poraba ne moti, ker je to zelo majhen del stroško
Ce delas malo kilometrov morda res, je pa cena za gorivo lahko pri vec kilometrih, po par letih lahko hitro vecja od nakupne cene avtomobila.
Pa ce primerjate C02 izpuste (bencin/diesel), ki se izracunavajo iz porabe poglejte raje realne porabe na recimo spritmonitor.de in ne tovarniske pamflete, kjer navajajo zavajajoce podatke.
Tudi zaradi tega se je uvedel nov WLTP standard, ki bo navajanje porabe priblizal bolj realnim podatkov, saj so nekateri lagali celo za 50% navzdol.
Heavy ::
krneki0001 je izjavil:
Ker z dizlom ob dinamični vožnji porabe 4 ali 5 litrov ne boš dosegel. Kar pomeni da so ti ljudje poleg vsega še slabi vozniki, ki delajo gužvo po cestah in ovirajo ostale pri dinamični vožnji za večjo pretočnost.
Po izkušanjah (v večini iz avtoceste) ravno nasprotno. Vidim več bencinarjev, ki vozijo 90 za šleparji po avtocesti in se lotijo prehitevati z 110. Zakaj? Verjetno ker je veliko bencinarjev z pod 90 poniji na cesti. Zakaj bi nekdo kupil mlinček z 1.2 z 75 konji? Ker hočejo šparati (zavarovanje, cestna taksa, gorivo, servisi in popravila).
#TeamFelix
Utk ::
-pri novejsih (DI) pa sistem z uparjalnikom deluje kot v zgornjem primeru s tem da se istocasno dozira se delez bencina (5-10%) skozi originalne injektorje, ki opravlja funkcijo hlajenja/mazanja.
Ta sistem je neumen in slepo črevo evolucije, škoda ga omenjat, to preskoči.
krneki0001 je izjavil:
Ker z dizlom ob dinamični vožnji porabe 4 ali 5 litrov ne boš dosegel. Kar pomeni da so ti ljudje poleg vsega še slabi vozniki, ki delajo gužvo po cestah in ovirajo ostale pri dinamični vožnji za večjo pretočnost.
Po izkušanjah (v večini iz avtoceste) ravno nasprotno. Vidim več bencinarjev, ki vozijo 90 za šleparji po avtocesti in se lotijo prehitevati z 110. Zakaj? Verjetno ker je veliko bencinarjev z pod 90 poniji na cesti. Zakaj bi nekdo kupil mlinček z 1.2 z 75 konji? Ker hočejo šparati (zavarovanje, cestna taksa, gorivo, servisi in popravila).
To nima nobene veze s konji niti s pogonom, ampak z ljudmi. Jaz sem se vozil s 45 konji pa nisem nikogar oviral, imaš pa ljudi, ki so ovire s 190 konji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
MIHAc27 ::
Jaz imam dizla ker pač rabim navor. Za isto ceno mu noben bencinar še blizu ni prišel. Da o cestnini niti ne govorim.
Je pa poraba večja. Bencinar 1.6 sem imel porabo 5-6l sedaj ima moj 2.0 dizel med 9 in 10.
Bi imel seveda raje bencinarja, ker imam veliko kratkih poti (shopping po Ljubljani) kjer se dizel še ogreje komaj.
Ampak ko priklopim prikolico pa pač ni primerjave.
Je pa poraba večja. Bencinar 1.6 sem imel porabo 5-6l sedaj ima moj 2.0 dizel med 9 in 10.
Bi imel seveda raje bencinarja, ker imam veliko kratkih poti (shopping po Ljubljani) kjer se dizel še ogreje komaj.
Ampak ko priklopim prikolico pa pač ni primerjave.
zobnik ::
krneki0001 je izjavil:
Ker z dizlom ob dinamični vožnji porabe 4 ali 5 litrov ne boš dosegel.
Taka poraba pri dizlu je izvedljiva samo na ravnini in izven AC. O povprečno, normalni vožnji pa noben noče pisat, ker je za dizla lahko tud krepko čez 6l.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Ker z dizlom ob dinamični vožnji porabe 4 ali 5 litrov ne boš dosegel. Kar pomeni da so ti ljudje poleg vsega še slabi vozniki, ki delajo gužvo po cestah in ovirajo ostale pri dinamični vožnji za večjo pretočnost.
Po izkušanjah (v večini iz avtoceste) ravno nasprotno. Vidim več bencinarjev, ki vozijo 90 za šleparji po avtocesti in se lotijo prehitevati z 110. Zakaj? Verjetno ker je veliko bencinarjev z pod 90 poniji na cesti. Zakaj bi nekdo kupil mlinček z 1.2 z 75 konji? Ker hočejo šparati (zavarovanje, cestna taksa, gorivo, servisi in popravila).
Jaz pa vidim večinoma dizle, ki vozijo za kamioni in na prehitevalnem pasu z 90km/h in še krilijo z rokami, če jim poblendaš, ker se nočejo na vozni pas umaknit. Pa take, ki na križiščih pri zeleni luči prvo 2 minuti iščejo prestavo, potem speljujejo zelo počasi, da nebi imeli prevelike porabe in s tem ustavljajo pretočnost v križiščih.
Machete ::
Meni so najboljši (to semi dogaja skoraj dnevno) 'uskoki', ko te izisljo za vsako ceno, da ti skočijo pred tebe na cesto, potem pa vozijo 30 pred tabo. Nikoli ne bom razumel. Nikoli.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
krneki0001 ::
Jaz imam dizla ker pač rabim navor. Za isto ceno mu noben bencinar še blizu ni prišel.
...
Ampak ko priklopim prikolico pa pač ni primerjave.
Ker še nisi imel bencinarja z večjo kubaturo. Meni ni problem polno naložene štirimetrske prikolice vleči. Res pa da nimam ročnega menjalnika, ampak avtomatika s "torque converterjem", ki zna razporediti moč že v zelo nizkih obratih.
Mazanje ventilov, tega moja 8ventilska mašina ne potrebuje.
dokler ne bo zaribala. Plin ne maže, bencin maže. Torej tvoji ventili na plinu delajo na suho. Očitno so dobro in kvalitetno izdelani, vendar vseeno niso večni. S plinom bodo crknili prej kot bi samo z bencinom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Buggy ::
-pri novejsih (DI) pa sistem z uparjalnikom deluje kot v zgornjem primeru s tem da se istocasno dozira se delez bencina (5-10%) skozi originalne injektorje, ki opravlja funkcijo hlajenja/mazanja.
Ta sistem je neumen in slepo črevo evolucije, škoda ga omenjat, to preskoči.
Meni tudi ni cisto vsec ideja z bencinom, sploh ker v praksi zna biti to bolj 10-15%, zal pa je to pri novih DI motorjih edina moznost predelave. DI pa so po vecini ze skoraj vsi danes narejeni bencin motorji, ki imajo bencinske injektorje direkt v valju (in ne vec v sesalnem kanalu), to pa prakticno pomeni da jih moras hladiti in cistiti s temi socasnimi bencinskimi vbrizgi.
Prins starega sistema prakticno v ponudbi nima vec, celo za moj motor, kjer sem imel moznost tekoce faze tega vec ne ponujajo...samo se VSI-2.0 DI LPG sistem.
krneki0001 ::
Ta ideja z 5 do 10% bencina pa rešuje povratni vod kako?
Večina pump stalno z istim pritiskom poriva bencin proti motorju. Zato ima vsak sistem povratni vod. Ko ne rabiš toliko bencina, gre ta pač nazaj v tank, ko ga rabiš, ga gre manj.
Če ti delaš to skupaj s plinom dobiš v rezervar bencina plin ali v rezervar plina bencin. V obeh primerih pa še kondenz, ki pozimi lahko zmrzne v ceveh, pa si sploh naredil vse kar ni treba.
Večina pump stalno z istim pritiskom poriva bencin proti motorju. Zato ima vsak sistem povratni vod. Ko ne rabiš toliko bencina, gre ta pač nazaj v tank, ko ga rabiš, ga gre manj.
Če ti delaš to skupaj s plinom dobiš v rezervar bencina plin ali v rezervar plina bencin. V obeh primerih pa še kondenz, ki pozimi lahko zmrzne v ceveh, pa si sploh naredil vse kar ni treba.
zobnik ::
Se pa včas spašujem zakaj je v SLO tolk mal avtov predelaniha na plin, v Italiji pa ogromno.
Imam 1.4 8v motor, neuničljiv, mazanje ni potrebno.
Imam 1.4 8v motor, neuničljiv, mazanje ni potrebno.
toro69 ::
Če imaš bencinarja predelanega na plin, se ti "fučka" za dizel in bencin.
Mene 100 km na plin pride cca 6 evrov. Lahko je 50 centov manj ali pa več, odvisno od hitrosti in če je naselje / open road. Ampak ljudem na žalost ne bo nikoli "preklopilo" veliko kolo v možganih...
Lahko se ti fučka, dokler je CNG obdavčen po minimalni stopnji. Ko se bodo pa stopnje izenačile po dejanskih izpustih CO2 bo pa druga zgodba.
Buggy ::
krneki0001 je izjavil:
Ta ideja z 5 do 10% bencina pa rešuje povratni vod kako?
Večina pump stalno z istim pritiskom poriva bencin proti motorju. Zato ima vsak sistem povratni vod. Ko ne rabiš toliko bencina, gre ta pač nazaj v tank, ko ga rabiš, ga gre manj.
Če ti delaš to skupaj s plinom dobiš v rezervar bencina plin ali v rezervar plina bencin. V obeh primerih pa še kondenz, ki pozimi lahko zmrzne v ceveh, pa si sploh naredil vse kar ni treba.
Vodi goriva so seveda loceni v tem primeru saj imas dvoje injektorjev, original v valjih, ki ima bencinski doovod in povratke kot jih je imel in plinske v sesalnem kanalu s svojim sistemom uravnanvanja.
problem pa je (lahko) pri tekoci fazi (kar imam sedaj), ko en del bencina ce preklapljas med LPG/bencin rocno preko tipke, dejansko lahko pride v plinski rezervoar preko povratnega voda. Tekoce faza in bencin si delita tako HPFP kot injektorje, vmes pa so regulatorji...tega pri sistemih z uparjalnikom ni.
krneki0001 ::
Sej pravim za tekočo fazo, ne za uparjalnike. Tam dobiš bencin v tank za plin in obratno. Kar seveda ni dobro.
m0LN4r ::
Mimogrede, kaj menite o Golfu 1.4 TGI CNG?
Kolko stane nov v slo?
Kolko stane nov v slo?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
-valvoline- ::
3 leta nazaj je kolegica, malo tudi po moji zaslugi nabavila Sanderota predelanega na plin. Cena je bila visja za 800 eur napram brez LPG. Takrat sm tko na oko izracunal, da se bo teh 800 evron in malo vecji strosek servisa povrnil pri cca. 60 kkm. Sedaj je na 90 kkm. Avto je OK, te pripelje, minimalni stroski, mislim, da je bil dober nakup.
Ce avto pije npr 7l na 100km, plina bo recimo 8l na 100km. 7l benza je 9e, 8l plina je manj k 5e torej prihranek je cca 4e na 100km. Na 10.000km prihranek je 400e ze pri 20kkm se je tistih 800e povrnilo nazaj, pri 90.000km je to ze najmanj 3k prihranka. Pri 200kkm se bo tista dacia sama poplacala :v
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Buggy ::
krneki0001 je izjavil:
Sej pravim za tekočo fazo, ne za uparjalnike. Tam dobiš bencin v tank za plin in obratno. Kar seveda ni dobro.
tekoca faza nima vzporednega 5-10% zatorej ni tezave...saj si govoril o tem.
ce pa bom na tekoci fazi nonstop saltal med plinom in bencinom (kar seveda ne delas), se bo pa v plinskem rezervoarju do servisa lahko nabral kaksen liter bencina in s tem zmanjsal za tocno toliko tudi kapaciteto LPG-ja, ki ga lahko natankas...nic groznega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
krneki0001 ::
Kaj pa plin v bencinskem tanku? Ta namreč ima oddušek in plin gre lahko ven, ampak vseeno...
mikhaair ::
-valvoline- je izjavil:
3 leta nazaj je kolegica, malo tudi po moji zaslugi nabavila Sanderota predelanega na plin. Cena je bila visja za 800 eur napram brez LPG. Takrat sm tko na oko izracunal, da se bo teh 800 evron in malo vecji strosek servisa povrnil pri cca. 60 kkm. Sedaj je na 90 kkm. Avto je OK, te pripelje, minimalni stroski, mislim, da je bil dober nakup.
Ce avto pije npr 7l na 100km, plina bo recimo 8l na 100km. 7l benza je 9e, 8l plina je manj k 5e torej prihranek je cca 4e na 100km. Na 10.000km prihranek je 400e ze pri 20kkm se je tistih 800e povrnilo nazaj, pri 90.000km je to ze najmanj 3k prihranka. Pri 200kkm se bo tista dacia sama poplacala :v
Moras upostevat se bencin, ki se porabi pri hladnem zagonu, pa kaksenkrat zmanjka plina in se vozis na bencin. Ko je avto nov gre na uraden servis, da velja garancija in je dodaten strosek servis LPG instalacije, mislim da cca. 45 eur. Tako da, odvisno od relacije in uporabe, stevilo hladnih zagonov je racunica nekje od 40-45kkm do pesimisticnih 60kkm. Mislim, da sem takrat celo uposteval vecje stroske kreditiranja za teh 800 eur.
krneki0001 ::
Tisti, ki mislite za da je vgradnja plina v avto za 900 evrov dobra se motite. Kompletne dobre inštalacije te pridejo 2300€ za 4 cilindre, skupaj s sistemom mazanja.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: dexterboy ()
Machete ::
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
MH0 ::
Buggy ::
krneki0001 je izjavil:
Kaj pa plin v bencinskem tanku? Ta namreč ima oddušek in plin gre lahko ven, ampak vseeno...
ne, kot je meni znano plin v bencinski tank pod nobenim pogojem ne pride, saj so zato namesceni nepovratni ventili...v plinski tank pa bencin lahko pride in to samo pri tekoci fazi in se to takrat ko delas sam menjave s stikalom. Nacelama s sistemom tekoce faze bencina sploh ne rabim imeti v rezervarju, ker je tudi vzig in delovanje vedno na tekoco fazo plina. Pa se enkrat to nima nobene veze s klasicno instalacijo LPG-ja z uparjalnikom, ker vidim da si zapel na polno.
Moras upostevat se bencin, ki se porabi pri hladnem zagonu, pa kaksenkrat zmanjka plina in se vozis na bencin.
To je sicer res in marsikdo ta strosek (zanalasc) spregleda ni pa to spet nek strosek, sploh ce se dela veliko kilometrov. Na mojem prejsnjem 2.0T z 220KM je bil ta strosek od 0.5l poleti do 1L pozimi na 100Km pa sem doma v eni vukojebini s klanci takoj zjutraj in projektnimi temperature, ki so iste tistim v Babnem polju ;)
Tisti, ki mislite za da je vgradnja plina v avto za 900 evrov dobra se motite. Kompletne dobre inštalacije te pridejo 2300€ za 4 cilindre, skupaj s sistemom mazanja.
to je seveda posplosevanje in neresnica. Pri prejsnem avtu sem dal za instalacijo z uparjalnikom (4 cilindri + elektronsko mazanje) 1400€ pred 6-timi leti. Lani pa pri Prinsu za tekoco fazo 2700€ kar je najdrazja moznost sploh. Je pa pri Prinsu, ki velja za drazje instalacija z uparjalnikom takrat za klasicen motor bila 1700€. Je pa potrebno biti dejansko previden z izbiro ponudnika resitve. Kaj ima Dacia serijsko notri ne vem...Opel je imel LandiRenzo v svojih seriskih avtomobilih.
Sicer smo pa malce zasli s teme, bi clovek reku :P
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
D3m ::
OMV bo ponujal super diesel na črpalkah.
Molko imaš kaj izkušenj s tem v Njemački?
Tankal tole po nerodnosti v AT. Ljudem, ki govorijo o navoru in superiornosti dizla, najbrž ni težko prodati dreka. :-)
In?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 49765 (39836) | -valvoline- |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 108417 (67299) | Berserker |
» | Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 153364 (52458) | krneki0001 |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28582 (24787) | RedDrake |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 196601 (161614) | Spajky |