» »

Prvi avto

Prvi avto

1
2
3

Sami ::

Aston_11 je izjavil:

Sami je izjavil:

Mesec nazaj sem šel z Aurisom 1.33 16V iz Lj v Savudrijo...AC 140km/h tempomat in 4je v avtu...povprečna 6.1L/100km.
Kar je manj kot 10 l/100, je itak ugodna poraba. Za pot navzdol do Savudrije tudi ni slabo s to hitrostjo. Če BC ne laže. Kaj je bilo pa za nazaj?


Nazaj je šel avto se lažji brez prtljage, način vožnje isti (razen recimo v Črni Kal ga nisem gonil 140km/h), če se ne motim okoli 6,3L/100km...govorim o povprečni, način vožnje prilagodiš razmeram.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

NecroFlex ::

Z očetovim Cliom sem imel povprečno porabo 5,3, zato mi je tudi dizel tako všeč. Na avtocesti je še nižja poraba, lahko jo prb. na 3.9 držim na ravninah 140kmph. Za 10€ natočim in imam za 200km
Asus ROG Strix Scar II GL704GW:
i7-8750H | 32GB DDR4 2666MHz | RTX 2070 8GB | 2TB NVMe SSD + 1TB SATA SSD

m0LN4r ::

A to kaka SDI alternativa v renault preobleki?
Pol minute do 140
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Sami ::

m0LN4r je izjavil:

A to kaka SDI alternativa v renault preobleki?
Pol minute do 140


1.5 turbo dizli so tole, mislim da 82 in 100hp (ne spoznam se na francoze), sem ga pa ze vozil in kar lepo gre, so pa baje kar problematični.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

rupsi31 ::

Če pogledamo

CLio 1.5 dci ( 2002-2005 )

65 konjski je klump ...

navor: 160 Nm/2000 rpm
pospešek: 0 - 100 km/h 15 sec
povprečna poraba: 4.3 l/100 km. ( relacija 3.5 , mesto 5.3 )
končna hitrost: 163 km

1.5 dci 85 konjev ( 2002-2005 )

navor: 185 Nm/2000 rpm.
pospešek: 0-100 km/h 12.2 s
končna hitrost : 175 km/h
povprečna poraba : 4.3l /100 km ( relacija 3.5 , mesto 5.3)

1.5 dci 105 konjski so pa šele od modela Clio 3 ( 2005 -2009 )

navor:240 Nm/2000 rpm.
pospešek: 0-100 km/h 11.1 s
končna hitrost : 190 km/H
povprečna poraba: 4.6l ( relacija 4.1 , mesto 5.7 )


Drugače pa je sploh model II ( 2002-2005 ) po podatkih zelo varčen voz ( verjetno 82 konjski ), saj lastniki poročajo o porabi 3.6 litra na 100 prevoženih km.


Ne bom preveč pametoval, ker ne vem ampak mislim, da sem bral, da imajo probleme turbinami in šobami. Bo kdo povedal več, če ve.

NecroFlex ::

Očetov je 3. generacija ima pa ta problem ki si ga omenjal
http://avtonasveti.com/renault-clio-3-2...

Glih 1.5 je tako da pade pod tole težavo.
Asus ROG Strix Scar II GL704GW:
i7-8750H | 32GB DDR4 2666MHz | RTX 2070 8GB | 2TB NVMe SSD + 1TB SATA SSD

Gambino ::

Opel Corsa C, 1.4 letni 2005 pije moji od 5 do 7l in nima nekih hudih problemov. Za menjavo olja in filtrov vsako leto da pa 70E, kar se mi tud ne zdi veliko. Tako da je to bolj šparavček.

krneki0001 ::

rupsi31 je izjavil:

Če pogledamo

CLio 1.5 dci ( 2002-2005 )

65 konjski je klump ...

navor: 160 Nm/2000 rpm
pospešek: 0 - 100 km/h 15 sec
povprečna poraba: 4.3 l/100 km. ( relacija 3.5 , mesto 5.3 )
končna hitrost: 163 km

1.5 dci 85 konjev ( 2002-2005 )

navor: 185 Nm/2000 rpm.
pospešek: 0-100 km/h 12.2 s
končna hitrost : 175 km/h
povprečna poraba : 4.3l /100 km ( relacija 3.5 , mesto 5.3)

1.5 dci 105 konjski so pa šele od modela Clio 3 ( 2005 -2009 )

navor:240 Nm/2000 rpm.
pospešek: 0-100 km/h 11.1 s
končna hitrost : 190 km/H
povprečna poraba: 4.6l ( relacija 4.1 , mesto 5.7 )


Drugače pa je sploh model II ( 2002-2005 ) po podatkih zelo varčen voz ( verjetno 82 konjski ), saj lastniki poročajo o porabi 3.6 litra na 100 prevoženih km.


Ne bom preveč pametoval, ker ne vem ampak mislim, da sem bral, da imajo probleme turbinami in šobami. Bo kdo povedal več, če ve.


To so imeli probleme samo 85 in 105KM. Pa ne s turbinami, ampak ojničnimi ležaji. Če si zmanjšal interval menjave olja iz 20kkm na 10kkm nisi imel teh problemov.

hojnikb ::

tut z šobami so bli problemi.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

m0LN4r ::

Za 2k se vzame avto, kjer je malo elektronike, brez turbota, pa podobnih kozlarij. Enga cist navadnega bencinarja brez moci, ki ti ga vsak v garazi popravi, ko je treba kak potrosn material menjat.
;)

Do trgovine pa nazaj oz. tistih 15km v eno smer bo povsem dovolj.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

buneech ::

rupsi31 je izjavil:

1.5 dci 82 konjev ( 2002-2005 )

navor: 185 Nm/2000 rpm.
pospešek: 0-100 km/h 12.2 s
končna hitrost : 175 km/h
povprečna poraba : 4.3l /100 km ( relacija 3.5 , mesto 5.3)

Js sm mel tega, 25km na šiht, mešano, 3,7l/100km. 1100km do rezerve, vrhunsko.
100 konjev 1.5dci je bil tudi v clio mk2, samo so bili dokaj redki.

Do 2004 so imeli probleme s šobami, Delphi pumpe niso bile ok. Pumpa se obrablja, opilki iz pumpe so leteli do šob, in potem so bili posledično problemi s šobami.

rupsi31 ::

buneech je izjavil:

rupsi31 je izjavil:

1.5 dci 82 konjev ( 2002-2005 )

navor: 185 Nm/2000 rpm.
pospešek: 0-100 km/h 12.2 s
končna hitrost : 175 km/h
povprečna poraba : 4.3l /100 km ( relacija 3.5 , mesto 5.3)

Js sm mel tega, 25km na šiht, mešano, 3,7l/100km. 1100km do rezerve, vrhunsko.
100 konjev 1.5dci je bil tudi v clio mk2, samo so bili dokaj redki.

Do 2004 so imeli probleme s šobami, Delphi pumpe niso bile ok. Pumpa se obrablja, opilki iz pumpe so leteli do šob, in potem so bili posledično problemi s šobami.


Koliko je pa stroškov?

Ja, sej vsi, ki ste si ali pa ki si lastite cliota 1.5 dci vedno pohvalite izjemno nizko porabo.

krneki0001 ::

Moja mat ima clio storia iz leta 2006, torej 1.5dci z 68KM. Z avtom je naredila že malo čez 190k kilometrov, crknilo ni še nič, redni servisi so pa nekje 2x letno, na 10k kilometrov.

Unknown_001 ::

krneki0001 je izjavil:

crknilo ni še nič


Kar še ni, pa še bo ;)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

shadeX ::

Vseeno je s 190k km, prihranila za kar nekaj popravil.

krneki0001 ::

Tudi če sedaj ko je 10 let kaj crkne, ni problema, bom pač zamenjal in se bo vozila dalje.

m0LN4r ::

krneki0001 je izjavil:

Moja mat ima clio storia iz leta 2006, torej 1.5dci z 68KM. Z avtom je naredila že malo čez 190k kilometrov, crknilo ni še nič, redni servisi so pa nekje 2x letno, na 10k kilometrov.

servis na vsake 10k tut ni zanemarljiv strosek, jaz jih delam pa ravno na 20k
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

krneki0001 ::

Servis na 10k je filter zraka, filter olja in olje, kar znese za cliota nekje 27€. Če ti je to nezamarljiv strošek, potem pa...

Kupiš 5 litrov (SWAG pri potokarju) olja za 18€, filter olja za 3€ in zračni filter za 6€, pa to doma zamnejaš.

hojnikb ::

filter zraka vi menjujete na 10k ?
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

krneki0001 ::

Za 6 evrov? Zakaj pa ne?

Na svojem avtu menjam svečke, olje, oljni filter, zračni filter in kabinski filter na 15k.
Bencinski filter, olje v menjalniku in diferencialih (12 litrov vse skupaj) pa na 60k, torej vsako četrto menjavo olja v motorju.
Na 150k delam veliki servis na motorju in zamenja se tudi zavorna tekočina.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

tut kakšne druge zadeve so poceni, pa se jih ne menjuje tko pogosto.

Po drugi strani pa potem vidiš folk, k 20 let fura isti zobati jermen in 10 let stare gume...
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

krneki0001 ::

Lej, jaz enkrat na leto menjam termostat, ljudje se pa smejejo temu, češ saj termostat res ni treba menjat. Ampak meni je manjši strošek dat tistih 15€ enkrat letno, kot pa če termostat odpove, dati 400 ali več evrov za popravilo mašine in imeti stroške s tem da ostaneš kje na cesti.

Ampak za svoj avto lahko rečem, da je redno vzdrževan in da nima nobene hibe, ker točno vem kaj in kako je z avto.

Če kaka zadeva daje ven drugačen zvok, kot ponavadi, grem to pogledat in preventivno zamenjam, da imam potem za naprej mir.

Zato pa v vsakem trenutku upam z avtom na 10k kilometrov dolgo pot, pa vem da me ne bo pustil na cesti, kljub temu, da je avto star in ima kilometrov toliko, da se večina ljudi kr križa zraven.

Zgodovina sprememb…

buneech ::

rupsi31 je izjavil:

Koliko je pa stroškov?

Moj lih ni bil nek vzor, v dveh letih sm menjal spredi fedre, en kolesni ležaj, ključavnico sovoznikovih in prtljažnih vrat, kljuko sovoznikovih vrat pa voznikovo stransko steklo, samo to zadnje je bilo zaradi vloma. Drugače pa redni servis 1x na leto, nič pretiranega.

IL_DIAVOLO ::

20km na dan znese 30k km v enem letu? 8-O

More like 10k max

krneki0001 ::

365 dni x 20km je ???? :))

kiFni ::

Evo neki tacga tacga, honda civic

Ima 5 vrat kot hočeš
Nizka poraba nekje 6-6,5 povprečje

Se kar noče pokvarit :) tud dobr potegne. sam vozim tako hachback. Samo redno servis na 10 do 12k km, vinjeta pa bencin...

Heavy ::

krneki0001 je izjavil:

Lej, jaz enkrat na leto menjam termostat, ljudje se pa smejejo temu, češ saj termostat res ni treba menjat.



Termostat za Subaru za 15€?
#TeamFelix

krneki0001 ::

Če ti kupuješ v sloveniji robo za 2.5 kratnik cene, ti jaz ne morem prav dost pomagat.
Iz nemčije ga dobim za 14,98€. Komplet jermenov pa vodno pumpo, ter rolce in napenjalec pa za 154€, pri nas je pa 405€ enak komplet.

Heavy ::

Lahko bi pomagal na tak način, da daš link do teh nemških trgovin.
#TeamFelix

krneki0001 ::

Recimo, že tukaj dobiš orenk ceneje dele. To so nemške trgovine, samo stran je v slovenščini, da je lažje naročat.
http://www.avtodelionline.si/
http://www.rezervniavtodeli24.si/

pošljejo še isti dan, ko dobijo plačano robo. Do slovenije potuje ponavadi 2 do 3 dni. Vsaj jaz dobim robo na dom vedno v roku štirih dni po plačilu.

Recomo fedri in amortizerji za moj avto so na tej strani pršli s ceno 150EUR, pri nas v trgovinah pa malo čez 300.

Zgodovina sprememb…

Heavy ::

Hvala, vidim kakšne razlike so, pa še eksotiko imajo (da ne hodiš do pooblaščenca za plastično letvico za 30€).
#TeamFelix

krneki0001 ::

Zmeni se s kolegi, naredite group buy nad 300 evri, pa še poštnine ni več. drugače je poštnina 10EUR.

Zgodovina sprememb…

joze67 ::

hojnikb je izjavil:

joze67 je izjavil:

30.000 km /2,5l = 12.000km/leto. Težko upraviči dizla, posebej starega.
kaj točno si hotel povedat s tem izračunom ?

Da je OP 30k km naklepal v dveh letih in pol, ne v enem letu. Kar vpliva.

rupsi31 ::

joze67 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

joze67 je izjavil:

30.000 km /2,5l = 12.000km/leto. Težko upraviči dizla, posebej starega.
kaj točno si hotel povedat s tem izračunom ?

Da je OP 30k km naklepal v dveh letih in pol, ne v enem letu. Kar vpliva.



Pa še to večino v službi pri dostavi ;).

Osebno mislim, da če ima bencinar porabo med 6 in 7 litrov ( 6 realcija in 7 mesto ) povsem ok. In takšnih ni malo.

krneki0001 ::

Večina jih ima na relacijo še manjšo porabo, vsaj kar se novejših 1.2, 1.4 in 1.6 turbo motorjev tiče.
MB CLA 180 (1.6 turbo bencinar), povprečna poraba na relacijo (ljubljana - praga - ljubljana) je 4.9 litra, vožnja pa 130km/h po števcu in tempomat. Po mestu pa ne pride čez 6 litrov.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

če maš lahko nogo, sicer bo pa hiter tut kakšnih 10L+
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

krneki0001 ::

nič več. Pri tastarih turbinah bi bilo mogoče, danes se pa 1.6 turbo bencinar obnaša skoraj kot 1.6 turbo dizel in preko 9 litrov tudi s težko nogo ne boš prišel. Smo probali pa tam do 8.5 litra je še šlo, več pa ne.
Ja mogoče na kaki gorski cesti pa gas u poden, ampak tam pa tut kateregakoli dizla spraviš na tako porabo.

Zgodovina sprememb…

rupsi31 ::

hojnikb je izjavil:

če maš lahko nogo, sicer bo pa hiter tut kakšnih 10L+


Če ga voziš z max hitrostjo po AC-ju 190-200. Pol pa ja.

hojnikb ::

tut z težko nogo in divjanjem prideš hiter na tok.

Bo @janac več povedal, k ma tut turbobencinca :)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

rupsi31 ::

hojnikb je izjavil:

tut z težko nogo in divjanjem prideš hiter na tok.

Bo @janac več povedal, k ma tut turbobencinca :)


ker je blo tok turbo bencinarjev leta 2002-2006 :).

Turbo bencinarji so se zadnja 3 leta razpasli kot muhe na dreku.

krneki0001 ::

Ja, ker zmanjšujejo kubaturo in obešajo turbine nanje. Pol imaš pa 1.0 biturbo motor s 190KM. Ampak življenjske dobe ne bo mogel imeti nikoli kot recimo 5.0 z 190KM, ki po 50 letih še vedno dela brez problemov (recimo na kubi sem videl polno teh avtov, ki se še vedno vozijo brez problemov ob minimalnem servisiranju).

hojnikb ::

zakaj ne ?
Če je 5.0 190hp iz slabih materialov (ali je kakšna stvar slabo dimenzionirana) bo tut takšen motor zdržal manj kot 1.0 190HP, čeprav je hudo underpowerred.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

krneki0001 ::

Na 5.0 ali še večjem motorju z konjenico kubatura/20 ni slabih materialov ali slabo dimenzioniranih. Zadeve so bile narejene da bodo delovale večno. In to vidiš sedaj na kubi, ko imajo ameriške avtomobile iz leta 1950, torej čez 60 let stare, ki se še vedno brez problema in ob minimalnem vzdrževanju vozijo po njihovih cestah.

rupsi31 ::

krneki0001 je izjavil:

Ja, ker zmanjšujejo kubaturo in obešajo turbine nanje. Pol imaš pa 1.0 biturbo motor s 190KM.


Potem pa kup takšen avto z 180.000 km. jaz ga ne bom.

hojnikb ::

krneki0001 je izjavil:

Na 5.0 ali še večjem motorju z konjenico kubatura/20 ni slabih materialov ali slabo dimenzioniranih. Zadeve so bile narejene da bodo delovale večno. In to vidiš sedaj na kubi, ko imajo ameriške avtomobile iz leta 1950, torej čez 60 let stare, ki se še vedno brez problema in ob minimalnem vzdrževanju vozijo po njihovih cestah.

verjetno ti pa noben na kubi ne pove, kokrat je tak motor že bil rebuildan. Bigger is not always better. So mel amerikanci kr neki turdov od motorjov.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

GrimReaper ::

krneki0001 je izjavil:

nič več. Pri tastarih turbinah bi bilo mogoče, danes se pa 1.6 turbo bencinar obnaša skoraj kot 1.6 turbo dizel in preko 9 litrov tudi s težko nogo ne boš prišel. Smo probali pa tam do 8.5 litra je še šlo, več pa ne.
Ja mogoče na kaki gorski cesti pa gas u poden, ampak tam pa tut kateregakoli dizla spraviš na tako porabo.

200KM 1.6T (150KM verzije so že zdavnaj zamenjali z 1.4-1.5) sigurno od vseh proizvajalcev pijejo 13l pri vožnji kjer se ne oziraš na porabo (regionalka in pospeševanja vedno na polno), tudi mi ni jasno kako bi lahko pri novih motorjih kaj občutno zmanjšali porabo, za deci ja, v litrih pa to ne gre.
Recimo uradni podatki za Corso E OPC so še za 0,1-0,3l višji kot pri Corsi D OPC.

Ampak ti kot vidim imaš v mislih bolj MB, kar je popolno nasprotje od ljudem bolj dostopnih avtomobilov, res pa da so to sedaj samo še športne izvedenke, razen kakšne Astre.
Mercedesi po uradnih podatkih res pijejo malo, ampak to že zaradi majhne konjenice. Edino za A200 156KM bi bilo zanimivo vedet realno porabo, ker po uradnih ne moreš sklepat nič, če ima skoraj enako kot A160 s 102KM.
Ampak mene zanima taka vožnja kot je pri Corsi OPC za 13l, to pa tudi ta MB sigurno pokuri 11l. Res pa da po drugi strani ne bo šel noben kupovat takega avta za športno vožnjo, tako da je realna poraba prej 8l.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

GrimReaper je izjavil:


200KM 1.6T (150KM verzije so že zdavnaj zamenjali z 1.4-1.5) sigurno od vseh proizvajalcev pijejo 13l pri vožnji kjer se ne oziraš na porabo (regionalka in pospeševanja vedno na polno), tudi mi ni jasno kako bi lahko pri novih motorjih kaj občutno zmanjšali porabo, za deci ja, v litrih pa to ne gre.
.

Ravno tako kot so pri dizlih povečali pospeške. S turbino.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

rupsi31 ::

GrimReaper je izjavil:


200KM 1.6T (150KM verzije so že zdavnaj zamenjali z 1.4-1.5) sigurno od vseh proizvajalcev pijejo 13l pri vožnji kjer se ne oziraš na porabo (regionalka in pospeševanja vedno na polno), tudi mi ni jasno kako bi lahko pri novih motorjih kaj občutno zmanjšali porabo, za deci ja, v litrih pa to ne gre.



To pač ni res. Iz prve roke, da BMW f30 320 turbo bencinar 184 konjev pije 6- 6.6 litra ( mesto, regionalka, AC ) ..

hojnikb ::

to se voziš zeeeelo lepo, da prideš na tako porabo, sicr ni šans
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

kiFni ::

V mojem zgornjem postu sem skopiral naroben url. Mislil sem nekaj takega, honda civic

Ta je avtomatik, z ročnim še lažje najdeš. lp
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44658670 (17552) Berserker
»

Dizl motorji 1.3-1.5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
756276 (3388) nekoman
»

Prevelika poraba? Renault megane 1.9dci 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
859513 (5981) nekoman
»

Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10324044 (10985) Matej22
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14638194 (35075) Matwic

Več podobnih tem