» »

Prvi avto

Prvi avto

1 2
3
»

rupsi31 ::

hojnikb je izjavil:

to se voziš zeeeelo lepo, da prideš na tako porabo, sicr ni šans



Ni res.

320d F30 192 konjev 4.8 poraba ( mesto, regionalka , Ac 160-170 km/H.. )

hojnikb ::

4,8L z lahko nogo, ja. Če se boš pa malo bolj živahno vozu (kar se spodobi za 200HP) bo pa hitro več :)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

rupsi31 ::

hojnikb je izjavil:

4,8L z lahko nogo, ja. Če se boš pa malo bolj živahno vozu (kar se spodobi za 200HP) bo pa hitro več :)



haha. NImam jaz lahke noge. Vozim živahno.

Lp.

Sami ::

hojnikb je izjavil:

4,8L z lahko nogo, ja. Če se boš pa malo bolj živahno vozu (kar se spodobi za 200HP) bo pa hitro več :)


Ni res, ga ima kolega...divja vožnja, LJ-Koper...150-190km/h celo pot okoli 7,1L povprečna.

Normalne povprečne kombinirane vožnje ima pa 5,6L/100km.

Ni to 20 let star Rover...res ne vem zakaj take trosiš naokoli, v familji imamo 3 avtomobile (Corsa D 1.2 16V, Auris 1.33 16V, Golf IV 1,9TDI), nobeden od njih nima take porabe, pa se vozi normalno/dinamično.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

hojnikb ::

zivahna voznja pa 4.8l porabe ne gre skupaj, tudi pri bmwju.razn ce nekoga 1x prehitis, potem pa 500km vozis konstantno.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Sami ::

hojnikb je izjavil:

zivahna voznja pa 4.8l porabe ne gre skupaj, tudi pri bmwju.razn ce nekoga 1x prehitis, potem pa 500km vozis konstantno.


Pri F30 320d komot lahko prideš na to porabo, jaz imam na 1,9TDI-ju pa ga ne šparam povprečno malo čez 5L.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

hojnikb ::

Ni to 20 let star Rover...res ne vem zakaj take trosiš naokoli, v familji imamo 3 avtomobile (Corsa D 1.2 16V, Auris 1.33 16V, Golf IV 1,9TDI), nobeden od njih nima take porabe, pa se vozi normalno/dinamično.


mogoce zato, ker anglez ni edini avto, ko sem ga kdaj vozu. in vem da radi bullshitirate oz. mate svoje definicije sportne oz. umirjene voznje.

Sami je izjavil:

hojnikb je izjavil:

zivahna voznja pa 4.8l porabe ne gre skupaj, tudi pri bmwju.razn ce nekoga 1x prehitis, potem pa 500km vozis konstantno.


Pri F30 320d komot lahko prideš na to porabo, jaz imam na 1,9TDI-ju pa ga ne šparam povprečno malo čez 5L.

seveda lahko prides na tako porabo, to noben ne dvomi. samo z tezko nogo ne.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

GrimReaper ::

rupsi31 je izjavil:

To pač ni res. Iz prve roke, da BMW f30 320 turbo bencinar 184 konjev pije 6- 6.6 litra ( mesto, regionalka, AC ) ..

Samo kdor nima preveč denarja, bo izkoriščal vsaj 80% konj, to mislim čim gremo nad 100-140KM. Tako da govorit da 184KM pije 6l je kr neki, to ga prehitim z 1.0 (razen na AC BMW ne bi smel vozit več kot 140, ker pač več kot 150 1.0 ne gre, v naselju in na regionalkah pa brez večjih problemov, 1. oz. 2. in si mimo) in mi bo pil enako 6l.
Tudi sam nisem kupil 185KM avta zato da se bom sedaj vozil z 8l porabe (seveda imam 12-13l na tank, na eno vožnjo pa 16l BP), za kar moram prestavljat že pri 2500rpm, kar je 50KM (to ni neki na blef, ampak točna številka, ker imam pomerjenega na dynu). Pa tako hitro prestavljanje navzgor tudi ne da enakih pospeškov kot če greš ti z 1.0 50KM do 6000rpm.
Testiral sem sicer samo pri 4000rpm in pridem na 12s do 100, tako da časovno bi mogoče res dobil enak čas pri 2500rpm (nekje 18-19s so imeli), ampak še vedno mislim da bi me lahko 1.0 prehitel, če bi sam vozil umirjeno.

Seveda je udobje v vožnji povsem drugo, če se ti voziš s 185KM avtom pri nizkih obratih (večina mladih do 35-40 sem sicer prepričan, da bi raje terali 1.0 kot pa zehali med vožnjo 2.0 TB-ja, ta da užitke šele ko se oddaljuješ od 3000), ampak kot že na začetku rečeno, to si lahko privoščijo samo res bogati.
Ampak potem je pa spet vprašanje, ker očitno imajo viška denarja, zakaj je potem problem dat še za bencin. Tako da ta tvoj primer pride v poštev samo za kakšnega starejšega Nemca, njemu ni problem dat za bencin, ampak do športne vožnje mu pa tudi ni. Saj v SLO mogoče da je tudi kakšen tak ali dva, ampak to potem že ni več omembe vredno in nima smisla v tej temi pisat, da tak avto pije 6l, če pa so to res izredni primeri.
Zeperfs pravi 6l economy in 10l sport, kar je seveda tudi odlično za tako težek avto. Recimo prej omenjeni Corsi OPC imata 7,5-7,9 oz. 17-18l.

Pa btw sem sedaj ugotovil, da je Zeperfs še najboljša stran kjer dobro vidiš min in max porabo, tudi za mojega se kar ujema z 8,5 in 17,0l. Če obe deliš z 2 si pa tudi že kar dobro zadel realno porabo pri športni vožnji, ker pač max je možno samo na dirkališču ali če si vedno nad 6000rpm.
Za A200 sem pa sedaj tudi dobil odgovor, 10,5l ima sport, tako da nisem veliko falil z 11l.

Ja, sveta nemška trojica očitno res dela čudeže, še vedno mi sicer ni jasno kako. Ampak kar je nam smrtnikom dostopnih avtomobilov, Opel, Ford, Seat, Renault, Peugeot, imajo pa zaenkrat še povsem normalno porabo in niso iznašli res ničesar novega kar ni bilo že v 2007, ko so začeli prihajati 1.4 in 1.6T.
Pri športni vožnji bi moral imet 1.4T 150 nekje 9-10l (tega sem vozil in lahko potrdim, ampak če je veliko prometa hitro padeš na 8l), 1.6T 200 pa 11-13l. Kdor misli imet manj, gleda napačen avto, 1.6T sploh nima smisla kupovat za varčno vožnjo, 1.4T 150 pa tudi ne, ker se z 1.4T 125 (Opel Astra K) ne bo peljal nič drugače, ker ima enako 245Nm navora. Bo pa privarčeval pri zavarovanju.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

amacar ::

Sami je izjavil:

hojnikb je izjavil:

zivahna voznja pa 4.8l porabe ne gre skupaj, tudi pri bmwju.razn ce nekoga 1x prehitis, potem pa 500km vozis konstantno.


Pri F30 320d komot lahko prideš na to porabo, jaz imam na 1,9TDI-ju pa ga ne šparam povprečno malo čez 5L.


Če js 1.9tdija "teram" (recimo relacija Podčetrtek- center Maribor, AC 150-160, zunaj naselij 100-120km/h, naselja 55km/h) sem bolj tam na 6.2L. Če se na isti relaciji vozim na zgornji meji omejitev (pri 130 na AC je že 3000 obratov) sem tam na 5.5-5.7, če se pa vozim (za 10-15km/h manj od omejitev) pa pridem na cca 5-5.2L, ampak to je bolj penzionistična vožnja, tako kot se vozi na žalost večina folka.

Sem pa enkrat ponoči ob 3 zjutraj na prazni cesti prišel na poti Hramše-Celje-Podčetrtek na porabo 3.8L, ampak takrat so se mi poklopili vsi semaforji, cesta je bila čisto prazna, vožnja pa okoli 70-75km/h. Čeprav če pomislim, težko rečeš temu vožnja, bolj nepremičnina :))

Definitivno ima vsak svojo definicijo normalne/dinamične vožnje, zato so ti podatki o porabi brezvezni, mora vsak posamezni voznik poskusiti in primerjati.

GeForce ::

+1

Tudi moj 1.9TDI je podobno žejen ob podobnih hitrostih. Nevem kako pa ga "dinamični vozniki" spravijo na 5l in manj, ampak se ne sekiram. Ponavadi vozim naselja 50km/h, relacija 100km/h in AC 140km/h (vse to po števcu, tako da dejanska hitrost je ravno tam nekje na omejitvi) in imam zadnjih 15000km porabo ravno 5.55L, kar je meni osebno za 15 let starega dizla super 8-)

m0LN4r ::

1.
Veliko se da prisparat z manj bremzanja z bremzo in vec z motorjem. Ravnotako se da malo prisparat ze po majhnih klancih navzdol recimo. V zameno, ga lahko po tem toliko vec teras po ravnem ko treba.
Pa prisparat se, da tudi z ohranjanjem hitrosti, torej potem ne rabis toliko pospesevat.

Tipicn primer je ali se bos v nekomu pripeljal do riti in pelal z njegovo _nizko_ hitrostjo pa cakal, da potegnes mimo. Jaz recimo splaniram to da bom sel mimo takoj ko ga zagledam pa letim mimo, tut v ovinku ce treba. Nebom jaz spuscal svojo hitrost po nepotrebnem.

2.
Dinamicna voznja je za nekatere, da se z 60kmh pripeles par metrov pred semafor potem pa bremza ko budala nepotrebno.

Jaz grem zjutraj cez 18 semaforjev, ce bi tako delal bi tut z kurac motorjem mel porabo v visavah. NA casu neprofitiram prakticno nic, ker je pred mano "gneca" vozil. V bistvu sem ugotovil, da ko se mi prvi semafor prizge zelen in peljem 40kmh, lahko brez zaviranja zapeljem cez naslednjih 5 semaforjev. Drugace pa se moram pri vsakem ustavit, ker sem glih 5-10 sekund prehitro tam.
Pa ne spomnim se kako je to tocno v slo, ampak se izboljsuje. V DE je tak nacin voznje ze priucen. Tam ni zaletavanja od semaforja do semaforja, ce ni treba.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Heavy ::

GeForce je izjavil:

+1

Tudi moj 1.9TDI je podobno žejen ob podobnih hitrostih. Nevem kako pa ga "dinamični vozniki" spravijo na 5l in manj, ampak se ne sekiram. Ponavadi vozim naselja 50km/h, relacija 100km/h in AC 140km/h (vse to po števcu, tako da dejanska hitrost je ravno tam nekje na omejitvi) in imam zadnjih 15000km porabo ravno 5.55L, kar je meni osebno za 15 let starega dizla super 8-)



Skoraj ista poraba, sem pa ga spravil na 5l, tako da sem začel voziti okoli 120 do 130. Pri 140 se mi je vedno dogajalo, da je kakšen romun, ki misli, da je na Gumballu zapeljal na prehitevalni pri 100kmh. Potem moraš bremzat, nazaj pospeševat in ponovit vajo čez par kilometrov, ko nekdo v 1.2 malčku se loti prehitevat dva šleparja. Pa sem se igral igro, da skušam ne pritisnit na bremzo, če ni prisotne nevarnosti. Vmes seveda kakšno prehitevanje do 150, pa se umaknem nazaj na vozni pas in umirim tempo. Gume so pa 225 55 r16.

Na 4,7 pa sem ga spravil prve tedne po nakupu, ko ga nisem bil vajen (prehod iz 1.4 NA bencinarja). Sem vozil med 110 in 120, s zimskimi gumami. Zdaj težko poustvarim tako vožnjo :))
#TeamFelix

stjan ::

Ko berem vaše komentarje o porabi me prime da bi takoj odkupil kakšno vozilo, ki skoraj nič ne rabi :)

Moji avtomobili so pač imeli neko porabo, verjetno bi še v garaži z rezervoarja hlapel bencin :)

1. avto ki sem ga imel Opel Kadet 1.6D letnik 1988 je porabil povprečno 5,5 litra nafte
2. Audi 80 1.6 bencinar letnik 1992 je porabil okoli 8 litrov
3. Ford Escort 1.6 bencin 1996 tudi okoli 7 do 8 litrov
4. Mazda MX5 l. 2001 ca. 7 do 8 litrov, ali pa več, odvisno od vremena :)
5. Hyundai Santa fe 2.0 2004 naftar ca. 8 litrov
6. Kia Soul 2011 ca. 7,5 litrov.

Zastava 750 stara 18 let, ko je šla v pokoj je rabila ca. od 8 litrov naprej, Maruti je rabil ca. 5- 6 litrov, razen ko je vlekel pol tonsko prikolico :) ko je rabil x bencina in novo sklopko pa še kak liter hladilne tekočine.
Službena Lada Niva letnik 1986 pa je rabila ca 18 litrov bencina.

Ker so moji dosedanji motorji porabili več od vaših avtomobilov bom še zanje napisal
Kavasaki ER5 je porabil ca. 5,5 litra
Kavasaki VN1500 od 8 litrov naprej
Triumph Speed4 ca. 6.5 litra pri upokojenski vožnji in potem 2x navzgor
Triumph Tiger rabi ca. 6.5 litra in poljubno več

Več se pa ne spomnim, pač pozabljam, tako kot nekateri ki kaj pozabijo, ko pišejo porabo :)

Ok Golfi gredo na zrak, razen očetov, serija 5 2007 ki rabi od 7 litrov naprej, pa Audi A3 l 2001 tudi tam nekje.

Mogoče so nekateri avtomobili res tako varčni :) ali pa samo vozniki na meji zombijev?

Glede novih mašin pa me zanima kako trajni so motorji s turbino?
Stari motorji brez turbin so zdržali zelo dolgo, glede turbine pa je pred leti znancu šla turbina pri Renaultu Laguni pri okoli 100.000 km, pa na BMW jo je tudi menjal,
tako da verjetno turbine ne bodo delal milijona km?

69charger ::

25 let stara Opelica 2.0 mi pije 8 stalno, pa so vožnje 50-90kmh ali 160 po avtocesti. Fajn je met mal navora da ne rabiš pri vsakem speljevanju šaltat pri 5000 obratov da se kam premakne. Enako porabo sem imel pri prejšnjem avtomobilu 1.4 75km pa še 16v je bil, več obratov za iste pospeške = več porabe.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Heavy ::

Kot poslušam rabi 1.9 manj kot 2.0 TDI, čeprav je novejši motor. Zmanjševanje stroškov proizvodnje na račun operative - dajanje črpalk za gorivo na vsak injektor je drag špas.

Pa še en konkreten primer, Passat 1.9, čipiran na 140 konjev iz 100. Vsakodnevna vožnja iz Kopra na planoto, konkretno nad omejitvami - poraba 6,5.

Turbine pa gredo zaradi načina vožnje v večini primerov. Največ posledic pušča prehod iz visoke obremenitve motorja na ugašanje motorja, ker olje ne more ohladit turbine. Škodi tudi penzionistična vožnja, ko ostajajo saje v sistemu, in ko se te oluščijo in padejo v turbino ali pa se naberejo na lopaticah turbine...

Vidiš pa svašta, od avta ali kombija z 400k+ km z original turbino do odpovedi po 40k km.
#TeamFelix

Buggy ::

spet tema, ki je presla v merjenje porabe pa spet iste finte kot vedno :D

Med seboj porabo primerjati je debilno, ker imamo vsi drugacne relacije, isto mocan motor je lahko v avtomobilih, kjer teza varira za pol tone gor/dol, nenazadnje pa seveda sam nacin voznje, cola platisc, sirina in tlak pnevmatik.....

Ko probas vec avtov z istim nacinom voznje na isti relacij, pa okvirno lahko naredi kaksen zakljucek.

Mesto + avtocesta + ovinkasta hribovita cesta (70%) pri meni je bilo povprecje na tank voznje po omejitvah (voznja v hrib in nazaj) naslednje:

-Opel Vectra B karavan '99 1.6 16v (105KM) -8,5l bencin
-Opel Vectra C karavan '07 2.0T (210KM) - cca 9l bencin
-Opel Astra K (150KM) '15 7,5l bencin
-VW Golf V (90KM) (ta visok) '?? (nadomestni) - 8L nafta
-Laguna 1.9 '04 (120KM) limo - cca 7,5 nafta
-Insignia karavan 4x4 2.0T (285KM)'10 - 11L bencin

Sem imel pa na poti na morje (Lj-Rab) tudi z Vectro 2.0T porabo 6l/100km ...tako da se da vse ce se hoce, vazno je samo ali bomo lagali sami sebi ali se drugim :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Aston_11 ::

Imate pač težko nogo, mnogo klancev ali pa ne vozite po omejitvah, ali pa vozite po omejitvah, pa z mnogo pospeševanja. Dizel pod 5, v okviru hitrostnih omejitev, ni nič posebnega, če ni to ravno težka krava, kot je to passat. Potem pa 6.

Sami ::

Glede novih mašin pa me zanima kako trajni so motorji s turbino?
Stari motorji brez turbin so zdržali zelo dolgo, glede turbine pa je pred leti znancu šla turbina pri Renaultu Laguni pri okoli 100.000 km, pa na BMW jo je tudi menjal,
tako da verjetno turbine ne bodo delal milijona km?


Prva turbina na mojem Golfu IV Variant 1.9TDI 100hp je držala 340.000km, potem pa avto ni več vlekel kot je treba, vse je od načina vožnje....sem prepričan da bi zdržala dlje, če bi ga prejšnji lastnik (sorodnik) pravilno vozil, potem je bila turbina obnovljena, meni seda deluje bp...avto ima 420.000km trenutno.

Sosed taksist pa je imel istega golfa, imel je 650.000km, ko ga je prodal....turbino je menjal pri 515.000km.

Kot poslušam rabi 1.9 manj kot 2.0 TDI, čeprav je novejši motor. Zmanjševanje stroškov proizvodnje na račun operative - dajanje črpalk za gorivo na vsak injektor je drag špas.


Normalno, to je znano, kolegov Passat 2.0TDI 140hp porabi v povprečju liter več, sem vozil že dosti 2.0TDI-jev in so malo bolj žejni, 1.6TDI pa so še bolj ekonomični kot 1,9TDI.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

hojnikb ::

ve kdo v čem je fora, da so VAGovi malčki (recimo polo) zdaj z 1.4tdi, namest 1.2 oz. 1.6 ? NOx ?
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Heavy ::

@Sami, na koliko si pa menjal dvomasni vztrajnik ali tandemsko črpalko (če sploh)?
#TeamFelix

Sami ::

Heavy je izjavil:

@Sami, na koliko si pa menjal dvomasni vztrajnik ali tandemsko črpalko (če sploh)?


Ima enomasni vztrajnik (praktično neuničljiv) nikoli menjan, tudi črpalka ne.

Novejši pa imajo dvomasni vztrajnik, gre dosti prej...kolegu na Passatu 2.0TDI je šel pri 220.000km.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Buggy ::

Zivljenska doma dvomasnega vztrajnika (DMF) je tudi zelo odvisna od nacina voznje. 100Kkm prevozenih v mestu in v kolonah, ko je veliko speljevanja in pospesevanja iz nizkih obratiov ni ista voznji 100Kkm po avtocesti, zato je tudi tukaj tezko oceniti koliko bo le ta zdrzal. Meni je bilo receno da je zivjenska doba DMF povprecno 200Kkm, ki se seveda krajsa ali daljsa glede na nacin voznje.

Spet eni avtomobili imajo lahko celotno sklopko ze tovarnisko poddimenzionirano za svoj navor (s cipanjem to nevarnost se povecas), kjer potisna plosca nima dosti trdih vzemtnih plosc in lahko vztrajnik pri kaksni vleki tezkih bremen ali speljevanju (v klanec) pri visjih obratih hitro pregrejes (lamela zdrsne).

Je pa to "hiba" vseh novih dizlov in tudi bencinarjev, tako da bi rekel da turbina (sploh low pressure) sploh ni vec nek bav-bav ampak je DMF tisti vecji strosek, ki bo nastopil najprej....se posebej kot gledam in berem ljudi, ki vozijo "sprovno" s prenizkimi obrati in pospesujejo iz visokih prestav.

Tudi jaz sem namrec ravno ta teden moral kupiti SACHS komplet (vztrajnik,lezaj,lamela in potisna plosca) saj mi je sklopka prejsni teden pri hudem pospesevanju v hrib najprej zasmrdela (moja napaka)naslednji dan, ko sem se malo hitreje prikljucil na glavno cesto, pa se zdrsnila. Zaenkrat po enem tednu lepe voznje celo ne drsi vec...bo pa vseeno kmalu za zamenjat.

RedDrake ::

1.6TDI pa so še bolj ekonomični kot 1,9TDI.

2013 Seat Leon 1.6 TDI, povprečna poraba na dolgi rok 7,5L/100KM. Vozi se pa relacijo po ovinkasti, a ravni cesti, plus nekajkrat tedensko je cca 620 m višinske v dobrih 6km (okoli 10% povprečen klanec). Hriba je morda 30km, relacije 400 km in mestne 50km na teden. Se pa vozi precej "dinamično". 2000 Seat Leon 1.9 TDI pred tem je imel nižjo porabo za več kot liter na identični trasi z identičnim voznikom ...

Sami ::

RedDrake je izjavil:

1.6TDI pa so še bolj ekonomični kot 1,9TDI.

2013 Seat Leon 1.6 TDI, povprečna poraba na dolgi rok 7,5L/100KM. Vozi se pa relacijo po ovinkasti, a ravni cesti, plus nekajkrat tedensko je cca 620 m višinske v dobrih 6km (okoli 10% povprečen klanec). Hriba je morda 30km, relacije 400 km in mestne 50km na teden. Se pa vozi precej "dinamično". 2000 Seat Leon 1.9 TDI pred tem je imel nižjo porabo za več kot liter na identični trasi z identičnim voznikom ...


Tukaj je najverjetneje napaka na voznikovi strani, v tem primeru bi imela z bencinarjem 10L+...tukaj nekaj ne štima, napačno prestavljanje, nepotrebno pospeševanje s polnim gasom ali pa celo okvara avtomobila...7,5L povprečne za 1.6TDI-ja je gonjenje in ne dinamična vožnja.

Partneričin oče ima Golfa VI Variant 1.6TDI 105hp, z isto vožjo kot vozim mojega 1,9TDI-ja imam okoli 0,3L/100km manj porabe, tudi bolje gre.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

RedDrake ::

Tašča vozi iste relacije že 20+ let. Ima pa novi avto občutno slabši motor = manj moči, bolj traktorski zvok čeprav je stari že na 16+ letih in 400kkm+. Možno, da je zadaj kakšna okvara, ampak če je, potem je že od novega.

Sami ::

RedDrake je izjavil:

Tašča vozi iste relacije že 20+ let. Ima pa novi avto občutno slabši motor = manj moči, bolj traktorski zvok čeprav je stari že na 16+ letih in 400kkm+. Možno, da je zadaj kakšna okvara, ampak če je, potem je že od novega.


Sodelavec ima Leona l. 2010 ali 2011 ne vem točno, 1.6TDI 105hp, poraba manjša kot pri mojem 1,9TDI, kolega škodo Fabio 1,6TDI 90hp....poraba podobna.

V tem primeru nekaj ne štima, oba Leon in Golf 1.6TDI, razen Škode (90hp) sta bolj poskočna kot moj 1.9TDI.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

GeForce ::

Sam pa opažam da je 1.6TDI bolj varčen samo na AC, pa še to verjetno le zaradi menjalnika, ker ima 4. in 5. brzino konkretno daljši kot moj 1.9TDI. Pri relacijski vožnji in pa kakšne "hribovske" trase, je pa 1.9 precej manj žejen.

Aja, gre pa za Golf IV 1.9TDI 90hp in Golf VI 1.6TDI 105hp. Je pa res da je 1.6TDI precej bolj poskočen (in tih in manj tresoč :))), edino pri speljevanjih z vklopljeno klimo je pa polom ;((

Sami ::

Res je 1.6TDI je tišji, bolj miren in motor se mi zdi bolj prožen, 5. brzina je res konkretno daljša, po mojih izkušnjah mi je vedno manj pil, tudi čez Ljubelj recimo.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

m0LN4r ::

Evo jst pa vodim evidenco namesto, da gledam v racunalnik:
http://www.spritmonitor.de/de/user/m0LN...

Lahko vprasate ljudi, ki me poznajo, ne vozim skor nikol pocasi, prej bojo rekli obratno.

Te stevilke zgoraj so kr realne. Moja mama in sestra, ki vozita normalno, ne prehitro ne prepocasno imata obe porabo po 5L/100. Obe imata Polota 1.4 TDI.
En je novejsi 2015 (blumocion), drugi pa 2009 (tricilinder). Novejsega lahko teras malo bolj in bo porabil isto, kot 2009 brez teranja.

Zanimivo.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Unknown_001 ::

Ko že nabijate o porabi... jst mam med letnimi gumam (valar 225) in zimskimi (ožje) za cel liter porabe razlike. Tak da niso vaša opažanja najbolj primerljiva. Z ožjo gumo jaz bp pridem na porabo 4L (rekord 3.8) s taširšo pa nižje kot 4.8 nisem prišel.

Govorim za tono in pol težko tele z 1.6 102 konjskim turbodizelskim agregatom.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

RedDrake ::

Mhm.

Hladen zrak pomeni več moči/izkoristka motorja (= manjša poraba)
Topel zrak pomeni več klimatske naprave (= večja poraba)
Gume tudi dodajo, samo ne 20-25%!
Eko gume lahko imajo tam 40% nižji kotalni upor od navadnih, pa je to prihranek slabega pol litra na 100km. Če bi hotel doseč enako znižanje kotalnega upora na prehodu iz letnih 225 pnevmatnik na zimske, bi te morale biti tam reda 165 ali še manj. Če bi hotel liter, potem bi se že skoraj po motorističnih gumah vozil ...

Buggy ::

pa sirina pnevmatike niti ni tolk velik problem kot nevzmetna masa....jaz imam na 20 colah 245/35 zaradi tega slabse pospeske in dost vecjo porabo...feltne so prisle zraven avta, da se ne bo kdo spotikal in se bojo zamenjale za majse, ko skurim trenutne gume do konca.

tukaj je primerjava istih pnevmatik na istih platiscih, razlicnih dimenzij...teza dejansko steje

http://www.caranddriver.com/features/ef...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Unknown_001 ::

Ah pozabu povedat, zimsek so R15 letne R17
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

NecroFlex ::

Še nekaj me zanima, kakšna je razlika med 1.6 in pa 1.9 motorjem pri zavarovanju in cestnini. Vem da so razlike ker sta 2 različni kategoriji, samo ne vem kako velika je razlika?

Pač gledam in vidim da se 1.6 avti dražje prodajajo kot 1.9 praktično isti letnik.
Asus ROG Strix Scar II GL704GW:
i7-8750H | 32GB DDR4 2666MHz | RTX 2070 8GB | 2TB NVMe SSD + 1TB SATA SSD

hojnikb ::

zavarovanje je odvisno od konjev, ne od kubature.

Za samo kubaturo maš pa tle
https://www.amzs.si/storitve/pregledi-i...
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

krneki0001 ::

cestnina se plača po kubikih. 1.6 ima 96€ cestnine, 1.9 pa 153€ cestnine.

do 1350ccm - 62€
od 1350 do 1800 - 96€
od 1800 do 2500 - 153€
od 2500 do 3000 - 282€
od 3000 do 4000 - 452€
od 4000 naprej - 565€

Siddh ::

RedDrake je izjavil:

Mhm.

Hladen zrak pomeni več moči/izkoristka motorja (= manjša poraba)
Topel zrak pomeni več klimatske naprave (= večja poraba)
Gume tudi dodajo, samo ne 20-25%!
Eko gume lahko imajo tam 40% nižji kotalni upor od navadnih, pa je to prihranek slabega pol litra na 100km. Če bi hotel doseč enako znižanje kotalnega upora na prehodu iz letnih 225 pnevmatnik na zimske, bi te morale biti tam reda 165 ali še manj. Če bi hotel liter, potem bi se že skoraj po motorističnih gumah vozil ...


Hladen zrak ne pomeni manjše porabe. Mi imamo clia, letne in zimske gume so istih dimenzij, poleti so namontirane celo težje feltne, pa je poleti poraba vsaj pol litra nižja. Vožen pa čez celo leto po istih relacijah.
Poznam tudi primer subaru impreze, na prehodu iz 255 gum na 225 se je poraba znižala za skoraj dva litra.


hojnikb ::

porabo bo znižal kvečjemu kak hot air intake.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

krneki0001 ::

Pozimi je poraba večja, ker dlje časa potrebuješ da ogreješ motor na delovno temperaturo in takrat imajo vsi avtomobili veliko večjo porabo.

Res je, v hladnem zraku je več kisika. Ampak avto rabi razmerje še vedno enako med zrakom in bencinom (14.7:1), zato imaš lahko pozimi malo boljše izgorevanje, poraba pa ne bo nič manjša ali pa zanemarljivo manjša. Samo kisikova sonda (lambda sonda) bo imela malo manj dela.

RedDrake ::

Ja, res je, pri NA mašinah ni ravno velike prednosti. Vsak turbo (vsi dizli in čedalje več bencinarjev) pa bo imel mnogo boljši izkoristek v hladnem, kot v toplem, razen če ima nesramno predimenzioniran intercooler (kar noben stock avto nima).
Poznam tudi primer subaru impreze, na prehodu iz 255 gum na 225 se je poraba znižala za skoraj dva litra.

A-ha. Iz koliko na koliko pa, če ni skrivnost?
Ker če je šlo iz 32 na 30, potem je to zaokrožitvena napaka, če je šlo pa iz 8 na 6, potem pa se dogajajo čudeži in je drugi prihod odrešenika neizbežen ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

GrimReaper ::

krneki0001 je izjavil:

Pozimi je poraba večja, ker dlje časa potrebuješ da ogreješ motor na delovno temperaturo in takrat imajo vsi avtomobili veliko večjo porabo.

Če voziš počasi že, če voziš športno je pa poleti večja, ker ga lahko bolj žgeš (oz. pozimi je tudi malo dni ko ga ne moreš tolk, dež je pa tud poleti). Sam niti ne opazim razlike, zdaj sem na hitro nekaj sešteval in je razlike kvečjem 0,2l v prid letnim mesecem (april do september).
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

NecroFlex ::

Torej je najbolj pomembno gledati konje kot pa kubaturo?

Kakor vidim se pri kubaturi ne spremeni veliko medtem ko se pri konjih kar spreminja, še posebej ko gledaš na tistem delu kjer ni bonifikacije še.
Asus ROG Strix Scar II GL704GW:
i7-8750H | 32GB DDR4 2666MHz | RTX 2070 8GB | 2TB NVMe SSD + 1TB SATA SSD

hojnikb ::

sam pri zavarovanjo lahk kamot stakneš še kje kak popust, pri registraciji pač ne.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

krneki0001 ::

GrimReaper je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Pozimi je poraba večja, ker dlje časa potrebuješ da ogreješ motor na delovno temperaturo in takrat imajo vsi avtomobili veliko večjo porabo.

Če voziš počasi že, če voziš športno je pa poleti večja, ker ga lahko bolj žgeš (oz. pozimi je tudi malo dni ko ga ne moreš tolk, dež je pa tud poleti). Sam niti ne opazim razlike, zdaj sem na hitro nekaj sešteval in je razlike kvečjem 0,2l v prid letnim mesecem (april do september).


Jaz se poleti vozim počasi, pozimi pa ponavadi hitro. Poleti noret ni zanimivo, ker takrat to lahko počnejo vsi. Pozimi pa je zanimivo noret po deviško zasneženih cestah, preden se pripeljejo plugi. Kar pa ponavadi poviša porabo za vsaj 50%, če ne več. Sem tudi že samo 200km naredil s 60 litri bencina.

loveJDM ::

@nebivedu tebe ko na subbyju z 4x4 boli patak pa namenoma gas tišiš da gre vse postrani :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: loveJDM ()

krneki0001 ::

To pa itak. Takrat šele zanimivo rata. Sej veš kako pravijo: "Racing on Asphalt is for pussies!"

To je zabava (cesta prevozna na lastno odgovornost pa gasa):

Zgodovina sprememb…

1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44658674 (17556) Berserker
»

Dizl motorji 1.3-1.5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
756276 (3388) nekoman
»

Prevelika poraba? Renault megane 1.9dci 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
859513 (5981) nekoman
»

Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10324044 (10985) Matej22
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14638194 (35075) Matwic

Več podobnih tem