» »

Dizel apokalipsa na vidiku

Dizel apokalipsa na vidiku

««
21 / 24
»»

mikhaair ::

Tvoj dizel z dpf in adblue je pa dražji proti bencincu. Stran vrženih 25 let razvoja in denarja.

krneki0001 ::

zmaugy je izjavil:

mikhaair je izjavil:

@zmaugy

Blago je ze cenejse z vracilom trosarine avtoprevoznikom. Pa se komu drugemu. CO2 na zastruplja. Dizel je za vlake, kombije, kamione, kombajne itd. Ne za v mesto.

Moj dizel Euro 6 s filtrom trdnih delcev in adblue ne zastruplja nič bolj od sosedovih bencincev. Verjetno precej manj, ker je veliko novejši.
Kupljen nov in servisiran po načrtu servisiranja proizvajalca.
Sploh pa ne bom omenjal emisij CO2, ki so iz mojega dizla veliko nižje.
Vlaki, kombiji in tovornjaki so redno v mestih. Ko zalaufajo dizlerco na tirih in se iz obeh dimnikov pokadi da se naredi tema, verjetno ni najbolj zdravo (trdni delci in to). Enako ko kakšen zmahan kombi/tovornjak za dostavo v lokalno trgovino pri vsakem pritisku na plin spusti črn oblak. To te ne moti. Nerešeni konflikti Golf Diesel TAS VS Yugo/Stoenka CZ?


Vsak dizel spušča PM delce in NOx v zrak. Tudi tvoj. In to 100x več kot starejši bencinarji.

CO2 pa ni pomemben, hrana za rastline je.

D3m ::

mikhaair je izjavil:

Tvoj dizel z dpf in adblue je pa dražji proti bencincu. Stran vrženih 25 let razvoja in denarja.


Dražji?
|HP EliteBook|R5 6650U|

mikhaair ::

A si mogoče zamudil celo leto dogajanja? Kako je VW trdil, da so oh in sploh čisti dizli brez kupa dragih čistilnih pripomočkov... Da so boljši od Toyote. Čistejši. Itd. Saj veš kaj je sledilo, ne?

D3m ::

Saj so. Kljub aferi so bili še zmeraj čistejši od konkurence. Žal.
|HP EliteBook|R5 6650U|

zmaugy ::

krneki0001 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

mikhaair je izjavil:

@zmaugy

Blago je ze cenejse z vracilom trosarine avtoprevoznikom. Pa se komu drugemu. CO2 na zastruplja. Dizel je za vlake, kombije, kamione, kombajne itd. Ne za v mesto.

Moj dizel Euro 6 s filtrom trdnih delcev in adblue ne zastruplja nič bolj od sosedovih bencincev. Verjetno precej manj, ker je veliko novejši.
Kupljen nov in servisiran po načrtu servisiranja proizvajalca.
Sploh pa ne bom omenjal emisij CO2, ki so iz mojega dizla veliko nižje.
Vlaki, kombiji in tovornjaki so redno v mestih. Ko zalaufajo dizlerco na tirih in se iz obeh dimnikov pokadi da se naredi tema, verjetno ni najbolj zdravo (trdni delci in to). Enako ko kakšen zmahan kombi/tovornjak za dostavo v lokalno trgovino pri vsakem pritisku na plin spusti črn oblak. To te ne moti. Nerešeni konflikti Golf Diesel TAS VS Yugo/Stoenka CZ?


Vsak dizel spušča PM delce in NOx v zrak. Tudi tvoj. In to 100x več kot starejši bencinarji.

CO2 pa ni pomemben, hrana za rastline je.


A sem na 24kur debati?

mikhaair je izjavil:

A si mogoče zamudil celo leto dogajanja? Kako je VW trdil, da so oh in sploh čisti dizli brez kupa dragih čistilnih pripomočkov... Da so boljši od Toyote. Čistejši. Itd. Saj veš kaj je sledilo, ne?


Ah, Golf Diesl TAS vs Yugo/Stoenka CZ nerešene frustracije torej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

krneki0001 ::

A te boli, ker tvoj dizel ni čist, pa se spuščaš na nivo 24kur debate?

V osnovi CO2 ni nevaren. CO2 je hrana za rastline, bil, je in bo vedno. PM delci in NOx to pač niso in so nevarni za človeka.

IL_DIAVOLO ::

Agree to disagree.

V mestih je samo zidovje in se co2 ne absorbira, ampak ostane v zraku. Drzi pa to na podezelju.

Ta zadeva s turbinarji pa se bo hitro resila oz. se ze resuje. Problematicni so motorji z majhno prostornino, zato bojo sli nazaj na obicajno prostornino.

Invictus ::

Tudi v mestih so drevesa, parki, travniki, pa tudi v mestih piha veter ;).

Trdi delci so pozimi v mestih veliko večji problem od CO2 zaradi starih peči in dimnikov na trda kuriva. Plus dnevni migranti z starimi dizli. O tovornem prometu pa raje ne bi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

zmaugy ::

krneki0001 je izjavil:

A te boli, ker tvoj dizel ni čist, pa se spuščaš na nivo 24kur debate?

V osnovi CO2 ni nevaren. CO2 je hrana za rastline, bil, je in bo vedno. PM delci in NOx to pač niso in so nevarni za človeka.

V osnovi je CO2 edina razlika med modernimi bencinci in dizli, seveda dizli onesnažujejoo manj. Naraščanje CO2 v atmosferi s takšno hitrostjo zgodovinsko nima presedana, pri Velikem umiranju je naraščanje CO2 v atmosferi bilo veliko počasnejše, rezultat je bil izumrtje 96% morskih živali in 70 % kopenskih vretenčarjev.
Tako da nehaj že enkrat s temi 24kur/GOP/Donald Trump bedastočami “CO2 je hrana za rastline”. Fosfati so tudi. In nitrati tudi. So what?

Sparkxl ::

Debata okrog CO2 je sooo 2001. V vmesnem času smo ugotovili, da je NOX precej večji problem, ki nas neposredno ubija v mestih, CO2 pa topi led na antarktiki. Polek tega evropa je edino območje na svetu, ki je traktorizirano. Torej procentualno mala površina. Misliš da bi kompleten prehod avtov nazaj na bencin kaj bistveno spremenil celotno svetovno CO2 sliko?
Malo si mindset nastavi na realnost: ko zjutraj štartaš bencinca, ogrožaš marjetice ob vznožju kilimađaro, ko pa zjutraj vžgeš zetorja, pa neposredno na dolgi rok ubijaš sebe in vse tvoje bližnje, ko se z kmetijsko mehanizacijo, ki spada na njive in gradbišča, voziš 2,5km v službo.
Vem ja, zdaj se bo oglasilo 5 strastnih ljubiteljev kmetijske mehanizacije, ki bodo povedali da pa so turbo bencinci vsak 1000x bolj smrtnonosni. Tudi vi se postavite v realnost, v marec 2018 v sloveniji: koliko je okrog vas turbo bencincev in koliko traktorjev? Prvih mogoče 5%, drugih pa vsaj 50%?

Utk ::

V osnovi je CO2 edina razlika med modernimi bencinci in dizli, seveda dizli onesnažujejoo manj. Naraščanje CO2 v atmosferi s takšno hitrostjo zgodovinsko nima presedana, pri Velikem umiranju je naraščanje CO2 v atmosferi bilo veliko počasnejše, rezultat je bil izumrtje 96% morskih živali in 70 % kopenskih vretenčarjev.
Tako da nehaj že enkrat s temi 24kur/GOP/Donald Trump bedastočami "CO2 je hrana za rastline". Fosfati so tudi. In nitrati tudi. So what?

Dizel pljune ven maksimalno 15% manj CO2 od bencinarja (še to sem pretiraval). Od prometa pride 20% vsega CO2. Pa si izračunaj za kolk bi padel CO2, če so danes v prometu samo bencinarji (pa niso, sploh ne tisti, ki v resnici zelo veliko goriva porabijo), in kolk če bi bli sami dizli. Niti 3 procente. Bolj verjetno da okoli 1%, če nadomestimo vse bencinarje, ki še vozijo, z dizli. Vpliv dizla v mestih bi bil pa še bolj katastrofalen kot je že zdaj.

Invictus ::

Glede na mnoštvo živih bitij na tem planetu, bi rekel, da so avti še najmanjši problem pri CO2.

Dajmo potem za zmanjšanje CO2 raje pobiti vsa živa bitja...

Tistih 15% CO2, ki je teoretično dizel manj izpljune, je v bistvu zanemarljivo. Pa še to je škatljivo glede na tole...

https://www.eia.gov/tools/faqs/faq.php?...

Kitajska gradi termoelektrarne na premog, Indija sploh še ni tam. A mislite, da bodo te države kar pozabile na premog kot gorivo? No way... Potem pa je tu še Afrika, ki bo tudi 1x zaštartala svoj tehnološki razvoj... Pa ja ne mislite, da bodo solarne elektrarne delali?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Sparkxl ::

Toliko o "čistoči" euro 6 dizlov. Sicer v članku ne piše nič novega, ampak samo da malo osvežimo spomin določenim traktoristom tukaj, ki mislijo da z euro 6 zetorjem kaj manj svinjajo.
Določeni euro 6 svinjajo še bolj od euro 4 in 5.
Zakaj se teh ne prepove je seveda jasno. Ker potem bi lahko nove avte iz fabrike direkt v prešo vozli.

https://www.transportenvironment.org/pr...

K0l1br1 ::

krneki0001 je izjavil:

A te boli, ker tvoj dizel ni čist, pa se spuščaš na nivo 24kur debate?

V osnovi CO2 ni nevaren. CO2 je hrana za rastline, bil, je in bo vedno. PM delci in NOx to pač niso in so nevarni za človeka.
No ja, če se zapreš v garažo, nafilaš C02, boš težko trdil, da ni nevaren. Za NOxe pa se sploh še nisem poglobil, kako škodujejo telesu.

DOOM_er ::

Robots will steal your job. But that's OK

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DOOM_er ()

krneki0001 ::

K0l1br1 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

A te boli, ker tvoj dizel ni čist, pa se spuščaš na nivo 24kur debate?

V osnovi CO2 ni nevaren. CO2 je hrana za rastline, bil, je in bo vedno. PM delci in NOx to pač niso in so nevarni za človeka.
No ja, če se zapreš v garažo, nafilaš C02, boš težko trdil, da ni nevaren. Za NOxe pa se sploh še nisem poglobil, kako škodujejo telesu.


Nismo v zaprti garaži.

andromedar ::

...

Kitajska gradi termoelektrarne na premog, Indija sploh še ni tam. A mislite, da bodo te države kar pozabile na premog kot gorivo? No way... Potem pa je tu še Afrika, ki bo tudi 1x zaštartala svoj tehnološki razvoj... Pa ja ne mislite, da bodo solarne elektrarne delali?


China's Anti-Pollution Initiative Produces Stellar Result

China Is Winning Its War on Air Pollution, at Least in Beijing
Eh?

m0LN4r ::

Primerjava med Beijingom in LJ, bojo se moral beijin kr konkretneje spucat da pridejo do tja da bodo lahko poleti brez mask hodil naokoli
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Invictus ::

Ko bo nehala črna voda teči po stenah v Pekingu, potem bodo imeli čistejši zrak...

Do takrat pa veliko marketinga...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

m0LN4r ::

Mimogrede je v Hamburgu stranka z odvetnikom dosegla da se ji Tiguan I zamenja z novim Tiguan II
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

zmaugy ::

Sparkxl je izjavil:

Debata okrog CO2 je sooo 2001. V vmesnem času smo ugotovili, da je NOX precej večji problem, ki nas neposredno ubija v mestih, CO2 pa topi led na antarktiki. Polek tega evropa je edino območje na svetu, ki je traktorizirano. Torej procentualno mala površina. Misliš da bi kompleten prehod avtov nazaj na bencin kaj bistveno spremenil celotno svetovno CO2 sliko?
Malo si mindset nastavi na realnost: ko zjutraj štartaš bencinca, ogrožaš marjetice ob vznožju kilimađaro, ko pa zjutraj vžgeš zetorja, pa neposredno na dolgi rok ubijaš sebe in vse tvoje bližnje, ko se z kmetijsko mehanizacijo, ki spada na njive in gradbišča, voziš 2,5km v službo.
Vem ja, zdaj se bo oglasilo 5 strastnih ljubiteljev kmetijske mehanizacije, ki bodo povedali da pa so turbo bencinci vsak 1000x bolj smrtnonosni. Tudi vi se postavite v realnost, v marec 2018 v sloveniji: koliko je okrog vas turbo bencincev in koliko traktorjev? Prvih mogoče 5%, drugih pa vsaj 50%?


CO2 je sooo problem naše prihodnosti - in to bližnje (proti pričakovanju večine ovc). NOx sploh ne bojo imeli časa dobro pognojit poljščin...>:D

PS: Boljše Euro 6 dizel kot tvoj CZ Yugo 45...:))

Utk je izjavil:

V osnovi je CO2 edina razlika med modernimi bencinci in dizli, seveda dizli onesnažujejoo manj. Naraščanje CO2 v atmosferi s takšno hitrostjo zgodovinsko nima presedana, pri Velikem umiranju je naraščanje CO2 v atmosferi bilo veliko počasnejše, rezultat je bil izumrtje 96% morskih živali in 70 % kopenskih vretenčarjev.
Tako da nehaj že enkrat s temi 24kur/GOP/Donald Trump bedastočami "CO2 je hrana za rastline". Fosfati so tudi. In nitrati tudi. So what?

Dizel pljune ven maksimalno 15% manj CO2 od bencinarja (še to sem pretiraval). Od prometa pride 20% vsega CO2. Pa si izračunaj za kolk bi padel CO2, če so danes v prometu samo bencinarji (pa niso, sploh ne tisti, ki v resnici zelo veliko goriva porabijo), in kolk če bi bli sami dizli. Niti 3 procente. Bolj verjetno da okoli 1%, če nadomestimo vse bencinarje, ki še vozijo, z dizli. Vpliv dizla v mestih bi bil pa še bolj katastrofalen kot je že zdaj.


Evo vidiš, sam si povedal. In ker moderni bencinci brez dpf svinjajo bolj kot dizli Euro 6 z dpf, je to to.

Invictus je izjavil:

Glede na mnoštvo živih bitij na tem planetu, bi rekel, da so avti še najmanjši problem pri CO2.

Dajmo potem za zmanjšanje CO2 raje pobiti vsa živa bitja...

Tistih 15% CO2, ki je teoretično dizel manj izpljune, je v bistvu zanemarljivo. Pa še to je škatljivo glede na tole...

https://www.eia.gov/tools/faqs/faq.php?...

Kitajska gradi termoelektrarne na premog, Indija sploh še ni tam. A mislite, da bodo te države kar pozabile na premog kot gorivo? No way... Potem pa je tu še Afrika, ki bo tudi 1x zaštartala svoj tehnološki razvoj... Pa ja ne mislite, da bodo solarne elektrarne delali?


Mnoštvo živih bitij na planetu - poleg ljudi in naših živali za šnicle ni kaj dosti drugega - mislim po količini biomase.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

zmaugy ::

K0l1br1 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

A te boli, ker tvoj dizel ni čist, pa se spuščaš na nivo 24kur debate?

V osnovi CO2 ni nevaren. CO2 je hrana za rastline, bil, je in bo vedno. PM delci in NOx to pač niso in so nevarni za človeka.
No ja, če se zapreš v garažo, nafilaš C02, boš težko trdil, da ni nevaren. Za NOxe pa se sploh še nisem poglobil, kako škodujejo telesu.

Od monoksida v zaprti garaži flikneš. Od dioksida najverjetneje tudi, samo dlje traja, princip pa je podoben kot pri monoksidu (nisem napisal da je isti).
NOx? Mislim da bi bila koncentracija, ki bi akutno škodovala, tako neprijetna, da bi garažo prej zapustil.

Sparkxl je izjavil:

Toliko o "čistoči" euro 6 dizlov. Sicer v članku ne piše nič novega, ampak samo da malo osvežimo spomin določenim traktoristom tukaj, ki mislijo da z euro 6 zetorjem kaj manj svinjajo.
Določeni euro 6 svinjajo še bolj od euro 4 in 5.
Zakaj se teh ne prepove je seveda jasno. Ker potem bi lahko nove avte iz fabrike direkt v prešo vozli.

https://www.transportenvironment.org/pr...


"notably Renault, Fiat and Opel models"

Hmm, nobenega "švaba", kot bi en anti VW fanatik napisal. Sama jajčka. To lahko tudi zaprejo (ja, Fiat - ateja od Stoenke - tudi :)) )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

WarpedGone ::

Glede na mnoštvo živih bitij na tem planetu, bi rekel, da so avti še najmanjši problem pri CO2.
Dajmo potem za zmanjšanje CO2 raje pobiti vsa živa bitja...


Že zadnjih X desetletij ćloveštvo intenzivno pobija živa bitja, ki so glavni vir toplogrednih plinov. Žah krati z intenzivnim pobijanjem, tudi skrbi za njihov intenzivni prirast.

Glavni krivec za CO2 je živinoreja, krave in prašiči.

Ja, vaši omiljleni šnicli, brez katerih vam živeti ni.
Zbogom in hvala za vse ribe

Spxy ::

WarpedGone je izjavil:

Glede na mnoštvo živih bitij na tem planetu, bi rekel, da so avti še najmanjši problem pri CO2.
Dajmo potem za zmanjšanje CO2 raje pobiti vsa živa bitja...


Že zadnjih X desetletij ćloveštvo intenzivno pobija živa bitja, ki so glavni vir toplogrednih plinov. Žah krati z intenzivnim pobijanjem, tudi skrbi za njihov intenzivni prirast.

Glavni krivec za CO2 je živinoreja, krave in prašiči.

Ja, vaši omiljleni šnicli, brez katerih vam živeti ni.


Lačni pa menda ne bomo. :)

zmaugy ::

Seveda bi bila izjava povsem drugačna, če bi VW poleg avtov bil tudi največji proizvajalce govedine, ane? >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

BigWhale ::

Spxy je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Glede na mnoštvo živih bitij na tem planetu, bi rekel, da so avti še najmanjši problem pri CO2.
Dajmo potem za zmanjšanje CO2 raje pobiti vsa živa bitja...


Že zadnjih X desetletij ćloveštvo intenzivno pobija živa bitja, ki so glavni vir toplogrednih plinov. Žah krati z intenzivnim pobijanjem, tudi skrbi za njihov intenzivni prirast.

Glavni krivec za CO2 je živinoreja, krave in prašiči.

Ja, vaši omiljleni šnicli, brez katerih vam živeti ni.


Lačni pa menda ne bomo. :)


Ce ne znas bit sit brez snicla, pol si cist zasluzis, da izumres. ;>

Spxy ::

BigWhale je izjavil:

Spxy je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Glede na mnoštvo živih bitij na tem planetu, bi rekel, da so avti še najmanjši problem pri CO2.
Dajmo potem za zmanjšanje CO2 raje pobiti vsa živa bitja...


Že zadnjih X desetletij ćloveštvo intenzivno pobija živa bitja, ki so glavni vir toplogrednih plinov. Žah krati z intenzivnim pobijanjem, tudi skrbi za njihov intenzivni prirast.

Glavni krivec za CO2 je živinoreja, krave in prašiči.

Ja, vaši omiljleni šnicli, brez katerih vam živeti ni.


Lačni pa menda ne bomo. :)


Ce ne znas bit sit brez snicla, pol si cist zasluzis, da izumres. ;>


A če si ga sam pridelam šteje? Beri: ne kupujem v trgovini? :))

zmaugy ::

Ne. Zakaj bi štelo?

Vazelin ::

Na netflix je dokumentarec o goljufivem VWju.:)
Skrajni čas da se smrdljivce prepove>:D

Invictus ::

Vazelin je izjavil:

Na netflix je dokumentarec o goljufivem VWju.:)
Skrajni čas da se smrdljivce prepove>:D

Tisti ameriški 6.0L pa sejejo rožice...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Vazelin ::

to kar se je šel VW je svinjarija brez primere. premišljeno so goljufali. posredno so krivi za ogromno smrti. Če po pravici priznam sem kar izgubil dobro mnenje o poštenih nemcih. Tukaj ne more biti opravičila.

Zgleda da balkan seže še severneje naprej od železniške postaje v Munchnu:))

zmaugy ::

Medtem ko se tukaj pljuva, bojo "Švabe" trg preplavili z električnimi avti, ki bojo imeli ceno primerljivo s Teslo 3, dometom 350 milj, pospeški etc, kot Tesla, pa avtomobili bojo in ne avto McDonalds.
Pol bo pa spet jok :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

WarpedGone ::

nekdo se bo zbudu s prstom v riti ... Audi confirms all-electric e-tron Quattro SUV starting price of €80,000

95kWh, še slabša učinkoviroar kot iPace, nekonkurenčno polnilno omrežje, obstoječi serviserji niso štromarji ergo servisna mreža praktično ne obstaja ... cel luksus za 80 jurju

ja, notranjost je kvalitetna, pa ful knofov ma, pa klasični cagre tut. All is good!
Zbogom in hvala za vse ribe

Vazelin ::

Jaz bom Teslo 3 sprobal tam pri Avant car, ko dobijo. Verjetno bom izposodil za kak vikend.

Ko dobijo:D

zmaugy ::

A si pogledal video o Yugosranju?

V temu je omenjen Subaru (takoj na začetku):



Se bova skupaj smejala tejle temi čez kakšni leto in pol, ane?>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

andromedar ::

zmaugy je izjavil:

Medtem ko se tukaj pljuva, bojo "Švabe" trg preplavili z električnimi avti, ki bojo imeli ceno primerljivo s Teslo 3, dometom 350 milj, pospeški etc, kot Tesla, pa avtomobili bojo in ne avto McDonalds.
Pol bo pa spet jok :))



Kje si t našel tega amaterskega modela? Kot da se je beamal iz prejšnjega tisočletja.

VW je še daleč od kakega pametnega avtomobila. Kot je bil MS pri telefonih, tako so oni pri električnih avtih - late to the game. Mogoče znajo naredit mockup avtomobila...ampak nimajo nobenih kapacitet proizvodnje, ne dobaviteljev (...). Vse to počasi komaj vzpostavljajo in se menijo koliko milijard bodo (!) vložili v vzpostavitev sistema, ki stoji za tem. Najlažje je pokazat nek avto, ki ga je 10 delavcev ročno izdelalo in še ta dejansko ne more peljat.
Tu jih drugi (predvsem azijski) proizvajalci in GM peljejo lulat.
Eh?

zmaugy ::

Azijci nimajo nič pametnega za pokazat razen low price plastik-fantastik jajčk. Lexus nima niti plug in hibrida še narejenega, medtem ko večina evropejcev ima tako hibride kot evje.
Evropejci delajo avte že zelo dolgo in nori bi bili, če bi vso tradicijo dizajna zamenjali za jajčka ala Prius. Tisti VW SUV bo pojedel Teslo za fruhstuck >:D. Ker vse te uveljavljene EU znamke znajo delat avte množično in imajo kup tovarn in kadrov, Tesla pa packa Model 3 v lekarniških količinah DuctTape style.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

krneki0001 ::

zmaugy je izjavil:

A si pogledal video o Yugosranju?

V temu je omenjen Subaru (takoj na začetku):




Je omenjen, ker imajo motorji 2.5 s turbino te probleme, v ameriki. Ne v evropi, kjer teh motorjev sploh ni prodaji. V evropi se subaru baja sploh ne prodaja, foresterji in impreze imajo samo 2.0 motor (brez in z turbino), ki pa nima teh problemov, sploh jih ne dobiš z 2.5 motorjem, outbacki pa imajo 2.5 motorje ampak samo NA brez turbine, ki pa teh problemov nimajo. Vseeno pa nekateri serviserji priporočajo zamenjat vsakih 300.000km dihtunge na glavi. Cena je pa 80€ za dihtunge in 100€ za delo. Poleg tega to daš narest, ko delaš veliki servis in to pač vračunaš v ceno.
Večina pri nas pa itak nima tako dolgo časa avta, da bi to naredili, ker pri naši mentaliteti je že 200k kilometrov preveč za avto in se je treba take kište znebiti po hitrem postopku, ker to so jajca zvožena in tega noben noče vozit. :))

zmaugy je izjavil:

Azijci nimajo nič pametnega za pokazat razen low price plastik-fantastik jajčk. Lexus nima niti plug in hibrida še narejenega, medtem ko večina evropejcev ima tako hibride kot evje.


Leksus dela hibride dlje kot zeljarji dobre avte.

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

zmaugy je izjavil:

Tisti VW SUV bo pojedel Teslo za fruhstuck >:D.
To bi res, RES rad videl. Ker bi pomenilo večjo izbiro in nižje cene na trgu ... a se mi zdi, da je bolj realna opcija brez izbire in brez nižjih cen. Je Musk na kar dobri poti, da podvoji vrednost Tesle ...

zmaugy ::

pegasus je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Tisti VW SUV bo pojedel Teslo za fruhstuck >:D.
To bi res, RES rad videl. Ker bi pomenilo večjo izbiro in nižje cene na trgu ... a se mi zdi, da je bolj realna opcija brez izbire in brez nižjih cen. Je Musk na kar dobri poti, da podvoji vrednost Tesle ...


Ne verjamem. Teslina prihodnost je v množični izdelavi baterij in nekaj butičnih modelov high end z miljavžent kilovati moči.
Morda mass market če jim kdaj uspe prevzet kakšnega pravega proizvajalca avtomobilov, ampak ne verjamem.

krneki0001 ::

Prvi lexusov hibrid je bil dan v prodajo leta 2006. Malo preveri dejstva.

Unveiled at the 2005 New York International Auto Show, the hybrid GS 450h (GWS191) joined the GS line in 2006 for the 2007 model year. GS Hybrid production started in February 2006.[5] It was the first mass-production rear-wheel drive luxury hybrid car, featuring the naturally aspirated 3.5-liter 2GR-FSE V6 engine mated to an electric motor and a continuously variable transmission (CVT). This powertrain made use of the Lexus Hybrid Drive system of integrating electric and gasoline engine motors, giving the GS 450h a Super Ultra Low Emissions Vehicle (SULEV) emissions rating,[18] and total output of 253 kW (339 hp),[19] allowing the GS to accelerate 0–60 mph (0–97 km/h) in 5.2 seconds, according to manufacturer data.[19]

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

krneki0001 je izjavil:

Prvi lexusov hibrid je bil dan v prodajo leta 2006. Malo preveri dejstva.


A prebereva skupaj: PLUG IN HIBRID.

Imam pa tople spomine na službenega Subaru Legacy bencinarja, od Beograda do Ljubljane sem trikrat tankal polno. Res da ga nisem šparal, ampak danes z mojim avtom to razdaljo tja in nazaj skoraj pridem z enim tankom. Je pa dizel, Subaru je bil pa bencin kosilnica.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

krneki0001 ::

Zakaj rabiš plugin hibrida? To je bedarija.

Zato je hibrid, da ko se na relaciji voziš na bencin se polnijo baterije, ko prideš v mesto, se pa praznejo in se voziš na elektriko. Če si pa preblizu službi, pojdi pa z biciklom.


Pa še enkrat;
To ni avto za kmetavze, normalni ljudje pa to pač razumejo kako špila hibrid.

zmaugy je izjavil:

Imam pa tople spomine na službenega Subaru Legacy bencinarja, od Beograda do Ljubljane sem trikrat tankal polno. Res da ga nisem šparal, ampak danes z mojim avtom to razdaljo tja in nazaj skoraj pridem z enim tankom. Je pa dizel, Subaru je bil pa bencin kosilnica.


Tudi današnji subaruji to zmorejo brez problemov.
Moj trenutni, z 2.5 bencinskim motorjem, ima povprečno porabo 7 litrov na 100km, tanka pa ima 64 litrov, tako da ...

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

krneki0001 je izjavil:

Zakaj rabiš plugin hibrida? To je bedarija.

Zato je hibrid, da ko se na relaciji voziš na bencin se polnijo baterije, ko prideš v mesto, se pa praznejo in se voziš na elektriko. Če si pa preblizu službi, pojdi pa z biciklom.


Pa še enkrat;
To ni avto za kmetavze, normalni ljudje pa to pač razumejo kako špila hibrid.


Prelagam da pokličeš v Lexus in jim poveš, da so kmetavzi, ker planirajo narediti super luksuznega plug in hibrida. Pa vse ostale, ki jih delajo, tudi. Če jim boš še razložil, v čemu je stvar, boš milijonar.
Drugače pa klasični plugin je uporaben ker lahko v e-načinu furaš vsakdanje kratke relacije in tako večino časa voziš električno, motor na notranje izgorevanje je pa za dolge ture in range anxiety.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

krneki0001 ::

S hibridom se boš težko vozil 30km na elektriko, ker nima toliko baterij. Poanta hibrida je da se do mesta pripelješ na bencin, v samo mesto pa z baterijami. In tak avto ni za meščane, temveč za dnevne migrante, ki se vozijo dlje v službo.

Za meščane je e-bicikl pa javni mestni prevoz.

zmaugy ::

Plugini ciljajo večinoma range cca 30 milj, če vzameš z rezervo še vedno prideš na 30 km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

stara mama ::

Sparkxl je izjavil:

Polek tega evropa je edino območje na svetu, ki je traktorizirano. Torej procentualno mala površina.

A bejž no bejž??
Mogoče, res mogoče pa bi lahko bil kak vzrok, da ima evropa NAJDRAŽJA GORIVA??
Js bi tud kamot vozil bencinarja, pa še kakega z več cilindri, če bi se cena prepolovila.
Ekologija™ in Trajnost™

stara mama ::

^ Zgoraj napisano velja tudi za stanovanjska ogrevanja (drago KO in plin - rezultat je viden v PM delcih).
Če me spomin ne vara, so bile pred leti finančne vzpodbude za montažo kotlov na kurilno olje, da bi se končno znebili onesnaževanja in PM delcev.
To je še bilo v časih poceni kurilnega olja in manj trošarin.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

B8S88 ::

Tukaj se kregate od avto dizlov, poglejte si dokumentarec od ladijskega prometa. Tankerji in težke tovorne ladje registrirane v Liberiji kurijo dobesedno rafinerijske odpadke. Ena taka ladja onesnaži z eno potjo čez ocean več kot vsi evropski avti skupaj..
Gledate eno drevo v gozdu..Ekologijo je treba gledat širše..
««
21 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35150200 (40271) -valvoline-
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446109194 (68076) Berserker
»

Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
440153999 (53093) krneki0001
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12028670 (24875) RedDrake
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743198146 (163159) Spajky

Več podobnih tem