» »

Dizel apokalipsa na vidiku

Dizel apokalipsa na vidiku

««
23 / 24
»»

K0l1br1 ::

Daj napiši, kje to noriš, bomo poskrbeli, da ti bo bolj lagodno.

GR2 ::

Pri nas je itak tako, da imaš na AC kar dobre avte, sicer samo dizle, recimo BMW 5-ica, ampak ti seveda ne letijo po regionalkah, ko pridejo enkrat iz AC.
Tisti, ki običajno vozijo po regionalkah, so pa razni kinder jajčki. Tako da pri nas niti ne rabiš hot hatcha, da si najhitrejši, je že moj warm hatch več kot dovolj.

m0LN4r ::

Predvidevam, da tvoj 1.6T nima 1450kg al?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

facepalm ::

GR2 je izjavil:


Sem bil pa vsaj včeraj verjetno najhitrejši voznik v Sloveniji, verjetno tudi v Evropi.


Verjetno niti v tvoji regiji. Bi bil presenecen, ce bi vedel koliko brezbriznih norcev se vozi po cestah. Je pa res, da kdor vztraja bit najhitrejsi, prej ali slej naredi kolono za seboj.

nsa_ag3nt ::

in GrimReaper je nazaj (Turbo opelica) https://slo-tech.com/forum/t717514/p582... .

K0l1br1
Okolica Kranja je njegovo dirkališče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nsa_ag3nt ()

K0l1br1 ::

Videl.

andromedar ::

Ta tema se je očitno izrodila v "Kdo lahko dokaže da je največji idiot na cesti".
Čestitam.
Eh?

D3m ::

m0LN4r je izjavil:

Predvidevam, da tvoj 1.6T nima 1450kg al?


Tok ima moj dizel 1.6
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

Velikosti Cliota al Megana?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

Astra karavan.

Če ima on turbo bencinarko mora biti tam 1350 kg.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

MrStein ::

Vazelin je izjavil:

raje si ne predstavljam kako izgleda vključevanje na avtocesto ali prehitevanje tovornjaka na magistralki.:) sweet spot je tam 9 sekund do stottke

Sem enkrat bil zraven, ko smo se pripeljali do avtoceste v četrti, na pospeševalnem pasu pa takoj prestavi v peto (saj je zdaj na avtocesti!). Avto je imel 60 konjev. Preživel sem.

Pa glede porabe: sem enkrat za zvečer posodil znancu avto. Čez par ur, ko pride nazaj, pogledam: povprečna poraba je 2 litra več kot sicer. Kaj, kako, ne vem. Nisem niti spraševal. Talenti, pač.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

GR2 ::

facepalm je izjavil:

Verjetno niti v tvoji regiji. Bi bil presenecen, ce bi vedel koliko brezbriznih norcev se vozi po cestah. Je pa res, da kdor vztraja bit najhitrejsi, prej ali slej naredi kolono za seboj.

Sam jih še nisem videl, tako da ostajam pri svojem. V vsakem primeru pa noben ne vozi hitro z namenom dobiti najboljši čas. Za nekatere stvari sem pač prepričan da sem edinstven.
Tudi če jih na cesti slučajno ne srečaš, se vidi da tam kjer sem vozil, še ni bilo zvoženo, ker je bilo polno peska. Seveda sem tam spustil plin.

GR2 ::

facepalm je izjavil:

Verjetno niti v tvoji regiji. Bi bil presenecen, ce bi vedel koliko brezbriznih norcev se vozi po cestah. Je pa res, da kdor vztraja bit najhitrejsi, prej ali slej naredi kolono za seboj.

Sam jih še nisem videl, tako da ostajam pri svojem. Mogoče kdo zjutraj na šiht po kakšni ravnini vozi 100km/h, kar je zelo redek primer da mi ni treba prehitevat, ampak noben ne drži konstantnega tempa, če se začnejo ovinki ali kakšen klanec, so spet hitro ovira.
V vsakem primeru pa noben drug ne vozi hitro z namenom dobiti najboljši čas. Za nekatere stvari sem pač prepričan, da sem edinstven. Vem pa da je to dokaj neumno, ker promet preveč variira, smiselno bi bilo edino, če bi kdo izpraznil cesto.
Tudi če jih na cesti slučajno ne srečaš, se vidi da tam kjer sem vozil, še ni bilo zvoženo, ker je bilo polno peska. Seveda sem na takih mestih spustil plin in prehitel že s prej dobljenim pospeškom, res pa da taka vožnja in čuvanje avta itak ne gre skupaj.

Avto ima v prometni 1350kg, ravno prav, ker preveč lahek avto spet ni najbolje.
Drugače je pa v moji okolici tolk tovornjakov, že da speljem iz parkirišča na glavno cesto, jih moram počakat tudi 3 in seveda kar se je za njimi nabralo avtov.
Za prehiteti iz 75-80km/h moram pa v 4. do 125km/h, samo do 100km/h ni šans da prehitiš. Tako da ne vem kako folk sploh lahko živi s švohnejšimi avti, mislim, vem, vozijo jim 1m za ritjo, prehitet pa ne znajo tudi tam kjer imajo zadost moči, tistih 60-100KM. Meni je moj ravno prav močen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

krneki0001 ::

GR2 je izjavil:

facepalm je izjavil:

Verjetno niti v tvoji regiji. Bi bil presenecen, ce bi vedel koliko brezbriznih norcev se vozi po cestah. Je pa res, da kdor vztraja bit najhitrejsi, prej ali slej naredi kolono za seboj.

Sam jih še nisem videl, tako da ostajam pri svojem. V vsakem primeru pa noben ne vozi hitro z namenom dobiti najboljši čas. Za nekatere stvari sem pač prepričan da sem edinstven.
Tudi če jih na cesti slučajno ne srečaš, se vidi da tam kjer sem vozil, še ni bilo zvoženo, ker je bilo polno peska. Seveda sem tam spustil plin.


Cesta ni dirkališče. Če bi rad dokazoval, kako hitro voziš se prijavi na "Time Attack" na Racelandu ali pa na "Track Day" na Grobniku in pokaži znanje, če ga imaš. Tam bo uradno s številkami.

Time Attack: http://www.timeattack.si/
Grobnik: http://www.grobnik.hr/pista/Dobrodoshli...

m0LN4r ::

Ampak to ni zastonj
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

jest10 ::

Tam ne bo več "najboljši" ejga

facepalm ::

Na javnih cestah niso najhitrejsi najboljsi vozniki ampak najbolj nori. Dober voznik ne bo vozil 150kmph cez naselje, 80kmph cez lezecega, brez pomisleka cez rdeco in prehiteval v skarje. Norec pa bo, brez pardona. In v primeru, da ne povzroci prometne, bo dalec pred dobrim voznikom.

Mimogrede, glede prehitevanja s svoh masino..
Tile mali turbo motorcki so kar poskocni. Se posebej v lahkem avtu (1000kg). V vsakdanjem prometu ni tezav z morebitnimi prehitevanji. Tudi pri vkljucevanju na ac, ni problem pospesit do 100kmph na pospesevalnem pasu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

stara mama ::

facepalm je izjavil:


Tile mali turbo motorcki so kar poskocni. Se posebej v lahkem avtu (1000kg). V vsakdanjem prometu ni tezav z morebitnimi prehitevanji. Tudi pri vkljucevanju na ac, ni problem pospesit do 100kmph na pospesevalnem pasu.

Sam boljš filing je v dizlu, ker veš da te tisto prehitevanje stane dost manj na pumpi.
Ekologija™ in Trajnost™

facepalm ::

Za tistih par 10 centov na 100km.. imam raje tisino v kabini:)

zmaugy ::

facepalm je izjavil:

Na javnih cestah niso najhitrejsi najboljsi vozniki ampak najbolj nori. Dober voznik ne bo vozil 150kmph cez naselje, 80kmph cez lezecega, brez pomisleka cez rdeco in prehiteval v skarje. Norec pa bo, brez pardona. In v primeru, da ne povzroci prometne, bo dalec pred dobrim voznikom.

Mimogrede, glede prehitevanja s svoh masino..
Tile mali turbo motorcki so kar poskocni. Se posebej v lahkem avtu (1000kg). V vsakdanjem prometu ni tezav z morebitnimi prehitevanji. Tudi pri vkljucevanju na ac, ni problem pospesit do 100kmph na pospesevalnem pasu.


Kaj reči na dejstvo, da se nekaterim zdi ok na avtocesti “pospešiti do 100 km/ h na pospeševalnem pasu”...?

D3m ::

Ti bi se rad pričključil na AC z 40 km/h?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

K0l1br1 ::

Na pospeševalnem s 100-ko nimaš kaj delati, razen če bi bila AC prazna, 100-ka je dovolj za vozni pas, ko ni nikogar zadaj, če ne, pa na hitrost prometnega toka. Ostali padalci, ki vozijo preko omejitev pa itak samo gužvo delajo, čeprav so ultra prepričani o svoji dinamični vožnji.

facepalm ::

Wait what? V kaj so se teoretiki za tipkovnico spet spotaknili?

r00k ::

Pospeševalni pas je skrajno levi pas in tam nimaš kaj pospeševati do 100km/h.

facepalm ::

, ker?

r00k ::

Pardon, zamešal sem prehitevalni in pospeševalni. Je že prav kakor si napisal.

D3m ::

Jesus. Kaj, ko bi nekateri kar vozniško vrnili.
|HP EliteBook|R5 6650U|

zmaugy ::

r00k je izjavil:

Pardon, zamešal sem prehitevalni in pospeševalni. Je že prav kakor si napisal.


Enako. My bad.

zmaugy ::

Evo, nihče tukaj ne govori o dizlih:

IL_DIAVOLO ::

r00k je izjavil:

Pardon, zamešal sem prehitevalni in pospeševalni. Je že prav kakor si napisal.


To moras vedet sredi noci, tega ne mores zamesat.

zmaugy ::

Lahko. Glavno da ne zamešaš med vožnjo.

facepalm ::

Haha:) ce me zbudis sredi noci, se zna zgodit, da ne bom locil med voznim in usnjenim pasom:)

zmaugy ::

:)) Se zna tudi krema za roke v tubi znajt na zobni krtački v takšnem primeru...

GR2 ::

facepalm je izjavil:

Tile mali turbo motorcki so kar poskocni. Se posebej v lahkem avtu (1000kg). V vsakdanjem prometu ni tezav z morebitnimi prehitevanji. Tudi pri vkljucevanju na ac, ni problem pospesit do 100kmph na pospesevalnem pasu.

A ti mene zajebavaš, 1.4T 135 mi je prišel do 130-160km/h po števcu, odvisno od dolžine pasu. Za primerjavo pride Astra 1.6T 200 v enakem času (gledam teoretično, ker ne vozim po AC) do 160-190km/h (realnih, po števcu 170-200km/h).

Za P106 1.0 50KM se ne spomnim več, ampak Kranj-zahod - Jesenice sigurno prej 110 kot 100km/h.
Lahko pa pogledam v teoriji, našel sem samo do 100km/h, od 60km/h pride že v 130m, tako da bom za Punta 1.2 60, ki rabi 60-100km/h 105m.
Dolžina pasu je po Google maps 200m, po Youtube ima avto 60-110 13,4s (60 ima sigurno že konec ovinka noter, to bo vedel kdo, ki se več vozi), 60-115 15,0s.
Se pravi pride v 200m do 112km/h.
Tako da za 100km/h moraš imeti res shit od avta ali pa tolk lahko nogo, da se nimaš kaj vozit po AC.
Taki me potem vsak dan izsilijo, ko pridejo dol iz AC in se mi cijazijo 50-60, ko bi šel sam lahko 90-100 in moram prehitevat po črtkanih črtah in pesku, ki je na njih.

Po enaki teoriji Alfa Mito 1.4T 135 iz 60 do 135km/h, čeprav ta bi že začel verjetno z 80, tako da raje 145km/h.
Astra K 1.6T 200 iz 60 do 142km/h, iz 80 do 155km/h.
Astra H 1.6 16V 105 iz 60 do 122km/h, iz 80 do 132km/h.

1.4T je bil načeloma dovolj (kot ste že omenili, 9s do 100 je dovolj), ampak 1.6T je še toliko boljši.

Če imaš enkrat 2.0 TDI 140 (vozil službene), ni noben problem prit do 140 in na koncu kar takoj zaviti na levi pas in začeti prehitevati.

K0l1br1 ::

Drži se Need for speed, ker za na cesto, niti s kolesom, nisi.

facepalm ::

@1b0r85 your point being?

jest10 ::

GR2 je izjavil:

Tako da ne vem kako folk sploh lahko živi s švohnejšimi avti

Komot. Verjamem pa, da ti ne moreš. Pač nisi tako dober voznik, kot sam misliš, da si>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

perci ::

Ma mulčki, ki take pišejo, ponavadi še izpita nimajo, ker so mladoletni.

facepalm ::

Za vsakdanjo uporabo, je za moje potrebe dovolj avto, ki je zmozen voziti 130kmph po kateremkoli odseku SLO avtoceste, brez potrebe po nizanju prestave. 140kmph po stevcu pa nisem prekoracil ze vsaj eno leto.
vse kar je vec, je za osebno zadovoljstvo. tudi sam imam namen nabaviti 200hp+ bencinca.
si pa ne zatiskam oci, da to dejansko rabim.

Looooooka ::

facepalm je izjavil:

Za vsakdanjo uporabo, je za moje potrebe dovolj avto, ki je zmozen voziti 130kmph po kateremkoli odseku SLO avtoceste, brez potrebe po nizanju prestave. 140kmph po stevcu pa nisem prekoracil ze vsaj eno leto.
vse kar je vec, je za osebno zadovoljstvo. tudi sam imam namen nabaviti 200hp+ bencinca.
si pa ne zatiskam oci, da to dejansko rabim.

Po kateremkoli odseku, brez nezasedenega sedeza in prtljago v prtljazniku.
Vecina se hvali s tem, kako dober, poceni avto so kupili in kako ima oh in sploh majhno porabo, ko pride to tega testa pa pade po celi crti in potem folk ugasa klimo, da pridobi na hitrosti oz se sredi poletja vozi po desnem pasu do portoroza 3 ure, ker ni sposoben prehiteti tovornjaka brez, da bi med tem oviral/ogrozal druge voznike na prehitevalnem pasu.
Ampak to je pac folk, ki niti ne pomisli, da bo mogoce imel v avtu se koga poleg sebe, ko pride do tega je pa ze prepozno :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

perci ::

Jst furam mondeota 1.6 tdci 115 konjev in lahko recem, da bi ze prileglo 150 konjev. Je mal svoh za po klancih na avtocesti, sploh ce hoces prehitet v npr. vrhniski klanec. Ampak v resnici...zadostuje. sem pa navajen od prej, ko sem imel 160 konjev. Bo ze :).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

facepalm ::

Looooooka je izjavil:


Po kateremkoli odseku, brez nezasedenega sedeza in prtljago v prtljazniku.
Vecina se hvali s tem, kako dober, poceni avto so kupili in kako ima oh in sploh majhno porabo, ko pride to tega testa pa pade po celi crti in potem folk ugasa klimo, da pridobi na hitrosti oz se sredi poletja vozi po desnem pasu do portoroza 3 ure, ker ni sposoben prehiteti tovornjaka brez, da bi med tem oviral/ogrozal druge voznike na prehitevalnem pasu.
Ampak to je pac folk, ki niti ne pomisli, da bo mogoce imel v avtu se koga poleg sebe, ko pride do tega je pa ze prepozno :)


Vecinoma se vozim sam, oz sam + 1. Max kar lahko obremenim vozilo je voznik + 300kg. V tem primeru bi avto tehtal cca 1350kg. Torej je 90hp se vedno dovolj za se peljat po voznem pasu z normalno hitrostjo. Spet.. tako napoljnjen avto bi peljal 1x, mogoce 2x na leto po AC. Tako da, za moje trenutne potrebe je dovolj. Ce bi vozil vec ljudi, bi tudi kupil vecji avto.

IL_DIAVOLO ::

Looooooka je izjavil:

facepalm je izjavil:

Za vsakdanjo uporabo, je za moje potrebe dovolj avto, ki je zmozen voziti 130kmph po kateremkoli odseku SLO avtoceste, brez potrebe po nizanju prestave. 140kmph po stevcu pa nisem prekoracil ze vsaj eno leto.
vse kar je vec, je za osebno zadovoljstvo. tudi sam imam namen nabaviti 200hp+ bencinca.
si pa ne zatiskam oci, da to dejansko rabim.

Po kateremkoli odseku, brez nezasedenega sedeza in prtljago v prtljazniku.
Vecina se hvali s tem, kako dober, poceni avto so kupili in kako ima oh in sploh majhno porabo, ko pride to tega testa pa pade po celi crti in potem folk ugasa klimo, da pridobi na hitrosti oz se sredi poletja vozi po desnem pasu do portoroza 3 ure, ker ni sposoben prehiteti tovornjaka brez, da bi med tem oviral/ogrozal druge voznike na prehitevalnem pasu.
Ampak to je pac folk, ki niti ne pomisli, da bo mogoce imel v avtu se koga poleg sebe, ko pride do tega je pa ze prepozno :)


Poleti poln avto prtljage, 3 potniki, vzgana klima, in 160 brez tezav.

Vazelin ::

enkrat bi šel rad v vrhniški klanec s kakšno 300 konjsko zverino

andromedar ::

@perci - a nista tu zadnji dve strani čisto offtopic?
Ne bi malo počistil to kompenziranje mednožnih dolžin, ki jih izvajajo na cesti in opisujejo tukaj?

Kako zvezo ima to vse skupaj z Diesel apokalipso?
Eh?

stara mama ::

Moderator, zakleni temo ker tole je še samo merjenje e-kurcev!
Ekologija™ in Trajnost™

IL_DIAVOLO ::

Pol bi se mogel svoje komentarje zbrisat :D

perci ::

Nisem mod tule, sori.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Pol bi se mogel svoje komentarje zbrisat :D

Itak. Nimam problemov s tem :).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Vazelin ::

Perci sam mondeo je idealen za 150hp smrdljivca:) je že kar težka in velika krava

IL_DIAVOLO ::

perci je izjavil:

Nisem mod tule, sori.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Pol bi se mogel svoje komentarje zbrisat :D

Itak. Nimam problemov s tem :).


Hehe kul :)
««
23 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35149207 (39278) -valvoline-
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446107643 (66525) Berserker
»

Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
440152183 (51277) krneki0001
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12028381 (24586) RedDrake
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743195601 (160614) Spajky

Več podobnih tem