» »

Formula 1 2009

Formula 1 2009

strani: 1 ... 23 24 25 26

Xequerin ::

oj, sem že malo nehal spremljat F1 in me samo zanima kakšna so kj pravila oz. spremembe za naslednje leto?

tko na kratko, če se komu da


Tri največje spremembe, ki mi pridejo iz glave sedaj so:
- sprednje gume bodo ožje od zadnjih
- v zadnjem delu kvalifikacij bodo vozili s "praznimi" tanki
- med dirko se ne bo smelo tankati goriva, tako da bodo na začetku dirke avti veliko težji (posledično bodo formule malo daljše)

ABX ::

KERS-a ne bo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

;-) ::

Xequerin

prednje gume so že zdaj ožje od zadnjih, ne gledam formule pa sem 99% da je tako.

AvtoR ::

javascript:smesko(':)%20');
Mišljeno je da bodo ožje od letošnjih prvih gum!

Ripmork ::

Prednje gume bodo spet tako ozke, kot so bile v začetku devetdesetih.


Razlog? Ob ukinitvi žlebov so prednje gume pridobile večji delež tekalne površine napram zadnjim gumam (prednje in zadnje so imele oboje 4 žlebove), posledica je, da se je delež oprijema spremenil, kar ni po godu dirkačem. Lahko bi sicer naredili širše zadnje gume, a bodo stroški proizvodnje za Bridgestone bistveno nižji, če naredijo prednje gume še ožje (uporabili bodo stare kalupe). Drugače pa so prednje gume od nekdaj bile nekoliko ožje od zadnjih.

- med dirko se ne bo smelo tankati goriva, tako da bodo na začetku dirke avti veliko težji (posledično bodo formule malo daljše)

Ne bi rekel, da bodo daljše... to bi znalo precej zakomplicirat vse skupaj. Poleg tega bi morali tudi spremenit maksimalne mere v pravilniku. Kvečjemu bo zadnji del dirkalnikov malce manj miniaturen; če pogledaš letošnjega Red bulla ima že smešno kompakten zadnji del dirkalnika, 50% večja posoda ne bo povzročila nekih hudo opaznih sprememb. Itak jih bodo stlačili čim nižje, kolikor se bo dalo, da bo nizko težišče. Tudi KERS-a ne bo, tako da bo prehod za ekipe, ki imajo letos ta sistem še lažji.

Še ena sprememba je, da bo na stezi občutno več dirkalnikov... ne ve se še sicer, kaj bo z USGP in kako se bo razpletlo z prodajo Sauberja, a nekako naj bi se pričakovalo 26 dirkalnikov naslednje leto na stezi. The more the merrier:)

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

Blinder ::

GP Abu Dhabi - Alguersuari pits in the wrong box - Dutch
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

;-) ::

Kako pa je z tem da bi lahko imelo vsako moštvo po 3 dirkalnike? Je ferrari že dobil odgovor?

ABX ::

Kako pa je z tem da bi lahko imelo vsako moštvo po 3 dirkalnike? Je ferrari že dobil odgovor?


Odvisno koliko ekip bo vpisanih za naslednjo sezono, v kolikor jih ne bo dovolj bomo videli 3 dirkalnike za bolj bogata moštva.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

JayKay ::

;-) ::

Barrichello mi ni bil nikoli zanimiv dirkač, vedno vozi na ziher in nič fascinantnega še ni naredil v svoji karieri, razen da spušča naprej sovoznike

ABX ::

F1 ni samo tisto kar ti vidiš na TV. Sicer nisi ti kriv, ker gledaš SLO TV, kjer dosti več kot tisto kar vidijo na TV ne znajo povedat.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

;-) ::

Hmm ti veš kero tv jaz gledam?

Na vseh televizijah barrichello vozi isto- po pameti in nikakor nič kaj posebnega. Al na tvoji drugače?

ABX ::

Namigoval sem na tehnična ozadja in zakaj Barichello čeprav vozi kot turist je vseeno zelo visoko na lestvici.

Rubinho je namreč odličen testni voznik in zna pripravit formula za dirko.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

;-) ::

Potem pa je na dirki nezna izkoristit?

ABX ::

Potem pa je na dirki nezna izkoristit?


Vsak ima določen talent in dela kar pač lahko. Iz tega vidika pride tudi večkrat do konflikta. Ne pozabit afere Alonso Vs Hamilton.

Alonso pripravi dirkalnik, Hamilton pa zmaga.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Ripmork ::

En zanimiv interviju z Nikom Miheličem

klik

Izgleda da @Xequerin prav razmišljaš, ker je tudi Niko omenil, da bodo verjetno dirkalniki nekoliko daljši zaradi večjih posod za gorivo.

Če zanemarimo to, da bodo lahko slabša moštva več testirala kot boljša, omenimo še prepoved dolivanja goriva. Avtomobili bodo bistveno drugačni kot zdaj. Morali bodo biti daljši, da bodo lahko imeli večjo posodo za gorivo, predvsem pa bo težavo predstavljala teža dirkalnika, ki bo ob koncu dirke bistveno manjša kot na začetku dirke. Lastnosti dirkalnika ne bodo enake, videli bomo, kako bo z obrabo pnevmatik. Na drugi strani ne bo več omejitve najvišjega števila vrtljajev. To pomeni, da je to zdaj odprta jama brez dna. Tisti, ki bo dosegel 20 tisoč vrtljajev in imel zanesljiv motor, bo v prednosti. V prednosti bodo zagotovo veliki, je pa tudi vprašanje, kako bo v prihodnje s partnerstvi. Mercedes bo dobavljal motorje štirim moštvom. Letošnji motorji so za staro šaro.


Očino bo kar več sprememb, kot sem mislil.
Res me zanima, kako bodo zveneli osemvaljniki, ko bodo zapeli čez 18.000 vrtljajev :)
Če kaj pogrešam od starih formul je to definitivno zvok... deset (bohnedaj 12 valjniki) so imeli neverjeten zvok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

matjazx ::

Nova pravila

Moral bi jim dat čist proste roke pri motorjih, sj je že to, da morjo met dovolj bencina za celotno dirko dovolj velika omejitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matjazx ()

Daedalus ::

Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Blinder ::

Barrichello redkokdaj razbije avto, se prišpara stroške tako. Pa sej letos v drugi polovici sezone je vozil boljše kot Button... ko je bil v Ferrariju pa so mu vedno neki dali poln avto goriva, medtem ko je schumy vozil na en pitstop več...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ABX ::

Nova pravila

Moral bi jim dat čist proste roke pri motorjih, sj je že to, da morjo met dovolj bencina za celotno dirko dovolj velika omejitev.


Ta pravila so mi sumljiva. Kaj dela notri omejitev proračuna? Ko pa so toliko nasprotovali.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

matjazx ::

Ja to bo verjetno umaknjeno, ampak zaenkrat je še vedno v uradni verziji pravil.

Music Man ::

RIPMORK:
Res me zanima, kako bodo zveneli osemvaljniki, ko bodo zapeli čez 18.000 vrtljajev :)

Sezona 2006, takrat so uvedli 2.4 litrske V8, ki so bili še brez omejitve vrtljajev, tako da si poglej kakšen posnetek iz tiste sezone, pa boš slišal željeno ;)

Samo jaz nič ne vem o tem, da bi bili naslednjo sezono motorji neomejeni...

ABX ::

Sej, tista pravila so sumljiva.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

JayKay ::

galimim ::

Men se zdi tole zanimivo:

Four wheel drive
On top of that, cost regulated teams will be allowed four wheel drive. For those teams, article 9.1 of the technical regulations that states "No transmission system may permit more than two wheels to be driven." has been scrapped from the rulebook.

While there is an extensive range of possibilities to exploit this change, it is most likely that teams will add a motor-generator for their KERS systems to the front wheels, allowing to charge the KERS device with brake energy from the front wheels too, whereas this is currently not allowed. As a direct consequence, the front wheels are also allowed to be powered by KERS.


Kar pomeni da bi se lahko uporaba KERSa precej spremenila v mokrih pogojih. Stisneš KERS v ovinku da spredne gume bol primejo. Pa na štartu bi se tut lahko poznalo.
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

šernk ::

a naj se ne bi KERS umikal naslednje leto? :O


drugače pa...še malo pa bodo dirkali po železju, če se bridgestone res umika :))
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

njok ::

Sej, tista pravila so sumljiva.


Tisti clanek je bil napisan 1. maja in to so bila le takratna predvidevanja.

Jst ::

Kaj niso pravila napisana in potrjena že proti koncu poletja za naslednjo sezono?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ABX ::

Najbolj ažurna pravila:
2010 Formula One season @ Wikipedia
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Ripmork ::

Evo, točno to, kar se tudi meni zdi daleč večji problem kot sam dizajn dirkalnikov:
za manjek prehitevanj na dirkah so v glavnem kriva dirkališča

Ni naključje, da na nekaterih dirkališčih redno gledamo spektakularne dirke, na drugih se pa nikoli nič ne dogaja (izjemoma, če ga vreme zagode).

PS: zanimiv komentar Laude na odhod večih proizvajalce iz f1:
"F1 at the moment is like a sauna, where the unnecessary ballast is sweated out and afterwards there is a new start. I am convinced that Mercedes' philosophy will be adopted by other manufacturers and we could even see new ones coming in over the course of the next few years."
Tokrat se kar strinjam z njim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

PrimozR ::

In Meca filozofija je? Fsck ekipe, mi bomo delal motorje?

Ripmork ::

Točno to.

Če se prav spominjam so celotna devetdeseta leta formula ena sestavljala večinoma privatna moštva (izjemi Ferrari in Mclaren), proizvajalci pa so sodelovali le kot dobavitelji agregatov... imeli so dobro reklamo (prispevali so "srce" dirkalnika), istočasno pa precej manj stroškov, kot je vodenje celotne ekipe. Pa ni nikomur nič manjkalo.

Z rigorozno omejitvijo testiranj, občutnim znižanjem stroškov pa imajo naslednjo sezono privatna moštva večje možnosti uspeha, kot je bilo to v času neomejenih testiranj in vrtoglavih proračunov, kjer nisi imel za burek, če nisi v dirkalnik vložil ogromno resursov. Proizvajalce smo želeli, da bi končno videli pravo konkurenco Ferrariju in Mclarnu, pa je to zares uspelo le Renaultu - ostali so pa pobegnili, ker je bila reklamna kampanja le predraga. Kar naj, bo toliko več placa za prave dirkaške ekipe. Se še dobro spominjam s kakšnimi floskulami nas je hecala Honda ("živimo za dirkanje in tekmovanje, dirkaško srce," ipd...), potlej so pa čez noč hladnokrvno skočili ven. Pokasiral je pa tisti, ki je tu ostal ker mu to nekaj pomeni, pa je uspel zadevo profesionalno izpeljat do konca kljub precejšnji finančni negotovosti - Ross Brawn. Svaka mu čast.

JayKay ::

ABX ::

Mercedes kupil Brawn


Mercedes kupil 75% Brawn-a.

Sicer pa je to žalostna realnost F1, tudi če si svetovni prvak, finančno ne prideš skozi. Je ura da se te zadeve uredijo. Jebeš ti kaj pravi Ferrari, to ni F1.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

JayKay ::

Kar pomeni, da ima večinsko lastništvo. Kar pomeni, da ga je kupil.

[Michael] ::

Naslednjo sezono boste lahko opazili novo ekipo v F1 z imenom UNITED. Voznik še ni znan.

JayKay ::

Button za McLaren
najverjetneje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JayKay ()

Sumo ::

Kar pomeni, da se Raikkonen umika iz F1... Škoda.
www.kombajn.org

ABX ::

Kar pomeni, da se Raikkonen umika iz F1... Škoda.


Ni nujno, Brawn GP ima eno prosto mesto. Niko naj bi bil skoraj 100%.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

njok ::

Malo dvomim, da so Kimija pri Mercedes/Brawnu pripravljeni placat, ce ze Buttonu nocejo dat povisice. Ampak upam, da se motim in da ga spet vidimo na Spa-ju v konkurencnem dirkalniku <3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njok ()

borchi ::

button vs. hamilton.

to bi pa res bili priča masakru svetovnega prvaka. alonso je kožo še nekak celo odnesel, button ne bo te sreče... nekaj mi govori, da bo sprejel nižjo ponudbo mercedes-a.
l'jga

JayKay ::

TribesMan ::

Hahah... kimi je faca :D

Lepo lupil peneze od Ferrarija zato da ne vozi in užival v preganjanju med drevesi :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

Upam da dobi WRC avto. Recimo ena privat ekipa s Focusi, v njej pa Kimi pa Peter :)

Tilen ::

Bild: Schumi&Mercedes: Manjka le še podpis!

Michael Schumacher se vrača v formulo 1. Naslednjo sezono bo član moštva Mercedes Grand Prix. "Dragi ljubitelji formule 1, prosimo vas, da si pričvrstite pasove: Rekorder po številu naslovov svetovnega prvaka Michael Schumacher bo prihodnjo sezono na na starno - ciljni ravnini v dirkalniku novih srebrnih puščicm kar predstavlja eno največjih vrnitev v zgodovini športa," je zapisal novinar omenjenega časnika.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

ABX ::

24ur članek brez linka do orginalnega članka.

Smeti.


Je pa res da so govorico okoli Schumacherja da bi se rad vrnil. Ampak problem je njegova fizična pripravljenost, to kar mu je lani preprečilo vozit za Ferrari.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

Nekako dvomim, da je tole z Mercedesom resnično... Okej, Brawn je lahko tista točka, ki ga vleče, ostalo pa IMO bolj ne.

matjazx ::

Ja morda pa Brawn res čaka na odločitev MS, al zakaj čaka tolk časa z razglasitvijo drugega dirkača...

ABX ::

Ja morda pa Brawn res čaka na odločitev MS, al zakaj čaka tolk časa z razglasitvijo drugega dirkača...


Ekipe ki že imajo dva voznika so redke.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

matjazx ::

No ja, od starih ekip ma že večina dva voznika, sploh pa vsa top moštva.
strani: 1 ... 23 24 25 26


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189119801 (83046) WarpedOne
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72244535 (23689) PrimozR
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186862778 (20316) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
152102 (1857) Daedalus
»

F1 2004 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Loža
214166486 (33809) Microsoft

Več podobnih tem