» »

Formula 1 2009

Formula 1 2009

strani: « 1 2 3 ... 26

BigWhale ::

Čas je za novo sezono. Nekaj bo sprememb pravil, nekaj so že testirali. Toro Rosso zaenkrat leti kot sneta skira :), Honda je odstopila.

Po novem bodo motorji omejeni na 18.000 obratov, nic vec ne bo testiranj med sezono razen med uradnimi treningi. Omejili bodo stevilo 'zaposlenih v boksih', najbrz ne bo vec nosilcev deznikov, prinasalcev pijace in kaj vem koga se vse. Hehe. Nekaj se govori tudi o tem, da si bodo mostva morala izmenjevati podatke o gumah in gorivu.

Marsikaj zanimivega se nam ze obeta, marsikaj se bolj zanimivega pa se obeta za sezono 2010. Bomo videli. :)

Ciklamen ::

Hmm, a niso že zdaj bili omejeni na 18.000 obratov? Ali je bilo letos 19?

rgv45vg4t335 ::

...
- širši prvi spojler in ožji in višji zadnji, da se lahko vozi v zaveterju
- motor za 4 dirke
- nič več grelcev za gume
- gume brez kanalov, klasične slick
- KERS
...
Naj bi bilo bolj zanimivo, precej več preitevanja, vsaj teoretično. V praksi bomo pa še videli, nekateri vozniki so bolj skeptični.
MSI K9A2 Platinum@260MHz, Athlon X2 4850e@3GHz, 4GB RAM@1000MHz
Radeon HD 4850

PaX_MaN ::

Kajpavem. Že petnajst let furajo po nespremenjenih dirkališčih. Vsaj nagazne mine bi lahko dodali, FFS.

šernk ::

Kajpavem. Že petnajst let furajo po nespremenjenih dirkališčih. Vsaj nagazne mine bi lahko dodali, FFS.


vsa stara dirkališča ki so preurejali so za moje pojme uničili, nova pa tudi niso nekaj super. poglej kaj so naredili iz štartno-cilne ravnine v spaju...skoraj letališče in s tem se je izgubil ves čar štartov tudi tam.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BmN ::

vsako sezono nova pravila...brezveze. Tehnologija napreduje, naj dopustijo ta napredek al pa nič.
vsa dobra dirkališča so ukinili, nova ki ji ponujajo pa so mi brezvezna. Ja se tudi v F1 pozna gospodarska kriza, samo kolko denarja pa skurijo v samo eni dirki...

PrimozR ::

AFAIk je motor in menjalnik zdaj omejen na 3 in ne 4 dirke. Sicer pa, Jerez pics! Moar!

SmeskoSnezak ::

Meni je všeč ideja (ne vem že od koga, bi kdo vedel?), da bi nazaj prišle medalje. Tekmovali bi se torej za prva tri mesta. Kdor nabere čimveč medalj, je zmagovalec sezone. Tako bi se nekako tudi "moštveno" nehali podpirat.
@ Pusti soncu v srce... @

Invictus ::

Mislim da s temi pravili samo komplicirajo. To je samo zarota močnih ekip. Takoj ko manjše finančno šibkejše ekipe pridejo do tehnologije, ker se ravno dovolj poceni, jo močnejša moštva prepovedo (oz. jo prepove FIA na lobiranje močnejših ekip).

To se dogaja že zadnjih 20 let odkar bolj spremljam F1. Tako da razne ekipe kot Minardi res ne bi imeli nikoli šans dobiti kaj več kot kako piko, ko večina odstopi.

Preveč politike je tu. Naj dovolijo VSE.

LP I.

JanezekNovak ::

Se podpišem pod Invictusov post!

Medalje so bedarija!!

Sedaj smo videli tudi borbe za 6. mesto ipd.

V primeru, da bi imeli medalje so vsa ostala mesta razen prvih 3 razvrednotena.
http://www.euroairsoft.com/

overlord_tm ::

Kaj pa če bi namesto nagradnih točk uvedli kazenske točke?

Zmaga = 0 kazenskih
2. mesto = 1 kazenska
3. mesto = 2 kazenski

odstop = toliko kazenskih kot je bilo dirkačev na startu

Prvak je tisti ki jih zbere najman :)

bzp ::

Medalje so kul ker bi se potem dejansko borili za 1. mesto, namesto taktiziranja "če sem še 2x med prvih 5, po točkah zmagam".

A grelce za gume so sedaj prepovedali? A ni bilo nekaj govora da se ta prepoved prestavi v 2010, skupaj z ukinitvijo dolivanja goriva?

BlackHole ::

Ampak, vprašanje res, kaj se bo potem dogajalo v ozadju, nekje od 5. mesta navzdol. Bo sploh še kdo "dirkal", če samo prva tri mesta štejejo (v primeru, da se prvi trije, štirje odlepijo).
LP Marko

bzp ::

Ostala mesta štejejo za konstruktorje.

Invictus ::

Meni je všeč ker dobro zaspim zraven. Idealno za kak popoldanski počitek.

LP I.

PrimozR ::

Invictus kaj pa tista krilca, ki so jih nekaj let nazaj imeli an sidepodih? Začel je minardi, nadaljvelai pa so drugi, pod pogojem FIA-e, da jih prepove, če jih bo samo testirala katerakoli močnejša ekipa. To je naredil Ferrari. Sicer pa glede na to da se kenslajo keramika in razni eksotični materiali v motorjih, posebne mešanice plinov za polnjenje gum, da se cenijo motorji, itd., ne vem no, meni to nekako deluje kot zmanjševanje stroškov oz. spodbujanje revneših ekip. Kako se pa zdi tebi pa ne vem.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Kljub vsemu se mi ukrepi vedno zdijo pisani na kožo močnejših ekip. Oni imajo denar in ljudi da se hitro prilagodijo in celo optimizirajo. Manjše ekipe se samo prilagodijo. Zmanjka jim časa, denarja in ljudi za boljše optimizacije. Bom navedel dva primera:

1. Turbo motorji. Mislim da jih je prva imela Honda. Ko so postali bolj popularni, so jih prepovedali.
2. Elektronska pomagala. Takoj ko so jih začeli vgrajevati šibkejše ekipe, so bila prepovedana.

Poceniti F1 je tako kot bi hotel kupiti ferarija za 20.000 EUR. Pač ne gre. Kdor hoče biti prvi, bo investiral. Kaj ti pomaga cenejpi motor, če jih boš pa zaradi manj vzdržljivih materialov rabil več. Lahko ga sicer elektronsko omejiš, ampak spet ni fore.

Tisti tvoj primer je mogoče mal izjema, ampak to Minardiju ni preveč pomagalo, ker so vedno imeli zanič motorje. Žal.

F1 je dirka velikih. Tam ni prostora za reveže. Kako pa bi bilo, če bi vsak s parimi milijoni lahko sodeloval notri ... ?

L PI.

Alexius Heristalski ::

Mogoče pa ravno nenehno spreminjanje pravil najbolj škodi majhnim moštvom.
fantje, ni blo slabo, samo dajte ĹĄe v herbicidĹĄÄćini

Invictus ::

Mogoče pa ravno nenehno spreminjanje pravil najbolj škodi majhnim moštvom.


Saj to sem napisal ...

LP I.

Jst ::

In s tem se verjetno veliko ljudi strinjamo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

bzp ::

Ja in ne, po drugi strani so spremembe priložnost, da ena majhna ekipa z dobrimi inženirji in super idejo, za kratek čas pridobi prednost. Brez sprememb, prej ali slej pridejo vsi do istih idej/rešitev in za pridobitev minimalnih prednosti so potrebna enormna vlaganja. Če pa vse ekipe razvijajo nekaj novega, je pa veliko odvisno od sposobnosti in dobre ideje (ki je potem hitro skopirana pri ostalih).

AvtoR ::

Invictus: Če se ne motim je imel prve turbo motorje v F1 Renault. Takrat so se jim vsi smejali.


Medalije so brez veze. Naj spet vpeljejo nazaj točkovanje, ki je bilo pred Michaelom Shumacherjem.
1. mesto 9 točk
2. mesto 6 točk
3. mesto 4 točke
4. mesto 3 točke
5. mesto 2 točke
6. mesto 1 točke

Tip je prevečkrat zmagal in je bil praktično brez konkurence.
Če bi vpeljali stari sistem, bi bila tudi neke vrste kontinuiteta, pa še slicks gume se vračajo.

tilinho20 ::

Definitivno bi bilo dosti bolj pametno uvesti star sistem!

PrimozR ::

Misliš 10 pik za prvo mesto, tako kot je dejansko bilo? In ne, se strinjam, da je tako premalo dobitnikov točk. Namesto tega naj bo ne vem, 15 10 8 7 6 5 4 3 2 1. Tako je razlika med 1. in 2. mestom dejansko manjša kot pri 10, 6, itd. sistemu (tukaj 33% manj, pri 10, 6 pa 40% manj). Še vedno pa je dobitnikov točk 8. Torej v kratkem praktično vsi dobijo točke. :D

borchi ::

> Misliš 10 pik za prvo mesto, tako kot je dejansko bilo?

še prej je bilo pa 9, 6...
l'jga

PrimozR ::

Pred letom 95 mogoče.

AvtoR ::

Do leta 1990 je bilo točkovanje 9,6,4,3,2,1
od 1991 do 2002 je bilo točkovanje 10,6,4,3,2,1
od 2003 dalje je točkovanje 10,8,6,5,4,3,2,1
Mislim, da je bil najboljši sistem točkovanja med leti 1991-2002.
Zmaga je v primerjavi z drugim mestom prinesla več točk.
Zdajšni sistem je daleč najslabši. Vsi samo taktizirajo.

borchi ::

> Mislim, da je bil najboljši sistem točkovanja med leti 1991-2002.

ja. jaz tudi mislim, da sta dve zmagi več vredni od treh drugih mest, zato je 10,6... boljše kot 9,6... 10,8,6 je pa bedarija.
l'jga

BlackHole ::

Ampak 10, 8, 6 razmerje imajo tudi smučarji, pa skakalci, pa še kdo. Pa se kar v redu obnese. Je pa res, da je to težko primerjat.
LP Marko

SmeskoSnezak ::

Ja, to je težko primerjat. Saj imajo smučarji in skakalci drugačna pravila. Pa še toliko krame in tehnologije nimajo okol sebe... =)
@ Pusti soncu v srce... @

borchi ::

> Pa se kar v redu obnese. Je pa res, da je to težko primerjat.

pri smučanju ni mogoče tako taktizirat. v smuku ali superveleslalomu sploh ne, v drugih tekih slaloma in veleslaloma se pa tudi hudo redko zgodi, da ima kdo tako veliko prednost, da mu ni treba it "na polno"...
l'jga

Daedalus ::










Danes je uradni "release" Ferrarijevega dirkalnika za novo sezono. Če mi jih uspe dobit, bom dodal še kako fotko s tiskovne konference (ergo, če jih bo kolega, ki fotka tam, kaj pošeral).

Še link do novice

Pa še ena zanimiva povezava
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

overlord_tm ::

Kaj, to spredi ma za sneg plužit?

No, če bo ta grda oblika res pripomogla k večjemu številu prehitevanj, tudi prav.


Ste videli? POP-TV špara tak da Mirko ne bo več komentiral iz komentatorskega mesta na oddaljenih dirkah =)

PrimozR ::

Resno?

So pa zelo gladki. Človek se novih avtomobilov itak privade tako da tole niti ne izgleda tako slabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

overlord_tm ::

Good Guy ::

opa slike tires are back:D

to bo še zanimivo
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

AmokRun ::

Madona so grdi avti. Kaj so šli to delat?8-O

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

Good Guy ::

Madona so grdi avti. Kaj so šli to delat?8-O



pravila delajo svoje

vračamo se 10 let nazaj
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

PrimozR ::

Itak so jih 10 let nazaj poslali mnogokrat, ko so jim pobrali turbine, ko so jim dali gume z žlebovi, ko so jim rpepovedali masovne ground effecte (oz. ko so jim prepovedali pomična krilca), ko so jim namesto V12 dali V 10, kasneje pa V8 motorje. Resno vprašanje, koliko so se V8 namesto V10 poznali? Praktično nič, saj so lažji, zaradi česar so avtomboili v ovinkih hitrejši, zaradi manj/lažjih komponent pa se vrtijo višje in tako dajo praktično enako konjev. Res je, da so jim to omejili z max. količino vrtljajev, a vseeno, razlike je okrog 100-150 konjev. Klasične poteze, pravila jih popeljejo 10 let nazaj, inženirji pa v petih letih naredijo 15 let preskoka.

Jackal ::

Hm... tista v nebo štrleča zadeva na zadnjem delu dirkalnika je mogoče jadro? :))
Walking the way is something completely different than imagining the way.

PrimozR ::

...

Spet pogrešam rolleye smajlija.

tilinho20 ::

...

Spet pogrešam rolleye smajlija.


Sam res. ;(

BigWhale ::

Ok, tale fiat je res hilarious! Spredi plug, zadi pa rep. Al pa jadro ja. :> Vazn, da ima slick gume! ;) Ce bodo zaradi tega kaj bolj prehitevali, pa naj! :)

PrimozR ::

A maš kej prot Fiatu? Bolš kot pa PSA grupa :P Plug pa ajdro majo pa itak vsi

Enivej, sem mennja, da bo omejitev testiranj opazno izboljšala kvaliteto oz. natančnost raznih CFD programov, v kolikor ekipe ne uproabljajo svojega sofware-a. Stare modele in podatke imajo in lahko rpeko njih preverjajo rezultate, CFD pa je praktično edin način za testiranje novih dizajnov, obenem pa anjcenejši v primerjavi z vetrovnikom in testiranji, ki pa sta itak oba zelo omejena.

Jst ::

Zadnji spojler zelo uporaben za oglasni pano! :)

Sicer pa bolid izgleda g.r.o.z.a. Brez besed sem. :/
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Daedalus ::

Ok, tale fiat je res hilarious! Spredi plug, zadi pa rep. Al pa jadro ja. :> Vazn, da ima slick gume! ;) Ce bodo zaradi tega kaj bolj prehitevali, pa naj! :)


Tud ostali "fiati" so/bojo nekak taki.

Sicer pa bolid izgleda g.r.o.z.a. Brez besed sem. :/


To je dirkanje, ne lepotno tekmovanje. Si velja zapomnit:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

BigWhale ::

Ok, tale fiat je res hilarious! Spredi plug, zadi pa rep. Al pa jadro ja. :> Vazn, da ima slick gume! ;) Ce bodo zaradi tega kaj bolj prehitevali, pa naj! :)


Tud ostali "fiati" so/bojo nekak taki.


Ja, saj vem. Saj so vsi smesni. :) No, sicer pa se jih bomo navadili. :))

T_F_7 ::

verjetno bo čez celo sezono govora o KERSu, že sama beseda se mi zdi smešna in baje da ga nima nihče rad:|

Karaya 52 ::

Uf, meni je všeč. Čist kot solza, brez dodanih tisočih krilc kot na lunarnem modulu Apolla 11.

tilinho20 ::

verjetno bo čez celo sezono govora o KERSu, že sama beseda se mi zdi smešna in baje da ga nima nihče rad:|

Razen BMW.
strani: « 1 2 3 ... 26


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189119738 (82983) WarpedOne
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72244529 (23683) PrimozR
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186862771 (20309) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
152101 (1856) Daedalus
»

F1 2004 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Loža
214166476 (33799) Microsoft

Več podobnih tem