Forum » Loža » F1 2006
F1 2006

Daedalus ::
Možno, da psiha. Al pa popolnoma drugačna taktika, težji avto že skoz, da so ga lahko dobro natweakali. Živi bili, pa videli. Glede PDLR - je mel bližnje srečanje z Ralfom... PDLR je ostal brez zadnje gume, Ralf pa brez sprednje leve obese.. KR je pa res v Q3 doživel razsvetljenje - že od začetka je pelal hitro, tak da skuril dosti bencina in je vsaj na koncu kvalifikacij bil lahek. Vseeno boljši pristop ko pa prebijanje iz 5 - 6 mesta naprej in spotikanje ob ostale udeležence v prvih nekaj ovinkih.
Sicer je pa KR izjavil, da ni mel kaj za zgubit in je tiščal do konca. Tak da bo še fajn vroče, če bo kdo htel na stezi mimo
Morebitna nesreča lahko največ stane lih MS-ja.
Sicer je pa KR izjavil, da ni mel kaj za zgubit in je tiščal do konca. Tak da bo še fajn vroče, če bo kdo htel na stezi mimo

Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()

njok ::
Evo, tisti, ki ste si želeli MSC-MAS izid, nekdo vas je uslišal.
RAI je bil res lahek, ampak izgleda, da ni šlo za taktiko temveč za tehnične težave.
RAI je bil res lahek, ampak izgleda, da ni šlo za taktiko temveč za tehnične težave.

matjazx ::
Alonso in vsi pr Renaultu bojo še ornk švical do konca sezone če bojo hotl kkšn naslov
Zdj jih celo še ostala moštva prehitevajo

Zdj jih celo še ostala moštva prehitevajo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matjazx ()

LapD ::
Dobra dirka, vrhunska režija. Škoda za Webbra in Gumbka ampak Kimi si je tud zaslužu stopničke. Alonso pa spet dobil dve piki preveč


Good Guy ::
polom renoja to mi je kul.. ampak kar je še bolše da je ferrari zmagu....
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^

Daedalus ::
Bridgestone je IMO ključna beseda, s kero bi se dalo opisat tole dirko. Ferrari jih je itak navajen, samo gledat Webbra tam gor je blo pa malo presenetljivo. Al je Bridgestone odkril nekaj hudo novega al pa je Michelin popolnoma dvignil roke od F1 - kar pa bi (je?) bla huda napaka. Drugače pa dobra dirka, McLaren po malem kaže zobe, pa očitno jih še ni minila volja do neumnosti. Sicer tud brez tistega mutenja v boksih ne bi blo kaj veliko drugače za Kimija, sam vseeno bi se lahko malo bolj potrudili.
Renault je pa v hudih škripcih...
Renault je pa v hudih škripcih...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()

Tilen ::
Bravo Ferrari!
Ampak Alonso +40s 15 krogov pred koncem, da bi blo samo zaradi gum? Ne me hecat. Tisti njihov odstranjen sistem utezi, ki zdaj visi v zraku jih tolce po glavi. Pa glede na to, da jih je McLaren zdaj prehitel, bodo pomoje se bolj pritisnili za dokoncno odstranitev.
Ampak Alonso +40s 15 krogov pred koncem, da bi blo samo zaradi gum? Ne me hecat. Tisti njihov odstranjen sistem utezi, ki zdaj visi v zraku jih tolce po glavi. Pa glede na to, da jih je McLaren zdaj prehitel, bodo pomoje se bolj pritisnili za dokoncno odstranitev.

413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()

globoko grlo ::
Ampak, če bi kimijev prvi postanek trajal 8 sek namesto 15, bi bil lahko tut prvi. Ker v bistvu je tm čakal za 2 postanka, zaostanka pa spet ni mel tolk na koncu dirke, sicer pa, men je prav tko kot je

matjazx ::
ni čaku 2 postanka k morš štet še uvoz pa izvoz iz boksov
pa Ferrarija sta zlo upočasnila v drugi polovici
pa Ferrarija sta zlo upočasnila v drugi polovici

ripmork ::
pomoje za prvo mesto ni mel šans, je pa pri prvem postanku res kar dosti izgubil...
bolj kot taktika je šlo srebrnim na roke da je Webber odstopil in pa da je imel Button težave...
sicer pa lepo videt spet Kimija na stopničkah, dosti raje bi njega videl za zmagovalca kot pa Michaela ali Alonsa, škoda ker vedno gledamo le ene in iste zmagovalce...
nekako sam pojem dirkanja izgubi pomen če se za zmage borita le dva(z konkurenčnimi dirkalniki in prioriteto v ekipi), medtem ko se drugi zadaj tepejo za eno točko.
Smo pa videli vsaj nekaj prehitevanj.
bolj kot taktika je šlo srebrnim na roke da je Webber odstopil in pa da je imel Button težave...
sicer pa lepo videt spet Kimija na stopničkah, dosti raje bi njega videl za zmagovalca kot pa Michaela ali Alonsa, škoda ker vedno gledamo le ene in iste zmagovalce...
nekako sam pojem dirkanja izgubi pomen če se za zmage borita le dva(z konkurenčnimi dirkalniki in prioriteto v ekipi), medtem ko se drugi zadaj tepejo za eno točko.
Smo pa videli vsaj nekaj prehitevanj.

Daedalus ::
Kimi ni mel za burek, kar se tiče prvega mesta. Najprej zjeban postanek, pol so se gume mehurile, elektronika ga je zezala, tak da motor ni razvijal polne moči, posledično pa tud menjalnik ni deloval najboljš. Pa tud nasplošno sta bla Ferrarija prehitra. Treba je upoštevat to, da sta se tardeča po prvih postankih sam še vozila naokoli. Dirko so pa itak odločile gume v največji meri.
p.s. - Kimi naj gre kr k Ferrariju naslednje leto. Dobavitelj gum bo sam BS (he he), tak da tisti, ki so letos na Michelinu, ne bojo meli za burek. Od Bridgestone moštev se pa ve, katero je najboljše. Pa tud sem prepričan, da mu nihče ne bi upal težiti, da naj bo za kritje MS-ju.
p.s. - Kimi naj gre kr k Ferrariju naslednje leto. Dobavitelj gum bo sam BS (he he), tak da tisti, ki so letos na Michelinu, ne bojo meli za burek. Od Bridgestone moštev se pa ve, katero je najboljše. Pa tud sem prepričan, da mu nihče ne bi upal težiti, da naj bo za kritje MS-ju.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

klemen22 ::
Kimi ni mel za burek, kar se tiče prvega mesta. Najprej zjeban postanek, pol so se gume mehurile, elektronika ga je zezala, tak da motor ni razvijal polne moči, posledično pa tud menjalnik ni deloval najboljš.
Hecno mi je to da ima vedno LE Kimmi težave. To se le prevečkrat dogaja.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Daedalus ::
Hmm, PDLR je odstopil zaradi okvare na črpalki za gorivo, Mišelinke so se pa mehurile med drugim na obeh Renaultih. Torej? Postrani zašravfan vijak kolesa pa menda ne more biti napaka voznika, ali pač?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()

Good Guy ::
reno k je sam sebe zajebu k si je tiste uteži iz sprednjih amontizrejev dau vn....
mišelin se ni nč pokvaru, sam bs ga je prehitu....
mišelin se ni nč pokvaru, sam bs ga je prehitu....
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^

Tilen ::
JA ce nebi dal ven pa bi se te pike ki jih je zdaj dobil lahko zgubil ne ? SO kr _pametno_ ukrepali.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Daedalus ::
Bol je tu vprašljivo delovanje FIA. Od septembra 2005 so _vedeli_, da Renault to uporablja, dovolili uporabo, zdaj pa preko noči proglasijo napravo za ilegalno in pazi to - ker naj bi kršila predpis o prepovedi premičnih aerodinamičnih naprav. Jaka muda ni kaj. Kuhna, kuhna...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Alexius Heristalski ::
Čudno, da noben ne reče, kakšni [zmerljivka] so pri McLarnu, ker so zašpecali Renault. Grem stavit, da bi napisali dve strani, če bi namesto srebrnih nastopal Ferrari.
Po drugi strani pa slišim, da naj bi Renault na Madžarskem spet uporabil tisto utež. Očitno jim veliko pomaga. Berite. To bo še veselo.

fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

klemen22 ::
No če bi taisto identično utež uporabljal Ferrari bi bilo tudi verjetno tukaj veliko razburjenja.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

mavec ::
Dejstvo je, da bo Ferrari uporabil vsa možna sredstva, da bo, če bo Renault uporabil te stvari, šel Renault pred FIA se zagovarjat ali pa bo diskvalificiran.
Sicer pa je tako ali tako bolidov, ki so uvrščeni na mesta od 1 do 6 pregledani po dirki. Če je ta zadeva prepovedana, bo verjetno prepovedana tudi na vseh preostalih dirkah, ker je absurd prepovedati zadevo samo na 1 dirki...
Bedarija pač, Alonso pa tudi več ne uporablja proslavljanja po dirki kot včasih, kot da ima cmok v grlu, ni več uponašanja bikoborbe, opic ... Izgleda, da se sam počuti kot opica sedaj in se mu vse maščuje...
Sicer pa je tako ali tako bolidov, ki so uvrščeni na mesta od 1 do 6 pregledani po dirki. Če je ta zadeva prepovedana, bo verjetno prepovedana tudi na vseh preostalih dirkah, ker je absurd prepovedati zadevo samo na 1 dirki...
Bedarija pač, Alonso pa tudi več ne uporablja proslavljanja po dirki kot včasih, kot da ima cmok v grlu, ni več uponašanja bikoborbe, opic ... Izgleda, da se sam počuti kot opica sedaj in se mu vse maščuje...

OwcA ::
Dejstvo je, da bo Ferrari uporabil vsa možna sredstva, da bo, če bo Renault uporabil te stvari, šel Renault pred FIA se zagovarjat ali pa bo diskvalificiran.
Izpostavil bi, da je trenutno razsojeno, da so uteži dovoljene.

Otroška radovednost - gonilo napredka.

mavec ::
OwcA, mar ni bilo v nedeljo obratno? Mi lahko podaš link, kjer piše, da je zadeva trenutno dovoljena?
Če ni bilo dovoljeno v nedeljo, bo še veliko vroče krvi okoli tega, sploh, če bo Renault zmagal... Alonso pa tako ali tako krvavo potrebuje zmago, ker mu je psiha tako kot Renaultu, po treh porazih že pošteno načeta...
Če ni bilo dovoljeno v nedeljo, bo še veliko vroče krvi okoli tega, sploh, če bo Renault zmagal... Alonso pa tako ali tako krvavo potrebuje zmago, ker mu je psiha tako kot Renaultu, po treh porazih že pošteno načeta...

OwcA ::
the matter was investigated by the FIA’s own stewards, Tony Scott Andrews, Rafael Sierra and Waltraud Wuensch.
They concluded that mass dampers have less influence on the aerodynamics than would changes to the conventional dampers (as far as making the suspension settings stiffer, for example), and that since conventional dampers are not considered to be movable aerodynamic components, then neither are mass dampers. The stewards suggested that, in comparison to conventional dampers, the effect of mass dampers on aerodynamic performance was “negligible”.
-Vir
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Gundolf ::
> Bedarija pač, Alonso pa tudi več ne uporablja proslavljanja po dirki kot včasih, kot da ima cmok v grlu, ni več uponašanja bikoborbe, opic ...
Čudni so ti dirkači, ko ne zmagajo, ne proslavljajo! Čudni, res čudni...
Čudni so ti dirkači, ko ne zmagajo, ne proslavljajo! Čudni, res čudni...

mavec ::
OwcA, hvala za info. in link
.
Edit: Vendar to je s petka. Mar ni bilo do vikenda oz. dirke drugačna informacija in je rečeno, da je celotna zadeva prepovedana do konca sezone?

Edit: Vendar to je s petka. Mar ni bilo do vikenda oz. dirke drugačna informacija in je rečeno, da je celotna zadeva prepovedana do konca sezone?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mavec ()

klemen22 ::
Čudni so ti dirkači, ko ne zmagajo, ne proslavljajo! Čudni, res čudni...
No spet odvisno od dirkača. Kakšen Coulthard bi se v danih razmerah verjetno razjokal od sreče če bi prišel na vsaj 3 mesto (oz. v danih razmerah če bi prišel do TOČK

Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

miko 55 ::
ja na zadnji dirki so bili še legalni, od kdajpa nič več se pa še ne ve.
mass damper
kako deluje mass damper in ostale izboljšave
če se sprehodite po progah pa lahko opazite izboljšave, katere pomenijo lahko 0.1 s razliko ali več link
mass damper
kako deluje mass damper in ostale izboljšave
če se sprehodite po progah pa lahko opazite izboljšave, katere pomenijo lahko 0.1 s razliko ali več link
Zgodovina sprememb…
- spremenil: miko 55 ()

matjazx ::
Na zadni dirki niso bli legalni, zdj pa do odločitve o legalnosti kr so(1-2 dirki) - mau zlo čudn
Kubica končno dubu priložnost po vedno dobrih petkovih časih (poškodba Villeneuva)
Kubica končno dubu priložnost po vedno dobrih petkovih časih (poškodba Villeneuva)

mavec ::
Če bo Renault spet konkurenčen ali celo zmagal, bo verjetno še veliko polemik o tem. Sploh če se bo kar naenkrat dvignil iz "pepela". Letos bo sezona še dolga, vsaj če Ferrari ne bo prvak oz. M. Schumacher.
Če drugega ne, če bo Renault suveren od sedanje uporabe teh krilc, potem bo cel kup pritožb itd. A bi rekel, da je tudi Michelin delno kriv, ker gume še kako pripomorejo k uspehu...
Če drugega ne, če bo Renault suveren od sedanje uporabe teh krilc, potem bo cel kup pritožb itd. A bi rekel, da je tudi Michelin delno kriv, ker gume še kako pripomorejo k uspehu...

Alexius Heristalski ::
Kaj pa menite o tejle špekulaciji: Kimi naj bi bil že Ferrarijev, vendar bi ga posodili Renaultu, če bi se Schumacher odločil nadaljevati kariero.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

matjazx ::
Alpa da 1 let vozta skupi s Šumijem, ker Kimi itak rab cajt da se prvad na dirkalnik, Šumi pa se po še enem naslovu poslovi.

mavec ::
Najbolje bo, da Kimi ostane kjer je še eno sezono, pa dobi sovoznika Alonsa pa mu bo Kimi malo razkazal McLarna, Schumacher se bo pa še po enem osvojenem naslovu poslovil in prepustil mesto Kimiju
.


njok ::
Ocitno se je FIA odlocila, da bo naredila prvenstvo malo bolj zanimivo in sedaj malo j*** francoze. Na prejsnji dirki, kjer bi jim mass-damper prisel vsaj malo prav so grozili z diskvalifikacijo (kolikor vem zadeva ni bila izrecno prepovedana), sedaj na Madzarskem, kjer zadeva niti ne pride toliko do izraza pa jo spet dovolijo. Me prav zanima, kako bo v Italiji in Turciji.

matjazx ::
Na Madžarskem bo mass damper velika prednost, ket je asfalt tak da je oprijem izredno slab (ala Monaco). Tko da se je FIA prj odločila da bo še mal pomagala Renaultu, da bo prvenstvo še zanimivo, preden ga dokončno prepove (baje šele po Turčiji).

mavec ::
Zato pa pravijo temu dirkališču "Monte Carlo v malem".
Sicer pa, že v Franciji je bil Ferrari boljši od Renaulta, pa so imeli te uteži, dvomim, da bo Renault premagal Ferrarija, sploh, če je Ferrari res sedaj v top formi in mu pomaga še Bridgestone.
Sicer pa, že v Franciji je bil Ferrari boljši od Renaulta, pa so imeli te uteži, dvomim, da bo Renault premagal Ferrarija, sploh, če je Ferrari res sedaj v top formi in mu pomaga še Bridgestone.

Daedalus ::
Glede na hitrost McLarna okol Monaka bi znal Kimi spet presenetit

Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

LapD ::
njok glede uteži je zadeva glih obratna. Na Hockenheimu je bila skoraj useless na Hungaroringu je pa poleg Monaka to največja prednost. Ampak kot je bilo rečeno je Ferrari premagal Renaulta v Franciji, na domači stezi tako Renaulta kot Michellina. Pomojem so največji krivec gume in ne toliko ta utež.

njok ::
Saj ne, da se na zadevo spoznam, ampak posploseno si razlagam, da gre za utez, montirano na vzmeti, ki sluzi blazenju vibracij.
Glede prog sem pa povzemal italijanske novinarje, ki so povedali, da zadeva pomaga predvsem na hitrih progah. Na Hockenheimu ucinek ni velik (saj nisem napisal, da je zadeva kriticna), medtem ko v Monzi in Instanbulu pride precej prav. Za Budimpesto pa res nisem preprican; kako zadeva vpliva na slab oprijem zaradi umazane proge?
Glede prog sem pa povzemal italijanske novinarje, ki so povedali, da zadeva pomaga predvsem na hitrih progah. Na Hockenheimu ucinek ni velik (saj nisem napisal, da je zadeva kriticna), medtem ko v Monzi in Instanbulu pride precej prav. Za Budimpesto pa res nisem preprican; kako zadeva vpliva na slab oprijem zaradi umazane proge?

LapD ::
Zadeva vpliva zaradi neravne steze. To je ena glavnih prednosti te uteži. In Hungaroring je zeloo valovit. V Turčiji pomojem ne bo dost koristi ker je nova proga.

njok ::
Potem bo drzalo, nisem vedel za valovito stezo. Je pa tudi res, da proga ne spada med hitre, kjer naj bi MD prisel bolj do izraza. In tudi ce je asfalt v Istanbul bolj raven ima steza se vedno robnike (al kako se jim ze rece, sem precej navajen na italijanski izraz cordolo).

Daedalus ::
Tile mass dumpers pač stabilizirajo prednji del avta pri vožnji prek neravnih delov steze pa hitrem menjavanju smeri. Tak da so recimo zelo koristni pri valoviti stezi al pa Imola like robnikih, pa še kje.
Renault R26 - mass damper system
Not new, but the subject of much controversy in Germany, the damper takes the form of a free-moving mass inside a vertical spring. Its function is to reduce the sensitivity of the car's front end to differing load variations between high- and low-speed sections of the track, and to counteract the negative effects of rebound over kerbs, so as to keep the car perfectly balanced and hence - indirectly - improve its aerodynamic efficiency. The FIA has contested its legality on the basis that no parts exerting an aerodynamic influence may be mobile. However, the German stewards found no problem with it - a decision the FIA has appealed against. Hence, Renault could race with the system this weekend, but are thought unlikely to take the risk.
Renault R26 - mass damper system
Not new, but the subject of much controversy in Germany, the damper takes the form of a free-moving mass inside a vertical spring. Its function is to reduce the sensitivity of the car's front end to differing load variations between high- and low-speed sections of the track, and to counteract the negative effects of rebound over kerbs, so as to keep the car perfectly balanced and hence - indirectly - improve its aerodynamic efficiency. The FIA has contested its legality on the basis that no parts exerting an aerodynamic influence may be mobile. However, the German stewards found no problem with it - a decision the FIA has appealed against. Hence, Renault could race with the system this weekend, but are thought unlikely to take the risk.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()

monster-x ::
Raikkonen signed five-year deal at Ferrari. Kaj pravte? Buče spet?
There comes a point when a dream becomes reality and reality becomes a dream.

Tilen ::
Koncno nekdo, ki bo dejansko znal vozit, poleg MS-ja pri Ferrariju.
Ce to res niso buce, pol me zanima kaksni dvojec lahko sploh premaga MS+KR.
Ce to res niso buce, pol me zanima kaksni dvojec lahko sploh premaga MS+KR.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()

BlackHole ::
Sploh ne bi bil potreben noben čudežni dvojec, ampak samo malenkost boljši avto enega moštva je že dovolj.

LP Marko

Tilen ::
Me prav zanima kako jim bo to uspelo drugo leto. Ne pozabit, Bridgestone only

413120536c6f76656e696a612c20642e642e

mavec ::
Renault se bo moral prilagodit, če bo Bridgestone edini :D.
Glede te pogodbe. KR je že pred časom rekel, da ne bo vozil za Ferrari, če bo pri njem MS. Torej je zdaj edina opcija, da se je reinkarniral in zdaj verjame v MS in nima nič proti njemu, ali pa bo MS odšel drugam. Ne pozabimo, da bo mogoče odšel k Renaultu, kjer je dosegel tudi 2 naslova SP in prav mogoče, da bo tam tudi končal ali pa bo šel k McLarnu oz. bo končal kariero, kajti jaz ne vidim skupaj KR in pa MS v enem timu...
Glede te pogodbe. KR je že pred časom rekel, da ne bo vozil za Ferrari, če bo pri njem MS. Torej je zdaj edina opcija, da se je reinkarniral in zdaj verjame v MS in nima nič proti njemu, ali pa bo MS odšel drugam. Ne pozabimo, da bo mogoče odšel k Renaultu, kjer je dosegel tudi 2 naslova SP in prav mogoče, da bo tam tudi končal ali pa bo šel k McLarnu oz. bo končal kariero, kajti jaz ne vidim skupaj KR in pa MS v enem timu...

Daedalus ::
Zakaj pa ne? Ajde, je res, da bi KR resno zamajal podobo MS-ja kot ubernenormalnodobrega voznika...
drugih stranskih posledic pa ne vidim

drugih stranskih posledic pa ne vidim

Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

mavec ::
Daedalus, na katero stran misliš, da se bo postavil Ferrari, al na MS al KR?
3x lahko ugibaš...
3x lahko ugibaš...

TribesMan ::
Pri Ferrariju se bodo, če bodo pametni, postavili na stran hitrejšega voznika. Pa kdorkoli bo to. Dosedaj je bil to MS, če pa bo KR hitrejši mislim, da ne bodo imeli posebnih problemov pri odločanju... Seveda pod pogojem da oba pristaneta v Ferrariju, ker zaenkrat so samo govorice z tržnice.
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Daedalus ::
tinkec - samo en stavek. Če se bojo pri voznikih kalibra MS in KR postavljali na katerokoli stran - so bedaki. Še en stavek - a ti resno misliš, da bojo šli najemat talent kategorije KR (ki ga bojo najeli kot naslednika MS-ja) in mu pol z moštvenimi ukazi dopovedovali, da naj se umika MS-ju? Al pa da ga naj ne napada? Za to so Rubensi in Masse...ne pa Raikkoneni, Alonsi in podobni.
Pomoje je v primeru, da je KR res podpisal pogodbo najverjetnejša domneva, da namerava MS letos spakirat še osmi naslov, pol pa nehat dirkat. Al pa bo naslednje leto hudičevo švical...
Pomoje je v primeru, da je KR res podpisal pogodbo najverjetnejša domneva, da namerava MS letos spakirat še osmi naslov, pol pa nehat dirkat. Al pa bo naslednje leto hudičevo švical...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 193034 (156279) | WarpedGone |
» | Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 92399 (54778) | ABX |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 82909 (55229) | 'FireSTORM' |
» | F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 4 … 49 50 51 52 )Oddelek: Loža | 87427 (46342) | Alexius Heristalski |
» | F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 42159 (26820) | balocom |