Forum » Loža » F1 2006
F1 2006
OrlyTM ::
Definitivno gremo letos zopet na vrh! Forza Ferrari, Forza Schumi!
me pa veseli, da je kr neki ekip, ki obetajo konkurencno dirkanje, Renault, Honda, McLaren ... tut Williamsu z angleskimi Cosworthi ne kaze slabo. Po mojem mnenju tut RedBull se ni reku zadnje besede .... upam na molto zanimivo sezono
lp
OrlyTM
me pa veseli, da je kr neki ekip, ki obetajo konkurencno dirkanje, Renault, Honda, McLaren ... tut Williamsu z angleskimi Cosworthi ne kaze slabo. Po mojem mnenju tut RedBull se ni reku zadnje besede .... upam na molto zanimivo sezono
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
Daedalus ::
Hja, McLaren ima nove barve:
In star problem - Ilmorja, namreč. Verjetno so ekipa z največ uničenih motorjev na testu, čeprav je prejšnji teden zgledalo, da jim je končno ratalo rešit težave. Sicer pa še nekaj ocen o moči motorjev:
---------------Max bhp ------Quali rpm ---Race rpm
Cossy V8------ 745 ----------19,800 -----19,100
Honda ---------730 ----------19,300------18,500
Ferrari ---------730 ----------19,200 -----18,200
Cossy V10 -----725 ----------16,700 -----16,700
Toyota ---------720 ---------19,200 -----18,200
Renault ---------720 ---------19,100 -----18,300
BMW -----------715 ---------18,900 -----18,100
Mercedes -------710 --------18,100 ------17,500
Cosworth očitno (pričakovano) rula in to precej. Če jim je ratalo pri Williamsu spravit skup vsaj približno dobro šasijo in aerodinamiko, znajo biti letos močni. Med zimskimi testiranji pa so itak zaenkrat "najboljši" pri Reanultu, sledi BAR, nekaj se Toyota kurči, McLaren prejšnji teden ni zgledal preveč slabo, Ferrari? ne kaže baš nešto, z novim dirkalnikom majo muchos problemos. Pa zahvaljujoč Williamsu in Toyoti so Bridgestonke še "samo" 0.3 sekunde na krog počasnejše od Michelink. Še link.
p.s. - nekdo more začeti flejm. Upam, da bo navkljub neomejenem testiranju tud leto Ferrari pušil
In star problem - Ilmorja, namreč. Verjetno so ekipa z največ uničenih motorjev na testu, čeprav je prejšnji teden zgledalo, da jim je končno ratalo rešit težave. Sicer pa še nekaj ocen o moči motorjev:
---------------Max bhp ------Quali rpm ---Race rpm
Cossy V8------ 745 ----------19,800 -----19,100
Honda ---------730 ----------19,300------18,500
Ferrari ---------730 ----------19,200 -----18,200
Cossy V10 -----725 ----------16,700 -----16,700
Toyota ---------720 ---------19,200 -----18,200
Renault ---------720 ---------19,100 -----18,300
BMW -----------715 ---------18,900 -----18,100
Mercedes -------710 --------18,100 ------17,500
Cosworth očitno (pričakovano) rula in to precej. Če jim je ratalo pri Williamsu spravit skup vsaj približno dobro šasijo in aerodinamiko, znajo biti letos močni. Med zimskimi testiranji pa so itak zaenkrat "najboljši" pri Reanultu, sledi BAR, nekaj se Toyota kurči, McLaren prejšnji teden ni zgledal preveč slabo, Ferrari? ne kaže baš nešto, z novim dirkalnikom majo muchos problemos. Pa zahvaljujoč Williamsu in Toyoti so Bridgestonke še "samo" 0.3 sekunde na krog počasnejše od Michelink. Še link.
p.s. - nekdo more začeti flejm. Upam, da bo navkljub neomejenem testiranju tud leto Ferrari pušil
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
OrlyTM ::
jp, zgleda je bil Ron Dennis na dopustu pri Xzibitu Pimped Chrome McLaren seka NOT!
Drugac pa ne vem kje vsi pobirate, da ma Ferrari muchos problemos? Niso sicer se totalno TOP, so pa povsem v stiku z vodilnimi. Cosworth me ni presenetu, sm pricakoval odlicen motor, pac fantje na angleskem se nekaj znajo
Pa kot pravim, vrh je itq rdece rezerviran, ostalo bo pa se zanimivo
lp
OrlyTM
Drugac pa ne vem kje vsi pobirate, da ma Ferrari muchos problemos? Niso sicer se totalno TOP, so pa povsem v stiku z vodilnimi. Cosworth me ni presenetu, sm pricakoval odlicen motor, pac fantje na angleskem se nekaj znajo
Pa kot pravim, vrh je itq rdece rezerviran, ostalo bo pa se zanimivo
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
AndrejS ::
Lani ni bilo ravno tako da je bil Ferrari pri vrhu , če misliš s tem Ferrari
Letos pa bo samo še slabše. Kajti italijan ne zna avta naret
Letos pa bo samo še slabše. Kajti italijan ne zna avta naret
BendeR ::
Khm, spet se obeta nekaj novosti.
FIA president Max Mosley has been holding a series of press lunches this week providing those in attendance and fans of Formula One with plenty of food for thought. Speaking to the Italian media he waxed lyrical on such topics as the Manufacturers, cost saving, and 2008 regulation changes. Two suggestions in particular stood out though.
The first is that Formula One should adopt a system of promotion and relegation between itself and GP2, along the lines that are already used in football.
Quite simply, the lowest scoring team or teams at the end of each F1 season would swap places with the best GP2 teams, the idea being to "generate more interest in the sport."
Mosley admitted however that the costs involved in Formula One would have to be cut significantly to enable smaller teams to make the step up.
At the same time, Mosley has also revealed that the FIA are considering a revolutionary new format for 2011 and beyond. This would no longer mandate cubic capacity of the engines, instead a free-for-all formula would be introduced, with teams simply given a specific allowance of fuel for each grand prix race weekend and being left to their own devices to come up with a power unit that combined sufficient horsepower with the best fuel economy.
"All kinds of motors will be allowed," Mosley said, "but every car will get an equal amount of fuel. So it will be based on (fuel) consumption. Who wins will be the one who uses (the fuel) best. It is something that we will talk about at greater length on a later date."
SkIDiver ::
Daedalus kje si dobil te podatke o PS in max rpm? Na uradni strani od coswortha ni podano ne eno ne drugo.
Kolk valjev je letos v igri? 8 ali 10?
Kolk valjev je letos v igri? 8 ali 10?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
OwcA ::
Quite simply, the lowest scoring team or teams at the end of each F1 season would swap places with the best GP2 teams, the idea being to "generate more interest in the sport.
Lepo, da poskrbi za Ferrari. Spet bodo zmagovali; v GP2.
At the same time, Mosley has also revealed that the FIA are considering a revolutionary new format for 2011 and beyond. This would no longer mandate cubic capacity of the engines, instead a free-for-all formula would be introduced, with teams simply given a specific allowance of fuel for each grand prix race weekend and being left to their own devices to come up with a power unit that combined sufficient horsepower with the best fuel economy.
To mi je všeč, zelo.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
OrlyTM ::
ma tale Mosley mi ze mal na Drnovksa lici ... dogaja se mu na polno. Naj gre u penzjon
itq bomo pa vidl ...
lp
OrlyTM
itq bomo pa vidl ...
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
BigWhale ::
Kako so vam pa vsec nove kvalifikacije? Hm, kako je sedaj z gorivom? Lahko tankajo po kvalifikacijah?
Super Sonic ::
Kvalifikacije so men čist "nefer", ker če hočjo met enakovredna moštva nej postopajo mal drugač. Sej bi se dal -vsakmu moštvu dodelijo enga gumarja, enga proizvajalca motorjev, omejijo proračun moštva na določeno vsoto $ in povedo kako mora dirkalnik izgledat.
NO, potem se nej pa še preimenujejo v F10 serijo.
V glavnem men je čist mem tole kr počnejo - že s temi V8 motorji ga serjejo tolk da res ni, pa skoz ene omejitve testiran, pa prenevarna vožnja med dirko, pa prehitra vožnja med dirko... ...no zdej še to, da prvih 10 tipov bo v hendikepu, ker se pač preveč trudjo, pa še to da nekateri lahko dirkajo z V10 motorji...
Skratka stimulirajo moštva iz leto v leto bolj in prov želim si, da dobijo konkurenco.
Kar se pa tiče moštev:
Ferrari ni najhitrejši, je pa hiter.
Renault je naredil spet odličen paket.
Honda je spet blizu (sam upam, da za razliko od prejšnih let bodo prestopil na najvišjo stopničko).
McLaren je še lepši kot prejšna leta, a se bojim da so spet zaspal (tko kot dve leti nazaj)
BMW in Williams izgledata solidno in pojma nimam kje sta.
Obeta se torej zanimiva sezona, ki bo (pomoje) postregla z "nefer" pogoji in vprašanje kako zanimiva bo za same proizvajalce proti koncu leta, ko bodo potegnil črto čez sezono.
NO, potem se nej pa še preimenujejo v F10 serijo.
V glavnem men je čist mem tole kr počnejo - že s temi V8 motorji ga serjejo tolk da res ni, pa skoz ene omejitve testiran, pa prenevarna vožnja med dirko, pa prehitra vožnja med dirko... ...no zdej še to, da prvih 10 tipov bo v hendikepu, ker se pač preveč trudjo, pa še to da nekateri lahko dirkajo z V10 motorji...
Skratka stimulirajo moštva iz leto v leto bolj in prov želim si, da dobijo konkurenco.
Kar se pa tiče moštev:
Ferrari ni najhitrejši, je pa hiter.
Renault je naredil spet odličen paket.
Honda je spet blizu (sam upam, da za razliko od prejšnih let bodo prestopil na najvišjo stopničko).
McLaren je še lepši kot prejšna leta, a se bojim da so spet zaspal (tko kot dve leti nazaj)
BMW in Williams izgledata solidno in pojma nimam kje sta.
Obeta se torej zanimiva sezona, ki bo (pomoje) postregla z "nefer" pogoji in vprašanje kako zanimiva bo za same proizvajalce proti koncu leta, ko bodo potegnil črto čez sezono.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
"Hm, kako je sedaj z gorivom? Lahko tankajo po kvalifikacijah?"
Ja lahko bodo tankal - a glejga zlomka - samo tisti, ki bodo razvrščeni po prvem delu kvalifikacij od 11 do 22 mesta.
Prvih deset se bo v drugem delu kvalifikacij pomerilo med seboj. Seveda za njih velja, da si morajo doliti gorivo za dirko pred drugim delom kvalifikacij.
Ja lahko bodo tankal - a glejga zlomka - samo tisti, ki bodo razvrščeni po prvem delu kvalifikacij od 11 do 22 mesta.
Prvih deset se bo v drugem delu kvalifikacij pomerilo med seboj. Seveda za njih velja, da si morajo doliti gorivo za dirko pred drugim delom kvalifikacij.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
klemen22 ::
Upam da zmaga Ferrari, da Shumi pokaže kdo je Sheriff.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Microsoft ::
Krep. Zgleda, da bom letos jaz spete eden izmed redkih, ki ne bo navijal samo za mostvo/voznika, ampak predvsem za zanimive dirke.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Daedalus ::
Ah ja...že spet so fanboyi prilezli iz vseh skritih kotičkov neta
Zaenkrat je Bridgestone bojda še za Michelinom. In to za cirka 0.4 sekunde/krog. Nekje tolko je tud groznobalni Ferrari zaostajal za Hondo/Renaultom. To je sicer zgolj špekulacija, ker testiranja ne pomenijo dosti, samo če jim do sedaj ni uspelo pokazati kaj res hitrega...
Enivej, pozicije bojo itak znane šele po nekaj dirkah. Na teh nekaj uvodnih bojo IMO Michelin moštva imela prednost, kasneje v sezono pa bomo vidli, kako in kaj bo. Aja...pa Bridgestone bojda ne sme preveč Šumija poslušat.
Bridgestone's latest - and fastest - compound was apparently intitaly rejected by Michael Schumacher, but was then 'revived after a Williams test at Jerez during which first Alex Wurz and then Nico Rosberg used it to post Bridgestone’s best long run lap times of the winter in their interim Fw27.'
Linq. Je pa lepo videt, kako je končno Ferraristone naveza dočakala svoj konec. Zdaj si lepo delijo podatke med sabo pa jim je končno uspelo skup spacat nekaj spodobnega.
Aja, SkiDiver - tule. Originalnega vira se mi pa ne da iskat...
Zaenkrat je Bridgestone bojda še za Michelinom. In to za cirka 0.4 sekunde/krog. Nekje tolko je tud groznobalni Ferrari zaostajal za Hondo/Renaultom. To je sicer zgolj špekulacija, ker testiranja ne pomenijo dosti, samo če jim do sedaj ni uspelo pokazati kaj res hitrega...
Enivej, pozicije bojo itak znane šele po nekaj dirkah. Na teh nekaj uvodnih bojo IMO Michelin moštva imela prednost, kasneje v sezono pa bomo vidli, kako in kaj bo. Aja...pa Bridgestone bojda ne sme preveč Šumija poslušat.
Bridgestone's latest - and fastest - compound was apparently intitaly rejected by Michael Schumacher, but was then 'revived after a Williams test at Jerez during which first Alex Wurz and then Nico Rosberg used it to post Bridgestone’s best long run lap times of the winter in their interim Fw27.'
Linq. Je pa lepo videt, kako je končno Ferraristone naveza dočakala svoj konec. Zdaj si lepo delijo podatke med sabo pa jim je končno uspelo skup spacat nekaj spodobnega.
Aja, SkiDiver - tule. Originalnega vira se mi pa ne da iskat...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
globoko grlo ::
sem mal zaspal čez zimo, a lahko ennapiše kwa je s temi kvalifikacijami, od a - ž, ker so očitno čist drugačne kot lani
ajd
forza ferari
ajd
forza ferari
Daedalus ::
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Alexius Heristalski ::
Glede na dozdajšnja testiranja so najmočnejši Renault, Honda in Ferrari. McLaren je sprva imel hude težave z motorjem (kot vedno, hehe), ki pa se zadnje dni izboljšujejo. Ne pričakujte preveč od njih na začetku. Ostalih se mi niti ne da omenjati. Čakam na Bahrajn.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()
Alexius Heristalski ::
Tankanje bo. Zato moštva že testirajo v odsekih po 20 krogov in prav v tem elementu se je Renault pokazal kot izjemno hiter, zato najbolj računam na njih.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
balocom ::
Upam na čim bolj napete in zaminive dirke (sem štejejo tut dimne zavese, zleti z stez itd )
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
BigWhale ::
Jaz pa na nikogar ne racunam. Se bom pustil presenetiti. :P
Navijal bom pa samo za dobre dirke... ;)
Navijal bom pa samo za dobre dirke... ;)
CHAOS ::
Honda zgleda res hitra.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'
crazy kure ::
jp, še mal pa v imolo. Lani prvič na F1, huudo.
Aja, ferrari ma čist drgačen zvok od vseh ostalih, seveda najjači.
Aja, ferrari ma čist drgačen zvok od vseh ostalih, seveda najjači.
Daedalus ::
Ćika kure - Ferrari je po moči kvečjemu primerljiv z Macco...uradno najmočejši je Cossie, z ene 745 KM @ 20000RPM...
Honda je pa res hitra...sam tist rekord je IMO narejen na hlapih, brez balasta Kr naj kažejo mišice, bomo vidli, kako bo na dirkah. jaz še vedno stavim na Renault, pol bo Honda...tretje mesto pa ma več kandidatov. Pomoje Macca al pa Ferrai, sam Bridgestonke še vedno niso to, kar naj bi ble. Pa za Williams se sploh ne ve, kako hitri so dejansko.
Aja, pa skor bi si upal stavit, da bo Barchello letos dokazal, da Button ni WDC material Po parih dirkah ga bo IMO redno vozo scat.
Honda je pa res hitra...sam tist rekord je IMO narejen na hlapih, brez balasta Kr naj kažejo mišice, bomo vidli, kako bo na dirkah. jaz še vedno stavim na Renault, pol bo Honda...tretje mesto pa ma več kandidatov. Pomoje Macca al pa Ferrai, sam Bridgestonke še vedno niso to, kar naj bi ble. Pa za Williams se sploh ne ve, kako hitri so dejansko.
Aja, pa skor bi si upal stavit, da bo Barchello letos dokazal, da Button ni WDC material Po parih dirkah ga bo IMO redno vozo scat.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
crazy kure ::
ko so pelal krog za ogrevanje in so nabijal vsi gas.., verjam mi da ma ferrari najjači zvok od vseh ostalih,tk da...mogoč ne mašino, zvok pa sigurno najjači
klemen22 ::
ko so pelal krog za ogrevanje in so nabijal vsi gas.., verjam mi da ma ferrari najjači zvok od vseh ostalih,tk da...mogoč ne mašino, zvok pa sigurno najjači
Sej moč motorja ni vse. Seveda je pomembna razporeditev moči glede na obrate itd. Sicer pa dvomim, da je Ferrariju težko dodati ene 40-50 konjev gor, samo tako kot je, je verjetno s stališča vzdržljivosti najbolje.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Daedalus ::
Ni tako enostavno...dodati 40 -50 KM recimo. Kot prvo - za tako moč motorja je treba motor vrteti visoko (Cossie doseže najvišjo moč pri 20000 RPM!), visko vrtljaji pa pomenijo hudo obremenitev materiala in en značilen "problemček" V8 motorjev - vibracije. Stari V10 motorji so namreč meli kritično območje vibracij med 12 - 14k RPM, kar ni predstavljalo težav, ker so se večino časa vrteli na območju med 15 - 19k RPM, pod 15k je šlo samo v res počasnih ovinkih, pa v boksu, v prostem teku (ki je ene 4k RPM). Se pravi, da so bili večino časa v uporabi na takem območju vrtljajev, ki niso predstavljali težav zaradi vibracij.
V8 je pa čisto druga zgodba - je precej manj uravnotežen in tam se vibracije šele "ogrejejo" pri 16k RPM, pol se pa še samo stopnjujejo. Kar je pa zaradi formule več obratov = več moči, zelo slaba novica, ker zdaj poleg za take obrate običajnih obremenitev pridejo v enačbo še vedno hujše vibracije. Zgodba pa se še malo razvleče - novi motorji majo precej manj navora, se pravi da jih je treba za učinkovito pospeševanje iz ovinka bolj vrteti - kar pa spet pomeni vibracije. Če k temu dodaš še dejstvo, da se kakih 70% običajne proge vozi s polnim gasom, pol kmal vidiš, da dodajanje moči ne bo lahka naloga. Pomoje bojo najboljša moštva porabila mnogo mnogo $$, da bojo vlovila in prehitela Coswortha, čeprav ga do pol sezone verjetno bojo. Veliko truda bo treba za tistih 15KM...Cosworth bo pa lahko ta čas ali razvijal nadgradnjo, ki bo takoj izničila dosežek konkurence al pa bojo rekli, dovolj mamo 745 KM, zdaj pa bomo naredli, da bo motor bulletproof. V glavnem, glede na konkurenco majo gromozansko prednost, vsaj takole, čez palec.
Še članek za tehnično bolj "nadarjene."
V8 je pa čisto druga zgodba - je precej manj uravnotežen in tam se vibracije šele "ogrejejo" pri 16k RPM, pol se pa še samo stopnjujejo. Kar je pa zaradi formule več obratov = več moči, zelo slaba novica, ker zdaj poleg za take obrate običajnih obremenitev pridejo v enačbo še vedno hujše vibracije. Zgodba pa se še malo razvleče - novi motorji majo precej manj navora, se pravi da jih je treba za učinkovito pospeševanje iz ovinka bolj vrteti - kar pa spet pomeni vibracije. Če k temu dodaš še dejstvo, da se kakih 70% običajne proge vozi s polnim gasom, pol kmal vidiš, da dodajanje moči ne bo lahka naloga. Pomoje bojo najboljša moštva porabila mnogo mnogo $$, da bojo vlovila in prehitela Coswortha, čeprav ga do pol sezone verjetno bojo. Veliko truda bo treba za tistih 15KM...Cosworth bo pa lahko ta čas ali razvijal nadgradnjo, ki bo takoj izničila dosežek konkurence al pa bojo rekli, dovolj mamo 745 KM, zdaj pa bomo naredli, da bo motor bulletproof. V glavnem, glede na konkurenco majo gromozansko prednost, vsaj takole, čez palec.
Še članek za tehnično bolj "nadarjene."
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
klemen22 ::
V glavnem, glede na konkurenco majo gromozansko prednost, vsaj takole, čez palec.
Zanimivo bo videti če imajo gromozansko prednost tudi v primeru vzdržljivosti motorja, da ne bo potem crkot na vsaki drugi dirki.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Daedalus ::
Hja, glede na to, da so specialisti za V8 motorje (sploh DFV serija v F1 - najuspešnejši motor sploh), da so tale motor pri Cosworthu že pred skor enim letom vrteli do 20000 RPM in glede na zadnja testiranja...je zanesljiv. Sicer je res dirka čisto svoja zgodba, samo takole neuradno je trenutno Cossie najboljši motor. Bomo pa vidli v Bahrainu... Seveda pa enako vela za vse
DFV se predstavi.
DFV se predstavi.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Alexius Heristalski ::
Še dan in pol do prvega prostega treninga! Komaj čakam.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Daedalus ::
Se strinjam...can't wait
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Tr0n ::
Vi ste struckoti - kje bi bilo najboljse oz. najceneje nabavit karte za F1 dirke? Gre to preko kaksne agencije, online, ali jo kupis direktno tam?
Tody ::
jah tam se je definitivno da kupit samo so draaaaaaaaaaaaage... Mi smo šli enkrat na blef tja in smo brez problema dobil karte za trening (soboto) pa smo rekl če lahko še za nedeljo kupimo pa je reku ne jutri ob 6.00 smo prišli 6.30 tja so bile vse karte že "razprodane" potem smo mogl od lokalcev kupit karte, ki so jih mimogrede imel vsak po 10 , 15...
Drugače pa so agencije ki to delajo...
Drugače pa so agencije ki to delajo...
crazy kure ::
lani v imoli je blo tko da 50E da prieš not v sam kompleks, poj so pa še vstopnice za posamezne tribune, tja od 50E pa do 400E. Karte dobili brez problema na vhodih.
Mi smo dal še 80E za tribuno, zadni ovinek pred ciljno ravnino, 2 velka monitorja, vzdušje nepozabno.
Forza FERRARI
Mi smo dal še 80E za tribuno, zadni ovinek pred ciljno ravnino, 2 velka monitorja, vzdušje nepozabno.
Forza FERRARI
ŽirC ::
Za 5€ vec pri navadni vstopni karti si bil pa pod to tvojo tribuno in 5 m od cestisca
Ze res da si bil 20cm pogreznjen v blato pa vseeno.
Lp, ŽirC
Ze res da si bil 20cm pogreznjen v blato pa vseeno.
Lp, ŽirC
aks.rula.org
Alexius Heristalski ::
TenTours ponavadi organizira ogled dirk. Poglej www.tentours.si. Če so dobri ali ne, nimam pojma.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
cryptozaver ::
Khm, ZDA je pa se kar na seznamu dirk. Naivci pa taki. Mislm FIA...
Drugac pa kar velik sprememb bo zlo zanimivo spremljat.
Drugac pa kar velik sprememb bo zlo zanimivo spremljat.
Azrael ::
Škoda, ker ni več Belgije, meni osebno najlepše dirkališče F1, sedaj je na sporedu samo en kup kopij Monaca brez ograj.
Upam, da bo letošnja sezona kaj boljša, s tistim šparanjem so dirke lani vsaj meni naredili bedne. Menjave ene gume na dirkalniku ne vidiš pogosto.
Upam, da bo letošnja sezona kaj boljša, s tistim šparanjem so dirke lani vsaj meni naredili bedne. Menjave ene gume na dirkalniku ne vidiš pogosto.
Nekoč je bil Slo-tech.
Alexius Heristalski ::
Belgija bo spet na sporedu prihodnjo sezono! Letos nekaj prenavljajo dirkališče.
p.s. Še slabe 4 ure.
p.s. Še slabe 4 ure.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()
Daedalus ::
Trenutno na vrhu Williams, pa BMW Sauber...kak dolgo še
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Tr0n ::
Alexius Heristalski: Thx.
Ce se kdo pozna kaksno agencijo, ki se s tem bavi, naj objavi kontaktne informacije.
Ce se kdo pozna kaksno agencijo, ki se s tem bavi, naj objavi kontaktne informacije.
Daedalus ::
Definitivno Macca ownage...tud Montoya pričakuje zamenjavo motorja Krasen začetek, ni kaj...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
overlord_tm ::
Zaenkrat razveseljivi rezultati, zame :)
A McLaren ga res tok owna^-1? Nisem gledal treninga ... Mogoče bi se lahko kdaj posvetil vzdržljivosti in ne lepoti dirkalnika. Od lepga avta še nobeden ni postal prvak ;)
A McLaren ga res tok owna^-1? Nisem gledal treninga ... Mogoče bi se lahko kdaj posvetil vzdržljivosti in ne lepoti dirkalnika. Od lepga avta še nobeden ni postal prvak ;)
OrlyTM ::
Nasi na zlo dobri poti McLaren pa po starem
Forza Ferrari!
lp
OrlyTM
Forza Ferrari!
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
Super Sonic ::
Ferrari mi je zelo sumljiv glede časa... Bomo vidli.
Sicer pa že afera. Zdej je vse v luftu, ker je Vitantonio Liuzzi dans na 6 mestu in je poču dol kr neki "velikih". Problem je seveda v motorju - Toro Rosso vozi, kot edino moštvo, V10 motorje.
Res mi ne gre v pisker kako je FIA lahko tolk... Bwah, se bodo že zmenil.
McLaren v nedeljo ne bo prišel do konca, torej se mi zdi da se vse vrti okoli honde in renaulta... Bomo vidli.
p.s.
Moštvo Super Aguri niti slučajno ni za na dirko - no vsaj jest jim ta moment ne bi pustil dirkat. Kot izgleda so okoli 7 sekund zadaj.
Sicer pa že afera. Zdej je vse v luftu, ker je Vitantonio Liuzzi dans na 6 mestu in je poču dol kr neki "velikih". Problem je seveda v motorju - Toro Rosso vozi, kot edino moštvo, V10 motorje.
Res mi ne gre v pisker kako je FIA lahko tolk... Bwah, se bodo že zmenil.
McLaren v nedeljo ne bo prišel do konca, torej se mi zdi da se vse vrti okoli honde in renaulta... Bomo vidli.
p.s.
Moštvo Super Aguri niti slučajno ni za na dirko - no vsaj jest jim ta moment ne bi pustil dirkat. Kot izgleda so okoli 7 sekund zadaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184134 (147379) | WarpedGone |
» | Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 90040 (52419) | ABX |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80479 (52799) | 'FireSTORM' |
» | F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 4 … 49 50 51 52 )Oddelek: Loža | 84179 (43094) | Alexius Heristalski |
» | F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 40021 (24682) | balocom |