» »

F1 - sezona 2005

F1 - sezona 2005

strani: 1 2 3 4 5 ... 52

dëych ::

Top 10

1 G. Fisichella Renault 1:24:17.336 10
2 R. Barrichello Ferrari + 5.553 8
3 F. Alonso Renault + 6.712 6
4 D. Coulthard Red Bull + 16.131 5
5 M. Webber Williams + 16.908 4
6 JP. Montoya McLaren + 35.033 3
7 C. Klien Red Bull + 38.997 2
8 K. Räikkönen McLaren + 39.633 1
9 J. Trulli Toyota + 1:03.108 0
10 F. Massa Sauber + 1:04.393 0

:\

Neon87 ::

Vsaka čast Fisichelli in pa Renault-u za dvojne stopničke.
Vendar to je šele prva dirka, sezona je še dolga in čez čas bodo stvari spet postavljene na svojo mesto- s Ferrarijem na čelu.
Prijetno pa me je presenetilo tudi novo moštvo - Red Bull. Hud bo boj za drugo mesto med konstrukturji letos( BMW, Renault, Red Bull, McLaren, Toyota). :D
Za prvo mesto pa se tako ve.

LP. 8-)

markec_ ::

To pa je sramota za celo F1. mogoce nismo gledali iste dirke, samo lani se je dosti vec dogajalo v F1 kot pa letos.

Mnogi ljubitelji najhitrejšega avtomobilističnega športa so ob spremembi letošnjih pravil pričakovali razburljivo uvodno avstralsko dirko, a zgodilo se ni nič posebnega.

lani sem vsaj gledal prehitevanja v boksih, letos se tega ni. Taka F1 bo izgubila gledalce. Komaj cakam na novi ferrarijev dirkalnik, te se bo vsajnekaj zanimivega dogajalo. Sumi bo podiral svoje rekorde ce drugega ne. Ker to kaj je blo danes je sramota. Prakticno se ni nic zgodilo. Nekaj odstopov, celo kako prehitevanje v ozadju. Nic presenetljivega. Se lani se je dosti vec dogajalo. Pravila nova so za en k.... .

markec_ ::

Letos renault lani ferrari drugo pa je ostalo enako.

Gundolf ::

Saj so bila prehitevanja v boksih. Na stezi so pa vsi še mal šparal material.

goranTNT ::

Williams tudi letos nadaljuje z svojo "odlicno" taktiko postanka v boksih.

ČIP 008 ::

Prva dirka je za nami in težko je soditi kdo ima največ možnosti za zmago. Reno je pravgotovo zelo dobro delal in ima zraven dobrega bolida tudi odlična ter zelo motivirana voznika, ki bosta poskrbela da se do naslova ne bo sprehodilo nobeno moštvo. Ferrari se ob favoriziranem Mercedesu nebo zlahka in brez boja odpovedal naslovu. Ostala moštva pa ne bodo igrala prve violine če ne bodo dvignile forme tokom prvenstva. Takšno podobo je pokazala prva dirka in "prvak" z pobalinskim manevrom zakaj ima zraven oboževalcev prav toliko nasprotnikov.

Daedalus ::

Ah dajte no. Po prvi dirki, sploh po razmerah v kvalifikacijah, ne moreš vedeti, katero moštvo je kje... Poleg tega, pa kot je že bilo omenjeno, so vsi šparali material.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

WarpedOne ::

Dirka je bla živ dolgcajt. Tut enga napetga momenta u celi dirki. Vse mlačno in dolgočasno.

Ni zanimivost v tem da vedno en drug zmaga ampak da se nekaj dogaja celo dirko, da maš kej zamudit. Na tej dirki ni bilo ničesar za zamudit. Razen dobrega mirnega spanca.

Pa da morjo motorji zdržat dve dirki, pa celo dirko sam ene gume. Hočjo znižat stroške menda, a so jih sam še dvignil. In dosegl to da bojo vsi še bolj taktiziral in sam čakal na napake drugih.

Letos bo prehitevanja še manj kot lani.
How do you know what you don't know?

Jackal ::

Kot pristaš McLarna sem opazil, da imajo zgleda avto iz papirja... Prvo jim je odpadel del sprednjega krilca, pa še na on-board kameri se je zelo lepo videlo kako se zvijajo stranska ogledala pri pospeševanju. :\

WarpedOne ::

Ammm, da so se zvijala *zarad pospeševanja* teško verjamem, bi pa verjel da so se zvijala zarad samga zračnega upora. Res pa da tega zvijanja nism glih opazu. Je kje kak posnetk?
How do you know what you don't know?

SebaR ::

Ehh dolgcajt! sm zaspal na sredi dirke in se zarad tega sploh ne sekiram, zanima me le ka se je MS špilu da je šou vn?
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

BigWhale ::

Men so bli najbolj vsec satelitske antene, ki so jih dobil za nagrade... ;>

MS, je pa mojstrsko zapeljal pred Heidfielda, tako da je slednji se imel moznost umakniti se na na travo oziroma v steno.

Potem je pa MS se nekaj casa se drl in zahteval da ga porinejo nazaj na pisto (ceprav bi moral (baje) zapustiti dirkalnik, ker je bil na nevarnem mestu).

Hecno je bilo.

Microsoft ::

Tale Red Bull je res kar dober ze prvo sezono. Jst upam, da jim bo slo se dobro v prihodnje.

Sem pa tudi vesel, da je Montoya koncal dirko in da je zboljsal vsak naslednji rezultat od sobote dalje.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

shock ::

Samo je zanimivo brat poste od nekaterih tifozijev: "Ena lastovka ne prinese pomlad"."Hud bo boj za drugo mesto med konstrukturji letos( BMW, Renault, Red Bull, McLaren, Toyota).","To pa je sramota za celo F1. mogoce nismo gledali iste dirke, samo lani se je dosti vec dogajalo v F1 kot pa letos.".
Zgleda kot da nekateri ne prenesejo poraza.

dëych ::

Kako je Barichelo pršu mim Montoye - ga je prehitu po cesti al v boxih?

BigWhale ::

Drugo.

Se mi pa zdi, da je Kimi MSja na pisti prehitel. Ker kar naenkrat je bil pred njim. Sam noben ni tega registriral. No, al sem pa jaz kaj zamesal :P

R0K ::

Ne, ni ga prehitel, ampak tudi preko boksov. Ampak je na isti način potem spet izgubil pozicijo, pri drugem dolivanju.

Sicer pa morte vedet, da tudi tale proga ni ravno najboljša za prehitev.

So se pa že pojavle prve 'taktike' oz pač taktiziranja. Recimo ste vidli Michaela kak je norel, da ga naj porinejo? Sicer ne vem, ali v primeru VSAKEGA odstopa, lahko za naslednjo dirko zamenjaš motor, sem pa ziher, da ga lahko če pripelješ pred koncem dirke v garažo. Torej bo mel Miha naslednjo dirko že nov motor. Isto kot oba BARa. Pač ljuknje ;)

Sicer pa, Go MeC in RedBull 8-)

Tilen ::

Saj ne da bi mel kaj proti komu vendar s to obljubljeno razburljivo F1 zaradi teh novih sprememb nebo nič. Tako dobro je bila razmesana startna vrsta(dvomim da bo se letos kdaj tako), mislil sem, da bo pokalo od prehitevanj in raznimi vriski Mirsada. Na polovici dirke sem celo zaspal |O Ne mors vrjet kaj so zdaj nardili. Se mi zdi, da je zdaj se bolj brez veze kot prej. |O
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

TribesMan ::

Hehe kira glupa dirka... dolgcajt za popizdit....

Me pa neki zanima... a se pri Fordu kaj po glavi tolcejo zdaj ko so Red Bullu prodali Jaguarja? Lani je Jaguar v celi sezoni dosegel 10 tock... letos pa je Red Bull z skoraj nespremenjenim avtomobilom dosegel 7 pik ze na prvi tekmi :D Se mal pa bom zacel za DCja navijat...

Macce so zajebale na celi crti... sploh pa razpadajo kot montazne hise med tsunamijem :D

Renault je mel pa sreco da jim je dejansko vse delovalo tako kot so si zamislili...

Mihaela pa ocitno misli, da ce nekoga ne vidi v vzvratnem ogledalu, je sam na progi... pizda v vsaki avtosoli te ucijo o mrtvem kotu v vzvratnih ogledalih...

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Tilen ::

TribesMan, ne mors vedet kaksne reforme je ubralo novo vodstvo Red Bulla.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

markec_ ::

Upam da se bo kaj oziroma dosti spremenilo na bolje. :O Ker za to kaj sem danes gledal nimam komentarja. :O |O
mclarnu vse razpada, to se mi zdi zelo zanimivo :))
Komaj cakam na novi ferrari. Ze s totim so bli konkurencni z novim pa bojo prehitriiiiiiiii :))

Tilen ::

Ja, Barichello je bil drugi, kar kaze, da Ferrari le ni za odpisat, kot ste nekateri govorili. Upam pa trdit, da bo druga dirka bolj zanimiva. Zakaj? Ob morebitnih normalnih pogojih bodo favoriti spredaj bolj skupaj in bodo gnali en drugega v vsakem krogu.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

SebaR ::

Pomešanost je bila ravno zaradi neenakovrednih razmer na prvih kvalifikacijah, zdj bodo moštva imela 14 dni, da vse različne taktike in možnosti za najboljše izhodišče,dodobra predelajo, ker prej je bilo vse to le na papirju.

Avstralija je bila torej pomoje le ena velika preizkušnja za vsa moštva, upajmo pa le da bodo pri naslednjih kvalifikacijah, razmere pri vseh dirkačih enake.

Danes bo pa zelo zanimivo še videti v športni sceni kaj bodo pripravili o dogajanjih ki jih je bilo zelo malo...
Zanimivi bodo pomoje tudi pogovori z dirkači in NJIHOVA mnenja glede boring dirke...

No ja Ališič je veliko obljubil upajmo, da bo tudi toliko naretega ;)
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

Tilen ::

Mene tut zanima, kaj bodo pokazali. Sem namrec po kaksnih 30 krogih zaspal in nisem videl konca tk da ce sm kaksne dramaticne zadeve zamudil naj pokazejo. :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

shock ::

Tilen: Čudno da lani nisi ponesreči zaspal celo sezono, res čudno (hec). Drugače lahko rečem da sem tudi jaz pričakoval malo bolj dinamično dogajanje na progi. Če so se prihitevali so se v boxih. Na žalost so današnje formule premočne da bi v kratkih ravninah izkoristli zaveterje, kot je to bilo mogoče včasih.

Modri dirkač ::

Drugače lahko rečem da sem tudi jaz pričakoval malo bolj dinamično dogajanje na progi. Če so se prihitevali so se v boxih. Na žalost so današnje formule premočne da bi v kratkih ravninah izkoristli zaveterje, kot je to bilo mogoče včasih.


To glih ni problem. Problem modernega bolida F1 je v tem, da je aerodinamično zelo občutljiv na turbulence (dirty air), ki ga povzroča bolid pred tabo, kar se je letos z novimi pravili še povečalo..

Recimo v ovinku, ki pelje na štartno ciljno ravnino, ne moreš dovolj blizu sledit tistim pred tabo, ker zgubiš praktično ves downforce na prednjem delu avtomobila, kar posledično pomeni, da nimaš šans, da ga prehitiš, če glih ne naredi napake, pa tud če maš za sekundo hitrejši avto, lahko celo dve na krog kot pa dirkač pred tabo (recimo Žak pa Sato danes).

In potem smo lahko videli danes dirko v stilu Monaca. Eno samo bogo prehitevanje, ker se vsi držijo idealne linije.
Nekih divjih manevrov pa tud ni blo, ker se vsi bojijo blokiranja gum in z njimi povezanimi vibracijam.
Everybody lies!

CHAOS ::

Nic posebnega. Kdor pricakuje cudeze jih v F1 sigurno ne bo docakal. Bomo morali kar pocakati se kaksni dve dirki, da se bodo zadeve normalizirale. Razen Red Bulla ni nobenih vecjih presenecenj. Tale luknja v pravilih se mi pa zdi kar vsecna. Glede na to, da ce nisi med tockami itak nisi nicesar dobil pa zakaj nebi bil potem na nasledni dirki malo priviligiran. Gume so se mi pa zdele kar prevec dobre. Prejsnja leta je profil gume ob menjavi le teh skoraj popolnoma izginil, sedaj pa sem imel obcutek, kot da bi gume ob koncu dirke zgledale kot nove? Povsem nepotrebno. Glede samih pravil pa ne bi mogel trditi, da so res tako napacna. Zal je razplet kvalifikacij povzrocil, da so bili glavni konkurenti prevec narazen in je tako bilo samega taktiziranja precej manj. Pocakajmo se kaksno dirko, da se forma in taktika posameznega mostva pokazeta v pravi luci.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

Microsoft ::

Jst sm dirko prespal, sm pa tudi vesel, da je tako.

Sicer pa spet ne stekam, kako nekateri jamrajo in hocejo, da se ponovi 2004 sezona. Res, nekaj more bit narobe. Ljudje so zgubili obcutek za to, kaj pomeni "zanimivost". Skoda.

Heh, ko je ze glih rokomet te dni. Kdor se spomne prve rokometne tekme v novi dvorani v Celju, potem ve, kaj je zanimivo sportno dogajanje. No, jst sm bil celo med gledalci.
In 10x rajsi dam nekaj jurijev za ogled ene tekme, kot pa da bi se sredi noci nekja matral 2 uri gledati v dolgcasno skatlo.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

overlord_tm ::

F1 z vsakimi novimi pravili, ki naj bi jo delali bolj zanimivo, postaja bolj dolgočasna :( .

Pa ta fore k jih majo z šparanjem dnarja (2 tedna isti motor) ... pomoje jih je samo še več koštal, ker so mogl vse nanovo nardit :\ . en je dobr reku, da bodo zmeram zapravl tok dnarja kot ga imajo >:D

Tekmo sm gledu, ampak je bila tak živ dolgčas, da je vse kar se spomnim samo kreš od schumacherja |O .

zdej se itak noben ne bo upu prehitevat, ker bodo vsi samo šparal material.

BTW: maybe kdo ve kaj je tista stvar z renojevim "overrideom" al neki podobnga. mirko je neki bluzil o tem >:D

Modri dirkač ::

Na koncu so mu inženirji dovolili, da za dva kroga lahko motor vozi na višjih obratih kot sicer.
Everybody lies!

overlord_tm ::

ja to sm pošteku, samo a to pomen da lahko samo mal več gas prtisne, al ma kak overburn? >:D

Modri dirkač ::

Ja, mal več gasa lahk prtisne:D, sej ni F-16 .
Inženirji motor pač omejijo na nek safe maximum, recimo, da je to blo med dirko 18.000rpm.
No pol ko je on stisnu na volanu ta svoj "Boost-Button":D je lahk šaltal pri recimo 18.500rpm.
No in ker F1 motor svojo moč črpa iz visokih obratov ma potem za neko kratko obdobje kakga kojna al pa dva več.:D
Everybody lies!

Zgodovina sprememb…

overlord_tm ::

aha, to bo še fino če kdaj tale zaščita neha delat, al pa da pozab un knof izklopt >:D

tist overburn je bil bl za hec mišlen :D .

še en uprašanje! a majo ostale ekipe tud to? sej vem da vam najedam >:D

mogoče je pa mclaren to lansk let prakticeru, samo mu ni šlo najbolj :\

BigWhale ::

overrev je ta knof...

WarpedOne ::

stvar ni nič posebnega tko da verjetno tut.

sploh ko pomisliš na coultarda in raikonena. Kolkrat je coultardu crknu motor kolkrat pa raikonenu?
How do you know what you don't know?

SebaR ::

velikokrat....
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

BigWhale ::

Tale zadnja dva posta sta v stilu:

Ves kaksna je razlika med enim vrabcem?
Ja, obe nogi ima enako dolgi, se posebaj pa levo.

;>

WarpedOne ::

BigWhale, da vidmo kako je blo lani:

Coulthard
- 14 krat prišel do cilja
- dvakrat odstop zaradi nesreče
- enkrat odstop zaradi motorja
- enkrat odstop zaradi pnevmatike

Raikonen
-10 krat prišel do cilja
- enkrat odstop zaradi nesreče
- ŠESTKRAT odstop zaradi motorja
- enkrat odstop zarad elektrike

Edina resna ralika med njima je v številu odpovedi motorja. Če so to zate enako dolgi nogi...

Vir

Edit: S tem da je raikonen zbral 45 pik, coulthard pa 24 z enakim avtomobilom. To mi sugerira, da je raikonen vozu bistveno bolj agresivno in precej bolj obremenjeval motor.
How do you know what you don't know?

Zgodovina sprememb…

Modri dirkač ::

Lani Mercedes niti ni imel nekih problemov z motorjem. problem je bil predvsem v dokaj netogi šasiji MP4-19. Ker je pa motor nosilni del celega zadnjega konca so na njega in še na druge zadeve okol motorja delovale prevelike sile kar je v končni fazi privedlo do odpovedi le-tega. Po izjavah moštva je bila odpoved motorja vedno le končni produkt odpovedi drugih agregatov okoli njega.
Na to kaže tudi to, da so v MP4-19B uporabljali isti motor kot prej in v tem avtomobilu jim pa ni noben motor razneslo.

Glede Raikkonena: verjetno njegov stil vožnje res nekoliko bolj obremenjuje avtomobil, je pa zato bil tud vedno hitrejši od Coultharda in to ne samo 2 ali 3 desetinke sekunde.
Everybody lies!

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

> Na to kaže tudi to, da so v MP4-19B uporabljali isti motor kot prej in v tem avtomobilu jim pa >ni noben motor razneslo.

Glede netoge šasije se strinjam, pozabil pa si omenit tud prekompakten zadnji del dirkalnika in s tem povezano pregrevanje motorja (kar je bilo precej huje od vibracij). Poleg tega je bila v MP4/19B uporabljena precej izboljšana različica motorja, kot tista, ki so jo uporabljali na začetku sezone. Sicer sem lani dost napisal o težavah McLaren/Ilmor kombinacije, samo se ne spomnim več vsega. Je blo pa znano dejstvo, da so pretiravali tako pri šasiji, kot pri motorju in so na stezo postavili sranje od dirkalnika, ki ga je poganjalo sranje od motorja. Motor je bil poleg "zanesljivosti" tudi precej švohnejši od konkurence.

Kimi je zelo agresiven voznik, kar pa mogoče letos niti ni tako dobra ideja.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Daedalus ::

FIA zgleda nadaljuje svoj ustaljeni pristop (afera Michelin) z nejasno napisanimi pravili, ki jih potem, ko nekdo nejasnost izkoristi, veselo razlaga - klik!. Misli, kup buhtlov, ta luknja je bila odkrita že sredi testiranj in je očitno niso mogli takrat pojasnit. Raje so upali, da se ne bo izkoristila:\ V glavnem, meni ni všče uveljavljanje pravil za nazaj, sploh ne po miljon opozorilih pred sezono. Pol obstaja še en problem - Šumaher je bil verjetno sposoben nadaljevati dirko po incidentu s Heidfeldom. Zdaj mi pa naj nekdo pojasni, kako bodo v prihodnosti odkrivali "upravičen razlog" odstopa? Nekdo zapelje malo na široko čez travo, pol v bokse in to je to? Medtem ko bo v lanski sezoni vozili do konca? Ma Max je cvetka, da ni kaj...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

globoko grlo ::

vi men rajš povejte al je ta vikend dirka, al naslednji

zmagal pa itak vem kdo bo>:D hint>:D >:D

Daedalus ::

Ta vikend. Itak pa da bo zmagal McLaren:P ;)
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Ripmork ::

Daedalus::D

bolj ko se FI vmešava,večji nadzor ima nad samim potekom dikre in nasploh nad manipuliarnjem z motorji,točkami...(nejasen pravilnik)

politika je povsod ista,povsod enako pokvarjena in povosd le toliko nejasna da se alhko "brihtne" lavice okoriščajo,drugi pa najebejo.Tako je bilo in bo....vsaj z Maxom™ in repoglavcem™ na čelu.

SebaR ::

prej smo se mogli vsakih 365 dni informirati o novih pravilih, zdj bo že vsakih 14 dni....
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

Alexius Heristalski ::

Eh, ta FIA. Luknja v pravilih je že dolgo znana, pa niso reagirali. Saj smo pričakovali, da jo bo nekdo poskusil izkoristiti - v tem primeru BAR. Tudi je pričakovano, da se bo zaradi tega nekdo pritoževal (tu Toyota) in da bo treba marsikaj pojasniti. To bi lahko storili že prej. Maxie zgleda res za v penzijo.

Glede zmage McLarna bomo pa še videli, Deadalus. McLarnovci ste bili pred prvo dirko precej glasni, kako oh in sploh da ste dobri in da imate sanjski vozniški par, potem pa nič od vsega! Pred vami sta bila Renault in Ferrari ter celo Red Bull. Tako da jaz ne bi bil preveč samozavesten ...
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

TribesMan ::

Primerjati "moč" McLarna po prvi tekmi je popolnoma brezpredmetno. Kot prvo je bil problem v startnih mestih (10 in 20 po zajebu kimija) potem je pa se JPM malo rally vozil.

Zdej če ti meniš da je bila prva tekma merodajna, lahko brez težav letos odpišemo Schumacherja... saj niti do konca ni prisel... a ne?

Pa Red Bull... ja sej so bli dobri... sam dvomim da bodo po prvih 7-ih tockah do konca sezone zbrali se 30 tock... res mocno dvomim... Ko se bo megla okoli močnejših moštev (Renault McLaren Ferrari Williams) malo razkadila bodo zelo tezko prisli do kaksnih tock...

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Tilen ::

Sem zelo skepticen glede Williamsa. ONi bodo letos sli z dolgimi nosovi pomoje.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

shock ::

Oni stavijo na avte bolj kot na voznike (več denarja raje dajajo v avto kot za voznike). Če gledaš največji zvezdi do zdaj ki sta vozili williams sta bila prost in senna.
strani: 1 2 3 4 5 ... 52


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72244950 (24104) PrimozR
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186863594 (21132) Alexius Heristalski
»

F1 2004 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Loža
214167052 (34375) Microsoft
»

F1 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1705173 (3901) Nemelk
»

Jutri se zacne formulasticni vikend !! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1154770 (3792) rookie

Več podobnih tem