» »

F1 2006

F1 2006

««
12 / 38
»»

Vajenc ::

Ker jaz trenutno nimam nobenega faforita, mi je najslajše gledati mojstrovine v ovinkih, sapo jemajočih šikanah in seveda tudi prehitevanjih. In razen prehitevanj (izjema prva šikana pri izvozu iz tunela - 250km/h) ima vse to najizrazitejše prav Monaco.

ripmork ::

no tukaj bi se strinjal s Kitom, nekako je v zadnjem času formula ratala "IN", ker je cela smetana slavnih ponavadi okoli -še posebej v Monacu(tm)- in so dirkači postali nekakšne lutke sponzorjev in medijski liki...mah,dans je že vse skomercializirano :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Vajenc ::

Aja, če smo že ravno pri debati. Največji car F1 je bil pa zame Walter Wolf - prišel, videl, zmagal.
Edit: pa še "naš" je bil ;).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vajenc ()

Vajenc ::

Skomercializirano pa je že vse od začetka. Samo še prave vaške dirke niso, pa še o teh se v Novicah piše.

ripmork ::

IMO je car bil vsak po svoje: tako ostarele (in pokojne) legende, kot novinci in malo starejši novinci (nesrečni Kimi)...
Tako da največjega je pomoje res nemogoče izbrat...gledano absolutno:)

//zdaj sem dobil neverjetno željo da si nekje poiščem kake posnetke dobrih starih dirk...//...:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Vajenc ::

Če mi poveš nekoga, ki pride 1. sezono, z svojim moštvom in zmaga, ti pritrdim.
Edit: brez tekmovalec :8)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vajenc ()

Super Sonic ::

No poglejte kakšne bedarije stresajo. Tole je pa že višek debilizma. Ne vem, ali strani same in napačnega prevoda (ne da se mi zdele šarat po netu) ali pa "strokovnjakov" FIA. Pravijo, da je Šumi izgubil oblast nad vozilom pri 16km/h.

Če komurkoli uspe izgubit oblast nad vozilom pri tej hitrosti, ni vreden da živi.

Pa še link:
Noro
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

mavec ::

In tolko o komisarjih F1, ki verjetno ne vedo kaj so izjavili... 8-O

ripmork ::

Vajenc: po pravic povedan - ne poznam takega8-)

Supersonic: dejstvo je, da so imeli vpogled v telemetrijo in da najbrž na tako pomembnem položaju tudi so strokovnjaki tega področja...

Če komurkoli uspe izgubit oblast nad vozilom pri tej hitrosti, ni vreden da živi.
no, ni treba dramatizirat:D

če komu uspe zgubit kontrolo pri tej hitrosti (kar je potrdila telemetrija) je ali nasekan šel za volan(kar izključujem), mu je avto nagajal (kar izključujem, posebej tudi zato ker je z istim dirkalnikom-a z novim motorjem brez težav Michael dosegel peto mesto), torej ostane le še možnost da se je norca delal (kar izključujem ker ga smatram za profesionalca),...kaka razlaga ti potem še ostane?
če še novinci v f1 po mnenju ostalih dirkačev ne delajo takih napak, potem mora zajec tičati v tistem grmu, kjer so ga tudi komisarji ujeli...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

WarpedGone ::

»Če bi poškodoval dirkalnik, bi verjetno ocenili, da je šlo res za napako. Da pa takole parkiraš dirkalnik, pa je lahko le namerno. Upoštevali smo 116. člen pravilnika: če dirkač z napako vpliva na rezultate tekmecev, se mu brišejo vsi časi,« dodaja komisar Verdegay.


Kje so kazni za vse ostale dirače, ki so povzročili dosedanje rumene zastave na treningih?

Toliko o komisarjih in strokovnosti.

Edit: navadna banda z osebnimi interesi. Tut finačnimi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

badboy7 ::

kako ste vsi pametni. eden bolj od drugega. glede kvalifikacij v monacu: samo dve možnosti sta- ali ms-ju verjameš ali mu pa ne verjameš.

glede zanimivosti: ste za to da ni postankov- ja kaj pa bi radi gledali- eno uro in pol procesije (vožnje enega za drugim)?????
pa kokr vem, je bila lanska sezona ful zanimiva- za tiste ki ne navijajo za ferrari. kao nova pravila in ful več prehitevanj in dogajanja na stezi??? (to je potrdil ob vsaki zmagi alonsa tudi "eden največjih strokovnjakov formule 1" - ališič. zna povedat vse, samo o formuli nič.)

gledanost f1 bi se z več nesrečami sigurno povečala.
poglejte npr. NASCAR: vozijo v krogu, gledalci pa se nimajo kam dati - zakaj - zaradi nesreč.

matjazx ::

ja če te to zanima tok pa glj jackass ne pa F1

drgač je pa zanimiv da je komisar k je to povedu Španec

Mr.B ::

Ma če bi Šumi rekel, naredil sem začetniško napaka, bi bili vsi tiho...
Lol se Hutiji delajo Facpalm USA:
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis

Vajenc ::

Sej se je opravičeval na na to temo (posuval s pepelom, piše v tisku).

BlackHole ::

Še nikjer nisem uspel ujeti, zakaj je obstal v tistem zavoju. Ker avto je komot zapeljal mimo ograde in bi lahko odpeljal naprej. Kakšna je uradna razlaga?
Škoda, da se je to "zgodilo". Po drugi strani pa se mi zdi precej huda kazen tole, sploh glede na to da ni bilo nekih čistih dokazov, da je bil napaka namerna. Vsaj po moje jih ni bilo, če so rabili za to 8 ur.:\
LP Marko

Vajenc ::

Komisarji in večina sotekmovalcev meni, da je situacijo zaigral. Šumi pa trdi, da mu je sprednje levo kolo zablokiralo...

AndrejS ::

Sprednje desno kolo zablokira če pritisneš bremzo. In ta ovinek niti tako oster in hiter da bi se to tako dobremu vozniku zgodilo. Morda komu od nas ki bi prvič sedeli v F1. Iz posnetka se dobro vidi da je simuliral in to so videli tudi komisarji

LapD ::

Koks sm vidu na posnetku je blokiralo desno. Sicer je pa vseeno. Kazen je pa taka ker tko piše v pravilniku FIA. Če onemogočiš drugim tekmovalcem hiter krog (t.j. namerno povzročiš rumene zastave) se ti brišejo vsi krogi.

BlackHole ::

Ok, nisem vedel, da če ti kolo blokira, da moraš drikalnik ustavit. A nisem dovolj razumljivo vprašal? :( Zakaj se je USTAVIL?
LP Marko

Daedalus ::

Ma tip je htel izsilit boljši položaj za dirko. Kaj drugega itak ne more bit, vsaj tisti, ki nismo slepi lepo vidimo iz posnetka, da ni bilo potrebe, da:

a - zavije "iz" ovinka
b - obstane na stezi

Obenem je pri isti vstopni hitrosti bremzal ko fuknjen - telemetrija.

Avto je ugasnil po 10s, ko se je vklopil sistem, ki izklopi motor. Zakaj? Ja, veltmajstor "je pozabo" stisnit sklopko:\

Kot je rekel Vilnev - če narediš tako napako, ne bi smel dirkati. Razen, če jo narediš namerno.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Zdej se lahko še vprašamo kakšen boljši položaj? Glede na formo Ferrarija bi Alonsa "verjetno" ob tej formi stresl v boksih. Ne vem zakaj bi nekdo v sredini sezone naredil takšno štalo in tvegal toliko, kot nekateri mislite (itak v šale - 190 v fogu, pol pa mal čungalunga in nakonc pr 16km/h izgubiš kontrolo in se ustaviš 1mm pred ograjo).

Enostavno ni logike. Poleg tega se mi zdi čist logično, da pride pod takšnim kotom v ta ovinek, ker je bil prej prehiter.

Sej Ferrari je imel vse podatke s seboj in so sami povedal, da vseh podatkov niso upošteval.

Ma fora je v tem, da bojo čist do konca zjebal to formulo. Že zdej maš ene nevarne vožnje, pa ena oviranja... To je dirkanje, ne pa lekcija CPP-jev.

Poleg tega bodo zdej vsazga k bo blokeru nekoga (ni važn kako in zakaj) neki kaznoval.

p.s.
Pa še pred Monakom so se vsi tresel pred kvalifikacijami (kaj bo, kako bo, kaj bo če bo...).
No pol pa krrrrrrrr neki...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Soniux ::

Sicer ne navijam za Ferrari, sam Sumi je kar dobro odpeljal v Monaku, se mi dozdeva da je pridobil ogromno, ne glede na to da je bil nekaj casa na stezi Security car.
Jaz navijam za Kimmija, ki je ponovno iztopil, kljub temu da je do takrat ful dobr vozil... upam da bo po hitrem postopku menjal ekipo, ni fer da tok dobr voznik zgublja zarad slabga dirkalnika!

Daedalus ::

Zdej se lahko še vprašamo kakšen boljši položaj?

Pole position. Čisto simpl - precej lažje je s prvega mesta oddivjati naprej, ko pa čakati, medtem ko se ti direkt za difuzorjem fura še Kimi. Sicer pa je tista o streanju Alonsa precej špekulativne narave, kaj bi če bi.. Naj drugič ne dela gluposti, pa bo mel šanso stresat Alonsa skoz bokse. Simpl.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

BlackHole ::

Avto je ugasnil po 10s,


Ok, po 10s, zakaj pa v teh 10 sekundah ni odpeljal naprej, saj ni imel nobene ovire pred sabo? Sicer ne namigujem na nič, ampak če bi šel to delat namerno, bi bilo res neumno.
LP Marko

BendeR ::

Ker bi prvo mogo it rigverc in to v slep ovinek?

Super Sonic ::

"Pole position. Čisto simpl - precej lažje je s prvega mesta oddivjati naprej, ko pa čakati, medtem ko se ti direkt za difuzorjem fura še Kimi. Sicer pa je tista o streanju Alonsa precej špekulativne narave, kaj bi če bi.. Naj drugič ne dela gluposti, pa bo mel šanso stresat Alonsa skoz bokse. Simpl."

Pa še vedno se ne ujema. Pole je res v Monaku neki velizga, ampak... Na eni strani imaš zagotovljeno prvo štartno vrsto (mogoče drugo), si na dobri sredini sezone (ker je pred teboj še ducat dirk) in na drugi strani imaš tvegan manever (v stilu supermana) blokirat zadnji ovinek. Kr neki.

"Avto je ugasnil po 10s, ko se je vklopil sistem, ki izklopi motor. Zakaj? Ja, veltmajstor "je pozabo" stisnit sklopko."
Recimo en odgovor se skriva v tej tezi pregrevanja motorja. Lahko, da ga je ugasnil preventivno, ker je narasla temperatura motorja (10 sekund je kr dolga, še posebej, ker ga prej ni nič ohladil in (naprimer) ni vedel koliko časa bo še stal na tistem ovinku in ga je ugasnil - ma zanima, če bi Vilneu stal s prižganim BMW-jem, če ne bi mogel v rikverc).

Šumi dvomim, da razmilšlja na nivoju umsko zaostalo konjske fige. Saj pravim - vse lepo in prav, ampak kar je preveč, je preveč.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BlackHole ::

Ker bi prvo mogo it rigverc in to v slep ovinek?


Po temle posnetku sodeč bi komot odpeljal naprej, potem ko se je ustavil. Ali pač ne?
LP Marko

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Še vedno pa obstaja ena dilema - zakaj se Šumaher ni zgovarjal na to tezo pregrevanja mašine in zakaj ni znal pojasniti, kako da se ni odpelal naprej? A ni tak, da stane na mestu precej bolj pregreje motor kot pa vožnja? Veš, dirkalnik F1 je narejen tako, da se premika naprej in to hitro in temu je podrejeno med drugim tud hlajenje motorja:))

Dajte dajte, nehajte se jokcat. Zajebal je, pa je probal iztržit čimveč. In mu ni ratalo, ker je lamersko probal prikazat, kako se obupano bori z avtom, ki pri 16 km/h "ni htel" zaviti v ovinek:\ Kljub temu, da je en ovinke prej brez problema sfural z 190km/h, pa da je isti ovinek v dirki sfural 78-krat brez problema, pa še prej kaj jaz vem kolkrat. Sej, šlo bi skoz, če bi malo sesul sprednje krilo al pa če bi bil Rascasse vsaj srednje hiter ovinek. Pri mali hitrosti pa simulirat nevem kako izgubo kontrole nad avtom ne gre. Tisti, ki so mu pribili kazen so pa lepo vidli kompletno telemetrijo in Šumaher tud ni znal razložit, zakaj je blo, kot je blo:

Schumacher's own view of events has still to be fully articulated. Asked to clear up what had happened in Rascasse on Saturday he could only say:
"I have to admit that certain things must have looked a bit curious from the outside, but there were reasons for that and I don't really want to elaborate on it. It's not really anyone else's business either."

Ja, mel je razloge, samo v javnosti o njih ne bi al kako:\

Sicer pa get over it. A bo šlo?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

BlackHole ::

Meni je nelogično, da če je hotel odsimulirat "napako", zakaj je avto parkiral tako, da bi lahko odpeljal naprej. Glede ne vse pa sam kljub vsemu sumim na neko namero, saj sam ni dal nobene smiselne razlage.
LP Marko

Super Sonic ::

"Sicer pa get over it. A bo šlo?"

Ne, ne vem če bo šlo. >:D Dejstvo je, da je obtožen smešnih stvari. Sej ne rečem, da je predolg stal oz. oviral promet, ampak zaradi tega mu niso dali kazni. Kazen so mu nabil na podlagi telemetrije.

Nihče na svetu me ne bo prepričal, da je namerno zapeljal v ta ovinek pod takšnim kotom in bla, bla,... Ni šans. Enostavno je komisija FIE podlegla splošnemu menju (in ne pozabit, da je Flavio organiziru zabavo za Slavico na svoji jahti) in ker je Šumi v preteklosti že počel nečedne stvari, so mu zdej nabil tole.

"'Time to move on,' says Briatore"
Ja res dober link. Če bi se slučajno zgodilo, da naslednje leto Šumi vozi ta Renault (pa se ne bo), bi verjetno tale isti človek priznal in povedal še kaj drugega. Nenazadnje je on pridobil največ in posledično je tud najbolj glasen.

p.s.
Če pa kasneje kdaj Šumi pove, da je namerno blokeru ovinek in je namerno zapeljal vanj, je nesporni talent vseh talentov in Senna in Prost skupaj, mu ne sežeta do gležnjev.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Gundolf ::

Saj pol ko je bil parkiran ni mogel naprej brez da bi si uničil krilce.

Super Sonic ::

"Glede ne vse pa sam kljub vsemu sumim na neko namero, saj sam ni dal nobene smiselne razlage."

Šumi je pameten in ve, da prati umazanga perila v medijih ne gre. To se je že naučil - lep primer so bile lani gume, ko jih je Red Bull z dve leti stara šasijo tokel na en krog za par desetink, pa ni niti enkrat javno zajokal, da so krive samo gume. Vedno je govoril o paketu.

Ravno tako se mi pa zdi, da govort medijem o tehničnih stvareh, je bz. Poglejte npr. samo Mirkota, kaj bi iz tega ven spravu. Povedal je, da sta skupaj z inžinirjem poskušala dopovedat, kaj se je zgodilo, a noben ni poslušal in da so se odločili drugače. Pika.

Povsem dovolj, da se v medijih ne naredi prevelika vojna in in tud zaprl je ene par gobcev.

Lep primer

Zame, je odreagiral na najboljši možen način - tiho in z maksimalno angažiranostjo na dirki.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BlackHole ::

Meni je recimo tudi smešno kako so nekateri absolutno prepričani v namerno dejanje MS-ja, v istem dihu pa dodajo, da je to storil na zelo čuden način in da bi to vsaj lahko storil precej bolj spretno. Pa je vsaj komu kapnilo, da pa mogoče le ni tako enostavno?
LP Marko

tomaz 06 ::

Po mojem ne more bit namerno dejanje, prevec bedasto je izvedeno. Pa sploh, glede na to da je precej izgubil, za pridobit pa mel bolj mal... malo verjetno.

Alexius Heristalski ::

Mah, saj če bi polomil krilce, bi spet pljuvali po njem, kakšen štor je, "a to je 7x svetovni prvak" in podobno. Enim pač nikoli ne bo prav, karkoli bo naredil.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

AndrejS ::

Lahko bi mirno zapeljal 1 m vzratno in potem peljal dalje. Toda Ferrari nima vzratne prestave ali pa MS tega ne ve.

LapD ::

Ja šel bi nazaj in napičil Alonsa...pol bi šele blo zanimivo poslušat Briatoreja.

cryptozaver ::

Ma tale protiSchumacherizem mi ze mal preseda. Dejstvo je, da je tip visoko profesionalen. Počne to kar od njega zahteva delodajalec. Pri tem je dosleden in vrhunsko opravlja svoje delo. Ravno to ga loči od ostalih in zato je hudičevo dobro plačan. V Monte Carlu je v zadnjih krogih postavljal najhitreše kroge, vozil maximalno, pa čeprav očitno ni imel nobene šanse napredovat niti za eno mesto. Kakšna motivacija in volja po vseh teh letih, naslovih ki jih verjetno ne bo dogel nihče več. Tip je CAR.


Koliko je pa komu simpatičen je pa drugo. Dejstvo je, da je za 1 samo točko možno izgubit naslov. In samo to je važno nič drugega.

Tilen ::

Naslov je letos prakticno ze oddan prav zaradi neumnega tockovanja, kateri ne favorizira zmagovalca. Sicer so obljubili neke spremembe...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

dela ::

V soboto je (spet) pokazal, da je ali totalen štor ali pa zelo pokvarjen. Za nevarno ustavitev sredi ovinka si pač ne moreš zaslužiti hvale, pa kakor koli že obrneš. No, razen od rdečih možicljev.

ripmork ::

sam o tem se pa ne neha...:\ :D

IMO je več kot očitno da je bilo namerno, kazen je dobil in to je to.
Kdor pa je navijač Michaela in ni pripralvjen verjet tega...
kaj naj rečem, ljubezen je slepa:D

cryptozaver: nihče ni rekel da ni prof ali kaj podobnega sploh, moje mnenje je da je v Monacu odpeljal odlično dirko...a to še ne pomeni da je bilo tista kazen "antiferrarijevska" ali kaj podobnega...
tip je lah še tak car, tam je naredil veliko neumnost in si je sam kriv za nastalo škodo.
7x prvak gor al dol, sploh nima veze...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Daedalus ::

Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Tilen ::

Kaj bi nekateri vse naredili za boljso obiskanost svoje strani. Samo cakam se da F1 magazin prevede, lol.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

BlackHole ::

V Monte Carlu je v zadnjih krogih postavljal najhitreše kroge, vozil maximalno, pa čeprav očitno ni imel nobene šanse napredovat niti za eno mesto.


Kako da ne, zadnja dva kroga ga je Barrichello "vlekel" za sabo.

Kdor pa je navijač Michaela in ni pripralvjen verjet tega...


Sovraštvo je pa še gluho zraven, bi rekel. ;)
LP Marko

BendeR ::

Po temle posnetku sodeč bi komot odpeljal naprej, potem ko se je ustavil. Ali pač ne?


Poglej si ga še enkrat. ;)

BlackHole ::

Meni se zdi, da je dovolj prostora, čeprav se ne vidi kje je krilce. Kolo je pa še kar precej cm oddaljeno od ograje.
LP Marko

Daedalus ::

Ma tip je pač ustavil...in simuliral nekakšno nemoč nad dogajanjem (mogoče je pa ECU razvil lastno zavest za nekaj sekund?). Namesto da bi odpelal naprej, je ugasnil avto. To je že enkrat naredil, ko je po izletu s steze zapelal nazaj na dirkaško linijo in ustavil avto. Pa še en nasvet za Veltmajstora, pobran z enega drugega foruma:

Note to Michael:

While negotiating a tight right turn, it is inadvisable to turn the wheel to the left!


See:

But the incident that is most telling is the start of the 2000 Austrian GP when he was hit by an overzealous Ricardo Zonta in Turn 1. Schumacher's Ferrari had a deranged front wing at the first corner and so Schumi drove his car onto the racing line and then switched the engine off. He was hoping for a red flag and a re-start. Instead he got a Safety Car and no re-start.

Link

Nič novega torej...malo poskusa izsiljevanja, tokrat se je pač slabo izšlo. Je pa zanimivo, kak je v sporne dogodke ponavadi vpletena Ferrari/Šumaher naveza.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Gundolf ::

Hej, to je vendar jasno samo zato, ker cel svet ne mara Šumi/Ferrari naveze :D

Vajenc ::

Pol sveta..., tko je to če si nesimpatičen, trmast Nemec, obenem pa vrhunski, profesionalni dirkač. Ali ga maraš, ali pa ga zasovražiš.

TribesMan ::

FIA does it again...

Čudn da ni samo Ferrari v volilni komisiji...

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
««
12 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189193064 (156309) WarpedGone
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127292413 (54792) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116782921 (55241) 'FireSTORM'
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257687442 (46357) Alexius Heristalski
»

F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119242166 (26827) balocom

Več podobnih tem