» »

F1 2006

F1 2006

««
11 / 38
»»

monster-x ::

Tale Alonso pa ma srečo ... Sej ne rečem, da je slab voznik -- daleč od tega. Lani je imel srečo, ko se je Kimiju kvaril avto, letos pa to, da je Schumi zajebal tist in da se je Kimiju in Webbru pokvaril avto.
There comes a point when a dream becomes reality and reality becomes a dream.

matjazx ::

šumiju je varnostni avto prj škodu kt koristu glede na to da je biu prvi k je za krog zaostaju

sta jih pa s fisicom kr neki lepo prehitela - največ prehitevanj letos na dirki k ne dopušča prehitevanj

LapD ::

Ja če bi šumi bil pol km (govorim na pamet) naprej ob prihodu SCja, bi lahko končal krog in bil veliko bližje vodilnim ter mogoče celo stopničke ujel. Ampak kar je blo je blo..edin razlika zdj obeta nezanimivo prvenstvo spet. Alonso bi mogu ene dvakrat odstopt.

mavec ::

Alonso bi mogu ene dvakrat odstopt

... o čemer pa lahko le sanjamo in s tem pozabimo na zanimivo borbo za naslov prvaka.
Itak bo letos zopet stara pesem kot lani, ampak jezi me to, da v vec kot polovici primerov, ko se Alonsu na izpuh prilepi Kimi ima vedno le-ta smolo in odstopi, Alonso pa pač krompirjevo srečo in pride do zmage. Če pa je Alonso nekje bolj zadaj ima pa prav tako krompir in se prebije vsaj na stopničke oz. drugo mesto.
Zame osebno to ni DIRKAČ ampak KROMPIRJEVEC. Na tak račun osvajat zmage....
Ah, upajmo na boljše čase prihodnje leto, ko se bo preselil k "srebrnim "

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mavec ()

archer ::

Drgač pa svaka čast, iz 22. na 5. mesto... Pa to v Monaku... Odstopov je blo pa glih ene tulk kokr povsod...


No, treba je priznati, da je varnostni avto malo pomagal.




Čaki mal, tega pa ne zastopm najbolj. A če prideš s krogom zaostanka takoj za vodilnega in za SC imaš lažje delo, kot pa če si pred SCjem in lahko takoj nadoknadiš tisti krog in se pridružiš koloni brez zaostanka...????:\ :\ :\

_marko ::

Jah, sej ni Alonso kriv, če so ostali loleki.
Učitno je dost dober voznik, da to vedno izkoristi. Pa to rečem, čeprav ga ne maram.
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

Fizikalko ::

Hja, takole bom rekel:

Alonso - carska in premišljena vožnja, kot vedno
Kimi - smola, kot vedno
MS - prasec in pa dobra vožnja, kot vedno

Pa da ne bo kdo mislil, da sem pristranski...

Drejcula ::

sumaher je osel in to veliki čudno, da mu ni danes ugasnil avto

CHAOS ::

JPM: Really it’s, you know, it’s hard to say -- from the stewards’ point of view he made something wrong and he got penalised for it. That’s it. Simple. Last year, they thought I did something wrong and I didn’t think I did and I still got penalised. It’s just racing you know. You make a mistake, or whatever it was, and that’s it.

[source: http://f1.racing-live.com/f1/en/headlin...

Ta izjava Motoye se mi zdi še najboljša, ki nekako opisuje dejansko stanje. Naredil je napako... diver error, katere posledice so vplivale na izid kvalifikacij in zaradi tega je izgubil pole.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

Tilen ::

Skor ne morm vrjet, da lahko Montoya kaj tako pametnega izjavi :)

Fizikalko, drugace si pa mogoce pozabil dodat pri Alonsu egoist al pa kaj. Slisati je bilo namrec da na ulici od sebe odriva malo otroke ko hocejo avtograme. Mislim 8-O
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Fizikalko ::

Tilen, in kaj ima to z dirkanjem?

BigWhale ::

Hm, spet se je izkazalo, kako butasto je to, da ob SCju dirkaci ne naredijo pravilnega vrstnega reda in bi bil potem leteci start v bistvu zanimiv.

Fizikalko ::

Ja, nad tem sem dons tud jest bentil! Ne pa da ma Montoya potem še 10 drekcev-pekcev za prehitet in je medetm Alonso že z eno nosnico pri šampanjcu.

dela ::

Danes sem po TV slišal zanimiv vzdevek za MS: Schummel-Schumi. Verjetno obstaja že dlje.

Alexius Heristalski ::

Kimijeva smola, pa to ne morš verjet, to se sploh ne neha...

Napaka. To ni Kimijeva smola, to je "McLaren powah"! >:D Resno, po moje si bo naredil največjo uslugo, če bo odšel nekam drugam. Že leta ne morejo narediti avtomobila, ki bi zdržal takrat, ko je treba. Vprašajte Häkkinena, vam bo povedal nekaj o Indianapolisu 2000.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

njok ::

Tukaj se strinjam z BW glede SC. No, v bistvu se ze od nekdaj strinjam z njim glede zaostalih za en krog med SC. Pa se za "nekaj" popravkov v pravilih FIA mislim, da so nujno potrebni.

Mi je kar zal, da tistih par "ta glavnih" ni ustanovilo svojega prvenstva. Bi prej prislo do zanimivejsega dirkanja.

Tilen ::

Mi je kar zal, da tistih par "ta glavnih" ni ustanovilo svojega prvenstva. Bi prej prislo do zanimivejsega dirkanja.

Optimist.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

njok ::

Jah.... tako je. Sem mnenja, da dobra pravila ustvarjajo dobro dikranje. Pred casom, bi me lahko obtozili, da sem proti rdecim, da mi zato niso vsec pravila.

Par let nazaj sem pa bil fan (takrat williams) renaulta, pa mi sedaj vseeno ni do F1, take kot je.

Po drugi strani pa povsem uzivam v predstavah GP2 in WTCC (ce se omejimo na 4 kolesa). Mogoce fora iz slednjih, da v drugi dirki prvih osem uvrscenih starta v obratnem vrstenm redu ni pravicna. Ampak predstava, ki sem jo delezen po tem, (iz tribun ali izpred TV) je izredno dobra.

Dirkaci tako ali tako najebejo, pa naj bo zaradi obrnjenega vrstnega reda ali zaradi """zmanjsanja stroskov""", ki je trenutno v teku v F1. Vazno je, da majo reziserji kaj za dat na kamere (poleg jaht).

Tilen ::

Lej vedno je tako, da bo nekdo iskal luknje v pravilniku in se na tak nacin okoriscal. Tisti, ki pa se ne bodo pa bodo spet iz nevoscljivosti protestirali.

Ce si pa mnenja, da lahko ustvaris popoln pravilnik, pa sploh ne vem kaj se pocnes tukaj na forumu :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

mavec ::

Tilen, in kaj ima to z dirkanjem?


Pa še veliko. To vpliva tudi na ugled Alonsa v F1 oz. pri gledalcih. Če bi Schumi to storil bi ga vsi verjetno obtožili za zločinca :p.
Glede Alonsa pa, tip je šele komaj dobro v F1 in ko bo on prihajal vse bolj v ospredje, se bodo tudi pri njem začele iskati napake in obtoževanja.
Sicer pa, takemu ki odrine otroke, verjetno nima vseh poštimanih koleščkev v glav. Za moje pojme je to isto, kot da bi dvignil roko nad žensko :p.

AndrejS ::

@tinkec : Kaj to si od Pederšiča na POPTV slišal. Njega itak ne moreš jemat resno. Najdi bolj resen vir!

mavec ::

No, potemtakem, je tudi njegova domnevna izvoljenka bila "namišljena".
Očitno je potem vse fikcija, kar izjavi Ališič... Je že res. Sicer pa kdo se bo ubadal s "krompirjevcem" dokler je še brezmadežen. Ko bo pa tudi on počasi storil kako svin*arijo bo pa tudi sam prišel na isti nivo, na katerega je postavljen Schumi s strani nekaterih "ljudi".

Super Sonic ::

"@tinkec : Kaj to si od Pederšiča na POPTV slišal. Njega itak ne moreš jemat resno. Najdi bolj resen vir!"

Napaka! Kar se tiče rumenga tiska, je Ališič verjetno bolj na tekočem kot dirkači sami. Tip ve vse (sam o F1 včasih bolj mal). V to sem prepričan in to tudi vem, saj Mirkota dokaj dobro osebno poznam (ok, Jefro še bolj).

Drugač mi gre pa pri Alonsu najbolj najetra tisto njegovo "proslavljane" v zadnjem krogu. In zadnje čase tud na tiskovnih konferencah kr nabija, da je z lahkoto prišel na pole, čeprav je razlika v času ponavad minimalna.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Vajenc ::

F-1, zadnja leta bolj poredko spremljam, ampak, ko se pa dirka v Monacu, si pa ponavadi vzamem čas. In včeraj me tekma ni razočarala. Izgleda, da je Alonso kvaliteten voznik, saj ni kar tako zdržat celo tekmo med tistimi ograjami, pa robniki, gužvo..., se mi zdi, da se v Monacu zares pokaže kateri so odlični.
Glede Šumija je pa tako, da če si kralj(F1), si lahko včasih tudi kakšno kraljevsko privoščiš>:D (sedaj mu pač niso skozi prste pogledal) .

BigWhale ::

Vajenec,

Potemtakem je Barichelo se boljsi, saj je za seboj zadrzeval precej vec dirkacev kot Alonso, s precej pocasnejsim avtom in precej vec casa... ;>

Vajenc ::

Sigurno ima več izkušenj in je večkrat prevozil progo v Monacu, nima pa več mladostno srce ;).

njok ::

Tilen, izgleda da se ne razumeva najbolje.

Tu nikakor ni problem izkoriscanje lukenj. Izkoriscanje lahko kvecjemu naredi dirkanje zanimivejse. Spomni se, ko je MSC dobil drivethrough (ali je bil to mogoce stop&go?) 3 kroge pred koncem in je izgledalo, da bo izgubil vodilni polozaj, pa je potem namesto cez cilj zapeljal kar v bokse in tako zmagal. Tudi parkiranje sredi Monaca je zanimivo.

A ne gre za to. Dejstvo je, da je dirkanje v F1 v primerjavi z recimo WTCC, MotoGP ali GP2 daleč najdolgočasnejše. Ne rabiš popolnih pravil, potrebna je radikalna sprememba obstoječih v F1.

Motorji za 2 dirki in lanske gume za qua+dirko pa so brcanje v temo.

Tilen ::

To se vse spomnim...

Je pa se tukaj tretja sklopka, kandelabri, TC, drugo gorivo ...

Oni so hoteli nardit svoje prvenstvo prav zato ker bi naj FIA favorizirala Ferrari, kar pa lahko naredi le v primeru da skripa pravilnik ter ob izkoriscankju lukenj nekomu pogleda skozi prste, nekomu ne. Vendar, ko sem ti omenil "novi" popolni pravilnik si bil proti. Cemu potem novo prvenstvo?

Mogoce bo pa v tistem drugem WTFSCPEWNED cupu Flavio vse okol prinasal pa drugim spet ne bo prav.

Poleg tega mores vedet, da ima tukaj Bernie hude finance cez, tudi za mostva. A v tem cupu bodo potem sami privatniki ali bo pa se en kr tako prostovoljno javil in namenil mostvom XX milijonov za to in ono?

Drugace pa, kolikor mi je znano, je Bernie na svojo stran spet pridobil mostva za naslednji podpis Concorde 2008 kateri _naj bi_ namenil se vec sredstev za mostva.

Ecclestone offered a payout of £260,000,000 over three years in return for unanimous renewal of the Concorde Agreement

slovarcek: Concorde Agreement
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

stealth ::

glede kvalifikacij par besed samo še:

Michael je zajebal, je prišel v ovinek po notranji strani. Zakaj, ne vem, morda je pozabil kako zgleda ovinek, imel prej prevelko hitrost....ne vem.
Ker je bil na notranji strani, je moral tudi bolj bremzat kot prej, rezultat zablokirano sprednje desno kolo (se vidi dim na on board kameri). Bil je že mimo ograje na desni, ampak je volan zravnal, zaradi blokiranega kolesa. Ker je bil pred tem na ne-idealni liniji - avto na notranji strani ovinka, ga je tako odneslo predaleč, in kljub temu da je volan obrnil v desno, ovinka ne bi zvozil in je ustavil. Zdaj se verjetno tepe po glavi zakaj ni razbil krilca in bi blo vse ok.

So pa tile stewardi tudi malo čudni pri svojih odločitvah. Ne vem kdo je dobil med dirko drive through penalty zaradi "avoidable collision"...
Mislim, če so tako pametni, pa naj sami vozijo.

matjazx ::

dokler vožnja v zavetrju ne bo dala dirkaču zadaj določene prednosti bo kj tazga nemogoče

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matjazx ()

Tilen ::

Tudi ce bi mu, tega nebi vec videli. Vsaj v F1 ne. Dokler tudi tocke igrajo vlogo in ne samo zmaga. Da bi kaj podobnega naredili v moderni F1 bi se ze davno kaj odlomilo in bi se kdo zavrtel ipd. Z videa lahko vidis prenekateri dotik s kolesi pa se se kr vozita dalje. Danes pa ce v sodobni F1 se malo kje dotaknes ze vse leti po zdraku. In se nekaj! Dirkaci tipa Alonso, Coulthard, Barichello, Massa za kaj takega itak [še] nimajo jajc in niti moznosti.

Ce malo pogrejem...

Kaj takega bi v moderni F1 bil zmozen recimo Hill, MS, Hakkinen, Kimi :P samo itak steza/dirkalniki tega za zdaj ne omogocajo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Daedalus ::

Brez skrbi, da bi videli takole dirkanje, če ne bi aerodinamika onemogočala sledenja v hitrih ovinkih. Eno tako lepo demonstracijo tega dirkanja je kazal Kimi v Monaku, kjer se da dobesedno na rit onega spredaj prilimat, ker aerodinamika ne deluje tak, ko na drugih stezah. Je bil lep čas tik za Alonsom. Dokler pa sprednji del avta v hitrih ovinkih izgublja downforce, pa takega dirkanja ne bo. Pa tud vsi dirkači niso ziheraši, na srečo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

BigWhale ::

Brez veze pogrevas, ker trosis neumnosti. ;) Od kje ti ideja, da tisti, ki si jih nastel tega ne bi upali?

Kaj ko bi se vzdrzali pri takih traparijah?

Tilen ::

Nisem se mogel :P

Drugace pa sem to znacilnost deloma od tebe pobral :P
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

njok ::

Oni so hoteli nardit svoje prvenstvo prav zato ker bi naj FIA favorizirala Ferrari, kar pa lahko naredi le v primeru da skripa pravilnik ter ob izkoriscankju lukenj nekomu pogleda skozi prste, nekomu ne. Vendar, ko sem ti omenil "novi" popolni pravilnik si bil proti. Cemu potem novo prvenstvo?


Briga me, zakaj so oni hoteli novo prvenstvo. Pravim, da bi do istega ucinka prisli prej.

In nisem rekel, da sem proti novemu pravilniku, vse prej kot to. Mislim pa, da ni nujno potreben. Da je mozno iz sedanjega kaj pametnega spravit skupaj.

Ce bi v novo prvenstvo prisli proizvajalci denar ne bi bil problem. Ce ne bi, vseeno mi je. Velike kolicine denarja niso pogoj za dobro dirkanje, prej obratno.

tengo ::

Šumi je dokazal, da je kmet in spet naredil eno veliko sramoto izmed mnogih.....:))
McLaren Mercedes se ve...

Tilen ::

Bos zdaj lazje spal?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

shock ::

Zgleda da ja :D.

ripmork ::

uf prehitevanja ja, to manjka...:'(

Lanska Suzuka je bila ena najbolj napetih dirk zadnjih let meni osebno,
a letos tudi ni čudno da ne veidimo več dosti prehitevanj...povedal bom en vzrok zakaj(aerodinamika je itak problem, to vemo vsi )

vzrok za večjo nezanimivost je - menjavanje gum med dirko.
Dirkača vozita drug za drugim,bitka traja 10 - 15 krogov, drugi je že čisto blizu prvega...
in ko so že vsi na trnih da se bo nekaj zgodilo se zgodi kaj - en gre na postanek.
ker se itak ne splača tvegat karkoli s prehitevanjem ker se bo itak šlo še 2x v bokse in se bo zmagalo s taktiko postankov...
Lani pa menjavanja gum bilo ni, kar pomeni da če je dirkač hotel pridet mesto višje si ga je moral izborit na pisti...ne pa s kalkuliranjem kdaj gre oni v bokse da bo potem naredil par hitrih krogov in po postankih prišel tik pred tekmeca...

skratka tako je - ali pravo prehitevanje ali taktika in boksi...
in po mojem mnenju je prehitevanje na stezi tisto pravo česar manjka v f1.
huda taktika pa naj ostane za šahiste...treba je več akcije v f1!

njok ::

Misliva podobno, ampak lani je bilo se vedno dolivanje goriva. Ce ze delajo v to smer, potem naj ukinijo vse. Zato sem prej omenil, da je bilo to lansko pravilo brezvezno.

Vajenc ::

Šumi je v Svojih časih zmagoval prav zaradi pitstopov. Čar F1 je ravno v tehniki in mehanikih. Dirkači so stranskega pomena (izkušnje ali talent). In strokovnjaki, ki se ukvarjajo z pravili že vedo, kako narediti tekmo gledano. Če bi bilo drugače, bi rallyisti vsi po vrsti tekmovali v F1.

ripmork ::

Dirkači so stranskega pomena (izkušnje ali talent)
to je pa ena največjih nebuloz kar sem jih kdaj prebral na temo f1 kjerkoli...

tehnika in mehanika?...WTF??!!
strokovnjaki (kdo,Max in Bernie?) ugotavljajo, da je f1 že lep čas nazaj izgubila pravi čar in hočeta to obupno rešiti že nekaj časa (na našo žalost v glavnem z hitrimi nepremišljenimi rešitvami ki moštva stanejo še več denarja)...
Čar pa je f1 izgubila prav zaradi tega, ker je danes tako malo odvisno od dirkača samega...
Prav zato pa bodo uvedli standardno elektroniko in ostale novotarije za sezono 2008!
(da bo večji poudarek na dirkaču samem)...

tehnika in pit-stopi?...ne hvala, hočem gledat dirkanje...

Šumi je v Svojih časih zmagoval prav zaradi pitstopov
misliš na prejšnje sezone(2000 - 2004)?...
Drastičen upad gledalcev v tistih (predvidljivih in na smrt duhamornih) sezonah ti pove vse o "čaru" formule ena.:\
toliko o čaru pit stopov in tehnike v dirkanju...IMO.

Vajenc ::

Ripmork, tko je žal že vsaj 20 let. Če želiš obvladovanja volana gledaš rally, če želiš hitrosti gledaš indy, če želiš blišč,sodobne tehnike in taktiziranja pa gledaš F1 !!!

BigWhale ::

Ja, kaj naj recem, po Prostu, Senni, Manslu, ... je slo vse samo se downhil...

Vajenc ::

Se mi zdi, da ko se je Lauda zasmodu, je šlo vse navzdol.
Edit: ne navzdol, ampak na taktiziranje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vajenc ()

ripmork ::

hm...si slučajno videl posnetek Dijona 1978? Gilles VS Arnoux?
ali pa kako hudo dirko kjer sta se lovila Senna in Prost?
Morda kak fight med Michaelom in Miko v poznih devetdesetih?

to je dirkanje...
Rally, Indy, NASCAR, F1...nima veze, povsod je primarna ideja tekmovanje ekip/dirkačev med seboj neposredno na stezi...nažalost pa so današnji časi taki da je takoimenovani "blišč" ki ga jaz nažalost ne doživim (ker pač nisem dirkač ali Flavio Briatore) slab izgovor za praktično popolno odsotnost prehitevanj, dobre akcije in borb na stezi...

tehnika?...Ok, zaradi mene, če se bo kaj dogajalov f1, dokler pa bosta v celem letu le dva voznika pobirala zmage(ali bog ne daj le eden), pa tu tehnika prav nič ne pomaga spektaklu.

Včasih je bilo vse bolj koncentrirano na samega voznika kateremu je ekipa zagotavljala konkurenčen dirkalnik, danes pa so slave lakomni proizvajalci idejo zasukali, tako da danes f1 nažalost res velja za neko parado sodobne tehnologije, prelepljeno s sponzorji podolgem in počez, ...če je tehnika res tak gušt,vprašanje zakaj sploh še imajo dirke, saj bi lahko le razvijali tehniko in dirkalnike kazali na sejmih, obvezno seveda s prezentacijo v stilu "Allianz" 3d vizualizacije...

pa saj aktivno vzmetenje in vsa možna elektronika in ostali bullshit je bil že veliko prej, pa so ga za čas zgodnjih devetdesetih prepovedali ravno zaradi tega ker je sam šport kot dirkanje zgubil na pomenu...
hvalabogu se nekaj starega dirkalnega duha spet vrača (večji poudarek bo na vozniku po novem pravilniku concorde, oziroma vsaj stremijo k temu...),...razvoj tehnike ne dela drugega kot le da dela večji prepad med konkurenčnostjo moštev, in potem gledamo prevlado enega (bljak)

Vajenc ::

Ripmork še ena: za časa Šumija 2000-2004, je bila gledanost in entuzijazem po mojem največja v zgodovini F1 (morda se motim-Senna?).

ripmork ::

brez zamere, ampak v bistvu se motiš na polno...
dirke f1 so takrat izgubile lep delež gledalcev, ker so bile enostavno predvidljive (dahh)
Ker sam pač ne gledam f1 da bi vzdihoval ob Schumijevih dosežkih pač pa zaradi dirkanja, prehitevanj in akcije sem praktično že skoraj nehal gledat formulo, prav tako ves folk ki ga poznam in je v preteklosti spremljal f1...ker roko na srce takrat se ni dogajalo NIČ.
vsaj v primerjavi z zanimivostjo dirk prejšnjega obdobja.

Je pa res da je Schumi manija takrat narastla na polno, tu ni dvoma, osvojit 7 naslovov je številka ki je nora (seveda pa je nemogoče primerjat dirkače v različnih obdobjih, predvsem ker so dirkali pod povsem različnimi pogoji)

k sreči smo v obdobju zadnjih let videli vsaj nekaj dobrih napetih dirk...lahko pa bi jih bilo še veliko več.Ako bi sistem bil drugačen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Vajenc ::

"hm...si slučajno videl posnetek Dijona 1978? Gilles VS Arnoux?" - ne
Senna vs. Prost - Jaa, takrat sem začel gledati F1. Če se ne motim sta bila celo oba pri Marlboro mclarenu, tko, da konkurence, zaradi tehnike. že takrat ni bilo.

BigWhale ::

Cisto verjetno, da je bila, ker je gledal vsak lolek. Zato, ker so pac imeli heroja, ki je zmagoval.

Ce bi pa imeli vec herojev, ki bi zmagovali, bi pa gledanost upadla. Gledali bi pa tisti, ki jih zanima dirkanje in ne pozerstvo.

Ker tile orient expressi, ki se dogajajo so samo pozerstvo. Monako je pa najbrz najbolj nezanimiva dirka v sezoni.

(Poleg vseh ostalih, kjer Mirko ze takoj v uvodu med predstavitvijo piste pove 'tukaj je prakticno edina moznost za prehitevanje)

WTF?! Ko bi vsaj enga sniperja najel, da bi takrat, ko rata stvar nezanimiva enmemu prestrelil gumo... Vceraj recimo Barichelu... ;>

Dirkanje je dirkanje, ne pa taktiziranje v boxih. Kaj sploh vozijo, ce se dirka odloca v boxih? Naj trikrat zamenjajo gume gor in dol, vmes dvakrat pokazejo reklame in bo cela stvar trajala slabe pol ure, pa se bolj zanimivo bo, ne pa, da uro in pol zehas pred televizorjem, zato, da na koncu vidis, kdo je najhitreje gume menjal... ;)
««
11 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189193066 (156311) WarpedGone
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127292415 (54794) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116782921 (55241) 'FireSTORM'
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257687443 (46358) Alexius Heristalski
»

F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119242167 (26828) balocom

Več podobnih tem