» »

F1 2006

F1 2006

««
10 / 38
»»

mavec ::

Rdeča barva je in bo smrt v F1 tudi za Kimija če pride. Namreč zakaj vraga pa se potem nihčne ne zmeni za incident med Coulthardom i n Fisichello?
To je očiten dokaz primitivnosti nekaterih osebkov na tem forumu, ki na vsak način poblatijo Schumacherja in Ferrari do konca, ko stori najmanjšo napako, medtem, ko so igrice ostalih neopazne. Nej vas bo vsaj toliko v jajcih pa priznajte, da vam je pač antipatičen in, da vam zaradi preteklih grdih igric dosadi!!
Priznam, sem sam videl posnetek in imel mnenje. Ampak o vsem odloča komisija in ne mi oz. vi laiki. Za take odločitve obstajajo strokovnjaki! Tako, da prosim ne se delat boga, ker ne bote nič storil tu.

Tilen ::

ok, se uradno.

Klik
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

mavec ::

Se razume, Schumacherjeva dejanja v preteklosti. Ampak, pi*da a morate to v nedogled ponavljat. Mislim nekateri ste še slabši kot on s temi storjenimi dejanji!
Pa, kaj vraga vam je storil razen teh grdih dejanj, za katere ni kriv le on, da je treba vsako njegovo napako dobesedno kastrirat? Meni res ne gre v glavo, ko berem nekatere komentarje, ki so na nivoju... bom raje tiho.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mavec ()

lalan ::

Šumi štarta zadnji.Zdej boste pa lahko uživali v dirki.
ATHLON 64 3200, 939DUAL,Ram DDR 2X 512 MB,gf 7600 gt,(120 GB, 7200 RPM),fiaGTR

tengo ::

Schumacherjeva dejanja v preteklosti ja že, sam to se dogaja tud zdaj, tko da o tem nebi, sploh pa kdo je z vsemi žaubami namazan....
McLaren Mercedes se ve...

overlord_tm ::

Mah, očitno taglavnim res ni nič do tega da bi bila F1 zanimiva ... mah, v najbolšem primeru bo se Massa spet razkantu, samo prve rab dobro tarčo >:D

Daedalus ::

Se razume, Schumacherjeva dejanja v preteklosti. Ampak, pi*da a morate to v nedogled ponavljat. Mislim nekateri ste še slabši kot on s temi storjenimi dejanji!

Tip pač rad kdaj pa kdaj mau po svoje "zašpila." Kar je kretensko, kot ustavljanje in ugašanje avta na dirkalni liniji v upanju na rdečo zastavo, pol ko je že bil iz "nevarnega območja." Onim z boljšim spominom bo hitro jasno, kaj sem mislil s tem. Sicer pa mi je mnenje Vilneva najbolj všeč - I hope it was deliberate, because if that was a mistake he should not even have a F1 superlicence," Villeneuve raged to Autosport.

Sicer pa tole pove vse. Ustavil je avto, preprosto, da bi ostalim preprečil hiter krog.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

TOP ::

Jaz sem vedno dejal MS je kot SENNA isto sta bila ob agresivna dirkača,vedno sta vse storila da sta zmagala.Spomnim se ko je Senna napovedal da se bo nalašč zaletev v Prosta in to tud stori sicer tam je šlo za drug razlog ampak to tud ni bilo športno.Ali pa če se spomnemo je D.Coutlard namenoma spustil gas da se je MS zaletev v njega takrat ni nibeden kej preveč komentiral.Ko pa je MS storil napako pa so ga vedno blatili po vseh časopisih.

matjazx ::

ja Villeneuve more kj pametnga rečt da pride u cajtnge če mu že z dirkanjem ne uspe

archer ::

ja, kerga bojo pa šli uprašat druzga ko Vilneua...
Kr je pač dobr Šumijev "prijatelj"....

matjazx ::

ja alpa Briatore k še ni prebolu da je šou šumi k ferrariju

Big_Al ::

Prosim ne enačit Schumacherja z eno imed legend F1 - Senno ali katerimi drugimi carji tega športa iz preteklosti. Kako in zakaj se je zgodil incident Senna - Prost ima čisto drugačno ozadje. Tistim ki tukaj neomajno zagovarjate Schumacheja njegov sonček enostavno preveč sije v oči in določenih stvari pač ne vidite. OK - vem da je s takimi fan-i dobra debata tako ali tako nemogoča. Kot sem že enkrat na tem forumu napisal - Schumacher za mene nikoli ni bil in nikoli ne bo DIRKAČ. Hiter voznik je - ni kaj - F1 DIRKAČ za mene ne bo nikoli. Vsa statistika in njegove zmage so ničvredne, glede na to kako so nekatere bile pridobljene in s svojo prisotnostjo na vrhu teh statistik samo žali uspehe drugih pod njim.

Gundolf ::

Zakaj ven vlečemo njegovo preteklost? Saj jo ne mi, saj nas sam spominja. Se ne spomnim, da bi kdo njegove umazanije omenjal na zadnjih dirkah, ko je dirkal dobro in pošteno.

Kaj vse se je s Senno in Prostom dogajalo tu nima veze. Ne vem a so Senno takrat kaj kaznovali ali ne, ampak tako obnašanje je totalno nešportno in še nevarno za povrh. Na tem mestu bi vas vse, ki se vam tako obnašanje sprejemljivo (ali celo nujno za dobrega dirkača) napotil na bolj primeren šport - boks.

Coulthadra pa brez veze kle not mečete. Takrat je spustil gas, zato ker ga je Schumi prehiteval za krog. Naredil je pa to napako, da se ni tudi umaknil iz "idealne" linije. Schumi je pa hotel kasneje obračunati z njim ker je mislil, da mu je pribremzal. Tudi takrat je bila preiskava in gledanje telemetrije in na koncu nobene kazni, kar gre očitno nekaterim zaljubljenim v rdečo barvo še vedno v nos. Bila je dirkaška nesreča, kjer je bilo krivo v 90% vreme.

Dejte že Schumija enkrat nehat častit kot boga in si priznajte da je naredil strašansko neumnost. Vsi dirkači so takoj vedeli, da ni bilo vse čisto (ja sej vem, vsi do zadnjega so mu fouš). Vsi komentatorji so videli, da nekaj smrdi (ja, očitno ne marajo Ferrarija). Ampak za zagrizene fane pa sploh ni debate o tem, da je šlo za blokado koles, in da je mojster kot je zadevo še dobro rešil, aneda? A pa ste si vsaj posnetek pogledali?

Big_Al ::

aja - pa glede komentarja Laude. Nevem kolko kaj razumete nemško ampak njegovo mnenje v intervjuju takoj po kvalifikacijah je bilo, da ne verjame v napako in da ne razume zakaj bi se Schumacher naj tam ustavil drugače kot nalašč. Sicer mi ni ravno pri srcu ta Lauda včasih ko take strela, ampak tokrat je bil do Schumacherja precej kritčen. Mogoče je v kateri drugi izjavi povedal kaj drugega - njegova prva je bila sigurno taka!

Super Sonic ::

Zdele sem šele vse skupi mal pregledal (večkrat tud posnetek treninga in "incidenta") in morm rečt samo to:

Tisti ki verjame (oz. je prepričan), da je Šumi namerno blokeru ovinek, posredno priznava, da je Šumi največji voznik vseh časov. Ne vem, ampak če je tole naredil namerno, ni iz tega planeta.

Ne da se to kar tako počet, kot si večina frikov širom sveta predstavlja. Avto leti pred tem okoli 280 km/h in pri tej hitrosti, da si sposoben parkirat avto (namerno) centimeter od ograje je, zame, znanstvena fantastika. Tud Senna in Prost bi se temu manevru verjetno samo poklonila.

Ravno tako pa vsi dirkači, ki so prepričani, da je Šumi naredu tole nalašč. Me zanima če je še kdo sposoben naredit vsaj približen manever.

Avto mu je ušel in najbrž se sedajle tolče po glavi, zakaj ni razbil sprednjega krilca in bi bil mir.

Tako pa cel svet preveč Holivudske filme gleda.

p.s.
Daleč od tega da sem fen Šumija, ampak kar je res, je res.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Big_Al ::

govorimo o predzadnjem ovinku na progi v Monacu... 280km/h. Kdaj prej na progi se peljajo mogoče še več, ampak to z Schumacherjivim manevrom nima veze.

http://www.fia.com/sport/Championships/...

Super Sonic ::

Ja predzadnji ovinek, skorigiram hitrost na 194km/h.

Link.

p.s.
Za tiste, ki ne berete linka (krog z Montoyo po Monaku). Montoya pravi:
Še vedno si ob pristanišču, spet za kratko pospešiš do 190 km/h v tretji prestavi, sledi pa zavoj Rascasse. Zaviranje pred njim je zahtevno, saj moraš zmanjšati do 50 km/h.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Gundolf ::

280 khm/h, v tistem ovinku ja, seveda :D

Ne samo da verjamem, da je bilo namero, verjamem tudi, da mu ni uspelo povsem tako kot je načrtoval. Glede na to, da je v ovinek pripeljal preveč direkt (v tak ovinek ne pripelješ kar po notranji strani, poglejte recimo na kameri, ki je snemala navzdol, kje je bil on v ovinku in kje Alonso) ga je očitno imel namen ne-izpeljati. Ampak mu je na njegovo žalost uspelo zadosti zavreti (prekleta kolesa niso hotela zadost blokirat) in če znotraj ovinka ne bi volana odvil, bi ga celo izpeljal (z zelo slabim časom seveda).

Torej dva dokaza sta po mojem mnenju, da je njegova izvenzemaljska exelenca tole naredila namenoma.

  • Prvi je njegova linija, vhoda v ovinek, ki sigurno ni primerna za hiter krog - idealna linija je taka, da ima ob izhodu iz ovinka dirkalnik čim večjo hitrost, ne pa Schumijeva, kjer je pol ovinka odpeljal naravnost, potem pa v izhodu "hotel" narediti večino obračanja volana.

  • Drugi je pa ta, da bi očitno speljal ovinek, če ne bi volana odvil, ko je bil že mimo ograde na njegovi desni.

Super Sonic ::

Šumi je pelju čist lepo po liniji, dokler ga ni odneslo. Ko ga je, je pač obstal ob steni.

Poleg tega je pa absurd takole razmišljat. Ne razumem.
Prvič. Kako je Šumi lahko vedel, da bo na kvalifikacijah potrebno blokerat predzadnji ovinek? Najbrž ni in se je dva tedna prej dudlu kako ga zapret.

Druga varinata je, da verjameš, da je Šumi v sklopu treninga začel študirat, kako bo blokiral zadnji ovinek.

Tretja varianta je, da je v zadnjih parih krogih študiral, kje bo blokiral stezo. Aja, umes je odpeljal še par krogov po Monaku v F1, ki je fizično in psihično naporno skoraj tolk kot igranje golfa.

Vse je absurd in kaže zelo lepo na to, kakšni ljudje ste. Vidite točno tisto, ja, najslabše.

Enostavno ovinek je težak, hitrost je visoka in Šumija je odneslo. Vedel je, da je Alonso uzadaj in nekje je moral dobit par desetink. To je vse. Tisti, ki premore kanček inteligence in čiste vesti, pa spremlja F1 ve, da Šumi vozi na meji non-stop, da je sposoben zelo egoističnih izpadov, ampak kar je preveč, je pa preveč. In tole je preveč.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

OwcA ::

Najbrž ni in se je dva tedna prej dudlu kako ga zapret.

Glede na to kako ozek in zavit je Monaco lahko parkiraš takorekoč kjer koli in boš vsaj upočasnil ostale.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Super Sonic ::

"Glede na to kako ozek in zavit je Monaco lahko parkiraš takorekoč kjer koli in boš vsaj upočasnil ostale."

Ja, ampak namerno tega ne boš počel na najtežjem delu steze in na način kot je to Šumi naredu. LInk, ki ga je dal Daedalus je zelo dober. Tam si oglej ne kamero iz ptičje perspektive, ampak tisto, ki kaže Šumijev volan. Izredno lepo je vidno, kako je izgubil oblast nad bloidom in jo komaj (pred ograjo) dobil nazaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ripmork ::

seveda je bilo tole preveč...
zto pa so ga tudi kaznovali.

Saj smo lahko vsi dobro videli kako je 2x z volanom zavil v levo in to v DESNEM ovinku, telemetrija kaže da je bremzal tak močno kot še nikoli - in to z dobrim razlogom - da mu blokirajo gume...vendar mu niso ZADOSTI da bi prepričljivo zblefiral pa je moral potem še malo naravnost v ovinku peljat da je potem lahko ta manever zaključil "kot treba"
Kimi je dal dober komentar, če je že moral to naredit bi lahko vsaj z roko zakril kamero na dirkalniku,...:\

pa ne me narobe razumet, ni zato ker je to ravno Michael naredil( in je kao vse kar on po defaultu naredi pokvarjeno or somethin), pač pa je to bila res grda poteza...in kazen je na mestu, tega si ne bi smel privoščit.

Vse je absurd in kaže zelo lepo na to, kakšni ljudje ste. Vidite točno tisto, ja, najslabše.
Videl sem tisto kar se je zgodilo, isto so videli tako komisarji kot svetovna srenja in velika večina je enotnega mnenja, da je kazen potrebna tu.
Videli pa smo kakšen je Michael (spet)...taki so ljudje ja...7x prvak gor ali dol.

Super Sonic ::

Ja vsi samo govorijo kako je zaviral močno, kolk hitro je pa vozil takrat? To noben ne gleda.
Prosim vas. Dejte se mal zamislt nad izjavam tipa: "telemetrija kaže da je bremzal tak močno kot še nikoli - in to z dobrim razlogom - da mu blokirajo gume"

Hotel je, da mu blokirajo gume. V Monaku. V zadnjem krogu.

Ne res. Če ste prepričani, da lahko človek obvlada avto z blokiranimi kolesi pol metra ob ograji... Ej...

kaj vam nej rečem: DOBRI STE! In priznajte si!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

beerhunter ::

280km/h ... potem 190km/h... ja ja, sure... Montoya pravi, da moraš zmanjšat do 50km/h. Kolikšna je bila torej hitrost Michaelovega ferrarija v enem najpočasnejših zavojev v celi F1?

Zgoraj je en link na video kjer se lepo vidi njegovo vožnjo iz zraka. Pa poskušajte realno ocenit hitrost MS v zavoju. In ne, ni slow-motion:D
-----
"Gee, I thought we'd be a lot higher at MECO!"
Steven Hawley after STS-41D's pad abort 4 seconds before liftoff

Super Sonic ::

V ovinek moraš s določeno hitrostjo pridirkat, ane. Sej ni padu pred ta ovinek iz zraka.

Vključi še kakšno dodatno možgansko celico in ugotavljaj kaj je res in kaj ne.

p.s.
Ja, ja, tistih 280 km/h je blo čist na blef. Se ponižno opravičujem.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Rascasse je drugi najpočasnejši zavoj na stezi... Ob vstopu mu je malo avto prekrmaril, naredil je korekcijo, zgruntal, da je zgubil nekaj časa in parkiral. Sredi Rascassa IMO ni možno, da ti avto podkrmari - kar kaže "korekcija" z volanom, ker je pač hitrost prenizka za kaj takega. Telemetrija pa pravi, da pred tem ni bil nič hitrejši, kot v prejšnjih krogih. Ni mi jasno namreč, zakaj je na zaključku ovinka enostavno zravnal kolesa in ustavil. Takole se na rob steze ponavadi zapelje, ko odpove hidravlika in avto ostane brez pogona. Tud če je sfalil zavoj, bi moral odpelati naprej, ne pa ugasnit avta. Simple as that. In ja, Vilnev ve o dirkanju precej več, ko mi vsi tule skupaj in ne vem, zakaj mu ne bi verjel. Sploh po tem, da je večina voznikov ogorčena zarad takega ravnanja. Samo fanboyi si še zmišlujejo neka "opravičila":\
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Gundolf ::

Super Sonic: nazadnje si ugotovil, da je hitrost vožnje skozi ta ovinek 50kmh. In potem še vedno trdiš, da je to težak ovinek. To je prekleta Formula 1. Edini problem, ki ga predstavlja ovinek kjer je treba it 50kmh je ta, da je tak ovinek že v mejah obračalnega kroga bolida. Tu sploh ni debate, da bi izgubil oblast nad vozilom.

Da je izgubil oblast nad vozilom, in jo ujel šele tik pred ograjo? Pa ti se hecaš. Med parkiranjem je izgubil oblast nad vozilom? Oziroma lažje kot speljat ovinek mu je bilo ustavit avto sredi ovinka? Res ne vem kater video ti gledaš, da vidiš izgubo oblasti nad dirkalnikom (pri 50 kmh) in vožnjo po idealni oz. vsaj hitri liniji oz. skozi kakšna očala ti to gledaš.

Če te pa še zanima kako si predstavljam, da si je vse skupaj zamislil. Enostavno, ko je slišal da ima pole, da so konkurenti za njim se je zelo zelo na hitro odločil parkirati dirkalnik. V bistvu mu ni bilo problema najti ovinka kjer bi se to dalo. Tudi razloga za parkiranje mu ni bilo treba ravno z lupo izkati - blokirane zavore, dotik z ogrado, konec. Tudi sama zanič izvedba kaže na dokaj slabo premišljen plan. Kot sem že rekel, tako na oko pogledano je verjetno hotel malo predirekt v ovinek, da bi blokiral, ne bi mogel speljati, se zabil v ogrado, poškodoval nos in obdržal pole. Izbral si je počasen ovinek, da ne bi naredil preveč škode. Ampak mu je na njegovo žalost uspelo kljub totalno sfaljeni liniji in blokiranju zelo lepo zabremzat in bi brez problema lahko speljal ovinek. Zato je pa na koncu še malo z volanom popravil.

No tok o tem, bomo zdaj raje gledali verjetno zanimivo dirko. Samo toliko, dejte malo med dirko pogledat, kje se bodo vozili skozi ta ovinek in potem primerjajte s tem, kje se je Schumi vozil.

Super Sonic ::

"Rascasse je drugi najpočasnejši zavoj na stezi... Ob vstopu mu je malo avto prekrmaril, naredil je korekcijo, zgruntal, da je zgubil nekaj časa in parkiral. Sredi Rascassa IMO ni možno, da ti avto podkrmari - kar kaže "korekcija" z volanom, ker je pač hitrost prenizka za kaj takega"

Ja, ampak tole je nekaj čisto drugega od tistega kar pravi celotna javnost. Povsem možno je, da bi lahko odpeljal že prej. Pa ni. In razumem, da je dirkač zato kaznovan.

To, da je v naprej namerno hotu zapeljat takole v ta zlomljen ovinek, je pa absurd.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

njok ::

Če se pa še na štartu nič zgodi, potem pa res ne vem.

Massa in Montagny pa sta navadni pički!



Go Kimi! :D

Super Sonic ::

Hja, tipa na HRT2 sta identičnega mnenja kot jaz.

GO Kimy!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

OwcA ::

Kakšna hecna situacija, ko dirkajo skupaj z zaostalimi za krog. :P
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Super Sonic ::

Čist šodr dirka. >:D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

SavoS ::

Kurc pa tak MClaren..... škoda za Kimija.... Šumi pa je že sedmi....
Podpis..... Kdo mi je vkradu podpis???

mavec ::

Upam, da to prekletstvo drži in, da bo srebrna barva prekleta tudi prihodnje leto za Alonsa.
Ker naj mi zdaj nekdo trdi, da je Alonso največji dirkač oz. talent F1. Najboljši bolid + šmorn ostalih sta mu oz. mu bosta prinesla še 1 naslov svetovnega prvaka.
In to je za vas dirkač. Get real...

OwcA ::

Vsekakor, dokler se niso začeli odstopi je bil Alonso ... prvi? :\
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OwcA ()

mavec ::

Smešno, ker se njegov bolid nič ne kvari, medtem, ko se konkurentom vedno sfiži kaka stvar...

AndrejS ::

Ni vse v vozniku. Tudi moštvo je odzadaj. In oboje je potrebno za uspeh

Tilen ::

Jaz bi tega Masso tako nekam brcno, da mu nebi bilo cist nic jasno.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

njok ::

Jah, SC je vse prej kot dobro del motorjem.

Tilen ::

Me pa prav zanima, kako bo drugo leto Alonso prenasal te eksplozije oz pregrevanja McLarna v primeru, da vsega skupaj ze enkrat koncno ne poslihtajo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

mavec ::

Kar naj imajo te probleme, se bo vsaj Alonso zavedel, da je osvojil naslove prvaka z avtom in ne dirkanjem. Upam, pa da bo Kimi naslednje leto sprašil rit Alonsu v Ferrariju >:D.

Jackal ::

ripmork ::

dirka je imela par svetlih, drugače pa je imel Alonso tole zmago dobesedno vrženo v naročje...
Kimijeva smola, pa to ne morš verjet, to se sploh ne neha...

Kar naj imajo te probleme, se bo vsaj Alonso zavedel, da je osvojil naslove prvaka z avtom in ne dirkanjem. Upam, pa da bo Kimi naslednje leto sprašil rit Alonsu v Ferrariju

kjerkoli že bo Kimi bo mel IMHO več šans za premagat Alonsa...in ja, Alonso se še ne zaveda najbolje kam se je prodal...>:D

Daedalus ::

Mnjah, Kimi je delal biznis z McLarnom, svaka čast. Škoda edino, ker Mercedes crkne vedno takrat, ko je to najmanj treba.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

mavec ::

No in Briatore je prav ko noč in dan. Še vedno ne more preboleti odhoda Schumija k Ferrariju, zdaj pa bo očitno še Alonsa težko prebolel. Namreč od takrat, ko je izvedel, da je podpisal za McLaren Mercedes niso njuni odnosi, več to kar so bili.
Sicer pa hvalabogu, bo vsaj F1 bolj zanimiva prihodnje leto, ko ne bo dirka tako monotona, da bo vedno Alonso prvi, tako kot letos... >:D

archer ::

Ni vse v vozniku. Tudi moštvo je odzadaj. In oboje je potrebno za uspeh

Ja vidiš, to pa tud jst pravim...Pa še res je...
Drgač pa svaka čast, iz 22. na 5. mesto... Pa to v Monaku... Odstopov je blo pa glih ene tulk kokr povsod...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: archer ()

CHAOS ::

Glede na to, da je bila dirka v Monaku, še kar zanimiva. Težava je predvsem to, da ima Alonso preveliko prednost. Če ne bo kmalu vsaj enkrat odstopil, se bo sezona spremenila v eno samo počasno križarjenje do še enega naslova svetovnega prvaka. Pa ne, da mu nebi privoščil, saj je na koncu koncev naredil vse kar je potrebno. Vendar pa mi res ni zanimivo gledati nečesa, kar bi me moralo zabavati, držati v napetosti, me pa namesto tega pušča otopelega, saj vem, da dve piki na dirko ne prinašata ničesar.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

OwcA ::

Drgač pa svaka čast, iz 22. na 5. mesto... Pa to v Monaku... Odstopov je blo pa glih ene tulk kokr povsod...

No, treba je priznati, da je varnostni avto malo pomagal.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

TOP ::

Varnostni avto je pomagal nima veze,saj tud Alonso je bolj mirno vozu ko je Kimiju šel avto ali pa DC je bil 3 po zaslugi odtopov

mavec ::

OwcA, res je, ti dam 100% prav, ampak sta pa tudi Kimi in Webber pomagala Alonsu do zmage s svojima odstopoma. Mislim prav čudim se, da ni še Montoya storil kake neumnosti. :D

««
10 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189193067 (156312) WarpedGone
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127292415 (54794) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116782924 (55244) 'FireSTORM'
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257687443 (46358) Alexius Heristalski
»

F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119242167 (26828) balocom

Več podobnih tem