» »

F1 2006

F1 2006

««
5 / 38
»»

Tody ::

miskoslo jest sem bil v Monte Carlu in smo bili na "najslabših" tribunah na eni zemlji brez sedežev ampak je bila pa za moje pojme najboljša lokacija ker si vidu celotno progo in še 2 velka zaslona na voljo.

ŽirC ::

@mikoslo, najbolse da gres na zadnji travnik pred startno-ciljno ravnino (Rivazza), za 50€ oz 55€ dobis najbolso pozicijo, (5m od cestisca).


Lp, ŽirC
aks.rula.org

monster-x ::

miskoslo, sicer nisem bil ravno v Imoli, ampak sem lani bil v Budimpešti in pač kar ti loh rečem je, da maš srečo, da je Imola že sedaj in ne sredi poletja, ker takrat zna biti precej mučno, če si cel dan na 35+ stopinjah. Pazi na svoje stvari in ni nobene posebne umetnosti. Kolega je bil lani v Imoli in je zamudil skoraj cel trening, tko da pazi glede tega, da ti ne bo šla po neumnosti že tako draga karta (da ne boš plačal in videl kakih 10 min). :) Glede tega, katero karto vzemi, pa ti težko svetujem, ker še nisem bil tam.

Aja, pa če boš na stojišču, se splača priti malo prej, da si rezerviraš plac, kjer želiš. Če pa greš z več kolegi/cami pa še toliko bolje -- tudi če greš kam, še vedno ti nekdo pazi mesto. Če pa te karkoli drugega zanima, pa vpraš. ;)
There comes a point when a dream becomes reality and reality becomes a dream.

cryptozaver ::

Imola je IMO zelo v redu bolsa kot npr Monza. Splaca se it na en hrib (pomoje je edini okol piste, ve vem pa kako se imenuje) od koder imas razgled na kar kaksno sestino proge. Ponavad je gor ful guzva. Pa se najceneje je. Malo se sprehodis okol ograje, vstopnih mest je vec. Vcasih se je dalo med dirko malo menjat polozaje ne glede na to katero vstopnico si kupil. Kako je zdaj s tem ne vem. Dobro je it se na kaksno tribuno cist zraven kaksnih sikan kjer vidis zarece diske in kako razmetava dirkalnike prek robnikov. Vidis dirkaca tudi v faco (zanimive grimase). Najbolj pa fascinira zvok motorja. Sploh tam kjer se pospesuje. Brez cepkov verjetno nima smisla bit (kupis jih na ulici). Zanimivo je kako se zvok boljsih strojev razlikuje od ostalih!!!

Pazit je dobro na denarnice in dokumente, ce pa nameravas kupit kaksn spominek pa se splaca pocakat na konec dirke kjer cene z malo pogajanja padejo na pol.

monster-x ::

Ja, čepke nujno met sabo, drugače bodo tvoja ušesa preveč trpela. Jaz sem jih prinesel kar s seboj. Sem mislil, da se jih bo dalo tudi tam kupiti, ampak jih nisem videl nikjer. To, kar slišiš na TV, ni v bistvu nič proti tistemu, kar slišiš v živo.>:D
There comes a point when a dream becomes reality and reality becomes a dream.

ŽirC ::

Mislim da ni poante z cepki da sploh gres na tekmo, del tega je da usesa trpijo, ce ne rajsi doma za televizijo sedi in poslušaj mirkota :D


Lp, ŽirC
aks.rula.org

Fizikalko ::

1. Button.
2. Fisichella
3. Alonso
4. Raikkonen
5. Montoya

11. M. Schumacher
16. Massa

Honda powa.

snow ::

Schumacher se slučajno kakšno taktično igra s tem 11. mestom kot je par strani en omenil in sem tudi že sam gruntal? :)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

overlord_tm ::

Nimam pojma, ker je 10. mesto zgrešil samo dve stotinke pomoje. Je pa res da so štartna mesta okoli 11. mesta verjetno najbolša poleg PP ;)

Daedalus ::

Če Button jutri hitro ne pobegne, ne bo zdržal pritiska do konca dirke>:D Se bo preveč težkokategornikov direkt za njim podilo:D

Kaj se pa s Ferrarijem dogaja? Niso nekaj opletali, da bojo ful hitri? Ajde, Massa se je pač zavrtel (pri količini napak, ki jih dela, nič čudnega), kaj pa MS?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

Super Sonic ::

M.S. je tole povedu (kvalifikacij nisem gledal):

''Z rezultatom na kvalifikacijah ne moremo biti zadovoljni. V drugem delu sem kar dvakrat uporabil nov komplet pnevmatik, ki pa niso delovale tako kot sem pričakoval. Potem pa je na glavo vse obrnilo še nekaj tistih kapelj dežja in rezultat je šel po zlu. Upajmo, da bomo za dirko našli neke rešitve in bomo bolj konkurenčni, saj smo bili danes enostavno prepočasni. Jutri nas čaka zares težko delo, saj se je tu težko prebiti naprej, ko enkrat ostaneš v gneči. Glede zapleta, ki se je zgodil z napravo za hlajenje zavor v boksih: Ko smo čakali, da se umaknejo rdeče zastave in da nadaljujemo s kvalifikacijami, je v naglici naprava ostala na krilcu, potem pa je na izhodu iz boksov padla pod dirkalnik.''
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

dela ::

Ni Villeneuve menjal motorja? V tem primeru bi Schumacher bil 10.

So mi pa strašno brezvezna ta pravila. Tankanje za tiste, ki niso med top 10? Če bi radi dali slabšim neko prednost, zakaj potem enostavno ne obrnejo startnih pozicij, pa bo vedno zadnji na PP? Pa naj potem še ugotavljajo, kdo je vozil na polno, kdo pa ne. Enako, kot se lahko zdaj sprašujemo, kdo se je hotel čimbolj približati 11. mestu raje kot 1. Kje je pravica, da lahko 11. tanka 10., ki je par metrov pred njim, pa ne? Kdo bo gledal takšne kvalifikacije? Nekateri pač hočemo videti, kdo JE hitrejši in kdo počasnejši. Nepravični pogoji še najbolj škodijo zanimivosti.

Če bi pa radi res zmanjšali budget in imeli čimbolj zanesljive motorje, pa naj enostavno tekmovalca z okvaro motorja diskvalificirajo za preostanek vikenda. Bodo pač dirkalniki imeli 650hp namesto 700, pa ne bo nekih zmešnjav z mesti.

Zelo zanimivo bi bilo, če bi kdaj dirkalo 15 dirkalnikov, drugič pa 20. Pa kdaj brez Schumacherja, Montoye ali Alonsa, ker jim je pač na treningu crknil motor, ostali pa razporejeni tako, kot so si zaslužili. Po nekih naravnih zakonih, ne pa z nekimi komplikacijami - tekmovanje naj bo tekmovanje, ne pa cirkus.

zile ::

Točn tko, to je cirkus ratal s temi pravili, bleh...

Microsoft ::

A Valter je bo gost Alisica? Pardon. Strokovni komentator.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Zgodovina sprememb…

Tilen ::

Ne bo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

TribesMan ::

Bogi revež Button...

Me pa zanima kaj je Montoya počel da je kr odnehal ko ga je malo cuknilo na travi... se je mogoce ustrasil pa se je zasaltal al kaj? moron...

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Jackal ::

Kolikor so po dirki komentirali na RTLu je Montoyi na tisti grbini crknila elektronika. Zarad tega še ni moron... bolj zarad tega, da mu uspe naredit pirueto v krogu za ogrevanje in s tem povzroči vsesplošno zmedo.

Pa Button bi po moje še lahko prišel čez ciljno črto, samo potem bi moral na naslednji dirki na štartu žrtvovat 10 mest, ker bi mu zamenjali motor. Ognjemet je bil pa spektakularen. Je knofek verjetno po tem, ko se je že kadilo še vedno vozil na polno.

TribesMan ::

Montoyi se je ob rallyu na travi vklopila zascitna elektronika motorja in izklopila le tega... Prov po McLarnovsko idiotska tehnika...

Button bi mogu sam v ler šaltat pa bi se še vedno v točkah pripeljal do konca :) pa mislim da mu ne bi bilo treba it 10 mest nazaj ker mu je motor crknil v zadnjem krogu, med dirko, ne pa po dirki... razen ce mogoce velja da je treba pridt cez ciljno crto v delujocem dirkalniku.

P.S.: odkar Ferrari puši na veliko je tale tema čist dolgočasna >:D

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BigWhale ::

Danes je bila is, dirka v resnici zanimiva. ;)

No, pokazalo se je kar nekaj stvari. Najprej to, da je res trapasto, da med tem, ko se po pisti vozi SC vozniki ne formirajo taksnega vrstnega reda, kot je. Tako so zaostankarji med hitrimi dirkaci in zaradi tega nastane precej guzve na pisti in leteci start zgubi svoj pomen, ce sta med prvim in drugmi dva, ki zaostajata za nekaj krogov. :)

Druga stvar je to, da bo FIA verjetno prepovedala afterburnerje, ker je Button ze kar ogrozil Fisica s svojim dodatnim izgorevanjem. ;)

Pokazalo se je tudi to, da sedemkratni svetovni prvak, bi dejansko lahko bil boljsi, tudi ce bi imel Minnardija ;>

Tribes:

A ti res mislis, da je po Buttnovi exploziji tam zadaj se kaj delalo? ;) Se mi zdi, da je poizkusal priti do cilja, pa se mu je vse zaribalo. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Super Sonic ::

Jest sm pa dubu dans občutek, da ima Renault spet konkretno prednost pred konkurenco.

Honda je hitra, a le na en krog. McLaren je zlo odvisen od pogojev na stezi in same specifikacije steze. Ferrari je malenkost zadaj. Williams je nekje med vsemi tremi (odvisno od steze - podobno kot McLaren). BMW je verjetno še za malenkost za Williamsom, zraven so pa še Toyota in Red Bullovci...

Skratka en krompir je vse skupi. Škoda, ker še Renault ni vmes :).

Drugač pa zanimiva dirka, veliko napak in veliko spektakularnih nesreč (dolgo časa že nisem videl, da bi gume letele po zraku).

Škoda samo, ker si El Toro dela prednost (pa ne vem kaj je blo spet s Fisikom na štartu - ugasnjem motor?).

Aja pa temu "Montoycu" bi res blo treba eno prtisnt (pa ne zaradi napake na dirki - se zgodi), ampak zarad obračanja v krogu za ogrevanje. Moron je, res.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BigWhale ::

Nekoga imeti za morona, zato, ker se obrne na pisti je bebavo. Se je pac obrnil. Big deal. Napaka, katere resnicnega vzroka pa najbrz ne bom nikoli vedeli.

Aja, Ferrari ni samo malenkost zadaj, je recimo nasredini, kosa se z red bulli in podobnimi. ;)

Rotaidal ::

Renault ma samo veliko sranje!
Valda da je Ferrari od zadaj če ga vsi v glavo jebejo da nima vredi krilc in bla bla bla!
Vedno, ko ma ferrari kakšno novo stvar, gre ostalim na jetra in ga hočejo kopirat ali obtožit, da ni v skladu s pravili! Samo, da nebi bil tako dober kot je bil!! Spomnimo se! ZARADI Ferrarija so spremenili pravila! Višji položaj krilc, krajši avto, in še mnogo več! Samo zato da Ferrari nebi več bil PRVI! Ampak bo BO!:D :D :D :D :D :D :D
Renaul, pa je tak eno vlko sraje, fisiko itak nima pojma! Bogega Buttna je komaj prehitel v zadnem uvinku, ko je onemu že avto razpadel! Če pa bi še bili 2-3 krogi več, pa bi itak Alonso popušil!!

Fizikalko ::

Montoya je moron, to je jasno, pa ne zaradi enega bednega obračanja, ampak zaradi neprestanih napak že 2 sezoni. Kimi ga poseka na vseh nivojih: zanesljivost, hitrost, premišljenost, hladnost.

Zgodovina sprememb…

globoko grlo ::

in jasno v požrtem alkotu>:D

Daedalus ::

Button s tako vožnjo ne bo nikol zmagal na dirki, kot tud Fisico ne bo nikol svetovni prvak. Tipu so med dirko po radiu mogli povedat, da naj vozi hitreje, ker je z isto količino goriva zaostajal 2s/krog za Alonsom8-O Pa še crkajoče Honde ni sposoben prehitet, res je kandidat, ni kaj. Škoda Montoye, čeprav mu _res_ ne bi blo treba vozit preko robnika, Alonso kot ponavadi peklensko hitro in brez napake, Kimi je iztržil 100% iz dirke. Pa BMW, dvojne točke. Dobro jim kaže.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

"Nekoga imeti za morona, zato, ker se obrne na pisti je bebavo. Se je pac obrnil. Big deal. Napaka, katere resnicnega vzroka pa najbrz ne bom nikoli vedeli."

Ja niti ne, ker če si slučajno gledal dirko, si lahko opazil kakšne volje so bili pri McLarnu, ko je Montoya odstopil. Pač je atraktiven voznik, ki dela malo preveč napak.
To, da se pa zavrti v krogu za ogrevanje je pa zame absurd (in ni treba posebej ugibat zakaj se je obrnu, a ne).

"Aja, Ferrari ni samo malenkost zadaj, je recimo nasredini, kosa se z red bulli in podobnimi. ;)"

Dvomim da je na sredini. Dirka v Avstraliji je na nek način zelo specifična in (npr.) na trenutke je šlo Šumiju čist ok. Je pa res, da če je hladno vreme imajo nekaj več težav (pa še krilce so fiksiral).Jest bi prej reku, da so med prvimi štirimi, kot nekje na sredini.

"Button s tako vožnjo ne bo nikol zmagal na dirki, kot tud Fisico ne bo nikol svetovni prvak"

Sej vem da Buttona ne preneseš, ampak takoj ko ga je Alonso prehitel je uspel odpeljati dve sekundi in pol hitrejši krog. Men to nekaj pove. Veliko ljudi misli, da je Honda podobno hitra kot Renault, pa ni. Hitri so na krajših razdaljah, na dirki jim pa ne gre in ne gre. Najbrže si opazil, da se je na koncu boril za 6 mesto. Lep primer je vedno drugi voznik. Če bi imeli res tako dober dirkalnik, potem se Kalimero ne bi vozil okol 17-tega mesta. Skratka, jest verjamem, da Hondi manjka še zelo veliko do zmage (so pa vsa leta zelo blizu najboljšim). Button je pa v krogih F1 poznan kot zelo hiter voznik. Me res zanima koliko je tip vreden napram Kimiju in Fernandu.


Pa še kar se tiče upogljivosti krilc:
Ker sem si dirko snemu (ne da se mi ob petih skakat po stanovanju), si počasi ogledujem sprednje krilce Fernanda Alonsa. In se mi zdi, da se tudi njegovo krilce (predvsem zadnji del krilca) precej upogiba gor in dol (to je bilo tudi najbolj sporno pri Ferarriju).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

overlord_tm ::

Super Sonic, se ti da dati tisti clip na net, ko se alonsu premika krilce?

BigWhale ::

> Ja niti ne, ker če si slučajno gledal dirko, si lahko
> opazil kakšne volje so bili pri McLarnu, ko je Montoya
> odstopil.

Eh? Kaj ima slaba volja ekipe veze s tem, da imas ti nekoga za morona?

> To, da se pa zavrti v krogu za ogrevanje je pa zame absurd
> (in ni treba posebej ugibat zakaj se je obrnu, a ne).

Ni treba ugibati? Potem nam pa povej zakaj se je obrnil. Res. Nekateri ne vemo.

> In se mi zdi, da se tudi njegovo krilce (predvsem zadnji
> del krilca) precej upogiba gor in dol (to je bilo tudi
> najbolj sporno pri Ferarriju).

Najbolj sporno pri Ferariju je bilo, da notranji del prednjega krilca ni bil pritrjen na sasijo. Zaradi tega se je potem krilce na notranji strani prevec upogibalo. To dirko so imeli krilce ze fixirano na sasijo.

cryptozaver ::

Eh MOY je mel slab dan oz saj ga ima veckrat. Najprej pirueta med ogrevanjem (vse je povedal nasmeh Browna, ki ga Mirsad mimgrede sploh ni postekal) pol se je pa jel opravicevat mehanikom. Najbols da ga je mal sram.

MSC pa je obupan in ne vem kaj je pocel v Toyotini garazi. Mogoce se je sel menit za sluzbo >:D .

Drugac pa dirka v stilu kruha in iger. Take rabmo. Sam se komentatore bi moral it pocet kaj lazjega v zivljenju...

Daedalus ::

Sej vem da Buttona ne preneseš, ampak takoj ko ga je Alonso prehitel je uspel odpeljati dve sekundi in pol hitrejši krog. Men to nekaj pove. Veliko ljudi misli, da je Honda podobno hitra kot Renault, pa ni. Hitri so na krajših razdaljah, na dirki jim pa ne gre in ne gre. Najbrže si opazil, da se je na koncu boril za 6 mesto. Lep primer je vedno drugi voznik. Če bi imeli res tako dober dirkalnik, potem se Kalimero ne bi vozil okol 17-tega mesta. Skratka, jest verjamem, da Hondi manjka še zelo veliko do zmage (so pa vsa leta zelo blizu najboljšim). Button je pa v krogih F1 poznan kot zelo hiter voznik. Me res zanima koliko je tip vreden napram Kimiju in Fernandu.

Kaj mu to pomaga...ko ga pa prehitevajo ko za stavo. Recimo kaj mu je MS naredil lani (kaj si je pustil naredit) na dirki v Imoli - ti pove nekaj o dirkaču. Button je pač hiter dirkač, z zelo gladkim stilom vožje, ki mu pa kronično zmanjkuje prave agresivnosti, tega, da bi magari malo izsilil pri prehitevanju/blokiranju prehitevanja. Kimi, Alonso, MS, Montoya ipd... so pa norci, ki bojo vsaj mm asfalta izkoristli zato, da pridejo mimo. Tega pri Gumbeku ni, IMO seveda. Kot ti tud ne koristi vozit 2,5s hitrejši krog, če si pa mesto vmes zgubil. Kar se pa tiče Barikela - Honda je precej prilagojena Buttonovemu stilu vožnje, ki je zelo gladek, tekoč - tip ne "zlorabi bremz" in gasa, tako kot to dela Barikelo. In to Barikela najbolj muči, ker mu ne uspe naštimat avta, da bi mu odgovarjal. Barikelo je pač zelo on/off voznik, ki pred ovinkom samo pohodi bremzo, sfura do polovice, pol pa max. na gas. Button pa zavira precej pozno v ovinek in pospešuje dosti bolj nežno. To je med drugim tud Barikelo sam priznal, da mu Honda nikakor ne ustreza.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

BigWhale ::

Meni je bil nasmeh Brawna res vsec, sploh potem, ko je tako hecno gledal, ko se je raztrescil se drug Ferrari... ;)

Super Sonic ::

"Super Sonic, se ti da dati tisti clip na net, ko se alonsu premika krilce?"

Bom, jutri (upam, da mi rata).

"Ni treba ugibati? Potem nam pa povej zakaj se je obrnil. Res. Nekateri ne vemo."

No pa dejmo ugibat. Bom jest naštel par stvari, ki se ob takšnem vrtenju lahko zgodijo, vsi na forumu pa vabljeni, da glasujete.
1. Montoyi je odpovedalo vzmetenje in zato se je zavrtel.
2. Montoyi je odpovedalo vzmetenje samo za 1 sekundo in zato se je zavrtel.
3. Montoya je ogreval pnevmatike in sitem proti zdrsavanju koles mu je za 1 sekundo prenehal delovati in zato se je zavrtel.
4. Montoya je ogreval pnevmatike in sitem proti zdrsavanju koles mu je prenehal delovati in zato se je zavrtel.
5. Montoyi je crknila elektronika in zato se je zavrtel.
6. Montoyi je crknila elektronika za 1 sekundo in zato se je zavrtel.
7. Montoya je spal in zato se je zavrtel.
8. Montoya je malical in zato se je zavrtel.
9. Montoya je bil preveč živčen in zato se je zavrtel.
10. Izjava Montoye po dirki: '' Ne vem, kaj je bilo narobe. Zletel sem s steze, zapeljal čez robnik in ko sem se vrnil je avto nenadoma ugasnil. Bil sem blizu Ralfa in bi ga z lahkoto prehitel. Oprijem je bil tokrat res zelo slab. Ko sem pred štartom še zadnjič poskušal malce segreti gume, mi je zadek enostavno ušel.''

"Najbolj sporno pri Ferariju je bilo, da notranji del prednjega krilca ni bil pritrjen na sasijo."

Eeeee-wrong! Sporno je bilo to, da se je krilce premikalo gor in dol, in tako je avto dobival več podtlaka na tistih delih proge, kjer je bilo to najbolj pomembno. Ti si samo povedal zakaj se je upogibal gor in dol.

"Kar se pa tiče Barikela - Honda je precej prilagojena Buttonovemu stilu vožnje, ki je zelo gladek, tekoč - tip ne "zlorabi bremz" in gasa, tako kot to dela Barikelo."

Kolikor sem jest seznanjen s tem, ima Kalimero največ problemov s nastavitvijo tlaka v gumah in s segrevanjem le teh da delavno temperaturo. Zelo dvomim, da so pri Hondi naredil dva dirkalnika za stil enega dirkača. Res.

"Button je pač hiter dirkač, z zelo gladkim stilom vožje, ki mu pa kronično zmanjkuje prave agresivnosti, tega, da bi magari malo izsilil pri prehitevanju/blokiranju prehitevanja."

Ja je res, ampak vseeno ima vedno preslab dirkalnik za osvojitem prvega mesta. In mogoče fant mal kalkulira in ugotovi, da je škoda tveganja v določenih delih dirke. Bolše tretje mesto, kot pa stena (poglej Montoyca in M.S. dons).

Pa še nekaj: Alonso počne podobne stvari, samo avto ima hitrejši. Dans je v krogu ali dveh odpeljal izredno hitro, potem pa čuval material. Ravno tako se ne guzi okol, ker se mu ni treba.
Skratka, jest sem mnenja, da ko Honda naredi najhitrejši dirkalnik, bo tudi Gumbek zmagoval. Dokler so pa do pol sekunde na krog počasnejši, pa nima smisla škandalov delat. To pa verjamem zato, ker je Gumbek vedno do sedaj precej suvereno stresel konkurenta (bodisi Sata, Davidsona, Barikela trese za 1 sekundo na krog, itd.).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Kolikor sem jest seznanjen s tem, ima Kalimero največ problemov s nastavitvijo tlaka v gumah in s segrevanjem le teh da delavno temperaturo. Zelo dvomim, da so pri Hondi naredil dva dirkalnika za stil enega dirkača. Res.

Dirkalnik ima "po defaultu" določene lastnosti - eni radi oversteerajo (Macca), Renault je baje precej bolj nagnjen k understeeru (kar je precej bolj všeč Alonsu), nek dirkalnik lahko prenese zelo trdo vožnjo, drug je ob grobi vožnji živčen, nemiren na zaviranju, pospeševanju, lahko ima zelo dobro "mehansko" trakcijo, možno da za stabilnost v ovinku zahteva precej močno nagnjenost gume navzven - se lepo vidi pri Red Bullu... Vse to je odvisno od same zasnove, vpetja vzmetenja, togosti šasije, ipd... se pravi od pristopa ob gradnji. Lani sem enkrat na htv slišal zanimivo primerjavo - McLaren bojda najprej izdela sprednje vzmetenje dirkalnika in nato vse ostalo temu prilagaja, Renault pa ravno obratno. In če naletiš na dirkalnik, ki ima lastnosti ravno nasprotne od onih, ki si jih navajen - bo štala. Nos ne bo šal v željeno smer, zadnji del te bo "prehiteval," avto bo živčen na zaviranju, ipd... precej tega se da z različnimi nastavitvami "preveriti" v kaki dobri simulaciji. Honda pa ima očitno tudi drugače hude težave s segravanjem gum, vsaj glede na komentarje Buttona. Pa ja, Honda je počasna, IIRC je mel Button šele 8. najhitrejši krog v dirki.

10. Izjava Montoye po dirki: '' Ne vem, kaj je bilo narobe. Zletel sem s steze, zapeljal čez robnik in ko sem se vrnil je avto nenadoma ugasnil. Bil sem blizu Ralfa in bi ga z lahkoto prehitel. Oprijem je bil tokrat res zelo slab. Ko sem pred štartom še zadnjič poskušal malce segreti gume, mi je zadek enostavno ušel.''

Em, ugasnil mu je avto, ker je zaradi očitno res hudega udarca elektronika "mislila," da se je zaletel in je preventivno izklopila motor. To je tudi uradni razlog s strani mcLaren Mercedesa. O vrtenju v ogrevalnem krogu pa - takrat se vozi z zelo "nizko" nastavljenim TC (se vidi, ko marsikdo veselo vrti zadnja kolesa v prazno, da se guma čimbolj segreje) in čisto možno da je to, poleg slabega oprijema Montoyo malo zeznilo. Zgleda amatersko, kaj češ...se pa zgodi.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

Gundolf ::

Ja Montoya se je zavrtel po lastni napaki. Ampak dobro, se zgodi. Isto njegova napaka, ko je jahal robnik. Sicer ni nalimal avta ob steno kot Schumi, ga je pa zadosti pretresel, da je crknil. Vsi vemo, da je (pre)agresiven voznik, tudi pri McLarnu so, ko so ga vzel k sebi (namesto kronično neagresivnega Coultharda).

Barichello ima očitno težave z avtom, ampak to ni Honda kriva, kvečjemu sam in njegovi mehaniki, ki ne morejo naštimat avta po njegovem stilu.

Button je pa potencialno zlo dober voznik, vse kar je danes zasral je bilo po prvem varnostnem avtomobilu, ko je izbral slab trenutek za pospeševanje v leteči start. Razlog, da ga je Alonso prehitel takoj za štartno črto, bi zelo težko rekel, da visi na avtomobilu, ki je sposoben dosežt pole position.

Super Sonic ::

"Dirkalnik ima "po defaultu" določene lastnosti "

Ja sej to čist štekam.

"Em, ugasnil mu je avto, ker je zaradi očitno res hudega udarca elektronika "mislila," da se je zaletel in je preventivno izklopila motor."

Ja sej to se ve, ja.

"O vrtenju v ogrevalnem krogu pa - zgleda amatersko, kaj češ...se pa zgodi."
Ja njemu se non-stop dogajajo napake, ane. Tole je pa šlamparija, ane. In ljudje v McLarnu to vedo, zato si pa tud intenzivno šiht išče. Ane.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

cryptozaver ::

Pri takih proracunih pa da ne morjo nardit avta malo po meri dirkaca??? Mogoce Barichela ne spostujejo se dovolj. Kakorkoli ne vem v cem je problem. Ali pa spet joka tko kot je vedno.

TribesMan ::

Hecno pri Montoyi mi je samo nekaj, prvo dirko je Raikkonen zacel iz zadnega mesta (zlom vpetja zadnjega kolesa med kvalifikacijami) in jo koncal bolje kot Montoya.
Drugo dirko sta začela približno skupaj, Raikkonena je povozil Klien, Montoya je prisel do konca...
Tretjo dirko sta zacela skupaj... in Raikkonen je kljub problemom (polomljenim sprednjim krilcem) vozil hitreje in celo prisel do konca... Da ne omenjam da je bil najhitrejši krog Raikkonena 1.5s boljši od Montoyinega...

In še suma... 14 točk za Raikkonena, 9 za Montoyo.

Me zanima kolk časa ga bo Ron še gledal... mislim da je jasno kdo od njiju bo ostal pri McLarnu v 2007, če bo sploh kdo...

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Alexius Heristalski ::

Buttnu so naročili, naj odstopi, da ne bi izgubil 10 štartnih mest na naslednji dirki. Jaz bi na njegovem mestu raje vzel točke, kolikor bi jih pač pobral "v leru".

Alonso spet odličen, kljub 4x posredovanju SC-ja se je vsakokrat pravilno znašel in zmagal. Edino na koncu ne vem, kaj se je dogajalo, bili so neki dolgi frisi pri Renaultu, Kimi pa ga je začel dohitevati. Ampak 28 točk od 30 možnih pove vse. Glede na to, da je tudi Fisi (danes mu šlo vse narobe) zmagal, ko ni imel težav (=prejšnjo dirko), si upam trditi, da je Renault trenutno najhitrejši (podobno kot Ferrari 2002 recimo).

Ferrari žal danes z dvojno ničlo; Masse sploh ne omenjam, MS pa je šel na vse ali nič z veliko bencina in napačno izbranimi Bridgestonkami, kajti imel je tršo različico, videli pa smo, da je bila mehkejša (Toyota, Williams) bolj konkurenčna. Očitno bodo gume pri Bridgestonovih moštvih letos še kako pereča tema. Drugače so bile gume, predvsem njihova (ne)ogretost, težavne tudi pri Michelinovcih (Klien v steno, vrtenje Montoye v krogu za ogrevanje, ...), razen pri Renaultu.

McLaren bi lahko zabeležil lep moštveni uspeh, vendar se jih težave držijo kot pijanec plota. Letos bosta Kimi in Juan verjetno odstopala izmenjaje :D. Kimi je tako ali tako rojen pod nesrečno zvezdo, Juan je pak razbijač po duši ;). Za to dirko vsekakor čestitke Rãikkönenu, ki je bil drugi, čeprav je menjal nos.

Dva palca v zrak še BMW Sauberju, ker so v največji možni meri izkoristili dane razmere. Trenutno so že peti v konstruktorski razvrstitvi.

Mimogrede, Scott Speed je dobil pribitek 25 sekund h končnemu času, tako da s prvo točko v F1 ne bo nič. Kazen je dobil, ker je DC-ja prehitel pod rumenimi zastavami. DC je bil zato osmi. Speed bo plačal še 5000$, ker je preklel Coultharda med zaslišanjem. =)

Če potegnem črto, odlična dirka, nič dolgčasa, še več takih!
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Sonic,

Smesen si.

> No pa dejmo ugibat.

Ne, ne bomo ugibali, ti ves zakaj se je Montoya zavrtel, zato nam povej. Ne pa da sedaj nekaj mutis brez veze in se delas pametnega.

> Eeeee-wrong! Sporno je bilo to, da se je krilce
> premikalo gor in dol, in tako je avto dobival več
> podtlaka na tistih delih proge, kjer je bilo to najbolj
> pomembno. Ti si samo povedal zakaj se je upogibal gor in
> dol.

Uhm, ja. Ce bi bilo krilce pritrjeno, se ne bi upogibalo. Ja res je, lahko bi naredili litozelezno krilce, ki ne bi bilo pritrjeno na sasijo in se ne bi upogibali. My bad. ;>

-----

> O vrtenju v ogrevalnem krogu pa - takrat se vozi z zelo
> "nizko" nastavljenim TC (se vidi, ko marsikdo veselo
> vrti zadnja kolesa v prazno, da se guma čimbolj segreje)

Ce se ne motim lahko voznik stopnjo TCja sam uravnava med voznjo. Povsem mozno, da je TC narobe nastavil in je sel avto po svoje. Shit happens. Ampak zato se ni moron, kdorkoli ze je.

----
Tribes:

> In še suma... 14 točk za Raikkonena, 9 za Montoyo.

Ja, eden je vedno boljsi. :)

> Me zanima kolk časa ga bo Ron še gledal... mislim da je
> jasno kdo od njiju bo ostal pri McLarnu v 2007, če bo
> sploh kdo...

Zakaj koliko casa ga bo gledal? Saj ni zanic. Dosega relativno dobre case, uvrstitve niso porazne, odstopi se pa dogajajo vedno in povsod. Ni pa najboljsi, big deal, najboljsi je vedno samo eden. :)

----
Alexius:

> Alonso spet odličen, kljub 4x posredovanju SC-ja se je
> vsakokrat pravilno znašel in zmagal.

Ah daj lepo te prosim, saj ni pol-bog. ;) Enkrat je prehitel Buttna. Vse ostalo je bil pa prdec. To pa zato, ker je SC v F1 en drek. Big deal je uiti Kimiju, ce si prvi, sam narekujes tempo, vozis kot polz, ko se avto umakne pa stopis po gasu, tista dva agurija (ali kaj je ze bilo) ki pa sta med tabo in drugo uvrscenim pa precej uspesno ovirata tvojega tekmeca, tako da te tudi v sanjah ne more prehiteti na letecem startu, ceprav bi te mogoce lahko (pustimo sedaj a bi lahko ali ne bi mogel).

Ja, Safety Car bi moral biti Pace Car, za katerim bi naredili strnjeno kolono in zaostankarji bi lahko prehiteli kolono in nadoknadili zaostale kroge. Potem bi pa v pravilnem vrstnem redu spet startali. Letece.

overlord_tm ::

Mi je ratalo dobiti posnetek :)

Video

Daedalus ::

Ce se ne motim lahko voznik stopnjo TCja sam uravnava med voznjo. Povsem mozno, da je TC narobe nastavil in je sel avto po svoje. Shit happens. Ampak zato se ni moron, kdorkoli ze je.

Ja, TC se med vožnjo nastavlja, ma vsak avto na voljo kar nekaj stopenj kontrole. In tak lahko v počasnih ovinkih fura z zelo restriktivnim TC, v hitrih pa z zelo malo TC. Se lepo sliši delovanje TC pri pospeševanju iz počasnih ovinkov (motor kot da bi malo "trokiral"). Itak je idealna nastavitev TC za F1 nekje okoli 104-105% vrtenja zadnjih koles relativno na sprednja (ja, praktično skoz se zadnja kolesa vrtijo nekoliko "prehitro" glede na hitrost avta - pri pospeševanju iz ovinka seveda).

Alonso je pač naredil vse prav. Prehitel je Buttona ob prvi priliki in ni delal napak, pa itak je vozil 2 sekunde na krog hitreje od Fisica. Krasna vožnja, če mene vprašaš...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Alexius Heristalski ::

Ah daj lepo te prosim, saj ni pol-bog.

Nisem rekel tega. Bi se pa dalo dirko z napačnim ravnanjem ob SC-ju (recimo kakšen zgrešen postanek) prav lepo zajebati. Da o izgubljeni prigarani prednosti sploh ne govorim.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Tody ::

overlord ... ahh to samo plapola v vetru >:D

overlord_tm ::

To so mi rekli do sedaj vsi Alonso fani, razen tistih ki so ostali brez besed. Pravijo da so to pač tresljaji.

Daedalus ::

Pa da vidimo - extra slow motion tehle sumljivih krilc:




















Neee, sej pa je "čisto" pri miru>:D Me zanima, kdaj se bo kdo zbuno...tole muva in to precej.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

overlord_tm ::

Še ena

WarpedGone ::

hehe, dobra primerjava. Lahk za primerjavo nardiš še podobno posnetk ferarijevega krilca?

Po spominu bi reku da se je tam krilce upognlo za max 1cm, tule je pa kakih 3 cm u igri. Pa je kr vse 'ok'.
Zbogom in hvala za vse ribe

overlord_tm ::

imam video šumijevega krilca na isti dirki in SE premika, da ne boste rekli da sem zdaj se samo na alonsota spravu. Ampak razlika je ta, da pri ferrariju se premika celo krilce, torej se ne spreminja naklon, ki se pri renaultu kar lepo spreminja. Vsaj toliko se vidi iz videa, samo je bol slab, ker se vidi samo zgornje krilce. Lahko uploadam video, če je interes.

Tilen ::

Seveda je.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

overlord_tm ::

link ;) .

Mclaren malezija:


Ferrari malezija:


Ferrari avstralija:


Renault avstralija:
««
5 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177380 (140625) WarpedGone
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127288310 (50689) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116778715 (51035) 'FireSTORM'
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257681755 (40670) Alexius Heristalski
»

F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119238231 (22892) balocom

Več podobnih tem