Forum » Na cesti » 1.0 TSI - 3 cilindri
1.0 TSI - 3 cilindri
Meizu ::
springfield je izjavil:
Vedno je treba primerjat, da dizel bolse izpade!
Niti ne. Ce za konstanto vzames navor ima bencinar vec konjev. Ce vzames za konstanto konje ima dizel vec navora. Trditi karkoli drugace je nesmiselno.
springfield ::
Lahko pa vzamemo prostornino motorja in kaj serijsko iztisnejo iz nje. Ampak to ne bo vsec dizlasem.
Meizu ::
Mah, se vedno ignorira volvov T4.
Ti si ze pokazal, da ti ni jasno enepar stvari.
springfield je izjavil:
Lahko pa vzamemo prostornino motorja in kaj serijsko iztisnejo iz nje. Ampak to ne bo vsec dizlasem.
Ker pri dizlu za to ni potrebe. Naredis vecjo masino, ki je vzdrzljivejsa in se vedno s 3/4 manj konji potegne vecji load s sabo kot kosilnice.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
TOP ::
facepalm ::
Mah, se vedno ignorira volvov T4.
Ti si ze pokazal, da ti ni jasno enepar stvari.
springfield je izjavil:
Lahko pa vzamemo prostornino motorja in kaj serijsko iztisnejo iz nje. Ampak to ne bo vsec dizlasem.
Ker pri dizlu za to ni potrebe. Naredis vecjo masino, ki je vzdrzljivejsa in se vedno s 3/4 manj konji potegne vecji load s sabo kot kosilnice.
Npr?
Ti pa nisi sposoben argumentirat ene svoje izjave niti odgovorit na eno moje konstruktivno vprasanje. Vazno da ima tvoja astra 440Nm brez da bi imela 250hp.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
edi45 ::
Mah, se vedno ignorira volvov T4.
Ti si ze pokazal, da ti ni jasno enepar stvari.
springfield je izjavil:
Lahko pa vzamemo prostornino motorja in kaj serijsko iztisnejo iz nje. Ampak to ne bo vsec dizlasem.
Ker pri dizlu za to ni potrebe. Naredis vecjo masino, ki je vzdrzljivejsa in se vedno s 3/4 manj konji potegne vecji load s sabo kot kosilnice.
Npr?
Ti pa nisi sposoben argumentirat ene svoje izjave niti odgovorit na eno moje konstruktivno vprasanje. Vazno da ima tvoja astra 440Nm brez da bi imela 250hp.
kaj mu pomaga 440nm navora, ko pride bencinar z 200 konji in ga vzadaj pusti
springfield ::
Ker pri dizlu za to ni potrebe. Naredis vecjo masino, ki je vzdrzljivejsa in se vedno s 3/4 manj konji potegne vecji load s sabo kot kosilnice.
Ker pri bencinu pa moc motorja pada s kubaturo, al kaj tocno si hoto povedat, razen tega, da nimas pojma o cem govoris? Pa da potegne vecji load ni res, samo pravilno prestavno razmerje potrebujes.
Poglej si to, da ne bos nadaljeval z nesmisli.
-valvoline- ::
Energijska gostota nafte je cca 20% visja napram bencina, pa se kompresijsko razmerje je tudi v prid dizlu, zato je visji navor in nizja poraba. Osnovna fizika. Ker pa dizli delajo na principu samovziga niso sposobni dosec takih delovnih obratov kot bencinci, natancnost samovziga in zgorjevanja pa tudi navor precej upada preko 3-4k obratov zato kadijo pri visjih rpm in so glede stevila obratov precej omejeni. Pri bencinarjih se krivulja navora in moci premakne visje po st obratih, ampak ni nobene zgornje meje in omejitve pri rpm oz samo fizicne, tj kakovost in trpeznost materijalov in sistema mazanja ter hlajenja. Bencinar pri 20k rpm bo mel natacno zgorjevanje tako k pr 1000rpm.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Unknown_001 ::
-valvoline- je izjavil:
Energijska gostota nafte je cca 20% visja napram bencina, pa se kompresijsko razmerje je tudi v prid dizlu, zato je visji navor in nizja poraba. Osnovna fizika. Ker pa dizli delajo na principu samovziga niso sposobni dosec takih delovnih obratov kot bencinci, natancnost samovziga in zgorjevanja pa tudi navor precej upada preko 3-4k obratov zato kadijo pri visjih rpm in so glede stevila obratov precej omejeni. Pri bencinarjih se krivulja navora in moci premakne visje po st obratih, ampak ni nobene zgornje meje in omejitve pri rpm oz samo fizicne, tj kakovost in trpeznost materijalov in sistema mazanja ter hlajenja. Bencinar pri 20k rpm bo mel natacno zgorjevanje tako k pr 1000rpm.
V bistvu pri visokih obratih ni toliko problem kontrola samovžiga. Prej hlajenje... pri bogati zmesi bencina del te izhlapi in prek latentne toplote lokalno hladi, da motor ne zariba (se torno zavari na tribokontaktih)
Pri nafti tega efekta ni...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Meizu ::
Mah, se vedno ignorira volvov T4.
Ti si ze pokazal, da ti ni jasno enepar stvari.
springfield je izjavil:
Lahko pa vzamemo prostornino motorja in kaj serijsko iztisnejo iz nje. Ampak to ne bo vsec dizlasem.
Ker pri dizlu za to ni potrebe. Naredis vecjo masino, ki je vzdrzljivejsa in se vedno s 3/4 manj konji potegne vecji load s sabo kot kosilnice.
Npr?
Ti pa nisi sposoben argumentirat ene svoje izjave niti odgovorit na eno moje konstruktivno vprasanje. Vazno da ima tvoja astra 440Nm brez da bi imela 250hp.
kaj mu pomaga 440nm navora, ko pride bencinar z 200 konji in ga vzadaj pusti
200hp bencinar na AC mi lahko samo pofafa rt.
springfield je izjavil:
Ker pri dizlu za to ni potrebe. Naredis vecjo masino, ki je vzdrzljivejsa in se vedno s 3/4 manj konji potegne vecji load s sabo kot kosilnice.
Ker pri bencinu pa moc motorja pada s kubaturo, al kaj tocno si hoto povedat, razen tega, da nimas pojma o cem govoris? Pa da potegne vecji load ni res, samo pravilno prestavno razmerje potrebujes.
Poglej si to, da ne bos nadaljeval z nesmisli.
Ne fantaziraj. Bogati tu na tem forumu se vcasih clovk pocuti ko da se pogovarja s tistimi flat earth-erji.
Ti kar sanjaj o teh bencinarjih ja. Ker ravno iz tega razloga so vsa vozila, ki so dejansko del gospodarstva opremljena z bencinarji kajne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
krneki0001 ::
Ti kar sanjaj o teh bencinarjih ja. Ker ravno iz tega razloga so vsa vozila, ki so dejansko del gospodarstva opremljena z bencinarji kajne.
V evropi, ker je vseeno, če zaradi nox vsi pocrkamo, samo da bo dizel pri bajti. Poglej japonsko, celo dostavniki so bencinarji, z dizli se sploh ne sme voziti po mestih.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
springfield ::
Ne fantaziraj. Bogati tu na tem forumu se vcasih clovk pocuti ko da se pogovarja s tistimi flat earth-erji.
Res dajes taki obcutek ljudem
Ti kar sanjaj o teh bencinarjih ja. Ker ravno iz tega razloga so vsa vozila, ki so dejansko del gospodarstva opremljena z bencinarji kajne.
Po navadi ne vlecem 20 ton z avtom, tako da ne vidim smisla. Tovorne ladje tudi uporabljajo dizle, bos zdaj z avtom se kontejnerje prevazal?
Da o lokomotivah ne govorimo.
Lokomotive uporabljajo dizelske motorje za poganjanje elektricnega generatorja, za samo premikanje ima elektricne motorje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()
K0l1br1 ::
Na, pa se je spet začelo o neškodljivosti bencinarjev. No, pa nadaljujmo: dizel lokomotive, pod pogojem, da se za premikanje uporabi elektriko pridobljeno iz dizla, UTK-clio, Nebivedov Subaru so originale čistilci zraka. Neškodljivi. Absolutno neškodljivi.
krneki0001 ::
Noben ni rekel da so bencinarji neškodljivi. Vsak motor z notranjim izgorevanjem spušča v zrak svinjarijo. Ampak za razliko od turbo bencinarjev in turbo dizlov, NA bencinarji (brez turbin) pa so bolj "čisti". Zaradi prisilnega polnjenja (turbina) zraka v cilindre, je gorenje v cilindrih slabše (ni optimalno - optimalno bi bilo 14,7:1) in se sprošča NOx, ki pa je zelo škodljiv za tiste v prometu, ki ga moramo vdihavat. NA bencinarji spuščajo več CO2, ampak NOx pa skoraj nično.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
blackbfm ::
Unknown_001 ::
Zapri se v garažo in prižgi NA bencinarja.
Se slišiva jutri.
ne bo nič because katalizator
Yea sure... CO je ful nedolžna zadeva...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Utk ::
Ce se zjutraj zbudis, si bencinarja prezivel. Zarad dizla bos umrl cez 15 let, in nihce ne bo vedel zakaj.
gddr85 ::
krneki0001 je izjavil:
Noben ni rekel da so bencinarji neškodljivi. Vsak motor z notranjim izgorevanjem spušča v zrak svinjarijo. Ampak za razliko od turbo bencinarjev in turbo dizlov, NA bencinarji (brez turbin) pa so bolj "čisti". Zaradi prisilnega polnjenja (turbina) zraka v cilindre, je gorenje v cilindrih slabše (ni optimalno - optimalno bi bilo 14,7:1) in se sprošča NOx, ki pa je zelo škodljiv za tiste v prometu, ki ga moramo vdihavat. NA bencinarji spuščajo več CO2, ampak NOx pa skoraj nično.
in seveda co2 je zdravje, NOx pa strup, zato so bencinarji "čisti", ane..
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 40227 (19526) | pi pawr |
» | Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21035 (6434) | jest10 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109205 (68087) | Berserker |
» | 3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 71225 (60076) | tomaz- |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198159 (163172) | Spajky |