» »

1.0 TSI - 3 cilindri

1.0 TSI - 3 cilindri

««
3 / 13
»»

SuperVeloce ::

Dr_M je izjavil:

ki žal ne ustreza vsakemu.


A zal ti je, da nam ni vsec zvok pokvarjenega motorja?
Lani, ko sem kupoval avto, sem tko za foro malo poslusal motorje s tremi cilindri, se nekako najbolj uglajen in zvokovno neizstopajoc je PSAjev 1.2 PureTech, ampak se vedno ne skrije tresenja in zvoka pokvarjenega motorja (ce pri 4 cilindrih odklopis eno svecko, dobis enako stvar).
Ravno zato se mi bolj dopadejo bencinarji, ampak eni pametnjakovici so sli to zjebat, poleg tega je poraba visoka, izkusnja pri voznji pa slabsa.
Kar se pa tice zmogljivosti, ja turbina pomaga, ampak cudezev pa ne dela, treba je terat v obrate (tudi mnogo dizlov je treba, da se kam premaknejo).

Ti si sveto prepričan, da so 3 cilindraši enostavno pokvarjeni, ker si navajen štirih... vpraši koga, ki vozi 6 ali 8 cilindrov, ti bo povedal, kako pokvarjen je tvoj štirivaljni jajc... lol no kake nebuloze eni kozlate. Mogoče pa postanejo popularni boxerji z 2 valjema, bo pravšnji zate.
Medtem pa slovenci že dobrih 20 let norijo za ropotajočimi dizli, tebe pa moti ker benciner s tremi valji rahlo ropota.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

m0LN4r ::

gile je izjavil:

Evo še moja izkušnja s tem mlinčkom...
Pa da ne bo kakšne pomote, zgodovina mojega voznega parka je bila paleta različnih 4 in 6 valjnikov, od bencinskih do dizelskih, razne Mazde, Audiji in Passati, da ne omenjam različnih službenih avtomobilov.
Kot nov avto sem si omislil octavio karavan z mlinčkom 1,2 (več sodelavcev ima podobno, vsi jih hvalijo). Žal sem bil prepozen, 1,2 ni bil več v prodaji, izvoli 1,0 TSI. Skeptičen sem šel na testno vožnjo. Molnar, ti si po dveh dneh videl, da to ni to? Jaz sem po petih minutah videl, da to je to. Prodajalec je bil presenečen, ko sem se vrnil po petih minutah in rekel: kupim.
Po letu in pol, skoraj 30.000 prevoženih km: Še vedno presenečen nad navorom, avto potegne bolj kot bi pričakoval. Poraba? Ko vozi žena, 6l, ko ga vozim sam, 5l, če ga malo bolj šparam, pod 5l. Če ga pohodim, pa hitro skoči na 8 in več. Ampak za kaj takega niti ne čutim potrebe.
Tresljaji? Komaj opazni v prostem teku in če ga pohodiš do konca pri 1.500 rpm. Od 2.000 rpm naprej več ni ničesar čutiti. Točka 4. molnarjeve objave: a si ti sploh že kdaj vozil avto s turbino? Turbo luknja je pač dejstvo, potem pa...
Vsake toliko časa, da se malo psihološko pripravim na to, kaj me čaka, poguglam: "1.0 tsi problems". Google na najde nobenih problemov s tem mlinčkom. Kaj bo pri 200.000 km? Verjetno bo turbina zgorela, stopila se bo glava motorja in podobno, a to me ne zanima, tako dolgo itak nisem imel nobenega avta.

Pač proizvajalci so si preračunali, da je ceneje en cilinder odrezat in ga nadomestit s poceni pihalnikom. Ampak, če dela, dela. Sem pa vozil tudi 1.0 ecoboost. No tam pa je dejansko čutit nekoliko več vibracij, pa se jih tudi hitro navadiš.

V glavnem, zaenkrat zadovoljen s tem mlinčkom v octaviji karavan. Na morje s polnim avtom ljudi in prtljage?. Malo se pozna več teže, drastično pa spet ne.
Pač vsak svojega konja hvali, evo, še jaz malo svojega...

Ce nisi nasel problemov, malo prebrskaj motortalk.de jih najdes koliko hoces od par let do danes.

No pa vseeno te vprasam, pravis da je tvoj 1.0 3c bolj udoben in miren v tezki octaviji kot sodelavcev 1.2 4c?
Molnar gor dol, sem lepo napisal, da sem vozil razne 2.0 in 1.8 turbake in za nadomestno vozilo dobil tale jajca in mi ni jasno kaj je ljudem vsec tukaj. Enostavno je slabse in pika. Ja pac poceni je in to je to. Sem bil pac navajen na nek dolocen tempo in prehitevanje, ampak stemi nadomestnimi si nisem upal delat enakih "pospesevanj" Drug avto z 70 prehitet gre brez problema, sleper in avto z 80-90 pa si ne upam, razen ce bi videl 1km vnaprej...
No sej all in all, moja zena tut ne opazi razlika in tast tudi ne.

Ta motor je super za v kak twingo, up, citigo. Ne pa SUVje in karavane, razen ce se prazen jajcas naokoli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

NikolormousB ::

Bravo. Ugotovil si, da je 100 konjski avto počasnejši od 200 konjskega.

Zaslužiš si nagrado.

facepalm ::

ce bi primerjal npr cliota z 1.2 16v motorjem (75hp) proti 0.9tce (90hp), bi takoj opazil razliko pri porabi in odzivnosti v prid 0.9tce.
sigurno ni boljsi od 4cyl 1.2tce, je pa boljsi od vseh teh starih N/A motorjev do recimo 1.4l. se pa najde par izjem.

m0LN4r ::

Aha torej vazno je, da je poceni, pri jajcanju trosi malo in da ma 100 konjev, vse ostalo pa ni vazno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

PandaFlow2 ::

Glasujte z denarnico. Če nihče ne bo kupoval tega, ne bodo več izdelovali, ane?

NikolormousB ::

m0LN4r je izjavil:

Aha torej vazno je, da je poceni, pri jajcanju trosi malo in da ma 100 konjev, vse ostalo pa ni vazno.


Odvisno od človeka. Nekaterim je važno točno to. Drugi se pa za glavo primejo, ko se vsedejo v anemične 4 valnike.

m0LN4r ::

NikolormousB je izjavil:

Bravo. Ugotovil si, da je 100 konjski avto počasnejši od 200 konjskega.

Zaslužiš si nagrado.

Any day menjam 1.0 3c 115km tsija v t-rocu za 2.0 4c 150ps dizla in ga cipam dol na 120ps... Lahko ti samo recem, da idi na testno voznjo z enim in z drugim pa mi potem iskreno povej kateri ti je bil bolj smooth.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

Aha torej vazno je, da je poceni, pri jajcanju trosi malo in da ma 100 konjev, vse ostalo pa ni vazno.

ce gledamo izkljucno male motorje so 3cyl turbo boljsi od 4cyl N/A v moci, navoru, odzivnosti, teži, porabi. prednost 4cyl N/A je v manjsem onesnazevanju, lepsem zvoku in mirnem prostem teku.
to da smo v malih jajckih presli iz tipicnih anemicnih 1.0 do 1.3 motorjev, do poskocnih 0.9 do 1.2 turbakov je lep napredek. stevilo cilindrov gor ali dol.

jaz opazim konkretno razliko med 1.3i in 0.9tce, ker morem gonit avto vsak dan v hrib. razlika kot dan in noc.
za po mestu je sigurno boljsi 1.0 60hp N/A

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

gile ::

"Ce nisi nasel problemov, malo prebrskaj motortalk.de jih najdes koliko hoces od par let do danes.

No pa vseeno te vprasam, pravis da je tvoj 1.0 3c bolj udoben in miren v tezki octaviji kot sodelavcev 1.2 4c?
Molnar gor dol, sem lepo napisal, da sem vozil razne 2.0 in 1.8 turbake in za nadomestno vozilo dobil tale jajca in mi ni jasno kaj je ljudem vsec tukaj. Enostavno je slabse in pika. Ja pac poceni je in to je to. Sem bil pac navajen na nek dolocen tempo in prehitevanje, ampak stemi nadomestnimi si nisem upal delat enakih "pospesevanj" Drug avto z 70 prehitet gre brez problema, sleper in avto z 80-90 pa si ne upam, razen ce bi videl 1km vnaprej...
No sej all in all, moja zena tut ne opazi razlika in tast tudi ne.

Ta motor je super za v kak twingo, up, citigo. Ne pa SUVje in karavane, razen ce se prazen jajcas naokoli."

Najprej te prosim,če mi lahko pošlješ kakšen link iz motortalk.de, al pa vsaj povzetek, kaj je tako zelo narobe s temi mlinčki. Sam tega s prevajalnikom ne najdem, nemščina pa ni moje doma. Pa to te resno prosim, ker me mal skrbi zdej ta tvoja navedba...

Kar se tiče primerjave 1.2 ali 1.0. Tisto malo kar sem sprobal dve octaviji, pa tudi moja Mati imajo v polotu 1.2, moram rečt da je pri pospeških 1.0 hitrejši. Verjetno bolj navita turbinca. Pri navoru neke bistvene razlike nisem opazil. Verjetno sem nekje tam tam kot tvoja žena in tast. Tresljaji pa so komaj opazni, pri prostem teku ali res nizkih obratih. Ampak to meni sedaj niti ni tako pomembno. Ko je treba prehitevat, je to brez problemov, poln ali prazen.

Res pa je nekaj: pred 20+ leti, ko sem "odraščal", je bil na vasi CAR vsak, ki je imel karkoli boljšega od jugota. Sam sem pa imel takrat Audija A6 2.6, kasneje tudi A6 2.5 TDI, oba z 150KM, kar pa enostavno zame mulca nikoli ni bilo dovolj. Če bi mi takrat nekdo rekel, da bom svojo družino okoli prevažal v 1.0 karavanu, bi ga gladko počil dvakrat okol kepe. Sedaj, ko sem že odrasel "fant" in so moje prioritete, tudi finančne, popolnoma drugačne kot takrat, pač drugače gledam na vse to. Avto je postal prevozno sredstvo, ki me pripelje iz točke A do točke B. Sej je kul, če je udoben in zmogljiv, ampak ko je treba rezat finance, je to pri avtu najlažje. Zato sem presrečen, da sem za malo denarja dobil avto, ki vseeno kolikor toliko "gre", je varen in varčen... Ko pri registraciji plačaš 62€ za cestnino namesto 300€, ti kar izvabi nasmeh na obraz. Ti praviš, da ti ni všeč 1.0?. V redu, saj te noben ne sili, da ga kupiš. Proizvajalci kljub temu ponujajo široko paleto motorjev, eden ti bo verjetno po godu. Na svetu nas je na žalost še vedno največ revežev, ki kupujemo ne tisto kar nam je všeč, ampak kar si pač v danem trenutku lahko privoščimo. Če je to "samo mlinček 1.0", pa naj bo. Meni se je, presenetljivo, izkazal kot zanimiva alternativa, dokler ne bomo vsi prešaltali na štrom.
LP

krneki0001 ::

springfield je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Koliko je pa potem prava potovalna hitrost takega avtomobila s tremi cilindri in 1000ccm? 110? 120km/h? Ker verjetno pri višjih obratih zadeva začne piti bencin z vrtincem.

Mislim ko kruzaš po avtocestah v nemčiji, tam ko še imajo brez omejitev. Ker jaz s svojim brez problema tam med 150 in 180km/h vozim, brez da bi se mašina matrala ali bila na visokih obratih (180km/h je tam približno pri 4250rpm, kar je za bencinarja relativno nizko.)

Komot sem se vozil 180 po stevcu, res da, ko sem stisnil na gas, me ni prileplo v sedez, ampak se ni mucil. Obrati pa se tudi se bli nizki.


Konstantno si se vozil 180? recimo 300 kilometrov v enem kosu?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

tomaz- ::

Pa dobro, no, Nebivedu, kakšno vprašanje..... Samo bedak bi kupil tak motor za delat fure 300km v kosu in to z brzino 180km/h.. Pa saj je vsakemu jasno , da ti motorčki temu niso namenjeni, no.. res ni potrebe takšnih mejnih zadev not tlačit v debato. Valjda da boš za takšne fure nabavil čisto nekaj drugega.. Če pa potrebuješ avto za vsakodnevna opravila in veliko kratkih mestnih in primestnih voženj, pa so ti motorčki popolnoma spodobni.. Tudi moj 1,2 puretech 130KM je sposoben gajbo premikat po avtocesti precej hitro takrat, ko je za to potreba, to pa je nekajkrat na leto, ne pa vsak dan in še to 300km v kosu, pa seveda s hitrostjo 180km/h.. Pa sem z njim ravno tako že obiskal Madžarsko, pa Avstrijo, pa Slovaško ravno pred kratkim za 1. maja... Brez problemov, lepo med 130 in 150km/h - štirje v avtu.. ČE bi pa takšne relacije delal na tedenski ravni, pa seveda ne bi izbral tega mlinčka..

Bellzmet ::

molnar: hm po parih dneh testa definitivno nimaš dovolj izkušenj za vodenje celotne teme o teh motorjih in dajati vtis nekega vseveda.

Sam jih vozim že nekaj let in se vsekakor ne strinjam s tabo. Motorji so super in zelo uporabni. Ne bom pisal na široko...se strinjam in potrjujem z napisanim od tomaz-

krneki0001 ::

tomaz- je izjavil:

Pa dobro, no, Nebivedu, kakšno vprašanje..... Samo bedak bi kupil tak motor za delat fure 300km v kosu in to z brzino 180km/h.. Pa saj je vsakemu jasno , da ti motorčki temu niso namenjeni, no.. res ni potrebe takšnih mejnih zadev not tlačit v debato. Valjda da boš za takšne fure nabavil čisto nekaj drugega.. Če pa potrebuješ avto za vsakodnevna opravila in veliko kratkih mestnih in primestnih voženj, pa so ti motorčki popolnoma spodobni.. Tudi moj 1,2 puretech 130KM je sposoben gajbo premikat po avtocesti precej hitro takrat, ko je za to potreba, to pa je nekajkrat na leto, ne pa vsak dan in še to 300km v kosu, pa seveda s hitrostjo 180km/h.. Pa sem z njim ravno tako že obiskal Madžarsko, pa Avstrijo, pa Slovaško ravno pred kratkim za 1. maja... Brez problemov, lepo med 130 in 150km/h - štirje v avtu.. ČE bi pa takšne relacije delal na tedenski ravni, pa seveda ne bi izbral tega mlinčka..


Če kupiš mondeota, ki je potovalno vozilo, z 1.0 motorjem, boš pričakoval, da se boš s takim avtom tudi vozil take ture. Pa ja ne boš rekel, da ta avto ni za to narejen?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

TheBlueOne ::

Vam dam kak info iz industrije. :) Motorji, tudi majhni so koncepirani za dovolj kilometrov, se posebej glede na ceno. Morda je najvecji minus, da terjajo zelo dosledno vzdrzevanje, zaradi obcutljivost turbin na kakovost olja.

Je pa menda konec dobe downsizinga. Ce pogledate npr Mazdo ponuja mnogo vecje agregate za podobno ceno, kjer nekih vecjih odstopanj ni, pri krivuljah moci pa se vidi, da motorji dalec niso na maksimumu, kar za tamickene ne moremo trditi.

Na drugi strani pa je majhna velikost kar velik plus, ker jih je lazje kombinirati v hibridno kombinacijo, kjer bi dejasnko lahko na celi crti premagali vecje v vlogi range extenderjev, ker v tem primeru tecejo v t.i. sweet spotu, kjer pa so zelo ucinkoviti.

MxxW5 ::

A mi zna kdo povedati, kako se vozi PSAjev 1.2 130 konjski motor z avtomatskim menjalnikom? Kolikor vem, PSA nima avtomatika z dvojno sklopko, ampak takega s pretvornikom momenta. Je kdo vozil to mašino z avtomatikom? Kako se obnese (hitrost pretikanja, prehitevanja, poraba....)?

tomaz- ::

jaz ga imam .. zdaj 8 mesecev star P3008 1,2 puretech 130KM EAT6 . Menjalnik je AISIN-ov, 6-stopenjski, zelo lepo , mehko prestavlja, malce ga začutiš včasih edino, ko ob odvzemu plina prestavi iz tretje v drugo, vse ostalo zelo gladko. Hiter je več kot dovolj, imaš pa še tipko sport, tam avto drži višje obrate in opazno hitreje prestavlja..

krneki0001 je izjavil:

tomaz- je izjavil:

Pa dobro, no, Nebivedu, kakšno vprašanje..... Samo bedak bi kupil tak motor za delat fure 300km v kosu in to z brzino 180km/h.. Pa saj je vsakemu jasno , da ti motorčki temu niso namenjeni, no.. res ni potrebe takšnih mejnih zadev not tlačit v debato. Valjda da boš za takšne fure nabavil čisto nekaj drugega.. Če pa potrebuješ avto za vsakodnevna opravila in veliko kratkih mestnih in primestnih voženj, pa so ti motorčki popolnoma spodobni.. Tudi moj 1,2 puretech 130KM je sposoben gajbo premikat po avtocesti precej hitro takrat, ko je za to potreba, to pa je nekajkrat na leto, ne pa vsak dan in še to 300km v kosu, pa seveda s hitrostjo 180km/h.. Pa sem z njim ravno tako že obiskal Madžarsko, pa Avstrijo, pa Slovaško ravno pred kratkim za 1. maja... Brez problemov, lepo med 130 in 150km/h - štirje v avtu.. ČE bi pa takšne relacije delal na tedenski ravni, pa seveda ne bi izbral tega mlinčka..


Če kupiš mondeota, ki je potovalno vozilo, z 1.0 motorjem, boš pričakoval, da se boš s takim avtom tudi vozil take ture. Pa ja ne boš rekel, da ta avto ni za to narejen?


Zakaj? tako si si ti definiral v glavi, ni pa to nujno.. Ogromno ljudi se s takim avtom z veseljem vozi po mestu, iz Lj v Kamnik, v Ce, ipd... Pač ne mara vsak majhnega jajčka pa čeprav morda dela samo 5000km na leto.. In za zadovoljitev takšnih ljudi: evo - mondeo z majhnim motorčkom, ker 2.0 dizla za to ne rabiš..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

MxxW5 ::

Si kaj računal (ali slišal) koliko je poraba višja glede na ročni menjalnik?

tomaz- ::

nikoli ne računam porabe, ogledam na potovalni računalnik in to je to.. Me ne gane pretirano, če "laže" za pol litra, ker nisem ubrisan na te zadeve.. Če bi bil, ne bi kupil takega avtomobila, zato me načeloma ne boš zasledil v nobeni temi, kjer se prepucavajo, koliko komu tisti fajarcajg porabi na 100km ob takšni in takšni vožnji...

Drugače mislim, da ne bi smelo biti kakšnih odstopanj, sem zasledil celo, da naj bi bil z avtomatikom za spoznanje bolj varčen.. Drugače imam jaz na potovalnem računalniku porabo po 15000 prevoženih 7,4 litra- čisto normalna vsakodnevna vožnja Kamnik-Lj in nekaj daljših izletov. Če se naslednji oglasi, da računalnik "laže" : ok, me ne zanima , meni je ta podatek čist ok..

MxxW5 ::

Dosti v redu.

Mimogrede, če bi imel še kaj razpoložljivega dohodka, bi kupil točno ta avto. Avtomatika. Nikoli nisem niti pomislil, da bi kupil peugeota, prav tako vem, da se avta ne kupuje z očmi. Ampak 3008 se mi pa tako dopade, da bi ga šel sedajle vplačati, če bi si lahko privoščil.

Edino nalo bi razmišljal, ali naj raje vzamem dizla, saj je razlika v porabi po mojem slaba dva litra, kar se pozna.

TheBlueOne ::

Stari avtomatiki so bili manj varcni, ker so pocasi pretikali in si izgubil na momentu, predvsem pa ker so imeli manj prestav in so bili zaradi tega manj casa v optimalnem obmocju. Svoje naredi tudi teza, ki je vprid rocnim, tukaj so posebej problematicne mokre sklopke.

Pri sodobnih, kjer so sklopke suhe je praviloma poraba manjsa, ce je avtomatik.

Bellzmet ::

Jup: Pa še zavedati se je potrebno, da avtomatik vedno prestavi, ko je potrebno, človek pa ne vedno. In tukaj so izgube.

krneki0001 ::

tomaz- je izjavil:

Ogromno ljudi se s takim avtom z veseljem vozi po mestu, iz Lj v Kamnik, v Ce, ipd... Pač ne mara vsak majhnega jajčka pa čeprav morda dela samo 5000km na leto.. In za zadovoljitev takšnih ljudi: evo - mondeo z majhnim motorčkom, ker 2.0 dizla za to ne rabiš..


Ko bi slovenci res tako gledali na te zadeve. Pa na najino žalost večina ne, ker za take vožnje mora še vedno biti VAG-ov 2.0 TDI v večini primerov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

krneki0001 ::

TheBlueOne je izjavil:

Stari avtomatiki so bili manj varcni, ker so pocasi pretikali in si izgubil na momentu, predvsem pa ker so imeli manj prestav in so bili zaradi tega manj casa v optimalnem obmocju. Svoje naredi tudi teza, ki je vprid rocnim, tukaj so posebej problematicne mokre sklopke.

Pri sodobnih, kjer so sklopke suhe je praviloma poraba manjsa, ce je avtomatik.


To so bili res stari in prvi avtomatiki z robotskimi dodatki (navaden menjalnik z robotiko zraven).

Kasnejši, tisti z "bučo" (torque converterjem), so bili ravno za to narejeni, da ne izgubiš navora in je ta "buča" to uravnavala.
Recimo pri mojem je bilo tako, da če si počasi pospeševal do 100km/h je bilo to nekje pri 3500 obratih. Potem je pa pri konstantni vožnji 100km/h spustil obrate za nekje med 800 in 100 obratov (odvisno od obremenjenosti). Po parih kilometrih konstantne vožnje, je pa še prenesel 90% moči na prednja kolesa in pustil na zadnjem paru samo še nekje 10% (za boljšo vodljivost) pogona. S tem je padla še poraba in pri 2500ccm bencinarju je potem na relacije tam okoli 6 litrov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

MxxW5 ::

Spraševal sem zato, ker se je včasih govorilo, da torque-converterju bolj paše večja mašina, da se skratka z malimi motorji ne obnese najbolje (za te je potem verjetno bolj primerna dvojna sklopka). Očitno je tudi na tem področju tehnični napredek precejšen, da se tak menjalnik (kot pravi tomaz-) zelo dobro obnese tudi s tako majhno mašino in to v relativno velikem avtu (3008).

Itak je moje mnenje (s katerim se bo verjetno malokdo strinjal, ker ste tukaj povečini navdušeni avtomobilisti), da ga v Evropi brezveze serjemo z ročnimi menjalniki. Tu so Američani pametnejši od nas. Pri avtomatiku imaš manj dela, lahko se bolj osredotočiš na cesto, manj si utrujen, še posebej to velja za ustavi-spelji mestno vožnjo. Zato bi bil po mojem tudi pri manjših avtih, ki so namenjeni mestni vožnji ali pa vožnji od A do b, bolj primeren avtomatski menjalnik.

Ampak pri nas se po defaultu še vedno kupi ročni menjalnik pri vseh avtih, ki so manjši od C-klase. Kot kaže, bo šla Evropa na avtomatiko šele z električarji.

tomaz- ::

krneki0001 je izjavil:

tomaz- je izjavil:

Ogromno ljudi se s takim avtom z veseljem vozi po mestu, iz Lj v Kamnik, v Ce, ipd... Pač ne mara vsak majhnega jajčka pa čeprav morda dela samo 5000km na leto.. In za zadovoljitev takšnih ljudi: evo - mondeo z majhnim motorčkom, ker 2.0 dizla za to ne rabiš..


Ko bi slovenci res tako gledali na te zadeve. Pa na najino žalost večina ne, ker za take vožnje mora še vedno biti VAG-ov 2.0 TDI v večini primerov.


Ja, tole se pa več kot 100% strinjam s tabo !! Mentaliteta povprečnega slovenskega janeza se hudo dobro vidi povsod, še posebej po forumih.... Ampak to je ponavadi vedno to: že star fotr je mel tak avto, pol je njegov sin seveda povzel prepričanje od svojega fotra in kupil tak avto, zaplodil svojega sina in mu "že ob rojstvu" podaril v zibelko "pravi" avto-obesek...
in tradicoja se veselo nadaljuje skozi generacije.. Pa konjske plašnice na oči in gas dalje..

Bellzmet ::

Yup. Avtomatiki so zakon.

Veron ::

tomaz- ::

MxxW5:

Pri P3008 moraš upoštevat, da je gajba res dokaj velika, ampak je za svojo velikost precej lahek in to se res pozna - mislim, da ima okoli 1250kg... Saj pravim, kdorkoli se pelje z mano, ne more verjet, da ga poganja motor "od pralnega stroja" :)... Sem že parkrat napisal, pa bom še enkrat: nikoli nisem bil fan takšnih motorjev, pa sem ga na koncu kupil.. Pa mi ni žal.. Ampak, kot sva že z Nebivedujem razpredala: problem nastane, če kupiš tak avto oziroma takšno kombinacijo avta in motorja za namen, kateremu ni namenjen.. Dejstvo je, da ta motor NI DORASEL nabijanju avtocestnih kilometrov in doseganju hitrostnih rekordov.. Tiste, ki jih pa povprečen uporabnik potrebuje na leto, pa opravi z odliko..

MxxW5 ::

tomaz-: Jup. Čeprav sem prebral par testov, kjer se tudi nad avtocesto niso pritoževali. Tu je sicer še ena fina lastnost avtomatika: tudi pri visokih hitrostih se (lahko) pelje z dokaj nizkimi obrati.

Ampak kot pravim, bi za svoje potrebe verjetno vzel dizla (1.6 oziroma nov je 1.5), ki manj porabi in še lažje poganja tak avto kot 1.2. Čeprav bi res zelo dobro premislil, ali se sploh splača.

tomaz- ::

Saj se ni za pritoževat nad avtocesto, samo dejstvo je, da če si veliko na avtocesti in se rad voziš hitreje od reciva 140-150km/h , vzemi drug motor.. Za napisano je avto več kot dovolj zmogljiv.. Sigurno boš imel pa pri takšni vožnji nižjo porabo z dizlom, absolutno.. Ampak dosti lažje ga dizel niti ne poganja, ker nima toliko več navora od bencinskega, kot bi si mislil. MOj ima mislim, da 230Nm navora, kar je za ta avto dovolj, da lepo potegne in nimaš občutka, da bi ga bilo treba nevemkako "gnat v obrate".. Nikoli nisem prav potanko gledal obratov pri višjih hitrostih, ampak glede na tihost in relativno ne-problem doseči recimo 170-180km/h bi rekel, da se nič kaj posebno ne napreza. Ampak vsak dan vozit tako: s tem motorjem no way..

David83 ::

krneki0001 je izjavil:

tomaz- je izjavil:

Ogromno ljudi se s takim avtom z veseljem vozi po mestu, iz Lj v Kamnik, v Ce, ipd... Pač ne mara vsak majhnega jajčka pa čeprav morda dela samo 5000km na leto.. In za zadovoljitev takšnih ljudi: evo - mondeo z majhnim motorčkom, ker 2.0 dizla za to ne rabiš..


Ko bi slovenci res tako gledali na te zadeve. Pa na najino žalost večina ne, ker za take vožnje mora še vedno biti VAG-ov 2.0 TDI v večini primerov.


in kaj je tu narobe, če folk noče met 1.0 jajčk? ker to sploh avto ni.

tomaz- ::

tomaz- je izjavil:

Saj se ni za pritoževat nad avtocesto, samo dejstvo je, da če si veliko na avtocesti in se rad voziš hitreje od reciva 140-150km/h , vzemi drug motor.. Za napisano je avto več kot dovolj zmogljiv.. Sigurno boš imel pa pri takšni vožnji nižjo porabo z dizlom, absolutno.. Ampak dosti lažje ga dizel niti ne poganja, ker nima toliko več navora od bencinskega, kot bi si mislil. MOj ima mislim, da 230Nm navora, kar je za ta avto dovolj, da lepo potegne in nimaš občutka, da bi ga bilo treba nevemkako "gnat v obrate".. Nikoli nisem prav potanko gledal obratov pri višjih hitrostih, ampak glede na tihost in relativno ne-problem doseči recimo 170-180km/h bi rekel, da se nič kaj posebno ne napreza. Ampak vsak dan vozit tako: s tem motorjem no way..


Ko pišem o hitrostih na avtocesti, mislim na to, da imaš oziroma hočeš imet konstantno na števcu vsaj 160-170km/h ( pustimo zakonsko omejitev ob strani zgolj za potrebe debate ) , potem ta motor ni primeren, ker bo pil bencin ko pijanec vino.. Ampak to ne pomeni, da s tem motorjem ne moreš konkretno presenetit marsikoga na avtocesti s pospeševanjem na prehitevalnem pasu - bi te presenetilo, kaj zmore ta malček.. zato pravim, ne blatim in ne tolčem po sodobnih dizlih, ČE so kupljeni za pravi namen.. So presneto dodelane zadeve, roko na srce..

David83 ::

tomaz- je izjavil:

Saj se ni za pritoževat nad avtocesto, samo dejstvo je, da če si veliko na avtocesti in se rad voziš hitreje od reciva 140-150km/h , vzemi drug motor.. Za napisano je avto več kot dovolj zmogljiv.. Sigurno boš imel pa pri takšni vožnji nižjo porabo z dizlom, absolutno.. Ampak dosti lažje ga dizel niti ne poganja, ker nima toliko več navora od bencinskega, kot bi si mislil. MOj ima mislim, da 230Nm navora, kar je za ta avto dovolj, da lepo potegne in nimaš občutka, da bi ga bilo treba nevemkako "gnat v obrate".. Nikoli nisem prav potanko gledal obratov pri višjih hitrostih, ampak glede na tihost in relativno ne-problem doseči recimo 170-180km/h bi rekel, da se nič kaj posebno ne napreza. Ampak vsak dan vozit tako: s tem motorjem no way..


moram priznat da se je Peugeot res potrudil z novimi avti, samo vseeno 1.2 motor nebi imel niti v 308, kaj šele v 3008 ali pa 5008. 2.0 Blue-HDI z EAT8 avtomatskim menjalnikom bi vzel.

tomaz- ::

Vidiš, zato ga pa imajo, da si tudi ti lahko zadovoljen, tako kot sem jaz s svojim.. LIVE AND LET LIVE - pravijo :)

David83 ::

Samo spremljam zadnje čase malo PSA koncern in prihajajoča citroen C5 in DS 7 crossback, sta tudi zelo dobra in obljubljajoča SUV-a srednjega razreda(bmw x3, audi Q5, GLC itd)

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

pri nas ga pa še žal ni, mi je pa res izredno všeč, še bolj kot P5008

MxxW5 ::

Jaz bi (če bi imel denar, kot rečeno :D ) preizkusil 1.2 in 1.5 HDI (2.0 je nepotreben za moje zahteve) z avtomatikom in bi se odločil glede na to, kako se kateri pelje in kaj se bolj splača za cca. 25-30k letno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MxxW5 ()

David83 ::

MxxW5 je izjavil:

Jaz bi (če bi imel denar, kot rečeno :D ) preizkusil 1.2 in 1.5 HDI (2.0 je nepotreben za moje zahteve) z avtomatikom in bi se odločil glede na to, kako se kateri pelje in kaj se bolj splača za cca. 25-30k letno.


novejši pametni avtomatiki manj pijejo kot ročni, včasih je pa bilo glih obratno.

lovro535v2 ::

ma kak 1.0TSI al pa 1.2TSI če hočeš met tih in močen motor pa de se ne trese kot traktor rabš Vsaj 8 cilindrov več jih je mirnejši je motor.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

facepalm ::

ah.. v8 je traktor. za umirjeno mestno voznjo rabis vsaj v10 nad 5l prostornine.

m0LN4r ::

Za kaj pa ne dajo v 0.9-1.2 po 4 cilindre? Saj lahko turbino pustijo enako navito k pr 3c, pa bi bili vsi srecni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Najboljši izkoristek je pri okoli pol kubika na cilinder. Do 1,5 bi "morali" bit vsi 3 cilindrični.

tomaz- ::

Saj praktično skoraj vsi že so :D

stara mama ::

Problem malih prostornin je zagotavljanje izkoristka in čistosti.
Problemi so bili predvsem pri tamalih dizlih in izpusti, zato so šli na enega manj, da so zadostili standardom.
Ekologija™ in Trajnost™

krneki0001 ::

MxxW5 je izjavil:

Spraševal sem zato, ker se je včasih govorilo, da torque-converterju bolj paše večja mašina, da se skratka z malimi motorji ne obnese najbolje (za te je potem verjetno bolj primerna dvojna sklopka). Očitno je tudi na tem področju tehnični napredek precejšen, da se tak menjalnik (kot pravi tomaz-) zelo dobro obnese tudi s tako majhno mašino in to v relativno velikem avtu (3008).

Itak je moje mnenje (s katerim se bo verjetno malokdo strinjal, ker ste tukaj povečini navdušeni avtomobilisti), da ga v Evropi brezveze serjemo z ročnimi menjalniki. Tu so Američani pametnejši od nas. Pri avtomatiku imaš manj dela, lahko se bolj osredotočiš na cesto, manj si utrujen, še posebej to velja za ustavi-spelji mestno vožnjo. Zato bi bil po mojem tudi pri manjših avtih, ki so namenjeni mestni vožnji ali pa vožnji od A do b, bolj primeren avtomatski menjalnik.

Ampak pri nas se po defaultu še vedno kupi ročni menjalnik pri vseh avtih, ki so manjši od C-klase. Kot kaže, bo šla Evropa na avtomatiko šele z električarji.


Tukaj gre bolj ko ne za cenejšo proizvodnjo, manjši stroški popravil in servisiranja.
Za moj avto je predpisana menjava olja in filtrov v menjalniku na 60.000 km. Olja gre 10 litrov v menjalnik, cena pa 15 evrov na liter, filter pa je v notranjosti menjalnika in je treba vzeti karter menjalnika dol, da menjaš filter. Zato filtra v veliki večini niti ne menjajo, ker se jim zdi brez veze, potem pa jamrajo da avtomatski menjalnik slabo deluje, pa znamka je kriva za menjalnik.
Pa tudi na ročnem menjalniku se pri subaruju menja olje na 60.000 kilometrov, ker je prednji diferencial v istem olju. Samo tam gre pa 4 litre olja, cena je pa 9 evrov na liter.

tomaz- je izjavil:

Pri P3008 moraš upoštevat, da je gajba res dokaj velika, ampak je za svojo velikost precej lahek in to se res pozna - mislim, da ima okoli 1250kg...


Pol je nekaj takega kot subaru outback od 2003 do 2009 letnika, ko so mu namesto pleha dali aluminij v blatnike, havbo, zadnjo havbo,... in ga olajšali na okoli 1450kg (4.8m dolg avto s stalnim 4x4 pogonom).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

NikolormousB ::

Če kupiš mondeota, ki je potovalno vozilo, z 1.0 motorjem, boš pričakoval, da se boš s takim avtom tudi vozil take ture. Pa ja ne boš rekel, da ta avto ni za to narejen?


Omejitve po Evropi so od 110 do 130kmh po avtocesti, okoli 90 na regionalki, za kar 1.0 ecoboost povsem zadošča. Dvomim, da kje obstaja 300km neomejenega autobahna skupaj, da bi lahko prakticiral takšno početje.

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Najboljši izkoristek je pri okoli pol kubika na cilinder. Do 1,5 bi "morali" bit vsi 3 cilindrični.


Najboljši izkoristek so vedno imeli in še imajo 333ccm cilindri. 1.5 bi moral biti inline 5 cilindrov, 2.0 pa 6 cilindrov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

krneki0001 ::

NikolormousB je izjavil:

Če kupiš mondeota, ki je potovalno vozilo, z 1.0 motorjem, boš pričakoval, da se boš s takim avtom tudi vozil take ture. Pa ja ne boš rekel, da ta avto ni za to narejen?


Omejitve po Evropi so od 110 do 130kmh po avtocesti, okoli 90 na regionalki, za kar 1.0 ecoboost povsem zadošča. Dvomim, da kje obstaja 300km neomejenega autobahna skupaj, da bi lahko prakticiral takšno početje.



V nemčiji je še vedno okoli 580 kilometrov avtoceste brez omejitev. Ne sicer v kosu, ampak dovolj, da se navoziš.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

c00L3r ::

Manj kot je cilindrov več je navora v nizkih obratih. Se pa zato tak agregat težje odvrti. To se zelo lepo opazi pri motornih kolesih, kjer so npr. na voljo 600ccm agregati s 1, 2 ali 4 cilindri. Manj kot je cilindrov, več je navora in zadeva res porine. V visokih obratih pa potem zmanjka moči. 4 cilinder 600ccm pa začne komaj pri 5000-7000 zares vleči (tukaj doseže največji navor) in se potem odvrti do 1200-1600.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c00L3r ()

NikolormousB ::

V nemčiji je še vedno okoli 580 kilometrov avtoceste brez omejitev. Ne sicer v kosu, ampak dovolj, da se navoziš.


In kje točno bi ti potem redno vozil 300km s hitrostjo 180kmh v enem kosu?
««
3 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20539780 (19079) pi pawr
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7120917 (6316) jest10
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446108577 (67459) Berserker
»

3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
34370827 (59678) tomaz-
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743197055 (162068) Spajky

Več podobnih tem