Forum » Na cesti » 1.0 TSI - 3 cilindri
1.0 TSI - 3 cilindri
NikolormousB ::
Ja ampak, proizvajalci dvigujejo cene avtom in za ta dnar dobis vedno manj. Se mal pa bos dal 30k za avto, notr pa bo 0,8 biturbo dva cilindra in bos po garanciji hodil na redne obiske v delavnice ali pa se sprijaznil z vedno vecjimi tresljaji.
To ni res. Avtomobili so danes v povprečju močnejši, hitrejši, bolj udobni, bolj varni, imajo več gadgetov...
Glede tresljajev pretiravaš, kot sem ti že povedal. Če bi bili tresljaji problem, ljudje ne bi kupovali dizlov. Če si tako občutljiv na tresljaje pa pač kupiš V6 in je zadeva rešena.
Tudi glede rednih obiskov delavnice pretiravaš. Imaš kakšne statistike okvar ali govoriš na pamet?
m0LN4r ::
Na to se bomo vrnili, ko bo epecarjev twingo star 15 let in imel cez 200kkm.
Na racun cesa, ker drugace se proizvajalcem racunica ne izide ? Delavci pa so tudi veliko boljse placani, kot 20 let nazaj.
Kje so prihranili? Pocenili lak, cink, pleh, plastiko, odstranili en cilinder in ga navili s turbotom, ki ga itak ti placas ce se pokvari.
To ni res. Avtomobili so danes v povprečju močnejši, hitrejši, bolj udobni, bolj varni, imajo več gadgetov...
Na racun cesa, ker drugace se proizvajalcem racunica ne izide ? Delavci pa so tudi veliko boljse placani, kot 20 let nazaj.
Kje so prihranili? Pocenili lak, cink, pleh, plastiko, odstranili en cilinder in ga navili s turbotom, ki ga itak ti placas ce se pokvari.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
facepalm ::
Na to se bomo vrnili, ko bo epecarjev twingo star 15 let in imel cez 200kkm.
ce bo slo po nacrtih, ga bom prodal cez cca 4.5 let s cca 180kkm na stevcu. ce se bo trenutni trend "nabijanja" km nadaljeval, bo pa verjetno prodan cez cca leto in pol s 110kkm zato, da bom dobil vec kot jurja zanj.
Utk ::
Do nedavnega so bili v takih avtih popularni 2.0 NA motorji. Danes pač naredijo pol manjši motor in nabijejo gor turbino in je zadeva podobna. Razlika je le v tem, da je 1.0 turbo malo bolj prožen.
1,6 ali 1,8 z malo turbino, v večjem avtu, čim bolj enostavna mašina, bi bila zanemarljivo dražja za naredit, če sploh, poraba bi bila ista, če ne manjša, avto bi bil pa raketa.
IL_DIAVOLO ::
Na to se bomo vrnili, ko bo epecarjev twingo star 15 let in imel cez 200kkm.
ce bo slo po nacrtih, ga bom prodal cez cca 4.5 let s cca 180kkm na stevcu. ce se bo trenutni trend "nabijanja" km nadaljeval, bo pa verjetno prodan cez cca leto in pol s 110kkm zato, da bom dobil vec kot jurja zanj.
Odrasel ded pa bi res moral voziti nekaj bolj konkretnega in predvsem vecjega.
facepalm ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Odrasel ded pa bi res moral voziti nekaj bolj konkretnega in predvsem vecjega.
od kje tebi podatek, da sem odrasel?:))
pa mimogrede.. res da prevozim cca 3kkm mesecno ampak avto se vozi ene 70% lokalno, ostalih 30% je v radiju 200km. v avtu se vozim vecinoma sam ali s svojo boljso polovico. za road trip 1x na leto bom pa tudi potrpel tistih bogih 3 do 5kkm. ce nebi, bi se vedno lahko najel kak avto za "odrasle" ala Golf.
nimas pojma kako je lepo imet mini avto na ozkih in ovinkastih cestah. se lahko umaknes tam, kjer se niti suv ne more:D
Tralala999 ::
Vozim 1.0 MPI že 4 leta, avto ima 100000 km, dela ko ura. Če potegnem črto poraba povprečno 5 l. Avto dela, ostal bo v familiji, naročil 1.0 TSI 115km, manj bo treba predvidevat, bo bolj ležerno po avtocesti. Tole nabijanje o tresenju in zvoku je subjektivne narave.
stara mama ::
Tole je recimo tipičen predstavnik trocilinderskih motorjev, še preden so bili ti popularni v avtih.
Zanesljivost je vsaj pri tem ogromna, ob redni menjavi olja gre motor tudi 50+ let.
Pa sicer tud tole, zanimiva zadeva za vozit in tudi zvok (sam meni mal premajhen motor, niti ni moj stil)
Zanesljivost je vsaj pri tem ogromna, ob redni menjavi olja gre motor tudi 50+ let.
Pa sicer tud tole, zanimiva zadeva za vozit in tudi zvok (sam meni mal premajhen motor, niti ni moj stil)
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
puginho ::
Kaj je sploh point te teme, brezvezno nabijanje kak so stari atmosferci oh in ah, te pa jih vozite, nam naprednim pa pustite da uživamo v turbinah. Naj samo še omenim, Fordov ecoboost 1.0, 5 let garancije brez omejitev km, glavni servis na 200 jurjev oz. 10 let, najbrž je zadeva res narejena da takoj crkne
Primerjava eboboost 1.0 vs Peugeot 1.6; poraba 6,5 L vs 8,5 L, prišparaš pri cestnini, boljši pospeški 1.0, ne vem kdo je tu nor?
Primerjava eboboost 1.0 vs Peugeot 1.6; poraba 6,5 L vs 8,5 L, prišparaš pri cestnini, boljši pospeški 1.0, ne vem kdo je tu nor?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: puginho ()
Utk ::
Pozabil si napisat, da je zdaj taka garancija, ker so prvih nekaj let ti motorčki crkovali kot po tekočem traku, še pred 100,000 km. Morda so zdaj kaj res rešili, morda pa ne.
Ja od navadnega 1,6 je lahko marsikaj boljše, ni pa boljši od 1,6 turbo, ki lahko ne bi bil nič dražji, ali pa par sto evrov, če že.
Ja od navadnega 1,6 je lahko marsikaj boljše, ni pa boljši od 1,6 turbo, ki lahko ne bi bil nič dražji, ali pa par sto evrov, če že.
Utk ::
Niti ne. Leta 2010 si dobil golfa 1,8 tsi za 18-19 jurjev, z veliko opreme. Danes za ta denar dobiš mlinček. Ja, tist 1,8 tsi je bil manj "napreden", ampak je letel, porabil pa ne tolk več kot si bi kdo mislil. Lahko tudi nič manj, odvisno kako voziš.
facepalm ::
leta 2018 pa dobis za cca 20k 1.6t (+-200hp), 0.9/1.0t (+-100hp) pa za cca 12k. govorimo o enakem avtu.
MxxW5 ::
Sem že napisal na temle forumu, pa bom še enkrat: ti motorji so nastali zaradi NEDC, ker pač pri počasni vožnji, nizkih obratih in počasnih pospeševanjih (NEDC preizkus) kurijo zelo malo. Tako lahko proizvajalec v brušuro napiše, da avto kuri 3,2 l/100 in ima 120 konjev. Avto pa je potem še zaradi davkov cenejši. Nič pa seveda o tem, da tak motor, če te konje tudi izkoristiš, pije 10 litrov, hkrati pa še bolj onesnažuje s trdimi delci kot starejši bencinarji.
Ko bo treba nove motorje testirati po WLTP, se bodo stvari spremenile. Ne v smislu, da bomo potem vozili 1.6 bencinarje brez turbine in 100 konji; spremembe bodo verjetno vsaj na začetku manjše. Tricilindraši bodo ostali (ker so cenejši za izdelavo), se bo pa po mojem nekoliko povečala kubatura.
Kasneje bodo spremembe večje (zaradi strožjih okoljskih norm). Vsi avti bodo čez par let vsaj t.i. "mild hybrids", kar pomeni, da bodo imeli elektromotorje, ki bodo motorju z notranjim izgorevanjem pomagali v tistih območjih delovanja, kjer je tak motor najmanj učinkovit. Ampak če je soditi po Toyoti in Hyundaiu, ti motorji ne bodo tricilindrski turbinci, ampak manj naviti motorji po atkinsonovem principu delovanja.
Ko bo treba nove motorje testirati po WLTP, se bodo stvari spremenile. Ne v smislu, da bomo potem vozili 1.6 bencinarje brez turbine in 100 konji; spremembe bodo verjetno vsaj na začetku manjše. Tricilindraši bodo ostali (ker so cenejši za izdelavo), se bo pa po mojem nekoliko povečala kubatura.
Kasneje bodo spremembe večje (zaradi strožjih okoljskih norm). Vsi avti bodo čez par let vsaj t.i. "mild hybrids", kar pomeni, da bodo imeli elektromotorje, ki bodo motorju z notranjim izgorevanjem pomagali v tistih območjih delovanja, kjer je tak motor najmanj učinkovit. Ampak če je soditi po Toyoti in Hyundaiu, ti motorji ne bodo tricilindrski turbinci, ampak manj naviti motorji po atkinsonovem principu delovanja.
facepalm ::
sej vemo, da vozimo 3 cinildrase zato, ker so nam jih podturili in ne zato, ker bi si jih zeleli. to kar prodajajo, to kupujemo. ce vsi proizvajalci silijo 3cyl v vozila pod 15k ni kupec kriv:)
jaz bi z veseljem kupil 4cyl turbo za isti denar
jaz bi z veseljem kupil 4cyl turbo za isti denar
Invictus ::
jaz sem trenutno na 3cyl 0.9tce (twingo).
kar se tice porabe.. ce gledam relacijo sluzba/dom, mi pije 5.5l/100km. kar je 2l manj od 4cyl getza 1.3 83hp in cca 4.5l manj od 4cyl 2.0t 168hp volvo s40.
Meni je ironija, da ti mali pizdeci kurijo ravno toliko goriva na 100km, kot večje limuzine/karavani.
A res ne znajo narediti malega šparovčka, ali pa ga preprosto ne morejo?
Tak avto bi moral kurit max 4l/100km. Kadarkoli...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
KAVINSKY ::
leta 2018 pa dobis za cca 20k 1.6t (+-200hp), 0.9/1.0t (+-100hp) pa za cca 12k. govorimo o enakem avtu.
Enakem? Golfa za 12 jurjev? Najcenejši je čez 15 jurjev. Pa še tu moraš vzeti 5 vratno verzijo, ker v osnovi oglašujejo ceno 3 vratne, katere pa ne moraš naročiti.
Cene so šle pri vseh gor. Še Dacia ni več poceni.
-valvoline- ::
Tricilindrcni mlincki niso nic slabsi k 4c, pac mal tresejo v prostem teku. Je pa dokazano 3c bolj sparljiv k 4c, manj trenja, manj se greje, manjsa teza. Sodobni 3c turbo mlinci benc in diz so zakon. Bomo vidl kaj bo naredo suzuki, razvijajo 3c motor kater bo mel en glavni cilinder z 80% prostornine ter dva manjsa pomozna bata da uravnavajo delovanje motorja in vibracije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
facepalm ::
leta 2018 pa dobis za cca 20k 1.6t (+-200hp), 0.9/1.0t (+-100hp) pa za cca 12k. govorimo o enakem avtu.
Enakem? Golfa za 12 jurjev? Najcenejši je čez 15 jurjev. Pa še tu moraš vzeti 5 vratno verzijo, ker v osnovi oglašujejo ceno 3 vratne, katere pa ne moraš naročiti.
Cene so šle pri vseh gor. Še Dacia ni več poceni.
mislil sem o enakem, kot 1 avto z dvema razlicnima motorjema 1.0 vs 1.6. razlika v ceni cca 40%.
@Invictus vecje limuzine kurijo 6l bencina? ali mislis na TDI? ce vozis te male jajcke, tako kot slovenec dizla, pades na vsaj 4.5l
D3m ::
-valvoline- je izjavil:
Tricilindrcni mlincki niso nic slabsi k 4c, pac mal tresejo v prostem teku. Je pa dokazano 3c bolj sparljiv k 4c, manj trenja, manj se greje, manjsa teza. Sodobni 3c turbo mlinci benc in diz so zakon. Bomo vidl kaj bo naredo suzuki, razvijajo 3c motor kater bo mel en glavni cilinder z 80% prostornine ter dva manjsa pomozna bata da uravnavajo delovanje motorja in vibracije.
Pa več olja gre v njih pri nekaterih.
|HP EliteBook|R5 6650U|
MxxW5 ::
Še nekaj bom dodal. Vedno se te razprave vodijo s predpostavko, da proizvajalci razvijajo motorje,ki so objektivno najboljši, najbolj optimalni in najboljše, kar se da s trenutno tehnologijo doseči.
To ni res.
Proizvajalec bo razvil in dal na trg motor, od katerega bo imel največji dobiček in ki hkrati izpolnjuje najbolj minimalne standarde, ki jih postavlja zakonodajalec. Motorji, ki so danes v avtih, niso tam zato, ker so najboljši za kupca, ampak zato, ker so, ob upoštevanju veljavne zakonodaje, za proizvajalca najcenejši. To je tudi razlog, da se je tako neprimeren standard, kot je NEDC, sploh obdržal toliko časa - ker so Nemci ves čas lobirali, da ja ostane čim dlje. Motorji, skladi z NEDC, so bili za proizvajalce bistveno cenejši in so jim prinašali večji dobiček, kot jim jih bodo tisti, ki bodo morali izpolnjevati WLTP.
NEDC je bil kot test porabe in onesnaževanja povsem fantazijski. Ker je WLTP je realnejši (žal baje ne povsem realen), logično pomeni, da bodo v prihodnosti avtomobili resnično porabili (in onesnaževali) manj, ne le na papirju.
Hipotetični primer. Če ima proizvajalec na voljo dva motorja, pri čemer prvi pije in onesnažuje npr. 30% manj kot drugi, drugi pa je za proizvajalca par EUR po kosu cenejši, pri čemer oba izpolnjujeta zakonske standarde, bo dal proizvajalec na trg drugega. Zato je tako pomembno, da so standardi in testi čim strožji.
To ni res.
Proizvajalec bo razvil in dal na trg motor, od katerega bo imel največji dobiček in ki hkrati izpolnjuje najbolj minimalne standarde, ki jih postavlja zakonodajalec. Motorji, ki so danes v avtih, niso tam zato, ker so najboljši za kupca, ampak zato, ker so, ob upoštevanju veljavne zakonodaje, za proizvajalca najcenejši. To je tudi razlog, da se je tako neprimeren standard, kot je NEDC, sploh obdržal toliko časa - ker so Nemci ves čas lobirali, da ja ostane čim dlje. Motorji, skladi z NEDC, so bili za proizvajalce bistveno cenejši in so jim prinašali večji dobiček, kot jim jih bodo tisti, ki bodo morali izpolnjevati WLTP.
NEDC je bil kot test porabe in onesnaževanja povsem fantazijski. Ker je WLTP je realnejši (žal baje ne povsem realen), logično pomeni, da bodo v prihodnosti avtomobili resnično porabili (in onesnaževali) manj, ne le na papirju.
Hipotetični primer. Če ima proizvajalec na voljo dva motorja, pri čemer prvi pije in onesnažuje npr. 30% manj kot drugi, drugi pa je za proizvajalca par EUR po kosu cenejši, pri čemer oba izpolnjujeta zakonske standarde, bo dal proizvajalec na trg drugega. Zato je tako pomembno, da so standardi in testi čim strožji.
Utk ::
mislil sem o enakem, kot 1 avto z dvema razlicnima motorjema 1.0 vs 1.6. razlika v ceni cca 40%.
Če bi 1,0 ignorirali, ker se mlinčkov ne kupuje, 1,6 bi bil pa predrag, in bi kupili kaj od konkurence, bi ta razlika v ceni hitro izginila. Pri hondi je razlika med 1,0 in 1,5 turbo 2 jurja, pa še to je napihnjeno.
facepalm ::
mlincke se kupuje.. masovno:)
sploh pa kdo potrebuje velike motorje v malih jajckih?
ce pa kdo kupi octavio karavan 1.0tsi, si je pa sam kriv:)
sploh pa kdo potrebuje velike motorje v malih jajckih?
ce pa kdo kupi octavio karavan 1.0tsi, si je pa sam kriv:)
fikus_ ::
Stara mama, tisti tvoj IMT ima 100 - 200 kilski vztrjnik, da bolj mirno teče!
Sicer pa vsak svojega konja hvali, pa če tudi je šepavo kljuse.
1.0 in podobni mlinčki so bili modna "muha", sforsirana s strani proizvajalcev in njihovega piara. Kako se pa bodo dejansko obnesli, bo pa pokazal čas. Od znancev slišim izjave za in proti.
Ali si lasti kdo avto z 1.0 ali podobnim motorjem in da je naredil recimo 300 kkm ali več? Zanimajo me izkušnje.
Sicer pa vsak svojega konja hvali, pa če tudi je šepavo kljuse.
1.0 in podobni mlinčki so bili modna "muha", sforsirana s strani proizvajalcev in njihovega piara. Kako se pa bodo dejansko obnesli, bo pa pokazal čas. Od znancev slišim izjave za in proti.
Ali si lasti kdo avto z 1.0 ali podobnim motorjem in da je naredil recimo 300 kkm ali več? Zanimajo me izkušnje.
Utk ::
KAVINSKY ::
Če se te motorčke redno vzdržuje ne bi smeli imeti težav z 200k+. Tudi TDI lahko odpove, če ne menjuješ redno olja in filtrov.
njyngs ::
m0LN4r ::
Kaj je sploh point te teme, brezvezno nabijanje kak so stari atmosferci oh in ah, te pa jih vozite, nam naprednim pa pustite da uživamo v turbinah. Naj samo še omenim, Fordov ecoboost 1.0, 5 let garancije brez omejitev km, glavni servis na 200 jurjev oz. 10 let, najbrž je zadeva res narejena da takoj crkne
Primerjava eboboost 1.0 vs Peugeot 1.6; poraba 6,5 L vs 8,5 L, prišparaš pri cestnini, boljši pospeški 1.0, ne vem kdo je tu nor?
Ne, debata ni NA proti turbo, ampak 3 cilinderski malcek z mocno navitim turbotom proti 4 cilindrom z mal vecjim motorjem in manj navitim turbom. Tiste ki v debato vlecejo extremne primere, ni treba upostevat.
Kot ce bi se pogovarjali o pleskavici proti cevapu, potem pa en prileti notr z steakom v debato.
Se enkrat si to poglej:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
-valvoline- je izjavil:
Tricilindrcni mlincki niso nic slabsi k 4c, pac mal tresejo v prostem teku. Je pa dokazano 3c bolj sparljiv k 4c, manj trenja, manj se greje, manjsa teza. Sodobni 3c turbo mlinci benc in diz so zakon. Bomo vidl kaj bo naredo suzuki, razvijajo 3c motor kater bo mel en glavni cilinder z 80% prostornine ter dva manjsa pomozna bata da uravnavajo delovanje motorja in vibracije.
En cilinder je ze staro kot mati zemlja, ta se vec ne trese v prostem teku, temu bi ze jaz rekel, da hopsa.
Zdaj pa se en turbo gor in en ogromen vztrajnik pa bo.
V teh traktorjih je vztrajnik tako velik, da lahko cilinder par krogov izpusti pa se ne bo ugasnil.
Ja sej, traktor trend gre tut v avte. Ves kak poskocen je ta Stayr v vsaki vrzini, skoci na Xkmh v sekundi xD
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
blackbfm ::
Jz tresenja sploh nikol ne bi opazu (90tce), ce ne bi nekateri tok to omenjal po forumih
facepalm ::
v capturju je tresenje skoraj neopazno. v cliotu IV in twingotu pa ga ne mores zgresit:)
gile ::
Evo še moja izkušnja s tem mlinčkom...
Pa da ne bo kakšne pomote, zgodovina mojega voznega parka je bila paleta različnih 4 in 6 valjnikov, od bencinskih do dizelskih, razne Mazde, Audiji in Passati, da ne omenjam različnih službenih avtomobilov.
Kot nov avto sem si omislil octavio karavan z mlinčkom 1,2 (več sodelavcev ima podobno, vsi jih hvalijo). Žal sem bil prepozen, 1,2 ni bil več v prodaji, izvoli 1,0 TSI. Skeptičen sem šel na testno vožnjo. Molnar, ti si po dveh dneh videl, da to ni to? Jaz sem po petih minutah videl, da to je to. Prodajalec je bil presenečen, ko sem se vrnil po petih minutah in rekel: kupim.
Po letu in pol, skoraj 30.000 prevoženih km: Še vedno presenečen nad navorom, avto potegne bolj kot bi pričakoval. Poraba? Ko vozi žena, 6l, ko ga vozim sam, 5l, če ga malo bolj šparam, pod 5l. Če ga pohodim, pa hitro skoči na 8 in več. Ampak za kaj takega niti ne čutim potrebe.
Tresljaji? Komaj opazni v prostem teku in če ga pohodiš do konca pri 1.500 rpm. Od 2.000 rpm naprej več ni ničesar čutiti. Točka 4. molnarjeve objave: a si ti sploh že kdaj vozil avto s turbino? Turbo luknja je pač dejstvo, potem pa...
Vsake toliko časa, da se malo psihološko pripravim na to, kaj me čaka, poguglam: "1.0 tsi problems". Google na najde nobenih problemov s tem mlinčkom. Kaj bo pri 200.000 km? Verjetno bo turbina zgorela, stopila se bo glava motorja in podobno, a to me ne zanima, tako dolgo itak nisem imel nobenega avta.
Pač proizvajalci so si preračunali, da je ceneje en cilinder odrezat in ga nadomestit s poceni pihalnikom. Ampak, če dela, dela. Sem pa vozil tudi 1.0 ecoboost. No tam pa je dejansko čutit nekoliko več vibracij, pa se jih tudi hitro navadiš.
V glavnem, zaenkrat zadovoljen s tem mlinčkom v octaviji karavan. Na morje s polnim avtom ljudi in prtljage?. Malo se pozna več teže, drastično pa spet ne.
Pač vsak svojega konja hvali, evo, še jaz malo svojega...
Pa da ne bo kakšne pomote, zgodovina mojega voznega parka je bila paleta različnih 4 in 6 valjnikov, od bencinskih do dizelskih, razne Mazde, Audiji in Passati, da ne omenjam različnih službenih avtomobilov.
Kot nov avto sem si omislil octavio karavan z mlinčkom 1,2 (več sodelavcev ima podobno, vsi jih hvalijo). Žal sem bil prepozen, 1,2 ni bil več v prodaji, izvoli 1,0 TSI. Skeptičen sem šel na testno vožnjo. Molnar, ti si po dveh dneh videl, da to ni to? Jaz sem po petih minutah videl, da to je to. Prodajalec je bil presenečen, ko sem se vrnil po petih minutah in rekel: kupim.
Po letu in pol, skoraj 30.000 prevoženih km: Še vedno presenečen nad navorom, avto potegne bolj kot bi pričakoval. Poraba? Ko vozi žena, 6l, ko ga vozim sam, 5l, če ga malo bolj šparam, pod 5l. Če ga pohodim, pa hitro skoči na 8 in več. Ampak za kaj takega niti ne čutim potrebe.
Tresljaji? Komaj opazni v prostem teku in če ga pohodiš do konca pri 1.500 rpm. Od 2.000 rpm naprej več ni ničesar čutiti. Točka 4. molnarjeve objave: a si ti sploh že kdaj vozil avto s turbino? Turbo luknja je pač dejstvo, potem pa...
Vsake toliko časa, da se malo psihološko pripravim na to, kaj me čaka, poguglam: "1.0 tsi problems". Google na najde nobenih problemov s tem mlinčkom. Kaj bo pri 200.000 km? Verjetno bo turbina zgorela, stopila se bo glava motorja in podobno, a to me ne zanima, tako dolgo itak nisem imel nobenega avta.
Pač proizvajalci so si preračunali, da je ceneje en cilinder odrezat in ga nadomestit s poceni pihalnikom. Ampak, če dela, dela. Sem pa vozil tudi 1.0 ecoboost. No tam pa je dejansko čutit nekoliko več vibracij, pa se jih tudi hitro navadiš.
V glavnem, zaenkrat zadovoljen s tem mlinčkom v octaviji karavan. Na morje s polnim avtom ljudi in prtljage?. Malo se pozna več teže, drastično pa spet ne.
Pač vsak svojega konja hvali, evo, še jaz malo svojega...
springfield ::
mlincke se kupuje.. masovno:)
sploh pa kdo potrebuje velike motorje v malih jajckih?
ce pa kdo kupi octavio karavan 1.0tsi, si je pa sam kriv:)
Sej dokler ostanejo v malih avtih res ni problem. Golf in gor pa ne hvala. Tudi poraba je potem velika.
To pa kar malo na pamet, ne? Imam 1.2 TSI v Octavii Combi pa je povprecna poraba 6.25, pa se to, ker sem prvo leto imel zlo kratke razdalje(< 5km). Zadnje case je poraba ob tankanju skoraj vedno pod 6. Ce ves, da je to druzinski in ne sportni avto, je to cisto dovolj. Se da tudi normalno prehitevat, le menjat je treba. Za dirkanje pa ti motorji seveda niso.
Dvomim, da je 1.0 TSI toliko slabsi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()
tomaz- ::
sam si lastim novi P3008 1,2 puretech 130KM -zdaj bo počasi star 8 mesecev... Bi se še enkrat odločil za nakup - definitvno, brez oklevanja.. Pa sem prej vozil 2.0Hdi 136KM kar nekaj let..
Utk ::
springfield je izjavil:
To pa kar malo na pamet, ne? Imam 1.2 TSI v Octavii Combi pa je povprecna poraba 6.25, pa se to, ker sem prvo leto imel zlo kratke razdalje(< 5km). Zadnje case je poraba ob tankanju skoraj vedno pod 6. Ce ves, da je to druzinski in ne sportni avto, je to cisto dovolj. Se da tudi normalno prehitevat, le menjat je treba. Za dirkanje pa ti motorji seveda niso.
Dvomim, da je 1.0 TSI toliko slabsi.
Kolega ima mazdo 2,0 bencinarja pa tudi pride brez problema pod 6 litrov. In ja, 1,0 porabi več kot 1,2 v težjem avtu. Razen ob ekstremnem jajcanju. Poglej si porabo po prospektu pri golfu pri 1,0 in 1,4-1,5 bencinarju. Razlika je minimalna. V resnici porabi 1,0 seveda več, ker se večina ne jajca tako kot na testu porabe - če se, je pa še 1,0 preveč, se strinjam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
springfield ::
springfield je izjavil:
To pa kar malo na pamet, ne? Imam 1.2 TSI v Octavii Combi pa je povprecna poraba 6.25, pa se to, ker sem prvo leto imel zlo kratke razdalje(< 5km). Zadnje case je poraba ob tankanju skoraj vedno pod 6. Ce ves, da je to druzinski in ne sportni avto, je to cisto dovolj. Se da tudi normalno prehitevat, le menjat je treba. Za dirkanje pa ti motorji seveda niso.
Dvomim, da je 1.0 TSI toliko slabsi.
Kolega ima mazdo 2,0 bencinarja pa tudi pride brez problema pod 6 litrov. In ja, 1,0 porabi več kot 1,2 v težjem avtu. Razen ob ekstremnem jajcanju.
Po tej logiki bi vsi morali imet 5l motorje, ker bi najmajn pili
krneki0001 ::
Koliko je pa potem prava potovalna hitrost takega avtomobila s tremi cilindri in 1000ccm? 110? 120km/h? Ker verjetno pri višjih obratih zadeva začne piti bencin z vrtincem.
Mislim ko kruzaš po avtocestah v nemčiji, tam ko še imajo brez omejitev. Ker jaz s svojim brez problema tam med 150 in 180km/h vozim, brez da bi se mašina matrala ali bila na visokih obratih (180km/h je tam približno pri 4250rpm, kar je za bencinarja relativno nizko.)
Mislim ko kruzaš po avtocestah v nemčiji, tam ko še imajo brez omejitev. Ker jaz s svojim brez problema tam med 150 in 180km/h vozim, brez da bi se mašina matrala ali bila na visokih obratih (180km/h je tam približno pri 4250rpm, kar je za bencinarja relativno nizko.)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
krneki0001 ::
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
springfield ::
krneki0001 je izjavil:
Koliko je pa potem prava potovalna hitrost takega avtomobila s tremi cilindri in 1000ccm? 110? 120km/h? Ker verjetno pri višjih obratih zadeva začne piti bencin z vrtincem.
Mislim ko kruzaš po avtocestah v nemčiji, tam ko še imajo brez omejitev. Ker jaz s svojim brez problema tam med 150 in 180km/h vozim, brez da bi se mašina matrala ali bila na visokih obratih (180km/h je tam približno pri 4250rpm, kar je za bencinarja relativno nizko.)
Komot sem se vozil 180 po stevcu, res da, ko sem stisnil na gas, me ni prileplo v sedez, ampak se ni mucil. Obrati pa se tudi se bli nizki.
blackbfm ::
v capturju je tresenje skoraj neopazno. v cliotu IV in twingotu pa ga ne mores zgresit:)
Govorim za cliota.. ja ko gre v idle začutis da ga strese, ampak to ni traktor varjanta, ali moteče ali karkoli.. zelo daleč od tega. To bo povprečen človek opazu tok kot mrtev pixel na 500dpi displeju
če pa nočeš "tresenja" potem moraš gledat rolls royca, ne pa cliota
puginho ::
krneki0001 je izjavil:
Koliko je pa potem prava potovalna hitrost takega avtomobila s tremi cilindri in 1000ccm? 110? 120km/h? Ker verjetno pri višjih obratih zadeva začne piti bencin z vrtincem.
Mislim ko kruzaš po avtocestah v nemčiji, tam ko še imajo brez omejitev. Ker jaz s svojim brez problema tam med 150 in 180km/h vozim, brez da bi se mašina matrala ali bila na visokih obratih (180km/h je tam približno pri 4250rpm, kar je za bencinarja relativno nizko.)
140 = 3200 obratov, 6 prestava, pije majn ko 6 brez klime
facepalm ::
Govorim za cliota.. ja ko gre v idle začutis da ga strese, ampak to ni traktor varjanta, ali moteče ali karkoli.. zelo daleč od tega. To bo povprečen človek opazu tok kot mrtev pixel na 500dpi displeju
če pa nočeš "tresenja" potem moraš gledat rolls royca, ne pa cliota
se strinjam. sej sem rekel, da trese ampak je dalec od kakega dizla. se Bmw 520d trese bolj v idle kot mali prdec twingo.
pac vsak kupi kar rabi. 4cyl turbo je sigurno udobnejsi in proznejsi od 3cyl. ni pa vedno primernejsi. sploh ce je teza vozila in cena pomemben faktor.
LordNacho ::
2013 1.0 ecoboost Fiesta facts from experience.
100HP/170Nm, cipiran na 130/240.
Performance:
- Pod 2000, 2200 (priporoceni obrati za menjavo v visjo prestavo :P) mrtev in veliko tresljajev. Nad 2500 odlicno. (basicaly the same tud pred cipiranjem)
- 9/10s 100-160km/h, cca 20s 100-180
- 140km/h; 3200 obratov; 6,5 litra porabe (s konstantno voznjo 5,5)
- 160km/h; 3700 - 4000 obratov; 7,5 litra (s konstantno voznjo 6,5)
- 180km/h; 4400 obratov; 9 litrov (s konstantno voznjo 7,5-8)
Reliability:
- 40k; Zamenjana cev za hladilno tekocino (garancija)
- 70k; Zamenjan motor (hladilna tekocina prisla v glavo motorja - pojasnilo s servisa) (kulance)
Performance motorja ni kaj grajat. Glede reliability-ja je pa vprasanje - pri meni treba upostevat, da je motor cipiran in malce drugacen od tistih 125HP in 140HP razlicic (sklepam po tem, da Mountune ponuja predelave z garancijo samo za 125 in 140 konjske razlicice) + eno od prvih let izdelave.
100HP/170Nm, cipiran na 130/240.
Performance:
- Pod 2000, 2200 (priporoceni obrati za menjavo v visjo prestavo :P) mrtev in veliko tresljajev. Nad 2500 odlicno. (basicaly the same tud pred cipiranjem)
- 9/10s 100-160km/h, cca 20s 100-180
- 140km/h; 3200 obratov; 6,5 litra porabe (s konstantno voznjo 5,5)
- 160km/h; 3700 - 4000 obratov; 7,5 litra (s konstantno voznjo 6,5)
- 180km/h; 4400 obratov; 9 litrov (s konstantno voznjo 7,5-8)
Reliability:
- 40k; Zamenjana cev za hladilno tekocino (garancija)
- 70k; Zamenjan motor (hladilna tekocina prisla v glavo motorja - pojasnilo s servisa) (kulance)
Performance motorja ni kaj grajat. Glede reliability-ja je pa vprasanje - pri meni treba upostevat, da je motor cipiran in malce drugacen od tistih 125HP in 140HP razlicic (sklepam po tem, da Mountune ponuja predelave z garancijo samo za 125 in 140 konjske razlicice) + eno od prvih let izdelave.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 39780 (19079) | pi pawr |
» | Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20917 (6316) | jest10 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 108576 (67458) | Berserker |
» | 3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 70827 (59678) | tomaz- |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 197055 (162068) | Spajky |