» »

Dizel apokalipsa na vidiku

Dizel apokalipsa na vidiku

««
19 / 24
»»

Invictus ::

zmaugy je izjavil:

Trdim samo, da je bil "zanimiv tajming". Ne pozabit, v katero smer grejo Američani danes (izstop iz okoljskih sporazumov, premog, kreten na vrhu EPA...).
In oni očitajo VW, ko je povsem jasno, da gre za ekonomsko vojno. Mi bebčki pa seveda kot natrenirane opice kimamo in se streljamo v lastno koleno.

Tukaj je to čisto res. Pač malo prikrita trgovinska vojna, ki gre zdaj bolj na odprto polje. Hint: carine na jeklo...

zmaugy je izjavil:

Ta antidizel histerija je pretirana, na kratke proge se bojo dizli nadomeščali z umazanimi bencinarji, ki pumpajo več CO2 v atmosfero, čeprav so novi dizli zelo čisti in bi komot lahko zdržali do normalnega prehoda na EVje (normalnega tudi glede infrastrukture).

CO2 ni umazan, saje in dušikovi oksidi pa so... Če ne verjameš, vprašaj domačo rožo. Ona hlasta po CO2...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

zmaugy ::

Efekti CO2 so nesporni. Po drugi strani saje zadrži filter trdnih delcev, NOx pa adblue.

PS: NOx se v zemlji z vodo spremenijo v nitrate, ki so gnojilo za rastline.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

feryz ::

Tudi NOx je zlahka rešljiv. Namesto križanja, bi zapovedali dodatek, recimo Adblue.
Ampak.., to pomeni strošek. Ljudje, ki za en evro prihranka, prevozijo 20 km po desetih štacunah, tega ne bi prenesli.

Sparkxl ::

Sem se ravno danes zjutraj peljal za enim citroen picaso dizlom s kolesom, tak fino hladni motor še, me je lepo pognojil ja z nox delci

feryz ::

Si še živ!?
Sicer če ima EURO6 motor, se nimaš kaj pritoževati. Je vse BP.

Sparkxl ::

feryz je izjavil:

Tudi NOx je zlahka rešljiv. Namesto križanja, bi zapovedali dodatek, recimo Adblue.
Ampak.., to pomeni strošek. Ljudje, ki za en evro prihranka, prevozijo 20 km po desetih štacunah, tega ne bi prenesli.


Itak da ne, trakotristi so zelo šparovni ljudje. Šparajo za vsako ceno, pa naj stane kolko hoče. Če (ko) crkne turbina, šobe, ERG, DPF in preostali potrošni material, to sploh nima veze, edino kar resnično šteje je liter manj porabe

feryz ::

Če lahko prepoveš traktor v mestu, lahko tudi zapoveš, da je treba dodatek tankati. Če se želiš voziti. Škarje in platno.

zmaugy ::

Sparkxl je izjavil:

feryz je izjavil:

Tudi NOx je zlahka rešljiv. Namesto križanja, bi zapovedali dodatek, recimo Adblue.
Ampak.., to pomeni strošek. Ljudje, ki za en evro prihranka, prevozijo 20 km po desetih štacunah, tega ne bi prenesli.


Itak da ne, trakotristi so zelo šparovni ljudje. Šparajo za vsako ceno, pa naj stane kolko hoče. Če (ko) crkne turbina, šobe, ERG, DPF in preostali potrošni material, to sploh nima veze, edino kar resnično šteje je liter manj porabe


In ker je nekaj takšnih kretenov na cesti, je treba prepovedat dizle. Ne avte kontrolirat na tehničnem pregledu, ker seveda potem bi se kontroliralo tudi umazane bencince, to pa ne bi bilo fino, ane?
Ko te kreten zaplini z bencincem, iz katerega se kadi dim že malo modre barve ali z dizlom, iz katerega bruhajo oblaki saj, nimaš kaj narediti, ker ni službe, ki bi se čutila dolžna ukrepati.
Dajmo kar prepovedat vse bencince in vse dizle. Seveda vključno s kombiji, ki itak najbolj svinjajo s sajami in s tovornjaki.
Easy.

K0l1br1 ::

Zanimivo, kako je razpadla debata, ko se je navrglo o škodljivosti turbobencinarjev. Kar zmanjkalo sape gonji. Trenutno, največ, kar zmorejo hajterji, je, da so hladni dizli škodljivi. DPF dela takrat na polno.

zmaugy ::

Pa smešni argumenti, kako se vozi brez adblue in prišpara. Adblue je zelo poceni, če ga seveda ne kupuješ v embalaži ampak ga natankaš.
Poleg tega mislim da brez adblue softver ne bo dovolil vožnje.

MH0 ::

krneki0001 je izjavil:

...
1 turbo bencinar je 10x bolj škodljiv kot turbo dizel in 100x bolj od navadnega bencinarja.

Pri tem je treba biti "fer" in meriti v mestnem režimu vožnje in ne pri polni obremenitvi.

MH0 ::

zmaugy je izjavil:

Pa smešni argumenti, kako se vozi brez adblue in prišpara. Adblue je zelo poceni, če ga seveda ne kupuješ v embalaži ampak ga natankaš.
Poleg tega mislim da brez adblue softver ne bo dovolil vožnje.

Točno tako in na 1000km ga načeloma porabiš manj, kot liter. Če ni zmrznjen. :-)

andromedar ::

Adblue je poceni, DPF dela na polno.

Tisti, ki so najbolj problematični (in teh je pri nas OGROOOOOMNO) ne uporabljajo ne enega in ne drugega.

Jaz sem za totalno kontrolo na tehničnem pregledu.

Zapove se, da avtomobili od določenega letnika dalje morajo imeti eno ali drugo (ali oboje) v delujočem stanju. V kolikor tega na tehničnem nimajo, ne izdelajo.

Enako bencici turbaki - tam več ali manj lahko le kontroliraš emisije ali so skladne z uradnimi podatki, ker so dokaj novi.
Eh?

Utk ::

Manj kot liter na 1000 km so ga porabili VW-ji v prometu, zato pa imamo par let kasneje to temo. Na testu je bila pa seveda druga pesem...ja, niti 2 litra na 1000 km ni omembe vredna količina, je pa problem, da mora imet potem avto 25 litrski tank za to, in ne 12, da zdrži od servisa do servisa.

Invictus ::

Dokler se da na naših tehničnih servisih za 20 EUR bakšiša spraviti skozi vsak avto, mora res razpadati da ne gre skozi, je vsaka debata o tehnični ustreznosti le teh brezzvezna...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

krneki0001 ::

zmaugy je izjavil:

Efekti CO2 so nesporni. Po drugi strani saje zadrži filter trdnih delcev, NOx pa adblue.

PS: NOx se v zemlji z vodo spremenijo v nitrate, ki so gnojilo za rastline.


Filtri trdnih delcev zadržijo trdne delce samo ko so novi, stari in izrabljeni ne več. Koliko jih pa te filtre menja?

NOx v zemlji ja, v človeških pljučih pa?

MH0 ::

Utk je izjavil:

Manj kot liter na 1000 km so ga porabili VW-ji v prometu, zato pa imamo par let kasneje to temo. Na testu je bila pa seveda druga pesem...ja, niti 2 litra na 1000 km ni omembe vredna količina, je pa problem, da mora imet potem avto 25 litrski tank za to, in ne 12, da zdrži od servisa do servisa.

Vir?
https://changeforblue.uk/

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Manj kot liter na 1000 km so ga porabili VW-ji v prometu, zato pa imamo par let kasneje to temo. Na testu je bila pa seveda druga pesem...ja, niti 2 litra na 1000 km ni omembe vredna količina, je pa problem, da mora imet potem avto 25 litrski tank za to, in ne 12, da zdrži od servisa do servisa.


Ah, full force of USA marketing proti EU firmi in tehnologiji. V vsakem primeru se adblue porabi več kot 1 L na 1000 km. Pa še vseeno ni drago.

zmaugy ::

krneki0001 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Efekti CO2 so nesporni. Po drugi strani saje zadrži filter trdnih delcev, NOx pa adblue.

PS: NOx se v zemlji z vodo spremenijo v nitrate, ki so gnojilo za rastline.


Filtri trdnih delcev zadržijo trdne delce samo ko so novi, stari in izrabljeni ne več. Koliko jih pa te filtre menja?

NOx v zemlji ja, v človeških pljučih pa?


Avto se servisira po planu servisiranja. Drugače gremo na javni prevoz.

CO2:



9:40



4:10

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

D3m ::

feryz je izjavil:

Tudi NOx je zlahka rešljiv. Namesto križanja, bi zapovedali dodatek, recimo Adblue.
Ampak.., to pomeni strošek. Ljudje, ki za en evro prihranka, prevozijo 20 km po desetih štacunah, tega ne bi prenesli.


AdBlue so dodaja na slabih 10k kilometrov.

Liter AdBlue je 0,5 eur/l

Pretiravate na polno.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

MH0 je izjavil:

Utk je izjavil:

Manj kot liter na 1000 km so ga porabili VW-ji v prometu, zato pa imamo par let kasneje to temo. Na testu je bila pa seveda druga pesem...ja, niti 2 litra na 1000 km ni omembe vredna količina, je pa problem, da mora imet potem avto 25 litrski tank za to, in ne 12, da zdrži od servisa do servisa.

Vir?
https://changeforblue.uk/

Resno, tvoj vir so prospekti? Resno?
https://www.forbes.com/sites/bertelschm...

feryz ::

Mi ne pretiravamo, mi ga uporabljamo.

zmaugy ::

@UTK: V bistvu ga gre malenkost več kot 1 L na 1000 km. In avto brez adblue ne bo vžgal (kolega z A6 mi je povedal, da so ga odpeljali na servis, čeprav je bil doseg adblue še nekaj 100 km. Je pa ignoriral nekaj opozoril).

Utk ::

Pusti ti kolk ga gre, pomembno je kolk ga bi moralo it, da bi bli ti avti v resnici legalni. Pa se strinjam, da ga v nobenem primeru ne gre tolk, da bi bil to nek strošek, je pa strošek za proizvajalca večji tank, večja teža, manj prtljažnika, itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MH0 ::

Utk je izjavil:

MH0 je izjavil:

Utk je izjavil:

Manj kot liter na 1000 km so ga porabili VW-ji v prometu, zato pa imamo par let kasneje to temo. Na testu je bila pa seveda druga pesem...ja, niti 2 litra na 1000 km ni omembe vredna količina, je pa problem, da mora imet potem avto 25 litrski tank za to, in ne 12, da zdrži od servisa do servisa.

Vir?
https://changeforblue.uk/

Resno, tvoj vir so prospekti? Resno?
https://www.forbes.com/sites/bertelschm...

Pri 20k so mi ga dolili na servisu (ni še javljal, da je treba doliti), pri 40k pa sem sam nalil 17+ litrov v skoraj prazen rezervoar.
Poraba nafte ca. 6,5.
Seveda pa bo kak avto porabil več, kak drug pa manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MH0 ()

K0l1br1 ::

Utk je izjavil:

Pusti ti kolk ga gre, pomembno je kolk ga bi moralo it, da bi bli ti avti v resnici legalni. Pa se strinjam, da ga v nobenem primeru ne gre tolk, da bi bil to nek strošek, je pa strošek za proizvajalca večji tank, večja teža, manj prtljažnika, itd.



Koga briga, če so legalni ali pa ne, važno je, da ne pacajo. In pacajo zaekrat vsi, tudi tvoj clio. Jasno mi je, da te boli, da tvoji ljubljeni bencinarji svinjajo bolj kot turbodizli, čeprav si pred časom imel polna usta čez dizle, čez bencinarje, razen politične floskule še nisi prišel. Dokler boste taki srali vsepočez, se ljudem ni bati, da se bo karkoli izboljšalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

Utk ::

Ne, moj bencinar in plinski šporhet pacata manj od vsakega dizla. In še legalna sta. Po dizlu pa serjem že vsaj 15 let, oz. vsaj 13 let preden je to postalo moderno.

Tudi po DI bencinarjih sem sral preden si ti vedel kaj to je. Morda še danes ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

K0l1br1 ::

Utk je izjavil:

Ne, moj bencinar in plinski šporhet pacata manj od vsakega dizla. In še legalna sta. Po dizlu pa serjem že vsaj 15 let, oz. vsaj 13 let preden je to postalo moderno.

Tudi po DI bencinarjih sem sral preden si ti vedel kaj to je. Morda še danes ne.

Itak, tvoj bencinar škodi mojim pljučem. Svinjaš, utk, svinjaš.

Utk ::

Jasno da škodi. Ampak dizel da še bolj, in preko vseh mej, pa še teh ubogih mej, ki so, v resnici nihče ne kontrolira. Jaz sem za to, da se na tehničnih resno pregleduje izpuhe, tudi za moje avte. Za dizelaše je to najhujša nočna mora. Marsikater 5 let star bi šel direktno na odpad.

K0l1br1 ::

Utk je izjavil:

Jasno da škodi. Ampak dizel da še bolj,
Jasno je edino, da še manj. Zagovorniki bencinarjev ste krivi, da ste napeli folk, naj kupuje turbobencinarje, ne, ker so čistješi, ampak ker so čistejši kot dizli. Hinavščina takrat, hinavščina sedaj.

fikus_ ::

AdBlue že prodajajo v Hoferju :|
https://www.hofer.at/de/angebote/von-do...

zmaugy ::

Na Petrolu je še cenejši na pipi.

al1976 ::

Meni je pa licemerstvo avto industrije in institucij ignoriranje plinske alternative... Recimo na EU nivoju bil lahko imeli na dolgi rok win win že desetletja nazaj. Ekološke izpuste in pa manj odvisnosti...

Države pa itak zivjo od davka na naftne derivate. Če mislite, da bodo elekrtična vozila šla mimo tega, ko bodo masovno v uporabi je utopija. Da ne omejam da se mora cela infrastruktura še postavit. Consumerja pa bo stalo enako kot danes, če ne še več.

Utk ::

K0l1br1 je izjavil:

Utk je izjavil:

Jasno da škodi. Ampak dizel da še bolj,
Jasno je edino, da še manj. Zagovorniki bencinarjev ste krivi, da ste napeli folk, naj kupuje turbobencinarje, ne, ker so čistješi, ampak ker so čistejši kot dizli. Hinavščina takrat, hinavščina sedaj.

Ne turbobencinarji, ampak DI bencinarji (se pač vidi da itak nimaš pojma) so problem. Hinavščina je pa v tem, da so proizvajalci navajeni goljufat in goljufajo naprej, ker itak niso kaznovani. Zato smo nekateri nehinavsko od začetka navijali, da se lastnike VW razlasti (pač tako da se striktno kaznuje vse, vse avte pa resno popravi ali spreša), vodstvo pa kompletno zamenja. To bi bilo naboljše in najcenejše.

K0l1br1 ::

What a relief, ker turbobencinarji nimajo direktnega vbriga in ker visok tlak in temperatura ni povezana z načinom vbrizga. Pazi, da te ne zaposlijo kje v avtoindustriji, pa cliota v graben, ker smrdi za njimi po amonijaku.

Utk ::

Turbo in direktni vbrizg nimata nobene povezave. Direktni vbrizg je komot brez turbine, in turbine brez direktnega vbrizga. Opel recimo je bil eden zadnjih, ki je imel turbake brez DI, pa zakaj bi, če vsi drugi svinjajo nekaznovani...zdaj ima še on. Mislim da je ostal samo še fiat.

Machete ::

LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

m0LN4r ::

Najboljs da se skup vsedete in nardite en avto, ki bo sadil rozice.
Ce vam uspe bo to naslednji balaknski hit po jugecih
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Sparkxl je izjavil:

mikhaair je izjavil:

feryz je izjavil:

Kje bi bili, razsvetli me prosim? Tam, kjer je Tesla?
Toyota se matra že nebroj let. Kakšnih strašnih presežkov ni videti.



Kaj pa je ustvarila predvsem DE avtomobilska industrija? Piano lak notranjost, plastiko na armaturi, ki te popelje v orgazmicno stanje, ko se je dotikas in baje 250 miljard eur vlozenih v razvoj dizel tehnologije. 250 miljard!
Kje bi bili po 250 miljardah v bencinski, hibridni, elektricni veji pogonov pa nimam pojma. Uporabi domisljija.
In te miljarde niso bile le avtomobilske, to so bile tudi ali predvsem? EU subvencije.


Švabi se počasi prebujajo iz globoke kome. Medtem ko američani, japonci, kitajci in korejci električne avte in hibride že veselo prodajajo, jih švabi pompozno najavljajo na razstavah, da jih bodo začeli počasi risat. Vmes seveda ne pozabijo omenit da dizel nikakor ni fail in da se bo seveda vrnil. Ta falirana pot zadnjih 20 let verjamem da je res debeli cmok za dol pogoltnit.
Če hočeš danes kupit hibrid ene od evropskih znamk, ga ne moreš, ni jih. BMW dela neke poizkuse, ampak volje še zaenkrat ni za videt.
Kako so švabi zabluzili se lepo vidi na tem primeru: mercedes ima ogromne proizvodne zmogljivosti za traktorje, ki so trenutno neizkoriščene, ker povpraševanje pada. Istočasno je povpraševanje po njihovem Smart EV eksplodiralo, oni pa nimajo dovolj proizvodnih kapacitet.
Vidi se da imajo resne probleme z dojemanjem realnosti

2014 si lahko narocil e-golfa ali GTE recimo, se najdejo.
Kokr vem od 2016 ima tut bmw, audi, ferrari, mercedes, porsche, renault ma tut zoe.
Za mescane pa so nardil twizija.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

Utk je izjavil:

Turbo in direktni vbrizg nimata nobene povezave. Direktni vbrizg je komot brez turbine, in turbine brez direktnega vbrizga. Opel recimo je bil eden zadnjih, ki je imel turbake brez DI, pa zakaj bi, če vsi drugi svinjajo nekaznovani...zdaj ima še on. Mislim da je ostal samo še fiat.


Z downsizeing sta sedaj neločljiva.
|HP EliteBook|R5 6650U|

IL_DIAVOLO ::

Nebivedu

Vceraj sem gledal oddajo volan in sem se takoj na tebe spomnil :). Namrec, voditelj je bil na off-road tripu v Boliviji s toyoto land cruiserjem in je rekel, da boljsega terenca se ni vozil. Kaksno je tvoje mnenje je ali ni?

Vazelin ::

Sparkxl : meni se i3 z dodatnim motorjem zdi zelo zelo proper avto in bi ga takoj imel. Pravzaprav bi zadovoljil 90% mojih dnevnih potreb že samo z elektriko. Tistih parkrat pa bi koristil dodaten motor

krneki0001 ::

K0l1br1 je izjavil:

... Jasno mi je, da te boli, da tvoji ljubljeni bencinarji svinjajo bolj kot turbodizli


Turbobencinarji! Ne NA bencinarji.

Berncinar - svinja s CO2
turbo dizel svinja 100X bolj
turbo bencinar svinja 100x bolj

nsa_ag3nt ::

nebivedu
Ne pozabi na turbo bencinarja z direkt vbrizgom.

krneki0001 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Nebivedu

Vceraj sem gledal oddajo volan in sem se takoj na tebe spomnil :). Namrec, voditelj je bil na off-road tripu v Boliviji s toyoto land cruiserjem in je rekel, da boljsega terenca se ni vozil. Kaksno je tvoje mnenje je ali ni?


Odvisno za kater trg je delana.
- Če je delana za afriko ali južno ameriko, potem je to odličen avto, vzdržljiv in brez elektronike in bo vrhunsko vozilo. Ampak v evropi ga ne moreš registrirat (imajo samo 13 mestni VIN, v evropi pa mora biti 16 mestni)
- Če je delana za Evropo ali ameriko je pa to bolj tako. Omejitve glede izpuha (ki jih za južno ameriko in afriko ni in so brez dpf-jev, brez elektronike, brez vsega odvečnega in butastega šrota) dodajo polno neke elektronike, filtrov, ki crkujejo. Če imaš dovolj denarja potem je toyota landcruiser odličen avto, dober za po terenu, dober za po cestah. Če pa nimaš denarja za servisirat, potem je daleč od zanesljivega avta. Redni servis je ponavadi okol 1000€ pri nas. To je seveda preveč in avtomobili se servisirajo slabo. Tako da pri nas kupiš landcruiserco, potem moraš pa še enkrat tok vložit, da je avto spet normalno vozen.


Kar se pa robustnosti tiče, pa raje nissan patrol, kot toyota landcruiser. Je patrol stroj, vzdržljiv, zanesljiv in bolj robusten.

Lahko ti pa to povem iz prve roke - 2010 letnik, toyota landcruiser 150, 2x menjan avtomatski menjalnik, motor že z eno generalno, menjan računalnik, zdrobljen zadnji diferencial, pa avto še nima 250.000km in prvi in edini lastnik. Pa še to, avto se vozi 99% po asfaltnih cestah, pa 1% po makadamskih poteh.

krneki0001 je izjavil:

Berncinar - svinja s CO2
turbo dizel svinja 100X bolj
turbo bencinar svinja 100x bolj


Se moram popravit:
Berncinar - svinja s CO2
turbo dizel svinja 100X bolj od NA bencinarja
turbo bencinar svinja 1000x bolj od NA bencinarja

Zgodovina sprememb…

lovro535v2 ::

bencinar na LPG pa je težava rešena lahko je tudi stari turbo bencinar brez direktnega vbrizga pa na LPG.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

D3m ::

Nope. Mi imamo turbo z direkt vbrizgom in na LPG. :D
|HP EliteBook|R5 6650U|

lovro535v2 ::

D3m je izjavil:

Nope. Mi imamo turbo z direkt vbrizgom in na LPG. :D

Kjer avto pa je, ker vem da fsi,tsi se niso mogli predelat na LPG vsaj ne, da bi čisto laufali na LPG tako, da so morali še vedno vbrizgavati nek delež bencina zraven.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

D3m ::

Opel.
|HP EliteBook|R5 6650U|

lovro535v2 ::

D3m je izjavil:

Opel.

Pa deluje vse normalno ali so bili kakšni problemi do sedaj.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
««
19 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35149847 (39918) -valvoline-
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446108649 (67531) Berserker
»

Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
440153677 (52771) krneki0001
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12028617 (24822) RedDrake
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743197543 (162556) Spajky

Več podobnih tem