» »

Dizel apokalipsa na vidiku

Dizel apokalipsa na vidiku

««
18 / 24
»»

-valvoline- ::

Pri vwju se skrivnostno razvija nov hibridni dizel motor, neka dvocilindrcna boxer izvedba prostornine 1.0, 60-100kw moci, v samem motorju bo tudi elektricni motor in bo selotna pogonska izvedba brez menjalnika. Realna povprecna poraba naj bi bila pod 3l na 100km za golf razred in pol nizje emisije CO2 in NOX. Well, we wil see kaj bo iz tega, vsekakor revolucionarno ce se crta menjalnik.

Zgodovina sprememb…

springfield ::

Nekam slabo skrivajo skrivnosti, ce so informacije ze na slo-tech forumu :)) Elektricni avti so ze sedaj brez menjalnika, tak da to ni neka revolucija ravno. Bolj verjetno se bo kak CVT uporabil, da drzis ICE pri optimalnih obratih.

K0l1br1 ::

-valvoline- je izjavil:

Pri vwju se skrivnostno razvija nov hibridni dizel motor, neka dvocilindrcna boxer izvedba prostornine 1.0, 60-100kw moci, v samem motorju bo tudi elektricni motor in bo selotna pogonska izvedba brez menjalnika. Realna povprecna poraba naj bi bila pod 3l na 100km za golf razred in pol nizje emisije CO2 in NOX. Well, we wil see kaj bo iz tega, vsekakor revolucionarno ce se crta menjalnik.

Imaš kakšen link?

springfield ::

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

Pri vwju se skrivnostno razvija nov hibridni dizel motor, neka dvocilindrcna boxer izvedba prostornine 1.0, 60-100kw moci, v samem motorju bo tudi elektricni motor in bo selotna pogonska izvedba brez menjalnika. Realna povprecna poraba naj bi bila pod 3l na 100km za golf razred in pol nizje emisije CO2 in NOX. Well, we wil see kaj bo iz tega, vsekakor revolucionarno ce se crta menjalnik.


Samo kopija je, nič prav dost razvoja ni, ker nemci prav dost novosti ne naredijo več.

Motor so v praksi razvili pri japonskem daihatsu-ju, dvocilindrski boxer prostornine 660ccm in 78KM s 4x daljšo dobo katalizatorja in podobne zadeve. Poraba je med 2.3 in 3l na 100km. Naredili so ga pa že nekje 10 let nazaj. Vse kar so nemci naredili, je to, da so povečali kubaturo in moč ter dodali elektromotor.

Utk ::

V praksi je ta motor že zdavnaj opuščen. Še bolj po dizel aferi. Samo za folk, ki je letos prišel do vw-jev iz leta 2005, je to še zmeraj prihodnost.

m0LN4r ::

Se ze kaj govori o Euro7 namrec tele klase Euro6bcd so samo zacasne dopolnitve za naslednjih par let.
Ali se caka na proizvajalce in se potem pod mizo zmenijo za nove euro7 vrednosti?

Mogoce se tokrat vkljucit toksicnost baterij
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

fujtajksel ::

m0LN4r je izjavil:

Se ze kaj govori o Euro7 namrec tele klase Euro6bcd so samo zacasne dopolnitve za naslednjih par let.
Ali se caka na proizvajalce in se potem pod mizo zmenijo za nove euro7 vrednosti?

Mogoce se tokrat vkljucit toksicnost baterij


To s to abecedo je štos da niti šestke trenutno ne zmorejo izpolnit in so si izlobirali prehodna obdobja emisijskih popustov. Tko da do 6ž bi moralo bit iste limite ampak da jih kontrolirajo na tehničnih in ti verjetno vsake tri leta kupuješ nov katalizator in na šest let zamenjaš v glavnem vse okrog motorja.
Sicer mi ni točno jasno zakaj popusti, sej tretje firme že ponujajo katalizatorje za na ta zgoljufane EURO5 in 6 avte, ki menda delajo bolje kot serijski, za ca 3k€, ki jih zaenkrat noče nihče plačat.

fujtajksel ::

6C je zadnji... ta hip. Po njem kolkr vem velja da novi avti pa zdej res morajo izpolnit normo tudi v WLTC in in ne vem al že tud na cesti (RDE), ampak imajo zaenkrat pri tem še opazen procent popusta od EURO6 limit.
Mensezdi da je 6D z manj popusti in gotovo RDE napovedan za september 2019. Vprašanje pa če se ne bo vmes še kej spremenilo.
https://www.n-tv.de/auto/Neue-Abgasnorm...

pegasus ::

Hm? Subiji v nemčiji so že označeni kot Euro-6D-temp, pa dvomim, da imajo kaj extra dodanega na izpuhu ...

nsa_ag3nt ::

In oni benz. s direktnim vbrizgom (plus turbina) , npr. EA211 ?

krneki0001 ::

To perform properly (and not destroy itself) an engine must mix air and fuel in a precise ratio. The perfect air/fuel ratio is about 14.7 parts of air to one part of fuel. This is known as a "stoichiometric" ratio, which ensures a chemically complete combustion event. If you introduce more fuel than necessary, you create a "rich" mixture, and part of the fuel passes through the engine unburnt, wasting gas and creating extra pollution. A lean mixture, on the other hand, saves fuel, but makes the engine run hotter.

A turbocharger changes the picture. Because it compresses the incoming air, the fuel injection system automatically adds more fuel to keep the mixture at the correct ratio. And this is where the problems begin. As the pressure in the combustion chambers rises, you run the risk of pre-ignition (commonly known as "knock") - this is caused when raw ignites before the spark plug fires.

Knock is destructive (imagine millions of tiny grenades exploding inside your engine), but is easily prevented by computerized engine control systems that monitor fuel flow and cylinder in real time. If your engine is on the verge of knocking, the computers have an instant fix: they shoot extra fuel into the cylinders to cool things down. As you can imagine, this hurts fuel economy. But it does help your engine last and creating extra pollution.




Evo kako nevarni in strupeni so turbo bencinarji:
New Gasoline Direct Injection petrol engines for cars emit more cancer-causing particles than modern diesel engines, a new study by independent vehicle researchers TÜV Nord revealed today. While GDI engines make petrol cars more fuel-efficient and emit less CO2, the findings show that these new petrol engines typically release around 1,000 times more harmful particles than traditional petrol engines and 10 times more than new diesels.


V osnovi bi bilo prepovedat turbo avtomobile v mestih, ker ti namreč najbolj onesnažujejo, potem pa šele dizle.

zmaugy ::

V osnovi so zdaj turbo motorji v funkciji varčnosti in nizke prostornine motorja, tako da bi verjetno težko govoril o nepopolnem izgorevanju modernih turbo motorjev za normalne avtomobile.

krneki0001 ::

Zaradi varčnosti so šli v downsizing z dodano turbino. Manj CO2, ampak na žalost 1000x več kancerogenih delcev v izpustu

Motor s turbino ima vedno slabše izgorevanje kot motor brez turbine. Pri NA motorjih ni tako hitrega spreminjanja pritiska v motorju, kot je to s turbino in se zato veliko lažje prilagaja razmerje zrak bencin (14.7:1) ter odpravlja klenkanje. Pri turbini je to težje, zato vedno malo zaliva motor. Ker ga s tem hladi in odpravlja klenkanje. Ker je pa s tem podrto razmerje zrak - gorivo, pa pride do slabšega izgorevanja.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Ja, vedno manj, ker je višja poraba in več CO2 spuščajo v zrak kot tisti s turbino.
Se pa nekateri še trudijo. Mazda recimo, z njihovo SkyActive tehnologijo. Vprašanje pa je koliko je tudi tam izpustov, ker gredo pa v višje kompresije. Turbo avtomobili imajo tam okoli 7.8:1 (ampak potem turbina da visok dodaten pritisk), NA avtomobili imajo od 9.5:1 do nekje 11:1, mazda pa kar 14:1 kompresijako razmerje.

Zgodovina sprememb…

AvtoR ::

Motor s turbino ima vedno slabše izgorevanje kot motor brez turbine.


Mislim, da tole čisto ne drži.
Se pa strinjam da novi turbo bencinarji proizvajajo več PM 2,5 delcev kot sodobni dizli.Problem pri novih Turbo bencinarjih ni slabo zgorevanje, ampakje zelo revna zmes zgorevanja. Zaradi tega je več NOX in tudi več trdih delcev PM 2,5.
Ti so še bolj nevarni kot PM 10.

krneki0001 ::

AvtoR je izjavil:

Motor s turbino ima vedno slabše izgorevanje kot motor brez turbine.


Mislim, da tole čisto ne drži.
Se pa strinjam da novi turbo bencinarji proizvajajo več PM 2,5 delcev kot sodobni dizli.Problem pri novih Turbo bencinarjih ni slabo zgorevanje, ampakje zelo revna zmes zgorevanja. Zaradi tega je več NOX in tudi več trdih delcev PM 2,5.
Ti so še bolj nevarni kot PM 10.


Kaj pa je revna zmes drugega kot slabo izgorevanje. Razmerje mora biti štirinajst celih sedem proti ena (14.7:1), da imaš popolno izgorevanje, kjer je PM delcev skoraj 0, je pa več CO2 zato. In če tega ne dosegaš, je to slabo izgorevanje, CO2 je sicer manj, so pa PM delci v tisočkrat večjih količinah. Ali je bencina premalo (revna zmes), pa se motor pregreva in klenka, ali pa ga zalivaš (bogata zmes) da preprečiš klenkanje in pregrevanje. In v obeh primerih je to slabo in nepopolno izgorevanje.

Zato imajo novejši avtomobili wide lambda sonde(senzor kisika v izpuhu), kjer imaš večji razpon (od 0 do 5V), kot navadne lambda sonde, kjer imaš 1V in 0V, pa zelo malo vmes. Ampak tudi če lambda dela hitro, so hitrosti spreminjanja pritiska v turbo mašinah še vedno višje in se ne prilagaja tako hitro, kot je to pri NA bencinarjih.

pegasus ::

Dodajte v to debato še malo znanja kemije ... revna zmes bo izgorevala pri višji temperaturi kot bogata, pri tako visoki, da bo s kisikom začel reagirati tudi dušik in posledica so NOx v izpuhu.

V revno zmes se rine zaradi zmanjšanja porabe in posledično CO2.

Zanimivo bi bilo prebrati kaj na temo obdržanja revne zmesi in nižanja temperature izgorevanja. Vem da so v ww2 že špricali vodo v cilindre ...

zmaugy ::

Točno tako. Revna zmes pomeni revnost na gorivu, kar pomeni energetsko zelo učinkovito izgorevanje. Posledica je več dušikovih oksidov zaradi visoke temperature izgorevanja, zaradi česar dokaj inertna dušikova molekula (trojna vez) reagira s kisikom.

Invictus ::

pegasus je izjavil:

Vem da so v ww2 že špricali vodo v cilindre ...

Sam to so delali zaradi tega, ker bi bilo drugače hlajenje prešibko.

Ali na kratko, če bi motor navili na nadmoč, bi se razletel zaradi vročine. Zato voda v valje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

pegasus ::

Ja saj, namen je isti: znižati temperaturo.

Invictus ::

Sam ne zaradi čistejšega izpuha ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

krneki0001 ::

Invictus je izjavil:

pegasus je izjavil:

Vem da so v ww2 že špricali vodo v cilindre ...

Sam to so delali zaradi tega, ker bi bilo drugače hlajenje prešibko.

Ali na kratko, če bi motor navili na nadmoč, bi se razletel zaradi vročine. Zato voda v valje...


Para v valjih povzroči višjo kompresijo, hkrati pa hladi motor, ker je hladnejša od ognja. Posledca je višja moč motorja, bolj čist motor (ker voda izpira saje) in hladnješi motor.
Water injection je še danes v uporabi. Največ ga uporabljajo v ameriki. Veliko število dostavnih kombijev ima water injection, ker se cijazijo po mestih in se avtomobili pregrevajo, zato so jim vgradili water injection kot dodatno hlajenje motorja.

K0l1br1 ::

Tole rešiš tudi s brizgom bencina po zaključenem taktu, ko se odpre izpušni ventil. En lep brizgič, bencin pa v katalizator....

krneki0001 ::

Če pride bencin v katalizator in se vžge, gre katalizator po gobe.
Optimalno je da katalizator deluje med 600 in 800 stopinjami, 1000 je že preveč, ker začnejo obloge katalizatorja (platina,....) razpadat, bencin v izpuhu pa da se vžge, da pa nekje 1200 stopinj in katalizator lahko instantno umre.

Zgodovina sprememb…

Vazelin ::

A ste opazili da je čedalje več bencincev v ponudbi na avto.net?:D Sem pogledal recmo Golf novo in imate tudi nekaj bencincev. Včas ne vem če je bil eden ali dva skupaj

facepalm ::

se vedno je zalostna ponudba limuzin / karavanov z okoli 200-250 bencinskimi konji.

Sparkxl ::

krneki0001 je izjavil:


V osnovi bi bilo prepovedat turbo avtomobile v mestih, ker ti namreč najbolj onesnažujejo, potem pa šele dizle.


Aja tistih 300 turbo bencinarjev, ki se jih vozi pri nas, bolj onesnažuejejo kot par 10.000 traktorjev v enem mestu? Dude, vse ok s tabo?

Samo se pa vidi po kakšnem vrstnem redu bodo šle prepovedi in meni se zdi čisto ok:

Dizl do euro 6
Dizl euro 6
Turbo bencinarji

K0l1br1 ::

Sparkxl je izjavil:

Aja tistih 300 turbo bencinarjev, ki se jih vozi pri nas, bolj onesnažuejejo kot par 10.000 traktorjev v enem mestu? Dude, vse ok s tabo?

Številke si si seveda izmislil, kot tudi nisi navedel mesta.
Sedaj, če je 1 turbo bencinar 1000x škodljivejši kot 1 turbo dizel, potem moraš popraviti številke.
Da proizvede več C02, je dejstvo, saj več porabijo, NOxov ne proizvedejo nič manj, v bistvu jih več, ker gre več N v cilindre, PP delcev pa tudi proizvedejo bistveno več in še bolj škodljivejših.
Ko se stvari obrnejo od traktorjev na bencinarje, ki ste jih vsi promovirali kot eko čistilce mestnega zraka namesto dizlov, kot kaže, vam preneha biti zabavno.
Drugače pa je populistični vrstni red očitno zastavljen, kot si napisal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

MH0 ::

Sparkxl je izjavil:

krneki0001 je izjavil:


V osnovi bi bilo prepovedat turbo avtomobile v mestih, ker ti namreč najbolj onesnažujejo, potem pa šele dizle.


Aja tistih 300 turbo bencinarjev, ki se jih vozi pri nas, bolj onesnažuejejo kot par 10.000 traktorjev v enem mestu? Dude, vse ok s tabo?

Samo se pa vidi po kakšnem vrstnem redu bodo šle prepovedi in meni se zdi čisto ok:

Dizl do euro 6
Dizl euro 6
Turbo bencinarji

Manj nevarne euro6 dizle bomo nadomestilii z nevarnejšimi bencinskimi turbo mlinčki. Dude, vse ok s tabo?

mikhaair ::

E velja ista razlaga o delovanju, vbrizgu, mesanici in nastajanju NOx tudi za diesel/turbodiesel?

krneki0001 ::

K0l1br1 je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Aja tistih 300 turbo bencinarjev, ki se jih vozi pri nas, bolj onesnažuejejo kot par 10.000 traktorjev v enem mestu? Dude, vse ok s tabo?

Številke si si seveda izmislil, kot tudi nisi navedel mesta.
Sedaj, če je 1 turbo bencinar 1000x škodljivejši kot 1 turbo dizel, potem moraš popraviti številke.
Da proizvede več C02, je dejstvo, saj več porabijo, NOxov ne proizvedejo nič manj, v bistvu jih več, ker gre več N v cilindre, PP delcev pa tudi proizvedejo bistveno več in še bolj škodljivejših.
Ko se stvari obrnejo od traktorjev na bencinarje, ki ste jih vsi promovirali kot eko čistilce mestnega zraka namesto dizlov, kot kaže, vam preneha biti zabavno.
Drugače pa je populistični vrstni red očitno zastavljen, kot si napisal.


1 turbo bencinar je 10x bolj škodljiv kot turbo dizel in 100x bolj od navadnega bencinarja.

mikhaair je izjavil:

E velja ista razlaga o delovanju, vbrizgu, mesanici in nastajanju NOx tudi za diesel/turbodiesel?


Ne poznam delovanja turbodizlov, ker me nikoli niso zanimali traktorji. Bo kdo drug razložil, zelo verjetno pa je enak problem.

Zgodovina sprememb…

Sparkxl ::

Jaz bi to blazno smrtnonosnost turbo bencinarjev zaenrkat vzel z malo razerve. Treba je vedet da švabski traktor lobi dela na polno, da vložene miljarde v zetor tehnologijo ne gredo v prazno. Približno podobno se dogaja tudi pri elektronskih cigaretih, kjer od časa do časa v bolj podn cajtngih lahko preberemo, da je bila narejena "raziskava", ki je pokazala da so 1000x bolj nevarne od tobaka, ki je čisto eko proti njim. Da za temi "raziskavami" stoji tobačni lobi, večini ni jasno, berejo samo šokantne naslove.

Osebno mi je sicer čisto vseeno. Zetorjev sem se že davno rešil, trenutnega turbo bencinca pa bo v bližnji prihodnosti zamenjal hibrid. Če se evropski proizvajalci do takrat ne bodo zbudili iz globokega spanca, kjer se v lepih sanjah vozijo samo traktorji okoli, bom brez problema se prvič v življenju ozrl po kakem aziatu

zmaugy ::

Sparkxl je izjavil:

Jaz bi to blazno smrtnonosnost turbo bencinarjev zaenrkat vzel z malo razerve. Treba je vedet da švabski traktor lobi dela na polno, da vložene miljarde v zetor tehnologijo ne gredo v prazno. Približno podobno se dogaja tudi pri elektronskih cigaretih, kjer od časa do časa v bolj podn cajtngih lahko preberemo, da je bila narejena "raziskava", ki je pokazala da so 1000x bolj nevarne od tobaka, ki je čisto eko proti njim. Da za temi "raziskavami" stoji tobačni lobi, večini ni jasno, berejo samo šokantne naslove.

Osebno mi je sicer čisto vseeno. Zetorjev sem se že davno rešil, trenutnega turbo bencinca pa bo v bližnji prihodnosti zamenjal hibrid. Če se evropski proizvajalci do takrat ne bodo zbudili iz globokega spanca, kjer se v lepih sanjah vozijo samo traktorji okoli, bom brez problema se prvič v življenju ozrl po kakem aziatu


Povsem brez osebnega interesa...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

feryz ::

Hibrid je pa kaj!? Turbo bencinar (ponavadi), ki svojo prednost izgubi na višji teži.
Če avta ne rabiš (itak je bolje, da ga potem sploh nimaš), se boš lahko vozil tistih 10 km/dan celo na štrom iz vtičnice, če pa se voziš malo dlje, boš na istem ali celo na slabšem.

zmaugy ::

Ampak zakonodaja bo očitno favorizirala bencinske hibride napram klasičnim avtomobilom na notranje izgorevanje.
In očitno se bo napumpal novi - tokrat eko - balonček - EVji. Nepremičnine so passe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Sparkxl ::

feryz je izjavil:

Hibrid je pa kaj!? Turbo bencinar (ponavadi), ki svojo prednost izgubi na višji teži.
Če avta ne rabiš (itak je bolje, da ga potem sploh nimaš), se boš lahko vozil tistih 10 km/dan celo na štrom iz vtičnice, če pa se voziš malo dlje, boš na istem ali celo na slabšem.


In teh 10km/dan bo rešilo veliko problemov. Ker največji problem je ravno koncentracija trkatorjev v mestih, ki v veliki večini ne naredijo več kot 10km/dan na relaciji: dom - šiht - interšpar- dom

Sparkxl ::

zmaugy je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Jaz bi to blazno smrtnonosnost turbo bencinarjev zaenrkat vzel z malo razerve. Treba je vedet da švabski traktor lobi dela na polno, da vložene miljarde v zetor tehnologijo ne gredo v prazno. Približno podobno se dogaja tudi pri elektronskih cigaretih, kjer od časa do časa v bolj podn cajtngih lahko preberemo, da je bila narejena "raziskava", ki je pokazala da so 1000x bolj nevarne od tobaka, ki je čisto eko proti njim. Da za temi "raziskavami" stoji tobačni lobi, večini ni jasno, berejo samo šokantne naslove.

Osebno mi je sicer čisto vseeno. Zetorjev sem se že davno rešil, trenutnega turbo bencinca pa bo v bližnji prihodnosti zamenjal hibrid. Če se evropski proizvajalci do takrat ne bodo zbudili iz globokega spanca, kjer se v lepih sanjah vozijo samo traktorji okoli, bom brez problema se prvič v življenju ozrl po kakem aziatu


Povsem brez osebnega interesa...


Točno tak, povsem brez osebnega interesa, ker dokler bodo turbo bencinci prišli na vrsto za odstrel, bom jaz že davno na hibridu.
Malo zdrave kmečke pameti pa vseeno ne škodi in ne vem če veš, ampak se je že kdaj izkazalo da vse kar na internetu piše včasih ni res.
Ker tudi tajming je zanimiv. Ravno ko začne traktorjem voda v grlo tečt, pride novica da so turbo bencinci 10000000x bolj smrtnonosni

andromedar ::

feryz je izjavil:

Hibrid je pa kaj!? Turbo bencinar (ponavadi), ki svojo prednost izgubi na višji teži.
Če avta ne rabiš (itak je bolje, da ga potem sploh nimaš), se boš lahko vozil tistih 10 km/dan celo na štrom iz vtičnice, če pa se voziš malo dlje, boš na istem ali celo na slabšem.


Katerega TURBO bencinarja si ti gledal, da je hibrid?

To bi bilo po moje malo nesmiselno, glede na to, da lahko koristiš za pospeševanje električni motor.

Kar gledam Toyoto, so sami 1.8 (Auris in više) ali 1.5 (Yaris) N/A bencinci.
Eh?

mikhaair ::

feryz je izjavil:

Hibrid je pa kaj!? Turbo bencinar (ponavadi), ki svojo prednost izgubi na višji teži.
Če avta ne rabiš (itak je bolje, da ga potem sploh nimaš), se boš lahko vozil tistih 10 km/dan celo na štrom iz vtičnice, če pa se voziš malo dlje, boš na istem ali celo na slabšem.


Hibrid je ponavadi Toyota, ki nima turbo bencinskega motorja, temvec posebej za hibrid razvit motor z vecjim izkoristkom.

Najvecja prednost je, da ko stojis ne onesnazujes, del vozis na elektriko in rekuperacija energije.

Svabi so nam pac tumbali, da so oni boljsi v vsem tem. Toyota pa neumna v svojem prepricanju v hibride. Le pomisli kje bi bili, ce bi miljarde Evropa vrgla v hibridno tehniko.

feryz ::

Kje bi bili, razsvetli me prosim? Tam, kjer je Tesla?
Toyota se matra že nebroj let. Kakšnih strašnih presežkov ni videti.

IL_DIAVOLO ::

A zdaj so se turbobencinarji skodljivi oz. celo bolj od dizlov? :))

D3m ::

So in sedaj si zatiskajo oči.
|HP EliteBook|R5 6650U|

andromedar ::

feryz je izjavil:

Kje bi bili, razsvetli me prosim? Tam, kjer je Tesla?
Toyota se matra že nebroj let. Kakšnih strašnih presežkov ni videti.


Mogoče ne tam kjer je Tesla, ki je še dojenček v avto-biznisu.
Mogoče bi bili tam, kjer so daljnovzhodni konkurenti danes:

41% Toyotine prodaje v Evropi v 2017 so bili hibridi
Eh?

zmaugy ::

Sparkxl je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Jaz bi to blazno smrtnonosnost turbo bencinarjev zaenrkat vzel z malo razerve. Treba je vedet da švabski traktor lobi dela na polno, da vložene miljarde v zetor tehnologijo ne gredo v prazno. Približno podobno se dogaja tudi pri elektronskih cigaretih, kjer od časa do časa v bolj podn cajtngih lahko preberemo, da je bila narejena "raziskava", ki je pokazala da so 1000x bolj nevarne od tobaka, ki je čisto eko proti njim. Da za temi "raziskavami" stoji tobačni lobi, večini ni jasno, berejo samo šokantne naslove.

Osebno mi je sicer čisto vseeno. Zetorjev sem se že davno rešil, trenutnega turbo bencinca pa bo v bližnji prihodnosti zamenjal hibrid. Če se evropski proizvajalci do takrat ne bodo zbudili iz globokega spanca, kjer se v lepih sanjah vozijo samo traktorji okoli, bom brez problema se prvič v življenju ozrl po kakem aziatu


Povsem brez osebnega interesa...


Točno tak, povsem brez osebnega interesa, ker dokler bodo turbo bencinci prišli na vrsto za odstrel, bom jaz že davno na hibridu.
Malo zdrave kmečke pameti pa vseeno ne škodi in ne vem če veš, ampak se je že kdaj izkazalo da vse kar na internetu piše včasih ni res.
Ker tudi tajming je zanimiv. Ravno ko začne traktorjem voda v grlo tečt, pride novica da so turbo bencinci 10000000x bolj smrtnonosni


Aha, povsem brez osebnega interesa, razen da imaš turbo bencinca.
Glede tajminga: res, ravno takrat, ko je VW začel pohod po USA, so odkrili, da z dizli vse narobe? Razen seveda z njihovimi traktorji, ki seveda niso osebni avti ampak “trucks” (in svinjajo na veliko), le da jih vsi vozijo kot osebne avte.
Jap, res ne smeš vsega verjet kar na internetu piše.

krneki0001 ::

Večina ameriških pickupov je še vedno bencinarjev. Dizel je v manjšini. Edino pri HD pickupih (kar je pri nas že kamion s 6.5 tone) je 60% dizlov, kar je razumljivo.

Poleg tega veljajo za pickupe drugačni zakoni v ameriki, kot pa za osebna vozila. Zato tudi amarok, čeprav svinja, nima nekih težav v ameriki, dokler je registriran kot pickup, če ga pa uvoznik da kot osebno vozilo, pa bo seveda imel probleme.

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

feryz je izjavil:

Kje bi bili, razsvetli me prosim? Tam, kjer je Tesla?
Toyota se matra že nebroj let. Kakšnih strašnih presežkov ni videti.



Kaj pa je ustvarila predvsem DE avtomobilska industrija? Piano lak notranjost, plastiko na armaturi, ki te popelje v orgazmicno stanje, ko se je dotikas in baje 250 miljard eur vlozenih v razvoj dizel tehnologije. 250 miljard!
Kje bi bili po 250 miljardah v bencinski, hibridni, elektricni veji pogonov pa nimam pojma. Uporabi domisljija.
In te miljarde niso bile le avtomobilske, to so bile tudi ali predvsem? EU subvencije.

andromedar ::

zmaugy je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Jaz bi to blazno smrtnonosnost turbo bencinarjev zaenrkat vzel z malo razerve. Treba je vedet da švabski traktor lobi dela na polno, da vložene miljarde v zetor tehnologijo ne gredo v prazno. Približno podobno se dogaja tudi pri elektronskih cigaretih, kjer od časa do časa v bolj podn cajtngih lahko preberemo, da je bila narejena "raziskava", ki je pokazala da so 1000x bolj nevarne od tobaka, ki je čisto eko proti njim. Da za temi "raziskavami" stoji tobačni lobi, večini ni jasno, berejo samo šokantne naslove.

Osebno mi je sicer čisto vseeno. Zetorjev sem se že davno rešil, trenutnega turbo bencinca pa bo v bližnji prihodnosti zamenjal hibrid. Če se evropski proizvajalci do takrat ne bodo zbudili iz globokega spanca, kjer se v lepih sanjah vozijo samo traktorji okoli, bom brez problema se prvič v življenju ozrl po kakem aziatu


Povsem brez osebnega interesa...


Točno tak, povsem brez osebnega interesa, ker dokler bodo turbo bencinci prišli na vrsto za odstrel, bom jaz že davno na hibridu.
Malo zdrave kmečke pameti pa vseeno ne škodi in ne vem če veš, ampak se je že kdaj izkazalo da vse kar na internetu piše včasih ni res.
Ker tudi tajming je zanimiv. Ravno ko začne traktorjem voda v grlo tečt, pride novica da so turbo bencinci 10000000x bolj smrtnonosni


Aha, povsem brez osebnega interesa, razen da imaš turbo bencinca.
Glede tajminga: res, ravno takrat, ko je VW začel pohod po USA, so odkrili, da z dizli vse narobe? Razen seveda z njihovimi traktorji, ki seveda niso osebni avti ampak “trucks” (in svinjajo na veliko), le da jih vsi vozijo kot osebne avte.
Jap, res ne smeš vsega verjet kar na internetu piše.


Čakaj, kaj ti trdiš/pozabljaš, da VW ni lagal vsem povprek? Ker to je VW gladko priznal... ;)
Zato tudi milijarde in milijarde kazni (pri nas žal ne, pri nas se lahko svinja, laže in krade - to je očitno del balkanske folklore)
Eh?

zmaugy ::

Trdim samo, da je bil "zanimiv tajming". Ne pozabit, v katero smer grejo Američani danes (izstop iz okoljskih sporazumov, premog, kreten na vrhu EPA...).
In oni očitajo VW, ko je povsem jasno, da gre za ekonomsko vojno. Mi bebčki pa seveda kot natrenirane opice kimamo in se streljamo v lastno koleno.
Ta antidizel histerija je pretirana, na kratke proge se bojo dizli nadomeščali z umazanimi bencinarji, ki pumpajo več CO2 v atmosfero, čeprav so novi dizli zelo čisti in bi komot lahko zdržali do normalnega prehoda na EVje (normalnega tudi glede infrastrukture).

Sparkxl ::

mikhaair je izjavil:

feryz je izjavil:

Kje bi bili, razsvetli me prosim? Tam, kjer je Tesla?
Toyota se matra že nebroj let. Kakšnih strašnih presežkov ni videti.



Kaj pa je ustvarila predvsem DE avtomobilska industrija? Piano lak notranjost, plastiko na armaturi, ki te popelje v orgazmicno stanje, ko se je dotikas in baje 250 miljard eur vlozenih v razvoj dizel tehnologije. 250 miljard!
Kje bi bili po 250 miljardah v bencinski, hibridni, elektricni veji pogonov pa nimam pojma. Uporabi domisljija.
In te miljarde niso bile le avtomobilske, to so bile tudi ali predvsem? EU subvencije.


Švabi se počasi prebujajo iz globoke kome. Medtem ko američani, japonci, kitajci in korejci električne avte in hibride že veselo prodajajo, jih švabi pompozno najavljajo na razstavah, da jih bodo začeli počasi risat. Vmes seveda ne pozabijo omenit da dizel nikakor ni fail in da se bo seveda vrnil. Ta falirana pot zadnjih 20 let verjamem da je res debeli cmok za dol pogoltnit.
Če hočeš danes kupit hibrid ene od evropskih znamk, ga ne moreš, ni jih. BMW dela neke poizkuse, ampak volje še zaenkrat ni za videt.
Kako so švabi zabluzili se lepo vidi na tem primeru: mercedes ima ogromne proizvodne zmogljivosti za traktorje, ki so trenutno neizkoriščene, ker povpraševanje pada. Istočasno je povpraševanje po njihovem Smart EV eksplodiralo, oni pa nimajo dovolj proizvodnih kapacitet.
Vidi se da imajo resne probleme z dojemanjem realnosti
««
18 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35145946 (36017) -valvoline-
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446103902 (62784) Berserker
»

Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
440146329 (45423) krneki0001
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12027090 (23295) RedDrake
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743189224 (154237) Spajky

Več podobnih tem