» »

Dizel apokalipsa na vidiku

Dizel apokalipsa na vidiku

««
20 / 24
»»

D3m ::

Je tovarniško vgrajen LPG oz. so imeli v ponudbi pri Oplu.

Dela vse. Garancija je 2 + 2, kot so ponujali za novo vozilo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

kingsix ::

Kako so kaj zanesljivi tile 1.4 turbaki (+LPG) od Opla? nekaj sem na hitro gledal pred časom in ni kazalo dobro..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

D3m ::

Ne vem. Meni dela.

Insignio pa tudi potegne.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

-valvoline- ::

D3m je izjavil:

Ne vem. Meni dela.

Insignio pa tudi potegne.

Med voznjo-delovanjem na plin pije tudi bencina ali ne?

Res ne vem kaj se caka z metanizacijo voznega parka. Resno. Dokler ne bo ponujen ev z sprejemljivim dometom za normalno ceno metan je edina mass opcija ki bi lahko zagotovila cistejse izpuhe.
Cakam in cakam na metansko infrastrukturo pa da si pripeljem enega metanovcka iz IT, ampak kaze da ne bo nic iz tega. LPG je oldschool.

Zgodovina sprememb…

D3m ::

-valvoline- je izjavil:

D3m je izjavil:

Ne vem. Meni dela.

Insignio pa tudi potegne.

Med voznjo-delovanjem na plin pije tudi bencina ali ne?

Res ne vem kaj se caka z metanizacijo voznega parka. Resno. Dokler ne bo ponujen ev z sprejemljivim dometom za normalno ceno metan je edina mass opcija ki bi lahko zagotovila cistejse izpuhe.
Cakam in cakam na metansko infrastrukturo pa da si pripeljem enega metanovcka iz IT, ampak kaze da ne bo nic iz tega. LPG je oldschool.


Ne.

Je novejši sistem prilagojen za turbake.

Če se ne motim se imenuje:

LPG Liquid Phase Direct Injection (LPDI)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

Ti tovarniški sistemi so vsi dobri, mislim da dost to spremljam, pa nisem še videl, da bi kdo jamral nad tovarniškim sistemom. Verjetno so še (veliko) bolj trotelziher narejeni kot nepredelane mašine.

lovro535v2 ::

-valvoline- je izjavil:

D3m je izjavil:

Ne vem. Meni dela.

Insignio pa tudi potegne.

Med voznjo-delovanjem na plin pije tudi bencina ali ne?

Res ne vem kaj se caka z metanizacijo voznega parka. Resno. Dokler ne bo ponujen ev z sprejemljivim dometom za normalno ceno metan je edina mass opcija ki bi lahko zagotovila cistejse izpuhe.
Cakam in cakam na metansko infrastrukturo pa da si pripeljem enega metanovcka iz IT, ampak kaze da ne bo nic iz tega. LPG je oldschool.

Metan je bolj nevaren kot LPG zato, ker je pod precej večjim pritiskom in je vw imel kar precej eksplozij z svojimi avtomobili, ki so serijsko delovali na metan. Zato še ni toliko uveljavljen.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Poleg tega je transport metana bistveno bolj kompliciran kot prevoz nafte...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ivanuscha ::

Lahko nekdo prilima link do kakšne študije o škodljivosti turbo bencinskih motorjev? Če so 1000x bolj škodljivi od navadnih bencinarjev, kako pa je možno da so sploh v prodaji? A so vse agencije za okolje prizadete? Nekaj tukaj ne štima...

IL_DIAVOLO ::

Koliko pa je kaj plin skodljiv? Ker smrdi ko satan.

Heavy ::

ivanuscha je izjavil:

Lahko nekdo prilima link do kakšne študije o škodljivosti turbo bencinskih motorjev? Če so 1000x bolj škodljivi od navadnih bencinarjev, kako pa je možno da so sploh v prodaji? A so vse agencije za okolje prizadete? Nekaj tukaj ne štima...


So nekje na nivoju dizlov (malo manj trdih delcev, več CO2). Fora je bila v temu, da so jih testirali na valjih v prilagojenih pogojih (nizki obrati pod območjem nadtlaka turbine, počasna pospeševanja, nizke temperature). Sedaj prihaja bolj realistični način testiranja, in začuda so vsi proizvajalci avtov začeli povečevati prostornino motorjev.

Namreč v realnih pogojih so se motorji hladili z vbrizgavanjem dodatnega goriva v cilindre - kar je napol dogorjen končal v izpuhu. Si kdaj zavohal predelan moped? Podobna reč je bila tu.
#TeamFelix

facepalm ::

Heavy je izjavil:

in začuda so vsi proizvajalci avtov začeli povečevati prostornino motorjev.

Npr?

Heavy ::

Toyota z 1.5 v Toyoti Yaris, VW z 1.5 TSI, Renault z 1.2 namesto 0.9...
#TeamFelix

-valvoline- ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Koliko pa je kaj plin skodljiv? Ker smrdi ko satan.

Vsaj 3x nizje emisije nox sox in 5x manj pm trde delce, co tudi prepolovljen, co2 pa malo vec ali enako bencinarju.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Za toyoto ne poznam kaksne motorje imajo/so imeli.
Renault je 1.2tce razvil pred 0.9tce. novejsi 1.2 tce je zgolj 4cyl verzija 0.9tceja. oba sta na trgu enako casa.
2.0t je nadomestil novi 1.8t v rs-u
Pri volvu imajo le se 2.0 motorje, pri BMWju tudi nisem zaznal "upsizinga".
Ford.. nova fiesta ST bo dobila nov 3cyl 1.5 motor (namesto 1.6)...

-valvoline- ::

Invictus je izjavil:

Poleg tega je transport metana bistveno bolj kompliciran kot prevoz nafte...

huh? plinovod? mestni plin na vsakem vogalu? sam pocen kompresor rabim pa lahko sam doma tankam iz plinskega omrezja.

facepalm je izjavil:

Za toyoto ne poznam kaksne motorje imajo/so imeli.
Renault je 1.2tce razvil pred 0.9tce. novejsi 1.2 tce je zgolj 4cyl verzija 0.9tceja. oba sta na trgu enako casa.
2.0t je nadomestil novi 1.8t v rs-u
Pri volvu imajo le se 2.0 motorje, pri BMWju tudi nisem zaznal "upsizinga".
Ford.. nova fiesta ST bo dobila nov 3cyl 1.5 motor (namesto 1.6)...

znizal bodo tlake turbin, posledicno manj konjev ter navora, posledicno bo visja poraba, malo povecal kompresijo ce se bo dalo.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Keyword: bodo.
Zaenkrat se ne kaze na to (2018 ponudba).

Edit: se pa strinjam z znizevanjem tlaka turbine in visanjem kubature. Te male masince so ze prevec neuglajene (nenadne spremembe v pospesku). Kot dizli.
Vse to za 1l nizjo porabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

-valvoline- ::

zanimivi bodo podatki o navoru, tu bo glavna sprememba, na slabsem seveda. max navor se bo prestavil v visjih vrtljajih oz navzgor. bo treba vec pritiskat kljub podobnem stevilu konjickov.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Govori se da se bodo ecuji 'zaklenili', ne bo vec mogoce cipiranje, egr,dpf ali 02 sonda delete, in podobni posegi.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

To bi morali imeti ze od vedno, saj je to tako ali drugace nelegalno.

lovro535v2 ::

-valvoline- je izjavil:

Govori se da se bodo ecuji 'zaklenili', ne bo vec mogoce cipiranje, egr,dpf ali 02 sonda delete, in podobni posegi.

sej bojo pa čipe v ECU jih prelotaval al pa menjal ECU-je. To ne bo preprečilo čipiranja.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

lovro535v2 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Govori se da se bodo ecuji 'zaklenili', ne bo vec mogoce cipiranje, egr,dpf ali 02 sonda delete, in podobni posegi.

sej bojo pa čipe v ECU jih prelotaval al pa menjal ECU-je. To ne bo preprečilo čipiranja.

Je vec nacinov kako tega preprecit, niso ker jim ni v interesu.
Ecu je danes lahko velikosti 1x1cm zalita in zaprta skatlica brez moznosti odpiranja in kopiranja.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

-valvoline- je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Koliko pa je kaj plin skodljiv? Ker smrdi ko satan.

Vsaj 3x nizje emisije nox sox in 5x manj pm trde delce, co tudi prepolovljen, co2 pa malo vec ali enako bencinarju.

To pa zato, ker na plin ne gre nikamor.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

-valvoline- ::

m0LN4r je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Koliko pa je kaj plin skodljiv? Ker smrdi ko satan.

Vsaj 3x nizje emisije nox sox in 5x manj pm trde delce, co tudi prepolovljen, co2 pa malo vec ali enako bencinarju.

To pa zato, ker na plin ne gre nikamor.

Cist izpuh je zato ker lpg/metan ima skoraj popolno zgorjevanje napram goriv v tekocem stanju. Ce se plinska naprava pravilno nastavi da je poraba plina 10-15% visja od bencina ni razlike v moci motorja.

Zgodovina sprememb…

lovro535v2 ::

-valvoline- je izjavil:

lovro535v2 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Govori se da se bodo ecuji 'zaklenili', ne bo vec mogoce cipiranje, egr,dpf ali 02 sonda delete, in podobni posegi.

sej bojo pa čipe v ECU jih prelotaval al pa menjal ECU-je. To ne bo preprečilo čipiranja.

Je vec nacinov kako tega preprecit, niso ker jim ni v interesu.
Ecu je danes lahko velikosti 1x1cm zalita in zaprta skatlica brez moznosti odpiranja in kopiranja.

sej lahko daš svoj ecu pa ne rabiš iz starga nič kopirat avstralci majo dost tega eden izmed bolj popularnih ecujev je haltech.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

-valvoline- ::

lovro535v2 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

lovro535v2 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Govori se da se bodo ecuji 'zaklenili', ne bo vec mogoce cipiranje, egr,dpf ali 02 sonda delete, in podobni posegi.

sej bojo pa čipe v ECU jih prelotaval al pa menjal ECU-je. To ne bo preprečilo čipiranja.

Je vec nacinov kako tega preprecit, niso ker jim ni v interesu.
Ecu je danes lahko velikosti 1x1cm zalita in zaprta skatlica brez moznosti odpiranja in kopiranja.

sej lahko daš svoj ecu pa ne rabiš iz starga nič kopirat avstralci majo dost tega eden izmed bolj popularnih ecujev je haltech.

Ker se vedno ni neke konkretne zascite. Senzorjem,loputam, crpalkam itn in vsem ostallim elektronskim komponentam se lahko vgradi varnostna elektronika tako da ne bo nic delovalo ce tovarniskega ecuja ne bo. Pol pa ti zamenjaj pol motorja elektronike in ecu ce se ti bo splacalo. Custom ecuji so btw razreda 1000e pa dalje.

Zgodovina sprememb…

lovro535v2 ::

-valvoline- je izjavil:

lovro535v2 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

lovro535v2 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Govori se da se bodo ecuji 'zaklenili', ne bo vec mogoce cipiranje, egr,dpf ali 02 sonda delete, in podobni posegi.

sej bojo pa čipe v ECU jih prelotaval al pa menjal ECU-je. To ne bo preprečilo čipiranja.

Je vec nacinov kako tega preprecit, niso ker jim ni v interesu.
Ecu je danes lahko velikosti 1x1cm zalita in zaprta skatlica brez moznosti odpiranja in kopiranja.

sej lahko daš svoj ecu pa ne rabiš iz starga nič kopirat avstralci majo dost tega eden izmed bolj popularnih ecujev je haltech.

Ker se vedno ni neke konkretne zascite. Senzorjem,loputam, crpalkam itn in vsem ostallim elektronskim komponentam se lahko vgradi varnostna elektronika tako da ne bo nic delovalo ce tovarniskega ecuja ne bo. Pol pa ti zamenjaj pol motorja elektronike in ecu ce se ti bo splacalo. Custom ecuji so btw razreda 1000e pa dalje.

če bojo hoteli bojo še vedno čipiral. Na začetku bojo preprečli čiprianje ampak ko bo dovolj zahtev po čipiranju se bojo že našli načini za odklep ecujev oz ostale motorne elektronike.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

zmaugy ::

Sparkxl je izjavil:

mikhaair je izjavil:

feryz je izjavil:

Kje bi bili, razsvetli me prosim? Tam, kjer je Tesla?
Toyota se matra že nebroj let. Kakšnih strašnih presežkov ni videti.



Kaj pa je ustvarila predvsem DE avtomobilska industrija? Piano lak notranjost, plastiko na armaturi, ki te popelje v orgazmicno stanje, ko se je dotikas in baje 250 miljard eur vlozenih v razvoj dizel tehnologije. 250 miljard!
Kje bi bili po 250 miljardah v bencinski, hibridni, elektricni veji pogonov pa nimam pojma. Uporabi domisljija.
In te miljarde niso bile le avtomobilske, to so bile tudi ali predvsem? EU subvencije.


Švabi se počasi prebujajo iz globoke kome. Medtem ko američani, japonci, kitajci in korejci električne avte in hibride že veselo prodajajo, jih švabi pompozno najavljajo na razstavah, da jih bodo začeli počasi risat. Vmes seveda ne pozabijo omenit da dizel nikakor ni fail in da se bo seveda vrnil. Ta falirana pot zadnjih 20 let verjamem da je res debeli cmok za dol pogoltnit.
Če hočeš danes kupit hibrid ene od evropskih znamk, ga ne moreš, ni jih. BMW dela neke poizkuse, ampak volje še zaenkrat ni za videt.


Tole so BMW hibridi na voljo (v seriji 5 tudi obstaja, samo nisem našel linka na BMW.si):

https://www.bmw.si/sl/all-models/2-seri...

https://www.bmw.si/sl/all-models/3-seri...

https://www.bmw.si/sl/all-models/7-seri...

https://www.bmw.si/sl/all-models/x-seri...

https://www.bmw.si/sl/all-models/bmw-i/...

Machete ::

https://www.bmw.si/sl/all-models/5-seri...

Ker je ravno meni najljubši model, ga dodajam.. :]
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

mikhaair ::

Ampak zvezda in propeler hibridi so , kar se porabe tiče smeh. To imajozato, da lahko rečejo, da imajo hibride.

zmaugy ::

BMW 330e ima 44-49 g/km CO2. Toyotini Lexusi niso šparovčki na štirih kolesih, GS300h ima 106 g/km CO2. Fishy Cheapo looking Prius Plug-in ima pol manjšo porabo od BMWja. Ampak kot rečeno, Lexus pač ne.

Sparkxl ::

Točno to, večina tega kar imajo švabi za pokazat je glih tolko narejeno, da lahko rečejo da so nekaj naredili. Čisto v smislu: tu imate, da ne bo kdo rekel da nimamo, mi pa gremo dalje traktorje štancat.
Sem kar dosti vozil i3 in moram rečt da je fenomenalna zadeva. Sicer ugly as f00ck, ampak bolj dolgo ga gledaš, lepši postaja. Tako da saj znajo če hočejo, samo do zdaj jim ni bilo treba. Zdaj ko pa dejansko že trpijo prodajne številke kmetijske mehanizacije, pa en za drugim najavljajo nove EV in hibride in razglašajo kako bodo vsi naenkrat postali leaderji na tem področju

zmaugy ::

Če že hočeš nemški hibridi so normalni avti, kakšen Prius je grd in plastičen ko smetiščna kanta. Te grozote na 4 kolesih ne bi nikoli kupil. Isto velja za večino azijskih hibridov - razen za Lexusa, ki pa je po ekonomiji in onesnaževanju precej slabši od Nemcev (in ne ponuja Plug In).

Eden redkih prebavljivih azijskih hibridov, ki je ekonomičen in ne zgleda kot kup dreka (govorim glede na videno na zaslonu) je KIA Optima. Ampak pri nas ne prodajajo Sport Wagon variante Plug In.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Heavy ::

Sparkxl je izjavil:

Točno to, večina tega kar imajo švabi za pokazat je glih tolko narejeno, da lahko rečejo da so nekaj naredili. Čisto v smislu: tu imate, da ne bo kdo rekel da nimamo, mi pa gremo dalje traktorje štancat.

Sem kar dosti vozil i3 in moram rečt da je fenomenalna zadeva.


Ravnokar si sam sebe zajebal. Trdiš, da so sranje in hkrati hvališ tisto kar so naredili za pokazati.

Da so pa dizle štancali pa je posledica povpraševanja trga. Isto kot sedaj vsi štancajo SUVe, ker jih folk hoče.
#TeamFelix

m0LN4r ::

Tako, raja bi se naprej dizle btk za nox, ce te nox ne pobere te pa kaj drugega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

K0l1br1 ::

Brez skrbi, NOx ostane, turbo bencinarji ga veselo proizvajajo dalje in po logiki stvari več tega kot dizli, ravno tako kot sproducirajo več CO2, da bodo rožice veselo rasle.

zmaugy ::

Zaenkrat ni pametnega elektro avta, ki bi vsaj približno nadomestil klasični dolgoprogaški avto - pa da ni 2 krat dražji od obstoječih komfortnih fosilnih avtov.

SimplyMiha ::

m0LN4r je izjavil:

Tako, raja bi se naprej dizle btk za nox, ce te nox ne pobere te pa kaj drugega.

Še dobro, da je bil vzrok smrti večine prebivalcev med drugo svetovno svinec in ne NOX od vseh teh tankov/letal/ladij.

mikhaair ::

i3 je EV.
Poraba plug in modelov BMWjev pa je nizka za prvih 100 km, ko je še kaj soka v bateriji. Pol pa se njihov koncept dodajmo nekaj obstoječemu motorju, da le imamo hibrida, sesuje, kar se porabe tiče.

zmaugy ::

V čem je Lexus boljši?

Sparkxl ::

Heavy je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Točno to, večina tega kar imajo švabi za pokazat je glih tolko narejeno, da lahko rečejo da so nekaj naredili. Čisto v smislu: tu imate, da ne bo kdo rekel da nimamo, mi pa gremo dalje traktorje štancat.

Sem kar dosti vozil i3 in moram rečt da je fenomenalna zadeva.


Ravnokar si sam sebe zajebal. Trdiš, da so sranje in hkrati hvališ tisto kar so naredili za pokazati.

Da so pa dizle štancali pa je posledica povpraševanja trga. Isto kot sedaj vsi štancajo SUVe, ker jih folk hoče.


Vidim da ti razumevanje prebranega povzroča težave. Ne trdim da je sranje, ampak premala ponudba in še to kaj je, ni neki presežek.

Traktorizacija evrope pa ni niti slučajno posledica povpraševanja, ki je kar padlo iz neba, ampak posledica forisranja eu v obliki subvencij na gorivo in vzpodbud proizvajalcem

zmaugy ::

Če mi na avtocesti žre 190 konjski dizel 3L/100 km manj kot mi je 110 konjski mali bencinc, potem cena dizla očitno ne igra tako velike vloge.

mikhaair ::

Zmaugy, tebi ni jasna struktura cene dizla, kalorična vrednost goriva stroški pridobivanja, pa še kaj. No, stroški so mogoče pod vprašajem ampak, dizel v enakem obsegu onesnažujoč, je dražji.

karafeka ::

zmaugy je izjavil:

Eden redkih prebavljivih azijskih hibridov, ki je ekonomičen in ne zgleda kot kup dreka (govorim glede na videno na zaslonu) je KIA Optima. Ampak pri nas ne prodajajo Sport Wagon variante Plug In.


Na ioniqa si pozabil?
 hyundai ioniq ev

hyundai ioniq ev

zmaugy ::

mikhaair je izjavil:

Zmaugy, tebi ni jasna struktura cene dizla, kalorična vrednost goriva stroški pridobivanja, pa še kaj. No, stroški so mogoče pod vprašajem ampak, dizel v enakem obsegu onesnažujoč, je dražji.


“Poceni” dizel pomeni tudi cenejše blago v lokalnem Mercatorju. Se je treba odločit. In ker so se odločili, je cena pač takšna kot je. Torej je dobiček dvojni - gorivo je cenejše in še energetsko bolj “gosto” in se ga porabi manj pa še manj onesnažuje s CO2.
Računica se je izšla tudi takrat, ko je bil dizel dražji od bencina.

karafeka je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Eden redkih prebavljivih azijskih hibridov, ki je ekonomičen in ne zgleda kot kup dreka (govorim glede na videno na zaslonu) je KIA Optima. Ampak pri nas ne prodajajo Sport Wagon variante Plug In.


Na ioniqa si pozabil?
 hyundai ioniq ev

hyundai ioniq ev



Sem videl na zaslonu, naročajo samo low level trim. Videt je malo dolgočasen, ampak vsekakor boljše od Prius jajčk.
To je zaenkrat uporabno zgolj kot drugi avto za 80 km radij okrog hiše, ne moreš realno it 500 km daleč in tja prit v nekem razumnem efektivnem času.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

karafeka ::

Realno tam okrog 200km, s povprečno hitrostjo ~100km/h (https://speakev.com/threads/hyundai-ion.... Vemo pa vsi, da to ni nič v primerjavi z enakovredni ICE avtom. Ioniqa sem samo omenil, ker je meni po obliki čisto zadovoljiv avto.

Kateri nivo opreme folk naroča, je pa njihova stvar.

zmaugy ::

Običajno lahko hitro dobiš tisto, kar se naroča pogosto, ostalo se čaka. K ceni dodaj še cca 2 jurja za kabel in domačo polnilno postajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

mikhaair ::

@zmaugy

Blago je ze cenejse z vracilom trosarine avtoprevoznikom. Pa se komu drugemu. CO2 na zastruplja. Dizel je za vlake, kombije, kamione, kombajne itd. Ne za v mesto.

K0l1br1 ::

Zastrupljajo pa baje N0x in Pp delci.

Pa tudi C02 baje ni pametno vdihovati

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

zmaugy ::

mikhaair je izjavil:

@zmaugy

Blago je ze cenejse z vracilom trosarine avtoprevoznikom. Pa se komu drugemu. CO2 na zastruplja. Dizel je za vlake, kombije, kamione, kombajne itd. Ne za v mesto.

Moj dizel Euro 6 s filtrom trdnih delcev in adblue ne zastruplja nič bolj od sosedovih bencincev. Verjetno precej manj, ker je veliko novejši.
Kupljen nov in servisiran po načrtu servisiranja proizvajalca.
Sploh pa ne bom omenjal emisij CO2, ki so iz mojega dizla veliko nižje.
Vlaki, kombiji in tovornjaki so redno v mestih. Ko zalaufajo dizlerco na tirih in se iz obeh dimnikov pokadi da se naredi tema, verjetno ni najbolj zdravo (trdni delci in to). Enako ko kakšen zmahan kombi/tovornjak za dostavo v lokalno trgovino pri vsakem pritisku na plin spusti črn oblak. To te ne moti. Nerešeni konflikti Golf Diesel TAS VS Yugo/Stoenka CZ?
««
20 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35149765 (39836) -valvoline-
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446108420 (67302) Berserker
»

Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
440153369 (52463) krneki0001
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12028585 (24790) RedDrake
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743196602 (161615) Spajky

Več podobnih tem