Forum » Na cesti » Dizel apokalipsa na vidiku
Dizel apokalipsa na vidiku
D3m ::
Dela vse. Garancija je 2 + 2, kot so ponujali za novo vozilo.
kingsix ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
D3m ::
Insignio pa tudi potegne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
-valvoline- ::
Ne vem. Meni dela.
Insignio pa tudi potegne.
Med voznjo-delovanjem na plin pije tudi bencina ali ne?
Res ne vem kaj se caka z metanizacijo voznega parka. Resno. Dokler ne bo ponujen ev z sprejemljivim dometom za normalno ceno metan je edina mass opcija ki bi lahko zagotovila cistejse izpuhe.
Cakam in cakam na metansko infrastrukturo pa da si pripeljem enega metanovcka iz IT, ampak kaze da ne bo nic iz tega. LPG je oldschool.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
D3m ::
-valvoline- je izjavil:
Ne vem. Meni dela.
Insignio pa tudi potegne.
Med voznjo-delovanjem na plin pije tudi bencina ali ne?
Res ne vem kaj se caka z metanizacijo voznega parka. Resno. Dokler ne bo ponujen ev z sprejemljivim dometom za normalno ceno metan je edina mass opcija ki bi lahko zagotovila cistejse izpuhe.
Cakam in cakam na metansko infrastrukturo pa da si pripeljem enega metanovcka iz IT, ampak kaze da ne bo nic iz tega. LPG je oldschool.
Ne.
Je novejši sistem prilagojen za turbake.
Če se ne motim se imenuje:
LPG Liquid Phase Direct Injection (LPDI)
Utk ::
lovro535v2 ::
-valvoline- je izjavil:
Ne vem. Meni dela.
Insignio pa tudi potegne.
Med voznjo-delovanjem na plin pije tudi bencina ali ne?
Res ne vem kaj se caka z metanizacijo voznega parka. Resno. Dokler ne bo ponujen ev z sprejemljivim dometom za normalno ceno metan je edina mass opcija ki bi lahko zagotovila cistejse izpuhe.
Cakam in cakam na metansko infrastrukturo pa da si pripeljem enega metanovcka iz IT, ampak kaze da ne bo nic iz tega. LPG je oldschool.
Metan je bolj nevaren kot LPG zato, ker je pod precej večjim pritiskom in je vw imel kar precej eksplozij z svojimi avtomobili, ki so serijsko delovali na metan. Zato še ni toliko uveljavljen.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lovro535v2 ()
Invictus ::
http://goo.gl/2YuS2x
ivanuscha ::
Heavy ::
Lahko nekdo prilima link do kakšne študije o škodljivosti turbo bencinskih motorjev? Če so 1000x bolj škodljivi od navadnih bencinarjev, kako pa je možno da so sploh v prodaji? A so vse agencije za okolje prizadete? Nekaj tukaj ne štima...
So nekje na nivoju dizlov (malo manj trdih delcev, več CO2). Fora je bila v temu, da so jih testirali na valjih v prilagojenih pogojih (nizki obrati pod območjem nadtlaka turbine, počasna pospeševanja, nizke temperature). Sedaj prihaja bolj realistični način testiranja, in začuda so vsi proizvajalci avtov začeli povečevati prostornino motorjev.
Namreč v realnih pogojih so se motorji hladili z vbrizgavanjem dodatnega goriva v cilindre - kar je napol dogorjen končal v izpuhu. Si kdaj zavohal predelan moped? Podobna reč je bila tu.
facepalm ::
-valvoline- ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Koliko pa je kaj plin skodljiv? Ker smrdi ko satan.
Vsaj 3x nizje emisije nox sox in 5x manj pm trde delce, co tudi prepolovljen, co2 pa malo vec ali enako bencinarju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
facepalm ::
Renault je 1.2tce razvil pred 0.9tce. novejsi 1.2 tce je zgolj 4cyl verzija 0.9tceja. oba sta na trgu enako casa.
2.0t je nadomestil novi 1.8t v rs-u
Pri volvu imajo le se 2.0 motorje, pri BMWju tudi nisem zaznal "upsizinga".
Ford.. nova fiesta ST bo dobila nov 3cyl 1.5 motor (namesto 1.6)...
-valvoline- ::
Poleg tega je transport metana bistveno bolj kompliciran kot prevoz nafte...
huh? plinovod? mestni plin na vsakem vogalu? sam pocen kompresor rabim pa lahko sam doma tankam iz plinskega omrezja.
Za toyoto ne poznam kaksne motorje imajo/so imeli.
Renault je 1.2tce razvil pred 0.9tce. novejsi 1.2 tce je zgolj 4cyl verzija 0.9tceja. oba sta na trgu enako casa.
2.0t je nadomestil novi 1.8t v rs-u
Pri volvu imajo le se 2.0 motorje, pri BMWju tudi nisem zaznal "upsizinga".
Ford.. nova fiesta ST bo dobila nov 3cyl 1.5 motor (namesto 1.6)...
znizal bodo tlake turbin, posledicno manj konjev ter navora, posledicno bo visja poraba, malo povecal kompresijo ce se bo dalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
facepalm ::
Zaenkrat se ne kaze na to (2018 ponudba).
Edit: se pa strinjam z znizevanjem tlaka turbine in visanjem kubature. Te male masince so ze prevec neuglajene (nenadne spremembe v pospesku). Kot dizli.
Vse to za 1l nizjo porabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
-valvoline- ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
lovro535v2 ::
-valvoline- je izjavil:
Govori se da se bodo ecuji 'zaklenili', ne bo vec mogoce cipiranje, egr,dpf ali 02 sonda delete, in podobni posegi.
sej bojo pa čipe v ECU jih prelotaval al pa menjal ECU-je. To ne bo preprečilo čipiranja.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lovro535v2 ()
-valvoline- ::
lovro535v2 je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Govori se da se bodo ecuji 'zaklenili', ne bo vec mogoce cipiranje, egr,dpf ali 02 sonda delete, in podobni posegi.
sej bojo pa čipe v ECU jih prelotaval al pa menjal ECU-je. To ne bo preprečilo čipiranja.
Je vec nacinov kako tega preprecit, niso ker jim ni v interesu.
Ecu je danes lahko velikosti 1x1cm zalita in zaprta skatlica brez moznosti odpiranja in kopiranja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
m0LN4r ::
-valvoline- je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Koliko pa je kaj plin skodljiv? Ker smrdi ko satan.
Vsaj 3x nizje emisije nox sox in 5x manj pm trde delce, co tudi prepolovljen, co2 pa malo vec ali enako bencinarju.
To pa zato, ker na plin ne gre nikamor.
Trade Republic 38MVDVXM
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Koliko pa je kaj plin skodljiv? Ker smrdi ko satan.
Vsaj 3x nizje emisije nox sox in 5x manj pm trde delce, co tudi prepolovljen, co2 pa malo vec ali enako bencinarju.
To pa zato, ker na plin ne gre nikamor.
Cist izpuh je zato ker lpg/metan ima skoraj popolno zgorjevanje napram goriv v tekocem stanju. Ce se plinska naprava pravilno nastavi da je poraba plina 10-15% visja od bencina ni razlike v moci motorja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
lovro535v2 ::
-valvoline- je izjavil:
lovro535v2 je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Govori se da se bodo ecuji 'zaklenili', ne bo vec mogoce cipiranje, egr,dpf ali 02 sonda delete, in podobni posegi.
sej bojo pa čipe v ECU jih prelotaval al pa menjal ECU-je. To ne bo preprečilo čipiranja.
Je vec nacinov kako tega preprecit, niso ker jim ni v interesu.
Ecu je danes lahko velikosti 1x1cm zalita in zaprta skatlica brez moznosti odpiranja in kopiranja.
sej lahko daš svoj ecu pa ne rabiš iz starga nič kopirat avstralci majo dost tega eden izmed bolj popularnih ecujev je haltech.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
-valvoline- ::
lovro535v2 je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
lovro535v2 je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Govori se da se bodo ecuji 'zaklenili', ne bo vec mogoce cipiranje, egr,dpf ali 02 sonda delete, in podobni posegi.
sej bojo pa čipe v ECU jih prelotaval al pa menjal ECU-je. To ne bo preprečilo čipiranja.
Je vec nacinov kako tega preprecit, niso ker jim ni v interesu.
Ecu je danes lahko velikosti 1x1cm zalita in zaprta skatlica brez moznosti odpiranja in kopiranja.
sej lahko daš svoj ecu pa ne rabiš iz starga nič kopirat avstralci majo dost tega eden izmed bolj popularnih ecujev je haltech.
Ker se vedno ni neke konkretne zascite. Senzorjem,loputam, crpalkam itn in vsem ostallim elektronskim komponentam se lahko vgradi varnostna elektronika tako da ne bo nic delovalo ce tovarniskega ecuja ne bo. Pol pa ti zamenjaj pol motorja elektronike in ecu ce se ti bo splacalo. Custom ecuji so btw razreda 1000e pa dalje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
lovro535v2 ::
-valvoline- je izjavil:
lovro535v2 je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
lovro535v2 je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Govori se da se bodo ecuji 'zaklenili', ne bo vec mogoce cipiranje, egr,dpf ali 02 sonda delete, in podobni posegi.
sej bojo pa čipe v ECU jih prelotaval al pa menjal ECU-je. To ne bo preprečilo čipiranja.
Je vec nacinov kako tega preprecit, niso ker jim ni v interesu.
Ecu je danes lahko velikosti 1x1cm zalita in zaprta skatlica brez moznosti odpiranja in kopiranja.
sej lahko daš svoj ecu pa ne rabiš iz starga nič kopirat avstralci majo dost tega eden izmed bolj popularnih ecujev je haltech.
Ker se vedno ni neke konkretne zascite. Senzorjem,loputam, crpalkam itn in vsem ostallim elektronskim komponentam se lahko vgradi varnostna elektronika tako da ne bo nic delovalo ce tovarniskega ecuja ne bo. Pol pa ti zamenjaj pol motorja elektronike in ecu ce se ti bo splacalo. Custom ecuji so btw razreda 1000e pa dalje.
če bojo hoteli bojo še vedno čipiral. Na začetku bojo preprečli čiprianje ampak ko bo dovolj zahtev po čipiranju se bojo že našli načini za odklep ecujev oz ostale motorne elektronike.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
zmaugy ::
Kje bi bili, razsvetli me prosim? Tam, kjer je Tesla?
Toyota se matra že nebroj let. Kakšnih strašnih presežkov ni videti.
Kaj pa je ustvarila predvsem DE avtomobilska industrija? Piano lak notranjost, plastiko na armaturi, ki te popelje v orgazmicno stanje, ko se je dotikas in baje 250 miljard eur vlozenih v razvoj dizel tehnologije. 250 miljard!
Kje bi bili po 250 miljardah v bencinski, hibridni, elektricni veji pogonov pa nimam pojma. Uporabi domisljija.
In te miljarde niso bile le avtomobilske, to so bile tudi ali predvsem? EU subvencije.
Švabi se počasi prebujajo iz globoke kome. Medtem ko američani, japonci, kitajci in korejci električne avte in hibride že veselo prodajajo, jih švabi pompozno najavljajo na razstavah, da jih bodo začeli počasi risat. Vmes seveda ne pozabijo omenit da dizel nikakor ni fail in da se bo seveda vrnil. Ta falirana pot zadnjih 20 let verjamem da je res debeli cmok za dol pogoltnit.
Če hočeš danes kupit hibrid ene od evropskih znamk, ga ne moreš, ni jih. BMW dela neke poizkuse, ampak volje še zaenkrat ni za videt.
Tole so BMW hibridi na voljo (v seriji 5 tudi obstaja, samo nisem našel linka na BMW.si):
https://www.bmw.si/sl/all-models/2-seri...
https://www.bmw.si/sl/all-models/3-seri...
https://www.bmw.si/sl/all-models/7-seri...
https://www.bmw.si/sl/all-models/x-seri...
https://www.bmw.si/sl/all-models/bmw-i/...
Machete ::
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
mikhaair ::
zmaugy ::
Sparkxl ::
Sem kar dosti vozil i3 in moram rečt da je fenomenalna zadeva. Sicer ugly as f00ck, ampak bolj dolgo ga gledaš, lepši postaja. Tako da saj znajo če hočejo, samo do zdaj jim ni bilo treba. Zdaj ko pa dejansko že trpijo prodajne številke kmetijske mehanizacije, pa en za drugim najavljajo nove EV in hibride in razglašajo kako bodo vsi naenkrat postali leaderji na tem področju
zmaugy ::
Eden redkih prebavljivih azijskih hibridov, ki je ekonomičen in ne zgleda kot kup dreka (govorim glede na videno na zaslonu) je KIA Optima. Ampak pri nas ne prodajajo Sport Wagon variante Plug In.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Heavy ::
Točno to, večina tega kar imajo švabi za pokazat je glih tolko narejeno, da lahko rečejo da so nekaj naredili. Čisto v smislu: tu imate, da ne bo kdo rekel da nimamo, mi pa gremo dalje traktorje štancat.
Sem kar dosti vozil i3 in moram rečt da je fenomenalna zadeva.
Ravnokar si sam sebe zajebal. Trdiš, da so sranje in hkrati hvališ tisto kar so naredili za pokazati.
Da so pa dizle štancali pa je posledica povpraševanja trga. Isto kot sedaj vsi štancajo SUVe, ker jih folk hoče.
m0LN4r ::
Trade Republic 38MVDVXM
K0l1br1 ::
zmaugy ::
SimplyMiha ::
mikhaair ::
Poraba plug in modelov BMWjev pa je nizka za prvih 100 km, ko je še kaj soka v bateriji. Pol pa se njihov koncept dodajmo nekaj obstoječemu motorju, da le imamo hibrida, sesuje, kar se porabe tiče.
Sparkxl ::
Točno to, večina tega kar imajo švabi za pokazat je glih tolko narejeno, da lahko rečejo da so nekaj naredili. Čisto v smislu: tu imate, da ne bo kdo rekel da nimamo, mi pa gremo dalje traktorje štancat.
Sem kar dosti vozil i3 in moram rečt da je fenomenalna zadeva.
Ravnokar si sam sebe zajebal. Trdiš, da so sranje in hkrati hvališ tisto kar so naredili za pokazati.
Da so pa dizle štancali pa je posledica povpraševanja trga. Isto kot sedaj vsi štancajo SUVe, ker jih folk hoče.
Vidim da ti razumevanje prebranega povzroča težave. Ne trdim da je sranje, ampak premala ponudba in še to kaj je, ni neki presežek.
Traktorizacija evrope pa ni niti slučajno posledica povpraševanja, ki je kar padlo iz neba, ampak posledica forisranja eu v obliki subvencij na gorivo in vzpodbud proizvajalcem
zmaugy ::
mikhaair ::
karafeka ::
zmaugy ::
Zmaugy, tebi ni jasna struktura cene dizla, kalorična vrednost goriva stroški pridobivanja, pa še kaj. No, stroški so mogoče pod vprašajem ampak, dizel v enakem obsegu onesnažujoč, je dražji.
“Poceni” dizel pomeni tudi cenejše blago v lokalnem Mercatorju. Se je treba odločit. In ker so se odločili, je cena pač takšna kot je. Torej je dobiček dvojni - gorivo je cenejše in še energetsko bolj “gosto” in se ga porabi manj pa še manj onesnažuje s CO2.
Računica se je izšla tudi takrat, ko je bil dizel dražji od bencina.
Eden redkih prebavljivih azijskih hibridov, ki je ekonomičen in ne zgleda kot kup dreka (govorim glede na videno na zaslonu) je KIA Optima. Ampak pri nas ne prodajajo Sport Wagon variante Plug In.
Na ioniqa si pozabil?
Sem videl na zaslonu, naročajo samo low level trim. Videt je malo dolgočasen, ampak vsekakor boljše od Prius jajčk.
To je zaenkrat uporabno zgolj kot drugi avto za 80 km radij okrog hiše, ne moreš realno it 500 km daleč in tja prit v nekem razumnem efektivnem času.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
karafeka ::
Kateri nivo opreme folk naroča, je pa njihova stvar.
zmaugy ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
mikhaair ::
Blago je ze cenejse z vracilom trosarine avtoprevoznikom. Pa se komu drugemu. CO2 na zastruplja. Dizel je za vlake, kombije, kamione, kombajne itd. Ne za v mesto.
K0l1br1 ::
Pa tudi C02 baje ni pametno vdihovati
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
zmaugy ::
@zmaugy
Blago je ze cenejse z vracilom trosarine avtoprevoznikom. Pa se komu drugemu. CO2 na zastruplja. Dizel je za vlake, kombije, kamione, kombajne itd. Ne za v mesto.
Moj dizel Euro 6 s filtrom trdnih delcev in adblue ne zastruplja nič bolj od sosedovih bencincev. Verjetno precej manj, ker je veliko novejši.
Kupljen nov in servisiran po načrtu servisiranja proizvajalca.
Sploh pa ne bom omenjal emisij CO2, ki so iz mojega dizla veliko nižje.
Vlaki, kombiji in tovornjaki so redno v mestih. Ko zalaufajo dizlerco na tirih in se iz obeh dimnikov pokadi da se naredi tema, verjetno ni najbolj zdravo (trdni delci in to). Enako ko kakšen zmahan kombi/tovornjak za dostavo v lokalno trgovino pri vsakem pritisku na plin spusti črn oblak. To te ne moti. Nerešeni konflikti Golf Diesel TAS VS Yugo/Stoenka CZ?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 49765 (39836) | -valvoline- |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 108420 (67302) | Berserker |
» | Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 153369 (52463) | krneki0001 |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28585 (24790) | RedDrake |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 196602 (161615) | Spajky |