Forum » Na cesti » Dizel apokalipsa na vidiku
Dizel apokalipsa na vidiku
nsa_ag3nt ::
nebivedu
Tvoj stari je izjema.Isto lahko rečen za Spxy, vsaj na podlagi moje okolice in upokojencev, 1 kubik bi jim nekako še uspelo sprocesirati, 20 nikakor.
V enem poletju drva niso nikoli suha (spomladi posekana in razžagana) http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-l... .
prej pozabil dodati:
Defrosti pri toplotni črpalki okoli 0C in visoki relativni vlagi veljajo seveda za tip zrak-voda, voda-voda in zemlja-voda defrostov ne poznata, vendar ju ni mogoče instalirati povsod.
vostok_1
Mestni ljudje so običajno tudi manj fizično uničeno od kmetov, če smo že pri sedanji generaciji upokojencev...
Tvoj stari je izjema.Isto lahko rečen za Spxy, vsaj na podlagi moje okolice in upokojencev, 1 kubik bi jim nekako še uspelo sprocesirati, 20 nikakor.
V enem poletju drva niso nikoli suha (spomladi posekana in razžagana) http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-l... .
prej pozabil dodati:
Defrosti pri toplotni črpalki okoli 0C in visoki relativni vlagi veljajo seveda za tip zrak-voda, voda-voda in zemlja-voda defrostov ne poznata, vendar ju ni mogoče instalirati povsod.
vostok_1
Mestni ljudje so običajno tudi manj fizično uničeno od kmetov, če smo že pri sedanji generaciji upokojencev...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
krneki0001 ::
nebivedu
V enem poletju drva niso nikoli suha (spomladi posekana in razžagana) http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-l... .
Kakšna spomladi podrta drva?
To je samo od čiščenja gozda. Tisto kar pozimi pade pod težo snega, veje, ki se odlomijo, grmičevje. Gozd je namreč potrebno čistit, da do tal pride sonce, ne da je zaraščeno kot pragozd. In samo od tega se nabere, da si celo leto kuri za toplo vodo in pozimi še za gretje.
In ni izjema. Tam na vasi in njeni okolici vsi to počnejo. Problem ste bolj mestne srajce, ki niste navajeni delat, pa predpostavljate da je za 1 kubik drv ogromno dela.
nsa_ag3nt ::
nebivedu
Ne generaliziraj, da s(m)o vsi, ki vedo, kako poteka priprava/kurjenje z drvmi, mestne srajce.
Od te "mrhovine" se boš ti "julija pozimi" celo sezono grel, mogoče na 5C.
Ne generaliziraj, da s(m)o vsi, ki vedo, kako poteka priprava/kurjenje z drvmi, mestne srajce.
Od te "mrhovine" se boš ti "julija pozimi" celo sezono grel, mogoče na 5C.
otago ::
Ne pozabit, da na podezelju imas lahko en kup sorodstva, ki ti pomaga pri secnji, zaganju, zlaganju.
Sorodnik nam prodaja 1m3(hrast,jelsa) za 35-40eur nazagano na 33cm z dostavo na dom. Stroskov prevoza ne zaracuna(isto kot do njega), gozd mora ocistiti v vsakem primeru. Tudi zafrkancij s prodajo, neplacevanjem nima. Oce lahko zlaga lagani tempo dva tedna, ce ga je volja. Vsaj drugih p***arij ne dela v vmesnem casu. Ce bi bila bolna, imata opcijo preklopit na kurilno olje.
Sorodnik nam prodaja 1m3(hrast,jelsa) za 35-40eur nazagano na 33cm z dostavo na dom. Stroskov prevoza ne zaracuna(isto kot do njega), gozd mora ocistiti v vsakem primeru. Tudi zafrkancij s prodajo, neplacevanjem nima. Oce lahko zlaga lagani tempo dva tedna, ce ga je volja. Vsaj drugih p***arij ne dela v vmesnem casu. Ce bi bila bolna, imata opcijo preklopit na kurilno olje.
krneki0001 ::
nebivedu
Ne generaliziraj, da s(m)o vsi, ki vedo, kako poteka priprava/kurjenje z drvmi, mestne srajce.
Od te "mrhovine" se boš ti "julija pozimi" celo sezono grel, mogoče na 5C.
Odkar je bil žled, se jaz grejem na to "mrhovino". Še nisem podrl dobrega drevesa od takrat, ker je bilo toliko "mrhovine".
al1976 ::
eh ja bodo casi ko bodo tudi izpuste na dimnikih zaceli meriti pa bo dpf in kemija se tam :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: al1976 ()
zmaugy ::
Glede na elektro težave iz sosednjih tem (zaostajanje ur, ki za merjenje časa uporabljajo natančno nihanje izmeničnega toka), sem čedalje bolj v dvomih o tej anti dizel fatvi.
Bo pa letos in do 2020 pravi bum novih elektro avtomobilov.
Bo pa letos in do 2020 pravi bum novih elektro avtomobilov.
GabrieLeo ::
a ni tako da je pri ponovnem polnjenju ter izdelavi baterij prav tako potrebna surova nafta?
D3m ::
Da.
Pa Lego kocke so tudi iz nafte.
Pa plastika tudi.
Pa Lego kocke so tudi iz nafte.
Pa plastika tudi.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
vostok_1 ::
Sedaj razmišljam...dejansko avtomobil ni tisti, ki je prinesel tako družbeno-industrijsko revolucijo.
To so prinesli delovni stroji in podobno.
Avtomobil je zgolj omogočil večji komfort, da so ljudje živeli v predmestju namesto v centru. V resnici, produktivnosti ni znatno povečal. Ljudje bi tako ali drugače delali...pač bližje bi se preselili in opravili storitev enako kvalitetno.
Avtomobil je primarno razvada...bager pa esenciala.
To so prinesli delovni stroji in podobno.
Avtomobil je zgolj omogočil večji komfort, da so ljudje živeli v predmestju namesto v centru. V resnici, produktivnosti ni znatno povečal. Ljudje bi tako ali drugače delali...pač bližje bi se preselili in opravili storitev enako kvalitetno.
Avtomobil je primarno razvada...bager pa esenciala.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
hammock ::
Sedaj razmišljam...dejansko avtomobil ni tisti, ki je prinesel tako družbeno-industrijsko revolucijo.
To so prinesli delovni stroji in podobno.
Avtomobil je zgolj omogočil večji komfort, da so ljudje živeli v predmestju namesto v centru. V resnici, produktivnosti ni znatno povečal. Ljudje bi tako ali drugače delali...pač bližje bi se preselili in opravili storitev enako kvalitetno.
Avtomobil je primarno razvada...bager pa esenciala.
Poceni transport je omogocil globalizacijo, ta pa vecjo produktivnost.
vostok_1 ::
Niti ne. Centri produktivnosti so bili vedno strnjeni. Industrija pa fura vlake in podobne masovne transporte medkrajevno.
Avtomobil kot tak...je v bistvu zgolj statusni simbol.
Njegova industrijska vrednost v primerjavi z drugimi sredstvi je majhna.
Avtomobil kot tak...je v bistvu zgolj statusni simbol.
Njegova industrijska vrednost v primerjavi z drugimi sredstvi je majhna.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
BigWhale ::
Industrijska vrednost avtomobila je v bistvu ogromna. Zaradi avtomobila lahko vse te reci, ki jih tovarne na obrobjih proizvedejo, prepeljejo v mesta in do potrosnikov. In obratno. Avtomobili pripeljejo potrosnike v trgovine.
m0LN4r ::
Upokojenci in lasten les nekako ne gre skupaj.Ker jih večina ni več v telesni formi, ukvarjati** se z lesom (4-5x prelagati drva), **in s tem mislim cca 20 kubikov letno za kurjavo - vsako leto.
Toplotna črpalke so seveda delovale tudi v lanskem januarju/letošnjem februarju, ki je bil najbolj mrzel mesec.
Seveda mora biti izbrana prava tč, bolj je problem ker je tipična Slo hiša iz leta 1970 z vsemi tedanjimi pritiklinami, torej staro stavbno pohištvo in brez izolacije.
Okoli 0 in +90% r.z.v. so problem defrosti, pod -5C / +5X je delovanje boljše.
Peči na trdo gorivo (1) so največji onesnaževalci, sploh če ni zalogovnika.
Slo nafta so peleti, tudi peletna peč ni tako draga kot npr dobri uplinjevalni kotli z lambdo na trda goriva.
Bolj je žalostno da ima več peletarjev zalogovnik kot (1), kar je zelo priporočljivo, sploh če je kotel 25-30 kW in hiša nima tako velikih energijskih izgub.
Kot je SPXY povedal, stari ljudje so v dokaj dobri kondiciji do dolocene starosti, sicer pa po tistem imajo sine ali vnuke ki jim pripeljejo tisto eno prikolico letno. Ali pa placajo nekomu na vasi, da jim pripelje.
Mi imamo kombinirano pec na les in pelete. Dokler bosta moja dva zmozna si pobrat polomljeno hlodovino po gozdu se bo pac kurlo na les, potem pa na pelete.
Stara pec je zdrzala 20 let, vnjej se je v starih casih kurlo vse kaj gori. Odvoz smeti je prisel pozneje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
nebivedu
Tvoj stari je izjema.Isto lahko rečen za Spxy, vsaj na podlagi moje okolice in upokojencev, 1 kubik bi jim nekako še uspelo sprocesirati, 20 nikakor.
V enem poletju drva niso nikoli suha (spomladi posekana in razžagana) http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-l... .
prej pozabil dodati:
Defrosti pri toplotni črpalki okoli 0C in visoki relativni vlagi veljajo seveda za tip zrak-voda, voda-voda in zemlja-voda defrostov ne poznata, vendar ju ni mogoče instalirati povsod.
vostok_1
Mestni ljudje so običajno tudi manj fizično uničeno od kmetov, če smo že pri sedanji generaciji upokojencev...
Se dobro, da je nekdo napisal diplomo o tem. Vprasanje je le, kako so ljudje kurli zadnjih 100 let in vec, brez te diplomske.
Meni so stari rekli novembra, zle je treba it po les. Kaksen?
Stari ljudje so vedli kaksna drva imajo v svojem gozdu, da imajo v gozdu recimo hrast ki je ze vec kot eno leto suh ali se prej posusil ali borovino itd. tega so posekali in ne kr na random, kot gozdarji.
Ta les je bil za uporabo sele drugo leto, ne gre na isti kup, kot les ki so ga zdaj obdelali.
Namrec dokler je mila zima, se kuri z vejami, podrtinami, staro borovino ipd. ko ga pa malo bolj stisne se pa vrze gor bukev, hrast, ki so ga obdelali prejsnje leto.
Nevem kako delajo ljudje danes, ampak tako se je prej, se preden so brali diplome o tem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Niti ne. Centri produktivnosti so bili vedno strnjeni. Industrija pa fura vlake in podobne masovne transporte medkrajevno.
Avtomobil kot tak...je v bistvu zgolj statusni simbol.
Njegova industrijska vrednost v primerjavi z drugimi sredstvi je majhna.
V katerih mestnih centrih pa so stale tovarne?
Industrijska cona v MS ni v centru, tovarne v MB tudi niso v centru.
V centrih ni nic drugega, kot banke, male stacunice in kafici. Lahko se preseljujemo cim blizje centru, samo potem bo treba graditi neboticnike in siriti plocnike.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Miha 333 ::
Kje pa je v MB P&R? Pa v Celju? Kranju? Dokler ne bo to urejeno, se nimamo kaj pogovarjat o omejevanju avtomobilov v mestu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
krneki0001 ::
nebivedu
Tvoj stari je izjema.Isto lahko rečen za Spxy, vsaj na podlagi moje okolice in upokojencev, 1 kubik bi jim nekako še uspelo sprocesirati, 20 nikakor.
V enem poletju drva niso nikoli suha (spomladi posekana in razžagana) http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-l... .
prej pozabil dodati:
Defrosti pri toplotni črpalki okoli 0C in visoki relativni vlagi veljajo seveda za tip zrak-voda, voda-voda in zemlja-voda defrostov ne poznata, vendar ju ni mogoče instalirati povsod.
vostok_1
Mestni ljudje so običajno tudi manj fizično uničeno od kmetov, če smo že pri sedanji generaciji upokojencev...
Se dobro, da je nekdo napisal diplomo o tem. Vprasanje je le, kako so ljudje kurli zadnjih 100 let in vec, brez te diplomske.
Meni so stari rekli novembra, zle je treba it po les. Kaksen?
Stari ljudje so vedli kaksna drva imajo v svojem gozdu, da imajo v gozdu recimo hrast ki je ze vec kot eno leto suh ali se prej posusil ali borovino itd. tega so posekali in ne kr na random, kot gozdarji.
Ta les je bil za uporabo sele drugo leto, ne gre na isti kup, kot les ki so ga zdaj obdelali.
Namrec dokler je mila zima, se kuri z vejami, podrtinami, staro borovino ipd. ko ga pa malo bolj stisne se pa vrze gor bukev, hrast, ki so ga obdelali prejsnje leto.
Nevem kako delajo ljudje danes, ampak tako se je prej, se preden so brali diplome o tem.
Na vaseh je še vedno tako.
vostok_1 ::
Industrijska vrednost avtomobila je v bistvu ogromna. Zaradi avtomobila lahko vse te reci, ki jih tovarne na obrobjih proizvedejo, prepeljejo v mesta in do potrosnikov. In obratno. Avtomobili pripeljejo potrosnike v trgovine.
Avtomobil |= tovornjak
Avtomobil je za luksuz ljudstva, tovornjak pa esencialno transportno sredstvo.
Niti ne. Centri produktivnosti so bili vedno strnjeni. Industrija pa fura vlake in podobne masovne transporte medkrajevno.
Avtomobil kot tak...je v bistvu zgolj statusni simbol.
Njegova industrijska vrednost v primerjavi z drugimi sredstvi je majhna.
V katerih mestnih centrih pa so stale tovarne?
Industrijska cona v MS ni v centru, tovarne v MB tudi niso v centru.
V centrih ni nic drugega, kot banke, male stacunice in kafici. Lahko se preseljujemo cim blizje centru, samo potem bo treba graditi neboticnike in siriti plocnike.
To zato ker gledaš današnja moderna mesta, kjer smo vse umazano in težko izselili v države tretjega sveta.
Sploh več ne pomnemo, kako so zgledale industrijske cone ob mestih. Pač, danes da imamo to PET plastenko v trgovini je samoumevno. Ljudem v 70 ni bilo. So točno vedeli keri kolega dela v keri tovarni, ki to proizvaja.
In ne, ko je industrija laufala je skupinski bus imel bistveno večji smisel. Proizvodna podjetja so vedno imela dokaj ustaljen urnik okoli katerega se je organiziralo točne prevoze.
Z današnjo bolj volatilno storitveno ekonomijo je vse bolj nedoločeno in pač se rabi avte.
Skratka, vi imate porazno pomankljivo sliko.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
BigWhale ::
Industrijska vrednost avtomobila je v bistvu ogromna. Zaradi avtomobila lahko vse te reci, ki jih tovarne na obrobjih proizvedejo, prepeljejo v mesta in do potrosnikov. In obratno. Avtomobili pripeljejo potrosnike v trgovine.
Avtomobil |= tovornjak
Avtomobil je za luksuz ljudstva, tovornjak pa esencialno transportno sredstvo.
Ampak najprej so bili avtomobili. Sele potem so prisli tovornjaki in avtomobili za vec oseb. Clovek je imel potrebo po tem, da je najprej samega sebe odpeljal nekam dalec. Sele potem je zacel razmisljati, da bi lahko vzel s sabo en kup prtljage. Ali pa celo familijo.
vostok_1 ::
Takrat je bilo precej megleno vse skp.
Karl Benz @ Wikipedia
Revolucijo so vseeno naredili delovni stroji, ker z avti nisi prišel bistveno dlje kot z konjem. Je pa traktor bistveno lažje obdeloval zemljo kot vol. Pa tudi stacionarna narava traktorja je lažje igrala vlogo pri tankanju goriva in podobno.
Skratka ostajam pri tezi, da avtomobili niso bili tako pomemben faktor industrializacije v primerjavi z drugimi sredstvi.
Karl Benz @ Wikipedia
Revolucijo so vseeno naredili delovni stroji, ker z avti nisi prišel bistveno dlje kot z konjem. Je pa traktor bistveno lažje obdeloval zemljo kot vol. Pa tudi stacionarna narava traktorja je lažje igrala vlogo pri tankanju goriva in podobno.
Skratka ostajam pri tezi, da avtomobili niso bili tako pomemben faktor industrializacije v primerjavi z drugimi sredstvi.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
BigWhale ::
Revolucijo v avtomobilizmu in masovni proizvodnji je naredil Ford z Modelom T, ki je bil najprej osebni avto. Zametki traktorja sicer segajo v konec devetnajstega stoletja ampak so postali razsirjeni sele proti sredini 20 stoletja.
vostok_1 ::
Model T je bil bolj posrednik revolucije. It inspired stuff, ampak delalo se je že prej.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Heavy ::
http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno...
Analitiki pri JATO Dynamicsu so ugotovili, da so se s padcem prodaje dizelskih avtomobilov v Evropi prvič po letu 2011 povečale tudi povprečne emisije CO2.
#TeamFelix
Utk ::
In? Da so se prvič znižali vsi drugi strupi niso ugotovili?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
K0l1br1 ::
krneki0001 ::
CO2 je hrana za rastline, tako da ni problematičen. Bodo pa drevesa višje zrastla pa hitreje, ker bodo imela več hrane.
zmaugy ::
Dušikovi oksidi se v vodi veliko hitreje raztopijo (in na tleh spremenijo v nitrate, ki so gnojilo) kot CO2. V naravi drugače nastajajo tudi med nevihtami.
Utk ::
In? Da so se prvič znižali vsi drugi strupi niso ugotovili?Podatek si potegnil iz riti? Sedaj, ko si ugotovil, da tudi tvoje vozilo zastruplja in da si kriv za povečanje CO2 in globalno segrevanje, že iščeš izgovore.
Jaz ne zanikam resnice, da bencinar ustvari več C02. Resnico zanikate vi, ki trdite, da je zato dizel manj, ali pa enako, strupen.
Heavy ::
Jaz ne zanikam resnice, da bencinar ustvari več C02. Resnico zanikate vi, ki trdite, da je zato dizel manj, ali pa enako, strupen.
Razloži ti to onemu shiranemu severnemu medvedu!
#TeamFelix
krneki0001 ::
Tist shiran medved je plastiko pojedel, pa ne more sedaj nič drugega pojesti. Naj smeti manj mečejo v naravo, bo bolje. Tudi za severne medvede.
Utk ::
Jaz ne zanikam resnice, da bencinar ustvari več C02. Resnico zanikate vi, ki trdite, da je zato dizel manj, ali pa enako, strupen.
Razloži ti to onemu shiranemu severnemu medvedu!
Razloži ti onim z astmo, rakom in srčno kapjo, da je hudič CO2, ne pa pm, NOx-i in podobno.
K0l1br1 ::
UTK se spet samo pretvarja, da njegov avto ne dala tudi NOxov, poleg tega da obilno svinja okolje z CO2.
m0LN4r ::
Jaz ne zanikam resnice, da bencinar ustvari več C02. Resnico zanikate vi, ki trdite, da je zato dizel manj, ali pa enako, strupen.
Razloži ti to onemu shiranemu severnemu medvedu!
Razloži ti onim z astmo, rakom in srčno kapjo, da je hudič CO2, ne pa pm, NOx-i in podobno.
To so dobil se pred dizli
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Heavy ::
Razloži ti onim z astmo, rakom in srčno kapjo, da je hudič CO2, ne pa pm, NOx-i in podobno.
Kaj naj sebi razlagam? Tudi v času povišanih vrednosti (se mi zdi, da je bil lani izdan alarm za gibanje zunaj), me ni nič dražilo v grlu, kot eni pišejo.
Suše, poplave, nevihte, izumiranje živalskih vrst in vojne so pa ti v redu?
#TeamFelix
Utk ::
Dizel porabi vsaj 10, 15% manj, ce mu odstranis dpf in egr. Ce hocete resit svet, odstranite to, na tehnicnem itak ne gledajo, pa se prisparali boste, na servisih in dizlu.
Jaz nimam astme pa me drazi ko pridem na ljubljansko obvoznico. Nisem vec navajen tega sranja.
Kaj naj sebi razlagam? Tudi v času povišanih vrednosti (se mi zdi, da je bil lani izdan alarm za gibanje zunaj), me ni nič dražilo v grlu, kot eni pišejo.
Jaz nimam astme pa me drazi ko pridem na ljubljansko obvoznico. Nisem vec navajen tega sranja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kingsix ::
Odvisno od vasi. V delu mesta kjer sem jaz celo zimo nisem zavohal dima. Pri sorodnikih na vasi pa smrdi, da ti je slabo. Dovolj je en pajac, ki kuri..ne vem kaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
otago ::
Imperij vraca udarec.
Zdaj so Nemci ugotovili, da nimajo primerljivih opazovalnih postaj, opazovalna postaja München Stachus je recimo preblizu prometnici. Aktualni podatki Bavarska.
Link do porocanja Merkurja. Opazovalna postaja naj bi bila vsaj 25m od krizisca/prometnice?
Opazovalna postaja v Mariboru(Slavija) je torej narobe pozicionirana, podatki niso primerljivi s postajo v Ljubljani (blizu figovca)? Podatki ARSO.
Zdaj so Nemci ugotovili, da nimajo primerljivih opazovalnih postaj, opazovalna postaja München Stachus je recimo preblizu prometnici. Aktualni podatki Bavarska.
Link do porocanja Merkurja. Opazovalna postaja naj bi bila vsaj 25m od krizisca/prometnice?
Opazovalna postaja v Mariboru(Slavija) je torej narobe pozicionirana, podatki niso primerljivi s postajo v Ljubljani (blizu figovca)? Podatki ARSO.
D3m ::
Samo v vednost GPF so že prisotni v avtomobilih.
In so sedaj primerljivi z EURO 6 dizli.
@UtK LOL
In so sedaj primerljivi z EURO 6 dizli.
@UtK LOL
|HP EliteBook|R5 6650U|
fujtajksel ::
Imperij vraca udarec.
Zdaj so Nemci ugotovili, da nimajo primerljivih opazovalnih postaj, opazovalna postaja München Stachus je recimo preblizu prometnici. Aktualni podatki Bavarska.
Link do porocanja Merkurja. Opazovalna postaja naj bi bila vsaj 25m od krizisca/prometnice?
Opazovalna postaja v Mariboru(Slavija) je torej narobe pozicionirana, podatki niso primerljivi s postajo v Ljubljani (blizu figovca)? Podatki ARSO.
Hm, ljudje se dejansko kot potniki v avtih, kolesarji, pešci, gibljejo in dihajo zrak tudi direkt po prometnicah.
otago ::
Pravnisko gledano, metodologija zelenih ni bila v skladu s pravilnikom za meritve, standarde onesnazenosti zraka.
Opazovalna postaja v LJ je precej zamaknjena, zaprli so Slovensko (razen LPP, taksi). Jaz se izogibam voznji mimo Bavarskega dvora, ce ze ni nujno. Razlog za cist zrak je lahko tudi lokacija. Mini park pri krizisce Tivolske in Dunajske/Slovenske pri nadvozu zeleznice bi pokazala vecjo onesnazenost.
Opazovalna postaja v LJ je precej zamaknjena, zaprli so Slovensko (razen LPP, taksi). Jaz se izogibam voznji mimo Bavarskega dvora, ce ze ni nujno. Razlog za cist zrak je lahko tudi lokacija. Mini park pri krizisce Tivolske in Dunajske/Slovenske pri nadvozu zeleznice bi pokazala vecjo onesnazenost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
m0LN4r ::
Naj se ljubljancani preselijo ven iz svoje kotline... al pa povsem odpovejo motorizaciji
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50775 (40846) | -valvoline- |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110135 (69017) | Berserker |
» | Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 155423 (54517) | krneki0001 |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28882 (25087) | RedDrake |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199938 (164951) | Spajky |