Forum » Na cesti » Dizel apokalipsa na vidiku
Dizel apokalipsa na vidiku
DamijanD ::
Jao... ni vsak voznik enak, ni vsak avto enak, ni vsaka cesta enaka, niso vse gume enake, poraba niha tudi zaradi zunanje temperature ipd. Moje večletno realno povprečje je 5,14 (po računalniku pa samo 4,91) (40% AC, 10% mestne, 20% ravnih regionalk, 30% regionalk z vzponi/ovinki)
Utk ::
O rly? Redijo se si prepričan?
Sem. Astra J je bila nepotrebno tezka krava, ce je K malo lazja, nic ne pomeni. Poglej 15 let stare avte, so lazji, ampak se vecji vpliv na porabo ima sirina, visina, se pravi precni presek, pa sirina gum, itd., redijo se v vse smeri, teza je pa se najmanjsi problem. 15 let star dizel bi imel morda najvec pol litra vecjo porabo v enakem avtu, ni pa razlike za 2 litra, ceprav vsake 2 leti recejo, da so znizali porabo za 15% - ce bi res, bi dizli ze zdavnaj trosili 2 litra.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
m0LN4r ::
Tisti, ki imate z bencinarji manj kot 7L ste pocasnele in se cijazite po cesti z maks 80 pa ovirate druge.
Turbo bencinar ima z dinamicno voznjo 9+, kombinirano eko in hitro pa 8+
Turbo bencinar ima z dinamicno voznjo 9+, kombinirano eko in hitro pa 8+
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
D3m ::
O rly? Redijo se si prepričan?
Sem. Astra J je bila nepotrebno tezka krava, ce je K malo lazja, nic ne pomeni. Poglej 15 let stare avte, so lazji, ampak se vecji vpliv na porabo ima sirina, visina, se pravi precni presek, pa sirina gum, itd., redijo se v vse smeri, teza je pa se najmanjsi problem. 15 let star dizel bi imel morda najvec pol litra vecjo porabo v enakem avtu, ni pa razlike za 2 litra, ceprav vsake 2 leti recejo, da so znizali porabo za 15% - ce bi res, bi dizli ze zdavnaj trosili 2 litra.
K je lažja za 200 kg.
|HP EliteBook|R5 6650U|
springfield ::
Tisti, ki imate z bencinarji manj kot 7L ste pocasnele in se cijazite po cesti z maks 80 pa ovirate druge.
Turbo bencinar ima z dinamicno voznjo 9+, kombinirano eko in hitro pa 8+
1.2 TSI imam porabo 6.3 na dolgi rok in se ne cijazim, po navadi sem malo preko dovoljene hitrosti (avtocesta 140 tempomat). Je pa res, da ga ne teram na 5k+ RPM, ker ni nobene potrebe. Imam pa vecino regionalne s klanci.
Mogoce je problem tvoje "dinamicne" voznje, da se pred ovinkom skoraj vstavis in za njim pohodis plin do konca? Velikokrat srecam ljudi, ki se ti na ravnini prilepijo na rit, v ovinku pa jih naenkrat ni vec.
m0LN4r ::
Jaz nimam nobenega problema, z bremzami zaviram minimalno, samo toliko koliko je res potrebno.
Jaz v obeh primerih dohitevam ljudi, nima veze ce je ovink al ne.
Kar hocem povedati je, da pri istem nacinu voznje je pri meni med dizlom in bencinarjem 2-2,5L razlike.
Ce imam z tdi 5, ima tsi 7. Ce ima TDI 7 ima TSI skoraj 10.
Konkreten primer, Audi A3 2.0 TDI 180KM (nadomestno vozilo za dva dni) do sluzbe in nazaj 4,8 - 5. Polo 1.8 ca. 180KM identicna relacija 7,2.
Relacija je dolga 50km.
Pokazi spritmonitor in povej koliko KM in kg vozis.
Velikokrat srecam ljudi, ki se ti na ravnini prilepijo na rit, v ovinku pa jih naenkrat ni vec.
Jaz v obeh primerih dohitevam ljudi, nima veze ce je ovink al ne.
Kar hocem povedati je, da pri istem nacinu voznje je pri meni med dizlom in bencinarjem 2-2,5L razlike.
Ce imam z tdi 5, ima tsi 7. Ce ima TDI 7 ima TSI skoraj 10.
Konkreten primer, Audi A3 2.0 TDI 180KM (nadomestno vozilo za dva dni) do sluzbe in nazaj 4,8 - 5. Polo 1.8 ca. 180KM identicna relacija 7,2.
Relacija je dolga 50km.
1.2 TSI imam porabo 6.3 na dolgi rok in se ne cijazim,
Pokazi spritmonitor in povej koliko KM in kg vozis.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
springfield je izjavil:
Tisti, ki imate z bencinarji manj kot 7L ste pocasnele in se cijazite po cesti z maks 80 pa ovirate druge.
Turbo bencinar ima z dinamicno voznjo 9+, kombinirano eko in hitro pa 8+
1.2 TSI imam porabo 6.3 na dolgi rok in se ne cijazim, po navadi sem malo preko dovoljene hitrosti (avtocesta 140 tempomat). Je pa res, da ga ne teram na 5k+ RPM, ker ni nobene potrebe. Imam pa vecino regionalne s klanci.
Mogoce je problem tvoje "dinamicne" voznje, da se pred ovinkom skoraj vstavis in za njim pohodis plin do konca? Velikokrat srecam ljudi, ki se ti na ravnini prilepijo na rit, v ovinku pa jih naenkrat ni vec.
Ves v cem je haklc? Nemski avti imajo tako togo podvozje, da lahko vecino ovinkov zvozis, ne da bi avto podkrmaril, bo prej prekrmaril.
Grey ::
springfield je izjavil:
Mogoce je problem tvoje "dinamicne" voznje, da se pred ovinkom skoraj vstavis in za njim pohodis plin do konca? Velikokrat srecam ljudi, ki se ti na ravnini prilepijo na rit, v ovinku pa jih naenkrat ni vec.
Če bi potegnil glavo iz arogantne riti, bi mogoče uvidel, da divjanje v ovinek ni ravno najbolj kosher zadeva. Kaj pa kolesar? Srna? Kolona? Zmanjšati pred ovinkom ni neumno. Je pa neumno, če še bolj po gasu stisneš, da "ga začutiš".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Grey ()
springfield ::
Pokazi spritmonitor in povej koliko KM in kg vozis.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/7...
springfield je izjavil:
Mogoce je problem tvoje "dinamicne" voznje, da se pred ovinkom skoraj vstavis in za njim pohodis plin do konca? Velikokrat srecam ljudi, ki se ti na ravnini prilepijo na rit, v ovinku pa jih naenkrat ni vec.
Če bi potegnil glavo iz arogantne riti, bi mogoče uvidel, da divjanje v ovinek ni ravno najbolj kosher zadeva. Kaj pa kolesar? Srna? Kolona? Zmanjšati pred ovinkom ni neumno. Je pa neumno, če še bolj po gasu stisneš, da "ga začutiš".
Zdaj pa se potegni svojo pocasno glavo iz riti. Sem mogoce kje napisal, da vozim na limitu? Ce ti rabis 5s, da sprocesiras vse dejavnike okoli sebe, ne pomeni, da tudi drugi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()
Utk ::
Polovici ljudi je pomembna dinamicna voznja, polovici poraba, skoraj vsi pa kupujejo suve. Nekdo laze sam sebi.
vostok_1 ::
Hehe. Funny.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Invictus ::
Če bi potegnil glavo iz arogantne riti, bi mogoče uvidel, da divjanje v ovinek ni ravno najbolj kosher zadeva. Kaj pa kolesar? Srna? Kolona? Zmanjšati pred ovinkom ni neumno. Je pa neumno, če še bolj po gasu stisneš, da "ga začutiš".
Seveda je, če poznaš svoj avto.
Poleg tega je "divjanje" zelo subjektiven pojem.
Nekateri pač zavirajo pred vsakim ovinkom. Tudi če se dobro vidi. Takim bi morali vzeti izpit.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jest10 ::
krneki0001 ::
facepalm ::
Tisti, ki imate z bencinarji manj kot 7L ste pocasnele in se cijazite po cesti z maks 80 pa ovirate druge.
Turbo bencinar ima z dinamicno voznjo 9+, kombinirano eko in hitro pa 8+
Naceloma so turbo bencinci varcnejsi od N/A.
Jaz imam povprecno 8.1 po bc, 2.0t. Dejanska poraba pa nekaj vec. Se vedno cela 2 litra manj, kot sem imel na enakem avtu z 1.8 masino in 50hp manj.
Sami ::
O rly? Redijo se si prepričan?
Sem. Astra J je bila nepotrebno tezka krava, ce je K malo lazja, nic ne pomeni. Poglej 15 let stare avte, so lazji, ampak se vecji vpliv na porabo ima sirina, visina, se pravi precni presek, pa sirina gum, itd., redijo se v vse smeri, teza je pa se najmanjsi problem. 15 let star dizel bi imel morda najvec pol litra vecjo porabo v enakem avtu, ni pa razlike za 2 litra, ceprav vsake 2 leti recejo, da so znizali porabo za 15% - ce bi res, bi dizli ze zdavnaj trosili 2 litra.
K je lažja za 200 kg.
Moja Astra J ST 2014 1.6CDTI 136hp (avto s praktično polno opremo) ima 1508kg, avto s polno opremo je 158kg težji od Astre K, s povprečno opremo je razlike manj kot 150kg.
Lahko pa povem že nekaj glede porabe, sem šel iz LJ v KP in nazaj, vozil sem 140km/h na tempomatu (razen tuneli,...itd.), povprečna je bila 4,9L/100km.
Verjamem, da bi bila še ene par deci manj pri 120 ali 130km/h, tako da je poraba kar super....podobna kot je bila prej pri Golf IV Variant 1,9TDI, le da je Astra dobrih 100kg težja.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Sami ::
Moja Astra J ST 2014 1.6CDTI 136hp (avto s praktično polno opremo) ima 1508kg, avto s polno opremo je 158kg težji od Astre K, s povprečno opremo je razlike manj kot 150kg.
Ravno googlam, Astra K ima dobrih 1418kg, torej je razlike v teži slabih 100kg....sem mislil da je K dosti lažja.
Link: http://www.cars-data.com/en/opel-astra-...
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
Sami ::
Nope.
http://www.cars-data.com/en/opel-astra-...
Tukaj je K.
Teža 1303 kg.
My bad, linkal sem Astro J, ki ima po podatkih te strani torej 1418kg...torej dobrih 100kg....ni dosti shujšala :-)
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
BigWhale ::
Na Norveskem je bil leta 2008 delez novo prodanih dizlov 92%. Dans je ta stevilka 21%. Delez prodanih elektricnih vozil je pa 45%.
Ja, dizel apokalipsa. :)
Ja, dizel apokalipsa. :)
Sami ::
Odvisno od opreme.
Bo držalo, meni v prometni piše da je masa vozila 1503kg, vsa oprema (brez šibedaha in webasta).
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
ziga1990 ::
eh sedaj ko so dizli na udaru bomo šli vsi na hibride ali pa na plin
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
BigWhale ::
IL_DIAVOLO ::
Ne zavajaj... Norveska je ekstrem, ki ji nobena druga drzava ne more slediti. Njihov delez je za vsaj 10x vecji od katerekoli druge drzave. Zakaj? Zaradi davcne politike, ki je v Sloveniji ne bomo videli se naslednjih 50 let.
zobnik ::
V Sloveniji se bodo dizli prodajal in kupoval še 30 let, ko bodo druge razvite države že povečini vozil na elektriko. Dajte mi povedat, kako bo država omogočla, da bo bi recimo 250.000 električnih vozil filal na elektriko, če pa mamo 60 let stare vlake in AC 15km tam okol Pripomrske ne bo zgrajena še najmanj 20 let.
Še zdravstvo komaj lanfa, tud gospodarstvo tud zasilno dela...to ni nobena razvita država, če pa non stop uvažajo vse živo od A do Ž in to je za njih razvita država.
Kdor je v tujino hodil ne more vrjet kako so razvite države 20 let pred nami.
Še zdravstvo komaj lanfa, tud gospodarstvo tud zasilno dela...to ni nobena razvita država, če pa non stop uvažajo vse živo od A do Ž in to je za njih razvita država.
Kdor je v tujino hodil ne more vrjet kako so razvite države 20 let pred nami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Heavy ::
Dajte mi povedat, kako bo država omogočla, da bo bi recimo 250.000 električnih vozil filal na elektriko, če pa mamo 60 let stare vlake in AC 15km tam okol Pripomrske ne bo zgrajena še najmanj 20 let.
Kaj ima tukaj veze država?
Pojavila se bodo obstoječa ali nova podjetja, katera bodo postavila mrežo polnilnic. Elektriko se bo bodisi proizvajalo doma, bodisi se jo bo uvažalo iz tujine - izoblikovala se bo ločena tarifa za polnjenje avtomobilov.
#TeamFelix
Invictus ::
Lahko s kurcem opletati, ko izvažajo nafto.
Kaksna povezava je z dizli? Kaj izvazajo je popolnoma vseeno. Tudi, ce bi to nafto skurli v elektrarnah, bi blo to vseen boljs kot, da jo kurijo v avtomobilih.
Če bi bili pravi ekologi, bi prenehali črpati nafto.
Tako da so samo hinavci in svinjarijo izvažajo drugam...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BigWhale ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ne zavajaj... Norveska je ekstrem, ki ji nobena druga drzava ne more slediti. Njihov delez je za vsaj 10x vecji od katerekoli druge drzave. Zakaj? Zaradi davcne politike, ki je v Sloveniji ne bomo videli se naslednjih 50 let.
Kaksne davcne politike? Jaz v bistvu ne zavajam, stevilke so taksne kot so. Ce bi pa rad povedal, da je za tem nek razlog, ga pa lahko bolj podrobno obrazlozis. Torej, kaksna davcna politika botruje k temu, da na Norveskem prodajo skoraj 50% novih vozil s pogonom na elektriko?
Če bi bili pravi ekologi, bi prenehali črpati nafto.
Tako da so samo hinavci in svinjarijo izvažajo drugam...
Nevem zakaj zdaj ekologe vleces not? Noben ni govoril o ekoloskem aspektu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
D3m ::
Električni avto je posledica ekološkega onesnaževanja.
Ali tako naj bi se glasilo sporočilo.
Ali tako naj bi se glasilo sporočilo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
m0LN4r ::
Odvisno je od subvencij, garancijskih pogojev na baterijo ali jo je treba vzet v najem, vecina slovencev krozi s placo tam okoli jurja ali manj. Potem pa pride se faktor kot je kje tankati in kako dalec pridem.
Na podezelju bo to se nekaj casa pravljica.
Najboljse pa je riziko, kjer te elektro avto pusti na cedilu sred vukojebine pozimi.
Na podezelju bo to se nekaj casa pravljica.
Najboljse pa je riziko, kjer te elektro avto pusti na cedilu sred vukojebine pozimi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
D3m ::
Zjutraj je fajn bilo -11°C.
A električni avto rabiš še posebej garažo.
A električni avto rabiš še posebej garažo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
m0LN4r ::
Elektro revolucija se bo zacela v sloveniji cez mogoce 10 let, pa se to najprej v mestih z garaznimi hisami.
Blokovc ki nima svoje garaze je tudi najebal recimo.
Tako da ja, to temo lahk predebatiramo spet po letu 2020 pa nebo veliko drugace. Malo ze, ne pa prevec
Blokovc ki nima svoje garaze je tudi najebal recimo.
Tako da ja, to temo lahk predebatiramo spet po letu 2020 pa nebo veliko drugace. Malo ze, ne pa prevec
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
D3m ::
Odvisno od opreme.
Bo držalo, meni v prometni piše da je masa vozila 1503kg, vsa oprema (brez šibedaha in webasta).
Pri meni je 1393 kg.
Enjoy + dodatna oprema.
|HP EliteBook|R5 6650U|
BigWhale ::
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ne zavajaj... Norveska je ekstrem, ki ji nobena druga drzava ne more slediti. Njihov delez je za vsaj 10x vecji od katerekoli druge drzave. Zakaj? Zaradi davcne politike, ki je v Sloveniji ne bomo videli se naslednjih 50 let.
Kaksne davcne politike? Jaz v bistvu ne zavajam, stevilke so taksne kot so. Ce bi pa rad povedal, da je za tem nek razlog, ga pa lahko bolj podrobno obrazlozis. Torej, kaksna davcna politika botruje k temu, da na Norveskem prodajo skoraj 50% novih vozil s pogonom na elektriko?
https://siol.net/avtomoto/novice/zaradi...
krneki0001 ::
Dajte mi povedat, kako bo država omogočla, da bo bi recimo 250.000 električnih vozil filal na elektriko, če pa mamo 60 let stare vlake in AC 15km tam okol Pripomrske ne bo zgrajena še najmanj 20 let.
Kaj ima tukaj veze država?
Pojavila se bodo obstoječa ali nova podjetja, katera bodo postavila mrežo polnilnic. Elektriko se bo bodisi proizvajalo doma, bodisi se jo bo uvažalo iz tujine - izoblikovala se bo ločena tarifa za polnjenje avtomobilov.
Preko katerega omrežja bodo pa to elektriko trogali do polnilnic?
Naše sedanje omrežje je namreč sposobno polniti med 5 in 7000 avtomobilov naenkrat. Da bi polnil recimo 50.000 avtomobilov ponoči, boš poteboval nekje 20 milijard evrov vložka v širitev našega omrežja. Tudi če se pojavijo nove firme, ne bodo vložile teh 20 milijard v izgradnjo omrežja.
c00L3r ::
Ko bo družina imela 2 avtomobila, se bo iz ekonomskega stališča splačalo imet svoje solarne panele. Za marsikoga pa že z 1 avtomobilom. Tako potem 90% energije za prevoz ustvariš doma in sploh ne obremenjuješ omrežja. Če imaš še hišno baterijo si dodatno zmanjšaš stroške elektrike, ker črpaš iz električnega omrežja tok samo ko je to potrebno. Pa še to boš si nastavil, da bo v ponoči v nižji tarifi.
Sedanje omrežje je res sposobno polnit nekaj 1000 avtomobilov. Zato pa ga bomo sproti nadgrajevali. Tudi podjetja, katera imajo zdaj bencinske servise že prehajajo na nove poslovne modele. Njim se bo tudi bolj splačalo naredit lokalne sončne elektrarne + baterije pri ali pa blizu polnilcev, da bodo vsaj del toka proizvedli sami. Trenutno se jim to za 2 polnilni postajo na bencinskem servisu še ne splača.
Prav tako lahko še vedno zapremo idiotski TEŠ in zgradimo sončne, vetrne ali bio plinske elektrarne namesto tega. Ali pa zgradimo več manjših elektrarn iz obnovljivih virov v večjih mestih. Tako spet ne rabiš ogromnih daljnovodov čez celo državo.
Za tiste, ki vas zanimajo obnovljivi viri, električna vozila ipd. priporočam ta YT kanal Fullychargedshow https://www.youtube.com/user/fullycharg... Tisti, ki ne verjamete v te zadeve, boste pač "presečeni" čez 10 let, ko bomo na motorje z notranjim ogrevanjem gledali, kot na neke prekompleksne stroje, kateri rabijo veliko vzdrževanja.
Sedanje omrežje je res sposobno polnit nekaj 1000 avtomobilov. Zato pa ga bomo sproti nadgrajevali. Tudi podjetja, katera imajo zdaj bencinske servise že prehajajo na nove poslovne modele. Njim se bo tudi bolj splačalo naredit lokalne sončne elektrarne + baterije pri ali pa blizu polnilcev, da bodo vsaj del toka proizvedli sami. Trenutno se jim to za 2 polnilni postajo na bencinskem servisu še ne splača.
Prav tako lahko še vedno zapremo idiotski TEŠ in zgradimo sončne, vetrne ali bio plinske elektrarne namesto tega. Ali pa zgradimo več manjših elektrarn iz obnovljivih virov v večjih mestih. Tako spet ne rabiš ogromnih daljnovodov čez celo državo.
Za tiste, ki vas zanimajo obnovljivi viri, električna vozila ipd. priporočam ta YT kanal Fullychargedshow https://www.youtube.com/user/fullycharg... Tisti, ki ne verjamete v te zadeve, boste pač "presečeni" čez 10 let, ko bomo na motorje z notranjim ogrevanjem gledali, kot na neke prekompleksne stroje, kateri rabijo veliko vzdrževanja.
krneki0001 ::
Prav tako lahko še vedno zapremo idiotski TEŠ in zgradimo sončne, vetrne ali bio plinske elektrarne namesto tega. Ali pa zgradimo več manjših elektrarn iz obnovljivih virov v večjih mestih. Tako spet ne rabiš ogromnih daljnovodov čez celo državo.
rabili bomo še tri TEŠ-e al pa dve NEK-a, ti bi pa še to zaprl?
zobnik ::
zakaj pa ne naredijo avta na plin, da vžge direkt na plin in ne da dela prvi kilometr na bencin.
c00L3r ::
krneki0001 je izjavil:
Prav tako lahko še vedno zapremo idiotski TEŠ in zgradimo sončne, vetrne ali bio plinske elektrarne namesto tega. Ali pa zgradimo več manjših elektrarn iz obnovljivih virov v večjih mestih. Tako spet ne rabiš ogromnih daljnovodov čez celo državo.
rabili bomo še tri TEŠ-e al pa dve NEK-a, ti bi pa še to zaprl?
Točno tako. Rešitev je v obnovljivih virih in v kombinaciji z različno velikimi elektrarnami. Lahko so na nivoju države, mesta, mestnih četrti ali zgradb. Za vse to so že na voljo rešitve, katere postajajo vsako leto cenejše in bolj učinkovite.
Nuklearne elektrarne so dobra rešitev za prehodno obdobje. Teh ni treba takoj zapret, ampak komaj, ko dotrajajo. Če se varno shrani radioaktivni odpad škode za okolje praktično ni.
Nikonja ::
ne rabimo tri TEŠ-a niti tri nuklearke, rabimo začet vlagat v obnovljive vire, sej je sonce zastonj za vse in samo iz njega imaš neomejeno energije...
Kot je cooL3r že povedal, naj vsaka hiša in vsaj blok da solarne panele na streho in bo viška elektrike...
Kot je cooL3r že povedal, naj vsaka hiša in vsaj blok da solarne panele na streho in bo viška elektrike...
krneki0001 ::
Slovenski ptiči so bolj butasti od španskih, ker pri nas se zaletavajo v vetrnice, zato ne moreš vetrnih elektrarn postavljat. Osončenih streh pa ne bo dovolj v mestih, kjer imaš pol leta meglo. Pa premalo imamo prostora, da bi postavil ogromno solarnih pamelov po nekem področju.
Tako da pri nas bi bilo najboljše postavit jedrsko elektrarno zraven italjanske meje, po možnosti na morje zraven plinskega terminala. S tem bi ubil dve muhi na en mah, ker plinski terminal moraš ogrevat, jedrsko pa hladit in če hladiš jedrsko s tem ko ogrevaš plinski terminal si zmagal.
Tako da pri nas bi bilo najboljše postavit jedrsko elektrarno zraven italjanske meje, po možnosti na morje zraven plinskega terminala. S tem bi ubil dve muhi na en mah, ker plinski terminal moraš ogrevat, jedrsko pa hladit in če hladiš jedrsko s tem ko ogrevaš plinski terminal si zmagal.
BigWhale ::
ZloTech ::
krneki0001 je izjavil:
Slovenski ptiči so bolj butasti od španskih, ker pri nas se zaletavajo v vetrnice, zato ne moreš vetrnih elektrarn postavljat. Osončenih streh pa ne bo dovolj v mestih, kjer imaš pol leta meglo. Pa premalo imamo prostora, da bi postavil ogromno solarnih pamelov po nekem področju.
Tako da pri nas bi bilo najboljše postavit jedrsko elektrarno zraven italjanske meje, po možnosti na morje zraven plinskega terminala. S tem bi ubil dve muhi na en mah, ker plinski terminal moraš ogrevat, jedrsko pa hladit in če hladiš jedrsko s tem ko ogrevaš plinski terminal si zmagal.
Plin se lahko ogreva s hladno morsko vodo. Če ima 0°C je že dovolj.
ZloTech ::
Ker ni benefita od hladnejše vode. Če je hladilna voda za jedrsko prehladna jim izkoristek še pade.
D3m ::
Električni avto je posledica ekološkega onesnaževanja.
Ali tako naj bi se glasilo sporočilo.
Elektricni avtomobili so tolk boljsi od ICE avtomobilov, da ne rabis sploh ekoloskega faktorja not vlect, to je sam dodaten bonus.
LOL.
Sama izdelava je bolj rizična za okolje, kot pa alu/cu ostružki.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50374 (40445) | -valvoline- |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109418 (68300) | Berserker |
» | Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 154376 (53470) | krneki0001 |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28758 (24963) | RedDrake |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198848 (163861) | Spajky |