» »

Dizel apokalipsa na vidiku

Dizel apokalipsa na vidiku

««
4 / 24
»»

-valvoline- ::

Pac dizli so trenutno out, ce se hoces poceni vozit in obenem da relativno malo svinjas je lpg edina smiselna opcija, no tudi cng ce bo postal dostopen za tankat.

-valvoline- ::

mikhaair je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

mikhaair je izjavil:

3 leta nazaj je kolegica, malo tudi po moji zaslugi nabavila Sanderota predelanega na plin. Cena je bila visja za 800 eur napram brez LPG. Takrat sm tko na oko izracunal, da se bo teh 800 evron in malo vecji strosek servisa povrnil pri cca. 60 kkm. Sedaj je na 90 kkm. Avto je OK, te pripelje, minimalni stroski, mislim, da je bil dober nakup.

Ce avto pije npr 7l na 100km, plina bo recimo 8l na 100km. 7l benza je 9e, 8l plina je manj k 5e torej prihranek je cca 4e na 100km. Na 10.000km prihranek je 400e ze pri 20kkm se je tistih 800e povrnilo nazaj, pri 90.000km je to ze najmanj 3k prihranka. Pri 200kkm se bo tista dacia sama poplacala :v


Moras upostevat se bencin, ki se porabi pri hladnem zagonu, pa kaksenkrat zmanjka plina in se vozis na bencin. Ko je avto nov gre na uraden servis, da velja garancija in je dodaten strosek servis LPG instalacije, mislim da cca. 45 eur. Tako da, odvisno od relacije in uporabe, stevilo hladnih zagonov je racunica nekje od 40-45kkm do pesimisticnih 60kkm. Mislim, da sem takrat celo uposteval vecje stroske kreditiranja za teh 800 eur.:)

Ce se res gremo natancnih izracunov 8l plina je 4.7e (odvisno kje tankas, jaz ga placam po 58c) 7 litrov benza je spet malo vec k 9e itn. Tak da v racunici sem pustil malo lufta za hladne zagone. Jaz do 0c avto zakurblam direkt na lpg, drzim un knof preden dam kontakt in lahko startam kar na plin. Pod 0c ko ga startam na lpg ugasa in mal zatrokira, ampak tudi gre. Najboljse je nastavit preklop na cimnizjo temperaturo, pac da bi motor in lpg sistem se pravilno deloval. Pr men je tako od oka nastavljeno na nekih 20-25c, jaz bi ga nastavil na 10c pa neb unim idiotskim plinskim monterjem placal 100e sam za tisto minuto dela za nastavit, hvala lepa. :v

Aston_11 ::

Skratka, 4.7 EUR plina proti dizlu 5x1,25 EUR = 6.25 EUR nafte, razlika 1.5 EUR na 100 km. Kot bencin proti dizlu, s tem da se ves čas dopoveduje, da se dizel ne splača zaradi 1 litra razlike. Kdo bi vedel.

Utk ::

Plin se splača proti bencinu. Tisti, ki se vozijo na plin, NOČEJO dizla. Tudi če bi bil cenejši od plina.

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Plin se splača proti bencinu. Tisti, ki se vozijo na plin, NOČEJO dizla. Tudi če bi bil cenejši od plina.

Ja, šparajo, razumljivo.

MH0 ::

dexterboy je izjavil:

Če imaš bencinarja predelanega na plin, se ti "fučka" za dizel in bencin.
Mene 100 km na plin pride cca 6 evrov. Lahko je 50 centov manj ali pa več, odvisno od hitrosti in če je naselje / open road. Ampak ljudem na žalost ne bo nikoli "preklopilo" veliko kolo v možganih...

Mene pa 7 in se mi "fučka" za vzdrževanje plinske naprave in iskanje kje se da tankati. Samo tvoja investicija 1000€ se torej pokrije šele pri 100.000km. Neumnost.

Utk ::

Če te pride plin 6 evrov na 100 km imaš že kar velik avto, če te pride bencin 7, imaš karjolo.

-valvoline- ::

Aston_11 je izjavil:

Skratka, 4.7 EUR plina proti dizlu 5x1,25 EUR = 6.25 EUR nafte, razlika 1.5 EUR na 100 km. Kot bencin proti dizlu, s tem da se ves čas dopoveduje, da se dizel ne splača zaradi 1 litra razlike. Kdo bi vedel.

V bistvu k sem prodal ex audi a4 1.9tdi me je najbolj razjezila nenormalna podrazitev cestne takse, pa sem zarad tega iskal avto do max 1.3 prostornine Komunajzerjem a sredinec. Ce bodo tako nadaljevali bom zrihtal madzarske papirje in tam registriral avto pol ceneje k pr nas :v.

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Če te pride plin 6 evrov na 100 km imaš že kar velik avto, če te pride bencin 7, imaš karjolo.
Če te pride dizel, je pa kaj, limuzina. Meni je passat 140 KM kuril 6, golf mi kuri 5, ženi menda tudi kuri toliko, pa je vsak dan na ac, ni ravno počasen voznik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

-valvoline- ::

MH0 je izjavil:

dexterboy je izjavil:

Če imaš bencinarja predelanega na plin, se ti "fučka" za dizel in bencin.
Mene 100 km na plin pride cca 6 evrov. Lahko je 50 centov manj ali pa več, odvisno od hitrosti in če je naselje / open road. Ampak ljudem na žalost ne bo nikoli "preklopilo" veliko kolo v možganih...

Mene pa 7 in se mi "fučka" za vzdrževanje plinske naprave in iskanje kje se da tankati. Samo tvoja investicija 1000€ se torej pokrije šele pri 100.000km. Neumnost.

V 60+kkm noben plinski servis, se plinskega filtra zgolj spucem z nitrojem, nisem se menjal :v Avto pa gre vedno boljse in boljse.

MH0 ::

D3m je izjavil:

MH0 je izjavil:

D3m je izjavil:

OMV bo ponujal super diesel na črpalkah.

Molko imaš kaj izkušenj s tem v Njemački?

Tankal tole po nerodnosti v AT. Ljudem, ki govorijo o navoru in superiornosti dizla, najbrž ni težko prodati dreka. :-)


In?

Neopazno. Sem govoril tudi z nekom, ki ima nekaj šleperjev. Enako - razlik med črpalkami ni opazil.

Aston_11 ::

Za polota bi še verjel. Pri golfu, passatu in ostalem je zgodba glede hrupa drugačna. Drugače pa, odrasli, recimo da zreli ljudje, nimamo nekih psihičnih težav zaradi nekaj hrupa, ki mu rečete traktorski. Enostavno nam psiha zaradi tega ne trpi.

Machete ::

Jaz svojga traktorja ne ločim al je užgan al ni, pod štantgasom, tako da xlspark ne vem o čem govori. Mogoče o 20 let starih avtih?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Aston_11 ::

Polo najbrž ni toliko izoliran, ne vem. Ali pa samo kakšna trauma.

Utk ::

Aston_11 je izjavil:

Utk je izjavil:

Če te pride plin 6 evrov na 100 km imaš že kar velik avto, če te pride bencin 7, imaš karjolo.
Če te pride dizel, je pa kaj, limuzina. Meni je passat 140 KM kuril 6, golf mi kuri 5, ženi menda tudi kuri toliko, pa je vsak dan na ac, ni ravno počasen voznik.

Bom počasi pisal, da boš razumel. Dizel nas ne zanima.
In če ti passat kuri 6 litrov, se cijaziš. Sigurno bolj kot tist, ki mu plin pokuri 6 evrov. Dizel je pa tudi menda nekaj čez evro.

MH0 ::

-valvoline- je izjavil:

MH0 je izjavil:

dexterboy je izjavil:

Če imaš bencinarja predelanega na plin, se ti "fučka" za dizel in bencin.
Mene 100 km na plin pride cca 6 evrov. Lahko je 50 centov manj ali pa več, odvisno od hitrosti in če je naselje / open road. Ampak ljudem na žalost ne bo nikoli "preklopilo" veliko kolo v možganih...

Mene pa 7 in se mi "fučka" za vzdrževanje plinske naprave in iskanje kje se da tankati. Samo tvoja investicija 1000€ se torej pokrije šele pri 100.000km. Neumnost.

V 60+kkm noben plinski servis, se plinskega filtra zgolj spucem z nitrojem, nisem se menjal :v Avto pa gre vedno boljse in boljse.

Pri mojih 25k na leto je vsako razmišljanje o tem večji strošek, kot lahko prihranim. :-) 60k bo najbrž videl že pri drugem lastniku.

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

In če ti passat kuri 6 litrov, se cijaziš.
Nope.

Utk je izjavil:

Dizel je pa tudi menda nekaj čez evro.
1,25 EUR včeraj tankal golfa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Utk ::

No, 6 litrov dizla je potem 7,5 evra. Za ta denar se lahko na plin vozim ob 4h popoldan čez Ljubljano v največji gužvi gor pa dol. Ali pa po avtocesti 160-170.

krneki0001 ::

Buggy je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Kaj pa plin v bencinskem tanku? Ta namreč ima oddušek in plin gre lahko ven, ampak vseeno...


ne, kot je meni znano plin v bencinski tank pod nobenim pogojem ne pride, saj so zato namesceni nepovratni ventili...v plinski tank pa bencin lahko pride in to samo pri tekoci fazi in se to takrat ko delas sam menjave s stikalom. Nacelama s sistemom tekoce faze bencina sploh ne rabim imeti v rezervarju, ker je tudi vzig in delovanje vedno na tekoco fazo plina. Pa se enkrat to nima nobene veze s klasicno instalacijo LPG-ja z uparjalnikom, ker vidim da si zapel na polno.



Govorim samo za tekočo fazo.
Kako v bencinski tank plin ne more v plinskega pa pride? Nepovratna ventila bi potem morala biti na obeh povratnih vodih, če bi hotel preprečiti mešanje.

Sparkxl ::

Aston_11 je izjavil:

Za polota bi še verjel. Pri golfu, passatu in ostalem je zgodba glede hrupa drugačna. Drugače pa, odrasli, recimo da zreli ljudje, nimamo nekih psihičnih težav zaradi nekaj hrupa, ki mu rečete traktorski. Enostavno nam psiha zaradi tega ne trpi.


O ne pa ni drugačna, zgodba je pri teh ista, malo manj izrazita zaradi boljše izolacije. Sem pred kratkim sedel v Superbu TSI in dan za tem v TDI. Če kdo tu ne opazi očitne razlike, bi rekel da je z njegovim zaznavanjem okolice nekaj hudo narobe.

In temu se ne reče psihične težave zaradi hrupa, ampak udobje, na katerega ste traktoristi skozi leta že davno pozabli. Vam dam en namig, zapelji se s kakim passatom, superbom tsi, pa boš videl o čem govorim. Ker dokler ne boš, nima s tabo in tebi podobnimi najmanjšega smisla razpravljat okrog stvari, o katerih ne moreš govorit, ker jih nisi probal.

-valvoline- ::

Sparkxl je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Za polota bi še verjel. Pri golfu, passatu in ostalem je zgodba glede hrupa drugačna. Drugače pa, odrasli, recimo da zreli ljudje, nimamo nekih psihičnih težav zaradi nekaj hrupa, ki mu rečete traktorski. Enostavno nam psiha zaradi tega ne trpi.


O ne pa ni drugačna, zgodba je pri teh ista, malo manj izrazita zaradi boljše izolacije. Sem pred kratkim sedel v Superbu TSI in dan za tem v TDI. Če kdo tu ne opazi očitne razlike, bi rekel da je z njegovim zaznavanjem okolice nekaj hudo narobe.

In temu se ne reče psihične težave zaradi hrupa, ampak udobje, na katerega ste traktoristi skozi leta že davno pozabli. Vam dam en namig, zapelji se s kakim passatom, superbom tsi, pa boš videl o čem govorim. Ker dokler ne boš, nima s tabo in tebi podobnimi najmanjšega smisla razpravljat okrog stvari, o katerih ne moreš govorit, ker jih nisi probal.

Bullshit. Mogoce se kaj hrupa opazi v prostem teku drgac pa ni nobene razlike, sploh pri novejsih dizlih. Zjutraj povprecen dizl res mal trese, pri bencinarjih pa tolcejo ventili (pri tsi tudi ketne).Na ac se mi zdi da so bencinarji, sploh pa tsi bolj glasni k dizli.

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Ne štekam...hrupa znotraj ali zunaj?

Če znotraj pol lol.
Če zunaj pa...nad 30kmh itak hrup zraka in koles preglasi hrup motorja, tk da.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

zobnik ::

haha tist da držiš LPG gump in vžgeš dela samo če predhodno mal ogreješ avto, pa pol držiš, daš gas in spelješ pa dela ja....sam zakaj bi to delal, če po 1km preklop na plin, lahko pa nastaviš da že prej....s pomočjo testerja.
1l bencina/100km, ni šans.
1dcl/1km, kar pomeni 13 centov.
Če pa prevoziš sam 10-20km/dan pa naslednji dan spet je pa logično, da bo šlo več bencina.
Moj je bil vgrajen v Banji Luki za 300 evrov, prejšenji lastnik. Sistem je dober, preverjeno pri večih plinskih mojstrih. Avto ej Turški, sistem plinski Poljski, tak da s Slovenijo ta moj avto nima nič skupnega, vsaj ne tolk.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

vostok_1 ::

Ma jz ne bi predelaval na plin. Bi pa plin vzel fabriško če že. Vsaj veš, da je narejeno tko kot je treba.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Buggy ::

krneki0001 je izjavil:

Buggy je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Kaj pa plin v bencinskem tanku? Ta namreč ima oddušek in plin gre lahko ven, ampak vseeno...


ne, kot je meni znano plin v bencinski tank pod nobenim pogojem ne pride, saj so zato namesceni nepovratni ventili...v plinski tank pa bencin lahko pride in to samo pri tekoci fazi in se to takrat ko delas sam menjave s stikalom. Nacelama s sistemom tekoce faze bencina sploh ne rabim imeti v rezervarju, ker je tudi vzig in delovanje vedno na tekoco fazo plina. Pa se enkrat to nima nobene veze s klasicno instalacijo LPG-ja z uparjalnikom, ker vidim da si zapel na polno.



Govorim samo za tekočo fazo.
Kako v bencinski tank plin ne more v plinskega pa pride? Nepovratna ventila bi potem morala biti na obeh povratnih vodih, če bi hotel preprečiti mešanje.


na ti bom pomagal, ce se ti ze ob vsem tvojem silnem zacudenju ne da pogledat sam:

tekoca faza: Prins Liquimax



http://mit-autogas.de/vorteile-von-auto...

FRU (Fuel return unit) namrec v primeru voznje na bencin in spet priklopu na LPG poslje odvecen bencin iz vodov nazaj v plinski rezervoar.
FSU (fuel supply unit) nima povratnega voda v bencinsi rezervoar.

Za bolj detaljno pregovarjanje, pa se obrni na zato pooblascene serviserje oz. monterje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Sparkxl ::

Ko malo preletim zadnje zapise se lepo vidi da je preračunavanje lastništva avtomobila veliki večini španska vas, pa čeprav gre za osnovno matematiko. Ko tu bereš, se to računa tako: cena avta + strošek goriva na X kilometrov...traktor zmaga. Takšen je zaključek velike večine traktoristov. Velika večina tako nikoli ne ve, da živi v zmoti in polek tega da nas vse zastrupljajo, so še sami v finančnem minusu proti alternativi. Izvzeti so tukaj tisti, katerim je bil dizl v prvi vrsti namenjen, to so oni ki delajo veliko 10000km letno.

No in ker to vedo tudi pri avtomagazinu, so za vas naredili eno preprosto primerjavo, koliko stane kateri Golf v obdobju 5 let pri povprečnih kilometrih, ki jih janez naredi.
Komu se ne da brat: TSI golf je najcenejši, E golf drugo mesto, Zetor golf najdražji. Če še tu dodamo pričakovano povišano vrednost izgube zetorja čez nekaj let, ker se jih bomo vsi otepali, je zetor še toliko dražji.

https://www.avto-magazin.si/aktualno/na...

zobnik ::

da mam jaz nastavljen plinsko na 20C kot prej mi prvih 4km ob ustavitvi crkne, zdej ko mam nastavljen na 35 C dela super, nobenga več crkovanja.

Dizl te že pred nakupom stane 1-2000 evrov več kot bencinar, da ne omenjam vzdrževanje dizla, bratu je šla turbina na golfu je dal 1500 evrov, pol pa še menjalnik, tle je blo pa spet strošek.
In to gre za 1.9 Tdi VW motor....tolk o tem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

RedDrake ::

Grey je izjavil:


Očitno imaš starejši avto, ker je v letu 2017 prodaja turbo-bencinarjev obvezna z GPF opremo.

So te pa lepo nategnili (ali pa si se sam). Turbobencinarji so nesnaga zato so obvezni GPFi tako kot pr dizlih.

Kakorkoli obrneš je dizel z DPF bolj ekološka varianta. Manj CO2, NOx imata enako, manj trdnih delcev in manj porabe goriva (cenejše gorivo in kasneje pridemo do konca svetovnih zalog). Tako, da je ta dieselgate gonja popolnoma neupravičena. Zato me tudi extremno jezi, ker tako grdo manipulirajo z ljudmi.

Mhm. Avto je star ~12 let in je opremljen z motorjem, ki je v izvedbi, kot v mojem avtu, v prodaji od leta '98, v sami zasnovi pa je iz leta '90.
Kot rečeno, poraba je fail, ampak zato ni finih delcev in NOx izpustov, ker avto ne pozna lean-burn :)
Ti pa pričara nasmešek, vedno, ko v tretji prestavi računalnik dovoli poln navor (v 1. in 2. je navor omejen zaradi izjemnega torque steer-a) in se avtu dobesedno "odpipa" tam od 80 naprej

Kar se tiče modernih motorjev, pa imaš seveda prav. V želji po nizki porabi tudi v bencinskih motorjih so šli v direkten vbrizg ter redko mešanico. Rezultat je, da da GDI motor od sebe 10x več NOx kot starejše PFI/MPI izvedbe (ampak še vedno manj kot dizli!). PM pa je tudi zaradi tega istega razloga šel sky-high.

Aston_11 ::

Sparkxl je izjavil:

Ko malo preletim zadnje zapise se lepo vidi da je preračunavanje lastništva avtomobila
Zakaj točno bi to delal?

Sparkxl je izjavil:

traktor zmaga.
Win-win.

Sparkxl je izjavil:

Velika večina tako nikoli ne ve, da živi v zmoti
Bogu hvala, da imamo tebe in da nas boš razsvetil. Saj ne da bi rabili in ne da je to tvoje poslanstvo, ker zagotovo imaš svoje probleme, v katere pa se ti verjetno večina ne vmešava.

Sparkxl je izjavil:

polek
Poleg. Osnovna šola. Za vse nas je bolj koristno, če večina ljudi obvlada osnovno slovnico poleg osnovne matematike, če pa zna še kaj več, pa je tako ali tako še bolje.

Sparkxl je izjavil:

tega da nas vse zastrupljajo,
Blodnje v primeru, če tako kot UTK ne priznaš, da benzinarji ne čistijo zraka. Pa še nismo do raziskav prišli, zakaj je potreben dpf filter tudi na bencinarjih.

Sparkxl je izjavil:

so še sami v finančnem minusu proti alternativi.
Ti bom dal BTC naslov, kamor mi lahko nakažeš, ker ne znam osnovne matematike.

Sparkxl je izjavil:

Izvzeti so tukaj tisti, katerim je bil dizl v prvi vrsti namenjen, to so oni ki delajo veliko 10000km letno.
Ok. Tile torej znajo osnovno matematiko in ne onesnažujejo.

Sparkxl je izjavil:

No in ker to vedo tudi pri avtomagazinu, so za vas naredili eno preprosto primerjavo, koliko stane kateri Golf v obdobju 5 let pri povprečnih kilometrih, ki jih janez naredi./
Mene je stal Golf VI točno toliko kot me je stal Golf VI.

Sparkxl je izjavil:

Če še tu dodamo pričakovano povišano vrednost izgube zetorja čez nekaj let, ker se jih bomo vsi otepali, je zetor še toliko dražji.
Sedaj grem jokaaaat v klet. Resno, ti lahko dam BTC naslov?

Z dizelaši imaš precej problemov, ni res? Trauma iz otroštva? Svojih problemov nimaš?
PS: sem ravnokar iz 5 km kratke vožnje sa hrupnim dizlom. Še sedaj mi šumi v glavi. Čakam, da se bo motor stopil, ker to jim baje škodi, nimam pa osnovnega znanja matematike, da bi ocenil, koliko.

Machete ::

Jaz sem šel prejle 300m stran na kofi. Skoraj bi ga odšlepala avtovleka zaradi prekratke razdalje. Baje bi moral gonit vsaj 50km brez postanka.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

kingsix ::

V trenutnem avtu naredil cca 80kkm na plin. Niti ene težave. Ima pa avto 230kkm, plin je not od 5kkm. Pije cca 10l plina, ga pač ne šparam.
Naslednji avto bo spet bencin+plin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

WhiteAngel ::

Vozim 5 let star Hyundai, predelan na LPG. Strošek vožnje je 5,5 EUR/100 km. Z dizlom za isti model bi bil 6,4 EUR/100 km, z bencinom pa je bil 8,3 EUR/100 km. Avto je tih kot miška. Nadomestnega sem pa enkrat imel dizla i30, drugič pa turbobencinarja novega i30. Pri dizlu me je motil hrup pri pospeševanju, pri obeh je bila pa katastrofa glede poskočnosti. Saj potem, ko se zbudi, vleče, ampak ko moraš hitro skočiti npr. v krožišču, pa se te gare ne premaknejo nikamor. Tako da zame, kar se Korejcev tiče, stari dobri atmosferec DOHC, po možnosti predelan na plin, in to je to. Tudi naslednji avto bo tak ali pa EV.

MrStein ::

Sparkxl je izjavil:


https://www.avto-magazin.si/aktualno/na...

Zakaj je zavarovanje za električnega toliko višje?
In cestnina 0 ? Politične finte?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

fikus_ ::

Zanimivo, nekatere moti hrup pri pospeševanju, BMW pa vgrajuje akustični sistem, za simulacijo zvoka motorja, za boljše počutje?! Pa ni edini! Kdo je tu nor??!!! :(

B8S88 ::

Če je kdo gledal pred parimi meseci dokumentarec na slotv o ladijskem prometu... Vsa EU nabija od onesnaževanja dizel avtomobilov, zaostruje zakonodajo ipd.. V tem dokumentarcu pa povedo, da samo ena velika kontejnerska ladja registrirana v Liberiji onesnaži dosti več, ker kuri dobesedno rafinerijski odpad. Zakonsko pa ne more nobeden nič (Liberija). Sem se zamislil, ko sem gledal ta dokumentarec..Prav točnega naslova in direktnih primerjav se ne spomnim, ampak zelo dober dokumentarec. Toliko v razmislek. Pa sorry za offtopic..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B8S88 ()

Heavy ::

WhiteAngel je izjavil:

Pri dizlu me je motil hrup pri pospeševanju, pri obeh je bila pa katastrofa glede poskočnosti. Saj potem, ko se zbudi, vleče, ampak ko moraš hitro skočiti npr. v krožišču, pa se te gare ne premaknejo nikamor.


To je bolj od dizajna odvisno in je prisotno tudi pri turbo bencinarjih. Izvisi iz kombinacije kompresijskega razmerja - velikosti turbine - prestavnega razmerja menjalnika. Moj je zelo živ na nizko-srednjih obratih, ampak po 3500 obratih pa ga začne zmanjkovati.
#TeamFelix

krneki0001 ::

B8S88 je izjavil:

Če je kdo gledal pred parimi meseci dokumentarec na slotv o ladijskem prometu... Vsa EU nabija od onesnaževanja dizel avtomobilov, zaostruje zakonodajo ipd.. V tem dokumentarcu pa povedo, da samo ena velika kontejnerska ladja registrirana v Liberiji onesnaži dosti več, ker kuri dobesedno rafinerijski odpad. Zakonsko pa ne more nobeden nič (Liberija). Sem se zamislil, ko sem gledal ta dokumentarec..Prav točnega naslova in direktnih primerjav se ne spomnim, ampak zelo dober dokumentarec. Toliko v razmislek. Pa sorry za offtopic..



Enako je z letali; En boeing s 400 sedeži pokuri toliko goriva v eni uri letenja, kot moj avto v celem letu. Pa meni govorijo, da je moj avto umazan.

RedDrake ::

MrStein je izjavil:

Sparkxl je izjavil:


https://www.avto-magazin.si/aktualno/na...

Zakaj je zavarovanje za električnega toliko višje?
In cestnina 0 ? Politične finte?

Cestnina 0 je politična finta.
Saj ko bo veliko dvotonskih EV-jev po cestah se bo to odstranilo, ker bodo ceste šle še hitreje v 3 pisane marjetice.

Zavarovanje je višje ker pri kasku šteje samo cena novega vozila. In subvencije ter popusti v to niso všteti :)
Kasko vozila, ki je po ceniku recimo 50k, ti si ga pa kupil v akciji za 29.999 bo preračunan na vrednost vozila 50k.
Zavarovalnice te ostrižejo kjer se pač da.

dexterboy ::

krneki0001 je izjavil:

Tisti, ki mislite za da je vgradnja plina v avto za 900 evrov dobra se motite. Kompletne dobre inštalacije te pridejo 2300€ za 4 cilindre, skupaj s sistemom mazanja.

Kot prvo, se opravičujem, nehote pritisnil na predlagaj izbris namesto citiraj :(
Torej, jest ne vem, kje si prišel do te cifre, ampak tudi če je podmazovanje ventilov elektronsko, te pride MANJ kot 2300.
Jaz imam mehansko podmazovanje ventilov, 4 cilindre, pa sem dal 1700. Prins.
In ne vem, če obstaja še dražji sistem kot je prinsov...
Kar je pa ostalih komentarjev, ki pišejo čez plin; ni vam ga treba imeti, nihče vas ne sili :)

Aha, dodatek; NI VAŽNA cena materijala plinske vgradnje. Dobro, toliko že, da ni "žnj" kvaliteta.
Kar je zares POMEMBNO, je to, KAKO je sistem vgrajen in montiran sistem.
Tukaj se pa pravi mojstri ločijo od "vaških mehanikov".
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

zobnik je izjavil:

da mam jaz nastavljen plinsko na 20C kot prej mi prvih 4km ob ustavitvi crkne, zdej ko mam nastavljen na 35 C dela super, nobenga več crkovanja.

Dizl te že pred nakupom stane 1-2000 evrov več kot bencinar, da ne omenjam vzdrževanje dizla, bratu je šla turbina na golfu je dal 1500 evrov, pol pa še menjalnik, tle je blo pa spet strošek.
In to gre za 1.9 Tdi VW motor....tolk o tem.

ker na tsiju se niso crkovali turboti in menjalniki????
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Heavy je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Pri dizlu me je motil hrup pri pospeševanju, pri obeh je bila pa katastrofa glede poskočnosti. Saj potem, ko se zbudi, vleče, ampak ko moraš hitro skočiti npr. v krožišču, pa se te gare ne premaknejo nikamor.


To je bolj od dizajna odvisno in je prisotno tudi pri turbo bencinarjih. Izvisi iz kombinacije kompresijskega razmerja - velikosti turbine - prestavnega razmerja menjalnika. Moj je zelo živ na nizko-srednjih obratih, ampak po 3500 obratih pa ga začne zmanjkovati.

moj pa sele od 3500 naprej podivja vse so 6000
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

krneki0001 ::

dexterboy je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Tisti, ki mislite za da je vgradnja plina v avto za 900 evrov dobra se motite. Kompletne dobre inštalacije te pridejo 2300€ za 4 cilindre, skupaj s sistemom mazanja.

Kot prvo, se opravičujem, nehote pritisnil na predlagaj izbris namesto citiraj :(
Torej, jest ne vem, kje si prišel do te cifre, ampak tudi če je podmazovanje ventilov elektronsko, te pride MANJ kot 2300.
Jaz imam mehansko podmazovanje ventilov, 4 cilindre, pa sem dal 1700. Prins.
In ne vem, če obstaja še dražji sistem kot je prinsov...


Zaradi prinsa je že kar nekaj subarujev ribnilo (pa zarad ostalih tudi, ker so bili slabo vgrajeni).

dexterboy je izjavil:


Kar je zares POMEMBNO, je to, KAKO je sistem vgrajen in montiran sistem.
Tukaj se pa pravi mojstri ločijo od "vaških mehanikov".

vaški mehaniki, kot jih ti imenuješ imajo ponavadi veliko pojma o šraufanju in se razlikujejo od majstrov, da za enako storitev računajo manj. Bumbar je pa lahko en ali drug, če se spravi delat stvar, ki je ne razume.

Problem je točno v tem kot si že sam povedal - kako kdo vgradi in montira sistem. Pa enako kot pri vseh avtomobilih - redno vzdrževanje. Če bi ljudje res delali redne servise tako kto bi se morali, potem bi bilo vsaj pol manj okvar.

Grey ::

Utk je izjavil:

Gonja ni umetna, prej umetno ni bilo gonje. Samo nekateri imate prekratek spomin in pamet za to. Ce gremo 20, 25 let nazaj, so vsi bencinarji dobili katalizatorje, onesnazevali so enako kot danes NA bencinarji oz. se manj kot gdi. Takrat so zaceli vzpodbujat dizel, ki je bil resno usran in se drag. Vseeno nobene gonje proti, samo vzpodbude. Enostavne bencinarje so imeli ze takrat japonci boljse, korejci so se priblizevali, slej ko prej se bi tudi kitajci. Zato zacne evropa pumpat dizel v malih, tega ni nikjer, nihce tega ne rabi, mi pa rabimo nekaj, da nas azijci ne povozijo. 5, 10 let resno usranega dizla. Potem francozi nasraufajo gor fap filter plus scalino, ampak koga to briga, itak samo dodaten strosek. Nobene gonje. Pa bi morala bit. 5 let kasneje namontirajo gor nemci dpf, slabsi od francoskega. Vseeno dpf postane obvezen, ker so ga priznali nemci, in da se malo zajebejo azijce. No, niti dpf ocitno nemcem ni pomagal, se goljufat je bilo treba. Zdaj se sele zacne gonja.

Gonja je seveda umetna. Ves ta anti-diesel narrative je umeten. Pač denar je treba spet obrnit in prelit na drugo stran, ker se je preveč turbo-bencinarjev na lagerju nabralo. Dizle se je spromoviralo ravno zaradi tazelenih, Kyotskega protokola in (visokih) davkov na osnovi CO2, ker so se toliko kačili v tistem obdobju na CO2, ki ga dizli seveda proizvedejo bistveno manj od bencinarjev. Potem so zaradi pojava velikega števila turbodizlov na cestah (ravno zaradi davkov in nizke cene dizla) pričeli z obveznim vgrajevanjem DPF sistemov. Manjka samo še sistem, ki bi skoraj popolnoma eliminiral NOx (kar se seveda da). Potem se pojavijo pacienti, ki meritve v današnjem času narobe predstavljajo - povečanje NOx v mestih. Najprej tega problema ni bilo. Potem so se pojavili sodobni poddimenzionirani turbomlinčki s tremi ali štirimi valji, ki teh NOx-ov spuščajo v zrak da se kar kadi. NOx je mogoče manj v navadnem atmosfercu, ampak v turbomlinčku pa tega leti ven, da je joj.

NOx is not unique to diesel, says Jaguar Land Rover head of engine calibration Alan Jones. “The generation of NOx has nothing to do with the type of fuel,” he says, “NOx is created by high temperature combustion. If you have nitrogen and oxygen in the same high-temperature environment, the two will combine to form NOx.” NOx is created in both petrol and diesel engines and by other sources too, like central heating systems and atmospheric lightning.


Fact Check: Are Diesel cars really more polluting than petrol cars?

ivanuscha je izjavil:

Kako je možno, da so dizli čistejši od turbo bencinarjev? Ali turbo bencinarji nimajo tako dobrih flitrov oz. katalizatorja? Se ne predstavljam, da bi lansirali nekaj na trg kar je še bolj okoljsko sporno od dizlov.

Kar predstavljaj si. Važno jim je samo, da se prodajajo turbobencinarčki z 1.0 mašinami in da marketing laufa...slabih stvari pa ne omenjat...imamo pa na račun teh nefiltriranih novodobnih turbomlinčkov več ustreznih pacientov za raziskave zdravljenja raka. To pa.

MIHAc27 je izjavil:

Jaz imam dizla ker pač rabim navor. Za isto ceno mu noben bencinar še blizu ni prišel. Da o cestnini niti ne govorim.
Je pa poraba večja. Bencinar 1.6 sem imel porabo 5-6l sedaj ima moj 2.0 dizel med 9 in 10.

Bi imel seveda raje bencinarja, ker imam veliko kratkih poti (shopping po Ljubljani) kjer se dizel še ogreje komaj.
Ampak ko priklopim prikolico pa pač ni primerjave.

Nemogoče!

ali sploh ne voziš v pravi prestavi
ali imaš neko težko 3tonsko krepelo, ki je podhranjeno in moraš vedno do konca tiščat
ali vedno voziš 200 km/h

Samo te tri opcije so.

Pri 50 km/h v 4. prestavi, pri 90 km/h v 5. prestavi in 100+ km/h v 6. prestavi. Delovni obrati za dizle so nekje med 1900 rpm in 2300 rpm.

Sparkxl je izjavil:

Ko malo preletim zadnje zapise se lepo vidi da je preračunavanje lastništva avtomobila veliki večini španska vas, pa čeprav gre za osnovno matematiko. Ko tu bereš, se to računa tako: cena avta + strošek goriva na X kilometrov...traktor zmaga. Takšen je zaključek velike večine traktoristov. Velika večina tako nikoli ne ve, da živi v zmoti in polek tega da nas vse zastrupljajo, so še sami v finančnem minusu proti alternativi. Izvzeti so tukaj tisti, katerim je bil dizl v prvi vrsti namenjen, to so oni ki delajo veliko 10000km letno.

No in ker to vedo tudi pri avtomagazinu, so za vas naredili eno preprosto primerjavo, koliko stane kateri Golf v obdobju 5 let pri povprečnih kilometrih, ki jih janez naredi.
Komu se ne da brat: TSI golf je najcenejši, E golf drugo mesto, Zetor golf najdražji. Če še tu dodamo pričakovano povišano vrednost izgube zetorja čez nekaj let, ker se jih bomo vsi otepali, je zetor še toliko dražji.

https://www.avto-magazin.si/aktualno/na...

Ekola, laž v članku:

Tu je med tremi primerjanimi najmanj učinkovit Golf z bencinskim motorjem (118 g CO2/km), bolje se izkaže dizel (104 g CO2/km), ki hkrati v zrak spušča tudi druge škodljive delce, najbolje pa seveda električni Golf, ki sam po sebi v ozračje ne izpušča prav ničesar.

Tale TSI jih tudi in to še več od njihovega dizla, če nima vgrajenega GPF-a. Avtor, ki piše tovrstne članke, bi si lahko kaj pogledal na to temo preden klobasa trenutno aktualne marketinške fore.

TÜV Nord testing firm: "Direct injected gasoline engine emit more particulates than diesels (2013)"

The truth about Diesel engine (July 2017)

RedDrake je izjavil:


Mhm. Avto je star ~12 let in je opremljen z motorjem, ki je v izvedbi, kot v mojem avtu, v prodaji od leta '98, v sami zasnovi pa je iz leta '90.
Kot rečeno, poraba je fail, ampak zato ni finih delcev in NOx izpustov, ker avto ne pozna lean-burn :)
Ti pa pričara nasmešek, vedno, ko v tretji prestavi računalnik dovoli poln navor (v 1. in 2. je navor omejen zaradi izjemnega torque steer-a) in se avtu dobesedno "odpipa" tam od 80 naprej

Kar se tiče modernih motorjev, pa imaš seveda prav. V želji po nizki porabi tudi v bencinskih motorjih so šli v direkten vbrizg ter redko mešanico. Rezultat je, da da GDI motor od sebe 10x več NOx kot starejše PFI/MPI izvedbe (ampak še vedno manj kot dizli!). PM pa je tudi zaradi tega istega razloga šel sky-high.

Se pravi old school gas guzzler 3.0 V6 turbo bencinar. Če ni toliko delcev je neprimerljivo višja potrošnja svetovnih zalog in spuščanje CO2 v ozračje.

NOx niso toliko problem kot pa PM2.5 partikulati, ki jih sodoben turbobencinar brez GPF spušča v ozračje neprimerljivo več od kateregakoli dizla s filtrom. Partikulati so tisti, ki so kancerogeni in ne NOx. Zaradi dušikov bo zrak malo smrdel pa mogoče bo kdaj zapadal malenkost bolj kisel dež. Ni pa NOx težko sfiltrirati skoraj popolnoma ven. Tehnologije za to obstajajo.

Tako, da imate na izbiro - rak/infarkt itd. ali vonj. Izberem slednje kadarkoli.

Summa Summarum je dizel tista tehnologija, ki bi jo morali izpopolniti do potankosti in zavreči bencinarja, ampak...kdo bo pa kupil Ferrari Quatrocintura s TDI motorjem :D

To je vse marketing in povezano s pretakanjem denarja v državni in zasebni proračun.

Namesto tega, da se prepirajo o tem, katere naj sedaj bolj obdavčijo (ker to je edina poanta - denar), naj postavijo po mestih statične, GPF/DPF filtre, ki bodo recirkulirali zrak ob cestah znotraj mest...pa naj jih nafilajo z Ureo pa bo še za NOx-e v redu in oblikujejo v drevesa, da bodo prijazni na pogled.

MH0 ::

zobnik je izjavil:

da mam jaz nastavljen plinsko na 20C kot prej mi prvih 4km ob ustavitvi crkne, zdej ko mam nastavljen na 35 C dela super, nobenga več crkovanja.

Dizl te že pred nakupom stane 1-2000 evrov več kot bencinar, da ne omenjam vzdrževanje dizla, bratu je šla turbina na golfu je dal 1500 evrov, pol pa še menjalnik, tle je blo pa spet strošek.
In to gre za 1.9 Tdi VW motor....tolk o tem.

Ko sem jaz 2016 kupoval so želeli 2000 več za bencinca. Če kaj crkne, je pa itak garancija.

fikus_ ::

Kaj pa pravite na Mazdine Skyactiv-G /-D motorje. Za dizle pišejo, da je za 20% boljši izkoristek goriva in praktično brez NOx zaradi manjšega kompresijskega razmerja.
Za bencinarje pa 15% boljši izkoristek.

nzxx ::

Kaj pa pravite na nov Mazdin Skyactiv-X. Bencinski motor, ki dela kot dizel.

http://www.t3tech.si/avto-tech/novica/s...

Bo volk sit in koza cela:)

MrStein ::

krneki0001 je izjavil:

B8S88 je izjavil:

Če je kdo gledal pred parimi meseci dokumentarec na slotv o ladijskem prometu... Vsa EU nabija od onesnaževanja dizel avtomobilov, zaostruje zakonodajo ipd.. V tem dokumentarcu pa povedo, da samo ena velika kontejnerska ladja registrirana v Liberiji onesnaži dosti več, ker kuri dobesedno rafinerijski odpad. Zakonsko pa ne more nobeden nič (Liberija). Sem se zamislil, ko sem gledal ta dokumentarec..Prav točnega naslova in direktnih primerjav se ne spomnim, ampak zelo dober dokumentarec. Toliko v razmislek. Pa sorry za offtopic..



Enako je z letali; En boeing s 400 sedeži pokuri toliko goriva v eni uri letenja, kot moj avto v celem letu. Pa meni govorijo, da je moj avto umazan.

Kaj pa avti vseh teh 400 potnikov po 8000 km vožnje, kot znaša let letala?

Pa za omenjene ladje ima kdo številke?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

xmetallic ::

dexterboy je izjavil:

Če imaš bencinarja predelanega na plin, se ti "fučka" za dizel in bencin.
Mene 100 km na plin pride cca 6 evrov. Lahko je 50 centov manj ali pa več, odvisno od hitrosti in če je naselje / open road. Ampak ljudem na žalost ne bo nikoli "preklopilo" veliko kolo v možganih...

Kar je dražje kot mene pride dizel. Pri povprečni porabi 4.7L na 100 km je to 5.8€. Tudi če zaokrožimo na 5L na 100km je to 6.15€. Za 15 centov se ne grem zajebavat s predelavo na plin.

-valvoline- ::

xmetallic je izjavil:

dexterboy je izjavil:

Če imaš bencinarja predelanega na plin, se ti "fučka" za dizel in bencin.
Mene 100 km na plin pride cca 6 evrov. Lahko je 50 centov manj ali pa več, odvisno od hitrosti in če je naselje / open road. Ampak ljudem na žalost ne bo nikoli "preklopilo" veliko kolo v možganih...

Kar je dražje kot mene pride dizel. Pri povprečni porabi 4.7L na 100 km je to 5.8€. Tudi če zaokrožimo na 5L na 100km je to 6.15€. Za 15 centov se ne grem zajebavat s predelavo na plin.

4.7l lahko ma povprecje nek liliputancek al pa ce je avto od kasnega napol mrtvega upokojenca. Pri primerljivim avtom na plin ne bos mev porabe cez 7l lahko pa tudi manj. Kar pomeni 100km za 4e na lpg.

zobnik ::

Prej sem imel povprečno porabo pri dizlu 6l (na podlagi treh dizlov), sedaj na plin 8l...pa o kakih 4.5l eni sanjate. Pol ima moj 6.5l porabo plina pri takem stilu vožnje kot dizl k ma 4.5l porabe.
««
4 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35143714 (33785) -valvoline-
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446101846 (60728) Berserker
»

Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
440143272 (42366) krneki0001
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12026421 (22626) RedDrake
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743186017 (151030) Spajky

Več podobnih tem