» »

Dizel apokalipsa na vidiku

Dizel apokalipsa na vidiku

««
2 / 24
»»

RedDrake ::

TheBlueOne je izjavil:


No s tabo ne bi sedel v avto. :)

Ne izklapljat sarkazem detektorja ;)

(Po AC se 99,99% časa vozim na tempomatu nekje 120, V DE, kjer ni bilo omejitev, sem poskusil, koliko gre, gume so bile skoraj nove, dovolj napolnjene, avto star dobri dve leti, ob enih zjutraj prometa dobesedno nič, ...)

pegasus ::

Torej idealne razmere, da se lahko voziš ekonomičnih 70 namesto običajnih 90 :D

c00L3r ::

Vedno več bomo videli bencinskih plugin hibridov in električnih vozil. Z množično proizvodnjo bo cena hibridnega agregate prišla na ceno dizelskega.

Meni je najbolj všeč koncept prve generacije Opel Ampera / Chevrolet Volt, kjer bencinski motor sploh ni povezan s kolesi. Mislim, da je ta avto bil par let pred svojim časom in bomo videli več podobnih električnih vozil z možnostjo "range extender". Nekaj podobnega ponuja BMW i3. Prednost takšnega hibrida vidim v tem, da ne rabi sklopke in menjalnika. Namesto teh komponent raje vgradit večjo baterijo ali rezervoar za gorivo. Prav tako se zmanjša število mehaničnih delov, katere je treba servisirat. Dodatni plus je še prihranek pri zavorah, saj večino zaviranja opravi elektro motor.

RedDrake ::

pegasus je izjavil:

Torej idealne razmere, da se lahko voziš ekonomičnih 70 namesto običajnih 90 :D

Bi bile ja, ampak kaj ko sem bil na poti že od 13h, pa še 100km do cilja.
Če ne bi imel zjutraj ob 9h sestanka, bi šel počasneje - pa tudi drugače sem vozil kot sem napisal - "relativno" ekonomičnih 120.

Btw, pegasus, tale sweetspot je od vozila do vozila drugačen.
Imam recimo kabrioleta, ki doseže najnižjo porabo ravno nekje okoli 90 po števcu.
Pri manjši hitrosti se poraba ne spreminja.
Po drugi strani pa je tale, više omenjeni Hyundai, po regionalnih cestah sposoben doseči porabo 5,0, kadar je povprečna hitrost okoli 50-60.

MxxW5 ::

Dizlu so dnevi (leta) šteti, o čemer sem na tem forumu že pisal (bistvo je v tem, da je razvoj čistega dizla, ki bo lahko izpolnil realne teste onesnaževanja, zelo drag, zato se razvoj majhnih in poceni dizlov ne bo izplačal, medtem ko pri dražjih dizlih, ki se vgrajujejo v petke in v E klaso, poraba, ki je edina prednost dizla pred bencinarjem, ni odločilna). Delež novoregistriranih dizlov bo počasi padel tja, kjer je bil v devetdesetih. Kratkoročno in srednjeročno se bodo razvijali in prodajali bencinarji z dodatnimi elekromotorji in baterijami (hibridi). Dolgoročno bo zmagala elektrika.

Invictus ::

Dejstvo je, da v kar nekaj nemških mest ne moreš več z dizlom. Dobiš eko kazen. Poleg tega je dovolilnica za lastništvo dizla v mestu dražja od bencinarja.

Turbo bencinar enako svinja kot dizel? Izgorevanje bencina ne proizvaja saj. Dizel jih cel kup, tudi novejši...

Dizel se "splača" v zaplankanih državah, kjer države in mesta še niso začela borbe proti svinjanju.

Me zanima kaj bi se zgodilo, če bi v Ljubljani uvedli "dizelnino".
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Grey ::

RedDrake je izjavil:

Grey je izjavil:


Turbo-bencinar ima ravno tako turbino, DPF (GPF se reče temu za bencin in mora imet, drugač svinja enako kot turbo-dizel) in EGR.

Tako, da če gledaš pravilno izveden turbo-bencinski motor ima vse te dele in enake stroške kot dizel. Zrak svinja pa tudi enako.

Moja dva turbo bencinarja nimata GPF, nimata EGR, in imata za velikosten razred nižje izpuste kot dizli _Z_ temi sredstvi.
Pa še dasta od sebe častitljivih 220KM in 300KM.
Je pa res, ker nimata direktnega vbrizga je poraba malce večja. Ampak, klinc, 20L mestne in 10L AC je minimalen strošek pri 10000km letno.

Očitno imaš starejši avto, ker je v letu 2017 prodaja turbo-bencinarjev obvezna z GPF opremo.

So te pa lepo nategnili (ali pa si se sam). Turbobencinarji so nesnaga zato so obvezni GPFi tako kot pr dizlih.

Že če samo primerjam Hyundai i30 (ker si ga hvalisal, kako leti ko sneta sekira).

1.4 (GDI) vs 1,6 (CRDI + DPF) ima slednji za order of magnitude manj izpuhov trdnih delcev (kar je poglavitno).

1.4 T-GDI ima 950.000.000.000 (št.delcev/km), 1,6 turbodizel z DPF pa 5.000.000.000 (št.delcev/km). In ne, ni napaka. To piše v Hyundai brošuri in tudi raziskave, ki sem jih nekaj časa nazaj že limal v temi o dizlih vs bencinarji. V brošuri je seveda napisano 0,95*10^12 proti 0,05*10^11. Laiki lahko na hitro to pretvorijo kot da je manj. V bistvu pa je precej več.

Naprej, CO2 proizvede dizel manj, NOx pa spuščata ~enako.

S tem, da ta bencinar porabi 5,9 do 6,6 v mestu, dizel pa 3,8-4,2.

Kakorkoli obrneš je dizel z DPF bolj ekološka varianta. Manj CO2, NOx imata enako, manj trdnih delcev in manj porabe goriva (cenejše gorivo in kasneje pridemo do konca svetovnih zalog). Tako, da je ta dieselgate gonja popolnoma neupravičena. Zato me tudi extremno jezi, ker tako grdo manipulirajo z ljudmi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

IL_DIAVOLO ::

RedDrake je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Brutalnost pri speljevanju, prehitevanju v klanec pri 150+ km/h, medtem ko mlincek na desni strani sopiha :D


Morda pri istik konjih ;) Kolikokrat pa imas sanso prehitevati v klanec pri 150km/h? :)Brutalno speljevanje pa je kratek uzitek, ker moras cez pol sekunde menjat brzino. :)



Na avtocesti je to standard.

Takim zetor počasnelam jaz malo poblendam, se jim nalepim za rit pri 160 v vrhniški klanec in potem, ko se kočno spokajo čez kak kilometer na desni pas, švignem mimo.
Je pa cca 450Nm navora od 2500 obratov naprej. Pa ni zetor ...

Trollanje je itak izven kontrole, že nekaj časa, noben ni več resen ...



Ne mesat jabolk in hrusk.

Zgodovina sprememb…

FTad ::

codeMonkey je izjavil:


Prav tako dvomim, da Slovenija zaostaja za Nemci v prehodu zaradi neke zaplankanosti in ne vem kaj se še da prebrati. Bolj verjeten razlog sem mi zdi to, da nimamo velikih mest. Tudi če LJ prepove dizla znotraj obvoznice, bo ta vseeno zanimiv za veliko ljudi.



Na kaksen nacin se sploh to preverja/kontrolira? A dobi avto kaksno nalepko, da se na hitro opazi, ali je avto dizel ali ne?

ginekk ::

springfield je izjavil:


Znova primerjas 150KM s 105KM. Kaj ce bi primerjal 150KM s 150KM? Potem pa vec ni taka razlika. Aja, tocno, dizlasi vidite samo navor, ki ga nikoli ne rabite.



Še slabše.

Dizlaši so totalni strojni analfabeti, ki ne dojamejo, da navor na gredi ni enako navoru na kolesih - slednji je tisti ki premakne avto.
In krajši menjalnik v bencinarju prinese primerljiv navor.

Dizel porabi manj obratov za enak prirastek hitrosti, to je pa tudi vsa korist dizelskega navora.

Utk ::

FTad je izjavil:

codeMonkey je izjavil:


Prav tako dvomim, da Slovenija zaostaja za Nemci v prehodu zaradi neke zaplankanosti in ne vem kaj se še da prebrati. Bolj verjeten razlog sem mi zdi to, da nimamo velikih mest. Tudi če LJ prepove dizla znotraj obvoznice, bo ta vseeno zanimiv za veliko ljudi.



Na kaksen nacin se sploh to preverja/kontrolira? A dobi avto kaksno nalepko, da se na hitro opazi, ali je avto dizel ali ne?

V nemciji se temu rece umwelt vinjeta. Ne pise ce je dizel ali kaj, ampak je po barvah. Zaenkrat tudi nov dizel se dobi zeleno, nekateri 2015 letniki pa bojo morda ze 2018 bannani iz centra. Nekateri malo funkcionalno nepismeni sicer mislijo, da so vsi dizli ze avtomatsko out, pa to na zalost se ni res.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

pegasus ::

ginekk je izjavil:

Dizlaši so totalni strojni analfabeti, ki ne dojamejo, da navor na gredi ni enako navoru na kolesih
Kaj pa folk ve kaj je to navor in kaj so to kolesa ... vidijo samo cifro v pamfletu in jasno, večja cifra je boljša. Kaj ti tu ni jasno? :D

Utk ::

Druga stvar je pa to, da ima nek dizel res sunek, ampak ta sunek je kratek. Recimo ce ima dizel do 100 12 sekund, bi marsikdo prisegel, da ima boljsi pospesek kot bencinar, ki ima do 100 9 sekund. Ker ljudje cutijo tist prvi sunek, ampak to je tudi vse kar se zgodi. Ljudje ne obcutimo hitrosti, niti pospeska, ampak predvsem spremembo pospeska.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

Jaz drzim pesti za ICE apokalipso. Cim prej, tem bolje. :)

IL_DIAVOLO ::

ginekk je izjavil:

springfield je izjavil:


Znova primerjas 150KM s 105KM. Kaj ce bi primerjal 150KM s 150KM? Potem pa vec ni taka razlika. Aja, tocno, dizlasi vidite samo navor, ki ga nikoli ne rabite.



Še slabše.

Dizlaši so totalni strojni analfabeti, ki ne dojamejo, da navor na gredi ni enako navoru na kolesih - slednji je tisti ki premakne avto.
In krajši menjalnik v bencinarju prinese primerljiv navor.

Dizel porabi manj obratov za enak prirastek hitrosti, to je pa tudi vsa korist dizelskega navora.


Bencinski inženirji pa namestijo 19 colske feltne gor, da se kolesa lažje obrnejo :))

D3m ::

OMV bo ponujal super diesel na črpalkah.

Molko imaš kaj izkušenj s tem v Njemački?
|HP EliteBook|R5 6650U|

codeMonkey ::

ginekk je izjavil:

springfield je izjavil:


Znova primerjas 150KM s 105KM. Kaj ce bi primerjal 150KM s 150KM? Potem pa vec ni taka razlika. Aja, tocno, dizlasi vidite samo navor, ki ga nikoli ne rabite.



Še slabše.

Dizlaši so totalni strojni analfabeti, ki ne dojamejo, da navor na gredi ni enako navoru na kolesih - slednji je tisti ki premakne avto.
In krajši menjalnik v bencinarju prinese primerljiv navor.

Dizel porabi manj obratov za enak prirastek hitrosti, to je pa tudi vsa korist dizelskega navora.


Ali pa štekajo, da je število prestav omejeno, speljevanje vseeno lažje in motor pri višji hitrosti na nižjih obratih...

m0LN4r ::

tomaz- je izjavil:

ko smo že ravno pri navoru:

Dosedaj sem imel C4 Picasso 2.0HDi 136KM robotiziran. navora 270Nm pri 2000 obratih, pospešek 12.1sec - teža 1640kg - poraba 6.8l

zdaj imam novi P3008 1.2 puretech bencin avtomatik 130KM , navora 230Nm pri 1750 obratih, pospešek 10.5sec - teža 1270kg - poraba 7.3l

Novi avto ima v nosu trivaljni mlinček, ne rabim razlagat, koliko časa sem porabil, da sem v glavi naredil preklop in odmislil vse floskule v zvezi s "centrifugami" v takih gajbah.. Ampak: avto se pelje suvereno, brez težav, relacije in stil vožnje so ENAKI kot s prejšnjim avtom, s tem, da dejansko ne občutim nobenega pomanjkanja navora, prej trdim, da je novi avto bolji "živec" kot je bil Picasso.. kakih hudih okvar na netu pa tudi ni najti za puretech motorje: Poleg tega, da je z naskokom bolj uglajen in tih..

Moram reči: sem precej okleval ampak zdaj mi nizti za hip ni žal, da sem preklopil na bencin.. Nisem pa bil frik na porabo niti prej, niti zdaj nisem.. Sem pa res začel razmišljat o bencinu zgolj zaradi gonje.. Pa mi res ni žal..
Letno naklepam okoli 25000km
Hočem samo povedat, da tisti, ki dizla tako vozi, da ima porabo 5litrov, bo imel ob enaki vožnji hudo podobno tudi s primerljivim modernim bencinarjem..razlike ne bo toliko, kot bi eni radi prikazali..

Predstavljaj si C4 motor s tezo P3008, to bi blo sele fino.
Hočem samo povedat, da tisti, ki dizla tako vozi, da ima porabo 5litrov, bo imel ob enaki vožnji hudo podobno tudi s primerljivim modernim bencinarjem..razlike ne bo toliko, kot bi eni radi prikazali..

Pr meni je tocno 2L razlike.

D3m je izjavil:

OMV bo ponujal super diesel na črpalkah.

Molko imaš kaj izkušenj s tem v Njemački?

Z aral ultimate imam samo pozitivne izkusnje, preverjeno tudi s strani testov.
Opazil sem, da pozimi pri zelo nizkih obratih bolj tiho laufa in ko pospesis iz zelo nizkih obratih tudi lepse reagira.

Tega super dizla ki ga omenjajo tu pa se nisem zasledil. Dvomim, da bo kaj konkretno novega. Verjetno bo to kak Ultimate dizel za nekaj centov manj. https://www.motor-talk.de/forum/diesel-...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

morosito ::

ja samo v nemčijo recimo če gledam VW lahko kupim novega tourana highline 1.4 tsi 150km se prodaja po akcijski ceni 21.900€. v Slo, pod 30.000€ ga ne dobiš a za 30.000 euro rajši kupim TDI...ampak ga ne kupim ker ni nobene logike...

m0LN4r ::

morosito je izjavil:

ja samo v nemčijo recimo če gledam VW lahko kupim novega tourana highline 1.4 tsi 150km se prodaja po akcijski ceni 21.900€. v Slo, pod 30.000€ ga ne dobiš a za 30.000 euro rajši kupim TDI...ampak ga ne kupim ker ni nobene logike...

Kupis 2.0 TDI 4 Motion T-roca xD
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

@molko

https://www.avto-magazin.si/novice/omv-...

Naj bi bil 10 centov dražji od navadnega.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Grey ::

D3m je izjavil:

OMV bo ponujal super diesel na črpalkah.

Molko imaš kaj izkušenj s tem v Njemački?

Kolikor je navada v Slovenistanu bo Super samo cena, nič drugega :))

bambam20 ::

Razlog je največji, da so postali turbo bencinarji zelo primerljivi z dizli , tako po novoru v nizkih obratih in po porabi. Ima pa turbo bencinar vseeno manj delov, kot dizel, ki se lahko okvarijo.

D3m ::

Kaj pa?
|HP EliteBook|R5 6650U|

petrus ::

BigWhale je izjavil:

Jaz drzim pesti za ICE apokalipso. Cim prej, tem bolje. :)

To iz ideoloških razlogov? Ker razvoj gre tudi pri ICE naprej, kar hitro bomo dobili precej bolj učinkovite in čiste bencinske motorje, kaj pa te?
Dodaj še padec cen naftnih derivatov v formulo in razlog za nabavo EVja takoj izpuhni, prvi padec že pričakujemo ko bo šel Aramaco na borzo.

Če in ko pade cena soda nafte na $30-$40 (iz trenutnih 50$), kako boš potem opravičil investicijo v EV? Zelo, zelo težko.
stati inu obstati

mikhaair ::

Kaj bodo pa v Idriji rekli sedaj, ko so ravno razvili super-duper vbrizgalno šobo za bodoče dizle? Bo ista tehnologija dobra za bencince?

krneki0001 ::

ICE apokalipsa bo kmalu. Sploh, ko bodo vsi naenkrat zvečer priklopili svoj avto na elektriko in bo počepnilo slovensko omrežje, pa bomo vsi brez elektrike.
kje bomo vzpostavili cca 20 000 elektro polnilnic za prihajujoča ele vozila: Glede na to, da je v Sloveniji okoli 5200 točilnih mest na okoli 650 bencinskih črpalkah, bi potrebovali okoli 64.000 polnilnic - polnjenje akumulatorja traja precej dlje kot polnjenje rezervoarja s fosilnim gorivom. Je pa res, da jih bo ogromno po garažah, kjer bo vsak polnil svoj električni avto. Torej jih na javnih krajih potrebujemo le toliko, da si akumulatorje dopolnijo tisti, ki so na dolgih poteh, da podaljšajo domet vozila do doma. In pa tranzit, npr.: iz Nemčije na Jadran in nazaj...

....kaj to pomeni za elektro omrežje: to pomeni, da bomo potrebovali za najbolj optimalne pogoje še en tak blok, kot sta močnejša dva v termoelektrarni Brestanica. Če pa bodo "špice", ko bodo "vsi" priklopili avtomobile na polnilce zvečer, ko bodo prišli iz službe in po vseh opravkih, kamor vozijo otroke in po vseh nakupih in podobno, bo pa potrebno kar podvojiti termoelektrarno Brestanica... Ali pa postaviti še TEŠ7. Pri tem se je za vprašat, koliko je potem to ekološko. Namesto milijona izpušnih cevi po celi državi imaš eno gigantsko izpušno cev v termoelektrarni... Zakaj vedno omenjam termo elektrarno? Ker v Sloveniji spodobne hidroelektrarne nimamo več kam postaviti. Nekaj rezerve je še za mini in mikro hidroelektrarne, kaj več pa ne. In ker so naši ptiči precej bolj tumpasti od tistih v Španiji, Nemčiji, Avstriji, Nizozemski,... tudi vetrnih elektrarn ne moremo postavljati. Za tako moč nimamo prostora za dovolj veliko sončno elektrarno. Lahko pa naredimo še en blok v Krškem. Ki je pa pravzaprav tudi termo elektrarna, samo ne na premog...Toliko o proizvodnji elektrike. Samo elektro omrežje pa bo potrebno podvojiti. Večina 110kV daljnovodov zmore le 400A, kar pomeni le 44MW moči. S tem polniš okoli 4500 avtov naenkrat. Torej bo potrebno vse linije podvojiti in bo ena linija napajala hiše, druga pa polnilnice... Po nekaterih podatkih naj bi investicija v elektro infrastrukturo v Sloveniji stala več kot 20 milijard €, da bi omogočila elektro polnilnice za večino naših avtomobilov. To je več kot 2x proračun države...

poweroff ::

Tegale ne razumem:

Sparkxl je izjavil:

Cene rabljenih dizlov so v UK padle ponekod že za 20%.

...

Da tu že osnovna matematika pri nas ne funkcionira, namreč da v začetku več plačanih 2000€ nikoli ne dobimo nazaj, nima neke veze pri janezih.


Kako več plačanih 2000 EUR, če pa so cene padle?
sudo poweroff

D3m ::

mikhaair je izjavil:

Kaj bodo pa v Idriji rekli sedaj, ko so ravno razvili super-duper vbrizgalno šobo za bodoče dizle? Bo ista tehnologija dobra za bencince?


Dizlo jo že imajo od 2011 dalje. Kasnejše so dodatno posodobljene od 2014 dalje.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

-valvoline- ::

Edina razlika med sodobnim komonrajl direct injection bencinarjem in dizlom so samo svecke, in malo visje kompresijsko razmerje pr dizlu. Svinjajo podobno z nox in trdimi delci. Oldschool NA bencinar danes ni smiseln, pretezki so avti in bo avto z NA bencinskim pogonom nepremicnina. Mogoce za mestne malcke 50-70kw. TSi svinja podobno k TDi pa pridela vec CO2.

Grey ::

bambam20 je izjavil:

Razlog je največji, da so postali turbo bencinarji zelo primerljivi z dizli , tako po novoru v nizkih obratih in po porabi. Ima pa turbo bencinar vseeno manj delov, kot dizel, ki se lahko okvarijo.

Hell no! Tole pa prosim podkrepi s kako primerjavo HP vs HP. Še nikoli ni bilo tako.

Če ti dam primer za enake konjske moči:

Ford Focus 1.5 EcoBoost
150 KM
240 Nm
128 g (CO2)
7,1 L/100 KM
4,7 L/100 KM
9 sek (0-100)

Ford Focus 2.0 Duratorq TDCI (če greš gledat 1.5 TDCI pa je slika še bolj v prid dizlu)
150 KM
370 Nm
105 g (CO2)
4,7 L/100 km
3,7 L/100 km
8,2 sek (0-100)

Ne samo, da Duratorq
- proizvede manj CO2,
- proizvede ~ NOx
- spusti neprimerljivo manj PM v okolje, ker ima DPF,

ampak deluje na nižjih temperaturah (materiali manj trpijo) in overall manj goriva kuri, kar je sploh dobro.

Razlog, da so postali turbo bencinarji aktualni sta samo in samo naspidiran marketing ter neupravičena medijska gonja proti turbo dizlom začenši z dizelgejtom.

Nedopustno!

 GDI

GDI



 PFI

PFI



 TDI

TDI


Ta gonja je umetna, ker je število bencinarjev upadlo, manj energenta se troši, tako je manj zaslužka, manj pride v proračun...in potem se morajo iti "Umetnost kraje" ter izumiti neke nove davke ter umetno zgodbo o onesnaževanju...za cherry on top pa navržejo še globalno segrevanje, da potem itak vsi blejejo Jaa jaaa, dizel bad, gas good!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

zobnik ::

Jaz pa se vozim na plin, poraba je povprečna 8l brez šparanja, kar znese 5 evrov/100km, upoštevam še kak deci za prvi kilometer vožnje na bencin. Pri bencinarju sem imel porabo 7l in pri dizlu malenkost pod 6l.
Tak, da plina gre za 5 evrov, dizla za 7 evrov in bencina za 9 evrov.

Utk ::

Gonja ni umetna, prej umetno ni bilo gonje. Samo nekateri imate prekratek spomin in pamet za to. Ce gremo 20, 25 let nazaj, so vsi bencinarji dobili katalizatorje, onesnazevali so enako kot danes NA bencinarji oz. se manj kot gdi. Takrat so zaceli vzpodbujat dizel, ki je bil resno usran in se drag. Vseeno nobene gonje proti, samo vzpodbude. Enostavne bencinarje so imeli ze takrat japonci boljse, korejci so se priblizevali, slej ko prej se bi tudi kitajci. Zato zacne evropa pumpat dizel v malih, tega ni nikjer, nihce tega ne rabi, mi pa rabimo nekaj, da nas azijci ne povozijo. 5, 10 let resno usranega dizla. Potem francozi nasraufajo gor fap filter plus scalino, ampak koga to briga, itak samo dodaten strosek. Nobene gonje. Pa bi morala bit. 5 let kasneje namontirajo gor nemci dpf, slabsi od francoskega. Vseeno dpf postane obvezen, ker so ga priznali nemci, in da se malo zajebejo azijce. No, niti dpf ocitno nemcem ni pomagal, se goljufat je bilo treba. Zdaj se sele zacne gonja.

IL_DIAVOLO ::

Zmogljivost turbo bencinarjev s seboj prinese tudi negativne posledice dizla in se kaj poleg. To je popolnoma razumljivo pristasem dizla, ki vemo kaj vozimo in se ne pretvarjamo da imamo porabo 5l pri 100+ konjskem turbo dizlu. To pocnete v vecini pristasi bencinarjev oz. haterji dizla.

-valvoline- ::

zobnik je izjavil:

Jaz pa se vozim na plin, poraba je povprečna 8l brez šparanja, kar znese 5 evrov/100km, upoštevam še kak deci za prvi kilometer vožnje na bencin. Pri bencinarju sem imel porabo 7l in pri dizlu malenkost pod 6l.
Tak, da plina gre za 5 evrov, dizla za 7 evrov in bencina za 9 evrov.

Jaz sem tut na lpg. Zaenkrat ne kaze na vzpostavitev polnilne mreze za cng z normalno ceno tak da bom se en leo cajt kr lanosa fural. Ko bo cebo bo pocen cng na voljo takoj grem v it po nekega metanovcka.
Sem pa za foro na tehnicnem sprobal kasni so izpusni plini k avto lavfa na bencin ter na plin, ko laufa na lpg je izpuh bistveno cistejsi recimo podatki za CO so bli pri delovanju na lpg celo 3x nizji,

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

petrus je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Jaz drzim pesti za ICE apokalipso. Cim prej, tem bolje. :)

To iz ideoloških razlogov?


Ne, iz cisto prakticnih. Elektricni motorji so v prakticno vseh pogledih nekajkrat boljsi od motorjev z notranjim izgorevanjem. Ucinkovitost, navor, preprost design, manj gibljivih delov, manjsa teza, ...

Ko imas enkrat dovolj shranjene energije in nacin kako energijo na vsaj priblizno hiter nacin spravit nazaj v ta hranilnik, je cas da 'vse' ICE masine zmeces v smeti.

Cena surove nafte se pa v povprecju samo dviguje. Vsake tolk casa kaksna recesija mal premesa strene ampak trend je vedno navzgor. Tudi nekih blaznih pocenitev bencina ni bilo za obcutiti. Ne pri nas, ne v ZDA.

krneki0001 je izjavil:

ICE apokalipsa bo kmalu. Sploh, ko bodo vsi naenkrat zvečer priklopili svoj avto na elektriko in bo počepnilo slovensko omrežje, pa bomo vsi brez elektrike.


Tako kot niso vsi naenkrat sli na pumpo tankat, tako ne bodo vsi naenkrat priklopili avtomobila na elektriko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

-valvoline- ::

BigWhale je izjavil:

petrus je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Jaz drzim pesti za ICE apokalipso. Cim prej, tem bolje. :)

To iz ideoloških razlogov?


Ne, iz cisto prakticnih. Elektricni motorji so v prakticno vseh pogledih nekajkrat boljsi od motorjev z notranjim izgorevanjem. Ucinkovitost, navor, preprost design, manj gibljivih delov, manjsa teza, ...

Ko imas enkrat dovolj shranjene energije in nacin kako energijo na vsaj priblizno hiter nacin spravit nazaj v ta hranilnik, je cas da 'vse' ICE masine zmeces v smeti.

Cena surove nafte se pa v povprecju samo dviguje. Vsake tolk casa kaksna recesija mal premesa strene ampak trend je vedno navzgor. Tudi nekih blaznih pocenitev bencina ni bilo za obcutiti. Ne pri nas, ne v ZDA.

krneki0001 je izjavil:

ICE apokalipsa bo kmalu. Sploh, ko bodo vsi naenkrat zvečer priklopili svoj avto na elektriko in bo počepnilo slovensko omrežje, pa bomo vsi brez elektrike.


Tako kot niso vsi naenkrat sli na pumpo tankat, tako ne bodo vsi naenkrat priklopili avtomobila na elektriko.

Cena, cena in se enkrat cena.

xmetallic ::

Sparkxl je izjavil:

In medtem na balkanu pridno dalje šparamo. Kupujemo dizle, da se na povprečno 3km dolglih poteh vozimo varčno in privarčujemo 1l proti bencinarju. Da tu že osnovna matematika pri nas ne funkcionira, namreč da v začetku več plačanih 2000EUR nikoli ne dobimo nazaj, nima neke veze pri janezih. Ker mi smo šparaven narod, pa naj stane koliko hoče.

Rabljeni dizli se v Nemčiji zdej prodajajo ceneje kot bencinarji. Na mobile.de je full opremljen VW dizel cenejši od bencinarja primerljivega po prevoženih kilometrih in opremi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

-valvoline- ::

xmetallic je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

In medtem na balkanu pridno dalje šparamo. Kupujemo dizle, da se na povprečno 3km dolglih poteh vozimo varčno in privarčujemo 1l proti bencinarju. Da tu že osnovna matematika pri nas ne funkcionira, namreč da v začetku več plačanih 2000EUR nikoli ne dobimo nazaj, nima neke veze pri janezih. Ker mi smo šparaven narod, pa naj stane koliko hoče.

Rabljeni dizli se v Nemčiji zdej prodajajo ceneje kot bencinarji. Na mobile.de je full opremljen VW dizel cenejši od bencinarja. Nemci se želijo znebiti dizlov, ki se bodo prodali na Balkan.

Ah kje pa, to so dizli z 300+ kkm, tisti z malo km so se vedno precej drazji k primerljivimi bencinarji. Ne govorit na pamet. Dizla z standardom euro5 in vec z relativno malo km nikjer ne bos dobil pocen, tudi na zahodu jih kr veselo se naprej kupujejo.

Zgodovina sprememb…

fujtajksel ::

Utk je izjavil:


V nemciji se temu rece umwelt vinjeta. Ne pise ce je dizel ali kaj, ampak je po barvah. Zaenkrat tudi nov dizel se dobi zeleno, nekateri 2015 letniki pa bojo morda ze 2018 bannani iz centra. Nekateri malo funkcionalno nepismeni sicer mislijo, da so vsi dizli ze avtomatsko out, pa to na zalost se ni res.


To še ni čisto jasno. V pripravi je naslednja stopnja nalepke. Po drugi strani je na nemškem sodišču prvostopenjsko sodišče že potrdilo ban dizlov iz ožjega središča Stuttgarta ne glede na nalepko, ker da so ukrepi avtomaherjev neučinkoviti in prepozni. Ampak zadeva je šla na naslednjo instanco.

TOP ::

Grey je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Razlog je največji, da so postali turbo bencinarji zelo primerljivi z dizli , tako po novoru v nizkih obratih in po porabi. Ima pa turbo bencinar vseeno manj delov, kot dizel, ki se lahko okvarijo.

Hell no! Tole pa prosim podkrepi s kako primerjavo HP vs HP. Še nikoli ni bilo tako.

Če ti dam primer za enake konjske moči:

Ford Focus 1.5 EcoBoost
150 KM
240 Nm
128 g (CO2)
7,1 L/100 KM
4,7 L/100 KM
9 sek (0-100)

Ford Focus 2.0 Duratorq TDCI (če greš gledat 1.5 TDCI pa je slika še bolj v prid dizlu)
150 KM
370 Nm
105 g (CO2)
4,7 L/100 km
3,7 L/100 km
8,2 sek (0-100)

Ne samo, da Duratorq
- proizvede manj CO2,
- proizvede ~ NOx
- spusti neprimerljivo manj PM v okolje, ker ima DPF,

ampak deluje na nižjih temperaturah (materiali manj trpijo) in overall manj goriva kuri, kar je sploh dobro.

Razlog, da so postali turbo bencinarji aktualni sta samo in samo naspidiran marketing ter neupravičena medijska gonja proti turbo dizlom začenši z dizelgejtom.

Nedopustno!

 GDI

GDI



 PFI

PFI



 TDI

TDI


Ta gonja je umetna, ker je število bencinarjev upadlo, manj energenta se troši, tako je manj zaslužka, manj pride v proračun...in potem se morajo iti "Umetnost kraje" ter izumiti neke nove davke ter umetno zgodbo o onesnaževanju...za cherry on top pa navržejo še globalno segrevanje, da potem itak vsi blejejo Jaa jaaa, dizel bad, gas good!

Rad bi vidu 20 TDCI s tako poraba ga imam sam take porabe ne,nevem kje si to pobral.

xmetallic ::

-valvoline- je izjavil:

Ah kje pa, to so dizli z 300+ kkm, tisti z malo km so se vedno precej drazji k primerljivimi bencinarji. Ne govorit na pamet. Dizla z standardom euro5 in vec z relativno malo km nikjer ne bos dobil pocen, tudi na zahodu jih kr veselo se naprej kupujejo.

Odpri mobile.de in se prepričaj. Govorim o relativno novih avtih. Letnik 2016, 2015.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

-valvoline- ::

xmetallic je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Ah kje pa, to so dizli z 300+ kkm, tisti z malo km so se vedno precej drazji k primerljivimi bencinarji. Ne govorit na pamet. Dizla z standardom euro5 in vec z relativno malo km nikjer ne bos dobil pocen, tudi na zahodu jih kr veselo se naprej kupujejo.

Odpri mobile.de in se prepričaj. Govorimo o relativno novih avtih. Letnik 2016, 2015.

Sej si lahko sam pogledas. Dizla z malo km ne bos dobil poceni, sploh pa kasnega naziwagna.

konspirator ::

Eu ni cel svet, sveto trojico trenutno rešuje Kitajska.
http://www.spiegel.de/wirtschaft/untern...


Da se nebi zgodila ICE apokalipsa naj bi poskrbela pametna omrežja (in naprave), ki bodo delovala, ko ne bo špic v omrežju.Seveda se ta premik ne bo zgodil čez noč.
20 000 EV je seveda utopija vlade, v slo Reno npr sedaj proda 500-600 vozil in ima največjo prodajo.


Prihodnost je pomoje v hibridih, masovna uvedba EV je pokop.
--

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Kitajci cakajo na svojo priloznost da pokopljejo evropsko avtoindustrijo. EV jim bo tega omogocil.

poweroff ::

zobnik je izjavil:

Jaz pa se vozim na plin, poraba je povprečna 8l brez šparanja, kar znese 5 evrov/100km, upoštevam še kak deci za prvi kilometer vožnje na bencin. Pri bencinarju sem imel porabo 7l in pri dizlu malenkost pod 6l.
Tak, da plina gre za 5 evrov, dizla za 7 evrov in bencina za 9 evrov.

No, glede tega me zanima par zadev.

Prvič, kaj ni tako, da so vozila na plin v resnici kombinirana, se pravi, da kuri plin in bencin, pri čemer na začetku kuri bencin in ob večjih obremenitvah kuri bencin (npr. vožnja v klanec)?

So res omejitve pri parkiranju vozil na plin v garažah?

Se da vsakega bencinarja predelati na plin?

Kar so meni povedali kolegi mehaniki oz. ki se spoznajo na avtomobile je pa tako. Pri dizlu je gorivo cenejše, je pa motor bolj kompleksen in posledično servisiranje dražje. Dizli sicer zdržijo več km, a zato tudi držijo višjo ceno. Skratka - bolj naj bi se splačalo kupovati bencinarje. Je pa prednost dizlov v večjem navoru, kar se pozna pri vožnji v klanec (kar pri meni je velik faktor).

Skratka, koliko to drži in koliko ne?

Kar se tiče EV, pa takole... dokler bom lahko dobil rabljenega bencinarja za par jurjev, EV pa stane bistveno več, EV ne pridejo v poštev. Razne igračke v stilu "bogata notranja oprema" in podobne blesarije me pa ne zanimajo... ;)
sudo poweroff

Grey ::

TOP je izjavil:

Rad bi vidu 20 TDCI s tako poraba ga imam sam take porabe ne,nevem kje si to pobral.

Odvisno kako voziš. Če se povsod voziš po omejitvah konstantno (tempomat) te številke skoraj zagotovo dosežeš. Če ga goniš 150 km/h+ in živiš v kakih rovtah na vrh hriba, kjer se moraš vsak dan voziti v precej dolg in strm klanec...potem pa tega skoraj zagotovo ne dosežeš.

-valvoline- ::

Na metan se pa lahko vozis za 3e na 100km v primeru da bos mev kje tankat in da bo realna cena 60-70c za kg metana. Ce avto pije 7-8 litrov benza bo kuril 4-5kg metana

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

poweroff je izjavil:

zobnik je izjavil:

Jaz pa se vozim na plin, poraba je povprečna 8l brez šparanja, kar znese 5 evrov/100km, upoštevam še kak deci za prvi kilometer vožnje na bencin. Pri bencinarju sem imel porabo 7l in pri dizlu malenkost pod 6l.
Tak, da plina gre za 5 evrov, dizla za 7 evrov in bencina za 9 evrov.

No, glede tega me zanima par zadev.

Prvič, kaj ni tako, da so vozila na plin v resnici kombinirana, se pravi, da kuri plin in bencin, pri čemer na začetku kuri bencin in ob večjih obremenitvah kuri bencin (npr. vožnja v klanec)?

So res omejitve pri parkiranju vozil na plin v garažah?

Se da vsakega bencinarja predelati na plin?

Kar so meni povedali kolegi mehaniki oz. ki se spoznajo na avtomobile je pa tako. Pri dizlu je gorivo cenejše, je pa motor bolj kompleksen in posledično servisiranje dražje. Dizli sicer zdržijo več km, a zato tudi držijo višjo ceno. Skratka - bolj naj bi se splačalo kupovati bencinarje. Je pa prednost dizlov v večjem navoru, kar se pozna pri vožnji v klanec (kar pri meni je velik faktor).

Skratka, koliko to drži in koliko ne?

Kar se tiče EV, pa takole... dokler bom lahko dobil rabljenega bencinarja za par jurjev, EV pa stane bistveno več, EV ne pridejo v poštev. Razne igračke v stilu "bogata notranja oprema" in podobne blesarije me pa ne zanimajo... ;)


Moras locit med dizel in turbodizel, bencin in turbo bencin.
Da se predelat vse, tudi dizel na plin.
Najkvalitetnejsa plinska predelava je z direktnim vbrizgom.

Grey ::

poweroff je izjavil:

Kar so meni povedali kolegi mehaniki oz. ki se spoznajo na avtomobile je pa tako. Pri dizlu je gorivo cenejše, je pa motor bolj kompleksen in posledično servisiranje dražje. Dizli sicer zdržijo več km, a zato tudi držijo višjo ceno. Skratka - bolj naj bi se splačalo kupovati bencinarje. Je pa prednost dizlov v večjem navoru, kar se pozna pri vožnji v klanec (kar pri meni je velik faktor).

Skratka, koliko to drži in koliko ne?

Kar se tiče EV, pa takole... dokler bom lahko dobil rabljenega bencinarja za par jurjev, EV pa stane bistveno več, EV ne pridejo v poštev. Razne igračke v stilu "bogata notranja oprema" in podobne blesarije me pa ne zanimajo... ;)


1. Gorivo ni več cenejše (vsaj pri nas ne), ker so se Petrolovci prilagodili na večje število dizlov odkar cena ni več regulirana. Sedaj je gorivo praktično enako...če kaj dobro poznam Slovenistan, se bo dizel lahko kmalu prvič v zgodovini dvignil nad ceno navadnega bencina...saj ne da imamo skoraj najdražji dizel v EU.

2. Motor ni toliko bolj kompleksen. Če se pod kompleksnost šteje DPF in turbopuhalo...to imajo sedaj tudi turbo-bencinarji. Tako, da tu ni velike razlike. Oba sta "kompleksna".
««
2 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35150214 (40285) -valvoline-
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446109198 (68080) Berserker
»

Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
440154039 (53133) krneki0001
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12028671 (24876) RedDrake
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743198153 (163166) Spajky

Več podobnih tem