» »

Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto)

Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto)

1 2 3
4
5

IL_DIAVOLO ::

borisk je izjavil:

kdo pri zdravi pameti bi šou prodajat avto z manj kot 150kkm? če ima avto manj kot 150kkm in je naprodaj je možno samo par stvari, ali je zanič, ali ima zbite kilometre, ali pa si naletel na samoroga (nasvet:začni špilat eurojackpot). če ima avto več kot 3 leta in manj kot 150km je samo ena stvar, balkanska posla...


Kje pa ti zivis v Nemciji?

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Utk ::

RedDrake je izjavil:


Zgleda da smo v familiji sami samorogi.
Jaz sem prodal 8 let star avto z 92kkm, fot'r 7 let starega dizla z 75kkm, mat' pa ma na svojem 7 let starem avtu trenutno 30kkm.
Aja pa pred par leti sem kupil 11 let star avto z 70kkm.

Niste samorogi, sej je vprasal kdo "pri zdravi pameti".

In komu in kako ste prodali te avte? Take avte se proda v prvi gostilni, ne pa svercarju za btcjem.

RedDrake ::

Utk je izjavil:

RedDrake je izjavil:


Zgleda da smo v familiji sami samorogi.
Jaz sem prodal 8 let star avto z 92kkm, fot'r 7 let starega dizla z 75kkm, mat' pa ma na svojem 7 let starem avtu trenutno 30kkm.
Aja pa pred par leti sem kupil 11 let star avto z 70kkm.

Niste samorogi, sej je vprasal kdo "pri zdravi pameti".

In komu in kako ste prodali te avte? Take avte se proda v prvi gostilni, ne pa svercarju za btcjem.

Jasno, sami norci.
A če si zaželim nov avto po 8-ih letih, nisem pri zdravi pameti?
Itak je zgubil 2/3 ali več vrednosti.
Avto sem prodal familiji iz Prekmurja, za cca 25% manj kot najcenejši enak avto na a.net. In to avto servisiran na pooblaščencih vseh osem let, vožen relacijsko. Sem prodajal en teden in odpikal veliko kupcev, ki sem jih sumil, da bodo preprodali vozilo.
Mislim in verjamem, da ta familija avta ni preprodala, ali pa je šlo za prvovrstno prevaro, ker mulcu so se res svetile oči, ko je presedel iz neke prastare Peugeot kripe (306?) v moderen avto.
Fotr pa je avto prodal dilerju v LJ, ki odkupuje samo SLO avtomobile z absolutno preverljivo zgodovino. In to tudi navaja pri oglasih, hkrati pa se pri njemu ne prodaja raznih BMW, Audijev in podobne nemške precenjene traktorske šare.
Šlo se mu je zato, da se avta znebi isti dan, ker je novega že imel, placa zanj pa ne.

edi45 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Raje rabljen nemec(pod 150k), kot pa nova francoska jajca.

Seveda bi z veseljem peljal novega nemca, ampak niso vredni tega denarja.


če si ignorant si ignorant;)

damjan1980 ::

Dizl-fenomenalni zvok, nič ne trese...umrl sem od smeha ko sem prebral ti dve izjavi:D očitno so enim NOX delci prodrli že malo preveč v možgane. Vidi pa se, da ta genialac še ni slišal za turbo bencinarje, glede na to, da skozi vleče neke vzporednice z atmosferci. Ker če bi, bi videl da vozi kmetijsko mehanizacijo, ki je skozi čas evolvirala v avto, pa še to samo v evropi.

Utk ::

V praksi se dizelasi vecinoma vozijo s 1200 obrati, mucijo masino in sebe, takrat tudi ni nekega navora, zvok pa resno traktorski, vse to da dosezejo 5 litrov porabe. Na kratko, nobene prednosti niti proti NA bencincu, kaj sele turbaku, razen kak liter porabe. S takim mucenjem tudi jaz 1.8 NA bencinarja spravim na 5.0.
Izjema so tisti, ki se veliko vozijo po AC, tam je res razlika, ampak spet ne drasticna, ce se vozi 120 za 5 litrov porabe.

IL_DIAVOLO ::

Prosim, ce se teoretiki ne mesajo v debate, ki nimajo stika z realnostjo. Dizel se vecino casa vozi na 2000 obratih, na avtocesti 3500-4000 pri hitrosti nad 150 km/h. Motor lepo prede(nic ne trese), ko se turbina zagreje zacne nezno zvizgat, ki da zvoku motorja tisto nekaj vec.

Utk ::

Ja ja, in pri tem porabi 4,7 litra. Ti si pravi teoretik.

K0l1br1 ::

Utk je izjavil:

in pri tem porabi 4,7 litra.
4.7 niti ne, 5 pa ja. Obrati so pa pravi.

Utk ::

Jaz ne vozim dizla, ampak kolk se vozim s folkom, se vozi na 1300 obratih s porabo 5 do 5,5, en se pa vozi tako kot je vrazicek napisal, in ima porabo tam okoli 7. Seveda govorim o nekih normalnih avtih, s tezo krepko nad tono, ne o cliotu, polu in podobnih.

IL_DIAVOLO ::

Odvisno od voznje. Lahko se peljes pod 6l, lahko pa tudi nad 7. Tak da bi rekel cca 6.5l v povprecju.

sandmat ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Prosim, ce se teoretiki ne mesajo v debate, ki nimajo stika z realnostjo. Dizel se vecino casa vozi na 2000 obratih, na avtocesti 3500-4000 pri hitrosti nad 150 km/h. Motor lepo prede(nic ne trese), ko se turbina zagreje zacne nezno zvizgat, ki da zvoku motorja tisto nekaj vec.


zakaj tako visoki obrati? še moj atmosferski bencinar nima tako visokih obratov pri 150 :D

K0l1br1 ::

Utk je izjavil:

Jaz ne vozim dizla, ampak kolk se vozim s folkom, se vozi na 1300 obratih s porabo 5 do 5,5,
Mi je čudno, ker dizel pri takih obratih trese, poraba pa je dokaj visoka za tako nizke obrate.... fama je, da se dizle vozi s prenizkimi obrati, vendar recimo 50 km/h gre normalno v 3. pri 5. stopenjskemu menjalniku, 4. pogojno ali v rahlo dolino, 5. trese. In to pri 2.0 110 KM, obrati pa so solidni, ne pa neki okrog jurja. Ne da ne gre, gre za razjahat motor, ne vem pa, zakaj bi to nekdo, ki zmeče kup dnarja v dizla, to delal.

sandmat je izjavil:

zakaj tako visoki obrati? še moj atmosferski bencinar nima tako visokih obratov pri 150 :D
Piše _nad 150_. Vseeno mora neke obrate imeti, da gre nad 150.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

IL_DIAVOLO ::

sandmat je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Prosim, ce se teoretiki ne mesajo v debate, ki nimajo stika z realnostjo. Dizel se vecino casa vozi na 2000 obratih, na avtocesti 3500-4000 pri hitrosti nad 150 km/h. Motor lepo prede(nic ne trese), ko se turbina zagreje zacne nezno zvizgat, ki da zvoku motorja tisto nekaj vec.


zakaj tako visoki obrati? še moj atmosferski bencinar nima tako visokih obratov pri 150 :D


Poba, meni grejo obrati cez 3k ze pri malo mocnejsem speljevanju. Pod 1500 obratov pa sploh ni mozno peljat turbo dizla.

Zgodovina sprememb…

Tsunamii ::

KAko se kaj obnese nova Insignia oz jo je imel kdo sprobat..da malo zasmetim temo (OPEL) :D Sprobal Grandland X in poden osebno meni in zeni. Motor dizel pod 100kw(PSA) je za ta avto polom oz ne gre nikamor. Neodziven..nc. Menjalnik (prodajelec je rekel da je PSA) je zatikajoc in skriiiipa da je me je tolk motilo da je bilo zelo motece! Baje naj bi motorji od opla 170KM prisli drugo leto. Upam da menjajo tudi menjalnik. Insignia mi je osebno lep avto..sam se nisem imel prilike sprobat. Predvsem me zanima bencin 121KW, mislim da bi bila dovolj za tak avto? Imam Astro J katera tece v 7 leto in je vse BP! SAmo redni servisi. Bencinc seveda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tsunamii ()

bambam20 ::

Tsunamii je izjavil:

Insignia mi je osebno lep avto..sam se nisem imel prilike sprobat. Predvsem me zanima bencin 121KW, mislim da bi bila dovolj za tak avto? Bencinc seveda.



Če se pogleda podatke je občutno podhranjena. Za 165 konjev v nvezi s turbino bi pričakoval veliko boljše pospešvanje.

Moteče je tudi, da je potrebno avto preganjat v obrate, da se premakne, zelo malo navora za turbo bencinarja.

Izjemno moteč podatek, da je polni navor šele od 2000 obratov. Slabo tole.

https://www.auto-data.net/en/?f=showCar...

Osebno, če bi že želel imeti 170 - 180 konjev želim, da se avto tudi spodobno premakne, da vem zakaj plačujem visoko zavarovanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Tsunamii ::

bambam20 je izjavil:

Tsunamii je izjavil:

Insignia mi je osebno lep avto..sam se nisem imel prilike sprobat. Predvsem me zanima bencin 121KW, mislim da bi bila dovolj za tak avto? Bencinc seveda.



Če se pogleda podatke je občutno podhranjena. Za 165 konjev v nvezi s turbino bi pričakoval veliko boljše pospešvanje.

Moteče je tudi, da je potrebno avto preganjat v obrate, da se premakne, zelo malo navora za turbo bencinarja.

https://www.auto-data.net/en/?f=showCar...

Osebno, če bi že želel imeti 170 - 180 konjev želim, da se avto tudi spodobno premakne, da vem zakaj plačujem visoko zavarovanje.


True. Tukaj se pa strinjam ja. Zal ampak res zal niso to BMW oz ostala NEmska trojica glede motorjev. :( SAm ta trojica je za moj zep ( nov+dodatek kaksen) en mal prewec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tsunamii ()

bambam20 ::

Tsunamii je izjavil:



True. Tukaj se pa strinjam ja. Zal ampak res zal niso to BMW oz ostala NEmska trojica glede motorjev. :( SAm ta trojica je za moj zep ( nov+dodatek kaksen) en mal prewec.


No. Insignijo moraš sam potestirat. zagotovo jo imajo pri kakšnem pooblaščencu na voljo? Čeprav niti dizelska verzija po razpoložljivih podatkih ne navduši.

Ne me narobe razumet. mene bi pač morilo pri 165 konjeskem avtu s turbino, da se za toliko konjev precej slabo pomakne.

Tsunamii ::


No. Insignijo moraš sam potestirat. zagotovo jo imajo pri kakšnem pooblaščencu na voljo? Čeprav niti dizelska verzija po razpoložljivih podatkih ne navduši.

Ne me narobe razumet. mene bi pač morilo pri 165 konjeskem avtu s turbino, da se za toliko konjev precej slabo pomakne.


Se strijna s tabo. V svakem primeru bom sprobal. Z zeno drugo leto menjujeva avto.. in se ( med nama kot da sva frenda - tecna in zmedena :D Probala Grandlanda X .. ZAfiro novo(faceLift 2016) in zdaj bi se Insignio) odlocava za OPEL. Saj vem kaj porecete da to ni znamka... PSA mi ne disi..ironicno je zdaj OPEL le del tega..nasplosno Francozi no go. No odlocila se bova drugo leto :D

bambam20 ::

V tem primeru se odločita za Insignijo.

IL_DIAVOLO ::

Ja poglej malo volkswagne. Golf 7 variant je res mocna in zelo prostorna zverina.

Utk ::

Izjemno moteč podatek, da je polni navor šele od 2000 obratov. Slabo tole.

A ti vozis bencinarja kaj dost pod 2000 obrati? Sej si se hujsi kot tisti, ki vozijo dizla na 1300.

140 ali pa 165 konjev je enako zavarovanje. Tudi proti 110 konjev ni prav velika razlika, ce smo posteni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

bambam20 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ja poglej malo volkswagne. Golf 7 variant je res mocna in zelo prostorna zverina.


Samo Insignija je pri Oplu top segment.

Gold pa ni top segment pri vw-ju.

Insignija je prostornejša in izgleda zelo elegantno , kar za Golfa ne moremo rečt.

Tsunamii ::

140 ali pa 165 konjev je enako zavarovanje. Tudi proti 110 konjev ni prav velika razlika, ce smo posteni.


ZAto tudi gledam do 180 konjicev in pri meni obvezno bencin. Nekak mi ne potegne dizel oz mi nikoli ni v teh 20 letih od kar imam izpit. NE moti me da je poraba 2-3L več.
So Insignia ali skrajnost ZAfira - guncanje po ovinkih ( ja ce nisi vajen :D ). Imava pa 2 otroka.
BTW meni Golf ni. NE vem zakaj. Zal. :(

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tsunamii ()

IL_DIAVOLO ::

Kot želiš, samo moj predlog.

D3m ::

Tsunamii je izjavil:


No. Insignijo moraš sam potestirat. zagotovo jo imajo pri kakšnem pooblaščencu na voljo? Čeprav niti dizelska verzija po razpoložljivih podatkih ne navduši.

Ne me narobe razumet. mene bi pač morilo pri 165 konjeskem avtu s turbino, da se za toliko konjev precej slabo pomakne.


Se strijna s tabo. V svakem primeru bom sprobal. Z zeno drugo leto menjujeva avto.. in se ( med nama kot da sva frenda - tecna in zmedena :D Probala Grandlanda X .. ZAfiro novo(faceLift 2016) in zdaj bi se Insignio) odlocava za OPEL. Saj vem kaj porecete da to ni znamka... PSA mi ne disi..ironicno je zdaj OPEL le del tega..nasplosno Francozi no go. No odlocila se bova drugo leto :D


Insignia, Astra še ima za enkrat GM motorje preden bodo pošle zaloge in bo PSA še to zamenjal z njihovimi motorji.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

sandmat ::

D3m je izjavil:


Insignia, Astra še ima za enkrat GM motorje preden bodo pošle zaloge in bo PSA še to zamenjal z njihovimi motorji.

pol se splača počakat, trenutni motorji so zabavni, k moraš generalko delat pri 60kkm

D3m ::

Splača počakati?

Niti ne. Sam ne bi rad imel PSA motor.

Sem ga imel že poln kufer pri Citroenu.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Ghost7 ::

D3m je izjavil:

Splača počakati?

Niti ne. Sam ne bi rad imel PSA motor.

Sem ga imel že poln kufer pri Citroenu.


Dizel/bencin?
Imel 1.6TDCi (Ford, ampak PSA (HDi)), bi ga imel spet. Brez večjih težav, nikoli me ni pustil na cedilu.
Sedaj 1.6TDI, me pa ne bi motilo, če bi bil v istem avtu TDCi.

D3m ::

Dizel 1.6 HDi.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Ghost7 ::

Utk je izjavil:

Jaz ne vozim dizla, ampak kolk se vozim s folkom, se vozi na 1300 obratih s porabo 5 do 5,5, en se pa vozi tako kot je vrazicek napisal, in ima porabo tam okoli 7. Seveda govorim o nekih normalnih avtih, s tezo krepko nad tono, ne o cliotu, polu in podobnih.


A ti ljudje nimajo "board computra"?
Če bi opazovali sprotno porabo (malce testiraš), bi opazili, da na obratih, kjer ima motor največ navora, kuri najmanj? Pri meni je to 2700 obratov pri 147km/h? To pomeni da na 120 kuri več! Preverjeno vsak dan na isti relaciji (namreč hodim v službo na isto lokacijo). Board computer je sicer informativen, ampak, če zato kuri po števcu malce manj 2dcl) imaš predstavo realno. Avto ima 1300kg.

In ja (tudi ta podatek najbrž veliko ljudi potrdi), s slovensko nafto kuri 4.9, z avstrijsko 4.6.

Računam: (tankani litri na računu / prevoženi kilometri)*100

Če se vozijo s tako nizkimi obrati (1300), morijo motor, turbina sploh en pride do izraza, motor pacajo, DPF trpi bolj, ker pokuri več nafte za regeneracijo, tako, da si zaradi neumnosti pljuvajo v lastno skledo. Glede na to, kakšen "znalac" si, bi jih lahko na to opzoril, oziroma že kaj rekel. Meni ga pod 1500 precej zamori, šele nad 1500 požene kot je treba. Čeprav priznam, da dobim tisti počasni klok, klok, klok zvok ga včasih sputim zelo nizko ( :D ). Po mestu (tistih 6km) ga vozim med 1800 - 3000.

Da bi imel 7 litrov porabo, bi se moral kar pošteno potruditi... Mi še ni uspelo, tudi čez Vršič, kjer si dam duška na ovinkih (sem tudi motorist in ne morem iz svoje kože ko vidim ovinke :D).

Glede tresenja: Si vozil kak avto iz VAG grupe po 2014 (za prej ne vem)?
Zelo dobro so porihtali vibracije. Avte konkretno zvočno izolirajo, in imajo dobre nosilce, avto v prostem teku ne vibrira!

Aja traktorska tehnologija? Pa samo ROFL.

Veš "luč" so včasih tudi z ognjem naredili (bakla) :D za isti efekt (da so si svetili).

Utk ::

Če bi opazovali sprotno porabo (malce testiraš), bi opazili, da na obratih, kjer ima motor največ navora, kuri najmanj?

Tega ne bi opazili, ker to ni res.

Pri meni je to 2700 obratov pri 147km/h? To pomeni da na 120 kuri več!

To tudi ni res. Pri 2700 obratih je lahko malo boljši izkoristek, ampak ne toliko, da bi nadoknadil 27 km/h razlike pri zračnem uporu. To je lahko res samo če ti laže tudi števec za hitrost, ne samo računalnik.

Glede na to, kakšen "znalac" si, bi jih lahko na to opzoril, oziroma že kaj rekel.

Ampak če pri taki vožnji porabijo 2 deci manj!!! Pa seveda ne zarad samih nizkih obratov, ampak ker se vlečejo po cesti. To je predvsem opozorilo zame, da ne kupujem rabljenih avtov, sploh pa ne rabljenih dizlov.

Da bi imel 7 litrov porabo, bi se moral kar pošteno potruditi.

Ni se treba trudit, samo vzameš 2,0 dizla in relacije do 10 km, pa boš že težko pod 7 prišel. Razen z jajcanjem.

Zelo dobro so porihtali vibracije. Avte konkretno zvočno izolirajo, in imajo dobre nosilce, avto v prostem teku ne vibrira!

Si vozil katerikoli bencinar po letu 1990, da lahko primerjaš?

springfield ::

Ghost7 je izjavil:

Utk je izjavil:

Jaz ne vozim dizla, ampak kolk se vozim s folkom, se vozi na 1300 obratih s porabo 5 do 5,5, en se pa vozi tako kot je vrazicek napisal, in ima porabo tam okoli 7. Seveda govorim o nekih normalnih avtih, s tezo krepko nad tono, ne o cliotu, polu in podobnih.


A ti ljudje nimajo "board computra"?
Če bi opazovali sprotno porabo (malce testiraš), bi opazili, da na obratih, kjer ima motor največ navora, kuri najmanj? Pri meni je to 2700 obratov pri 147km/h? To pomeni da na 120 kuri več! Preverjeno vsak dan na isti relaciji (namreč hodim v službo na isto lokacijo). Board computer je sicer informativen, ampak, če zato kuri po števcu malce manj 2dcl) imaš predstavo realno. Avto ima 1300kg.

In ja (tudi ta podatek najbrž veliko ljudi potrdi), s slovensko nafto kuri 4.9, z avstrijsko 4.6.

Računam: (tankani litri na računu / prevoženi kilometri)*100

Če se vozijo s tako nizkimi obrati (1300), morijo motor, turbina sploh en pride do izraza, motor pacajo, DPF trpi bolj, ker pokuri več nafte za regeneracijo, tako, da si zaradi neumnosti pljuvajo v lastno skledo. Glede na to, kakšen "znalac" si, bi jih lahko na to opzoril, oziroma že kaj rekel. Meni ga pod 1500 precej zamori, šele nad 1500 požene kot je treba. Čeprav priznam, da dobim tisti počasni klok, klok, klok zvok ga včasih sputim zelo nizko ( :D ). Po mestu (tistih 6km) ga vozim med 1800 - 3000.

Da bi imel 7 litrov porabo, bi se moral kar pošteno potruditi... Mi še ni uspelo, tudi čez Vršič, kjer si dam duška na ovinkih (sem tudi motorist in ne morem iz svoje kože ko vidim ovinke :D).

Glede tresenja: Si vozil kak avto iz VAG grupe po 2014 (za prej ne vem)?
Zelo dobro so porihtali vibracije. Avte konkretno zvočno izolirajo, in imajo dobre nosilce, avto v prostem teku ne vibrira!

Aja traktorska tehnologija? Pa samo ROFL.

Veš "luč" so včasih tudi z ognjem naredili (bakla) :D za isti efekt (da so si svetili).

Bullshit! 1.6TDI ima konstanten navor od 1400rpm pa nekje do 3000rpm. In ni pogoja, da ti pri 147kmh pije manj kot 120kmh, ker je ze sam upor toliko visji.
Glede avstrijskega dizla bom pa samo tiho, ampak glej prvo besedo.

Zgodovina sprememb…

Ghost7 ::

Dva pametna z bencinarji pametujeta tretjemu z dizlom o dizlih (z neprimerljivimi (in seveda brez lastnimi prverljjivimi izkušnjami) argumenti). I'm out. Enough is enough.

Utk ::

Ce imas dizla, se ne pomeni, da si premagal fiziko. Da je najmanjsa poraba pri najvecjem navoru, je mit starejsi kot kdorkoli od nas, pa se zmeraj ne drzi. Takrat je samo najnizja specificna poraba, ki ti pa pri voznji ne pomaga.

In itak da smo pametni, o tem ni dvoma. Ce bi bilo vec pametnih, bi bilo tudi manj dizlov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

D3m ::

Suuuuuuure.
|HP EliteBook|R5 6650U|

damjan1980 ::

Ghost7 je izjavil:

Dva pametna z bencinarji pametujeta tretjemu z dizlom o dizlih (z neprimerljivimi (in seveda brez lastnimi prverljjivimi izkušnjami) argumenti). I'm out. Enough is enough.


majster, traktorje sem imel 3, službeno vozim 2, sam imam zadnje 3 avte turbo bencinarje. Tako da mislim da imam precej več podlage kot ti za primerjavo, da ugotovim, da je zetor pogon sramota za v avto tlačit v letu 2017, ko imamo na voljo odlične bencinske in hibridne agregate z nizko porabo.
In če ti trdiš, da VAG zetorji po 2014 ne tresejo, imaš ti resne težave z zaznavanjem. Ali je nevrološko povezano, ali pa res z preveliko koncentracijo NOX v možganih. Ker to proti bencinu ali hibridu trese, kot da je potres v avtu. Ampak kako bi ti to vedel, ko sediš v svojem zetorju in nimaš pojma kako dan danes funkcionirajo hibridi in turbo bencinarji?

D3m ::

3 traktorje?

A tega

|HP EliteBook|R5 6650U|

facepalm ::

Dvomim da novi VW TDI ne trese. Se nov BMW 5 2.0d bolj ropota in trese, kot 15 let star bencinec z istm stevilom cilindrov. Verjamem, da tisti, ki vozite samo dizle, ste se nanje navadili in se vam zdijo tihi. Ko bi pa se vsedli v bencinca, bi vrteli kljuc, ko bi ta bil ze prizgan.

D3m ::

facepalm je izjavil:

Dvomim da novi VW TDI ne trese. Se nov BMW 5 2.0d bolj ropota in trese, kot 15 let star bencinec z istm stevilom cilindrov. Verjamem, da tisti, ki vozite samo dizle, ste se nanje navadili in se vam zdijo tihi. Ko bi pa se vsedli v bencinca, bi vrteli kljuc, ko bi ta bil ze prizgan.


Pretiravati ni treba.
|HP EliteBook|R5 6650U|

facepalm ::

Usedi se v 2 enaka BMWja z zaprtimi ocmi. En dizel, drugi bencinc. Pri dizlu bos takoj vedel, ce je prizgan ali ne. Pri bencincu bos pa napnel usesa in tipala na riti.

D3m ::

Sem že bil.

Verjamem pa, da je vam mladičem to nekaj novega.
|HP EliteBook|R5 6650U|

facepalm ::

No pol ves, da tihega dizla se ni.

IL_DIAVOLO ::

facepalm je izjavil:

Dvomim da novi VW TDI ne trese. Se nov BMW 5 2.0d bolj ropota in trese, kot 15 let star bencinec z istm stevilom cilindrov. Verjamem, da tisti, ki vozite samo dizle, ste se nanje navadili in se vam zdijo tihi. Ko bi pa se vsedli v bencinca, bi vrteli kljuc, ko bi ta bil ze prizgan.


Noben tdi ne trese, ce ga znas vozit. To pomeni, da se ga ne matra na nizkih obratih, ampak da diha nad 3k obrati.

facepalm ::

Trese v prostem teku. Med voznjo z normalnimi obrati pa ne. Takrat je samo glasen.

IL_DIAVOLO ::

Tudi to ni res. Cuti se samo malo vibracij, to pa je vse.

facepalm ::

Napram bencincu, trese. V skoraj 2 toni tezkem bmw 5, bi pricakoval 0 vibracij in zvoka v prostem teku, glede na to kako je dobro narejen in izoliran. Pa ni tako. Si ne predstavljam tak motor v avtu ranga Megane. Tam bi bil Bose sound system obvezna oprema:)

D3m ::

Saj veš da hladna mašina vedno trese.

Pa da dizel motor ni enako benckinski motor.

Pa kompresijsko razmerje itd.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

facepalm ::

Torej se zavedas, da trese:) in tudi vedno bo.
Razumem razlike med motorjema, samo me vedno zmoti, ko nekdo zatrdi, da moderen dizel ne trese in bi se lahko po udobju primerjal z bencincem, ker enostavno ni res. Dizel ima prednost pri porabi in navoru. Pri slednjemu niti ne vec dosti.
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624104790 (84105) gddr85
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446102650 (61532) Berserker

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157184773 (144935) BigWhale
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14526135 (21937) krneki0001
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187243 (152256) Spajky

Več podobnih tem