» »

Formula 1 2008

Formula 1 2008

««
5 / 15
»»

njok ::

Turski GP pa nobenega ne zanima? :)
 1   2  Felipe Massa          Ferrari             1:25.994  1:26.192  1:27.617
 2  23  Heikki Kovalainen     McLaren-Mercedes    1:26.736  1:26.290  1:27.808
 3  22  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes    1:26.192  1:26.477  1:27.923
 4   1  Kimi Raikkönen        Ferrari             1:26.457  1:26.050  1:27.936
 5   4  Robert Kubica         BMW Sauber          1:26.761  1:26.129  1:28.390
 6  10  Mark Webber           Red Bull-Renault    1:26.773  1:26.466  1:28.417
 7   5  Fernando Alonso       Renault             1:26.836  1:26.522  1:28.422
 8  11  Jarno Trulli          Toyota              1:26.695  1:26.822  1:28.836
 9   3  Nick Heidfeld         BMW Sauber          1:27.107  1:26.607  1:28.882
10   9  David Coulthard       Red Bull-Renault    1:26.939  1:26.520  1:29.959
11   7  Nico Rosberg          Williams-Toyota     1:27.367  1:27.012
12  17  Rubens Barrichello    Honda               1:27.355  1:27.219
13  16  Jenson Button         Honda               1:27.428  1:27.298
14  15  Sebastian Vettel      STR-Ferrari         1:27.442  1:27.412
15  12  Timo Glock            Toyota              1:26.614  1:27.806
16   8  Kazuki Nakajima       Williams-Toyota     1:27.547
17   6  Nelsinho Piquet       Renault             1:27.568
18  14  Sebastien Bourdais    STR-Ferrari         1:27.621
19  21  Giancarlo Fisichella  Force India-Ferrari 1:27.807
20  20  Adrian Sutil          Force India-Ferrari 1:28.325

ripmork ::

moram reči da je bila kar fajn dirka, celo nekaj dobrih prehitevanj smo videli, škoda da na koncu nismo dočakali še boja med Kimijem in Lewisom...
V skupnem seštevku Kimi vodi z 35 točkami, sledita pa mu Lewis in Massa oba po 28 točk, Kubica pa za njima zaostaja le za štiri točke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Jst ::

Bah, edina zanimiva stvar na današnji dirki, je bila Hamiltonova strategija treh postankov. Ostalo brezveze.

Če bi bilo vsaj še deset krogov več, da bi videli dvoboj Kimi-Lewis, bi mogoče vsaj pesti držal, da se kaj prehiteva.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

nicjasno ::

All in all je bla kr dolgocajtna dirka. Pac orient express. Tokrat celo na dejanski lokaciji :)
www.nicjasno.com | www.vsejasno.com

njok ::

Meni pa je blo kar zanimivo. Prehitevanj je bilo relativno veliko, za spremembo pa se nisem niti malo dolgocasil.

Rasho ::

Prvič med dirkami F1 mi je dejansko uspelo zaspat zraven. Nič posebnega dogajanja... :8)
Yippie-Kai-Yay Mo*herf**ker!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rasho ()

mmmato ::

Pa je blo res nekaj lepih prehitevanj. IMO. Kovalainen se je kar precej namučil s prehitevanjem, ampak Honda, Toyota, Redbull ... pač nimajo veliko šans proti mercedesu na izhodu iz ovinka.

'FireSTORM' ::

No ja, kovalainena so ostali kar vozili scat dokler niso prišli na ravnico ko je lahko potegnil hitreje kot ostali.
Those penguins.... They sure aint normal....

Good Guy ::

no fajn je vidit masso na vrhu.. upam da mu letos uspe
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Super Sonic ::

Massi dirkališče res leži, toda ta konec tedna je bil hitrejši Kimi. Pole je Massa osvojil predvsem zaradi dejstva, da je Rob Smedley premagal Chrisa Dyerja.

Pred zadnjim delom kvalifikacij sta se Dyer in Kimi dogovorila, da natočita v tank za dva kroga več kot Massa in Smedley. To v matematiki pomeni okol 4 do 5 desetik počasnejši krog. Končna razlike je bila 0,319s, kar pomeni, da je Kimi opravil delo zelo dobro, bolje od Masse. Imel pa je smolo (faktor tveganja pač), da sta vmes padla oba McLarna (do Lewisa ga je ločilo 0,013s; do Hekkia pa 0,128s) in mu kasneje pokvarila dirko. Kimi se je vseeno posipal s pepelom, češ, da je zadnje dva (izjemno drseča) ovinka odpeljal katastrofalno in prišel na ciljno ravnino brez hitrosti.

Kljub odbitemu krilcu je Kimi odpeljal najhitrejši krog dirke (letos mu je uspelo to drugič - tako kot Kovalainenu, enkrat pa je bil najhitrejši na dirki Nick Heidfeld (Malezija)).

Torej Massa ni naredil nič, je pa Smedley narisal šalo Dyerju.

Do Monaka, torej.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BlackHole ::

Kaj bi šele bilo, če bi Massa še kaj naredil?! ;)
LP Marko

Daedalus ::

Ok, Monaco tale vikend, ker je tule vse mrtvo pač spremljam debate na drugih forumih in tu pa tam se najde kaka zanimiva primerjava:

Hamilton na stezi

Kimi na stezi

Sicer resda ne vem, če je Kimi vozil hitro krog, me je pa presenetila razlika v trakciji dirkalnikov - McLaren (je treba pozorno poslušat) suče zadnja kolesa v prazno kot nor. Verjetno je del tega treba pripisat tudi vozniku (Hamilton je hudo agresiven), sam razlika je vseeno konkretno opazna...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

ripmork ::

Fajn primerjava, drugače pa na teh posnetkih ne duha ne sluha o dežju...kake so kaj zadnje vremenske napovedi?

malce offtpic a vendarle:
jabolko ne pade daleč od drevesa:) - Bruno Senna osvojil zmago v Monaku na prvi GP2 dirki v petek; druga sledi danes po kvalifikacijah f1.
Zelo lepo napreduje mladi brazilec... trenutno drugi v točkovanju z dvema pikama zaostanka za Pantanom.

Daedalus ::

Glede na forum na planetf1.com, je med prostim treningom danes veselo deževalo. Kvalifikacije so pa itak čez par minut:)
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

"Kaj bi šele bilo, če bi Massa še kaj naredil?! ;)"

Hja, recimo, da ga Hemilton ne bi prehitel tako po šolsko (zmagovalcu dirke to ni ravno v čast, ane) in še, zmagal bi s konkretno razliko ali pa vsaj, spet naprimer, postavil najhitrejši krog dirke.

Monaco.

McLarnov mehanski oprijem je bil vedno zelo dober, so pa - na račun daljše mednosne razdalje (kot jo je imel lanski dirkalnik) - letos manj prepričljivi. Še vedno verjemem, da bo jutri, v kolikor ne dežuje, zmagal Hekkie. So tudi edini (poleg RB), ki lahko takole bravoruzno vrtijo motor na pospeševanju (sicer te ekstremno mastne steze).

Ko je bila danes steza enako mokra (kakšnih 10 minut celotnega treninga) so bili ravno takrat na stezi danes prvi štirje. Daleč najhutrejši je bil Kimi (4 desetinke na sektor hitreje od Massa), potem Massa, med tem ko sta oba McLarna vozila neke vesolske čase (4 sekunde za Kimijem). Potem se je steza začela sušiti, najhitreje je šel Hekkie in to je bilo to, saj je v zaključku treninga spet začelo deževati. In takrat je spet Hamilton vozil 2 sekundi počasneje od Kimija in eno od Masse.

Sodeč po kvalifikacijah danes imat zelo malo goriva oba Ferrarija in glede na to, da je Kimi bil vse tri treninge hitrejši od Masse za okoli dobri dve desetinki računam, da gredo jutri v bokse takole:
1. Massa
2. Kimi (krog za njim)
3. Hamilton (še kakšen krog ali celo dva za Kimijem)
4. Hekkie (en za Hamiltonom)

Nesporno pa bo prvi obiskovalec jutrišnjih boksov Kubica. Seveda v kolikor ne dežuje.

Če dež bo (kar pričakujejo pri Ferrariju) potem lahko pričajujemo noro dirko in tale vrstni red prihoda v bokse težko velja.

Brunu se močno pozna, da ga, predvsem po smrti strica, družina ni podpirala pri razvoju v še hitrejšega dirkača. Če bi ga, bi bil danes precej hitrejši kot sicer je. Tako je pa le bleda senca strica, hkrati pa močan magnet za marketing. Njegov razvoj enostavno ni bil dovolj čist, da bi v tej poplavi hitrih dirkačev prišel do izraza (zaradi rezultatov - se ve). Možno je, da ga nekoč vidimo tudi v kakšnem moštvu F1, toda kakšnih resnejših stvari od njega ne pričakujem.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ripmork ::

Res je; škoda je, da je potek dogodkov za 10 let ustavil Brunov dirkaški razvoj, definitivno bi bolje izkoristil svoj potencial.
Se mi pa le zdi dosti preuranjeno reči da je le "bleda senca" slavnega strica - je tudi nerealno pričakovat enake uspehe le na podlagi priimka.
A glede na njegovo situacijo mislim da je Bruno do sedaj pokazal zelo dobre predstave in izjemen napredek v kratkem času,
ime pa mu je zagotovo pomagalo pri iskanju sponzorjev, to pa res.

IMO bi bilo fajn da bi ostal še kako leto v GP2 in pridobil nekaj kilometrine, medtem pa testiral v kaki dobri f1 ekipi - kljub temu da na dolgo kariero z že sedaj dopolnjenimi 24-imi leti pač ne bo mogel igrat.

mavec ::

V Monte Carlu je zjutraj deževalo, za zdaj ne vem če še. Ampak na dirki Porschejev je bila steza kar lepo namočena.

shock ::

Aja mogoče niste opazili, danes je Hamilton zmagal pred Kubico in Masso.

Super Sonic ::

Dirka je bila, kot je bilo pričakovati, zanimiva, polna traparij (moštev in dirkačev). Zmaga zasluženo roma v Anglijo, ravno tako kot vsa druga mesta.

Največje razočaranje danes seveda Kimi. Že druga dirka zapored, ko sta Dyer in Kimi šla v prazno. Tokrat sta, v nasprotju z Masso in Smedleyjem, šla bližje dry setup-u. Pokazalo se je, da Ledeni ne more več voziti tako na dežju kot na suhem na enakem nivoju z enako nastavljenim avtomobilom. Razvoj je šel tako naprej, da so nastavitve zares ključne. Pomoji oceni velja, da tudi elektronika "pomaga", da se tega ne da več storiti. Kimi v glavnem zaradi "napačno" nastavljenih krilc ni zmogel ogreti gum na nivo Fellipeja. Od tod šokatni časi v začetku dirke (ravno obratno se je dogajalo na sobotnem jutranjem treningu). Škoda.

Potem je prišla še tista kilava napaka na koncu, kjer je zares mojstrsko ujel vozilo (včeraj se je enako zgodilo Coultardu in se je zares opazila razlika pri lovljenju avtomobila) toda, hkrati, je fant tudi mojstrsko zajebal dirko Sutilu. Škoda, najrajš bi še jaz Kimija po glavi.

Sem si pa vseeno shranil sledeč LT:


Kaj se na njem vidi? Sutila in čas, ki ga fant vozil. Okoliščine so bile sledeče: bil je to njegov 51 krog (na prvih gumah, lahek) toda, tisto bolj pomembno je to, da se takrat steza sušila, Kimi, Massa in Robert pa so bili v zelo podobnem položaju kot Sutil. Pa bom napisal raje boljšem, saj so do tega časa že enkrat menjali pnevmatike. Časi so bili zelo konstantni, saj Kimi ga ni nikoli ujel (do SC-ja), Massa in Robet pa sta priganja eden drugega in boljših časov do takrat nista peljala. Skratka - vsa čast Sutilu in Eggintonu (Jody Egginton, race engineer for Sutila), saj sta zadela "terno" pri nastavitvah, pa tudi Sutil je peljal na nivoju svetovne klase.

Še ena velika smola danes - Hekkie. "Software" mu ni pustil prestaviti v prvo in evo ga - štart iz boksov, ter končno 8 mesto. Res škoda za tega odličnega dirkača.

Mark je spet dal 110% od sebe, med tem ko so danes na Monaški ruleti največ zadeli Vettel, Barrichello in Nakajima.

Čez 14 dni - Kanada.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Aja pa še nekaj:
Antoniu Cuquerelli, ja to je tisti race engineer od Kubice, ki lomi angleščino na polno (Antonio je bil nekaj časa pri Aguriju RI za Davidsona), bi pa lahko BMW plaču en tečaj angleškega jezika. Sicer je res, da Roberto tudi ni ravno briljaten pri izgovorjavi, ampak vseen. Nekak ne paše v sliko tega Hi-tech športa, čeprav je Cuquerella odličen inženir (in je res, da tudi RI od Heidfelda, to je Giampaolo Dall'Ara, ni nič boljši).

Kakšne je dans nabiju med dirko... >:D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

mavec ::

Hamiltonov talent

>:D

See. My mistake...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mavec ()

shock ::

Mogoče nisi opazil, ampak to je očetovo maslo.

BlackHole ::

Zgleda, da ni mel motorke, pa je kar z avtom porihtal grmovje.
LP Marko

Daedalus ::

Očetovo maslo, ja. Kot tale idiotizem ne-gledam-semaforja Hamiltona. Upam, da faše konkretno kazen za naslednjo dirko, kreten.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Lesar angleški.

Po mojem mišljenju je to samo zato, ker tega fanta pogosto kar odnese v "višave", enostavno se izgubi in potem počne vse vrste kretenskih zadev. Jao,...

Kimi je spoznal (ali pa samo obudil spomin) kako je če ti nekdo unič dobro dirko. Vsekakor dobro zanj, da dobi malo na motivaciji.

BMW zasluženo, čestitke Robertu, sedaj je vodilni v skupnem seštevku. Stari Cultard - ja sej ne morm verjet (model vsako sezono nekak zleze nekak na stopnice).

Katastrofalno slab Hekkie, soliden Massa, solidni obe Toyoti. In pa obupna steza v Montrealu.

p.s.
Najhitrejši krog na dirki: Kimi.

Australian Heikki Kovalainen
Malaysian Nick Heidfeld
Bahrain Heikki Kovalainen
Spanish Kimi Räikkönen Ferrari
Turkish Kimi Räikkönen Ferrari
Monaco Kimi Räikkönen Ferrari
Canada Kimi Räikkönen Ferrari
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ripmork ::

Škoda za Kimija, zaslužen uspeh za BMW in Kubico (ironično, natanko leto dni nazaj sem bil še v dvomih ali bo sploh še kdaj poljak dirkal po tisti strahotni nesreči). Hamilton je naredil butasto napako, res je... bi pa v primeru da bi Lewis pravočasno zavrl zelo verjetno bil Rosberg tisti, ki bi pometel z stoječimi dirkalniki pred seboj - hočem povedati, da je situacija, ko je pitlane odprt in je izhod iz boksov istočasno zaprt bedarija ki se ne bi smela dogodit, oziroma če mi kdo tu lahko pojasni zakaj zaboga je bila na semaforju tam takrat rdeča luč?

Sicer pa trenutno v seštevku vodi Kubica, prvenstvo pa je na stežaj odprto... letos bo še napeto ;)

Super Sonic ::

O teh zadevah v zvezi z boksi, lučmi, ipd., smo že debatiral in...

... jah nič. Še celo na tem forumu se je našel nekdo, ki je to pravilo zagovarjal (poglej par strani nazaj). Enako je na ostalih forumih in povsem enako je v glavah "strokonjakov" pri FIA.

Če se jim zdi tako zelo smiselen, ga naj imajo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

šernk ::

tisto pravilo popolnoma uniči edino dobro lastnost ki jo je imel varnostni avto, z izvrstnim reagiranjem ob varnostnem avtu in nekaj sreče so tudi že zmagovali izgubljene dirke. sedaj je vse skupaj odvisno le še od sreče kdaj imaš postanek.

sicer pa pravila so za vse ista in so kakršna so. sedaj je treba počakati kaj bodo odločili komisarji glede nesreče.

končni vrstni red pa mislim da je kar pravičen, čeprav mi ni ravno všeč. vendar BMW je danes dejansko se res izkazal tako s taktiko, in oba dirkača sta tudi vozila odlično.

ve kdo morda kaj je bil razlog drugi postanek Masse??
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BigWhale ::

O teh zadevah v zvezi z boksi, lučmi, ipd., smo že debatiral in...

... jah nič. Še celo na tem forumu se je našel nekdo, ki je to pravilo zagovarjal (poglej par strani nazaj). Enako je na ostalih forumih in povsem enako je v glavah "strokonjakov" pri FIA.

Če se jim zdi tako zelo smiselen, ga naj imajo.


Varnostni avto je smiselen, tudi to, da se formira pravi vrstni red za varnostnim avtom je kar smiselna zadeva. Ni F1 edino prvenstvo kjer imajo taksna pravila. To, da je pitlane zaprt dokler se kolona ne formira je stvar debate. Vsekakor pa ni pametno, da je pitlane vhod odprt, izhod pa zaprt. :) In tudi, ce je nekdo sel v pit preden se je pitlane zaprl, bi mu moralo biti dovoljeno, da ga normalno zapusti.

ShARk63 ::

ve kdo morda kaj je bil razlog drugi postanek Masse??

Eden izmed mehanikov pri Ferrariju je za RAI izjavil, da je Massa moral nazaj v bokse, ker se pri prvem postanku nekaj zataknilo pri dolivanju goriva.

Drugace pa pestra dirka, veliko prehitavanja (duel Vettel-Kovalainen, Massa mimo Rubena in Kovalainena).

dëych ::

Danes na sporedu dirka v Magny-Coursu ob 14:00.

French GP: Qualifying - Times

1 Raikkonen Ferrari 1:16.449 129.068 mph
2 Massa Ferrari 1:16.490 0.041
3 Hamilton McLaren 1:16.693 0.244
4 Alonso Renault 1:16.840 0.391
5 Trulli Toyota 1:16.920 0.471
6 Kovalainen McLaren 1:16.944 0.495
7 Kubica BMW 1:17.037 0.588
8 Webber Red Bull 1:17.233 0.784
9 Coulthard Red Bull 1:17.426 0.977
10 Glock Toyota 1:17.596 1.147
..

-Hamilton štarta +10 nižje zaradi kazni
-kazen je dobil še Heikki, zaradi oviranja Webbra, +5mest

Jst ::

To bo bedna tekma. Vlakec pri vrhu Ferarija, od tretjega mesta naprej pa z vsakim krogom vsaj 2 sek zaostanka za rdečimi.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Daedalus ::

Mnja, sam po drugi strani pa je blo nekaj govora o možnih nevihtah...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

dëych ::

Ja, po časih doseženih na kvalifikacijah je Ferrari razred zase.

Pričakuje se dež šele po 17h, samo kolk so točne te napovedi pa nebi vedu.

Vreme

mavec ::

Robot ne more izven svoje kože. Preveč je živčen. xD

Daedalus ::

Mnja, Hamilton si je sam pokvaril dirko.


Pri Ferrariju se pa naj naučijo švasat skup auspuhe. Tole zmago je dobil Massa na pladnju, pa dobro, da je Kimiju avto zdržal do konca... luknja na desni strani je bla ogroomna.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

bond007 ::

Pri Ferrariju se pa naj naučijo švasat skup auspuhe. Tole zmago je dobil Massa na pladnju, pa dobro, da je Kimiju avto zdržal do konca... luknja na desni strani je bla ogroomna.


Idealna priložnost, da jim našega akrapoviča ponudimo. Sicer pa .. Ferrariju bi očitno mogla kakšna guma odletet, da bi konkurenca bila res konkurenčna :D

Super Sonic ::

Relativno zanimiva dirka, veliko obstranskega dogajanja pri McLarnu, Ferrariju, Renaultu, Toyoti...

McLaren je celotni vikend preživel ob komisarjih, madona bi človek že resno pomislil, da gre za jebanje na relaciji Max Mosley-Ron Dennis. Namreč kazen Hamiltonu med dirko je hudo sporna, padla pa je zelo hitro.

Pri Ferrariju blamaža. Letos jih imajo na grbi že kar nekaj (Monaco in zamuda pri natikanju koles Kimiju, Avstralija, ko sta oba dirkalnika izdihnila, Kanada in (ne)dolivanje goriva Massi...) in lahko zaključim: vsako leto več napak. V materialu, moštvenih odločitvah in delovanju moštva na sploh (lanskoletna blamaža z gumami ob gori Fuji je še kako živa).

Vseeno dvojna zmaga, da gre zares, pa dokazuje Felipejevo obnašanje, saj je skakal ob koncu kot kakšen otrok in, verjetno, močno najedal živec svetovnemu prvaku (in moji malekosti). Interni dvoboj pri Ferrariju živi in to precej bolj kot bi si človek mislil. Dejstvo je; Massa je letos izredno hiter na power lap, Kimi pa vrača to med dirko, ko je dirkalnik težji in je potrebno odvoziti (mnogo) več krogov.

Upam, da je Dyer "shvatil", da je recept za zmago precej preprost: manj goriva v dirkalnik Kimiju na kvalifikacijah in dirka je dobljena. Včeraj, naprimer, Massa ni imel na dirki niti za pol bureka, čeprav je kvalifikacije odpeljal na ravni sedemkratnega svetovnega prvaka (za dva kroga več goriva v avtomobilu, pa še vedno le malenkost zadaj).

Pri Toyoti so zgural na tretje mesto, ob tem, da je Truli zelo sporno "odbil" napad Hekkija. Vprašanje za FIA: Kaj bi bilo, če bi tam, namesto izletne cone, stal zid? Verjetno ni niti važno, važno je, da je McLaren kaznovan za vsako najmanjšo napako (zelo sporno "oviranje" Webbra na kvalifikacijah, anyone?). Naj jim bo in slava Oveju Anderssonu.

Renault je doživljal posebno kalvarijo. Dirkalnik, ob agresivni vožnji Alonsa, papa gume kot za šalo. Na tej progi celo tako zelo, da je Alonsa, s precej počasnejšo vožnjo, lovil in ujel največji "luzer" letošnje sezone. Da, to je stric Piquet. Mlajši.

Še 13 dni in nova dirka. To bo Silverstone, steza, ki jo Kimi ljubi, steza, ki mu ustreza in to bo še ena priložnost, da gre vse narobe.

p.s.
Najhitrejši krog na dirki: Kimi Rãikkönen, 1:16.630 (že petič letos). In še, ko je med dirko "zarosilo" (3 krogi), je najhitreje šel Webber, takoj za njim pa Kimi. Sekundo in pol hitreje od Masse. Brez avspuha, se ve.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Sej to je jasno. Massa ni mel za burek, dokler ni Kimiju šal auspuh.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

BlackHole ::

Zakaj je pa Hamiltonov "drive trough" sporen?! Meni se je zdel čist kot solza. Prehiteval je in brez da bi rabil zavirat, zapeljal čez šikano. Če bi moral zavirat, je vprašanje, če bi prišel pred Vettela. In, kaj če bi bil tam zid, kjer je zapeljal, čez šikano? ;)
LP Marko

Zgodovina sprememb…

tilinho20 ::

Jah tako je ohranu hitrost potem je prišel pred njim.

šernk ::

Hamiltonu med dirko je hudo sporna, padla pa je zelo hitro.


daleč od spornosti, skozi šikano dvomim da ga bi uspel prehiteti in ko je obvozil šikano je pridobil veliko prednosti. torej tu je bila kazen popolnoma na mestu.

sobotna kazen Heikkija je pa res malo "čudna".
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Super Sonic ::

Pri vožnji čez šikano mora biti vsaj eno kolo na šikani. Hamilton je tam drvel z vsemi štirimi po zeleni, torej tu ni nič spornega. Na kvalifikacijah se bi takšen izlet končal tako, da bi se mu črtal krog, med dirko pa to sekanje sploh nima vpliva, razen takrat, ko si nekdo s tem manevrom, dobi mesto.

Glavno vprašanje, ki se postavlja ob tem je, ali je Hamilton s tem manevrom res dobil mesto (od tu kazen). Namreč pred izletom iz steze je fant dirkal pred Piquetom (kaj je dirkanje pred nekom je neka druga tema) in ker se je vozil na umazanem, ga je odneslo! čez šikano. Ko je Hamilton prišel nazaj na stezo je še vedno bil ob Piquetu (ali malo pred njim). Takoj za to šikano je nekaj ravnine in nato zelo zahteven levi ovinek. McLaren je hitrejši dirkalnik, Hamilton na notranji strani in to je to. Kaj točno je Hamilton tu pridobil vrednega vožnje čez bokse,...

...,ve samo FIA.

Poleg tega pa so manjkali posnetki z različnih kotov. Pri Mercedesu so se pikro odzvali na kazen in Martin Whitmarsh je povedal nekaj v tem smislu, da imajo komisarji več informacij od njih.

Skratka, če kaj, potem težko govorimo o čisti situaciji.

p.s
Piquet, ne Vettel.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Hmm, pri prehitevanju pred ovinkom je problem ta, da morata zavirat oba - oni spredaj in tisti ki prehiteva. Če zavira prepozno in gre lepo čez šikano, ga je sicer prehitel ampak zato, ker ni zaviral dovolj, da bi pravilno zvozil ovinek. Takšno prehitevanje ni vredno dirkača.
Zbogom in hvala za vse ribe

Super Sonic ::

"pri prehitevanju pred ovinkom je problem ta, da morata zavirat oba"

Ja, samo je potrebno razumeti, da se nekdo vozi izven linije, ki je čista in hitrejša.

"Če zavira prepozno in gre lepo čez šikano, ga je sicer prehitel ampak zato, ker ni zaviral dovolj, da bi pravilno zvozil ovinek."

Zaviral je že dovolj, zato ga je pa odneslo. Recall - dim pred izletom ob šikano?

"Takšno prehitevanje ni vredno dirkača."

Lewis je dober in hiter dirkač. Ne tako zelo kot si misli sam da je, ampak vseno je hiter dirkač. To, da je sporen, pa nič novega. Praktično se spominjam Hekkinena in Kimija, da sta _hitra_ in poštena dirkača. Vse ostalo je bilo hitro in vedno na meji dobrega okusa (Prost, Šumi, Senna,) ali pa pošteno in (pre)počasno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

WarpedGone ::

SuperSonic,

Peace. Ja, hočem le rečt, da dejstvo, da je bil že pred ovinkom malo pred njim, ne pomeni, da je bil tisti izlet čez šikano iz čisto druge zgodbe. Lahko imata močno povezavo. S "takšno prehitevanje ni vredno dirkača" sem imel v mislih to, da ni noben problem nekoga prehitet na takšen način. Pač greš potem dol iz steze, pa kaj potem... :) Nisem ciljal direkt na hamiltona. Človek je "veliki up" za naslednika MS. Letos ma zgleda mal "krize".
Zbogom in hvala za vse ribe

šernk ::

Hamilton je hiter dirkač, če ima prosto pot, vendar ko štarta iz ozadja morate vsi priznati da je do sedaj še vedno pogorel in to večinoma zaradi lastnih napak. med veliko prometa se nikakor ne more znajti
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Super Sonic ::

Najprej opravičilo. Namreč šele sedajle sem doma in sem uspel natančno pregledati počasne posnetke. Seveda se je tisti krog Hamilton bojeval s TR (Red Bull) in to z Bourdaisom. Po tem posnetku sodeč lahko zapišem, da so McLaren naravnost okradli. Bom dal proti večeru gor celotno prehitevanje. Dejstvo je: Hamilton je pred zavojen v celoti prehitel Bourdaisa, nato pa zaradi previsoke hitrosti odletel iz idealne linije. Ko se je vrnil na linijo je še vedno bil tam, kjer je bil pred zdrsom - pred Bourdaisom. Vendar pa takrat z bistveno znižanimi obrati v motorju. Če bi bila steza naprej ravna, bi ga Bourdais prehitel nazaj kot za šalo, ker je sledil ovinek, pa temu ni bilo tako.

Katastrofa kaj se FIA gre! Hamilton je šel prehitevati in ob tem je imel ogromno sreče, da je sploh ostal na stezi. FIA ga je pa nato, ker je to srečo imel, kaznovala.

WarpedOne - ni bilo nič mišljeno kot kakšen napad nate.

"vendar ko štarta iz ozadja morate vsi priznati da je do sedaj še vedno pogorel in to večinoma zaradi lastnih napak"
Formula 1 je težek biznis, predvsem za dirkača. Po eni strani je lepo videti dirkača, ki se trudi, tvega vse (poleg lastnega, še trud ekipe)... Po drugi strani pa ni lepo poslušat potem tega dirkača kako zelo dober je . ON.

Hamilton si je s svojo goflo precej okrnil širino navijačev. Tudi rumeno čelado si je kar sam prisvojil in še vedno misli, da je sodobni Roobin Hood v formulaški podobi. Samega sebe dojema kot pol boga, dejstvo pa je, da če ni 110% na vsaki dirki, počne najbolj otroške bedarije in sebe dela bedaka.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::



Takole je izgleda iz kokpita Hamiltona, predno ga je odneslo. Movie sledi kasnej.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
««
5 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664272466 (167934) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146130464 (89213) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177152 (140397) WarpedGone
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127288260 (50639) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116778667 (50987) 'FireSTORM'

Več podobnih tem