» »

Zapovedi in prepovedi

Zapovedi in prepovedi

1 2
3
4

borchi ::

> Tukaj je hudič ujel enga vepra. Lepo se ga da spečt.

bolj sem mislu na to, da mi je smešno, da je MadMicka neki faktor (v tem primeru celo referenca) za Thomasa... :))
l'jga

imagodei ::

No, saj, Thomas, tako kot sem rekel - jaz nimam nobene potrebe po prepiru s tabo. V kolikor ne misliš svojih izjav ustrezno podkrepiti, si zame pač nelegitimen sogovornik in kot takega te bom v bodoče jemal precej z rezervo. Sicer je nekaj povsem drugega, če razlagaš od Critticala, na katerega se očitno zelo spoznaš, kot pa če svoj ABC prava prodajaš kot svete resnice. Še vedno seveda velja, da bom sam kot popoln laik v debati verjel tistemu, ki me bo uspel prepričati z dokazi. Zaenkrat vodijo Dolhar, perci, Barakuda. MadMicka lahko seveda prevzame vodstvo, če bo sproduciral pameten citat ali objavil link na razsodbo, ki bo potrjevala njegova stališča. Ob istih pogojih bom verjel tebi ali komurkoli, ki bo za sabo imel konkretne argumente.

Zelo bi te tudi prosil, da se vzdržiš nadaljnjih referenc k tistemu, kar sam praviš, da ni bila grožnja in temu, kar se bo obrnilo proti meni, tako kot se je baje že proti nekaterim na tem forumu. Imej v mislih karkoli hočeš, svojo nedotakljivost zelo visoko cenim, zato tale odstavek razumi kot drugo opozorilo. Če te je moje vprašanje, v katerem sem te spraševal, če si kreten, užalilo, se ti seveda oproščam... Si pač bolj občutljiv, kot to kažeš sicer v svojih izvajanjih. Še kako hudo pa se v bodoče izogibaj vsakršnim grožnjam.
- Hoc est qui sumus -

Thomas ::

Hja ... noben ni do konca frdaman. Micka se je tele lekcije pač zelo dobro naučil in napisal stvar vzgledno, dosti bolje kot sem jaz to prej naredil v vseh postih.

Jasno, da se z njim ne strinjam glede marsičesa, ampak tlele mu ne morem odreči, da ima čisto prav.

Ne bi imel nič proti, če bi isto napisal Barakuda1. Samo on ima druge agende, al kaj.

Sej v kakšni temi tudi TESKAn ni tko neumen, kot je naprimer v tej.