» »

vzdržljivost 3-valjnih motorjev

vzdržljivost 3-valjnih motorjev

1 2 3
4
5

Comandante ::

Utk je izjavil:

Nope, jaz sem ga menjal na 10k

Če bi meni crknu motor pred 200k, bi najbolj krivil serviserja.

Serviserja, morda voznika (hladno tiscanje?), malo pa tudi proizvajalca. V fanaticni zelji po doseganju 2 deci nizje porabe v avte tisijo olja gradacije 0W20 in podobno, kar je za nase podnebje totalno neprimerno. To, v kombinaciji z servisnimi intervali na 20-30k hitro povzroci, da ima taksno olje na koncu gradacijo morda 0W10, ker vsebuje 5-10% bencina. Bolj kot je zgonjen motor, hitreje se bencin mesa v olje. Na koncu je viskoznost priblizno taksna, kot ce bi v motor nalil vodo.

Pri nas je 5W30 ali 10W40 dobra gradacija, plus menjava olja na 15-20k, odvisno od motorja in nacina voznje.

ginekk ::

Invictus je izjavil:

3 cilindrski motorji so se vpeljali zaradi eko norije, ker so mislili, da bodo manj porabili. Pa niso...

Noben mehanik ne priporoča 3 cilindrskega motorja, ker se res več kvarijo.


Spet nakladanje. 1.6 trivaljnik iz Toyote, 270 konjev, ima 10 let garancije. Na regionalki ko se cijaziš v prometu zlahka gre pod 7l/100km. Ko postavljaš rekorde v hrib (stalna vožnja med 5000-7000 rpm) pa prideš do 15l porabe.

Kak 20 let star 4.0l V8 atmo, 3x težji in z istimi konji, bo pri istem režimu žrl najmanj dvojno toliko.

solatjek ::

Na autoscout24 se najde recimo kar nekaj primerov avtomobilov z PSA 1.2 Puretech 130 motorjev (to so trivaljniki), ki so zelo problematični, a imajo avtomobili tudi do 240.000km prevoženih, tudi pri nas na avtonetu se najdejo primerki preko 200.000km, res pa je, da nikjer ne piše, ali so že z drugim ali tretjim motorjem :D

Sicer je to za mene osebno še vedno nizka kilometrina, nekako bi bil zadovoljen, če kupim avto (nov), naredim 400.000 km in peljem avto na odpad. S tem recimo da je bil nakup amortiziran.

Imamo pa sedaj doma tega PSA 1.2 Puretech 130 trivaljnika, vozi se večinoma po AC 100km na dan, kar naj bi bilo dobro, pa da vidimo, koliko bo zdržal:D

WizzardOfOZ ::

ginekk je izjavil:

1.6 trivaljnik iz Toyote, 270 konjev, ima 10 let garancije. Na regionalki ko se cijaziš v prometu zlahka gre pod 7l/100km. Ko postavljaš rekorde v hrib (stalna vožnja med 5000-7000 rpm) pa prideš do 15l porabe.

Kak 20 let star 4.0l V8 atmo, 3x težji in z istimi konji, bo pri istem režimu žrl najmanj dvojno toliko.


A si kdaj vozil avto s 4.0 ali večjim motorjem? Po moje ne, ker drugače nebi trdil da imajo tiste velike mašine tako visoko porabo. Ja so jo imele s frgazerji, z elektroniko lahko tudi to poštimaš, da je poraba manjša.
Moja izkušnja je taka: jeep grand cherokee 4.7 V8 atmosferc, relacija od kranjske gore do Križevcev (malo naprej od zagreba). Vožnja od kranjske gore po regionalki po omejitvah, do zagreba po avtocesti s 110km/h, od zagreba do križevcev pa spet po regionalki po omejitvah. Lepa normalna vožnja z 2 tone težkim avtom. Povprečna poraba: 8.3l bencina na 100km prevoženih. Ja, če ga boš pa gonil, bo pa popil kolikor mu boš dal. Ampak tudi da nekaj od sebe tak motor.
Tudi tile ameriški avtomobili so se malo poštimal s porabo pri normalni vožnji. Ni več 20 ali celo 30+ porabe. Je pa bilo, pred časi elektronike.

solatjek je izjavil:

Imamo pa sedaj doma tega PSA 1.2 Puretech 130 trivaljnika, vozi se večinoma po AC 100km na dan, kar naj bi bilo dobro, pa da vidimo, koliko bo zdržal:D


Nekaj je s takim avtom vsak dan vozit relacije, ko se avto lepo ogreje in dela dolgo časa na delavni temperaturi, nekaj je pa mestna vožnja pa vsak dan samo par km. To vsak avto ubije. Pa če ima človek še težko nogo in mrzlega zahodi takoj, ko se vsede v avto, potem je to recept za smrt takega avta.

Jaz veliko raje kupim rabljen avto od človeka, ki je vsak dan naredil 300km, kot pa enako star avto od ene mamce, ki ima 3x manj kilometrov, pa je bil vožen samo po mestu. Prvi bo še vedno za dolgo časa, drugi je bolj ko ne za na odpad.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Comandante je izjavil:

Pri nas je 5W30 ali 10W40 dobra gradacija, plus menjava olja na 15-20k, odvisno od motorja in nacina voznje.



Za vse avte po letu 2010 daš 5W-30 in menjava med 12 in 15k in oljni filter na vsako drugo menjavo olja, pa bo motor delal dolgo časa. Za tiste pred 2010 pa 10W-40 in menjava med 8 in 10k, pa vsako drugo menjavo menjaš oljni filter.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Razen tist, ki ne bo.

solatjek ::

Človek se pri teh eko standardih vpraša, kaj bolj škodi naravi, zanesljiv avto, ki dela 500.000+ km (ni pomembno, koliko lastnikov je menjal) in nekoliko več spusti v ozračje, ali za enako kilometrino proizvodnja dveh ali treh avtomobilov z nižjimi izpusti (pri novem, koliko izpusti v ozračje po nekaj 10.000km itak nikogar ne briga).

Kakšen je vpliv na okolje proizvodnja in reciklaža treh avtov, ki so skupaj dali od sebe enako, kot en vzdržljiv nekoliko manj čist avto? Ne vpliva na onesnaževanje narave zgolj vožnja, kot se nam pri vseh teh normah predstavlja. Tudi pri EV so raziskave pokazale, da če upoštevamo proizvodnjo, da je EV bolj čist od navadnega bencinarja/dizla šele po 200.000km, pa še to pod pogojem, da ga poganja elektrika iz vetra/sonca/vode, nikakor ne iz termo ali jedrske elektrarne. Sama proizvodnja je zeloooo umazana.

starfotr ::

Ponavljam. Nobenega ne briga ekologija. Ker drugače bi delali avte/izdelke za 100 let.

Vse je v denarju. Več denarja, boljše je. Naj bodo to podjetja ali pa države/unije.

Obnašajate se temu primerno in kupujte stalno nove izdelke. Če jih ne boste, jih bodo še bolj uničili, da se bodo pokvarili/uničili in jih boste morali kupovati.

sandmat ::

kot je rekel starfotr: lahko narediš 3,4,5,6,8,12-valjnika in bo crknil po 100kkm, ali pa bo zdržal 1 milijon km.

Stvar je v denarju in kakovosti komponent.

Utk ::

Ja, to sem tudi jaz napisal, ni problem v treh cilindrih, ampak v celem konceptu teh modernih malih motorčkov, ki so namenjeni šparanju v proizvodnji in da nekako preživijo garancijo. Vse drugo je nepomembno.
Razen izjemam, se bi jaz tem motorjem izognil. Ni pa nič narobe, če kupi nekdo, ki ve da se ne vozi veliko. Sej lepo potegnejo, ne porabijo pretirano, in če delaš 10,000 km letno, bo delal dovolj dolgo.

Sparkxl ::

Meni se zdi neverjetno da po okrog 15 letih, koliko so turbo kosilnice približno na trgu, še vedno obstajajo forumski genialci ki zatrjujejo da je to po 100k km totalka. Seveda je jasno kot beli dan da še 1km niso s takim avtom naredili, kaj šele da bi si ga lastili. Ampak pametni pa najbolj...

Utk je izjavil:

Ja, to sem tudi jaz napisal, ni problem v treh cilindrih, ampak v celem konceptu teh modernih malih motorčkov, ki so namenjeni šparanju v proizvodnji in da nekako preživijo garancijo. Vse drugo je nepomembno.
Razen izjemam, se bi jaz tem motorjem izognil. Ni pa nič narobe, če kupi nekdo, ki ve da se ne vozi veliko. Sej lepo potegnejo, ne porabijo pretirano, in če delaš 10,000 km letno, bo delal dovolj dolgo.


Evo en se je že oglasih. Predvidevam da si vsaj pol miliona naredil s takimi in širiš lastne izkušnje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

Utk ::

Smo ga imeli, smo naredili nekih 50,000 km z njim in potem prodali. Ne zarad motorja, nimam nekih večjih zamer, ampak po 15,000 km je začel pocukavat, servis je pa reku, da je to normalno. No, meni ni. Mi itak nismo imeli namena z njim naredit ne vem kolk km, in drugač je bil dober motorček.
Za do 200,000 km in manjše avte so čist ok. V neki 2 toni težki kravi pa ne hvala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

borut_p ::

Povprecna km na letni ravni avtov je 11.500km. Koliko to znese na dan? Marsikdo ki tukaj gori krici s streh kako so mlincki slabi ker sam dela 50kkm na leto ... pac ti avti niso primarno za ta namen. Kaj ces. Tud pickupi v8 so bili primarno za ameriska in avatralska prostranstva, ker 500km okrog userja nic ni. Pa kaj zdaj?

Ce ze posplosujemo .... eu proizvajalci 3 valje dajejo predvsem v 1.0 motorje - vw recimo polo. Kdo je dovolj usekan, da bo s polom delal 50kkm na leto? To so sekundarni avti za po mestu, redko kdaj relacije. In v takih okoljih je to super avto.

Sparkxl ::

Utk je izjavil:


Za do 200,000 km in manjše avte so čist ok. V neki 2 toni težki kravi pa ne hvala.


Po kateri matematični formuli si ti zdaj prišel na 200k km? In katero tele bi tlačilo 3 cilindre v 2t avto? V 2t avtih so 1.8 in več turbo motorji s 4 cilindri. Benz ali dizl. Kaj ti je samo malo dolgčas in trollaš po stari navadi?

blackbfm ::

Ja, to sem tudi jaz napisal, ni problem v treh cilindrih, ampak v celem konceptu teh modernih malih motorčkov, ki so namenjeni šparanju v proizvodnji in da nekako preživijo garancijo. Vse drugo je nepomembno.


vsak zajeb lahko ogromno stane proizvajalca, tako da tok slabo avti niso narejeni kot želite teoretiki zarot prikazat

Kinjorts ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Comandante je izjavil:

Pri nas je 5W30 ali 10W40 dobra gradacija, plus menjava olja na 15-20k, odvisno od motorja in nacina voznje.



Za vse avte po letu 2010 daš 5W-30 in menjava med 12 in 15k in oljni filter na vsako drugo menjavo olja, pa bo motor delal dolgo časa. Za tiste pred 2010 pa 10W-40 in menjava med 8 in 10k, pa vsako drugo menjavo menjaš oljni filter.


Sem prav razumel? Menjava filtra olja vsako drugo menjavo olja? Kateri kreteni vam takšne bedarije tupijo v glavo, menjava filtra je nujna ob vsaki menjabi olja.

Utk ::

Nek pežo 308 ima tudi lahko dve toni naložen. Niti 1,2 v 5008 ni nič kaj bolj pametna stvar, čeprav ima 4 cilindre. To je šlo čez neke meje.

val46 ::

To sm tudi jaz debelo pogledal...Ob menjavi olja, ki stane ne vem, tam okrog 50€ recimo samo olje(brez dela), ti je težko primaknit še tistih 5 ali morda 10€ za filter olja? Ma kje živiš, da te ne ukradejo...Menjava olja ob predpostavki da ne menjaš zraven še filtra, je kot da nisi naredil ničesar. V filtru ostane cca 2 do 4 dcl starega olja, po vsej verjetnosti zamazanega z usedlinami in bog ne daj kakimi opilki, in to potem kroži po motorju z novim oljem. Super recept, da gre kaj v maloro. Sam imam za sabo krepko preko miljona km z raznimi vozili, vedno pa delam servise pri avtih med 10 in 15kkm, pri motorjih nekje na 6000km, pa vedno, ampak res vedno menjam olje in filter olja, pa na vsako drugo menjavo še filter zraka, filter kabine in po možnosti še filter goriva. Nikdar problemov zaradi prekasne ali nepravilne menjave olja.

Utk ::

Zakaj bi opilki krožili če ne zamenjaš filtra? Se naredi luknja v njem? Se zapolne in gre olje kar mimo?

MadMax ::

Utk je izjavil:

Se zapolne in gre olje kar mimo?

Komot. Ker še vedno je bolje mazat z usranim oljem kot ne mazat. Bypass exists.
Ampak res, za 10eur škrtarit na oljnem filtru... To je fail, ne pa 3-cilindrski wartburgi.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Utk ::

Te prosim. Kar pokaži mi zabasan filter na avtu, ki se mu normalno menja olje, filter pa ne čist redno. Na 20 let staremu avtu se grem stavit da ne ločiš novega od starega filtra, če novega namočim v olje.

MadMax ::

Zabasanost ne vidiš s prostim očesom. Da bypass deluje pa tudi ne.
Ampak vsakomur svoje, kogar 10eur na pol leta ali celo na leto reši trpljenja, lakote in žeje...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Utk ::

Če je filter zabasan po 15 ali pa 25,000 km, potem je avto v kurcu in menjava filtra tega ne bo popravila. Če ne, je pa vseeno, če ga vsakič zamenjaš ali ne.

WizzardOfOZ ::

Kinjorts je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Comandante je izjavil:

Pri nas je 5W30 ali 10W40 dobra gradacija, plus menjava olja na 15-20k, odvisno od motorja in nacina voznje.



Za vse avte po letu 2010 daš 5W-30 in menjava med 12 in 15k in oljni filter na vsako drugo menjavo olja, pa bo motor delal dolgo časa. Za tiste pred 2010 pa 10W-40 in menjava med 8 in 10k, pa vsako drugo menjavo menjaš oljni filter.


Sem prav razumel? Menjava filtra olja vsako drugo menjavo olja? Kateri kreteni vam takšne bedarije tupijo v glavo, menjava filtra je nujna ob vsaki menjabi olja.


Zakaj? Če je servis predpisan na 30k, ti pa vmes na polovici zamenjaš olje, ne rabiš menjat filtra. Ta bo 30k zdržal. (če ne kupuješ lih najcenejših kitajskih ponaredkov)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Nek pežo 308 ima tudi lahko dve toni naložen. Niti 1,2 v 5008 ni nič kaj bolj pametna stvar, čeprav ima 4 cilindre. To je šlo čez neke meje.



308 ima max 1350 kg...info po 3 sekunde guglanja. Kaj boš šel spat počasi?

Utk ::

Napisal sem naložen. Moja toyota istega razreda ima 2,0 motorček.
Novi suvi dolgi skoraj 5 metrov pa neke mlinčke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ginekk ::

WizzardOfOZ je izjavil:


A si kdaj vozil avto s 4.0 ali večjim motorjem? Po moje ne, ker drugače nebi trdil da imajo tiste velike mašine tako visoko porabo. Ja so jo imele s frgazerji, z elektroniko lahko tudi to poštimaš, da je poraba manjša.
Moja izkušnja je taka: jeep grand cherokee 4.7 V8 atmosferc, relacija od kranjske gore do Križevcev (malo naprej od zagreba). Vožnja od kranjske gore po regionalki po omejitvah, do zagreba po avtocesti s 110km/h, od zagreba do križevcev pa spet po regionalki po omejitvah. Lepa normalna vožnja z 2 tone težkim avtom. Povprečna poraba: 8.3l bencina na 100km prevoženih.


Za to porabo v terencu si božal plin, gledal vse možne kazalce, skratka bil si ovira na cesti. Dvomim da obstaja kak 4.7 cherooke log na spritmonitor s tako nizko porabo. Mel sem Pathfinder z v6 3.0 dizel turbo, modern Euro5 motor, pa je bilo dolgoletno povprečje 10.5l/100km.

simonchelo ::

Hja jest sem šel na 3 cilindre, mini dizel. Super avtomobilček. Tudi tresljaji niso problem pa je dizel. Po avtocesti ima sramotno nizko porabo. Tudi po podeželju ni svoh. Pa noro zabaven je za vozit.
ciao

brbr21 ::

Kršim lastno načelo, komentiram avto temo, amapak FCK kakšne pišete... a to je ta opevana zdrava kmečka pamet? Ma ne reče se ji zastonj kmečka.

2x olje, 1x filter. Svašta p rodi.... mmg če že, bi bilo mogoče celo bolje obratno, glede na to kako se večina avtomobilov vozi. Noben ga ne tišči, da bi prekuril olje, zelo velik odstotek delovanja nižje od optimalne temperature (kratke ture), malo dolgih tekočih tur, veliko speljevanj, veliko delovanja na 'štandgasu', ampak ja...
Seveda če imaš filter kje na dnu ta opcija odpade. Resni motorji imajo filter na vrhu. Zakaj že?

Blinder ::

Utk je izjavil:

Ja, to sem tudi jaz napisal, ni problem v treh cilindrih, ampak v celem konceptu teh modernih malih motorčkov, ki so namenjeni šparanju v proizvodnji in da nekako preživijo garancijo. Vse drugo je nepomembno.


dosti bullshita tle
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

starfotr ::

simonchelo je izjavil:

Hja jest sem šel na 3 cilindre, mini dizel. Super avtomobilček. Tudi tresljaji niso problem pa je dizel. Po avtocesti ima sramotno nizko porabo. Tudi po podeželju ni svoh. Pa noro zabaven je za vozit.


Imaš premalo posodo za gorivo in moraš še ven odlivat, ker ti tako malo pokuri, da je v bistvu že lonček kuhaj.

Utk ::

Čemu so pa namenjeni? Nižji porabi? Nope, golf 1,5 ima praktično enako porabo kot 1,0.

starfotr ::

Zmanjšanje stroškov in na drugi strani več servisov in prodanih rezervnih delov. Računica proizvajalca je logično zastavljena v njihov profit.

borut_p ::

starfotr je izjavil:

Zmanjšanje stroškov in na drugi strani več servisov in prodanih rezervnih delov. Računica proizvajalca je logično zastavljena v njihov profit.


Jep, ker EU uredbe nimajo nic s tem

"automakers have steadily been downsizing the engines in their European-market offerings in response to increasingly stringent emissions and fuel economy regulations. These tiny, often turbocharged engines perform admirably in government emissions and efficiency tests."

val46 ::

Utk je izjavil:

Zakaj bi opilki krožili če ne zamenjaš filtra? Se naredi luknja v njem? Se zapolne in gre olje kar mimo?

Dej ne blodi...če ti je 10€ za en filter olja preveč pri servisnem intervalu(se pravi povprečno nekje 1x na leto), pol avto ni zate. Pa ni pomembno al je ta menjava nujna ali ne. Poleg tega praviš da so ti avtiči narejeni sam tko, da zdržijo garancijo pol pa ko jih je*e...ja, ob takem razmišljanju morda res ja. Me prov zanima h kakemu mehaniku hodiš ti delat servise za svojega, ker jaz v tisto delavnico ne stopim nikdar, sigurno. Mi ni jasno kakega "pacienta" od mehanika imaš, da ti še ni dopovedal nujnosti menjave usranega filtra ob menjavi olja. Če ti pa je in še vedno trdiš svoje, pol...no, pol če bi bil jaz ta mehanik, bi te steral u 3PM iz moje delavnice.

WizzardOfOZ ::

ginekk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


A si kdaj vozil avto s 4.0 ali večjim motorjem? Po moje ne, ker drugače nebi trdil da imajo tiste velike mašine tako visoko porabo. Ja so jo imele s frgazerji, z elektroniko lahko tudi to poštimaš, da je poraba manjša.
Moja izkušnja je taka: jeep grand cherokee 4.7 V8 atmosferc, relacija od kranjske gore do Križevcev (malo naprej od zagreba). Vožnja od kranjske gore po regionalki po omejitvah, do zagreba po avtocesti s 110km/h, od zagreba do križevcev pa spet po regionalki po omejitvah. Lepa normalna vožnja z 2 tone težkim avtom. Povprečna poraba: 8.3l bencina na 100km prevoženih.


Za to porabo v terencu si božal plin, gledal vse možne kazalce, skratka bil si ovira na cesti. Dvomim da obstaja kak 4.7 cherooke log na spritmonitor s tako nizko porabo. Mel sem Pathfinder z v6 3.0 dizel turbo, modern Euro5 motor, pa je bilo dolgoletno povprečje 10.5l/100km.


Normalna vožnja, nič gledanja kazalcev. Poraba me sploh ni zanimala med vožnjo. Sem pa na koncu vožnje pogledal, kakšna je bila in me je res presenetilo. Pri 4.7 V8 božaš plin, pa se že premakne. Ma dost konjev in ne rabiš tišat tko kot recimo pri pathfinderju. Pa pathfinder je opeka. Dobesedno opeka na cesti. Nobene aerodinamike, pa požre vse kar mu daš. Pač renaultova mašina.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

borut_p je izjavil:

starfotr je izjavil:

Zmanjšanje stroškov in na drugi strani več servisov in prodanih rezervnih delov. Računica proizvajalca je logično zastavljena v njihov profit.


Jep, ker EU uredbe nimajo nic s tem

"automakers have steadily been downsizing the engines in their European-market offerings in response to increasingly stringent emissions and fuel economy regulations. These tiny, often turbocharged engines perform admirably in government emissions and efficiency tests."

Tako je, nič nimajo s tem.
Golf 1.5 tsi 124 g
Polo 1.0 tsi 119 g

Dokler je imel golf tudi 1.0 na izbiro, je bila razlika še manjša.

Mazda 3 2,0 tudi 124 g.

val46 je izjavil:

Utk je izjavil:

Zakaj bi opilki krožili če ne zamenjaš filtra? Se naredi luknja v njem? Se zapolne in gre olje kar mimo?

Dej ne blodi...če ti je 10€ za en filter olja preveč pri servisnem intervalu(se pravi povprečno nekje 1x na leto), pol avto ni zate. Pa ni pomembno al je ta menjava nujna ali ne. Poleg tega praviš da so ti avtiči narejeni sam tko, da zdržijo garancijo pol pa ko jih je*e...ja, ob takem razmišljanju morda res ja. Me prov zanima h kakemu mehaniku hodiš ti delat servise za svojega, ker jaz v tisto delavnico ne stopim nikdar, sigurno. Mi ni jasno kakega "pacienta" od mehanika imaš, da ti še ni dopovedal nujnosti menjave usranega filtra ob menjavi olja. Če ti pa je in še vedno trdiš svoje, pol...no, pol če bi bil jaz ta mehanik, bi te steral u 3PM iz moje delavnice.

Mehanik dela kar hoče. Jaz mu ne govorim, če naj zamenja filter ali ne. Moj avto je itak v garanciji in se menja, kar pa ne pomeni, da je to res nujno. Za vsako stvar lahko rečeš kaj je 10 evrov, pa 50, pa 30, pa ne vem kolk. Pa to ne pomeni, da je zato potrebno menjat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

val46 je izjavil:

Utk je izjavil:

Zakaj bi opilki krožili če ne zamenjaš filtra? Se naredi luknja v njem? Se zapolne in gre olje kar mimo?

Dej ne blodi...če ti je 10€ za en filter olja preveč pri servisnem intervalu(se pravi povprečno nekje 1x na leto), pol avto ni zate. Pa ni pomembno al je ta menjava nujna ali ne. Poleg tega praviš da so ti avtiči narejeni sam tko, da zdržijo garancijo pol pa ko jih je*e...ja, ob takem razmišljanju morda res ja. Me prov zanima h kakemu mehaniku hodiš ti delat servise za svojega, ker jaz v tisto delavnico ne stopim nikdar, sigurno. Mi ni jasno kakega "pacienta" od mehanika imaš, da ti še ni dopovedal nujnosti menjave usranega filtra ob menjavi olja. Če ti pa je in še vedno trdiš svoje, pol...no, pol če bi bil jaz ta mehanik, bi te steral u 3PM iz moje delavnice.


Nehaj že nakladat. Uradno hodiš na servis na 30k, da ti laufa garancija, na 15k pa samo olje spustiš ven in novega naliješ. Ogromno ljudi to dela. Ker se jim zdi, da je 30k predolg interval tudi za čisto nove avtomobile. Ampak 10€ tukaj, 10€ tam, pa se nabere. In tako pol šparajo.

Jaz na mojem delam recimo servise na 12k km. Pa menjam vse filtre.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

brbr21 je izjavil:

Kršim lastno načelo, komentiram avto temo, amapak FCK kakšne pišete... a to je ta opevana zdrava kmečka pamet? Ma ne reče se ji zastonj kmečka.

2x olje, 1x filter. Svašta p rodi.... mmg če že, bi bilo mogoče celo bolje obratno, glede na to kako se večina avtomobilov vozi. Noben ga ne tišči, da bi prekuril olje, zelo velik odstotek delovanja nižje od optimalne temperature (kratke ture), malo dolgih tekočih tur, veliko speljevanj, veliko delovanja na 'štandgasu', ampak ja...
Seveda če imaš filter kje na dnu ta opcija odpade. Resni motorji imajo filter na vrhu. Zakaj že?


Če imaš filter na vrhu motorja, je tudi predpisano kako se ta filter napolni z oljem preden avto po menjavi prvič vžge. Pa mehaniki to upoštevajo? Jaz še nisem videl mehanika, ki bi pravilno zamenjal filter na zgornji strani motorja in ga potem pravilno prvič po menjavi vžgal. Kar pomeni, da je naredil več škode, kot če bi samo olje spustil in nalil novega. Ampak hej, sej je avto v garanciji, pa se bodo že takrat s tem ukvarjal.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

shark_nm ::

Jaz filter vsakič menjam z oljem nekje na 15k pri 2.0 BMW. Bolj me skrbi kako nekateri vozite požeruhe :) Mater 10.5L pri cjazenju... Pa si nor, v petih letih na benzu prišparam 4500 eur če delam 30k na leto. Lahko vsak teden menjam filter za olje... za hec

ginekk ::

WizzardOfOZ je izjavil:



Normalna vožnja, nič gledanja kazalcev. Poraba me sploh ni zanimala med vožnjo. Sem pa na koncu vožnje pogledal, kakšna je bila in me je res presenetilo. Pri 4.7 V8 božaš plin, pa se že premakne. Ma dost konjev in ne rabiš tišat tko kot recimo pri pathfinderju. Pa pathfinder je opeka. Dobesedno opeka na cesti. Nobene aerodinamike, pa požre vse kar mu daš. Pač renaultova mašina.


Ma kako Pathfinderja V6 terat če ima kar lepo več navora od v8 4.7 iz Cherookija (s tem da je imela prva verzija Cherookija isto konjev celo). Pathfinderja definitivno voziš pri nižjih obratih za isto hitrost. Teža obeh je tam tam, oba prek dveh ton. Aero pa niti pri Jeepu ni kaj posebnega. V8 atmo benz terenec in dobrih 8l porabe sigurno ne gre skupaj, enostavno ne verjamem.

ales85 ::

Comandante je izjavil:

Pije pa na koncu kurc kaj vec, morda liter ali dva.

To ni zanemarljiva razlika in se konkretno pozna v denarnici.

Comandante ::

ales85 je izjavil:

Comandante je izjavil:

Pije pa na koncu kurc kaj vec, morda liter ali dva.

To ni zanemarljiva razlika in se konkretno pozna v denarnici.

Normalen avto dandanes stane 30-50k, brez da se nekaj hudo preseravas. Amortizacija taksnega avta je letno komot 3-4 jurije, zavarovanje 1,5k, servis 400e, gume 400e. Potem pa je dodatnih 300e problem, in je treba dat not podhranjen varcen motor? Da se potem cijazis po svetu?

Ne vem no, zadnjic sem vozil sluzbenega Golfa 1,6 TDi, jajca od avta. Da je not narejen kot 15 let star Clio se razumem, svaba pac spara. Ampak zakaj uporabiti 90 konjski dizel, ki pije isto kot 140 konjski 2.0 TDi in dejansko gre solidno... pa mi je misterij. Voznja taksnega avta je muka.

sandmat ::

Comandante je izjavil:


Ne vem no, zadnjic sem vozil sluzbenega Golfa 1,6 TDi, jajca od avta. Da je not narejen kot 15 let star Clio se razumem, svaba pac spara. Ampak zakaj uporabiti 90 konjski dizel, ki pije isto kot 140 konjski 2.0 TDi in dejansko gre solidno... pa mi je misterij. Voznja taksnega avta je muka.


Ne žalit cliotov, tako slabo in škrto kot VAGi ni bil noben narejen.

WizzardOfOZ ::

ginekk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:



Normalna vožnja, nič gledanja kazalcev. Poraba me sploh ni zanimala med vožnjo. Sem pa na koncu vožnje pogledal, kakšna je bila in me je res presenetilo. Pri 4.7 V8 božaš plin, pa se že premakne. Ma dost konjev in ne rabiš tišat tko kot recimo pri pathfinderju. Pa pathfinder je opeka. Dobesedno opeka na cesti. Nobene aerodinamike, pa požre vse kar mu daš. Pač renaultova mašina.


Ma kako Pathfinderja V6 terat če ima kar lepo več navora od v8 4.7 iz Cherookija (s tem da je imela prva verzija Cherookija isto konjev celo). Pathfinderja definitivno voziš pri nižjih obratih za isto hitrost. Teža obeh je tam tam, oba prek dveh ton. Aero pa niti pri Jeepu ni kaj posebnega. V8 atmo benz terenec in dobrih 8l porabe sigurno ne gre skupaj, enostavno ne verjamem.


pathfinder 3.0 V6 bo pa kar za 450kg težji. Grand cherokee 4.7 V8 ima 1837kg. pathfinder pa 2285kg.
Samo za primerjavo, sedanji 1.6 mlinček ima 1530kg.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

starfotr ::

Comandante je izjavil:

ales85 je izjavil:

Comandante je izjavil:

Pije pa na koncu kurc kaj vec, morda liter ali dva.

To ni zanemarljiva razlika in se konkretno pozna v denarnici.

Normalen avto dandanes stane 30-50k, brez da se nekaj hudo preseravas. Amortizacija taksnega avta je letno komot 3-4 jurije, zavarovanje 1,5k, servis 400e, gume 400e. Potem pa je dodatnih 300e problem, in je treba dat not podhranjen varcen motor? Da se potem cijazis po svetu?

Ne vem no, zadnjic sem vozil sluzbenega Golfa 1,6 TDi, jajca od avta. Da je not narejen kot 15 let star Clio se razumem, svaba pac spara. Ampak zakaj uporabiti 90 konjski dizel, ki pije isto kot 140 konjski 2.0 TDi in dejansko gre solidno... pa mi je misterij. Voznja taksnega avta je muka.


Moraš vedet, da socialci danes kupijo predober in predrag avto na kredit ali lizing.

Zato jih potem vse finančno boli. Od gum (imajo ene gume celo leto ali pa kake nizkocenovne), servisov (vozijo na 30 tisoč km na uradni servis, ker se po ljudski modrosti bojijo izgube garancije), agent jim zrihta zavarovanje vsega. In ker ga poznajo, jim da 60 % popusta na bajto, avto, psa ipd.

V diskontih kupujejo najcenejši možen šrot za sebe. In hvalijo kakovost ki jo dobijo za to ceno.

In največ jim pomeni, če njihov avto pije 2 l na 100 km. Ker to je pa res zelo dobra investicija.

Ne glede na to, da bodo pucali dpf, menjali egr, ipd. Ker se s tem vozilom peljejo 3 km do sihta in nazaj.

kajtimara ::

Sami menjate olje!
Ga dvignete ali odpeljete h kakšnem bolj opremljenem?

ales85 ::

starfotr je izjavil:

Comandante je izjavil:

ales85 je izjavil:

Comandante je izjavil:

Pije pa na koncu kurc kaj vec, morda liter ali dva.

To ni zanemarljiva razlika in se konkretno pozna v denarnici.

Normalen avto dandanes stane 30-50k, brez da se nekaj hudo preseravas. Amortizacija taksnega avta je letno komot 3-4 jurije, zavarovanje 1,5k, servis 400e, gume 400e. Potem pa je dodatnih 300e problem, in je treba dat not podhranjen varcen motor? Da se potem cijazis po svetu?

Ne vem no, zadnjic sem vozil sluzbenega Golfa 1,6 TDi, jajca od avta. Da je not narejen kot 15 let star Clio se razumem, svaba pac spara. Ampak zakaj uporabiti 90 konjski dizel, ki pije isto kot 140 konjski 2.0 TDi in dejansko gre solidno... pa mi je misterij. Voznja taksnega avta je muka.


Moraš vedet, da socialci danes kupijo predober in predrag avto na kredit ali lizing.

Zato jih potem vse finančno boli. Od gum (imajo ene gume celo leto ali pa kake nizkocenovne), servisov (vozijo na 30 tisoč km na uradni servis, ker se po ljudski modrosti bojijo izgube garancije), agent jim zrihta zavarovanje vsega. In ker ga poznajo, jim da 60 % popusta na bajto, avto, psa ipd.

V diskontih kupujejo najcenejši možen šrot za sebe. In hvalijo kakovost ki jo dobijo za to ceno.

In največ jim pomeni, če njihov avto pije 2 l na 100 km. Ker to je pa res zelo dobra investicija.

Ne glede na to, da bodo pucali dpf, menjali egr, ipd. Ker se s tem vozilom peljejo 3 km do sihta in nazaj.

Ja, ti si pameten in nas vse poznaš ter točno veš, kdo je socialc in kdo ne. Ampak dejstvo je, da liter ali dva višja poraba ni "kurc kaj več" ampak je bistveno višja. Tudi če se ne gre za ceno, pa se porabi bistveno več nafte zaradi tega.

In na koncu zakaj? Samo zato, ker si ti pameten in si ti rekel, da takšni motorji ne morejo v redu delati?

starfotr ::

Dokler se bomo po 1 vozili v avtih, je nafte več kot dovolj in je zelo poceni. Nikogar ne briga poraba in ekologija.

Comandante ::

starfotr je izjavil:

Dokler se bomo po 1 vozili v avtih, je nafte več kot dovolj in je zelo poceni. Nikogar ne briga poraba in ekologija.

Jup. Neprijetna resnica ;)

Bencin je, upostevaje inflacijo in kupno moc, vedno cenejsi. Tudi ni potrebe, da se delamo zelene, medtem ko Kitajci gradijo nove termoelektrarne in se razni Bezosi vozijo okoli s 150 metrskimi jahtami. Lepo vas prosim.

3 cilindrski motorji so sicer OK za motocikle. Yamaha ima posrecenega 900 kubicnega z 120 konji (CP3), dobro vlece na nizkih obratih in na visokih. Posrecena kombinacija 2- in 4- valjne karakteristike. 4- valjni znajo biti leni v spodnji polovici obratov, dvovaljnim pa vcasih zmanjka top end. Tale ima vse, zelo prijetno za vozit.
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7120999 (6398) jest10

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624115431 (94746) gddr85
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446108953 (67835) Berserker
»

3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
34371096 (59947) tomaz-
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743197970 (162983) Spajky

Več podobnih tem