Forum » Na cesti » Dizel apokalipsa na vidiku
Dizel apokalipsa na vidiku
Gambino ::
A ni cela Slovenija v bližini lastnega doma? A lahko še kak bolj idiotski predlog podaš?
Niti ne, glede na to da nekateri dobivajo za prevozne stroške toliko kot nekateri celomesečno plačo. Dejstvo je, da bi se moral to spremenit in ne da se vse fura v mesta.
Dejstvo je, da bi morali v Sloveniji ukinit stroške prevoza in naj se ljudje zaposlijo v bližini svojih domov, ne da smradijo s svojimi traktorji po mestih. Če pa se že vozijo v mesta potem naj plačajo ekološko takso!
Dejmo kar ceste podret. Kar pridelaš, to lahko poješ, kar izdelaš, to lahko uporabiš in oblečeš.
/sarcasm
Da seveda, kmetje naj ostanejo na vaseh in naj ne hodijo v mesta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gambino ()
MH0 ::
A ni cela Slovenija v bližini lastnega doma? A lahko še kak bolj idiotski predlog podaš?
Niti ne, glede na to da nekateri dobivajo za prevozne stroške toliko kot nekateri celomesečno plačo. Dejstvo je, da bi se moral to spremenit in ne da se vse fura v mesta.
Jap uzakonjene stroške prevoza na delo je treba ukiniti. Sicer iz drugih razlogov a vseeno. :-)
m0LN4r ::
Niti ne, glede na to da nekateri dobivajo za prevozne stroške toliko kot nekateri celomesečno plačo. Dejstvo je, da bi se moral to spremenit in ne da se vse fura v mesta.
Ja ampak 99% te poti ne opravi v mestu. Ce ima od vasi do mesta 99km ima v mestu samo se 1km za zvozit. Medtem pa mescan po mestu naredi gladko 10-20km.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
zmaugy ::
A ni cela Slovenija v bližini lastnega doma? A lahko še kak bolj idiotski predlog podaš?
Niti ne, glede na to da nekateri dobivajo za prevozne stroške toliko kot nekateri celomesečno plačo. Dejstvo je, da bi se moral to spremenit in ne da se vse fura v mesta.
Dejstvo je, da bi morali v Sloveniji ukinit stroške prevoza in naj se ljudje zaposlijo v bližini svojih domov, ne da smradijo s svojimi traktorji po mestih. Če pa se že vozijo v mesta potem naj plačajo ekološko takso!
Dejmo kar ceste podret. Kar pridelaš, to lahko poješ, kar izdelaš, to lahko uporabiš in oblečeš.
/sarcasm
Da seveda, kmetje naj ostanejo na vaseh in naj ne hodijo v mesta.
In meščani naj jejo golobe in podgane.
Wrop ::
Plača naj se taksa za v mesto. Plača naj se taksa iz mesta. Deal? Po narejenem kilometru kakopak. Pa na Krvavec naj mestne srajce gredo smučat z javnim prevozom. Na morje isto.
MH0 ::
Taksa za uporabo avtomobila na nekem področju ni nujno slaba ideja. Ampak ne sme biti izjem. Ne za taksi, ne za stanovalce, ne za dostavo in še najmanj za javni prevoz.
D3m ::
Dejstvo je, da bi morali v Sloveniji ukinit stroške prevoza in naj se ljudje zaposlijo v bližini svojih domov, ne da smradijo s svojimi traktorji po mestih. Če pa se že vozijo v mesta potem naj plačajo ekološko takso!
Se strinjam. V zameno naj dvignejo neto izplačilo za 200 eur.
|HP EliteBook|R5 6650U|
MH0 ::
Dejstvo je, da bi morali v Sloveniji ukinit stroške prevoza in naj se ljudje zaposlijo v bližini svojih domov, ne da smradijo s svojimi traktorji po mestih. Če pa se že vozijo v mesta potem naj plačajo ekološko takso!
Se strinjam. V zameno naj dvignejo neto izplačilo za 200 eur.
Plača po ukazu ali kaj?
m0LN4r ::
Kaj pa ce delas in zivis v mestu, nato pa se preselis na lepse na vas ?
Boste rekli, da se noben ni naredil tega?
Boste rekli, da se noben ni naredil tega?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
Nič takega.
Samo vožnja v center mesta naj postane luksuz...
Eko taksa, draga parkirišča, poceni javni prevoz.
To, kar planirajo nemška mesta...
Se ljudje hitro navadijo, ko jih udariš po žepu...
Samo vožnja v center mesta naj postane luksuz...
Eko taksa, draga parkirišča, poceni javni prevoz.
To, kar planirajo nemška mesta...
Se ljudje hitro navadijo, ko jih udariš po žepu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Mato989 ::
Kaj pa ce delas in zivis v mestu, nato pa se preselis na lepse na vas ?
Boste rekli, da se noben ni naredil tega?
Seveda je že kdo naredil, ampak Slovenija to spodbuja s tem ko je uzakonila potne stroške... Kaj je rešitev? Potne stroške ukinit in dvignit minimalca za cca 130€ neto... tako bi tisti ki živimo v mestih in imamo peš do šihta prihranili več kot oni na podeželju... zdaj so podeželski ljudje dvojno priviligirani in imajo 1 minus... in sicer
+ cenejša nepremičnina
+ prevozni stroški dodatno plačani
- čas porabljen za prevoz
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
videc ::
Preseli se na kmete ali postani kmet. Sami plusi.Kaj pa ce delas in zivis v mestu, nato pa se preselis na lepse na vas ?
Boste rekli, da se noben ni naredil tega?
Seveda je že kdo naredil, ampak Slovenija to spodbuja s tem ko je uzakonila potne stroške... Kaj je rešitev? Potne stroške ukinit in dvignit minimalca za cca 130€ neto... tako bi tisti ki živimo v mestih in imamo peš do šihta prihranili več kot oni na podeželju... zdaj so podeželski ljudje dvojno priviligirani in imajo 1 minus... in sicer
+ cenejša nepremičnina
+ prevozni stroški dodatno plačani
- čas porabljen za prevoz
Mato989 ::
Preseli se na kmete ali postani kmet. Sami plusi.Kaj pa ce delas in zivis v mestu, nato pa se preselis na lepse na vas ?
Boste rekli, da se noben ni naredil tega?
Seveda je že kdo naredil, ampak Slovenija to spodbuja s tem ko je uzakonila potne stroške... Kaj je rešitev? Potne stroške ukinit in dvignit minimalca za cca 130€ neto... tako bi tisti ki živimo v mestih in imamo peš do šihta prihranili več kot oni na podeželju... zdaj so podeželski ljudje dvojno priviligirani in imajo 1 minus... in sicer
+ cenejša nepremičnina
+ prevozni stroški dodatno plačani
- čas porabljen za prevoz
Kje vidiš ti same pluse? Sem to napisal? Govorim relacija šiht - podeželje ali šiht - mesto!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
m0LN4r ::
Ce bi se vsi slovenci preselili v LJ v bloke, nam bi bilo tam zelo lustno skupaj se guzvat.
Lepo bi blo videt dvomiljonsko betonsko dzunglo v kotlini. V penziji pa gres na vas dihat svez zrak in uzivat mir.
Nov zivljenski cilj, preselit se v mesto iz mirne in ciste vasi v betonsko dzunglo.
Kaj bomo pa z tistimi, ki se vozijo iz enga mesta v drugega?
Lepo bi blo videt dvomiljonsko betonsko dzunglo v kotlini. V penziji pa gres na vas dihat svez zrak in uzivat mir.
Nov zivljenski cilj, preselit se v mesto iz mirne in ciste vasi v betonsko dzunglo.
+ cenejša nepremičnina
+ prevozni stroški dodatno plačani
- čas porabljen za prevoz
Kaj bomo pa z tistimi, ki se vozijo iz enga mesta v drugega?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
MH0 ::
Invictus ::
Potni stroški povzročajo centralizacijo podjetij in storitev ter cel kup dnevnih migracij.
Primer za to so Mariborčani/Celjani/Koprčani, ki se dnevno vozijo v Ljubljano. Razlog je predvsem eden:
Ker plačujejo kilometrino za pot v službo (18 centov/km) se marsikomu splača kupit poceni dizla in se dnevno fijakat gor in dol. Maribor - Ljubljana je 127 km, za kar dobiš skoraj 23 EUR. Dnevno 46 EUR. Za 3 ure vožnje. Skupaj z enim poceni avtom je to boljša urna postavka, kot jo marsikdo dobi v službi. 15 EUR/uro marsikdo ne dobi... Zato je to tak lep, neobdavčen dohodek za familijo.
Država bi morala potne stroške ukiniti, priznati pa nek Pendenpauschal v vrednost do 50 EUR/mesec.
To bi tudi malo spodbudilo periferijo, da se tam odpirajo delovna mesta ali pa uvede remote delo.
Primer za to so Mariborčani/Celjani/Koprčani, ki se dnevno vozijo v Ljubljano. Razlog je predvsem eden:
Ker plačujejo kilometrino za pot v službo (18 centov/km) se marsikomu splača kupit poceni dizla in se dnevno fijakat gor in dol. Maribor - Ljubljana je 127 km, za kar dobiš skoraj 23 EUR. Dnevno 46 EUR. Za 3 ure vožnje. Skupaj z enim poceni avtom je to boljša urna postavka, kot jo marsikdo dobi v službi. 15 EUR/uro marsikdo ne dobi... Zato je to tak lep, neobdavčen dohodek za familijo.
Država bi morala potne stroške ukiniti, priznati pa nek Pendenpauschal v vrednost do 50 EUR/mesec.
To bi tudi malo spodbudilo periferijo, da se tam odpirajo delovna mesta ali pa uvede remote delo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Mato989 ::
Potni stroški povzročajo centralizacijo podjetij in storitev ter cel kup dnevnih migracij.
Primer za to so Mariborčani/Celjani/Koprčani, ki se dnevno vozijo v Ljubljano. Razlog je predvsem eden:
Ker plačujejo kilometrino za pot v službo (18 centov/km) se marsikomu splača kupit poceni dizla in se dnevno fijakat gor in dol. Maribor - Ljubljana je 127 km, za kar dobiš skoraj 23 EUR. Dnevno 46 EUR. Za 3 ure vožnje. Skupaj z enim poceni avtom je to boljša urna postavka, kot jo marsikdo dobi v službi. 15 EUR/uro marsikdo ne dobi... Zato je to tak lep, neobdavčen dohodek za familijo.
Država bi morala potne stroške ukiniti, priznati pa nek Pendenpauschal v vrednost do 50 EUR/mesec.
To bi tudi malo spodbudilo periferijo, da se tam odpirajo delovna mesta ali pa uvede remote delo.
Zakaj se ne bi ukinlo potnih in enostavno dvignilo minimalca za 70€ NETO ali pa 100€... potem bi itak folk ki zdaj dobiva 800-1.000€ NETO se zbunil in nehal hodit na šiht ali iskal drugje ker se mu ne bi splačalo...
ti pavšali so vedno slabi... Raje višji NETO kot 30 olajšav, pavšalov itd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
SmotaniJanez ::
Potni stroški povzročajo centralizacijo podjetij in storitev ter cel kup dnevnih migracij.
Primer za to so Mariborčani/Celjani/Koprčani, ki se dnevno vozijo v Ljubljano. Razlog je predvsem eden:
Ker plačujejo kilometrino za pot v službo (18 centov/km) se marsikomu splača kupit poceni dizla in se dnevno fijakat gor in dol. Maribor - Ljubljana je 127 km, za kar dobiš skoraj 23 EUR. Dnevno 46 EUR. Za 3 ure vožnje. Skupaj z enim poceni avtom je to boljša urna postavka, kot jo marsikdo dobi v službi. 15 EUR/uro marsikdo ne dobi... Zato je to tak lep, neobdavčen dohodek za familijo.
Država bi morala potne stroške ukiniti, priznati pa nek Pendenpauschal v vrednost do 50 EUR/mesec.
To bi tudi malo spodbudilo periferijo, da se tam odpirajo delovna mesta ali pa uvede remote delo.
Zdej je tko, jaz bi če bi bil v takem položaju se poskušal šlepat še na prevozi org.
Tko da bi še mal postrgal skledo. Ane, kva češ.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SmotaniJanez ()
zmaugy ::
Potni stroški povzročajo centralizacijo podjetij in storitev ter cel kup dnevnih migracij.
Primer za to so Mariborčani/Celjani/Koprčani, ki se dnevno vozijo v Ljubljano. Razlog je predvsem eden:
Ker plačujejo kilometrino za pot v službo (18 centov/km) se marsikomu splača kupit poceni dizla in se dnevno fijakat gor in dol. Maribor - Ljubljana je 127 km, za kar dobiš skoraj 23 EUR. Dnevno 46 EUR. Za 3 ure vožnje. Skupaj z enim poceni avtom je to boljša urna postavka, kot jo marsikdo dobi v službi. 15 EUR/uro marsikdo ne dobi... Zato je to tak lep, neobdavčen dohodek za familijo.
Država bi morala potne stroške ukiniti, priznati pa nek Pendenpauschal v vrednost do 50 EUR/mesec.
To bi tudi malo spodbudilo periferijo, da se tam odpirajo delovna mesta ali pa uvede remote delo.
Vidiš, to je pa science fiction v Slovenistanu. Pravi delouc mora bit na delovnem mestu u fabrik...ups...v pisarni, da ga lahko nadrejeni nadzoruje, nad njim izvaja mobbing, ga spolno nadleguje itd. Plus zamisli si, kaj bi z vsemi nepremičninami, ki so vir zaslužka Ljubljančanov in z restavracijami, lokali, burekshopi itd. To bi bila katastrofa, v Ljubljani bi imeli spet lakoto. V praznih sweatofficih bi se preganjale miši in bi bil prepih. Živeti v Ljubljani sploh ne bi več imelo prednosti, ki se dajo vnovčiti z oddajo nepremičnin.
Remote delo je preveč ekonomično za Slovenistan, preveč parazitov bi ob tem propadlo.
MH0 ::
SmotaniJanez je izjavil:
Potni stroški povzročajo centralizacijo podjetij in storitev ter cel kup dnevnih migracij.
Primer za to so Mariborčani/Celjani/Koprčani, ki se dnevno vozijo v Ljubljano. Razlog je predvsem eden:
Ker plačujejo kilometrino za pot v službo (18 centov/km) se marsikomu splača kupit poceni dizla in se dnevno fijakat gor in dol. Maribor - Ljubljana je 127 km, za kar dobiš skoraj 23 EUR. Dnevno 46 EUR. Za 3 ure vožnje. Skupaj z enim poceni avtom je to boljša urna postavka, kot jo marsikdo dobi v službi. 15 EUR/uro marsikdo ne dobi... Zato je to tak lep, neobdavčen dohodek za familijo.
Država bi morala potne stroške ukiniti, priznati pa nek Pendenpauschal v vrednost do 50 EUR/mesec.
To bi tudi malo spodbudilo periferijo, da se tam odpirajo delovna mesta ali pa uvede remote delo.
Zdej je tko, jaz bi če bi bil v takem položaju se poskušal šlepat še na prevozi org.
Tko da bi še mal postrgal skledo. Ane, kva češ.
A ti misliš, da se vozijo vsak s svojim avtom?
SmotaniJanez ::
SmotaniJanez je izjavil:
Potni stroški povzročajo centralizacijo podjetij in storitev ter cel kup dnevnih migracij.
Primer za to so Mariborčani/Celjani/Koprčani, ki se dnevno vozijo v Ljubljano. Razlog je predvsem eden:
Ker plačujejo kilometrino za pot v službo (18 centov/km) se marsikomu splača kupit poceni dizla in se dnevno fijakat gor in dol. Maribor - Ljubljana je 127 km, za kar dobiš skoraj 23 EUR. Dnevno 46 EUR. Za 3 ure vožnje. Skupaj z enim poceni avtom je to boljša urna postavka, kot jo marsikdo dobi v službi. 15 EUR/uro marsikdo ne dobi... Zato je to tak lep, neobdavčen dohodek za familijo.
Država bi morala potne stroške ukiniti, priznati pa nek Pendenpauschal v vrednost do 50 EUR/mesec.
To bi tudi malo spodbudilo periferijo, da se tam odpirajo delovna mesta ali pa uvede remote delo.
Zdej je tko, jaz bi če bi bil v takem položaju se poskušal šlepat še na prevozi org.
Tko da bi še mal postrgal skledo. Ane, kva češ.
A ti misliš, da se vozijo vsak s svojim avtom?
Ti ne vem, če pa vsak dan poberejo še 3 ali 4 osebe in peljejo taj pa sem, je to dodatnih 30-40 ojrov. Ane, kva se ti zdi. Slabo?.
Tito je reku, snadži se.
Sam to je teorija ane, praksa je ponavad drgač.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SmotaniJanez ()
D3m ::
Potni stroški povzročajo centralizacijo podjetij in storitev ter cel kup dnevnih migracij.
Primer za to so Mariborčani/Celjani/Koprčani, ki se dnevno vozijo v Ljubljano. Razlog je predvsem eden:
Ker plačujejo kilometrino za pot v službo (18 centov/km) se marsikomu splača kupit poceni dizla in se dnevno fijakat gor in dol. Maribor - Ljubljana je 127 km, za kar dobiš skoraj 23 EUR. Dnevno 46 EUR. Za 3 ure vožnje. Skupaj z enim poceni avtom je to boljša urna postavka, kot jo marsikdo dobi v službi. 15 EUR/uro marsikdo ne dobi... Zato je to tak lep, neobdavčen dohodek za familijo.
Država bi morala potne stroške ukiniti, priznati pa nek Pendenpauschal v vrednost do 50 EUR/mesec.
To bi tudi malo spodbudilo periferijo, da se tam odpirajo delovna mesta ali pa uvede remote delo.
Zakaj se ne bi ukinlo potnih in enostavno dvignilo minimalca za 70€ NETO ali pa 100€... potem bi itak folk ki zdaj dobiva 800-1.000€ NETO se zbunil in nehal hodit na šiht ali iskal drugje ker se mu ne bi splačalo...
ti pavšali so vedno slabi... Raje višji NETO kot 30 olajšav, pavšalov itd...
Za moje področje dela premalo.
300€ vsaj....zame.
|HP EliteBook|R5 6650U|
m0LN4r ::
Strogo preseljevanje iz vasi v mesto, bi vam tudi posteno dvignila cene najemnin in stanovanj,
infrastruktura javnega prevoza je pa katastrofalna, ce bi se to zacelo dogajat v vecjem merilu.
infrastruktura javnega prevoza je pa katastrofalna, ce bi se to zacelo dogajat v vecjem merilu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
otago ::
Remote delo 1dan/teden ali 2dni/mesec bi zmanjsalo emisije. Kjer je merljivo delo, ne bi bilo problema. Za ta dan se tudi recimo ne bi izplacali potni stroski. Manj guzve na cesti, ljudje bi tisti dan pokoristili, da si skocili na UE, ZZZS, FURS..ne bi rabili jemati dopusta... win win za skoraj vse.
Ampak kaj, ko javni upravi, privatne firme zaposlenim ne zaupajo... se morajo stemplat. Kaj, ko vec goriva se proda, vec davka in trosarin se nabere v drzavnem proracunu.
Sam imam banalni primer, zivim v mestu, vozim se na delo na podezelje. Na podezelju se pa oddajajo le hise, oz. 2,3+sobna stanovanja. Sploh ni malih stanovanj. Ze tako je problem najt garsonjero v nemskih mestih za normalen denar. Ce uvedejo se kaksno davscino, vstop v mesto itd.., dam odpoved. Ze tako, te oberejo na vsakem vogalu.
V Sloveniji pa bi komot zmanjsali potne stroske. Predlog: pol dobis zdaj, polovica se lahko uveljavlja kot davcna olajsava (dokazljivo z racuni). Naenkrat bi precej ljudi v javni upravi v LJ si poiskalo sluzbo blizje.
Javni promet tudi ni koncna resitev. Danes imajo npr. v Münchnu cel fiasko s javnim prevozom... In ce ste uporabljali S/Ubahn v konicah veste, da ce prav furajo vlaki na 2min... je premajhna kapaciteta. Bognedaj, da se jim ponovi iztirjenje vlaka (v Münchnu kaksne 4 mesece nazaj), ko so imeli regionalni vlaki cel mesec zamudo, posledicno je cel MVV bil v frki in je vse stalo.
Ampak kaj, ko javni upravi, privatne firme zaposlenim ne zaupajo... se morajo stemplat. Kaj, ko vec goriva se proda, vec davka in trosarin se nabere v drzavnem proracunu.
Sam imam banalni primer, zivim v mestu, vozim se na delo na podezelje. Na podezelju se pa oddajajo le hise, oz. 2,3+sobna stanovanja. Sploh ni malih stanovanj. Ze tako je problem najt garsonjero v nemskih mestih za normalen denar. Ce uvedejo se kaksno davscino, vstop v mesto itd.., dam odpoved. Ze tako, te oberejo na vsakem vogalu.
V Sloveniji pa bi komot zmanjsali potne stroske. Predlog: pol dobis zdaj, polovica se lahko uveljavlja kot davcna olajsava (dokazljivo z racuni). Naenkrat bi precej ljudi v javni upravi v LJ si poiskalo sluzbo blizje.
Javni promet tudi ni koncna resitev. Danes imajo npr. v Münchnu cel fiasko s javnim prevozom... In ce ste uporabljali S/Ubahn v konicah veste, da ce prav furajo vlaki na 2min... je premajhna kapaciteta. Bognedaj, da se jim ponovi iztirjenje vlaka (v Münchnu kaksne 4 mesece nazaj), ko so imeli regionalni vlaki cel mesec zamudo, posledicno je cel MVV bil v frki in je vse stalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
m0LN4r ::
Remote delo 1dan/teden ali 2dni/mesec bi zmanjsalo emisije.
Ucitelji prakticirajo to ze vrsto let. 5-6 ur v soli ostalo doma
Javni promet tudi ni koncna resitev. Danes imajo npr. v Münchnu cel fiasko s javnim prevozom... In ce ste uporabljali S/Ubahn v konicah veste, da ce prav furajo vlaki na 2min... je premajhna kapaciteta. Bognedaj, da se jim ponovi iztirjenje vlaka (v Münchnu kaksne 4 mesece nazaj), ko so imeli regionalni vlaki cel mesec zamudo, posledicno je cel MVV bil v frki in je vse stalo.
Ravno to hocem izpostavit, nemci ne zmorejo, kaj sele LJ kjer bi se kr nenadoma povecalo stevilo prebivalcev in potnikov v javnem prometu. Ze trenutni javni promet je bolj za silo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
3p ::
Ravno to hocem izpostavit, nemci ne zmorejo, kaj sele LJ kjer bi se kr nenadoma povecalo stevilo prebivalcev in potnikov v javnem prometu. Ze trenutni javni promet je bolj za silo.
A dnevni migranti pa niso potniki v javnem prometu? Oziroma na cesti, 1 po 1 v svojem plehu. In kaj naredi več gužbe? 40 ljudi v enem avtobusu ali 40 dizlov?
Za privatni sektor je zadeva sicer precej nepomembna. Če pride programer Janez z idejo, da se bo vozil iz Murske v Ljubljano, bo komot dobil plačan prevoz, delodajalec si bo pač izračunal, koliko ga v celoti Janez vsak mesec stane, in če bo Janica, ki se ne vozi v celoti cenejša (predpostavimo isto učinkovitost), se Janezu ali ne bo potrebno voziti ali pa bo dobil nižji neto za svoje delo.
Seveda pa Janica iz Ljubljane zaradi višjih stroškov bivanja pričakuje v Ljubljani višjo plačo, kot Janez v lokalni firmi v Murski.
Možnost, da janez dela remote, se očitno ni ravno izkazala in jo podjetja omejujejo / ukinjajo. (https://www.theatlantic.com/magazine/ar...
Tu se zadeve na koncu pač nekako poravnajo (alias nevidna roka trga tu kar deluje).
V javnem sektorju seveda ni tako. Tu se prevažanje enostavno splača.
Plača učitelja v Ljubljani je enaka plači učitelja v Murski. Učitelj, ki v Ljubljani stanuje plačuje višje stroške bivanja, tisti, ki se vozi iz Hrastnika v Ljubljano pa ima te stroške nižje, za prevažanje je plačan, če se vozi še s kom, pa še boljše. Tisti v Murski še vedno z enako plačo shaja boljše. V bistvu je učitelj, ki uči in stanju v Ljubljani, butl.
Da zaključim to nakladanje...
Je komu jasno, kak je sploh smisel te politike plačevanja prevozov (vsaj v teoriji)? Je to neki ostanek iz socialistične pradavnine, kjer je bilo, predvidevam, bivanje povsod podobno poceni?
Mato989 ::
Da zaključim to nakladanje...
Je komu jasno, kak je sploh smisel te politike plačevanja prevozov (vsaj v teoriji)? Je to neki ostanek iz socialistične pradavnine, kjer je bilo, predvidevam, bivanje povsod podobno poceni?
Ti bom jaz povedal, to je način kako neobdavčeno dajat višje plače... Ker pač vlade niso imele jajc da bi uredile plačno področje se krpa skozi regres za malico in prevoz!!! Ker je NEOBDAVČENO!
Kot pravim, NETO minimalec bi moral biti 800€-850€ in ukinitev prevoza in malice... Ali še bolje, minimalna urna postavka v Sloveniji bi morala biti tam okol 4,8€ NETO... in to je to... to znese cca 845€ za 176urni delovnik... tako bi lažje prišel do kreditov, in bolj transparentno bi bilo.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
roCkY ::
Takoj zamnjat stari dizel mlinček za konkreten bencin voz. Pa bomo v trendu. Važno da bomo zmetali 100+ % več za trošarine državi.
Heavy ::
Avtobusi. Nekdo, ki živi znotraj Ljubljane res lahko koristi kolesa ali avtobus. Zunanjim je pa neuporaben naprej od centra in ti tvorijo večino pleha na cestah.Če dnevno hodiš delati iz Logatca (katero je napol spalno naselje za Ljubljano, tako kot Vrhnika) v BTC, boš z avtom 2x hitreje prišel na cilj, kljub gneči v jutranji konici.
Če se hoče zmanjšati gnečo in onesnaženje naj se prvo javni prevoz porihta. Ampak bolj pomemben je štadion, da pride Ceca 3x letno pjevat.
Če se hoče zmanjšati gnečo in onesnaženje naj se prvo javni prevoz porihta. Ampak bolj pomemben je štadion, da pride Ceca 3x letno pjevat.
#TeamFelix
Heavy ::
Zakaj ni delovnih mest na Vrhniki in v Logatcu?
Tega nisem rekel. Izpostavil sem neefektivnost prog mestnega prometa z primerom.
#TeamFelix
Invictus ::
Zakaj ni delovnih mest na Vrhniki in v Logatcu?
Ker se ne bo nihče tja vozil v službo.
Čeprav bi se marsikomu bolj splačalo... Predvsem časovno...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
feryz ::
m0LN4r ::
Predmestje in ozji krog do centra vam dela v LJ guzvo, ne pa tisti trije iz Murske, ki sparkirajo v garazi ali kakem shopping centru.
Lahko pa vse sluzbe preusmeris v predmestje, pa se bojo tisti iz centra vozili spet ven.
Lahko pa vse sluzbe preusmeris v predmestje, pa se bojo tisti iz centra vozili spet ven.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
35% sluzb mogoce, ampak to ni 35% delavcev.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
K0l1br1 ::
vostok_1 ::
Za P&R predvidevam, da še niste slišali?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
DiDo ::
Potni stroški povzročajo centralizacijo podjetij in storitev ter cel kup dnevnih migracij.
Primer za to so Mariborčani/Celjani/Koprčani, ki se dnevno vozijo v Ljubljano. Razlog je predvsem eden:
Ker plačujejo kilometrino za pot v službo (18 centov/km) se marsikomu splača kupit poceni dizla in se dnevno fijakat gor in dol. Maribor - Ljubljana je 127 km, za kar dobiš skoraj 23 EUR. Dnevno 46 EUR. Za 3 ure vožnje. Skupaj z enim poceni avtom je to boljša urna postavka, kot jo marsikdo dobi v službi. 15 EUR/uro marsikdo ne dobi... Zato je to tak lep, neobdavčen dohodek za familijo.
Država bi morala potne stroške ukiniti, priznati pa nek Pendenpauschal v vrednost do 50 EUR/mesec.
To bi tudi malo spodbudilo periferijo, da se tam odpirajo delovna mesta ali pa uvede remote delo.
O.K., lahko če se boste žabari decentralizirali... za zacetek vrnite v Maribor sedez Informatike, AMISa, Telemacha,... ipd. Pa razne direktorate, agencije in podobne jajce malo raztalajte po celi Sloveniji...
otago ::
Velik korak k decentralizaciji oz. k zmanjsanju emisij bi ze bilo, ce bi prestavili kaksno od ministrstev izven Ljubljane. Ce je na vsakem ministrstvu 40% zaposlenih iz MS, MB,CE..se eno od ministrstev prestavi recimo v MB, manj onesnazevanja v LJ. Kdor je v LJ, bi pa ze nasel drugo sluzbo v LJ(JU). Korigiral se bi tudi trg najemniskih stanovanj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
harvey ::
Velik korak k decentralizaciji oz. k zmanjsanju emisij bi ze bilo, ce bi prestavili kaksno od ministrstev izven Ljubljane. Ce je na vsakem ministrstvu 40% zaposlenih iz MS, MB,CE..se eno od ministrstev prestavi recimo v MB, manj onesnazevanja v LJ. Kdor je v LJ, bi pa ze nasel drugo sluzbo v LJ(JU). Korigiral se bi tudi trg najemniskih stanovanj.
To je en ukrep - skladen regionalni razvoj, drugi, še pomembnejši, pa je splošen odgovor na mobilnost - skratka manj avtomobilov (modeli najema, deljenja/skupne rabe avtomobilov, etc), več javnega prevoza - boljša mreža (vlak, avtobus, uskladitev voznih redov, enotne karte za relacije..) na kar se je v zadnjih letih povsem pozabilo. Samo, če se pogleda avtobusno postajo glavnega mesta je odgovor na dlani...
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
otago ::
Kakor je harvey napisal. OBB, DB imata vsaj zaenkrat politiko zastonjskih parkirisc okrog zelezniskih postaj. Ce bi imeli vlak MB-LJ 1h 15min, cena parkinga v ceni vozovnice... bi ljudje presaltali na javni prevoz. Danes porabis na voznji razdalja MB-LJ 1h 15-30min, izgubis se vsaj 10-20min da prides z obvoznice do delovnega mesta, se 5-10min za iskanje parkinga.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
m0LN4r ::
Vseeno je ali se bodo vozili iz centra ven, ali pa od zunaj do roba centra.
Noben minister, pisarniski delavec v JU, vecina uciteljev, ki se je navadila luksusa z dobrim avtom, ne bo sel na bus ali kolo. Pa kaj je z vami.
Stemi ukrepi boste prisilili samo nizji sloj, da se nabase na vlake in buse. Ko pa treba se fasungo nabavt in otroke pobrat iz vrtcev in sol, pa jih naj z kolesom vozi naokoli ane. Celo zdaj pozimi, v dezju je to super.
Prvo kot prvo ni vse idealno. Recimo otroke moras prit v vrtec iskat do dolocene ure, z busom so take casovne stiske tezko izvedljive.
Pac, treba je najprej narediti javni prevoz taksen, da se splaca in je efektiven. Ljudje imajo razlicne casovne izmene, zivijo v razlicnih krajih, avtobusi so predragi in jih je premalo.
V nasem kraju sicer je avtobus, ampak samo 3x na dan. Zjutraj ob 6, 11ih in popoldan. Cetrti se pripelje samo pogojno, ce je otrok na busu in ga je treba odpeljat.
Jamrali smo na obcini pred leti, da bi imeli mikrobus in raje veckrat povezavo do vecjega naselja, kjer se prestopa. Ni se zgodilo nic.
Za 23km avtobusne vozje sem placeval takrat z popustom za dijake. Najrej 95 evrov, pozneje 120. Kljub temu sem moral vcasih it z nekom, ker je pouk trajal dlje ali je prvi bus zamudil in drugi se je ze odpeljal.
Zdaj pa racunica. Dijaska mesecna 120eur za 23km v eno smer je 46 v obe smeri, recimo da 50km. 20x na mesec, ce ne stejemo pocitnic je to 1000km za 120eur. Voznja je trajala 1 uro in 15-30 minut. Avtobus se je ustavil na vsaku busni, ce so bili ljudje iz enga kraja smo morali it okoli, nato prestopit, cakal vsaj 20 minut in nato se zadnjih par minut vo busne in potem se 10 minut pesacenja bomov.
Na pot sem sel okol 6ih, domov prisel okol 15:30 ce je slo vse po sreci. Vcas tut 16:00. Na spotne ali kake druge dejavnosti sem lahko takrat pozabil, ker je to bil zadnji in edini bus.
Z avtom, start ob 7:30 in doma ob 14:30, vcasih tudi prej ce so odpadle ure. Profitiral dobre 2-3 ure na dan.
Z avtom sem dal za teh 1000km 65eur, ce upostevam pocitnice, ko se nisem vozil mi je blo 50eur na mesec dovolj.
V avtu mi je bilo vedno toplo in udobno, poleti spuscena okna ali klima. V busu si pa ali svical kot prasec poleti, ali je bila klima nenormalno nazgana, pozimi pa je kurjava zacela delat, ko smo bili ze na cilju.
V prtljazniku oprema za solo, sport, ce je trebalo kaj kupit za domov, tudi ni blo problema. Pa se kdaj sem koga odpeljal, ki je brezupno cakal na avtobusni. Spet profitiral kak evro.
Vlak MB - Krsko, kolko traja? Z avtom je ura pa pol. Kako dolgo rabi bus od MS do MB, ki se ne pelje po AC ?
Zdej pa, koliko stane prinas 10km voznje z avtobusom? Ce je vsaj 10 potnikov na eno voznjo, koliko zasluzijo? Seveda so fure, kot so samo 2 ali 3. So pa tudi take, ko jih je gor 30+
Noben minister, pisarniski delavec v JU, vecina uciteljev, ki se je navadila luksusa z dobrim avtom, ne bo sel na bus ali kolo. Pa kaj je z vami.
Stemi ukrepi boste prisilili samo nizji sloj, da se nabase na vlake in buse. Ko pa treba se fasungo nabavt in otroke pobrat iz vrtcev in sol, pa jih naj z kolesom vozi naokoli ane. Celo zdaj pozimi, v dezju je to super.
Prvo kot prvo ni vse idealno. Recimo otroke moras prit v vrtec iskat do dolocene ure, z busom so take casovne stiske tezko izvedljive.
Pac, treba je najprej narediti javni prevoz taksen, da se splaca in je efektiven. Ljudje imajo razlicne casovne izmene, zivijo v razlicnih krajih, avtobusi so predragi in jih je premalo.
V nasem kraju sicer je avtobus, ampak samo 3x na dan. Zjutraj ob 6, 11ih in popoldan. Cetrti se pripelje samo pogojno, ce je otrok na busu in ga je treba odpeljat.
Jamrali smo na obcini pred leti, da bi imeli mikrobus in raje veckrat povezavo do vecjega naselja, kjer se prestopa. Ni se zgodilo nic.
Za 23km avtobusne vozje sem placeval takrat z popustom za dijake. Najrej 95 evrov, pozneje 120. Kljub temu sem moral vcasih it z nekom, ker je pouk trajal dlje ali je prvi bus zamudil in drugi se je ze odpeljal.
Zdaj pa racunica. Dijaska mesecna 120eur za 23km v eno smer je 46 v obe smeri, recimo da 50km. 20x na mesec, ce ne stejemo pocitnic je to 1000km za 120eur. Voznja je trajala 1 uro in 15-30 minut. Avtobus se je ustavil na vsaku busni, ce so bili ljudje iz enga kraja smo morali it okoli, nato prestopit, cakal vsaj 20 minut in nato se zadnjih par minut vo busne in potem se 10 minut pesacenja bomov.
Na pot sem sel okol 6ih, domov prisel okol 15:30 ce je slo vse po sreci. Vcas tut 16:00. Na spotne ali kake druge dejavnosti sem lahko takrat pozabil, ker je to bil zadnji in edini bus.
Z avtom, start ob 7:30 in doma ob 14:30, vcasih tudi prej ce so odpadle ure. Profitiral dobre 2-3 ure na dan.
Z avtom sem dal za teh 1000km 65eur, ce upostevam pocitnice, ko se nisem vozil mi je blo 50eur na mesec dovolj.
V avtu mi je bilo vedno toplo in udobno, poleti spuscena okna ali klima. V busu si pa ali svical kot prasec poleti, ali je bila klima nenormalno nazgana, pozimi pa je kurjava zacela delat, ko smo bili ze na cilju.
V prtljazniku oprema za solo, sport, ce je trebalo kaj kupit za domov, tudi ni blo problema. Pa se kdaj sem koga odpeljal, ki je brezupno cakal na avtobusni. Spet profitiral kak evro.
Vlak MB - Krsko, kolko traja? Z avtom je ura pa pol. Kako dolgo rabi bus od MS do MB, ki se ne pelje po AC ?
Zdej pa, koliko stane prinas 10km voznje z avtobusom? Ce je vsaj 10 potnikov na eno voznjo, koliko zasluzijo? Seveda so fure, kot so samo 2 ali 3. So pa tudi take, ko jih je gor 30+
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mato989 ::
Molnar, kdo je kriv, da si se odločil živet v takem kraju? Preseli se tam kjer so boljše povezave... simpl... ali pa pač plačuješ več, itak si tam imel đabe nepremičnino za razliko od nas v mestu! Zdaj bi pa rad še vse ugodnosti!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
feryz ::
Pa kaj serete s tem javnim prevozom!? To dela v krogu 10 km okrog Ljubljane. Naprej je tema.
V gnilem socializmu je to delalo. Avtobus kamor hočeš, kadar hočeš.
Zdaj!? Cerknica - Postojna, dokler mulci hodijo v šolo, zjutraj in popoldne par kosov. Vikend in počitnice, niti eden.
V gnilem socializmu je to delalo. Avtobus kamor hočeš, kadar hočeš.
Zdaj!? Cerknica - Postojna, dokler mulci hodijo v šolo, zjutraj in popoldne par kosov. Vikend in počitnice, niti eden.
m0LN4r ::
Stemi ukrepi boste prisilili samo nizji sloj, da se nabase na vlake in buse.
Sebe citiram, kill me.
No pozabil, da smo to ze dali skozi pred 30 leti. Nevem pa zakaj se ni prijelo. Aja ene par firm je propadlo in ni vec tistih avtobusov... vec se ne spomnim.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Molnar, kdo je kriv, da si se odločil živet v takem kraju? Preseli se tam kjer so boljše povezave... simpl... ali pa pač plačuješ več, itak si tam imel đabe nepremičnino za razliko od nas v mestu! Zdaj bi pa rad še vse ugodnosti!
Zakaj ne odplacujes potem ti -mescan- dzabe nepremicnine na podezelju?
Jaz poznam veliko ljudi v mestu, ki si lastijo stanovanja, nekateri so celo najemodajalci. Zakaj si jih ne kupis ali financiras? Placevanje najemnine ni potrebno.
Jaz se nisem odlocil, tam sem se rodil. Tudi moj oce se je tam rodil. Takrat so bile boljse povezave.
"Dzabe" nepremicnine z parcelami za katere je treba skrbeti ni htel imeti noben. 6 clansko druzino z 2 otrokoma in dvema v penziji pa tudi ni mozno preselit kr tko. Ta nepremicnina ni dzabe, sta jo odplacali in popravljali dve generaciji skupaj.
Boljse povezave so ene par vasi naprej v drugi vasi. Ne oddajajo tam nobene hise ali stanovanja.
Enivej, avto je se vedno bolj udoben, efektiven in cenejsi prevoz, kot mesecna za avtobus.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Mato989 ::
Molnar, kdo je kriv, da si se odločil živet v takem kraju? Preseli se tam kjer so boljše povezave... simpl... ali pa pač plačuješ več, itak si tam imel đabe nepremičnino za razliko od nas v mestu! Zdaj bi pa rad še vse ugodnosti!
Zakaj ne odplacujes potem ti -mescan- dzabe nepremicnine na podezelju?
Jaz poznam veliko ljudi v mestu, ki si lastijo stanovanja, nekateri so celo najemodajalci. Zakaj si jih ne kupis ali financiras? Placevanje najemnine ni potrebno.
Jaz se nisem odlocil, tam sem se rodil. Tudi moj oce se je tam rodil. Takrat so bile boljse povezave.
"Dzabe" nepremicnine z parcelami za katere je treba skrbeti ni htel imeti noben. 6 clansko druzino z 2 otrokoma in dvema v penziji pa tudi ni mozno preselit kr tko. Ta nepremicnina ni dzabe, sta jo odplacali in popravljali dve generaciji skupaj.
Boljse povezave so ene par vasi naprej v drugi vasi. Ne oddajajo tam nobene hise ali stanovanja.
Enivej, avto je se vedno bolj udoben, efektiven in cenejsi prevoz, kot mesecna za avtobus.
Prav, tam si se rodil, ampak jamranje nad tem je neproduktivno, raje poišči rešitev... dejstvo je da so v povprečju nepremičnine na deželi nižje kot v mestu... za nagrado dobite še potne stroške tisti ki se vozite v redni zaposlitvi v mesto... torej ste dejansko dvojno priviligirani...
Problem nepremičnin v SLO je ta, ker smo zajebali celoten prostorski načrt... to da je sredi mestnih občin preveč hiš je dejansko neizrabljen prostor... potem pa imamo obmestja ko je 2 km od mestne table na tisoče hiš... namesto da bi država zagnala vsenacionalni projekt in v vsaki mestni občini zgradila tam ene 50 blokov... v enem strnjenem spalnem naselju...
Pač se RS ne zna iti reševanja težav...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
harvey ::
Enivej, avto je se vedno bolj udoben, efektiven in cenejsi prevoz, kot mesecna za avtobus.
Ja, saj to je del problema, ker praktično ne moreš npr. iz Škofje Loke ali Lesc (turistično zalednje top destinacije Bleda ) priti do Kranja ali Ljubljane po nekih normalnih kanalih. Štop je še najboljša izbira
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50009 (40080) | -valvoline- |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 108713 (67595) | Berserker |
» | Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 153769 (52863) | krneki0001 |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28641 (24846) | RedDrake |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 197656 (162669) | Spajky |